Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Auris 1.6 Valvematic - Vyskočil si

Toyota novému aurisu přikázala, aby udělal mezigenerační veleskok. Poslechl.
Zpět na článek
12. 1. 2013 08:51
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 1. 2013 21:20
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 1. 2013 23:06
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 1. 2013 10:00
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 1. 2013 23:16
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 1. 2013 23:18
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 1. 2013 09:32
12. 1. 2013 09:45
12. 1. 2013 09:56
12. 1. 2013 11:00
12. 1. 2013 18:39
12. 1. 2013 18:36
12. 1. 2013 10:42
12. 1. 2013 10:52
12. 1. 2013 17:59
12. 1. 2013 18:40
12. 1. 2013 18:46
12. 1. 2013 20:22
12. 1. 2013 23:24
13. 1. 2013 12:03
12. 1. 2013 21:23
12. 1. 2013 23:21
12. 1. 2013 23:42
12. 1. 2013 23:54
13. 1. 2013 00:03
13. 1. 2013 00:14
13. 1. 2013 00:28
13. 1. 2013 00:47
13. 1. 2013 00:22
12. 1. 2013 23:55
14. 1. 2013 09:34
14. 1. 2013 09:29
12. 1. 2013 20:35
12. 1. 2013 23:07
12. 1. 2013 11:26
12. 1. 2013 12:54
12. 1. 2013 23:28
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 1. 2013 23:32
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 1. 2013 14:32
12. 1. 2013 17:19
13. 1. 2013 18:48
13. 1. 2013 20:53
14. 1. 2013 09:53
14. 1. 2013 09:58
21. 3. 2014 12:29
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 1. 2013 08:51
Hladanie nedostatkov
Ak sa najde maly nedostatok, a za maly ho vyhlasi test, tak ho budu v teste omielat donekonecna a z kazdej strany...

A samozrejme nechyba obligatne vyhlasenie Golfu za bozstvo, niekolkonasobne. Akakolvek vyhoda Aurisu oproti Golfu je vzdy relativizovana.... Auris ma multilink a jazdi skvelo, no Golf aj s tycou, podradnym riesenim, jazdi vyborne.

Trebars digitalky, ci "levnejsi povrchova uprava" - lacnejsia oproti comu, alebo ako je lacnejsia, sa nedozvieme. Ale urcite kazia dojem,to je predsa jasne!

Skratka, kazdy drobny kozmeticky nedostatok dostava ohromny priestor, cez pozitivne body sa prenasame rychlo, povrchne a vzdy ich relativizujeme v provnani s nasim favoritom, hoci je na tom horsie alebo rovnako.

Tento test potesi a nadchne fanusikov VAG, pretoze ich utvrdzuje vo viere v bozsky povod Golfu. Ale objektivny test to nie je. Navyse je zle napisany.
Rozbalit vlákno
47
Avatar - petrumr
12. 1. 2013 08:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jetty
12. 1. 2013 09:21
Re: Hladanie nedostatkov
Sorry, ale meleš totální blbosti. Navíc rozdělovat je na japonské a nejaponské je další ... V čem se jako nemůžou koncernu rovnat? V kvalitě? >:D Jestli posuzuješ kvalitu podle povrchu tlačítka, tak určitě :-! Japonci si kvalitu pohlídat umí ve všech továrnách po celém světě (asi se budeš divit, nejsou jen japonské a evropské :-D ), díky pracovnímu systému TPS, pracovním standardům a přísným kontrolám kvality, o kterých si VW může jen nechat zdát. A to si piš že vím o čem mluvím. No a kombík už byl dávno představen, takže další tvá perla 8-s
Mě z těch přemoudřelých koncernistů jednou trefí šlak od smíchu >:D
Jinak k tomu testu, myslím si že není špatně napsaný. Ale podvozkově má Toyota rozhodně navrch. Navíc klikovou nápravu dává pouze do těch úplně základních motorizací, zbytek má víceprvek. Golf zas naopak montuje kliku téměř do všeho kromě topu... neuvěřitelná ostuda na auto, které si chce hrát na premianta... ;-\
Avatar - lamal
12. 1. 2013 09:35
Re: Hladanie nedostatkov
Absolutny suhlas, btw kto pozna kvalitarsky system japoncov a hodnoty ppm na suciastky tak vie co je kvalita
Avatar - petrumr
12. 1. 2013 19:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Rampa89
12. 1. 2013 22:54
Re: Hladanie nedostatkov
Člověče, o tom se rozepiš :-)

Dobře si tě pamatuju za dob, kdy jsi měl modrou E10. Typickým problémem spíš bylo řazení zpátečky. O nefunkčním zapalovači jsem slyšel poprvé u E12 (a bohužel i zažil). A koberec nad rezervou? Málo kobercový? >:D Spíš asi narážíš na ne dokonale rovnou plochu po okrajích... a jak na tom byla tehdejší konkurence? V tomto ty tvé japonské toyoty nestíhaly na tehdejší koncern? Jaká byla ta tvá druhá japonská toyota? By mě zajímalo...

Sám patřím ke kritikům éry po roce 2000, kdy je vskutku objektivně poznat rozdíl mezi výrobou v japonsku vůči anglii, turecku... (v případě této třídy). Ale trochu si dovolím pochybovat o podloženosti tvých názorů, ostatně není to poprvé. Dost dobře jsem také nerozuměl tvé motivaci tehdy koupit tu 1.2 htp fábii, která proti té dnes už archaické E10 byla lenochod, fakt je, že E12 kombi se už v té době nedělalo... ale chápu, pokud se řeší finance.
Avatar - petrumr
13. 1. 2013 09:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Rampa89
13. 1. 2013 12:15
Re: Hladanie nedostatkov
No o té "vymačkané hřídeli" slyším poprvé, a to i na toyotaklubu se již pohybuji pár let. Potíže s převodovkami jako takovými měly spíš až E11, do kterých hodně majitelů dává převodovky právě z E10. Jinak jsi možná první člověk, kterému vyhovuje servo namísto hydrauliky, ohledně posilovače řízení. Když dám do vyhledávače tvůj nick a rajče, tak se koukám, že jsi měl navíc 65kW verzi té E10 a dejme tomu, že do 3 tis. ot. působí 3 válec živějším dojmem, alle mezi 4-6 tisíci, to se dá srovnávat s mladší koncernovou 1.4 16V, nebo 1.6 8V (v octavii). Ostatně o mnohé napovídají pouze papírové hodnoty. Celkem by mě zajímalo, jaká je pohotovostní hmotnost v případě tvé fabie?

V jedné minulé diskuzi jsem narážel na tvou údržbu těch starých toyot... zřejmě to dost souvisí i s problémy, které popisuješ, a dále ano, asi nepochopím. Resp. chápu nadšení z vlastního nového auta, ale to je asi tak vše. "Corolla Verso" se vyráběla do roku 09. Někde jsem ale zahlédl tvůj nájezd se současnou fabií (za 4 roky 33tis. km), při kterém bych zvažoval koupi nového vozu. Mimochodem kolik měla tehdy najeto ta E10? :-)
Avatar - petrumr
13. 1. 2013 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Rampa89
13. 1. 2013 15:55
Re: Hladanie nedostatkov
Jj, to jsem se seknul s tím servem, omlouvám se. Každopádně nájezd u E10 jsem myslel celkový, protože pro nějaké závěry by měla být zachována relevantnost porovnání. Taktéž nejsem zastánce jedné značky, ale do této diskuze jsem se zapojil zejména podle toho tvrzení, že "Já jsem měl dvě japonský toyoty a ty už se nemohli koncernu vyrovnat" a z tvých příspěvků jsem zatím stále nevyčetl ty "blbosti", které by se daly srovnat s tehdejší konkurencí, i když jsme později zabředli do porovnání s o 2 generace mladší fábií. Zda-li jsi tím myslel tobě nevyhovující regulace posilovače řízení, problémy pravděpodobně se synchronem na 5RS (při nájezdu přes 230 tisíc podle galerie na autowebu ne až tak nevyloučitelné), nefunkční zapalovač (?) a koberec nad rezervou (??), tedy měl jsi možnost srovnání třeba s Golfem mk3 a když se to tak vezme, tak po technické stránce i s první octavií? Pokud se zase přesuneme do roviny srovnání s mnohem mladším vozem, potíže motorů HTP ti jsou jistě známy a to dříve než po ujetí 230 tkm.. Však pouze diskutujeme ;-)
Avatar - petrumr
13. 1. 2013 16:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Rampa89
13. 1. 2013 16:39
Re: Hladanie nedostatkov
Ale člověče, buď píšu nesrozumitelně, nebo se odpovědi vyhýbáš. Z tvého pohledu ano, japonci (konstrukčně) ze začátku 90: let, v případě tvého posledního v roce 2008 s hodnotou 1/2 - 1/4 vůči o třídu menšímu (čistě formálně, ne fakticky, aby ses toho hned nechytal ;-) ) , o 2 generace mladšímu (dle data uvedení o 15 let), novému a mnohem lépe vybavenému autu se skutečně v mnohých kritériích nemohou vyrovnat... A přitom kdybychom se tu bavili alespoň o bezpečnosti, která je vskutku neporovnatelná. Toto je vskutku zajímavá odpověď, poslední věta tomu dává korunu :-) :yes:
Avatar - petrumr
13. 1. 2013 20:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Rampa89
13. 1. 2013 22:00
Re: Hladanie nedostatkov
No když se na ten ceník kouknu, tak je tady akorát tahle absurdita [odkaz] combi elegance 1.2 htp za 371,900, ale předpokládám, že blázen si nebyl a ta edice se pohybovala jinde. Jinak ano, srovnávám nesrovnatelné zrovna jako ty, rozdíl je v tom, že to nemyslím vážně :-) ... spíš se mi zdá, že ty pěkně kličkuješ. S jakou toyotou za jakou cenu si to tehdy srovnával? Ano, těžko srovnávat s tehdy neexistujícím kombi v nabídce, cenově a třídou u yarise, corolla byla naposledy k dostání v roce 2006, cenu bych musel hledat, a ravky byly jak krátké, tak dlouhé, srovnání opět zcela mimo. V roce 08 máš srovnatelného yarise a o třídu většího aurise... [odkaz] já vím, ten kufr co! ;-) Tvé obecné tvrzení je stále stavěno na vratkých základech...
12. 1. 2013 17:36
Re: Hladanie nedostatkov
Golf má klikovou u motorů
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 1. 2013 21:20
Re: Hladanie nedostatkov
Hybridny Auris ma multilink - napriek bateriam pod zadnym sedadlom :-) A rovnaky objem batozinoveho priestoru.
12. 1. 2013 21:52
Re: Hladanie nedostatkov
Golf má "tyč" mezi dvěma nádržemi na plyn (které jsou vzadu mezi koly) a nádrží na benzín (která je pod zadními sedadly). [odkaz] Existuje i varianta s třetí nádrží a zmenšenou benzínovou (tady je "plnohodnotná" - stejná jako u konvenčních modelů). Ale není to soutěž. Baterie mají tu výhodu, že se jimi dá snadno vyplnit prostor. To u plynových nádrží neplatí. Ostatně Jetta Hybrid má také multilink, přitom základní Jetta má klikovou nápravu (už léta), takže netuším, cos tím vlastně chtěl říct.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 1. 2013 23:06
Re: Hladanie nedostatkov
TY si uviedol CNG ako dovod absencie multilinku.

