Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Mercedes E 63 AMG a CLS 63 AMG podrobně: 4Matic a vyšší výkon, 0-100 km/h za 3,6 s

17 komentářů

Cipísek
vybírat z této kategorie, asi by to vyhrál před Audi a BMW ačkoliv si myslím, že ani u jednoho by člověk neudělal chybu. Jen ten kombi je furt takový "až moc vagon" a zadní světla krapet humpolácká. Můj názor. 😉
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Máš pravdu chlapče. Ve všem souhlasím, jen přidám, že kombi je teda opravdu škaredé 😄
Recii
:yes: :yes: :yes:
m.dlouhy
Když jsem ho viděl poprvý, i podruhý, přišlo mi to proti současnýmu Éčku jako designovej krok zpátky. Ale ta kára se mi začíná s každym pohledem líbit víc a víc, fakt se povedla. Co se kombíku týká, souhlasim s Cipískem. Ten zadek je takovej nedotaženej, jako kdyby se konstruktéři snažili nahnat litry. To má smysl u oktávky, mondea, ale E by mělo bejt o designu a luxusu, takže ten tvar trochu podvolit tomuhle pohledu. Zadní lampy jsou taky zvláštní, ale to jsou jen drobný vady na kráse. Povedl se! :yes:
honzamo
Na druhou stranu, jako elegantní a luxusní kombi teď slouží CLS shooting brake, takže nějaké ty litry navíc se taky hodí.
Nejpatrnější je rozdíl ve velikosti kufru ve srovnání s BMW 5 kombi. V éčku vypadá jako bezedná díra kam se vejde všechno, v pětce je docela malý.
Avatar - MarTin1
MarTin1
jak se to bude prodávat, každopádně je tohle rozumnej krok... prodávát slabší verzi RWD a zbytek 4x4... protože problém všech silnejch Mercedesů je ten točivej moment.... Když se podíváte na vrcholné modely M či RS tak maj vždy nižší momenty a to jim (pominu-li 4x4) dává při akceleraci z místa značnou výhodu.

Ale 3.6 je naprosto šílený číslo, by mě zajímalo jaká bude realita vzhledem k tomu, že MCT není dvojspojka, která by ještě třeba 0.1-0.2 vteřiny srazila.
Avatar - boost.
boost.
Myslím, že tlustší osoby budou opěradla sedadel těžko snášet při takové akceleraci, resp. točivého momentu. >😁

Osobně to vidím na E 63 RWD. :-!
Avatar - salamoon
salamoon
z vykadu si vyberat eckovy kombik s 4maticom. 😲
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
lebo medak z Ecka spravil doslova nove auto , bravo.... inovacia nabrala inu dimenziu... dimenzia uplnej dokonalosti.. bravo :yes😒br />
ked sa na ten medak pozeram ... tak prisaham ze by som dal ruku do ohna hlavne pri pohladu sikmo spredu a spredu ze je to novy model... ta zmiznuta barokova hrcka nad zadnym blatnikom dojem z noveho auta este viac umocnuje :yes:
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
A musím říct, že se mi ten facelift teda začíná hodně líbit. Na tom kombi modelu to byl děs běs (protože T modely od měďáku jsou prostě osšklivé obecně), ale v coupé a AMG verzích, no pání, paráda!

A ten výkon, no comment. CHce li někdo kometu, ať jde rovnou do Meďáku 😉 A 4Matic je krok správným směrem. No, parádička. Kéž bych na to měl love... 😒
Avatar - skejpa
skejpa
Začnu kladně...

Tohle je nejlepší facelift, co si za dlouhá léta pamatuju u většiny značek. Zmizely ohyzdné přední světlomety, nahradily je naprosto dokonalé světlomety. Přední nárazník je v AMG verzi troufám si říct přímo dokonalej a možnost 4MATICu s AMG, no to je pohádka...

... a skončím taky kladně. Někdo tu říkal, že mercedes ty kombiky moc neumí. Podle mě to není pravda. Skoro všechny poslední kombíky a když se na ně nasadil AMG paket, byly výborný, až dokonalý. Bohužel s AMG paketem jich tolik nejezdí 😄 Ale ani bez paketu to nebyla ostuda. Tento model je ale bez chybičky a i ty zadní světla kombika se mi líběj. Prostě bomba 😄 Krásné snové auto...
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Zapomněl jsem do svého příspěvku dospat koment o nárazníku, ten je totiž, jak píšeš, dokonalý. :yes:
Avatar - MarTin1
MarTin1
Ten naraznik je radlice na sneky a taky polykac hektolitru vzduchu 😃.
Shelby
3,6 s - tak to je uz je silne kaficko, nechapem... :yes: klobuk dole
Mig_35
Navíc je ten kombík hodně povedený. RS6 bude mít těžké sny. M5 jako kombi se v téhle generaci asi neplánuje, že? A o čtyřkolce se sice mluvilo... ale asi si to nechávají na později. Každopádně čas okolo 3,6 je hodně nízko, to budou mít co dohánet.
Avatar - boost.
boost.
Nope, F11 M5 nebude. U BMW se to střídá. Kombík bylo E34, pak E61.

Mně se RS 6 líbí více, je taková "čistčí", zatímco E 63 je prostě Hammer jak ***. >😒]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
...a to hlavne pre BMW, ktoré, pri všetkej úcte, na túto E63 AMG len tak ľahko odpoveď asi nenájde >😒]
To, že Audi RS6 tiež "papierovo" zaostáva v parametri 0-100, vidím ako úlohu pre FL.../ aj keď si nepamätám na FL RS6ky ;-\ / tipujem, ako to už u Audi býva zvykom, že 560 PS je na papieri, v reále ich bude cez 600, a namerané zrýchlenie bude teda pod tých 3,9...
Ale ruku na srdce: Páni Vážení: S kombákmi vyššej strednej, pri posádke vodič + frajerka + jej psík a kabelka = 2 tony, sme so zrýchleniami na úrovni superšportov !!! sme pod 4 s !!! veď to je brutáááál!!!
za mňa dostáva velý Medveď - jeho kompletný FL, a všetky FL verzie veľký :yes:
...táááák, a mám to - veci, ktoré som si myslel, že v živote nenapíšem...-a napísal som 8-s
no a ešte k BMW-😒br /> pamätáte si na vyhlásenia spred cca 6-8 rokov: M-kové modely majú mať atmosférické, vysokootáčkové motory, ...pravé M-modely sú M3 a M5, a pohon zadnej nápravy.../potom prišlo X5M,X6M/, veľká limuzína má mať pohon zadnej nápravy / aktuálne X-drive v takmer hociktorej 7er klasse/, naftový motor nie je športový motor /tých xxx modelov 50d X-drive/... a čo nám tu už len chýba?
Stále sa snažia oddiaľovať použitie pohonu 4x4 pre "normálne" M modely. Amíci na nich tlačia - tí by chceli M5,M6 s X-drivom už hneď, nu a čo pán prosí , sluha musí >😒]
dáme stávky, že kedy bude M5,M6 - X-drive? >😒]
Bohužiaľ, BMW sa u mňa vyprofilovala - práve na základe týchto kontraverzných prehlásení - za najkontraverznejšiu automobilku...ale predaje ukazujú, že ľudí to moc netrápi...
Méďo-béďo len tak ďalej !!!
😉