Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Malý crossover Renault Captur přijede do Ženevy

219 komentářů

Avatar - LEGOPARK
LEGOPARK
Pevne verim, ze ho bude mozne objednat aj v jednofarebnej kombinacii.
Avatar - moreczech
moreczech
kdesi jsem četl, že dvoubarevná kombinace bude za příplatek.
Klaudius
Určite áno. Ale dvojfarebná karoséria je u mňa veľkým plusom, trochu zmeny neuškodí. Jednoliate karosérie dnešných áut potrebujú trochu spestriť. Kedysi boli aspoň tmavé nárazníky, dnes autá vyzerajú akoby si ich celé namočil do vane s farbou a nechal odkvapkať. Povedz, žie tieto vozy nevyzerali super😒br /> [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ale je pravda, že nie vždy to vyzeralo celkom dobre
[odkaz]
_MT_
Tady se mi zdá zvláštní a to díky vysoké kapotě. Kdyby kapota navazovala na linii oken, bylo by to čistější.
Klaudius
To máš pravdu, deliaca rovina mala byť nižšie, v koreni A-stĺpika, toto pôsobí trošku rušivo. Dobrý postreh :yes:
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Ono tá dvojfarebná nieje zlá, podľa mňa zvolili trochu zvláštnu kombináciu - buď to mala byť mastná oranžová, alebo namiesto bielej mala byť čierna.

Ináč, to bude práve naopak - za dvojfarebnú si priplatíš - u Audi aj 2000 eur.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dvojfarebna kombinacia vyzera dobre napr na mini: [odkaz]
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Mastná >😁 >😁

Oprava: matná, preklep. 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
>😁 Já si toho všiml a přemýšlel jsem, jestli nemáš na mysli nějakej obzvláště drahej odstín.... >😒]
pogo26
Já jsem to až tak moc nepochopil a cenu jsem za tou mastnotou nehledal. Ale ta mastná oranžová mně v hlavě asi zůstane. Snad to čtou i prodejci od Renaultu a budou už vědět, co nechat namíchat.
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
>😁 >😒] 😄
lukas13
"Mastná" byla super. >😁 :yes:
Klaudius
Čo je "jednofarebná kombinácia"?
Kombinovať sa dajú dve farby a viac. Ako chceš kombinovať jednu farbu? >😁
Avatar - moreczech
moreczech
Už teď je čím dál zřejmější, že nové Clio 4 bude právem evropským bestselerem. Capturem Renault jednoznačně ukazuje, že příští generace Mégane 4 bude jedinou konkurencí pro Golf 7.

VIVAT RENAULT !
Avatar - del42sa
del42sa
Renault poslední dobou docela jede :yes: i když se nemůžu tak trochu ubránit dojmu (hlavně při bočním šikmém pohledu) že vidím vůz KIA [odkaz]
Možná to dělá ta barva, ale když si u Kapturu vepředu zakryjete prstem znak Renaultu, který je jediným co spojuje ten vůz designově s Renaultem, tak prostě vidím francouzskou variaci na KIA [odkaz] :-!
Klaudius
Podobné dojmy má dnes človek často - proste istej podobnosti sa zabrániť nedá. Ale myslím si, že nám to nemusí veľmi ležať v žalúdku. Stačí sa vrátiť pár desaťročí do zadu - vo dvadsiatych alebo tridsiatych rokoch sa modely podobali na seba tak, že si nemusel rozoznať o aký model ide, kým si nemal pred očami masku chladiča. 😉
Avatar - Aladeen
Aladeen
nevedel by som jazdiť s autom ktoré má takú veľku * v znaku >😁