Ja som oponoval, ze alternativny pohon nie je dovod nepouzit vyspelejsie konstrukcne riesenie.

Ale priznajme si, Golf s multilinkom nie je ziadna vyhra.
13. 1. 2013 12:43
Re: Hladanie nedostatkov
Ano, psal jsem o CNG. Ještě jednou, CNG. Ty sis to zobecnil. Ne že by to s multilinkem nešlo, kdyby se chtělo. Otázka je, za jakou cenu.
12. 1. 2013 23:00
Re: Hladanie nedostatkov
Co z TPS používá VW? Docela by mě to zajímalo, pokud víš něco bližšího.

Nezdá se mi že by se VW choval podobně jako Toyota ve vztahu např. k dodavatelům (nemluvě o zákaznících). Naopak mi přijde pozice a chování VW v celém výrobním a logistickém řetězci značně odlišná od Toyoty.
13. 1. 2013 12:19
Re: Hladanie nedostatkov
Porsche s Toyotou před cca 20 lety uzavřelo dohodu, Toyota jim předala svoje know-how v podobě právě TPS a Porsche dnes patří pod VW. Je to taková hříčka. :-) Od té doby se samo Porsche vydalo cestou konzultantství v téhle oblasti. Mezi jejich zákazníky patří kromě třeba Lufthansy i VW. Otázka je, jak dlouho bude trvat VW systém asimilovat. A jak daleko vůbec zajdou. Pro ně budou cílem hlavně vyšší marže, popřípadě navýšení kapacit. Pokud tě zajímá víc, doporučuji návštěvu Lipska. Realita je taková, že lidi z Porsche, kteří měli "TPS" (možná spíš PPS) na starost, jsou dnes zodpovědní za produkci VW - VW si je po akvizici přetáhlo. Michael Macht, jedno jméno za všechny.
13. 1. 2013 17:28
Re: Hladanie nedostatkov
Díky za reakci :-) . Tohle je zajímavé téma.

Ano zvyšování už i tak obdivuhodných marží, tam jsi to podle mě uhodil na hlavičku.
13. 1. 2013 19:08
Re: Hladanie nedostatkov
Tohle je způsob zvedání marže, který zákazníka nepálí. Doufám, že ho adoptují. Firmy mají fungovat efektivně. Trochu paradoxně je tak VW (skrze Porsche) asi největším proponentem TPS (nebo jeho derivátu) v Německu a možná celé EU.
13. 1. 2013 12:09
Re: Hladanie nedostatkov
:yes:
15. 1. 2013 18:54
Re: Hladanie nedostatkov
Kombík bude. ;-)

Jinak jap. a nejap. Japonci se liší v takovejch kravinách, které nejsou vidět. To o co se tady pokoušíte je jen srovnání generací. A řešit kraviny stylu zapalovače, když v té době ve francouzích běžně nešla elektrika komplet a u koncernu jste ve 100 000 měli novej vejfuk, ložiska a lambady, to je fakt trága.
12. 1. 2013 11:32
Re: Hladanie nedostatkov
Vsadil bych boty, že si v životě žádnou Toyotu neměl.
Avatar - petrumr
12. 1. 2013 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 1. 2013 21:45
Re: Hladanie nedostatkov
To je jako důležité mít tu recenzi na své auto? Nebudu ztrácet čas blbostma... Jinak.. proč bych ti měl věřit, tvoje kecy sou mi ukradený, víš co si tu vyplodil za houna v posledních dnech? ;-)
Avatar - petrumr
13. 1. 2013 08:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
12. 1. 2013 09:29
Re: Hladanie nedostatkov
auris nie je zle auto.... ale k dokonalosti ma skutocne daleko..... golf je vyse 4cm sirsi.... , razvorom je auris tiez na spodku v nizsej strednej tirede.... kufor tiez neohuri... golf ma pri podobnej dlzke o 20L viac .... navyse ten toyotacky dizajn ;-\ no aj ked uznavam ze je to lepsie ako predosle vajicko ale inak tiez ziadna slava... interier to iste.... aj ked kvalitny predsa len trosku "divny" a nie kazdemu padne do "ruky"....... staci si pozriet interier golfu, astry alebo ceeda a vidime ze ergonomicka spicka triedy je dnes predsa len inde. Vonkajsi dizajn je vec vkusu ale nemozem si odpustit a nespomenut ten podivny zadok, zadne svetla akoby z i30 alebo ASXka... bocna linia tak to je cisty stary ceed a spredu je to akoby honda civic... cele auto posobi skutocne prinajmensom "zvlastne".......

Co ma tesi tak to su pouzite motory.... tam u toyoty nevidim problem ani nedostatky.... .. ako pise kolega pod tebou -chyba verzia kombi.... kedysi sme corollu kombik mali.....dnes nie, skoda... v eu je kombik povinnost inak to mozu japonci zabalit..... ale mozn osa kombika este dockame... uvidime....

Auris urobil krok dopredu a ako celok to bude velmi vyvazene auto.... ale uz len jej samotny dizajn moze dost ludi odradit... kvalita nekvalita..... auto musi aj nejako slusne vyzerat, inak je uspech v nedohladne
12. 1. 2013 09:41
Re: Hladanie nedostatkov
Nevím, zda má Auris rezervní kolo, starší generace měla dojezdovou rezervu. S rezervou má Golf objem kufru 0,305, jinak je tam místo rezervy jen "krabička poslední záchrany", která ti bude v 99% na nic a budeš volat žluté anděly.
O designu se můžeme bavit vždycky a do nekonečna u každého auta. Kombík samozřejmě bude.
Souhlasím s chválou atmosférických motorů. Je ale škoda, že je emisní limity tak škrtí. Bohužel to nejspíš povede k jejich zániku, viz dříve tak vynikající 1.8 v Civicu.
Avatar - 3_diamanty
12. 1. 2013 09:48
Re: Hladanie nedostatkov
jasne ved nejde az tak o kufor... ten je pre vacsinu ludi dostatocny..... rozhodujucejsim faktorom ktory zavazi u zakaznikov bude asi dizajn ( niekomu sa moze pacit ) a potom aj "image" a meno toyoty :yes:

bohuzial to tak vyzera ze skutocne atmosfery nam postupne ustupuju az pomaly asi zaniknu.... ;-\ skoda.... co narobime... emisne limity su neuprosne

kombik iste pomoze :yes: a mozno bude aj dizajnovo krajsi ;-) nechajme sa prekvapit
12. 1. 2013 09:55
Re: Hladanie nedostatkov
Kombík bude vypadat takto: [odkaz] Bohužel poněkud sporný zadek zůstává.
Jinak jsem si dohledal, že i nový Auris má nejspíš jen soupravu na lepení duší. Hmm...
Avatar - 3_diamanty
12. 1. 2013 10:07
Re: Hladanie nedostatkov
no musim priznat ze v pripade kombi mi ten zadok prijde akysi viac v pohode a pasuje mi viacej k tomu celemu autu, ktovie mozno to robi aj ta biela farba :yes:

dnesnych vyrobcov asi pouzitie rezervneho kolesa zabije 8-s , ja neviem ale ked dostanem defekt tak mi prijde vhodnejsie ak si mozem koleso vymenit a nie smatrat a babrat sa s nejakou lepiacou sadou...... v tomto smere toyota sklamala aj ked dnes ma plnohodnotnu rezervy skutocne maloktore auto.... ;-\
Avatar - lamal
12. 1. 2013 09:52
Re: Hladanie nedostatkov
Je to tak civic to moze s 1.8 zabalit, bude treba vymysliet jazdne rezimy uskrteny 'normal' kt bude ospaly a splnat emisie a sport kt bude do valcov frkat to co tam patri a po kazdom nastartovani bude treba prepnut sport....
12. 1. 2013 10:02
Re: Hladanie nedostatkov
No jo, jenže to se u klasické atmosféry bez přímého vstřiku dělá dost špatně. Jak se zdá, Korejcům se podařila velmi dobrá 1.6 GDI, ale ta má právě ten přímý vstřik a je to úplně nový motor vyvinutý s ohledem na emisní limity.
12. 1. 2013 22:15
Re: Hladanie nedostatkov
asi som malvzdy stastie, ale moje defekty znamenali klinec a pomale vypustanie gumy a vzdy stacila lepiaca sada
Avatar - Jetty
12. 1. 2013 09:54
Re: Hladanie nedostatkov
Topper, interiér Ceedu jako vrchol třídy? To jsi mě rozesmál. Ale to je věc vkusu, já mám rád čisté linie bez výstřelků... Kia udělala velký pokrok v designu, ale stále mi tam chybí pokrok v kvalitě. Otec v těchto dnech mění motor na Sorentu a to nemá ani 100tis = prasklý blok(za své), po předchozích 3 záručních opravách :-( Kia se na něj úplně s vys... :no: Navíc těch problémů již bylo s víc věcma (čidlo na vačce,atd), teď už tomu říká rezignovaně 7 let neštěstí ;-\ Kamarád na Riu má zas problémy se studeným startem (už 2x mu přehrávali soft = bez efektu) auto naskočí, ale jak přidáš plyn začne se dusit, nebo stačí i pustit spojku při neutrálu a motor zdechne... Jediná pomoc start bez spojky a tak ze 3 min motor nechat běžet, než se rozjedeš 8-s
Sorry, ale já ty auta řadím do podprůměru, z pohledu kvality určitě ;-\
Jinak Autis jsem viděl už naživo v bílé a sekne mu to :yes: Akorát ten zadek je divný, s tím ale kombík problém nemá. Fotky už na netu jsou, takže za mě má Auris :yes:
Avatar - 3_diamanty
12. 1. 2013 10:12
Re: Hladanie nedostatkov
ohladom aurisu suhlas - v kombiku mi ten zadok prijde lepsi a akosi viac pasuje celemu zvysku auta :yes:

ohladom interieru som vo svojom prispevky vyssie napisal toto:

"staci si pozriet interier golfu, astry alebo ceeda a vidime ze ergonomicka spicka triedy je dnes predsa len inde"

nepisem tu o kvalite plastov ani ziadnom vrchole kvality - pisem o ergonomickej spicke :yes:
12. 1. 2013 12:34
Re: Hladanie nedostatkov
V kombiku ma totiz misto te nechutne vydlabane kliky pro otevirani kufru znak automobilky.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 1. 2013 10:00
Re: Hladanie nedostatkov
Ludia u nas maju radi priemernost a nudu a kratkodobe naklady :-) A boja sa zmeny, tak radsej budu opakovat stare mantry nez by ich mali konfrontovat s realitou.

Realita je, ze Golf je postaveny tak, aby bol priemerne a nikoho neurazajuce auto. Vysledkom je sterilny dizajn bezoveho pocitaca z polovice 90.rokov, priemerna technika, priemerne jazdne vlastnosti... Ano, ked provnas vrcholovu verziu Golfu tak zistis, ze jeho podvozok sa schopnostami moze porovnavat s ... mid-range Aurisom ci Mazdou 3. Ale vacsina ludi skonci pri nizsich verziach s autom, ktore je pod standardom triedy.
Avatar - lamal
12. 1. 2013 10:05
Re: Hladanie nedostatkov
To je pekna blbost glf 6 aj 5 s multilinkom pracovali aj v zaklade takmer lepsie kvoli nizsej vahe a rovnakej konfiguracii ako vrcholne verzie kde 2.0tdi zachranovala reputaciu s tuhsim setupom a 225kami na r18 kt odtrhnut je uz neco...a to platilo aj u bmw atd..to co pises platilo pre 2,3,4 glf s tym rozdielom ze ani vrcholne verzie nemali na japoncov ...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 1. 2013 23:16
Re: Hladanie nedostatkov
Co je blbost? Postavim predsa auto tak, aby bolo dobre VZDY. Potom uz len posuvam rovnovazny bod.

Ked mam ciel postavit auto priemerne, Golf, a chcem ponuknut jeho spickovu verziu, nevyhnutne niekde musim brutalne ubrat, aby som mohol niekde brutalne pridat. Ked chcem ponuknut nieco lacne, uberiem vsade. Renault ma Daciu. VAG ma low end verzie Golfov, Octavii atd.
12. 1. 2013 18:02
Re: Hladanie nedostatkov
Jestli jako vrchol bereš GTI/ R, tak jsi vedle. A pokud to nejvyšší pod GTD/ GTI, tak také - s těžším motorem byl horší. Jinak Toyota patří mezi konzervativní značky a rozhodně má v mém okolí (beru to od základní školy až po vysokou) lepší pověst než VW. Dokonce bych řekl, že dohromady Toyot a Lexusů je v mém okolí víc než všech koncernových vozů dohromady (Porsche nepočítám). Takže co jsi to říkal o nudě a krátkodobých nákladech?

Edit: Omlouvám se, teď mi to došlo, mluvil jsi o Slovensku.
Avatar - escorpion
12. 1. 2013 11:01
Re: Hladanie nedostatkov
Hľadanie nedostatkov za každú cenu. Auris nie je dizajnový skvost najmä kvôli zadným partiam, ale ako celok je auto super. Motor je geniálny, poctivá atmosféra, žiadne trápne turbo. Chálabohu, že existujú automobilky, ktoré ponúkajú atmo benzín. Vedel by som si predstaviť v garáži ... Auris :yes:
Avatar - lamal
12. 1. 2013 11:05
Re: Hladanie nedostatkov
Skoda ze v tejto triede uz pomaly tazko dostanes atmo 2liter... Zlata mazda pripadne subaru
12. 1. 2013 18:20
Re: Hladanie nedostatkov
2,5 litr 140-150 kW... mňam :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 1. 2013 23:18
Re: Hladanie nedostatkov
Japonsky atmosfericky dvojliter, alebo hybrid, pred akymkolvek europskym motorom.
A ked diesel, tak Skyactiv :-)
Avatar - lamal
12. 1. 2013 09:32
atmo rytmo
Ten zadok je hnus, ale konecne sa toyota posnazila to odladit, setrenie v golfe je ovela horsie vsak na vlecnej naprave pojdu aj 1.4t kt s tym uz vedia zahybat, tento motor nechutne vw odpisal..

btw 0-100 za 10s od 1.6 mi dychavycnych nepride vsak vo vacsine nizsej strednej/strednej maju taky cas 2litrove diesle passat atd..taktiez opel 1.4t to nerobi skorej to su len rozhyckane zvyky redakcie s turbo motormi. Viď ine testy aurisu 1.6
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
12. 1. 2013 09:45
Re: atmo rytmo
Zadekse mi take moc nelíbí, ale u kombiku se to zlepší. Po dlouhé době konečně toyota s menším kombikem :yes:
Avatar - lamal
12. 1. 2013 09:56
Re: atmo rytmo
Jj kombik nakoniec dost pomoze
12. 1. 2013 09:57
Re: atmo rytmo
ten motor 1,6 je vyborny :yes:

dizajn je sice subjektivna vec, ale jedina toyota ktora sa mi fakt paci je GT86, ostatne take celosvetove dizajny, bezpohlavne.

co sa tyka neustaleho porovnavania s golfom, tak neviem. Golf tiez ziadna hviezda nie je, dizajn stale rovnaky, v pravidelnych intervaloch treba menit bud v lepsom pripade rozvodove retaze na motore alebo rovno cely motor a bat sa kazdy den ci ti auto niekto neukradne. Neviem.
Avatar - lamal
12. 1. 2013 11:00
Re: atmo rytmo
Mne sa glf 7 paci nemam nic proti ale aby som ku 1.4t kt robi 100 pod 9s dostal do zadu vlečku tak to nech si strcia..ubohe...
12. 1. 2013 18:39
Re: atmo rytmo
Jak jsi přišel na to, že má klikovou nápravu?
12. 1. 2013 18:36
Re: atmo rytmo
Passat 2,0 TDI 0-100 8,4. 4Motion pak 8,3. 10 není nejhorší, ale sprinter to také není - takový Rapid se silnějším 1,2 TSI by tě pořádně prohnal. Je škoda, že Toyota nenabízí silnější benzín. V Euro4 verzi to byl příjemný motor, ale na můj vkus je příliš slabý.

A nepleť si Octavii a Golf, Golf má u 1,4 TSI multilink.
12. 1. 2013 10:42
Ach jo...
Víte kolikrát je v testu zmíněno slovo "Golf", název vozu jež není předmětem testu? 7-krát.

Zrovna včera jsem si říkal že je na čase zrušit to zvolání za mým nickem. Zjevně jsem se zmýlil.

A "svatá trojka" - Golf, Focus, Astra - to se snad tvrdilo před deseti lety, probůh. K smíchu. Či spíše k pláči.

