Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Brusel bojuje proti sexy autosalonovým modelkám

Belgická vláda vyzvala automobilky, vystavující na letošní Brussels Motor Show, aby dbaly na „vhodné oblečení“ svých modelek na stáncích. Bude v rámci multikulturního obohacení vyhovovat burka, paní ministryně?
Zpět na článek
10. 1. 2013 09:02
10. 1. 2013 09:36
10. 1. 2013 09:45
10. 1. 2013 10:47
10. 1. 2013 15:29
10. 1. 2013 18:21
10. 1. 2013 20:14
10. 1. 2013 21:07
10. 1. 2013 10:01
10. 1. 2013 13:44
10. 1. 2013 18:57
Avatar - elNiino88
10. 1. 2013 09:00
To se vracíme do středověku???
za chvilku nebudou moct ukázat ani kotníky....jsou to komedianti.... 8-s :no:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - cerrbion
10. 1. 2013 09:11
Re: To se vracíme do středověku???
to víš musíme se zavděčit muslimům, je jich v Evropě čím dál víc. A jejich kultura a myšlení je na úrovni středověku. A bude hůř. Prognózy vývoje např pro Francii a Belgii co se etnického složení týká do roku 2030-50 jsou "úžasné".
Avatar - romgator
10. 1. 2013 10:48
Re: To se vracíme do středověku???
to by mě zajímalo, jaké jsou ty prognózy. Něco jako, že Belgie bude další muslimská země?
10. 1. 2013 09:13
Re: To se vracíme do středověku???
Vsetko ma dve strany mince. Kazdy normalny clovek vie, kde je "hranica" ale kazdy vidi, ze raz za cas maju na sebe toho naozaj az prilis malo. Na autosalony nechodia len starsi ale aj deti. Vsetko zalezi na osobnej zrelosti tej ktorej automobilky (alebo kto je za vyber dam zodpovedny?), aby vedela, co je dobre, pekne a pritazlive...a pritom stale slusne a kde sa to uz prezenie. Ved vieme o Cine, kde boli u aut uz polonahe deti-modelky. Zovseobecnovanie bolo, je a bude vzdy nebezpecne, kazdy pripad je treba brat samostatne a to, co tam v EU nejaka "pani" presne povedala a co si pod spravnym oblecenim predstavovala, nevie nikto z nas, ani pan redaktor!
10. 1. 2013 09:28
Re: To se vracíme do středověku???
Konecne rozumny prispevek.
10. 1. 2013 10:12
Re: To se vracíme do středověku???
Už jsem několikrát psal, že bych modelky z autosalonů vyházel, ale k oblečení. Otázka je, co je tedy přijatelné. Snad většina malé večerní je sexy. I kdyby tam chodili v plavkách, děti také chodí na pláže, případně k bazénu. Myslím, že jediná norma vhodnosti pro děti je, že nesmí být vidět bradavky a přirození. A také, že více oblečení "oplzlostem" nezabrání.
10. 1. 2013 10:38
Re: To se vracíme do středověku???
:yes:
10. 1. 2013 13:36
Re: To se vracíme do středověku???
právě no, taková odhalená bradavka může dítěti způsobit celoživotní trauma...
10. 1. 2013 18:32
Re: To se vracíme do středověku???
Neříkám, že ta norma dává smysl. Není to nic, co by v životě už neviděly, že. :-) V daném kontextu však poskytuje volnosti dostatek.
10. 1. 2013 10:40
Re: To se vracíme do středověku???
"raz za cas maju na sebe toho naozaj az prilis malo"? To si kde bol na výstave? Ja od '99 dávam Ženevu a Frankfurt, Brno, občas BA, a aj Guangzou (raz) a ani Bezák by sa nečervenal. Ak si nadržaný týpek tak si daj tabletky. Zas...a EU nam zakazuje dobré, spoľahlivé a v neposlednom rade aj fakticky úsporné motory a nahrádza to fantazmagóriami nejakých pololesiebfeministiek, ktoré vedia o autách akurát že majú kolesá(často ani nevedia koľko) a dnes sa dozvedám, že zakážu nejaké neoblečenie? To je už normalne Hlava 22. Ja som tam nikdy nevidel niečo, čo by ma vzrušilo (mimo Lamba, Bugatti, atp.) alebo čo by nemohol vidieť moj 6 ročný syn! Úchyláci patria do ústavu, nie na autosalón! Lesbické feministky zakazujúce úsporné autá a neoblečené hostesky patria do ústavu, nie do Europarlamentu! Ešte zakážte mojej žene sprchovať sa holej(najlepšie z nejakého nariadenie EU, kt. musí prebrať naša republika) a budete spoko?! Gratulujem celému Českému a Slovenskému národu k demokracii.
10. 1. 2013 12:08
Re: To se vracíme do středověku???
Tryckym...ja som zatial NA VLASTNE OCI neslusne oblecenu modelku u auta nevidel ale videl som ich uz na fotografiach a viem si predstavit, ze by mohli mat toho na sebe i viac. Hovorim vsak o mozno 5% modeliek a NEZVSEOBECNUJEM to. Nepotrebujem ziadne tabletky, ale prichadzam na autosalon koli autam a nie aby mi tam pobehovali polonahe dievcata. Som ale rad, ze v absolutne drvivej väcsine tu nevidim v "mode" modeliek ziadny problem. Mozno ze ta "pani z EU" videla jednu modelku a robi z toho vedu a som presvedceny, ze keby ti povedala svoj nazor, co tym mysli a co tym zakonom cieli, tak by si povedal: Ano, je to v poriadku...len mi si tu hned predstavujeme, ze bude musiet byt oblecena ako babicka pri minus 30 C. ;-)
10. 1. 2013 12:27
Re: To se vracíme do středověku???
Mne to je upne jedno ako vyzerajú modelky pri autách. Nikdy v živote som to s nikým neriešil. Vy vidíte dievčatá polonahé, ja ich vidím polooblečené. Chcel som upozorniť na vmiešavanie sa EU do sfér, ktoré sú (boli a dúfam že vždy budú) upravené európskou kultúrou. Nehovorím o náhodnej fotke z nejakého provničneho autosalónu v Číne. Veď aj u nás sa nejaká pipina z farmy či odkiaľ ukazovala ( presnejšie ukazovala kozy malým deťom) na nejakej akcii v Markíze. To je ale prípad hodný pre psychiatra. Tak si nerobte obrázok oautosalónoch z nejakej "zablúdenej" fotky. A inak viete čo? Hodte sem odkaz na modelku ktorá Vás osobne poburuje na autosalóne, nech vieme o čom hovoríme. Ďakujem.
10. 1. 2013 13:48
Re: To se vracíme do středověku???
Nepoburuje ma ziadna modelka, len je podla MOJHO presvedcenia jedna z 20-tich na hranici. Nikdy som sa touto temou nejak nezaoberal, len hladam zdravy rozum. Do vmiesavania sa EU do tychto veci povazujem za zbytocne, asi nemaju nic ineho na praci, bohuzial.
10. 1. 2013 13:52
Re: To se vracíme do středověku???
a kde sa tam prosim ta miesa EU?

