Určite áno. Ale dvojfarebná karoséria je u mňa veľkým plusom, trochu zmeny neuškodí. Jednoliate karosérie dnešných áut potrebujú trochu spestriť. Kedysi boli aspoň tmavé nárazníky, dnes autá vyzerajú akoby si ich celé namočil do vane s farbou a nechal odkvapkať. Povedz, žie tieto vozy nevyzerali super:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ale je pravda, že nie vždy to vyzeralo celkom dobre
[odkaz]
Já jsem to až tak moc nepochopil a cenu jsem za tou mastnotou nehledal. Ale ta mastná oranžová mně v hlavě asi zůstane. Snad to čtou i prodejci od Renaultu a budou už vědět, co nechat namíchat.
Už teď je čím dál zřejmější, že nové Clio 4 bude právem evropským bestselerem. Capturem Renault jednoznačně ukazuje, že příští generace Mégane 4 bude jedinou konkurencí pro Golf 7.
Renault poslední dobou docela jede :yes: i když se nemůžu tak trochu ubránit dojmu (hlavně při bočním šikmém pohledu) že vidím vůz KIA [odkaz]
Možná to dělá ta barva, ale když si u Kapturu vepředu zakryjete prstem znak Renaultu, který je jediným co spojuje ten vůz designově s Renaultem, tak prostě vidím francouzskou variaci na KIA [odkaz] :-!
Podobné dojmy má dnes človek často - proste istej podobnosti sa zabrániť nedá. Ale myslím si, že nám to nemusí veľmi ležať v žalúdku. Stačí sa vrátiť pár desaťročí do zadu - vo dvadsiatych alebo tridsiatych rokoch sa modely podobali na seba tak, že si nemusel rozoznať o aký model ide, kým si nemal pred očami masku chladiča. ;-)
Zatiaľ čo Mokka napriek snahe o nápaditosť vyzerá jak hruda tvarohu, Captur má svieži vzhľad a jeho robustnosť úspešne prebíjajú zaujímavé detaily. Iste nie každý model bude mať veľké kolesá a full výbavu, s nimi je to však cool autíčko. Cením predovšetkým dvojfarebný exteriér, ktorý Renautl naposledy prezentoval vlajkovou loďou Avantime, a tiež mimoriadne vydarený interiér. Opel ťahá za kratší koniec, hoci sa tiež veľmi snažil a interiér Mokky ako celok treba hodnotiť pozitívne [odkaz] .
Škoda, že Ford ustúpil zo svojich pozícií, Fusionom v tomto segmente kraľoval dávno predtým, než sa zobudili ďalší - mnohí spia ešte stále.
Ty diskuse o znaku jsou únavné... >:-[]
Auto vypadá skvěle!!
Jen aby ceny servisu šly na úroven VW a Škody..
Opel Mokka je myslím trošku jiná káva >:D - je větší a bude taky vždy dražší. Taky kvalita Opelu je přece jen vyšší. A vyšší bude i cena Opelu při prodeji..
Přesto nový design Renaultu je parádní-jen tak dále!!
Nepripadáš si humorne? Ešte si Captur nevidel, pochybujem, že nové Clio, a už vieš, že kvalita Opla je vyššia...
O koľko bude reálne Mokka väčšia uvidíme, podľa mňa to zas až tak markantné nebude, hlavne čo sa interiéru a kufru bude týkať. Vzhľadom na cieľové skupiny zákazníkov si môžu konkurovať Captur, Mokka, Yetti ši SX4, napriek tomu, že sú koncipované odlišne - v bežných podmienkach ich využitie býva viac-menej rovnaké.
Srovnávat Opel s Renaultem jde fakt těžko..spíš s VW. Kdo je na tom s kvalitou lépe,mám bohužel již vyzkoušené..
A francouz to rozhodně není!!
Design je ale nyní moc povedený..klobouk dolů.
Prosím, nikdo nepoužívejte výraz jede, popřípadě šlape ve smyslu dobře daří. Nějak se to tu chytlo a já si pokaždé vzpomenu na toppora. O to skutečně nemám zájem. Děkuji. :-)
Unrelated: Nechápu tu nenávist vůči T1982 - nezažil jsem, že by někoho urazil nebo někomu bezdůvodně nadával. To, že občas napíše nesmysl přece není důvod k tomuto mobbingu - komu z nás se nějaký lapsus občas nepřihodí, že? Rozhodně je mi svým zápalem sympatičtější než stádo arogantních mamlasů, kteří si honí triko slovními útoky nebo neustálým rýpáním...
Tohle není nijak adresné, píšu to je jako takové zamyšlení.