Tento test rozhodně není ACZ hoden. :no:
Rozbalit vlákno
21
12. 1. 2013 10:52
Re: Ach jo...
No jo, BD Svět Motorů... ;-\
Minulé číslo bylo opravdu výživné, zvlášť srovnání Megoše a Astry se mi "líbilo". A k té "svaté trojce" - právě před deseti lety přišel na trh Mégane II, který celou konkurenci smáznul i v testech Auto Bildu. Tak ať už tu je Mégane IV! :-)
12. 1. 2013 17:59
Re: Ach jo...
Na MIV se moc těším, obzvlášť poté co jsem si projel nové Clio - pro mě obrovské překvapení a nový lídr B segmentu (do nástupu Clia jsem považoval za nejlepší auto B segmentu Polo). Jestli MIV dopadne jako Clio, bude to bomba.
12. 1. 2013 18:40
Re: Ach jo...
Nezbývá, než držet Renaultu palce.
12. 1. 2013 20:22
Re: Ach jo...
Jsem zvědavý na další Lagunu, hlavně pak kupé.
12. 1. 2013 23:24
Re: Ach jo...
To je na mě už moc velké. Ne že bych si Lagunu nemohl dovolit, ale v Praze by to v rámci parkování bylo peklo. Ale ano, na kupé jsem také velmi zvědav.
13. 1. 2013 12:03
Re: Ach jo...
Tak já si ji kupovat také nebudu. :-)
12. 1. 2013 21:23
Re: Ach jo...
Je dobré? :-)
Já se k němu teď nedostanu, mám zkouškový a navíc mi začalo být blbý chodit se projet "jen tak".
12. 1. 2013 23:21
Re: Ach jo...
Je výborné. Opravdu jsem byl velmi, velmi příjemně překvapen.

O to větším překvapením pro mě byl test na autoforum.cz od pana Jandy - měl jsem dojem že testoval úplně jiné auto. Hlavně jeho kritika 0,9 TCe - 1.) Ve voze, jež jsem testoval to vibrovalo pouze prvních pár vteřin po startu a velmi, velmi málo. Jsem odpůrcem tříválců, ale tento byl naopak první, který bych byl ochoten mít. Ten motor byl velice kultivovaný. Jediné v čem se s panem Jandou shodnu byl výkon - i mně se to zdálo slabé. Ale auto mělo najeto 50 km... 2,) Jeho popis interiéru - materiály, prostornost, ergonomie - tady mám opravdu dojem že testoval úplně jiné auto ;-\
Avatar - Ham.
12. 1. 2013 23:42
Re: Ach jo...
0.9 TCE nezklamal jen u pana Jandy. V řadě testů je na něj kritika.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - miromen
12. 1. 2013 23:54
Re: Ach jo...
A těch testu je ještě vic kde se jim 0.9TCE nelibila. Někde na YT je dokonce FR test kde nejsou s 0.9TCE spokojeni. Dobre porovnani bylo v SM s atmo 1.2 v 208 a snad v ani jedne disciplině TCE nepřekvapila ba naopak zklamala....spotřeba,dynamika,pružnost a tušim že i kultivovanost. Ja osobně jsem zklaman z interieru ktery je oproti povedenemu exterieru až na opuchlejši předni čast v mojich očich nepovedeny. Navic ten vnitři prostor kde např. šiřka je na urovni kritizovane Fabie neni moc na kladne hodnoceni.
13. 1. 2013 00:03
Re: Ach jo...
Zrovna ten vnitřní prostor vpředu - posuzuji z pohledu řidiče a v rámci toho že vedle mě seděl prodejce - hodnotím velmi kladně. Dojem jako z auta C segmentu. Mám cca 185 cm, prodejce byla vysoká, štíhlá dáma. Uznávám ,že zadní sedačky moc neřeším, ale sedl jsem si za sebe, což není v B segmentu běžné. A to coby řidič sedím dost nízko a vzadu.
Avatar - miromen
13. 1. 2013 00:14
Re: Ach jo...
Ja to těžko posoudim protože jsem v Cliu seděl akorat na mistě řidiče a to sam a subjektivně tam bylo pruměrně mista na segment B. Ja jsem puvodně chtěl jit do segmentu B a proto jsem požadoval nadpruměrnou vnitřni velikost interieru a to same co se kufru tyče. No dopadlo to tak že jsem skončil o třidu vyše protože všude byly nějake kompromisy.Ja se spiš zajimal ale o exterier ktery mě zaujal podstatně vic než interier jak jsem psal. Navic u Clia je problem s vyběrem motoru takže v tehle třidě by mělo u mě v tomhle čase smulu.
13. 1. 2013 00:28
Re: Ach jo...
Hm, zajímavé. Mně, z pohledu řidiče, přišlo prostoru spousty. Kufr u HB neřeším, jsem na kombíky. Tam už to problém nebude. Ohledně motoru a vlastě i ceníků - souhlas. Zatím je to docela drahé a není z čeho vybírat. Uvidíme za rok.

Pro mě připadá v úvahu pouze jedna verze Clia - RS v kombíku. I zde na ACZ psali že se dělat bude. V této cenové hladině už je to těžké rozhodování - malé zábavné Clio kombi RS? Mazdu 6 s užasným 2,0 atmo moterem, ale na mě je to zbytečně velké? BMW X1, dnes v akci za +/- 500 bez DPH? Na druhou stranu - se svým současným autem jsem velmi spokojený, mám ho tři roky, záruka bude ještě další dva. Takže zatím se výběrem nástupce v podstatě jen nezávazně bavím. ;-)
Avatar - miromen
13. 1. 2013 00:47
Re: Ach jo...
Naštěsti v segmentu B a C mě nic za posledni 2-3 roky nedostalo do kolen. Takže taky jsem u co by kdyby. :-)
Avatar - Ham.
13. 1. 2013 00:22
Re: Ach jo...
V podstatě všude doporučují jako motorizaci 1.5 dCI.
Mě se exteriér líbí (snad až na trochu pouťové diody pro denní svícení). Interiér bych také celkem bral jako povedený, snad jen podélné místo vzadu není velká hitparáda zvláště s přihlédnutím k tomu jak velký má nové Clio rozvor.
12. 1. 2013 23:55
Re: Ach jo...
No, je to možné. Jak jsem psal výše, moc jsem to netrápil, neboť to auto bylo úplně nové. Každopádně o "nekultivovanosti" to není. Ten výkon, to ano. To je možné. Ale např. ani to neklesání otáček při řazení se mi nezdá - to prostě to auto nedělalo a že zrovna na tohle jsem velmi citlivý. Každopádně 1,2 TCe asi bude větší jistota.

Díky za odkazy :yes:
Avatar - Ronault.
14. 1. 2013 09:34
Re: Ach jo...
To není o výkonu, těch 66 kW tam je, zkoušel jsem Clio ve svém oblíbeném testovacím stoupání a jelo srovnatelně třeba se stejně výkonným Golfem 1,2 TSI 63 kW. Jenže má dlouhé převody, které výkon přecejen maskují a hlavně je špatně nastaven plynový pedál, který je sice blbuvzdorný proti chcípnutí, ale pracuje dost latentně. Takže ano. reakce na plyn je delší, nicméně reálné výkony tam jsou.
Jinak dle mého je motor kultivovanější než Ecoboost od Fordu.

Hlavní doménou Clia jsou jízdní vlastnosti a tlumení nerovností, tam válcuje dle mého i Megane a snad všechny ve své třídě, nové silentbloky jde poznat.

K hodnocení 0,9 TCe je ještě nutno dodat, že ani jeden test nebyl provedený po cca 15t km, tzn. se zajetým motorem. Např. 1,2 TCe je po 15t km taky o dost živejší a lépe jede, nejen mé tvrzení, ale dokonce i Vawerky, například.
12. 1. 2013 20:35
Re: Ach jo...
Naprosto souhlasím. Tenhle "test" je dost tragikomický. Pokud chce auto.cz být Blesk mezi autoportály, pak je tohle perfektní článek. Ale takové číst nechci. "Novinář", co zařazuje do tříd, ale nemá přehled, kdo v nich vlastně je, ... Proč?
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2013 11:13
Japonské karóši
Po nepovedeném Aurisu I to mohla být pořádná japonská ofenziva, útok na pozice nejlepších. Je evidentní, že japonci umějí postavit kvalitní auto, a to nejen co do kvality ve smyslu spolehlivosti...

Jenže útok se nějak... nepodařilo dotáhnout do konce, zřejmě nastala karóši 8-s Interiér zkrátka představuje ostudné zamrznutí v čase, design zaostává o světelné roky... Stejně tak vnější design - komplikovaný, neprovázaný až ošklivý.

Nicméně musím uznat, že s postupem času mě začíná Auris II pomalu oslovovat. design je zkrátka tak ošklivý, interiér tak neharmonický a zastaralý, že si vlastně začínám říkat, že na tom něco bude. Zkrátka alternativa. Alternativa k dokonalému harmonicky sladěnému Golfu s čistými liniemi.

Možná to má i něco do sebe - bojovat proti VW stejnými zbraněmi se nevyplácí, Fiat to dobře ví... Německy pojaté auto umí Němci, ale ne někdo jiný... Možná model ani tak necílí na Evropu, která je beztak automobilovým hrobem. Zájem automobilek se ubírá jiným směrem a tam této japonské kuchařce možná rozumějí lépe než v konzervativní Evropě.