Admin edit: prosím mírněte se ve výrazech.
Klaudius
Ty ju máš namiesto hlavy ty osol. Také niečo môže napísať len duševný úbožiak.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
cuoresportivo
:yes:
Avatar - woody-alien
woody-alien
:yes: A to se ještě z tvé strany jednalo o eufemismus. >😁
Klaudius
Ďakujem, je fakt, že som ten príspevok kvôli tomu 2x prepisoval. 😉
_MT_
>😒]
lukas13
>😁 :yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
:yes:
Avatar - escorpion
escorpion
Neboj, nie si sám, ani ja >😁
Klaudius
Tak sa nám vyfarbil ďalší primitív. Žiaľ, aj matka príroda sa občas sekne a vyrobí zmetok.
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Však ani Áda >😁
Avatar - Katikakus
Katikakus
U tebe to nikoho neprekvapi, Aladeenovi prispevky ale vetsinou pusobi rozumnym dojmem... ;-\
Kneblis
Stále lepší jak kostrbatý ježek škodovky.
Klaudius
Zatiaľ čo Mokka napriek snahe o nápaditosť vyzerá jak hruda tvarohu, Captur má svieži vzhľad a jeho robustnosť úspešne prebíjajú zaujímavé detaily. Iste nie každý model bude mať veľké kolesá a full výbavu, s nimi je to však cool autíčko. Cením predovšetkým dvojfarebný exteriér, ktorý Renautl naposledy prezentoval vlajkovou loďou Avantime, a tiež mimoriadne vydarený interiér. Opel ťahá za kratší koniec, hoci sa tiež veľmi snažil a interiér Mokky ako celok treba hodnotiť pozitívne [odkaz] .
Škoda, že Ford ustúpil zo svojich pozícií, Fusionom v tomto segmente kraľoval dávno predtým, než sa zobudili ďalší - mnohí spia ešte stále.
Možná mohli ubrat chromu... kdyby to udělali, bylo by to takřka bezchybné :yes:
Klaudius
Radšej nevynášam verdikt po zhliadnutí fotiek. Dojem naživo býva často iný. Chróm tiež nemusí byť súčasťou všetkých výbav.
To jistě. Navíc, pokud levnější modely nebudou mít chrom, mohly by být docela hezké... mám rád auta se svobodným duchem :yes:
Klaudius
Myslím, že Captur to ešte s ozdobami nepreháňa, to mii prekáža skôr u DS.
Trochu mi na Captur vadí ty obroučky vpředu... kdežto na DS, podle mě, patří... jsem s nimi spokojený😊
Avatar - Jaros71
Jaros71
Ty diskuse o znaku jsou únavné... >😒]
Auto vypadá skvěle!!
Jen aby ceny servisu šly na úroven VW a Škody..
Opel Mokka je myslím trošku jiná káva >😁 - je větší a bude taky vždy dražší. Taky kvalita Opelu je přece jen vyšší. A vyšší bude i cena Opelu při prodeji..
Přesto nový design Renaultu je parádní-jen tak dále!!
Klaudius
Nepripadáš si humorne? Ešte si Captur nevidel, pochybujem, že nové Clio, a už vieš, že kvalita Opla je vyššia...
O koľko bude reálne Mokka väčšia uvidíme, podľa mňa to zas až tak markantné nebude, hlavne čo sa interiéru a kufru bude týkať. Vzhľadom na cieľové skupiny zákazníkov si môžu konkurovať Captur, Mokka, Yetti ši SX4, napriek tomu, že sú koncipované odlišne - v bežných podmienkach ich využitie býva viac-menej rovnaké.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Zkušenosti z minulosti jsou jasné...Opel bez problémů,Renault bohužel dost bída..
Klaudius
Učili ťa čítať? Tak čítaj, truhlík. Máš problém z pochopením textu?
Avatar - Katikakus
Katikakus
Vitej v 21. stoleti. Tys poslednich 15 let spal? 😲
Avatar - Ronault.
Ronault.
Doufejme pro Opel, od reznoucích Vecter po pár letech, přes problémy elektroniky Aster atd.... žádná lahoda.
Ondris
Kvalita je širokej pojem...
A nemyslím si, že by Opel na tom byl lépe, než Renault. 😄
_MT_
:yes:
Avatar - Jaros71
Jaros71
Srovnávat Opel s Renaultem jde fakt těžko..spíš s VW. Kdo je na tom s kvalitou lépe,mám bohužel již vyzkoušené..
A francouz to rozhodně není!!
Design je ale nyní moc povedený..klobouk dolů.
Ondris
Znovu, nezaměňuj kvalitu za spolehlivost.
A Mégane RX za relevantní nepovažuju, sekce veterán.auto.cz je o kousek dál.