Tak je to dětinské, že. Osobně ho mám spíš tendenci ignorovat, když se mi něco nelíbí. Co mi u něj celkem leze na nervy, ani nevím proč, je styl, jakým užívá emotikonů, obzvláště pak :yes: . Působí to na mne pomalu jak červený hadr na býka. :-|
Já bych naopak Opel s Renaultem srovnával. Minulost řešit nebudu, něčím si to jméno Renault i Opel zkazit museli. něco mně ale říká, že za pár let budou Renault a Opel vnímáni jako nejspolehlivější mainstreamové značky.
A čo má povesť spoločné s reálnym stavom? Pretože si v minulosti slabšou kvalitou Renault pokazil povesť, tak jeho autá sú automaticky nekvalitná naveky?
Máš pravdu, ale Renault už si pověst zlepšuje a zákazníci ten velký pokrok v kvalitě vidí. Dle ADACU a DEKRY jsou na absolutní špičce. Ve statistice žárovek (nejen) jim to některé modely kazí. Přece jenom často užitkové Kangoo nebo Espace, který ještě patří do té starší generace, ty statistiky hodně zhoršují. A k nim samozřejmě přidej starou Lagunu, když se díváš na 7 let stará auta. Ale neboj VW si tímto obdobím taky projde. Čeká to všechny nejlepší.
Kdyby neměli u VW tak skalní fanoušky a za sebou stojící image jiných německých značek, třeba MB a BMW, tak by reálně měli pověst někde kolem Renaultu. Díky TDI posledních let a nyní TSI a DSG by se měli pomalu a jistě propadat. Hold mají štěstí, stačí aby je nějaký místní chytrý novinář zařadil do jižanů.
"za sebou stojící image jiných německých značek, třeba MB a BMW"
Největší konkurenti a mají jejich image, navíc MB spolupracuje s Renaultem, ale sviňa jedna půjčuje image VW. Podle této logiky by třeba Renault mohl mít za sebou stojící image jiné francouzské značky, třeba Bugatti ne?
>:D >:D >:D
Jj, hezky jsi to rozpatlal, půjčování image mezi konkurenty, to fakt nemá chybu.
Btw. image nezávisí od toho, zda vyrobíš sto nebo sto miliónů aut. Zrovna Bugatti má image jako řemen i kdyby vyrobilo těch aut 10 ročně. A Renault jich může vyrobit klidně deset milionů a bude na tom zhruba stejně jako indická cola ve srovnání s vínem z Bordeaux.
>:D >:D >:D
Vidím, že v tom máš hokej a v zachování tváře se snažíš dělat dál ze sebe slabomyslného, nicméně pokud si na něj chceš hrát, budu muset s tebou jednat jako s slabomyslným.
Image se může samozřejmě tvořit i na 10 kusech ročně, ale tyto kusy nemůžou být vyrobeny po 200t Kč/ kus nebo v mainstreamu, naopak musí jít o luxusní zboží, exotiku, jako třeba Bugatti... což je navíc značka s dlouhou a bohatou historii. Zvláštní, že tě to nenapadlo.
Samozřejmě, že image není jen v rámci jedné značky, ale v rámci jednoho státu výroby. Sebelepší korejské auto dodnes stále nese image "korejského" auta a naopak sebehorší německé auto vždy bude za sebou mít image něměcké značky. O tom, že je tady spousta stejně slabomyslných a omezených jedinců jako ty, kteří hází a bohužel i tím tvoří image všech značek do jednoho národnostního pytle, není třeba diskutovat. A stačí i v rámci jednoho koncernu. Známý měl Passata 2,0 TDI, v servise neplánovaně téměř každý měsíc, několikrát dojel do cíle na odtahovce. Reakce? Ztráta důvěry ve VW, ale přesto zůstal věrný německé značce, protože němci na rozdíl od francouzů přece dělají kvalitní auta. Samozřejmě předtím nikdy nic fr. neměl... dokonce si pořídil A4 se stejným motorem.
Ale to je vcelku fuk, dále budeš hrát hlupáka. Čekal jsem od tebe více než zařazení do skupiny "bezhlavý VW fans" ;-\ Co už, tvá volba.
Image nedělá známý tvého známého, ale všichni vlastníci dané značky. A ještě si ve svých superteoriích nějak odůvodni proč jedna francouzská značka (Bugatti) má image jako řemen a stejně francouzská značka (Renault) má image šrotu. A stejně tak si odůvodni proč jedna německá značka má stejné image šrotu (Opel) a druhá německá značka imagé hvězdy (Porsche). A stejně tak si odůvodni proč korejská značka Samsung má imagé jako hrom, když tedy podle tvých národnostních superlogických teorií všechno z Koreji je považováno za špatné. A nakonec si polož jednoduchou otázku proč image Hyundai budované doslova pár let je lepší než imagé toho po staletí budovaného Renaultu, přičemž jeden je z Koreji a druhý z honosné Francie.