Nečekané, ale musím Toyotu pochválit. Svým způsobem mě dokázala zaujmout, a to se cení :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jetty
12. 1. 2013 11:26
Nový design
Jj. v bílé jí to naživo hodně sluší, akorát bych si radši pořídil kombi, kterému ten tolik diskutovaný zadek přeci jen pasuje víc. Jinak se mi ale ten nový směr Toyoty líbí , hlavně u Versa [odkaz] Ještě v interiéru dostat ty budíky před řidiče... :-D
Jen tak dál :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
12. 1. 2013 11:51
Interiérový guláš
[odkaz]
Budíky, computer, klima, samostatné hodiny i navigace mají každý jiné podsvícení, jiný font a barvu písma, jiný design čudlíků etc. Lesklý plast před spolujezdcem pak už jen korunuje interiérové dílo zkázy.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2013 12:04
Re: Interiérový guláš
z druhé strany bezproblémové zpracování, dostatek místa, příjemný volant, docela pěkné budíky a výborný multimediální panel. Je to TAK hrozné?

Jistě, kontrolka zapnutých pásů, passenger airbag on/off, digitální hodiny, barevné sladění... to v Toyotě vážně někoho netrklo 8-s ? Skoro to vypadá, jako kdyby vývoj probíhal odděleně a nikdo se nezabýval sladěním... Zkrátka každý kuchař vařil podle své nejlepší kuchařky, ale nikdo nesestavil menu >:-[]

Výsledek je ale ve své podstatě sympatický - pravý opak Golfu. Zkrátka taková avantgarda, jiný přístup.
Avatar - Ham.
12. 1. 2013 12:14
Re: Interiérový guláš
Avantgarda to určitě není, sestavení palubky je čistě konvenční alá Golf (dva kulaté budíky v nich dole ukazatel zásoby paliva a teplota, klima dole nad ní display a nahoře výdechy, systém ovládání klima velmi podobný etc.). Pokud bych chtěl něčemu říkat avantgarda tak třeba Civicu, i když se mi jeho interiér nelíbí tak je alespoň jiný, klidně říkejme avantgardní. Toto je zcela tuctový interiér tak jako v Golfu ovšem slepený kočičkou a pejskem. Vzít digitální hodiny z roku 80 a přidat k tomu velký moderní display to není avantgarda ale základní absence smyslu pro detail.
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2013 12:29
Re: Interiérový guláš
jiný přístup v provedení, nikoliv v pojetí. I avantgardní obraz visí na zdi, má rám a na plátno/sololit se maluje barvou... Zkrátka avantgarda.
To co ty vnímáš jako nedostatek citu pro detail někdo jiný může vnímat jako zajímavé zpestření. Jednota nejednoty.
Avatar - Ham.
12. 1. 2013 12:57
Re: Interiérový guláš
Když se ti to líbí, brát ti to nebudu.
Že je to jiný přístup v provedení to máš absolutní pravdu. Dokonce je ten rozdíl v přístup tak obrovský, že každého musí praštit přímo po hlavě. A pokud se někomu líbí kombinace ručně šitého saka na míru se žlutými ponožkami z vietnamské tržnice tak tady je na správné adrese.
12. 1. 2013 13:55
Re: Interiérový guláš
To jsou podle mě zbytečně silná vyjádření. Dle mého je bez pochyb, že takováto rozmanitost byla udělána účelově - samo se to takto nenavrhlo - a to zřejmě proto, že se to některým lidem líbí. Obzlášť pokud uvážíme, že takové auto se prodává po celém světě. Rozdílností vkusů bych to tedy uzavřel. Víme tedy, co se líbí tobě, ale útočit na jiné stylem že by si k obleku vzali žluté ponožky, protože se jim to jako katastrofa nepřijde, je jen takové diskuzní pošťuchování, které to tu zbytečně sráží.
12. 1. 2013 18:48
Re: Interiérový guláš
Ale působí to jako nedomyšlenost. Navíc to bývá přehmat z ergonomického hlediska. Už různé intenzity podsvícení nejsou ideální, natož různě barevné, o různých písmech nemluvě. Přitom tohle sladit je drobnost. Víc než cokoli jiného mne na Aurisu vadí právě tohle. Jak bych si takové auto mohl koupit? Stejně tak mi vlastně vadí displayový cirkus Mazdy 3.

Možná máš pravdu, možná se to někomu líbí. Ale myslím si, že se lze profilovat sofistikovaněji. Použil bych jinou analogii než Ham., tohle je pro lidi, kteří si oblečou každou ponožku jinou.
12. 1. 2013 19:38
Re: Interiérový guláš
Ano, já tu argumentaci chápu a má svou logiku. Na druhou stranu, jak už píšu výše, považuji to za věc vkusu. U Toyoty (nevím, kde přesně probíhal vývoj Aurisu) si holt myslí (a asi to mají opřeno o své poznatky z celosvětových prodejů, jinak by to tak nedělali) že lidi tam těch barev a písem uvítají vícero, protože to působí živěji nebo já nevím co. Na mě osobně interiér Aurisu rušivě nepůsobí, stejně jako na mě nepůsobí rušivě obecně různobarevné věci. Přeci jen se nepovažuji za konzervativního člověka a k tomuhle jsem tolerantnější. Lidi s jinými představami mají na výběr jiné vozy, tak buďme rádi za tu diverzitu, kdy si každý může vybrat. U interiérů jiných vozů se zas člověk v diskuzích dozví, že na některé daný interiér působí unyle. Nepovažuji tedy za smysluplné tyhle záležitosti u každého testu z jedné či druhé strany dokola omílat. Co kdo preferuje je tu myslím díky celkem stálé komunitě známo a lze si v podstatě dobře domýšlet, co si kdo o vnějším či vnitřím designu daného auta myslí. Ale to už je zdejší folklor.
12. 1. 2013 20:50
Re: Interiérový guláš
Neuvidíš, že bych si na něco takového stěžoval u korejské produkce. Leda bych chtěl někoho usadit. Protože mne moc nezajímá. Jediný důvod, proč mi to vadí, je, že je to auto, které bych rád považoval za povedené. Takže mne štve, že dělají takovéhle hlouposti. Tohle pro mne není o výstřednosti, ale o odfláknuté práci. Výstřednost bych strávil spíš (třeba ten kritizovaný středový tunel předchozí generace mi v porovnání s tímhle vůbec nevadil).
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2013 13:55
Re: Interiérový guláš
přesně tak, jen to sako není z vietnamské tržnice, ale Calvin Klein.
Já netvrdím, že se mi to nutně llíbí, ale rozhodně to svým způsobem považuji za zajímavé a v souvislostech s ostatní nabízenou hodnotou a kvalitou za v podstatě marginální.
Avatar - Ham.
12. 1. 2013 14:08
Re: Interiérový guláš
Ručně šitá saka ve vietnamské tržnici neprodávají, takže jsem měl na mysli skutečně kvalitní sako (přirovnání k tomu display) a naopak ty digitálky jsou ty žluté ponožky z vietnamské tržnice, ty znám někdy z roku 95, kdy byly ve všech Mazdach 323 a Corollách a možná i ostatních Japoncích té doby a dodnes jsou stejné včetně miničudlíků pro nastavování, vypadá to na špatné plánování, asi jich mají moc na skladě a budou je dávat do aut ještě v roce 2040.
Marginální to určitě není pro většinu kupců. Interiér je to co rozhoduje, na vlastní auto se zvenku kouká málokdo, na interiér každý a denně.
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2013 14:30
Re: Interiérový guláš
v autě se obvykle věnuji řízení a ne zkoumání fontu a barvy podsvícení.... Jestli něco ocením především, je pohodlný volant, příjemnou pozici za volantem, pohodlná sedadla, odhlučnění a ergonomii ovládacích prvků. Měkčené plasty jsem neocenil nikdy, snad jen v Kizachi mě plasty opravdu nadchly... Tolik k podstatnosti počtu displayů, jejich barvy podsvícení a vzhledu interiéru.
Avatar - Ham.
12. 1. 2013 14:41
Re: Interiérový guláš
Ano, interiér Kizashi vypadá podstatně lépe než toto čudo.
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2013 16:22
Re: Interiérový guláš
interiér Kizachi s tímto vůbec neporovnávej! To nelze. Já jej zmínil jen kvůli mému názoru na měkčené plasty. Tam to byl opravdu jediný vůz, kdy plasty vyloženě žadonily o dotek :-!
Avatar - Ham.
12. 1. 2013 16:48
Re: Interiérový guláš
Proč by to nešlo?
A plasty podle mě o dotek nežadoní nikdy, o to žadoní kůže, pravý kartáčovaný hliník atp. Plasty mohou být buď decentní a nerušit nebo tvořit různé kýče od imitace třeba toho hliníku až po imitaci dřeva, pak ruší maximálně.
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2013 18:30
Re: Interiérový guláš
protože toto porovnání nemá pražádný smysl. Porovnávat mezi třídama...nevím jaký smysl má porovnávat např. interiér Fabie s Octavii.
Avatar - Ham.
12. 1. 2013 18:40
Re: Interiérový guláš
Nižší střední a střední jsou si dnes velmi blízko a není ojedinělé když menší model má lepší interiér než větší model. Pro příklad třeba MB-A a MB-C.
12. 1. 2013 18:57
Re: Interiérový guláš
Protože nemusíš chtít nutně nižší kvalitu, když chceš menší auto. Vážím si malých aut, které mají pořádné interiéry - působící alespoň jako interiér auta o dvě třídy výš. A vůbec nejde o měkčené plasty - plasty jsou mi ukradené. Pokud by mi opravdu chtěli udělat radost, tak bude interiér čalouněný a žádné plasty neuvidím - na tlačítka lze použít kov, sklo, keramiku. Bohužel, lidí s podobnými chutěmi není dostatek.
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2013 20:04
Re: Interiérový guláš
v malém voze se očekává, že nebudu trávit tolik času, že se bude pohybovat především ve městě, že má být levné. TO víceméně vylučuje tvoje požadavky. Dělat Panameru 1:26 prostě nemá význam a je to zcela logické.