edit: tento nezmysel o Bruseli, ktory sa podsuva ako nejaky zmyslu zbaveny diktator v ramci EU, sa uz druhy den siri rad-radom po motoristickych strankach. nie je Brusel ako Brusel. EU s tym nema nic spolocne.
10. 1. 2013 09:02
...
Hodinky, holinky, iniciativu jedný ženský (která pruzení má v popisu práce) zaměňovat za "Brusel".
No, taky jsem si kliknul. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
10. 1. 2013 09:18
Evropské standardy jsou, že
k autům patří sexy holky. Pokud to nechce někdo respektovat ať táhne. Pokud nepůjde sám bude vyhoštěn do Gulagu. Ještě třeba zavést NEPRACUJEŠ = NEŽEREŠ. Rozšiřování cizích vír - táhni tam kde patříš. Jsi komanč - táhní do KLDR. Pořád tady v Evropě budeme tolerovat všem všechno a nakonec tím nejvíc utrpí skuteční evropané co by měli být nejvíce chráněni. Pokud nesouhlasíš tak si to doma vyzkoušej. Vem si do rodiny praštěného araba, za chvíli se budeš modlit jako on jinač tě podřeže a dávej mu půl své výplaty jinak ti rozprodá do frcu tvoje věci , když budeš v práci.
Rozbalit vlákno
13
10. 1. 2013 09:27
Re: Evropské standardy jsou, že
Evropskym standartem je, ze k autum patri sexy holky - opravdu? Ja jsem mela za to, ze o auta se zajimaji i sami zeny a ty na nejake sexy modelky teda kaslou. Kdyz jdu na autosalon, tak se jdu podivat na auta a ne okukovat zenskym prsa. To muzete jit na diskoteku nebo do nejakeho strip baru.
Avatar - KANKUNEN
10. 1. 2013 10:05
Re: Evropské standardy jsou, že
Nevím proč by mělo pobuřovat ženskou pohled na hezkou holku.
10. 1. 2013 10:23
Re: Evropské standardy jsou, že
Ja jsem nerekla, ze ji to poburuje, ale vetsinou ji je to ukradene a urcite to neni pro ni lakadlo, proc by tam mela jit.
10. 1. 2013 10:54
Re: Evropské standardy jsou, že
Znám nejednu slečnu, která se na ně ráda podívá. Samozřejmě, čistě kvůli tomu tam nepůjdou.
10. 1. 2013 11:15
Re: Evropské standardy jsou, že
A tyhle slečny, ty jsou úplně nejlepší :-)
10. 1. 2013 11:41
Re: Evropské standardy jsou, že
Přesně. U většiny z nich by to u koukání nekončilo. ;-)
10. 1. 2013 15:21
Re: Evropské standardy jsou, že
Jak píše Odan. Ty jsou nejlepší. ;-)
Avatar - dal
10. 1. 2013 12:26
Re: Evropské standardy jsou, že
Vaše názory plně chápu. Ženské se okamžitě po setkání začínají srovnávat a proti modelkám většinou nemají šanci, tak by je na autosalonech nejraději neviděli. Vsadím se ,že ta baba s EU je ošklivá jak pr--l.
Avatar - Katikakus
10. 1. 2013 19:00
Re: Evropské standardy jsou, že
Tak nevim, jestli jsou divne zeny v mem okoli, nebo ty. Ani jedna nema problem se podivat na hezkou holku a jeji krasu ocenit. Zeby v tvem pripade slo o nejaky komplex?
10. 1. 2013 20:05
Re: Evropské standardy jsou, že
Ja s tim svete div se tez problem nemam, ale spis mi je jich lito, ze nemaji lepsi zpusob, jak si vydelat nez ukazovanim vlastniho tela.
10. 1. 2013 09:31
Re: Evropské standardy jsou, že
Evropským standardem je taky tolerance, to nás od těch přistěhovalců odlišuje.
Bohužel oni začali toleranci zaměňovat za slabost.
Avatar - KANKUNEN
10. 1. 2013 09:54
Re: Evropské standardy jsou, že
Slušně vystiženo, prostě parazitují na naši toleranci.
10. 1. 2013 11:08
Re: Evropské standardy jsou, že
:yes: :-!
10. 1. 2013 09:25
Je pan redaktor paranoidni?
Nechapu, jak v dnesni dobe muze byt vydan tak urazlivy clanek jako tento. Uz v uvodu nejake nejapna poznamka o burce, pritom nikde nebylo receno nic o tom, jak by melo vhodne obleceni vypadat. Pan paranoidni redaktor asi za vsim vidi muslimy.
Jsem Ceska, jsem muslimka a je mi uplne jedno, jak jsou modelky na autosalonu oblecene, pujdu tam tak jako tak. Ale chapu, ze pokud tam chce jit cela rodina s detma, tak to neni nejvhodnejsi, nekomu to proste muze vadit. A myslim, ze by bylo uplne dostatecne dodrzovat evropske konvence slusneho oblekani a nikdo by problem mit nemusel.
Rozbalit vlákno
31
10. 1. 2013 10:40
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Budu reagovat na Vaší poslední větu. Viděla jste na nějakém autosalonu hostesku, která by byla dole bez nebo aspoň měla tanga obráceně (zadek vepředu)? Já bohužel ne. Proto si myslím, že evropská konvence slušného oblékání nepřišla k úhoně.