Pajdá ti to na všechny čtyři, vypujč si někde image, možná se to zlepší. >:-[]
Bugatti a Renault je výborné srovnání, značka, která byla po desetiletí mrtvá kladená tebou do roviny výrobce, který vyrábí ročně miliony aut. Ano, to se ti povedlo.
Opět Porsche, značka vyrábějící v podstatě ještě před 10 lety jen sportovní vozy srovnávaná s Oplem, který patří koncernu GM, navíc hodnoceny dle tvých českých měřítek.
Hyundai má lepší image tak možná u vás v ulici v horní dolní na degradovaném českém trhu, na evropském si ji teprve od nuly buduje, zatím ještě není schopen prodávat auta za cenu odpovídající francouzské konkurenci, stačí se porozhlédnout jinde, ale na to máš evidentně omezený dohled.
Ale to je na tvé VW chápání trochu těžký úkol. Nedával jsem dlouhou dobu na názory ostatních, ale evidentně jsem se pletl. Když je zapotřebí si kopnout do konkurence, to se hodí i psaní nesmyslů za každou cenu. 8-s
"Hyundai není schopen prodávat auta za cenu odpovídající Francouzské konkurenci"
U nás v ulici je Mégane podle ceníku levnější než I30 a u prodejce je rozdíl ještě daleko propastnější, protože Hyundai dává slevy malé, Renault předvádí dumping jak o život. Podíváme se ještě na i40 a Lagunu? Raději ne, to by nám vyšel Renault jako totální low-cost.
A u nás ve vedlejší ulici v reichu je ceníková cena i30 i Mégane úplně stejná (15990,- eur) a se slevama je to stejné jako u nás. A při této ceně se těch i30 prodalo v Německu víc než Méganů. Země kde Hyundai není schopen prodávat auta za stejnou nebo vyšší cenu je Francie. To je ale překvapení.
A teď se podíváme na něco, so s image dost souvisí, spokojenost zákazníků se značkami v největších zemích Evropy
UK
[odkaz]
G
[odkaz]
A pro úplné prozření zaslepeného fanouška Renaultu domácí Francie,
[odkaz]
Do tvého rádoby vysvětlení se čím dál, tím více zakopáváš až se dostáváš do smyčky, která ti je hrobem, vlastně hned na počátku si diskuzi otevřel klasickou "všechna auta na F":
"To ovšem někdo bude muset vytvořit speciální soutěž v kvalitě kde bude jen Opel a auta na "F"."
A na konci tvrdíš, že to vlastně tomu tak vůbec není, že vůbec nejde o národní stránku.
JD power nevypovídá nic o image, to si špatně vykládáš/překládáš.
Reálná cena i30 je níže než Meganu, ať na ceníku, tak v reále, kolik slevují v Německu, to nevím jak já, tak ty. Nutné je však porovnávat porovnatelné, což končící model Laguny srovnatelný s novinkou i40 není, reálně se ceny příliš neliší, ba naopak, reálné ceny nových sedanů v naftě:
[odkaz]
[odkaz]
a
dva nejlevnější nabídky i30 a Meganu na českém trhu:
[odkaz]
[odkaz] (nepočítám poslední kusy ukončeného prodeje Generation a i30 1. gen, stejně tak jen ceny za hotové, srovnatelné motory)
"Trochu" na solar, co?
Národní stránku image jsi sem začal motat ty, ne já.
Nejnižší reálná cena podle ceníku je u Mégane níž než u Hyundai
konkrétně Mégane 74kW 279 900,-, i30 73kW 289 990,-
Laguna 103 kW 429 900,-, i40 99kW 539 990,-
Prodejci Renaultu dávají slevy, u Hyundai slevy nejsou nebo jsou max. nahrazeny sadou zimních gum atp. Stačí navštívit autosalon.
Tvé odkazy na ležáky ve skladech překupníků jsou nesmysl. Tam je Méganů za 220 jako smetí.
Výzkumy spokojenosti, spolehlivosti etc. s image samozřejmě souvisí, pokud se někdo stabilně umísťuje pod průměrem konkurence tak si toho řada lidí všímá a patřině to v image dané značky "ocení" a naopak.
Ty odkazy nejsou na žádné překupníky, Auto Dorda je autorizovaný prodejce Hyundai, Autoset dokonce osobně navštěvuji, Bos Auto opět autorizovaný prodejce Hyundai, takže nelži a nevymýšlej si pseudoargumenty. Evidentně jsi dlouho a možná ještě nikdy nebyl u prodejce Hyundai, na rozdíl odemne. Ale to se dalo čekat.
Ad ceník Meganu, zkus dorovnat výbavu.
Možná máš nějakou mezeru v časoprostoru, ale ta citace je starší než má reakce ohledně národnosti. Vlastně jsi jen sám předvedl onu realitu, kterou tady popisuju.
