Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Mercedes E 63 AMG a CLS 63 AMG podrobně: 4Matic a vyšší výkon, 0-100 km/h za 3,6 s

Mercedes přináší do řad AMG hned několik novinek. Třída E projde výrazným faceliftem a navíc modely E 63 AMG a CLS 63 AMG dostanou vyšší výkon a možnost pohonu všech kol.
Zpět na článek
10. 1. 2013 12:59
11. 1. 2013 12:21
10. 1. 2013 13:16
10. 1. 2013 21:10
10. 1. 2013 14:56
10. 1. 2013 16:34
10. 1. 2013 16:42
10. 1. 2013 20:32
10. 1. 2013 16:39
10. 1. 2013 19:48
10. 1. 2013 21:06
10. 1. 2013 12:00
Krásné auto,
vybírat z této kategorie, asi by to vyhrál před Audi a BMW ačkoliv si myslím, že ani u jednoho by člověk neudělal chybu. Jen ten kombi je furt takový "až moc vagon" a zadní světla krapet humpolácká. Můj názor. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Johny.Rico
10. 1. 2013 16:35
Re: Krásné auto,
Máš pravdu chlapče. Ve všem souhlasím, jen přidám, že kombi je teda opravdu škaredé :-)
10. 1. 2013 12:50
Tak To je hodně luxusní autíčko :) ale myslim že i cena bude
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2013 12:59
Nice
Když jsem ho viděl poprvý, i podruhý, přišlo mi to proti současnýmu Éčku jako designovej krok zpátky. Ale ta kára se mi začíná s každym pohledem líbit víc a víc, fakt se povedla. Co se kombíku týká, souhlasim s Cipískem. Ten zadek je takovej nedotaženej, jako kdyby se konstruktéři snažili nahnat litry. To má smysl u oktávky, mondea, ale E by mělo bejt o designu a luxusu, takže ten tvar trochu podvolit tomuhle pohledu. Zadní lampy jsou taky zvláštní, ale to jsou jen drobný vady na kráse. Povedl se! :yes:
Rozbalit vlákno
1
11. 1. 2013 12:21
Re: Nice
Na druhou stranu, jako elegantní a luxusní kombi teď slouží CLS shooting brake, takže nějaké ty litry navíc se taky hodí.
Nejpatrnější je rozdíl ve velikosti kufru ve srovnání s BMW 5 kombi. V éčku vypadá jako bezedná díra kam se vejde všechno, v pětce je docela malý.
Avatar - MarTin1
10. 1. 2013 13:16
Uvidíme
jak se to bude prodávat, každopádně je tohle rozumnej krok... prodávát slabší verzi RWD a zbytek 4x4... protože problém všech silnejch Mercedesů je ten točivej moment.... Když se podíváte na vrcholné modely M či RS tak maj vždy nižší momenty a to jim (pominu-li 4x4) dává při akceleraci z místa značnou výhodu.

Ale 3.6 je naprosto šílený číslo, by mě zajímalo jaká bude realita vzhledem k tomu, že MCT není dvojspojka, která by ještě třeba 0.1-0.2 vteřiny srazila.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - boost.
10. 1. 2013 21:10
Re: Uvidíme
Myslím, že tlustší osoby budou opěradla sedadel těžko snášet při takové akceleraci, resp. točivého momentu. >:D

Osobně to vidím na E 63 RWD. :-!
Avatar - salamoon
10. 1. 2013 14:56
wauw
z vykadu si vyberat eckovy kombik s 4maticom. :-O
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
10. 1. 2013 15:02
vie niekto kedy sa medaku vydaril facelift viac ako v pripad
lebo medak z Ecka spravil doslova nove auto , bravo.... inovacia nabrala inu dimenziu... dimenzia uplnej dokonalosti.. bravo :yes:

ked sa na ten medak pozeram ... tak prisaham ze by som dal ruku do ohna hlavne pri pohladu sikmo spredu a spredu ze je to novy model... ta zmiznuta barokova hrcka nad zadnym blatnikom dojem z noveho auta este viac umocnuje :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
10. 1. 2013 16:20
Jako zvykám si
A musím říct, že se mi ten facelift teda začíná hodně líbit. Na tom kombi modelu to byl děs běs (protože T modely od měďáku jsou prostě osšklivé obecně), ale v coupé a AMG verzích, no pání, paráda!