Já jinak článek nevnímám vůbec jako urážlivý. Autor jen správně naráží na to, že Evropa dobrovolně ustupuje tlaku přistěhovaleckých kultur. A i když to možná s článkem přímo nesouvisí, je to prostě obecný fakt. Takže autor si zatím píše, co si myslí. Dokud může...bude hůř.
10. 1. 2013 10:51
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Podle evropskych spolecenskych pravidel neni vhodna ani sukne nad kolena, takze vasi poznamku o spodnim pradle jaksi nechapu. Minisukne je vhodna tak mozna nekam na diskoteku, ale urcite ne do prace napr. Nejsem pro to, aby se z Bruselu urcovalo kolim cm by mela mit sukne apod., ale dat signal samotnym vystavovatelum, aby si uvedomili, co je a neni vhodne, mi prijde jako spravne gesto.

K tomu ustupovani tlaku pristehovaleckych kultur. Prijde mi, ze se tu ustupuje necemu co neni, nikde nevidim, ze by se muslimove hromadne bourili proti modelkam na autosalonu ci vanocni vyzdobe apod. Naopak ma zkusenost mluvi o opaku, zadnemu muslimovi, co znam a ani mne samotne nevadi nejaka vyzdoba a ze si holky chodi, jak chteji, To je kazdeho osobni vec, jak si chodi na ulici oblekany. At uz v satku ci v minisukni. Jiste se najde par magoru, ktery budou i proti tomuto, ale takove najdete jak mezi muslimy tak mezi nemuslimy.
10. 1. 2013 11:00
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Brusel by měl řešit jiné a zásadnější problémy, než určovat dress code pro vystavovatele. :-!
10. 1. 2013 11:02
Re: Je pan redaktor paranoidni?
To mate pravdu.
10. 1. 2013 11:25
Re: Je pan redaktor paranoidni?
A co si predstavujes pod pojmom Brusel?
10. 1. 2013 11:31
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Celý EU parlament i s radou a celým aparátem kolem.
10. 1. 2013 11:55
Re: Je pan redaktor paranoidni?
a co to ma spolocne s predmetom tohto clanku?
10. 1. 2013 12:30
Re: Je pan redaktor paranoidni?
V podstatě jen to, že z Bruselu nepřijde nikdy nic dobrého. ;-)
10. 1. 2013 13:13
Re: Je pan redaktor paranoidni?
samozrejme. najlepsie je sediet doma a obohnat sa ostnatym drotom, co?
10. 1. 2013 11:02
Re: Je pan redaktor paranoidni?
"Podle evropskych spolecenskych pravidel neni vhodna ani sukne nad kolena" - Prosím Vás, kde to žijete? Zažil jsem z pohledu dodavatele hodně korporací a bank, kde se striktně dodržuje dresscode a nikde není nic o sukni nad kolena. Vždy jsem tam našel jen doporučení nenosit (příp. zákazy) sukně těsně pod zadek - a to ryze z praktických důvodů - když se žena posadí a klient není přímo nad ní, tak aby ji neviděl až na kalhotky.
Jsem už docela stár, pracovně jsem projel většinu Evropy, ale že ty vaše "evropská společenská pravidla" nedoporučují sukně nad kolena, to slyším poprvé od Vás...
10. 1. 2013 11:07
Re: Je pan redaktor paranoidni?
To je tedy velice zajimave, u nas v praci (pracuji ve velke nadnarodni firme) je tez stanoveny dress code a je definovan jako business casual. Zeny nesmi mit sukni nad kolena, tricko s raminky, jinak ji manazer rovnou posle domu se prevlect. Muzi nesmeji mit kratke kalhoty zase. Zakazana je otevrena a sportovni obuv. Nesmi byt viditelne tetovani, zadna tricka s nevhodnymi a velkymi napisy... A svete div se nikdo nema problem to dodrzovat. Takova jsou proste dana pravidla a hotovo.
10. 1. 2013 11:21
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Firmy jsou různé. Já třeba silně doporučuji formální. Tedy typicky třídílný oblek (sako, vesta, kalhoty), košile, kravata, kožená společenská obuv. Dál to radši rozebírat nebudu. :-)
Avatar - Mrakoplas
10. 1. 2013 12:23
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Mám pocit, že si pletete evropská společenská pravidla a dress code vaší firmy. Já jsem ještě donedávna také pracoval v nadnárodní firmě a nic takového jsme neměli. I ředitele naší pobočky jsem pravidelně potkával na chodbách v sandálech a krátkých kalhotách. A jak jsem měl možnost se na vlastní oči přesvědčit, tak v Rakouské i Švýcarské pobočce a Německé centrále to vypadalo naprosto stejně.
10. 1. 2013 12:59
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Muzu vas ujistit, ze tyto pojmy si opravdu nepletu. Jiz davno pred tim, nez jsem nastoupila do te firmy, jsem mela povedomi o tom co je a co neni vhodne obleceni do spolecnosti.
11. 1. 2013 08:53
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Co ked dress code pre tie modelky je prave sukna NAD kolena a top taky, aby boli cecky takmer von?
10. 1. 2013 11:08
Re: Je pan redaktor paranoidni?
K délce sukně. To není pravda. Délku určuje hlavně postava a slavnostnost společenské události. Třeba malá večerní by měla sahat pod kolena, ale tu do práce nosit nemůžeš. Do práce můžeš klidně nosit sukni nad kolena, už asi 20 let je to přípustné. Dokonce můžeš nosit i šortky, pokud to firemní pravidla dovolí, stejně jako chlap může přijít v krátkých kalhotách a tričku místo obleku. V létě pak typicky lehké letní šaty.
10. 1. 2013 11:11
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Pokud pracujete nekde v kancelari, tak vam kratke sukne a sortky vetsinou nepovoli. Ale zalezi na dress code dane firmy. Ty nizsi pozice maji volnejsi pravidla obvykle, ale cim vys se jde v pracovni hiearchii, tim prisnejsi to je.
10. 1. 2013 11:27
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Pokud jde o kanceláře, kam nikdo vnější nechodí, tak tam naopak bývají velmi volná pravidla. Samozřejmě, vedení to nemívá tak liberální. Nicméně kostýmky s kratší sukní bývají košer.
10. 1. 2013 11:30
Re: Je pan redaktor paranoidni?
To je zajimave. K nam do prace koncovy zakaznik tez nechodi a stejne mame takovyto dress code. Mozna proto, ze nase firma neni Evropska, ale Americka.
10. 1. 2013 11:33
Re: Je pan redaktor paranoidni?
V USA je business casual velmi rozšířený. Nicméně původně šlo o společenská pravidla (ne firemní) a ta jsou v Evropě hodně volná, pokud nejde o slavnostní události. Minisukně a minišaty jsou naprosto v pořádku, pokud na ně máš postavu.
10. 1. 2013 11:10
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Ano, minisukně není možná vhodná do práce, když pracuji v bance, na úřadě atd. Ale kdybych byl(a) hosteska na autosalonu, tak bych to viděl(a) jako ideální příležitost,kde minisukni vynosit. Píšete, že je každého osobní věc, jak chodí po ulici oblékaný. Jaký je tedy rozdíl pro 13tiletého kluka, který uvidí mladou holku v minisukni a v topu v létě před Tescem nebo v hale na výstavě?