Taky nebudeš stavět garsoniéru s mramorovou podlahou, vykládaným stropem a sprchovým koutem za 1/4 mega...
12. 1. 2013 20:35
Re: Interiérový guláš
Proč by ne? Jediný problém je, že takových lidí tu je málo. V zahraničí nejsou luxusní "garsonky" nic neobvyklého, stačí koukat na správná místa. ;-) Nakonec spousta lidí se chodí domu jen vyspat. To neznamená, že chceš bydlet v holobytě. Zrovna mramor nepatří mezi mé oblíbené materiály. Materiály přírodní, pokud možno recyklovatelné. Krásné dřevěné podlahy, dřevěná, nebo hliníková okna, žádné plastové hrůzy, vytápění a chlazení aktivací jádra. Senzorové otevírání dveří, šuplíků. Drobnosti, které mi vykouzlí úsměv na rtech. Proč si nedat do sprchového koutu tropické dřevo? Nebo nevybavit koupelnu kvalitní audio aparaturou? Když mi stačí malý byt, tak mi stačí malý byt. Neznamená to, že musím trpět plastová okna, papundeklové příčky, nebo kuchyňskou linku z dřevotřísky.
12. 1. 2013 21:07
Re: Interiérový guláš
V tomhle souhlasím. Přeci jen když nepotřebuji prostorné auto dlouhé pět metrů, tak to hned neznamená, že nechci prémiový (či poloprémiový) vůz. Pro takový typ aut tu trh je a taky že existují - A1, DS3, MiTo, Mini, 500 či Adam.
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2013 21:22
Re: Interiérový guláš
ale já vám oběma rozumím, nemám nic proti tomu. Jen říkám, že stavět takto pojatá auta nemá význam, resp. vše má své meze. A1, Adam... ano - relativně "prémiové" nákupní mini. ale ta prémiovost v této třídě znamená zcela něco jiného než v jiných třídách. nemám headup display, odvětrávaná sedadla, celokožené čalounění (nejen sedadel), atd. atd.
Jestli polde tebe vypadá interiér A1 či Adama jak v o 2 třídy větším... no nevím, podle mě ne :-!
12. 1. 2013 21:26
Re: Interiérový guláš
Symetricky by na trhu měla být velká a levná auta. Protože ne každý, kdo má méně peněz, si vystačí s malým autem. A také ne každý, kdo potřebuje velké auto, chce luxus, vyšší úroveň, říkejte si tomu, jak chcete.

Ono by se dalo jít mnohem dál, než dnes tihle prckové jdou. Ale čím dál půjdeš, tím řidší bude trh. Nevidím důvod, proč by v něm nedávala smysl pořádná křesla - široký rozsah nastavení, odvětrávání, slušná masážní funkce. Ano, jen ta křesla mohou stát víc než Mégane, ale kdo by to nechtěl, že? Až budete někdy sedět v A8, zkuste si to, pěkně všechno na maximum. Sezení v zácpě by hned bylo snesitelnější.
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2013 22:20
Re: Interiérový guláš
Protože od určité míry nejenže není "dostatek trhu", ale proč není dostatek těch zájemců? Jednoduše proto, že od této míry prostě přestává tato kombinace dávat smysl ;-) Jak prosté.

Třeba případ ad absurdum - Smart nasypaný výbavou z "A8" - proč bych podle tebe nemohl mít i ve Smartu masážní sesle s vyhříváním a odvětráváním, headup display, 15p. navigaci, 3dílné elektrony, vrstvená skla, audio Harman Kardon s výkonem 4000 W s prostorovým zvukem s THX a 12+1 repro, s radarovým systémem, 4zónovou bezprůvanovou klimatizací, 8stupňovým DSG, AWD, natáčecí adaptivní LED světlomety, adaptivní tlumiče, vzduchové měchy či elektrické dovírání dveří >:-[] Proč? Jistě by se nějaký zájemce našel >:-[]

No protože to nedává smysl. Když mě peníze netíží, tak si prostě malé auto nekoupím. To je úplně jednoduché, není k tomu totiž sebemenší důvod.
12. 1. 2013 22:39
Re: Interiérový guláš
Ona ta kombinace dává smysl, jen se nenajde moc lidí, kteří by spolkli cenovku 1,5-2 miliony za auto velikosti A1. >:D Člověk má na výběr - buď bude jezdit městem ve velkém autě, užívat si komfortu a třeba trpět při parkování, nebo při proplétání se centry některých evropských měst, nebo se uskromníš a budeš jezdit v malém a chudě vybaveném vozítku. Já si zvolil tu první cestu a je mi jedno, že ve městě mám spotřebu 20-30 litrů (podle dopravní situace). Až mne to začne pálit, koupím si něco menšího. A čtyři metry není zase o tolik méně než pět. Naštěstí do města nemusím moc často. Dobře, zase tak jedno mi to není, už dlouho mne hlodá červík zodpovědnosti, že bych si měl koupit něco šetrnějšího. No tak alespoň hodně chodím pěšky (běhám) a jezdím na kole, abych alespoň trochu vykompenzoval ty tisíce litrů, co spálím z rozmařilosti. No a občas jezdím do města víkendovkou, ta žere tak třetinu. Nebo na motorce, ale ta už další úsporu moc nepřinese.

Hele, čteš mi myšlenky, na Smart na steroidech jsem myslel. Nejlépe kabriolet. To by byla kára. :-) Ale zase tolik bych to nepřeháněl, pořádná křesla (odvětrávání, masáž, no znáš to), head-up, pěkné materiály a zpracování, slušné audio (třeba Naim, nebo B&O; kW nepotřebuji, hluchý nejsem), skvělé odhlučnění, určitě vrstvená skla. Aktivní stabilizátory, proč ne, adaptivní tlumiče. Klimatizace stačí dvouzónová, lednička neuškodí. >:-[] A k tomu nezávislé topení/ chlazení, samozřejmě. Možná, že se tomu městská auta za třicet let přiblíží. :-)
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2013 23:00
Re: Interiérový guláš
Já věděl, že se i takoví zájemci najdou >:D
Problémy s parkováním... ale kdeže. Pronajaté garážové stání jsou samozřejmostí, u hypermarketů se parkuje na invalidech, doma nejmíň 3garáž...
Spotřeba a výčitky? Pche, stát by ti měl posílat novoroční PFka podepsané ministrem financí, takový štědrý sponzor státu >:-[]
A jinak do města je ideál H1 - postavíš to kde chceš, botičku nedostaneš, na odtahovku se to nevleze a osoba blízká platí do 19. ledna... pak naštěstí bude osoba vzdálená. A kdyby náhodou, tak odvolávat se odvolávat se odvolávat se, amnestie to zas vyřeší >:-[] >:-[] >:-[]
13. 1. 2013 10:59
Re: Interiérový guláš
Jako že bych si pronajal stání u každého úřadu ve městě? To by se pěkně prodražilo. Pokud jde o ČR, tak parkuji zásadně co nejdál. Někteří lidé neumí parkovat. Ale stání jsou to stejně komická, auto se sotva mezi čáry vejde.

Zase tolik jim nepřispívám. Doma moc nejsem, tak si auta užívám, když mám příležitost. Když to vezmu čistě po finanční stránce, městské auto se mi ani nevyplatí (tedy záleží jaké, něco by se tam asi vešlo). A vzhledem k tomu, že tam neplatím daň z příjmu, tak jim alespoň něco do kasičky přispěji. :-) H1 is so yesterday, Unimog all the way. >:-[]
13. 1. 2013 11:56
Re: Interiérový guláš
Zodpovědnost. Pro někoho je to možná cizí koncept, ale snažím se minimalizovat můj dopad na prostředí. Záliba v autech tomu rozhodně nepomáhá. Co tak pozoruji, tak mi průměrná spotřeba klesá (kombinovaná; ve městě jsou šílené podmínky). Nějak si na sebe zvykáme a navíc umí krásně uklidnit. Možná plus, možná mínus. Někdy mám pocit, že ze mne bude za nedlouho kloboučník. :-) Mnohem víc než u předchozího auta tu vnímám velmi známou dualitu potřeb - pohodlí versus vzrušení.