A ten výkon, no comment. CHce li někdo kometu, ať jde rovnou do Meďáku ;-) A 4Matic je krok správným směrem. No, parádička. Kéž bych na to měl love... :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
10. 1. 2013 16:34
E AMG
Začnu kladně...

Tohle je nejlepší facelift, co si za dlouhá léta pamatuju u většiny značek. Zmizely ohyzdné přední světlomety, nahradily je naprosto dokonalé světlomety. Přední nárazník je v AMG verzi troufám si říct přímo dokonalej a možnost 4MATICu s AMG, no to je pohádka...

... a skončím taky kladně. Někdo tu říkal, že mercedes ty kombiky moc neumí. Podle mě to není pravda. Skoro všechny poslední kombíky a když se na ně nasadil AMG paket, byly výborný, až dokonalý. Bohužel s AMG paketem jich tolik nejezdí :-) Ale ani bez paketu to nebyla ostuda. Tento model je ale bez chybičky a i ty zadní světla kombika se mi líběj. Prostě bomba :-) Krásné snové auto...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Johny.Rico
10. 1. 2013 16:42
Re: E AMG
Zapomněl jsem do svého příspěvku dospat koment o nárazníku, ten je totiž, jak píšeš, dokonalý. :yes:
Avatar - MarTin1
10. 1. 2013 20:32
Re: E AMG
Ten naraznik je radlice na sneky a taky polykac hektolitru vzduchu :-)).
10. 1. 2013 16:39
0-100
3,6 s - tak to je uz je silne kaficko, nechapem... :yes: klobuk dole
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2013 19:48
Působivé
Navíc je ten kombík hodně povedený. RS6 bude mít těžké sny. M5 jako kombi se v téhle generaci asi neplánuje, že? A o čtyřkolce se sice mluvilo... ale asi si to nechávají na později. Každopádně čas okolo 3,6 je hodně nízko, to budou mít co dohánet.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - boost.
10. 1. 2013 21:06
Re: Působivé
Nope, F11 M5 nebude. U BMW se to střídá. Kombík bylo E34, pak E61.

Mně se RS 6 líbí více, je taková "čistčí", zatímco E 63 je prostě Hammer jak ***. >:-[]
Avatar - AUDIRS6
11. 1. 2013 11:21
bude to tvrdeee...
...a to hlavne pre BMW, ktoré, pri všetkej úcte, na túto E63 AMG len tak ľahko odpoveď asi nenájde >:-[]
To, že Audi RS6 tiež "papierovo" zaostáva v parametri 0-100, vidím ako úlohu pre FL.../ aj keď si nepamätám na FL RS6ky ;-\ / tipujem, ako to už u Audi býva zvykom, že 560 PS je na papieri, v reále ich bude cez 600, a namerané zrýchlenie bude teda pod tých 3,9...
Ale ruku na srdce: Páni Vážení: S kombákmi vyššej strednej, pri posádke vodič + frajerka + jej psík a kabelka = 2 tony, sme so zrýchleniami na úrovni superšportov !!! sme pod 4 s !!! veď to je brutáááál!!!
za mňa dostáva velý Medveď - jeho kompletný FL, a všetky FL verzie veľký :yes:
...táááák, a mám to - veci, ktoré som si myslel, že v živote nenapíšem...-a napísal som 8-s
no a ešte k BMW-:
pamätáte si na vyhlásenia spred cca 6-8 rokov: M-kové modely majú mať atmosférické, vysokootáčkové motory, ...pravé M-modely sú M3 a M5, a pohon zadnej nápravy.../potom prišlo X5M,X6M/, veľká limuzína má mať pohon zadnej nápravy / aktuálne X-drive v takmer hociktorej 7er klasse/, naftový motor nie je športový motor /tých xxx modelov 50d X-drive/... a čo nám tu už len chýba?
Stále sa snažia oddiaľovať použitie pohonu 4x4 pre "normálne" M modely. Amíci na nich tlačia - tí by chceli M5,M6 s X-drivom už hneď, nu a čo pán prosí , sluha musí >:-[]
dáme stávky, že kedy bude M5,M6 - X-drive? >:-[]
Bohužiaľ, BMW sa u mňa vyprofilovala - práve na základe týchto kontraverzných prehlásení - za najkontraverznejšiu automobilku...ale predaje ukazujú, že ľudí to moc netrápi...
Méďo-béďo len tak ďalej !!!
;-)
Rozbalit vlákno
0