Co se problému míchání kultur týká, psal jsem spíš o západní Evropě. To k nám zatím ještě nedošlo.
10. 1. 2013 11:18
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Ďakujem za upozornenie, že podľa europskych spoločenských pravidiel sa nenosí sukňa nad kolená. Odkiaľ, prosím Vás, čerpáte? Keď nabudúce pojdem so ženou v lete na 2 deci vínka tak si obidvaja dáme podľa európskych spoločenských pravidiel otepľovačky! Komu to vadí, že má moja žena sukňu nad kolená?! Nech mi to príde povedať. Ak by som ja osobne videl susedovu ženu v sukni nad kolená a mal by som čo i len najmenšiu myšlienku na porušenie hociakého božieho prikázania, alebo by som bol len primitívne nadržaný, tak sám požiadam o lekársku pomoc.
10. 1. 2013 11:22
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Vy asi nevite, jaky je rozdil mezi tim, kdy se oblekam do spolecnosti jako treba do prace ci na firemni vecirek a do vinarny. Jinak byste sem nemohl dat takovy absurdni priklad. Doma a ve svem volnem case, at si chodi kazdy jak chce, ale do prace, do divadla apod. jsou nejake konvence, ktere je dobre dodrzovat.
10. 1. 2013 11:34
Re: Je pan redaktor paranoidni?
In contrast to business informal, there is no generally accepted definition of business casual wear. For women: A reasonable length skirt or trousers of a non-jeans material combined with a top (such as a dress shirt, or sweater set) is considered acceptable. An informal dress with appropriate skirt length is also acceptable. Kde sa prosím Vás hovorí o kolenách? To akože pojdem v Inchebe na záchod si "to" urobiť keď bude mať nejaká Lulu z Brezna sukňu nad kolená a zároveň tým, podľa Vás, podvediem moju ženu, zničím si rodinu a rozvediem sa? Prebohaživého, je nie som nadržaná opica (chcel som dodať, že s takým správaním asi máte osobné skúsenosti, ale nedodám to)!
10. 1. 2013 11:44
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Zajimave, ze jste nikdy neslysel o te delce ke kolenum, az do teto diskuze jsem mela pocit, ze tohle spolecenske pravidlo je tak nejak vseobecne znamo. Uz jednou jsem vam rekla, ze toto je treba dodrzovat pri spolecenskych udalostech, ve volnocasovych aktivitach to je na vas. Tim je zaroven vysvetlen vas priklad z BA Incheby.
Nadrzenou opici bych si vas oznacit nikdy nedovolila a k tem mym osobnim zkusenostem, dekuji za neprimo polozenou otazku, ale vazne takove zkusenosti nemam, ja totiz chodim v satku a dlouhych satech apod., takze s oplzlym chovanim jsem se nesetkala. S jinym netolerantnim ale ano, coz je celkem vtipne, protoze tady nekdo v jinem prispevku mluvil o evropske tolerantnosti.
10. 1. 2013 12:01
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Ospravedlňujem sa, ale všeobecné spoločenské pravidlo o sukni nad kolená nepoznám. Moja žena nechodí v šátku a dlhých šatách a s oplzlým chovaním sa tiež nestretla. Vďakabohu doposiaľ. Asi ju nebudem posielať do Vašej blízkosti aby sa jej podobná vec nestala. Kde sa prosím pohybujete, aby mi ju tam neznásilnili?! (táto otázka bola samozrejme rečnícka) Ja by som moju ženu neposlal do krčmy 5 cenovej skupiny po 11 h večer aby jej boli vidieť bradavky a přirození jak ste psala nahoře! A vrátim sa k mojmu minulému príspevku. Aj keby tá moja suseda na mňa ukazovala bradavky a přirození, tak ju asi neznásilním, nerozvediem sa so ženou a nezničím si život! Nie som opica.
10. 1. 2013 13:01
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Tak to jsem rada, ze to mate v hlave takto srovnane. Ani ja si nemyslim, ze spore odena zena dava pravo muzi ji znasilnit ci nejak jinak obtezovat.
Avatar - dal
10. 1. 2013 12:53
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Já tomu říkám upjatost a buzerace. Všechno má své hranice, které by se neměli překračovat. Kdyby mi někdo předepisoval délku kalhot a pod. by znamenalo výpověď z mé strany. Jsou ale profese, kde je to nutné např. silové složky nebo když to vyžaduje bezpečnost práce.
10. 1. 2013 13:03
Re: Je pan redaktor paranoidni?
To byste klidne mohl, pri pohovoru si totiz nevybira jen firma vas ale i vy si vybirate firmu ve ktere budete pracovat. Mne osobne tato pravidla nevadi, beru to jako samozrejmost. Ne pro vsechny to tak bohuzel je a proto bylo zrejme treba si stanovit nejake normy. Nikdy jsem vsak od kolegu neslysela nazor, ze by jim to vadilo. Lidi totiz chodi do prace predevsim pracovat a ne se vystavovat jak na modni prehlidce.
10. 1. 2013 10:43
Re: Je pan redaktor paranoidni?
Do bazénu/aquaparku děti nechodí ? Ke katalogům/letákům např. na spodní prádlo se nedostanou ? Reklamu v televizi nevidí ? V dnešním prostředí vidím oděvy dívek na autosalonech jako jeden z posledních bodů ohrožujících mravní výchovu dětí.
10. 1. 2013 10:59
Re: Je pan redaktor paranoidni?
:-! :yes:
10. 1. 2013 09:36
A divíte se ?
Že je naprdnutá na hezký ženský?????