Ad J.D. Power, dle tvého by tedy Škoda měly vyšší image než BMW, koukám, že na tebe působí neblaze Kodym ze Světa Motorů. >:D JD Power nikdy nebude stačit, nebo snad mám předhodit tvé oblíbené Bugatti?
Jsou to odkazy na skladové vozy. Dej si auto do výroby a vyjednej si slevu. To se dá porovnávat.
Moje vyjádření na které odkazuješ nemělo s image nic společného, nauč se číst.
Samozřejmě, že image je potřeba vztáhnou k cenové třídě kde se ta která značka nachází, podle toho se pak odvíjí větší nebo menší nároky/očekávání klientů na značku. V UK má Škoda lepší image než právě třeba Renault, působí ve stejném segmentu mainstreamu a Škodovka je prostě vnímána jako spolehlivější a kvalitnější auto. V prémii je nejlépe vnímán jaguar, Lexus, MB, pak Audi a nakobnec BMW. Tak to prostě je v UK. Jinak řečeno Škodovka je v UK první v mainstreamu, BMW je předposlední v prémii.
Souhlasím. V minulosti byl opel pro mnoho mladých lidí fenomén, ale po té si to hodně spackal se svojí kvalitou. Dnes ale vyrábí opět perfektní vozy. :-)
nevyvazene u mna na cliu napr posobia male uzke zadne svetla v kontraste s prednymi velkymi svetlami , cele clio posobi dost akoby usadene na predok ktory je velky a tie svetla a logo tak tie su obrovske vpredu .....
topper, prehoha, na tejto kategorii auta by si chcel vzadu ake velke svetla, aby si bol happy?! Na Cliu su akurat a ich zapustenie je zjavne inspirovane Qashqaiom
Oblý predok a ostrý zadok. Zatiaľ čo predok vyzerá byť oblý, vzadu prevládajú ostré linky. V inteiéri sa mi tam zas nehodí ten stredový panel. Ale to je len môj názor, celkovo sa mi nové Clio páči, o to viac potom Captur.
Peter Luk aj Topper: Mám iný názor. Kvapka tiež začína "guľato", postupne sa zužuje a konší ostrým špicom. Smerom dozadu sa znižuje strecha, zužujú bočné okná, aj zadné svetlá musia byť tým pádom menšie a užšie voči predným, inak by vyzerali nepatrične ako z iného auta. Guľatý predok a "ostrý"zadok majú svoje opodstatnenie v štýle aj aerodynamike.
trosku mi tie ovalne linky dole okolo mloviek pripadaju zbytocne ale dnes sa uz tejto "okrase" asi nikde nevyhneme , kazda automobilka uz vyuziva kdejake somarinky na skraslenie auta.... ;-)
musim ale priznat ze 2008 sa mi paci viac... sice som nevidel este jej interier ale rozhodne zvonku mi 2008 pripada viac stylovo a imidzovejsie.... neviem... mozno za to moze aj ta renaultacka zvlastna farba ale pezot skutocne u mna vedie :yes:
Mne hlavne 2008 pripadá prektickejšie a večšie než Mokka či Captur, pritom ale má byť kratšia než Mokka. Pekné sú obe, ako sa už teším na Bratislavský autosalón... :-)
To ti len pripadá. Najmenší je Captur s dĺžkou 4,12 metra, potom 2008-ka so 4,16 metrami a nakoniec Mokka dĺžkou 4,28 metra. Je ale pravda, že jedna vec je reálna dĺžka a druhá skutočný priestor v interiéri.
topper, nemusis s tych ramikov mat strach. Toto je predsa verzia "vybijana". V zaklade urcite tieto zdobne pasparty nebudu. Tak isto, ako nebudu v zaklade aj ine interierove trblietavky.
Nové Clio vypadá moc dobře...stejně jako toto SUV..
A kvalitu Renaultu mohu hodnotit jen ze zkušeností s Meganem a RX4..bylo to dost bídné,víc za opravy několik let starého auta jsem platil jen s Citroenem BX..to je už dávno!
Opel jsem měl několikrát,Astru,Vectru a žena jezdí 5 let s novou Corsou.
Proti Renaultu je servis za polovinu,vč náhradních dílů..nic se nekazí,jen měníme náplně.
S Astrou byl problém s čerpadlem Bosch,za 35 tis se repasovalo..za to Opel těžko může,že 5 let staré auto má nekvalitní díl od dodavatele - Bosch používají prakticky všechny automobilky..
Jen s Renaultem nám hořel motor na D1........a proto si myslím,že Mokka bude na tom lépe!!
Presne to isté mohol hovoriť Renault - tiež si elektroniku nevyrába sámale nakupuje ju. O.i. spomínaš už dosť staré modely z doby, keď kvalita u Renaultu skutočne nebola najlepšia, ale doba pokročila a reálna situácia je teraz trošku iná.