Jinak je mi jasné, proč nikdo takové auto nevyrábí. Cena by vzhledem k počtu zájemců byla ještě výš. Něco z toho jsou zbytečnosti, které by mi nechyběly, ale neříkej mi, že některé věci bys nechtěl, kdyby to bylo možné. Třeba právě ta masážní funkce, to je věc, kterou na delších trasách po dálnici nepoužívám, protože by mi to akorát tak pomohlo usnout za volantem. Ale ve městě je to opravdu skvělá věc. A nějaké levné náhražky tady moc dobře nefungují.
Avatar - rohYpnol
13. 1. 2013 14:13
Re: Interiérový guláš
Zodpovědnost a minimalizaci životní zátěže... Víš, které auto je nejvíce ekologické? To, které se nevyrobí. Proto mi přijde opravdu směšné, když někdo (nemyslím tím tebe) hovoří o jeho ekologickém cítění a každé 3 roky kupuje nový vůz, nejlépe v dieselu a ještě k tomu SUV a cítí přitom hrdost, jak pomáhá přírodě 8-s

Upřímně v autě neocením z výbavy prakticky nic až na centrál s DO, automatickou klimu, tempomat a eventuálně audio. No a bezpečnostní výbavu - tu ale doufám nebudu muset nikdy docenit.... Připlatili jsme si za lepší audio a stejně nejraději poslouchám to "dokonalé" ticho ;-)
13. 1. 2013 15:59
Re: Interiérový guláš
Nikdo není dokonalý. A pokrytectví není nedostatkové zboží. Když to vezmu u sebe, pravděpodobně mnohem víc zatěžuji prostředí létáním. Je to hold svět, ve kterém žijeme. Jsem celkem spokojený s tím, co dělám, a snažím se do toho moc nevrtat, protože mi z toho vždy vyjde, ať přemýšlím, jak přemýšlím, že bych musel člověka skoro vyhubit (řekněme 99% populace), pokud bych chtěl přírodě skutečně pomoci. Možná mi jednou šibne a pokusím se o to, jeden totiž nikdy neví. :-) Prozatím zůstávám u minimalizace a kompenzace.

Asi jsem větší hračička. ;-)
12. 1. 2013 15:05
Re: Interiérový guláš
...nebo je to snad pokus o RETRO. Vzpomínky na staré dobré časy a ukázka toho jak se technika pohnula, od digitálek až po dotykovou obrazovku z navigací :-). Je opravdová škoda a zbytečné podcenění kritického oka zákazníka, jinak jako celek je nový auris supr.
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2013 16:20
Re: Interiérový guláš
je to škoda, stačilo málo a celek mohl být značně dál. Ale to platí i pro konkurenty, Octavii především. A tento kompromis je mi mnohem příjemnější.

Faktem ale je, že když tento interiér porovnám s Aurisem I, tak je to stejně na kladné hodnocení >:-[] ;-)
Avatar - Ronault.
14. 1. 2013 09:35
Re: Interiérový guláš
Ty hodiny jsou tragédie, připomíná mi to Favorit a pak Hyundaje z počátku 21. století 8-s
12. 1. 2013 12:18
Za mě ok, ale kombi
O Aurisu HSD kombi přemýšlím jako o dalším autě.

Zatímco hatchback mi přijde po designový stránce tragický, kombi mi přijde dotažené a najednou dává nový směr smysl.
Vnitřek je designově opravdu tragický a při tom by za plné funkčnosti stačilo jen doladit detaily (podsvícení, fonty, hodinky). Ať tak neob tak, těším se:)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Atlis
12. 1. 2013 12:54
Auris nie auris
Preco je v clanku cely cas Auris pisane s malym a? Nepisete v testoch golf, passat, focus, octavia ale Golf, Passat, Focus ci Octavia. Alebo je to schvalne?
Rozbalit vlákno
10
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2013 14:01
Re: Auris nie auris
malý slovem, velký činy, beze štítku "pochází z číny" ;-)
12. 1. 2013 14:22
Re: Auris nie auris
Ano, je to schválně, ve Světě Motorů je to tak zvykem.
Avatar - Atlis
12. 1. 2013 15:41
Re: Auris nie auris
fakt? okrem tohto clanku to nikde tak nie je. takze preco?
Avatar - Ondore
12. 1. 2013 17:02
Re: Auris nie auris
Prečo? Pretože to písal martin machala s malým "m" ;-)
12. 1. 2013 18:01
Re: Auris nie auris
Souvisí to s určitou redakční zvyklostí v tomto ohledu. My máme zvyklost odlišnou, nicméně u převzatých článků ji zachováváme. Převzatý článek je jasně identifikovatelný svou ikonkou. Pro bližší vysvětlení dané věci byste se musel obrátit na Svět Motorů.
Avatar - Atlis
12. 1. 2013 18:40
Re: Auris nie auris
aha. no taku pytlovinu som uz davno nepocul... no co uz, auto.cz
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 1. 2013 23:28
Re: Auris nie auris
Tak sorry, pane redaktore... Mate tam ikonky, ale nikde nie je uvedene, ze NEJDE o material auto.cz. Chyba aj disclaimer, ze nejde o nazor redakcie auto.cz.

Ak by tam boli gramaticke chyby... Pustili by ste clanok dalej?

Potom sa necudujte kritike a obvineniam, ze vo vasich testoch je to hlavne o prijmoch z reklamy :-)
13. 1. 2013 09:22
Re: Auris nie auris
V ikonce je logo Světa Motorů, jako autor je uveden redaktor, za jehož jménem je uvedena jeho kmenová redakce, tedy Svět Motorů. Myslím, že je tedy poměrně jasné, že se nejedná o materiál náš. Já Vaši poznámku posunu "dál", nicméně osobně si myslím, že žádné větší vizuální odlišování článků ze spřátelených redakcí nutné není.

Kritice, že v našich testech jde o příjem z reklamy, se tedy velmi divím. Nezlobte se, ale za celých pět let co dělám v ACZ nikdy nikdo nikomu neříkal, aby něco napsal tak nebo onak, protože jde o potenciálního inzerenta. Kdyby tomu tak bylo, již nejsem členem redakce.
12. 1. 2013 19:11
Re: Auris nie auris
Golf je v článku zmíněn sedmkrát (na můj vkus až příliš) z toho pětkrát jako "golf" a dvakrát jako "Golf". Nějaká zvrácená štábní kultura. :-!
Avatar - Ronault.
14. 1. 2013 09:37
Re: Auris nie auris
Svět motorů byl vždy hodně zvwrácený, stačí Kodym.
12. 1. 2013 13:09
určitě kvalita
Njn, nikdy se neopomene zdůraznit u Toyoty negativa. Ale je fakt, že ten zadek se vážně moc nepovedl. Jinak nepochybuju o tom, že to bude další kvalitní auto. Toyota je především o kvalitě a spolehlivosti, komplexně ty její auta taky patří v jednotlivých třídách ke špičce. Toyotu kupuje zákazník, který má jasno a ví.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2013 14:06
Re: určitě kvalita
bohužel mám pocit, že o spolehlivosti Toyoty básní především ti, co ji nikdy neměli 8-s
Avatar - Rampa89
12. 1. 2013 23:00
Re: určitě kvalita
Vlastní zkušenosti? :-)
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2013 23:02
Re: určitě kvalita
naštěstí ne.
Avatar - CHerokee
12. 1. 2013 14:07
Re: určitě kvalita
Určitě to bude kvalitní auto, bezesporu splní svou úlohu. Jen je to ošklivé jak noc. Kdyby se tak spojila Toyota s Alfou Romeo nebylo by by co řešit :-)
Avatar - Ham.
12. 1. 2013 14:29
Re: určitě kvalita
Ovšem Alfa by musela dodávat výhradně jenom design a Toyota výhradně jenom techniku. Prosté smíchání obojího by byla ještě větší katastrofa.
12. 1. 2013 14:48
Re: určitě kvalita
To už tu jednou bylo, Alfa Romeo Arna. Jak říkal JC: původně to mělo být japonské auto s italským designem, ale nějak se to pomíchalo a vznikl Alfasud s karoserií Nissanu Cherry. To nejhorší z obou světů. :-) Na vlastní oči jsem ale Arnu nikdy neviděl...Cherry jo a horší si to představit neumím.

(Alfasud je skvělý auto, ale...).
Avatar - Ham.
12. 1. 2013 15:20
Re: určitě kvalita
Jj,
Největší "bomba" bylo Datsun Cherry Coupe, někdy z roku 74-76, ten by v soutěži o nejošklivější auto všech dob určitě bral pódium. :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 1. 2013 23:32
Re: určitě kvalita
Prepac, ale dizajn Alfy pokladam za vrchol dizajnerskej naivity a prvoplanovoati, tym autam chyba sofistikovanost, skratka ma taliansky dizajn neoslovuje.

Takze spojenie Alfy a Toyoty by bolo z mojho pohladu, pre Toyotu, krokom spat.
Avatar - PeterLuk
12. 1. 2013 14:26
Retro interiér?
Vždy keď sa pozriem na ten interiér, zvlášť v najvyššej verzí, spomeniem si na staré časy. Kruhové výduchy klimatizáacie ála Škoda 120l, kožené čalúnenie prístrojovky. ;-) :-!
Rozbalit vlákno
1
12. 1. 2013 14:51
Re: Retro interiér?
No, tak kruhové výdechy větrání má i Mercedes A a kůží potaženou palubku má S. Ani jeden model mě jako Š120 nepřipadá. Asi nejpodobnější z moderních aut je ke Š120 Dodge Caliber - to je plastový ohňostroj >:-[]
12. 1. 2013 14:32
Design a výbava
Design je subjektivní, mě se také zadek moc nelíbí. Digitálky na přistrojovce jsou dobré - kouknu a vidím. Designové ručičkové hodinky jsou dobré do luxusních aut, ale přehlednost za jízdy nic moc. Hladký plast před spolujezdcem je ve vyšších výbavách nahrazen "koženým" potahem, který se mi líbí. Rozdílné fonty a barvy displejů jsou asi pro rychlé rozlišení za jízdy. Líbí se mi lakované kliky a kryty zrcátek od nejnižší výbavy a klima taky jako standard, což né každý chalupářský sen má :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2013 16:17
Re: Design a výbava
až na to, že právě chalupář bude spíše spokojen s českým holobitem, protože v této kategorii nejde o pohodlí posádky, ale o pohodlí přepravek >:-[]
12. 1. 2013 16:24
Re: Design a výbava
Bit je výměnný nástavec na šroubovák nebo základní jednotka informace.