[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
10. 1. 2013 09:51
Re: A divíte se ?
Nepolibena, puvodem z Alziru... (jen si vymyslim, ale mohlo by to tak byt). >:D
Avatar - Righ
10. 1. 2013 14:17
Re: A divíte se ?
Musim te zklamat, Joëlle Milquet je etnicka Belgicanka, ktera absolvovala katolickou stredni i vysokou skolu, je zenata a ma ctyri deti. Tradicni, hodnotove spravne ukotvena Evropanka jak remen, nemyslis? :-)
10. 1. 2013 15:27
Re: A divíte se ?
Takže se akorát nudí >:D Jó, Brusel. >:D
Avatar - PeterLuk
10. 1. 2013 22:59
Re: A divíte se ?
Je ženatá?! >:D >:-[]
Avatar - Righ
11. 1. 2013 13:35
Re: A divíte se ?
Tak ja se snazim byt genderove korektni a neutralni a vy si to vykladate buhvijak. >:D Ba ne, samozrejme tam melo byt "vdana", moje chyba. :-)
10. 1. 2013 09:45
europa
sucasna europa je moderna aj vdaka pristahovalcom. kozmopolitnost sa prejavuje aj v kulture...spevacka Mia ci bat for the lashes su toho dokazom. keby nebolo pristahovalcov boli by sme o dost pozadu. nove emecko vsbudovali turci, a ake je krasne.
multikulturnost obohacuje sucasnu dost stale este skostnatelu a netolerantnu europu. rasizmus tu je stale na kazdom kroku, hlavne slovensko posobi 100 rokov pozadu.
Rozbalit vlákno
5
10. 1. 2013 10:47
Re: europa
Ano, obohatili, ale cestuješ po Evropě? Z původního obyvatelstva EU se pomalu stává minorita. Prognóza je stejná pro ČR, jen v delším časovém horizontu, protože nepatří mezi nejžádanější destinace. Věř mi, že rasová nenávist jen poroste. A pokud se něco člověk z historie Evropy naučil, tak to, že to nebude pěkné.
10. 1. 2013 15:29
Re: europa
Otázka přistěhovalectví, rasových etnik, přizpůsobivosti atd.. je v evropě stále záměrně odsouvána do pozadí, protože se politicky jedná o velmi problematické a výbušné téma. ALE, čím později se začne smyslupně řešit, tím více to bude "bolet" a bude to ošklivější. ;-\
10. 1. 2013 18:21
Re: europa
Takhle akorát míříme zpět ke koncentračním táborům a etnickým čistkám. A možná i světové válce.
10. 1. 2013 20:14
Re: europa
Bohužel povtrzuješ mou poslední větu a mám obavu, že jsme se již dostali za "bod návratu".
10. 1. 2013 21:07
Re: europa
V některých zemích/ regionech už nejspíš ano. Je jich tam příliš. 10% je hodně, natož 20, nebo 30. Víš co, ono žádné dobré řešení neexistuje. Planeta je přelidněná. Čím víc si jich sem pustíme, tím víc špinavého prádla budeme mít na vyprání.
Avatar - Stejsn
10. 1. 2013 09:49
Belgie letos zakázala vánoční stromeček
v Bruselu, aby tím nedráždila muslimy. Místo něj tam postavili takovou hromadu krabic do špičky. A tohle nám diktuje, co máme dělat... :no:
Rozbalit vlákno
16
10. 1. 2013 09:55
Re: Belgie letos zakázala vánoční stromeček
Tak to si tuhle informaci radeji overte, protoze takto to sice bylo prezentovano v ceskych mediich, ale od skutecneho duvodu se to dost lisi.
[odkaz] pravy duvod si prectete zde.
A mimochodem neprijde vam divne, ze napr. v Egypte a v Emiratech maji vanocni strom normalne?
10. 1. 2013 11:06
Re: Belgie letos zakázala vánoční stromeček
Protože je tam mají hlavně kvůli turistům. Mimochodem, zrovna v Egyptě je poměrně slušná menšina křesťanů. ;-)
Avatar - Stejsn
10. 1. 2013 12:52
Re: Belgie letos zakázala vánoční stromeček
Není tam nic, co by mi to vyvracelo.
10. 1. 2013 11:05
Re: Belgie letos zakázala vánoční stromeček
Musí vykázat nějakou, byť sebenesmyslnější, činnost. >:D
10. 1. 2013 11:15
Re: Belgie letos zakázala vánoční stromeček
No jasne, ze to tam nemaji kvuli sobe, kdyz oni sami povetsinou Vanoce neslavi. Ale vidite, ze jim to nevadi ani ve vlastni zemi, tak proc by proboha meli kvuli tomu protestovat nekde v Evrope? To proste nedava smysl.
10. 1. 2013 11:34
Re: Belgie letos zakázala vánoční stromeček
Jo prej nevadí, proto nedávno opět vypálili křesťanské kostely? >:D
[odkaz]
10. 1. 2013 11:51
Re: Belgie letos zakázala vánoční stromeček
Mlzeni vam jde tedy dobre. Jen jsem nakoukla na vas odkaz a hned tam ctu, ze tento incident ze odehral kvuli tomu, ze koptove branili krestance konvertovat k islamu a zadrzovali ji v kostele, ktery byl pote zapalen. Takze z toho jasne vyplyva, ze to nebylo z nejake nenavisti vudci krestanum, ale prave kvuli tomuto konkretnimu duvodu. Jinak si myslim, ze v te zemi si krestane s muslimy nemaji co vycitiat, to uz neni o vire, ale o celkove kulturnosti ci nekulturnosti naroda jako takoveho.