Nové Clio vypadá moc dobře...stejně jako toto SUV..kvalitu Renaultu mohu hodnotit jen ze zkušeností s Meganem a RX4..bylo to dost bídné,víc za opravy několik let starého auta jsem platil jen s Citroenem BX..to je už dávno!
Opel jsem měl několikrát,Astru,Vectru a žena jezdí 5 let s novou Corsou.
Proti Renaultu je servis za polovinu,vč náhraqdních dílů..nic se nekazí,jen měníme náplně.
S astrou byl problém s čerpadlem Bosch,za 35 tis se repasovalo..za to Opel těžko může,že 5 let staré auto má nekvalitní díl od dodavatele-Bosch používají prakticky všechny automobilky..
Jen s renaultem ná hořel motor na D1..
Jde vidět, že se Renaultu podařilo opět najít design. Teď už mu zbývají jenom 2 věci - udržet designovou linku a ještě vylepšit (již dnes velmi dobrou) kvalitu.
... Renaultu se podařilo opět najít design.
To je proto, že vyhodili šíleného Patricka Le Quémenta. Málem přivedl Renault do hrobu.
Captur je z těch novinek nejhezčí. 1. Captur, 2. 2008, 3. Mokka.
Ale dobre tiež nie. Je extra mohutná, veľa plechu, málo skla a žiadna optická finta na zmiernenie tohto faktu. Mojim okom nesympatická hrča na kolesách.
Nemyslím si, že by Le Quément byl šílenej, vždyť vytvořil nádhernou a opravdu nadčasovou trojici Laguna I, Mégane I a Espace III - v té době byl Renault snad největším evropským výrobcem. :-)
Designové kvality další generace holt doceňujeme až teď - Mégane II (i s) tím zadkem je i po deseti letech nádherným autem, které roky 2000 - 2010 definuje líp, než jakýkoli jiný vůz.
No z počátku ten design byl docela dobrej, ale postupně mu začalo hrabat, důkazem čehož je Mégane II (baťže s tím nebudeš souhlasit, ale nic moc prodeje jsou toho důkazem), a pak ty hnusný Avantime a Velsatis. A od Renaultu byl fakt vyhozen.
Nie som si istý, či existuje nádhernejší voz. Ak, tak sa musia deliť o prvenstvo, prekonať Avantime považujem za málo možné. Po zhliadnutí Fiskera Karma na vlastné oči musím uznať, že na kráľa je adeptov viac.
[odkaz]
[odkaz]
To je tá blbá "ochrana" na tomto serveri, aby sme náhodou nepísali neslušne. V linku je slovo P I C , ktoré systém vzal asi ako neslušné,
zaujímavé, že napriek tomu sa tu vždy nájde blbeček, ktorý nadáva jak sa mu páči... :no:
S titulem krále bych tu tak nemáchal, historie automobilismu je rozmanitá, ale Avantime je působivé auto. A rozhodně nepochopené (a tentokrát nemluvím o designu). Do něj si člověk musí sednout.
cože ? bavíš se opravdu o Mégane II, o autu roku 2003, o nejprodávanějším autu v evropě svého času ??? možná jen prodeje v CZ byly důkazem českého křupanství....
Na tu Švihákovu jsem koukal hrozně často :-) Naštěstí tam pořád je.
V Praze potkávám vínovou i zelenou, pravda, krásné jsou všechny. V Brně je teď na prodej Avantime V6 v manuálu za 100 tisíc, ale je dost unaven, myslím, že by šel tak o 15 - 20 ještě stlačit. A zařekl jsem se, že zatím ne... :-(
Proste európanom dizajn až tak nesedel, Renault to vie aj lepšie. Na druhú stranu majiteľov o svojich kvalitách presvedčil. S novým (po facelifte) jazdí aj náš kamarát jazva, ak sa tu objaví, môžeš sa ho spýtať.
Design je subjektivní věc, to chápu, že se po faceliftu líbí víc, chápu, že se i tak někomu stále nelíbí, chápu, interiér je křížená korea, chápu. Nicméně kdo měl možnost tento vůz s pohonem z x-trailu porovnat s konkurencí na cestě a v terénu, nemůže o něm v žádném případě napsat, že je zoufalý.....spíše naopak. Prodeje jsou zoufale za kvalitami tohoto vozu, to je fakt. Ale je to nejlepší francouz této kategorie a taky nejprodávanější!