/grammarnazi >:D
12. 1. 2013 17:31
Re: Design a výbava
Ten základ s nelakovanými klikami, černými zrcátky a plecháči prostě nevypadá dobře. Plecháče dejme tomu, ale kolik by asi stálo nalakování klik a zrcátek? Pokud bude stát ten Auris 1.6 s automatem řekněme, 400 - 420, je o čem uvažovat.
12. 1. 2013 19:08
Re: Design a výbava
Spíš jde o to tě postrčit k útratě dalších desítek tisíc za vyšší výbavu, když se ti ty nelakové díly nelíbí. ;-)
12. 1. 2013 17:17
Re: Design a výbava
Vcelku dobrý test, jen mi přijde trochu zvláštní to vypichování víc asijského (alespoň podle mně) designu, ve stylu: "auto nezapadne." U Golfu je absence designových výstřelků brána jako plus a u minulé generace Aurisu, která vyhlíží víc evropsky, je to mínus? Nechápu.
12. 1. 2013 18:54
Re: Design a výbava
Hezký postřeh, je to tak bohužel normální a je to vidět i zde na diskuzi. Podle osobních preferencí jeden člověk pochválí a zkritizuje jednu věc u různých aut. Zaujaté redakce se tomu zjevně taky nevyhýbají a je to znamení toho, že nemá význam to číst. K tomuto názoru jsem došel hned poté, co se mi dostalo do ruky jedno číslo SM.
12. 1. 2013 19:00
Re: Design a výbava
SM už dlouho nečtu a je vidět, že nedělám chybu.
12. 1. 2013 23:52
Re: Design a výbava
SadoMaso som cital naposledy v Tesku, za cca 15min, prezrel obrazky a citanim textu sa mi isla ukrutit hlava, tak som to zavrel. Asi toho je ten casopis hoden.
12. 1. 2013 17:19
DIz@jN
Nikdy mi dizajnovy jazyk Toyoty dako nevonal (vyjma Toyoty Supra IV), ale toto nove cudo je cele zvlastne a plne konfliktov.
Predna maska proti minulym generaciam ziskala osobnost a svojbytnost, tam velke plus. Zadok je naopak rozporuplny a podobnost k i30 sa mi vobec nepaci. Posobi navyse ako karikatura.
Bokorys je naopak opat zvladnuty vyborne.

Interier detto. Obsiahol kopu dobrych napadov - obluk od stredoveho tunela az po kaplnku pristrojov, uzky stredovy panel, ktory vdaka tomu ponuka zrejme bezkonkurencne vela miesta [odkaz] pre prednych cestujucich. Clenenie stredoveho panelu na funkcne bloky je opat +.
Naprotiven vsetkym plusom tronia stredove vyduchy ventilacie, ktore su spolocne v bloku s ventilaciou a hodinami a vyzeraju ako mismas. V Leone tuto cast zvladli rozhodne lepsie: [odkaz]
V spojitosti s novinkami v interieri, lesklymi plastmi a pod. posobia velmi konstrastne aj lacno vyzerajuce tlacidla, akoby patrili autu o 20rokov starsiemu [odkaz] a [odkaz]
Psicek s macickou by uvarili nieco podobne, alebo uz ako niekto spominal, stretlo sa vela dobrych kucharov, ale nikto neurcil menu...

Test fajn, len onania nad Golfom je uz uchylna. Redaktor uz potrebuje klistir na uvolnenie.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Magnetofon
12. 1. 2013 20:07
Assembly: Burnaston, Derbyshire, England
Assembly: Burnaston, Derbyshire, England :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2013 12:18
Pružné zrychlení
Proč je vždy u pružného zrychlení "předepsán" převodový stupeň a není pouze uvedeno, za jaký nejlepší čas to auto dokáže? Nepochybuju, že to Auris z 60 na 100 dá suše na dvojku, a to by už vypadalo jinak, než 13 s na 4. Nebo někdo snad předjíždí s atmo motorem z 60 na čtyřce?
Rozbalit vlákno
11
13. 1. 2013 13:08
Re: Pružné zrychlení
Bohužel to tak je. Také tenhle zvyk moc nechápu, protože spíš prověřuje převodovku a ne zrovna smysluplným způsobem. Nejoblíbenější jsou pro 80-120 4 a 5. To jsou teprve časy.
13. 1. 2013 15:58
Re: Pružné zrychlení
Ono podřadit na 3 samozřejmě jde a pružné zrychlení by bylo lepší, ale motor by "letěl" někam k 5 - 6t, a to se pánům zvyklým na turbo-motory asi nechce a taky by byla jiná spotřeba.
13. 1. 2013 18:49
Re: Pružné zrychlení
Pánům? Mluvil jsem o automobilkách. A v jejich zájmu je prezentovat co nejnižší časy.
13. 1. 2013 20:22
Re: Pružné zrychlení
Jooooo, to bývají časy lépe popsatelné kalendářěm než stopkami :-)
13. 1. 2013 16:39
Re: Pružné zrychlení
Ano, z toho důvodu nemá smysl brát na testy pružného zrychlení zřetel. Jednak má každé auto jiné zpřevodování a jednak kvůli zcela odlišné charakteristice atmosférických a přeplňováných motorů nemá význam to srovnávat.
Co by jakž takž dávalo smysl je to, co píšeš, a sice že by se testovalo nejlepší možné pružné zrychlení bez ohledu na zvolený stupeň. To by o dynamických schopnostech motoru nějak vypovídalo. Bohužel taková je konvence a je dobré vědět, že z uvedených důvodů nemá smysl tomu přikládat váhu.
13. 1. 2013 17:10
Re: Pružné zrychlení
Když to redakce měří touto metodou, není to tak trochu snaha tak trochu zdiskreditovat atmosferické motory? Jinými slovy, neměří-li nejlepší možné pružné zrychlení, jak by bylo vhodnější?
13. 1. 2013 17:10
Re: Pružné zrychlení
Když to redakce měří touto metodou, není to tak trochu zdiskreditovat atmosferické motory? Jinými slovy, neměří-li nejlepší možné pružné zrychlení, jak by bylo vhodnější?
13. 1. 2013 18:52
Re: Pružné zrychlení
Výjimkou jsou automaty. Ale některé automobilky pružné zrychlení pro vozy s automatickou převodovkou vůbec neuvádí (přitom k vozům s manuální ano). Jen je otázkou, jaký tam byl původně stupeň a jestli musela převodovka podřazovat. O tomhle se tu už také diskutovalo několikrát. Pružnost byla oblíbeným tématem Kylie. :-)
13. 1. 2013 20:23
Re: Pružné zrychlení
:yes:
14. 1. 2013 09:33
Re: Pružné zrychlení
Mam stareho aurisa s tymto motorom 1,6 a ked predbiehat, tak jednoznacne na trojke, nech otacky vystupia k 4 tisicom a potom auto krasne taha az do 120km/h do obmedzovaca otacok. Na svorke by to slo pomalsie.
14. 1. 2013 09:52
Re: Pružné zrychlení
Já mám ještě starší corollu, taky s 1,6 (výkon "pouze" 81 kW) a jednou za čas, když tomu chci protáhnout brka, tak to dávám právě na dvojec, na omezovači lehce přes 100 (tachometrových), jinak za obcí, když nepospíchám a nic nejede za mnou, tak to z 60 na kilo dávám na pětce :-)
Avatar - salamoon
13. 1. 2013 18:48
novy auris
sa mi zacina pacit viac a viac. a kombik je este krajsi :yes:

interier nie je ziaden zazrak,ale pokial je cele auto funckne bezchybne a kvalitne,tak ta skaredost ma aj vyhodu,nebude sa tolko kradnut... a majitelia dizajnovych auticok po ich ukradnuti sa mozu utesovat,ze ake mali pekne auto... >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
13. 1. 2013 20:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Choochoo
14. 1. 2013 09:53
Spotreba
"V důsledku vysokootáčkového použití těžko předpokládat, že by se šestnáctistovka pohybovala v blízkosti udávané kombinace 5,9 litru. Velmi citlivé mimoměstské používání znamená průměr minimálně o půl litru vyšší, smíšené, ale pořád rozumné tempo v mezích rychlostních limitů spotřebu posune k sedmi litrům"

Opravdu by me zajimala ta jizda, velmi citliva mimomestska, kdy je cca 6,4l litru, tedy vyssi nez kombinovana 5,9l. Citliva mimomestska jizda u trochu schopneho ridice bude cca 5l. 5,5Litru musi jit bez problemu.
Rozbalit vlákno
2
14. 1. 2013 09:58
Re: Spotreba
Nechci hodnotit, co je velmi citlivá jízda, nicméně dle zkušeností se starším aurisem mají v článku ty spotřeby správně. To je mimo dálnice zhruba sedm, dálnice a město 8 a víc.
21. 3. 2014 12:29
Re: Spotreba
Tak nehodnoť, s ještě starší Corollou mimo dálnice za něco málo přeš 5, tudíž ty spotřeby správně vůbec nemají.