https://www.facebook.com/photo.php?fbi… Zde se zase podivejte na fotku, ktera se v nasich mediich jiste neobjevi. V Kuvajte rozadavaji tamni muslimove sladkosti krestanum jako vyraz prani k Vanocum.
10. 1. 2013 12:34
Re: Belgie letos zakázala vánoční stromeček
V článku je napsané, že tam byl "údajně" někdo držen. Typicky, šlo o nějaký zástupný problém - důvod, aby si to nějak omluvili. Většinou jsou muslimové ti, co se tolerancí rozhodně nevyznačují. A pokud jsou ještě na svým, tak dodržování svých hodnot poměrně rázně a důsledně vyžadují ode všech.
10. 1. 2013 13:41
Re: Belgie letos zakázala vánoční stromeček
Nemuzu s vami souhlasit. Nebudu pausalizovat a tak budu mluvit jen za sve zname a za sebe, nikdo z nas nema problem tolerovat zvyky a viru druhych. Mozna to nevite, ale muslimove uznavaji i Jezise.
S netoleratnosti jsem se bohuzel setkala spise ze strany ateistu. Neprijde mi treba jako projev tolerance rvat na druheho cloveka na ulici jen proto, ze ocividne zastava jinou viru. Ja osobne treba islam nikomu nenutim ale pritom mne chce hodne lidi z rad ateistu presvedcovet o sve vire/nevire. Neni to zajimave?
10. 1. 2013 14:12
Re: Belgie letos zakázala vánoční stromeček
Zajímavé je spíš to, že jakmile se mladá holka od nás dostane někam na arabský východ, tak se musí zabalit od hlavy až k patě, aby jí tam náhodou někdo na ulici nepoplival, či rovnou nazavřel do basy. Nadávky a nevraživé pohledy, ty bude muset trpět tak či tak. Tolerance v přímem přenosu. :-!
10. 1. 2013 15:35
Re: Belgie letos zakázala vánoční stromeček
Tak vezmi jakoukoliv dívku/ženu v letním oblečení běžném v celé západní kultuře (šortky, tílko, sandály) a vysaď ji prakticky kdekoliv v arabském světě mimo turistická letoviska, kde se místní drží na uzdě, protože si uvědomují, kdo jim dává obživu. Pořvávání bude ona dívčina považovat za výhru.
Jsme tolerantní, ale všude se chceme chovat dle svého přesvědčení a víry a nechceme se omezovat. Když přijedeš ke mně, podřiď se našim pravidlům. Tolik k toleranci.
Avatar - Ronault.
10. 1. 2013 19:41
Re: Belgie letos zakázala vánoční stromeček
:yes:
10. 1. 2013 20:11
Re: Belgie letos zakázala vánoční stromeček
Hm, ale ja jsem u sebe a co ted?
Hodne lidi zapomina, ze muslimove nejsou jen arabove. Arabu je mezi muslimy ve skutecnosti tak 20%.
A nepripada vam ted divne, ze by se mel nekdo podrizovat nejakym pravidlum, kdyz tady ta cela diskuze je o tom, aby se prave lidi nemuseli podrizovat pravidlum oblekani? Takze vy prikazujete druhym to, co sami vlastne nechcete.
Budete si proste muset zvyknout, ze kazdy si chce zit podle toho cemu veri a pokud tim neporusuje nejake zakony, tak vy nemate pravo na nej porvavat a urazet ho. Takoveto chovani je prave nezakonne, ne styl oblekani se ci to, ze se nekdo modli petkrat denne.
10. 1. 2013 20:40
Re: Belgie letos zakázala vánoční stromeček
Víš čím to je?
Tamní "asexuální" kulturou. Vzhledem k tomu, že do dvaceti holku prakticky neviděli, jsou mentálně v téhle oblasti na úrovni deváťáků nebo prváků na gymplu. Jo, taky jsme čuměli klíčovou dírkou do šatny, taky jsme holkám nadzvedávali sukně.
Uběhlo osm let, x slečen a teď už mě jen tak něco nedojme.
Jim tenhle odstup chybí, neprošli si tím vývojem, proto se chovají jak hovada. Navíc nad nimi nestojí žádná autorita, oplzlý chování a pořvávání považujou za normu. A je velikej rozdíl mezi tím, co dělají Italové (navenek macho, doma šéfuje mamá a holce by neublížili) a tahle "zvířata".

Už jsem to tu jednou psal, mám zkušenost přímo z půlročního pobytu v BE - byl jsem označen za xenofoba, ale když se bojím pustit přítelkyni samotnou večer na blbej nákup, je něco špatně.
11. 1. 2013 19:50
Re: Belgie letos zakázala vánoční stromeček
som ateista a nemám potrebu nikoho presvedčovať o správnosti môjho názoru, nedávam to najavo šperkami, ani sa neidentifikujem s nejakou skupinou oblečením aby som takto nepriamo upozorňoval na svoj názor. Môžete to o sebe povedať Vy ?. Ale v lietadle by mi vadilo, keby moslimská posádka sa nevenovala pilotovaniu, ale sa modlila, vadilo by mi, keby ma lekár žid v sobotu nechcel operovať, ak by mi to malo zachrániť život, len preto, lebo v sobotu nie, vadí mi, keď katolíci hovoria o tom, že v nedeľu nemám nakupovať, lebo predavačky musia oddychovať ( ale pre lekárov, požiarnikov, a iné profesie už také privilégiá nežiadajú ). A vadí mi, keď niekto vnucuje niekomu pravidlá ako sa má obliekať na nejaký autosalón pod zámienkou spoločenského podujatia. Nikde na vstupenke na autosalóny som nikdy nevidel vyžadovaný dress code. Zvláštne, že sa Vy a tá škaredá pani nepohoršujete nad oblečením návštevníkov. To asi tak nezaujme. Škoda, že sa takéto oduševnené diskusie nevedú o tom, že väčšina vystavujúcich o tých autách moc nevie.
Avatar - Mrakoplas
10. 1. 2013 11:50
Re: Belgie letos zakázala vánoční stromeček
Přečti si to pořádně. Belgická vláda má s EU společného asi tolik, jako ta naše pražská.
10. 1. 2013 10:01
co ji vadi?
At se podiva, co vysila televize odpoledne - cas vyslovene zamereny na deti.
Rozbalit vlákno
1
10. 1. 2013 10:46
Re: co ji vadi?
Myslim ze jej vadi to, ze ona sama v 50-tke uz napriek plastikam nevyzera tak dobre, ako tie modelky na autosalone!
10. 1. 2013 10:24
Takhle by to eurosoudružce vyhovovalo ?
Jednoduché , elegantní [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - elNiino88
10. 1. 2013 10:55
Re: Takhle by to eurosoudružce vyhovovalo ?
>:-[] >:D :yes: :yes:
10. 1. 2013 11:04
Re: Takhle by to eurosoudružce vyhovovalo ?
Ja si skor myslím, že táto "akcia" je feministická a nie moslimská.
Avatar - PeterLuk
10. 1. 2013 23:01
Re: Takhle by to eurosoudružce vyhovovalo ?
To stačia figuríny... >:D
10. 1. 2013 10:26
Radio Jerevan
Hlavne, ze sa klika a diskutuje :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
10. 1. 2013 11:18
Máme tu dokonce dokonalý případ jak jedinec by rád pomátl vě
Kdybychom byli organizace řízená EU, tak by jsme dostali příkaz se přispůsobit jedinci, protože každý má právo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
10. 1. 2013 11:24
hmmm,takze pani ministerka chce urcovat,co by MALI robit rod
"Podle něj si představuje autosalon jako akci, na kterou by měly chodit celé rodiny, a je tedy třeba přehodnotit stereotypy s ohledem na účast dětí a mládeže."