Jak jezdí SUV v terénu je úplně jedno a termín, že design je subjektivní věc se používá pouze k ošklivým autům, stejně jako designco nepodlhá stárnutí - tohle platí pro auta co vypadají staře ihned. Copak začla Alfa 156 vypadat blbě nebo třeba Mazda 323F z roku 89. Stárnutí podléhají auta obdařená bizarnostmi. Třeba Ford Ka se svými bizarními nárazníky
Prečo je jedno jak jazdí v teréne? Je to auto určené aj do terénu. Tiež jedna z kvalít auta, auto autom nerobí len dizajn. Predposledná veta je blbosť.
Dobře, zoufalý je příliš příkré hodnocení, které nezohledňuje jízdní kvality a nadprůměrnou schopnost v terénu. Co se týká vzhledu, jako by ovšem Koleos do rodiny Renaultů vůbec nepatřil, kouknu a vidím starou Sportage nebo Tucsona. Facelift to nemohl nijak radikálně změnit....
Nerozumím tomu, proč tolik Renault vykřikoval, že Koleos a Fluence jsou překarosovaná korejská auta. Kdyby drželi hubu, většina veřejnosti by si toho nevšimla. VW dělá Jettu v Mexiku a taky "se o tom nemluví".
Pochybujem, podľa mňa s týmto aktuálnym už skončí svoju európsku kariéru. Pravdepodobnejšia mi príde info., že ďalšia generácia Koleosu bude bratom chystaného Qashqaiu.
Hej hej, píšem bratom, nie dvojčaťom. No a otázne je, či Laguna ostane nejakú dobu bez nástupcu. Vývoj situácie u Renaultu zatiaľ sedí s týmto článkom. [odkaz]
Mne Koleos taky nepřijde tak zoufalý, po faceliftu vypadá solidně, jen mi v něm nesedí kus palubky u spolujezdce, který je z ošklivého plastu. Jinak se mi jako auto celkem zamlouvá a v záplavě Tiguanů se dá poznat >:D
Měl jsem ho půjčený (ještě před faceliftem) na dobu (3dny) opravy Vel Satisa. Uznávám, že Vel Satis byl na svoji dobu výborný kočár a tak přesedlání do Koleose bylo hrozné. Nepřirozený posez, nejhorší byl sklon volantu, který tě jakoby nutil k tomu špatnému posezu, nevkusné budíky. Jediné co mě na něm strašně lákalo, byl terén - ten jsem však neokusil. To jsou moje tehdejší vzpomínky.
Tak nejak. :yes: Určite závisí na preferenciách, pokiaľ máš na vrchných miestach rebríčka priestor a pohodlie, a oceníš schopnosti v teréne, Koleos bude pre teba jedno z tých lepších riešení.
Vypadá to na hezké a povedené mini suv a i interiér se mi líbí, jen si nedokážu vysvětlit, proč má to auto převodovku, kterou měla už Laguna II roku 2001!! To je malá chybička, která mi na nových interiérech Renaultu vadí, vyskytuje se i v některých meganech III. Snad v sériové výrobě tuto maličkost modernizujou :-)
S čím máš problém? Niekomu extra vadil 30-ročný motor vo Favorite a potom aj vo Felde? Vieš, jak konštrukčne stará je prevodovka v tvojom aute? Mimochodom, ty máš v aute prevodovku v interiéri? Renault ju tam nemá... :-O
Co sem taháš škodovky? Myslím šaltrpáku ( je to i v nadpise příspěvku)... Nejde mi o konstrukci ( o ní nic přeci nevím z fotky a ani nevím jakou mam v autě a jak starou) ale o design tý páky! , přečti si to pořádně.. Ta stejná páka je i ve starý Laguně.. s tím mám problém... V novém a hezky vyvedeném interiéru mi tohle přijde jak pěst na oko...
Tak potom si nesmieš pliesť prevodovku so šaltpákou, kamoš, inak sa nevyhneme vážym omylom... >:D
Ja som to čítal poriadne - píšeš "proč má to auto převodovku, kterou měla už Laguna II roku 2001". ;-)
Páni.... já nemám slov, Renault se ubírá směrem, který mě zajímá a který vypadá sakra hezky! Vždycky to byl právě on, ke komu jsem zachovával despekt a díval se na něj skrze prsty... ale nové clio je až k neuvěření povedené a captur na něj navazuje a to je dobře. Až se mi chce říct, fandím ti Renaulte, vydal si se na dobrou cestu..
Když tě nezklame technika, která není úplně z nejhorších a dílenské zpracování bude ještě o kousek lepší, tak budeš velmi nepříjemnou konkurencí!
