Mercedes přináší do řad AMG hned několik novinek. Třída E projde výrazným faceliftem a navíc modely E 63 AMG a CLS 63 AMG dostanou vyšší výkon a možnost pohonu všech kol.
vybírat z této kategorie, asi by to vyhrál před Audi a BMW ačkoliv si myslím, že ani u jednoho by člověk neudělal chybu. Jen ten kombi je furt takový "až moc vagon" a zadní světla krapet humpolácká. Můj názor. ;-)
Když jsem ho viděl poprvý, i podruhý, přišlo mi to proti současnýmu Éčku jako designovej krok zpátky. Ale ta kára se mi začíná s každym pohledem líbit víc a víc, fakt se povedla. Co se kombíku týká, souhlasim s Cipískem. Ten zadek je takovej nedotaženej, jako kdyby se konstruktéři snažili nahnat litry. To má smysl u oktávky, mondea, ale E by mělo bejt o designu a luxusu, takže ten tvar trochu podvolit tomuhle pohledu. Zadní lampy jsou taky zvláštní, ale to jsou jen drobný vady na kráse. Povedl se! :yes:
Na druhou stranu, jako elegantní a luxusní kombi teď slouží CLS shooting brake, takže nějaké ty litry navíc se taky hodí.
Nejpatrnější je rozdíl ve velikosti kufru ve srovnání s BMW 5 kombi. V éčku vypadá jako bezedná díra kam se vejde všechno, v pětce je docela malý.
jak se to bude prodávat, každopádně je tohle rozumnej krok... prodávát slabší verzi RWD a zbytek 4x4... protože problém všech silnejch Mercedesů je ten točivej moment.... Když se podíváte na vrcholné modely M či RS tak maj vždy nižší momenty a to jim (pominu-li 4x4) dává při akceleraci z místa značnou výhodu.
Ale 3.6 je naprosto šílený číslo, by mě zajímalo jaká bude realita vzhledem k tomu, že MCT není dvojspojka, která by ještě třeba 0.1-0.2 vteřiny srazila.
vie niekto kedy sa medaku vydaril facelift viac ako v pripad
lebo medak z Ecka spravil doslova nove auto , bravo.... inovacia nabrala inu dimenziu... dimenzia uplnej dokonalosti.. bravo :yes:
ked sa na ten medak pozeram ... tak prisaham ze by som dal ruku do ohna hlavne pri pohladu sikmo spredu a spredu ze je to novy model... ta zmiznuta barokova hrcka nad zadnym blatnikom dojem z noveho auta este viac umocnuje :yes:
A musím říct, že se mi ten facelift teda začíná hodně líbit. Na tom kombi modelu to byl děs běs (protože T modely od měďáku jsou prostě osšklivé obecně), ale v coupé a AMG verzích, no pání, paráda!
A ten výkon, no comment. CHce li někdo kometu, ať jde rovnou do Meďáku ;-) A 4Matic je krok správným směrem. No, parádička. Kéž bych na to měl love... :-(
Tohle je nejlepší facelift, co si za dlouhá léta pamatuju u většiny značek. Zmizely ohyzdné přední světlomety, nahradily je naprosto dokonalé světlomety. Přední nárazník je v AMG verzi troufám si říct přímo dokonalej a možnost 4MATICu s AMG, no to je pohádka...
... a skončím taky kladně. Někdo tu říkal, že mercedes ty kombiky moc neumí. Podle mě to není pravda. Skoro všechny poslední kombíky a když se na ně nasadil AMG paket, byly výborný, až dokonalý. Bohužel s AMG paketem jich tolik nejezdí :-) Ale ani bez paketu to nebyla ostuda. Tento model je ale bez chybičky a i ty zadní světla kombika se mi líběj. Prostě bomba :-) Krásné snové auto...
Navíc je ten kombík hodně povedený. RS6 bude mít těžké sny. M5 jako kombi se v téhle generaci asi neplánuje, že? A o čtyřkolce se sice mluvilo... ale asi si to nechávají na později. Každopádně čas okolo 3,6 je hodně nízko, to budou mít co dohánet.
...a to hlavne pre BMW, ktoré, pri všetkej úcte, na túto E63 AMG len tak ľahko odpoveď asi nenájde >:-[]
To, že Audi RS6 tiež "papierovo" zaostáva v parametri 0-100, vidím ako úlohu pre FL.../ aj keď si nepamätám na FL RS6ky ;-\ / tipujem, ako to už u Audi býva zvykom, že 560 PS je na papieri, v reále ich bude cez 600, a namerané zrýchlenie bude teda pod tých 3,9...
Ale ruku na srdce: Páni Vážení: S kombákmi vyššej strednej, pri posádke vodič + frajerka + jej psík a kabelka = 2 tony, sme so zrýchleniami na úrovni superšportov !!! sme pod 4 s !!! veď to je brutáááál!!!
za mňa dostáva velý Medveď - jeho kompletný FL, a všetky FL verzie veľký :yes:
...táááák, a mám to - veci, ktoré som si myslel, že v živote nenapíšem...-a napísal som 8-s
no a ešte k BMW-:
pamätáte si na vyhlásenia spred cca 6-8 rokov: M-kové modely majú mať atmosférické, vysokootáčkové motory, ...pravé M-modely sú M3 a M5, a pohon zadnej nápravy.../potom prišlo X5M,X6M/, veľká limuzína má mať pohon zadnej nápravy / aktuálne X-drive v takmer hociktorej 7er klasse/, naftový motor nie je športový motor /tých xxx modelov 50d X-drive/... a čo nám tu už len chýba?
Stále sa snažia oddiaľovať použitie pohonu 4x4 pre "normálne" M modely. Amíci na nich tlačia - tí by chceli M5,M6 s X-drivom už hneď, nu a čo pán prosí , sluha musí >:-[]
dáme stávky, že kedy bude M5,M6 - X-drive? >:-[]
Bohužiaľ, BMW sa u mňa vyprofilovala - práve na základe týchto kontraverzných prehlásení - za najkontraverznejšiu automobilku...ale predaje ukazujú, že ľudí to moc netrápi...
Méďo-béďo len tak ďalej !!! ;-)