co bude potom,nadiktuje nam zoznam toho,co by sme MALI jest,alebo co by sme MALI robit vo volnom case?kedy by sme MALI chodit spat? :no: :no: :no:

z celej EU sa stal NESKUTOCNY CIRKUS. :-(
Rozbalit vlákno
10
10. 1. 2013 11:28
Re: hmmm,takze pani ministerka chce urcovat,co by MALI robit
a co s tym ma spolocne EU?
Avatar - Mrakoplas
10. 1. 2013 11:52
Re: hmmm,takze pani ministerka chce urcovat,co by MALI robit
Ne, to jen z AUTO.CZ se stal neskutečný ODPAD.
Avatar - Righ
10. 1. 2013 14:09
Re: hmmm,takze pani ministerka chce urcovat,co by MALI robit
Nebyl bych tak prikry, spis je na miste mluvit konkretne o clancich p. Fokta pote, co byl prevelen z Autofunu a byla mu sverena jakasi "spolecenska" rubrika ze sveta kolem aut. Netvrdim, ze se o to aktivne hlasil, mozna by stokrat radsi testoval novou Carreru, ale ukolu dodavat na ACZ bulvarni omacku se kazdopadne zhostil se skutecne Bleskovou vervou - doporucuji si vyhledat v podstate jakykoliv jeho clanek z posledni doby. Zakladem samozrejme je, vytycit nejakyho nepritele, kteryho kazdy spravny Cech nenavidi - EU, muslimove, zeleny apod. Tady je krasne videt, ze ta proklinana politicka korektnost je obcas k necemu dobra - kdyby ve verejnym prostoru vsichni mluvili tak utocnym a nenavistnym jazykem, jakym k nam na ACZ promlouva p. Fokt, uz bysme se v Evrope davno zase uspesne pobili.

Jinak k obsahu clanku nevim co dodat, protoze zadost belgicky ministryne vnitra (rovny prilezitosti jsou jenom nepatrnou casti jeji agendy) jsem nevidel a zdrojum jako ACZ neni v tomto radno prilis verit. Nezbyva mi tak nez rict, ze na zapadoevropskych autosalonech jsem se s zadnym prikladem obscenniho nebo jinak urazlivyho oblikani hostesek nesetkal a nevidim proto duvod, aby do toho jakakoliv autorita jakkoliv zasahovala. Druha vec je, ze na autosalony chodim kvuli autum a ne modelkam a obcas mi vadi, ze si nejaky auto realne vubec nemuzu prohlidnout, protoze je obsypany modelkama ze vsech stran. Kdyz chce clovek videt zensky, jsou snad pro to (i v Bruselu) podstatne lepsi prilezitosti nez vystava aut, ne? :-)
10. 1. 2013 14:14
Re: hmmm,takze pani ministerka chce urcovat,co by MALI robit
Člověče, najít v Bruselu pěknou holku, to se pěkně zapotíš. >:D
Avatar - Righ
10. 1. 2013 14:23
Re: hmmm,takze pani ministerka chce urcovat,co by MALI robit
Uprimne receno jsem v Bruselu ani jinde v Belgii nikdy nebyl - proto taky je za posledni vetou otaznik. >:D
10. 1. 2013 15:49
Re: hmmm,takze pani ministerka chce urcovat,co by MALI robit
Tu su nejake fotky z minuleho rocnika autosalonu:

[odkaz]

Podla mna taky priemer, niektore damy celkom pohladne, ine menej. Sto ludi, sto chuti.

Urcite nie je problem stretnut v Bruseli pekne dievca :-)
Avatar - Righ
10. 1. 2013 15:56
Re: hmmm,takze pani ministerka chce urcovat,co by MALI robit
Mno, musim rict, ze Suzuki Swift Sport ma u me dalsi plusovy body (slecna v cernem - [odkaz] ). >:-[] :yes:
Avatar - white label
10. 1. 2013 19:38
Re: hmmm,takze pani ministerka chce urcovat,co by MALI robit
Tahle ta z odkazu, že se ti vážně líbí? Snad je to myšleno jako ironie... :-O
Avatar - Righ
10. 1. 2013 19:54
Re: hmmm,takze pani ministerka chce urcovat,co by MALI robit
Jo, libi, ackoliv nerikam, ze by se na ni nenasly nedostatky nebo ze bych jakziv nevidel na autosalonu hezci modelku, ale kdyz jsem zbezne projizdel tu galerii, co sem postoval Mouton, zaujala me prava tahleta. Co ze te to tak vzalo? :-O
10. 1. 2013 15:47
Re: hmmm,takze pani ministerka chce urcovat,co by MALI robit
Vidno, ze pan je odbornik.
Avatar - Drag-On
10. 1. 2013 12:15
kde je sloboda?
Ja si myslím, že Európa by si mala v prvom rade zachovať svoj charakter slobodnej krajiny. Čiže vystavovatelia budú mať slobodu v tom, ako budú ich hostestky vyzerať a aj ľudia ktorým sa hostesky nebudú páčiť budú môcť slobodne odísť. ;-) Celé toto nariaďovanie Bruselu je podobne nezmyselné ako napr. Rada pre vysielanie a retransmisiu, ktorá je len bandou dobre platených byrokratov, ktorý fungujú pod zámienkou, že ak by neexistovali, tak televízie sa besnia a namiesto večerníčka budú večer púšťať tvrdé fetiš porno.
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2013 13:12
oteckovia z rodinkou
Tak budu pozrat na ine vkusne.oblecene mamicky :-) aky to bude mat potom vyznam? Na autosalone osone pozeram auta.nie som oedofil ani na mlade baby ktore mavaju 16 17rokov a asi di 50.kg :-)
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2013 13:44
MINIsterka
Dakto by mohol zistit, ci tato kralovna zo Snehulienky nie je frigidna a hnusna. Zvycajne zaprdene zenske zurivo zavistlivo bojuju proti tym krajsim, aby sa nemohli vystavit na obdiv. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Well-being
10. 1. 2013 13:57
Nic proti pěkným děvčatům,
také se rád podívám. Ale že bych musel vidět vypoulený kozy u každého auta, tak to opravdu ne.
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2013 14:47
BRUSELSKÁ ÚCHYLKA
Naštěstí jde jen o pištění nějaké dlouhodobě neukojované brécy. Dospělý člověk se těmhle slaboduchým výzvám může jen smát. Však víš, jak tu často píši - tohle století je stoletím amatérů... Bohužel.