Ještě, že mi zbývá ten Fiat, ze kterého si tu srandu dělat můžu >:-[]
Zrovna kvalita Fiatu je o dost vyšší než Renaultu..Fiaty jsme měli v rodině čtyři,vždy bez problémů.. Bohužel o Renaultech to neplatí. Nyní mám VW a v záruce dvou let jsem byl v servisu víckrát než s Fiatem Stilo za 3.roky.. ;-)
Bohužel motory TSI mají svoje mouchy..a to se ještě po záruce měnil při 45tis. řetěz-uznána jen vinkulace,náklady 70% VW já 30%...skvělé!! Jinak je VW super až na ty opravy..to od Fiata a Opelu neznám!! :'-(
Jinak v zásadě souhlas, mezi příbuznými je jeden Fiat a jeden skoroFiat, oba v benzínovém turbu (1.4 TJET a 1.75 TBi) a poruchy neznají - tedy zatím :-|
1) Kvalita - pokud vezmeme v úvahu prohlášení, že se Renault zaměří na kvalitu - ovoce již přináší, dnes obsazuje vrchní příčky - dokonce nad VW
2) Motory - tady musím opravdu potvrdit velmi dobrý 1,6 dCi - konečně jsem projel a je přímo výborný
3) Dílenské zpracování - nyní se prý má zaměřit na dílenské zpracování, které by mělo předčít Golf VII (což by problém být neměl)- Captur potvrzuje, že dílenské zpracování letí vzhůru, tak jsem velmi zvědav na další modely.
Zvláště pak Laguna IV, Megane IV + SUV, Scénic IV a k tomu střední třída postavená na E + agresivní cena předurčí postavení Renaultu v Evropě. Pokud toto dopadne dobře, pak VW (podle posledních počinů -auta + cenový jemnocit) klesnou prodeje právě na úkor Renaultu.
Není co dodat. :yes:
Mně by se líbilo, kdyby tu střední/vyšší střední postavili na platformě Infiniti M - vzít hybridní techniku, přidat 4x4, automat a po dobrém promíchání obalit karoserií ve francouzském střihu. To by bylo, aby jich pár neprodali. :-)
Nezbývá, než snít.
No nechme se překvapit. Každopádně pokud bude Renault ve FR hodně úspěšný, tak by cenu u nás mohli "dotovat" Francouzi, podobně jako našinec dotuje Škodu ve světě.
Sen je to celkem příjemný, že. :-) Pokud by to pro ně nepředstavovalo úsporu, tak to za rozumný krok nepovažuji. Zákazníci to podle mne nedocení. Jen minorita nadšenců. Passat je dobrý příklad - z techniky A4 přešel na techniku (odvozenou od) Golfu a nikomu to nevadilo.
Absolutně trendový subsegment, subsegment pro naivisty, kteří neumí uchopit klasickou designovou třídní krásu v podobě standardních kompaktních hatchbacků. Upřímně současně píši, že ovšem co si koupit, když do úvahy padá opravdu jen ten (nádherný) GOLF. Výjimky ovšem existují, a to i v předmětném subsegmentu.
Segment kompaktních SUV, resp. kompaktních crossoverů se tříští do dvou základních estetických větví - jedna jde cestou bezobsažných bachratců, tu umněji, tu trapněji vyvedených pokud možno v zářivých až naivních barevných kombinacích, krkolomně lomených úhlů oken a co je nejsmutnější - s výrazem vyjukaného unisex-zajíčka. Ta druhá větev jde důsledně po vizuální tradici, po jediné správné vizuální inspiraci. Tou tradicí a inspirací jsou modely Range Roveru, případně Mercedesu GLK. Dokonalým reprezentantem kompaktních crossoverů/SUV je pak náš přenádherný YETI.
Záleží na tobě, za co tu jsi, jestli za bachratého kašpárka, jemuž nedostatek sebevědomí dodávají růžové boxerky a svářečské brýle s chromovými rámečky (bože), či zda umíš ocenit klasickou přímočarou a jistou bejčí, dravčí dokonalost - [odkaz] :yes:
P.S. Mokka, Captur, díky, nic pro chlapa. Eurodravci loví jinde...
Řeknu to takto. Vím, že tyto příspěvwky jsou tady folklór, ale občas prostě cítím potřebu reagovat. Myslím, že patent na rozum ještě žádný patentový úřad zaregistrovaný nemá... A i kdyby ano, pochybuji, že bys jeho držitelem byl ty.
Krátký příklad: Tvůj orgasmus nad Rapidem. Podle tvých příspěvků jsem do něj měl vklouznout jako správný euromuž, nechat se unášet na vlně kvalitního zpracování a užívat si dílo inženýrských bohů. Ale ono ouvej. Poklepání na plasty dveří znělo jako klepání na stěnu duté trubky, nástup brzdného účinku by se dal měřit na slunečních hodinách a při odbočování na křižovatce jsem v životě tak netočil volantem, jako v Rapidu. Ale zase abych byl objektivní, kufr dobrej.
Takže ono někdy se podaří, někdy ne. A pokud se podaří, automobilový fanda by měl jásat. Clio se podařilo a Captur podle prvních dojmů taky. Tak jásejme, že jsou na trhu stále pěkná auta, která mají osobnost a něco do sebe...
Po přečtení tvého neskutečného hlodu musím částečně souhlasit, ano, patent na rozum tedy rozhodně nemáš. Očekávat od dveří Rapida prémiový zvuk může opravdu jenom ten, kdo zatím driftuje leda v MHD.
P.S. Pokud tě překvapuje, že musíš do zatáčky točit volantem, pak doporučuji setrvat natrvalo u tříkolky 8-s:-)
A po přečtení tvé reakce musím uznat, že jsem ještě hrubě podcenil tvou neschopnost diskuze, sebereflexe, resp. uznání, že nikdo (tedy ani ty! ) nemá patent na rozum.
Snaha zesměšnit mě tím, že od Rapida očekávám prémiový zvuk dveří, ti moc nevyšla. Protože každý, kdo zkusil na ten "kvalitní" plast poklepat, musí uznat, že to není o srovnání s prémií, ale o srovnání např. s Fluencem. Rapid je kvalitou plastů v interiéru hluboce pod úrovní Fluence a možná by vyhrál pouze v přímém srovnání s práznou lahví od Coca Coly.
Hmm, a kdybys tady na MACZ trochu zapátral (a to by ti, jako člověku připojenému k tomuto webu 24/7, nemělo dělat velký problém), zjistil bys, že opravdu v MHD nejezdím... Ale možná se MHD jednou zkusím projet, třeba tě aspoň potkám naživo:-)
A o tom točení volantem, na to nemám chuť ani reagovat. Prostě jsi nepochopil, že jízda v autě není o ručkování po volantu, jako opice, abys zatočil na křižovatce:-)
P.S.: Už jsi za tu dlouhodobou koncernovou onanii tady dostal od Škodovky aspoň Citigo na víkend? >:D
Minulý týden jsem jednoho lišáka potkal, asi po půl roce. Jel předemnou, musel jsem ho dojet, prohlédnout z boku, pak toho zoufalce za volantem... no zážitek na půlrok dopředu.
Najsmutnejšie na tom, ako sa tu niektorí snažia presvedčiť všetkých ostatných, že je len jedna praVWda, je to, že takéto predsvedčenie o absolútnej praVWde a dokonalosti (či už kvalitatívnej alebo dizajnovej) výrobkov istého koncernu, smeruje len k jednému - k niečomu, čo momentálne zažívajú v inej oblasti priemyslu napr. japonské elektronické giganty - dlhé roky žli v presvedčení, že iba oni dokážu vyprodukovať niečo kvalitné a geniálne a všetko napr. Made in Korea zosmiešňovali a volali "C" brand (A-brand = JAP, B-brand=Europe, C-brand = Korea). A hľa, kde sú dnes tie C-brands a kde bývalé A-brands...... No ale čo už, ak sú ľudia (a koncerny) nepoučiteľné......To že VW nemá adkvátnu odpoveď v segmente, ktorý síce môžeme bagatelizovať alebo zosmiešňovať, nič nemení na fakte, že jednoducho nám koncern zaspal (v tej svojej domnelej dokonalosti)....
Tak ono ja beriem - je to názor GTI-ho, v diskusii ho samozrejme môže prezentovať, ja len v dobrom uvádzam, kam takéto názory, najmä ak sa rozšíria až do firiem, vedú....A zvlášť, ak ich zástancovia nikdy neuvádzajú žiadny vecný argument, len "okcekávajú" veci a myslia si, že ak ich budú dostatočne dlho obmieľať, tak im každý uverí......ono istý čas určite áno, ale tá realita sa skôr či neskôr ukáže......
Vlastně píšeš, že se "subsegment crossoverů a SUV" tříští na crossovery... a... SUV :-) . Velmi objevné :-) . Crossover je už ze své podstaty něco, co vyplňuje skulinu na trhu. Proč tedy být překvapen tím, že se nestrefuje do většinového vkusu?
PS: potřeba sáhnout pro Evoque jako protiváhu Capturu je pro Renault lichotivá.
Bude. V první řadě stylovka, ta to bezesporu je a v druhé řadě...
Spousta místních vidí jen stylovku v crossoverech, ale jaká je realita jak to, že se tak daří crossoverův a SUV jen s pohonem předních kol?
Stačí se podívat na stárnoucí populaci, která oceňuje vyšší posaz a nepotřebuje sedan či kombi. Jen v mém okolí je takových lidí více, co vyměnili Fabii za ix20 a Fusiona za ix35, např. A toto je bez legrace taky odpověď na jejich požadavky.
Tak tak, opravdu velký pokrok, v podstatě od dob Laguny II či ještě lépe Laguny I opět Renault dělá design ne jen kvalitní (Vel Satis, Avantime), ale zároveň líbivý pro masy. Jen tak dál.