Ženská, jak známo, je po autě to vůbec nejlepší co svět chlapovi nabízí, tak si to nekaž nějakou hybridou v chodským kroji a dej si autosalon v jeho plné komplexní a (POLO)obnažené kráse. Ostatně jsou automobilky u nichž to nejkrásnější jsou tradičně hostesky.

P.S. Boha jeho, veškerá mnohasetletá tradice galantnosti, gentlemanství a úcty k dámě má jít v Evropě do stoupy jenom proto, že je tu pár frigid na ocet?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - donPedro
10. 1. 2013 15:03
Re: BRUSELSKÁ ÚCHYLKA
Odpověď na P.S. otázku: Ano! - tedy dle těch octofrigidek, a taky octofrigigů (ať jsme genderově vyvážení, neb doba si to žádá). Ale vy-cochcešsenato, a hoď taky něco pod 4kolovou carreru ať tam nesjem tak sám ;-)
10. 1. 2013 15:16
Re: BRUSELSKÁ ÚCHYLKA
:-) :yes:
10. 1. 2013 16:18
Re: BRUSELSKÁ ÚCHYLKA
Ona také chytře a svůdně (nezaměňovat za vulgárně) oděná dáma/dívka/slečna odděluje burany od gentlemanů. Zrno od plev se při pohledu na ni oddělí samo. Ano, přesně. Mnohasetletá tradice galantnosti a gentlemanství. Teď všechny budou jak šedé myši (aby ty šedá zapadli). Ať se pak nediví, že gentlemani jaksi nebudou.
10. 1. 2013 15:44
Doufám, že to pani dotáhne do konce
Tedy, OK, na autosalon mohou chodit děti, ať to má tedy formu. Doufám, že přijde také s doporučením, nebo rovnou normou, že do pivnic a barů se chodí chlastat, takže každý se musí povině zmrskat, jink bude vykázát. Navrhuji do hodinky pobytu alespoň promile. Co Holandsko. V coffeshopu se hlavně konzumují produkty z veselé byliny. Kdo tedy do hodiny nepojede na hippie vlně, půjde si užít depresi ven. No a doufám, že se nevyhne ani tomu nejdůležitějšímu a to je nejstarší řemeslo na světě. Do bordelu se chodí šut, takže žádný vysedávání na baru a očumování, ale rychle na věc. No jo, ale co potom. Po půl hodině ještě nemůžeš znovu ? Sorry kámo, tady se š*ká, tak zas příště.
Dofám, že když si jde paní sednout na keramiku a zrovna se jí nedaří, tak to utne, protože se tam má st a ne čumět. Všem stejným metrem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
10. 1. 2013 16:23
Je to, s prominutím, jalový ...
... jak článek samotný, tak i diskuse pod ním.

Ve jménu tu genderové vyváženosti, onde multikulturality, jidne zas globalizace či klimatických změn, atd., atd., atd., se vytvářejí různé umělé positivní diskriminace, na kterých se pak snaží zviditelňovat jak jejich zastánci, tak jejich odpůrci.

A přitom stačí relativně nemnoho, ctít (lidská) práva a svobody, ale také (morální) odpovědnost a povinnost. O tom ale, obávám se 21. století není. A o čem tedy že je? To, přiznám se, nevím. A když tak nad tím přemýšlím, tak ani věděti nechci.

Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2013 16:34
To jste si popletli s erotickým veletrhem, kucí uhrovatý !
Slušný a normální člověk s tím problém nemá, snad z toho vyrostete.
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2013 18:25
Pani ministrova je uchylna!
Pravdepodobne este nebola na ziadnej Auto show a tajne listuje tuningove casopisy. Tam to veru byva dost sexy.
Zaujimave, ze mladi tanecnici na Auto show, ktori maju nohavice zarezane do guli, ti ju netrapia.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
10. 1. 2013 18:57
Czenglish
Pane redaktore, mezi "stuff" a "staff" je dost podstatny rozdil... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - deliqent4
10. 1. 2013 22:55
zrušte EU a celý Brusel !!!
Ta ministryně musí být hlavně pěkně hnusná a stará flundra to je jediná věc. Na autosalonech byly tyto modelky a holky k vidění už před bůhví kolika desetiletími a najednou je to závadné, tady jde opravdu vidět čím se EU zabývá, místo aby řešili opravdové problémy. Do EU jsme nešli aby nás někdo buzeroval hůř jak za komančů. RVHP bylo * ve srovnání se slavnou EU protože to se sice vymýšleli pitomosti ale teď jsou to ultrapitomosti !!!
Rozbalit vlákno
1
11. 1. 2013 08:45
Re: zrušte EU a celý Brusel !!!
Ma ~50, vyzera este ako-tak, ale samozrejme s tymi hosteskami co su na autosalone sa velmi zrovnavat nemoze...
[odkaz]
[odkaz]
11. 1. 2013 00:18
Zatím je to jen takové nevinné
zkoušení, kam lze zajít, ale do pár let předpokládám v některých zemích (nebo jejich částech) stejný scénář jako v Kosovu. Stačí jen udržet porodnost přistěhovalců na stejné úrovni. Třeba ve Francii je už dnes oficiálně 20% obyvatel muslimů, neoficiálně celá 1/4. Doporučuji Paříž - tam je to naprostý extrém, téměř už tam na ulici nelze narazit na normálního Francouze. A co je nejhorší - tito přistěhovalci se odmítají přizpůsobit naší kultuře, místo toho jsou dost radikální. Třeba muslimský řidič autobusu klidně zastaví uprostřed cesty, vyleze ven, rozdělá kobereček a začne se modlit. Nelze ho za takové chování vyhodit, má na to právo. A až jich bude přes 50%, všichni se budeme hrozně divit až nám tu zavedou zcela demokratickou cestou právo Šaría...
Rozbalit vlákno
0