Je to kus od kusu, samozřejmě nepopírám, že měli Frantíci v letech 2000 - cirka 2005 potíží až nad hlavu, uběhlo pár let a teď Renault opravdu jede.
_MT_
Prosím, nikdo nepoužívejte výraz jede, popřípadě šlape ve smyslu dobře daří. Nějak se to tu chytlo a já si pokaždé vzpomenu na toppora. O to skutečně nemám zájem. Děkuji. 😄
Ondris
Rozkaz šéfe! 😄

Unrelate😜 Nechápu tu nenávist vůči T1982 - nezažil jsem, že by někoho urazil nebo někomu bezdůvodně nadával. To, že občas napíše nesmysl přece není důvod k tomuto mobbingu - komu z nás se nějaký lapsus občas nepřihodí, že? Rozhodně je mi svým zápalem sympatičtější než stádo arogantních mamlasů, kteří si honí triko slovními útoky nebo neustálým rýpáním...
Tohle není nijak adresné, píšu to je jako takové zamyšlení.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ondris
Omlouvám se za gramatiku, asi nějakej slabší moment. 😐
Klaudius
:yes:
_MT_
😄

Tak je to dětinské, že. Osobně ho mám spíš tendenci ignorovat, když se mi něco nelíbí. Co mi u něj celkem leze na nervy, ani nevím proč, je styl, jakým užívá emotikonů, obzvláště pak :yes: . Působí to na mne pomalu jak červený hadr na býka. 😐
pogo26
Já bych naopak Opel s Renaultem srovnával. Minulost řešit nebudu, něčím si to jméno Renault i Opel zkazit museli. něco mně ale říká, že za pár let budou Renault a Opel vnímáni jako nejspolehlivější mainstreamové značky.
Avatar - Ham.
Ham.
To ovšem někdo bude muset vytvořit speciální soutěž v kvalitě kde bude jen Opel a auta na "F".
[odkaz]
pogo26
Psal jsem o spolehlivosti. Nevím, proč sem taháš tento žebříček.
Avatar - Ham.
Ham.
Protože je, mimo jiné, o spolehlivosti.
pogo26
... o té minulé
Avatar - Ham.
Ham.
a z minulých zkušenosti se rekrutuje dnešní pohled klientů na značku. Pověst se dá lehko zkazit, vylepšit jen velmi těžko.
Klaudius
A spomaľuje práve kvôli takýmto nezmyselným vyťahovaním starých tabuliek.
Avatar - Ham.
Ham.
Tabulka je nová, hříchy jsou staré.
Klaudius
Veď o to ide. Čo má nové auto so starými hriechmi starých áut?
Avatar - Ham.
Ham.
No přece tu pověst výrobce.
Klaudius
A čo má povesť spoločné s reálnym stavom? Pretože si v minulosti slabšou kvalitou Renault pokazil povesť, tak jeho autá sú automaticky nekvalitná naveky?
Avatar - Ham.
Ham.
S reálným staven nemá společného nic, s rozhodováním zákazníků má společného úplně všechno.
pogo26
Máš pravdu, ale Renault už si pověst zlepšuje a zákazníci ten velký pokrok v kvalitě vidí. Dle ADACU a DEKRY jsou na absolutní špičce. Ve statistice žárovek (nejen) jim to některé modely kazí. Přece jenom často užitkové Kangoo nebo Espace, který ještě patří do té starší generace, ty statistiky hodně zhoršují. A k nim samozřejmě přidej starou Lagunu, když se díváš na 7 let stará auta. Ale neboj VW si tímto obdobím taky projde. Čeká to všechny nejlepší.
Klaudius
😉 :yes:
Avatar - Ham.
Ham.
Doufáš hezky, nicméně poklesy prodejů Renaultu, které jsou největší v Evropě ukazují něco jiného, pověst je pořád špatná.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Kdyby neměli u VW tak skalní fanoušky a za sebou stojící image jiných německých značek, třeba MB a BMW, tak by reálně měli pověst někde kolem Renaultu. Díky TDI posledních let a nyní TSI a DSG by se měli pomalu a jistě propadat. Hold mají štěstí, stačí aby je nějaký místní chytrý novinář zařadil do jižanů.
Avatar - Ham.
Ham.
"za sebou stojící image jiných německých značek, třeba MB a BMW"
Největší konkurenti a mají jejich image, navíc MB spolupracuje s Renaultem, ale sviňa jedna půjčuje image VW. Podle této logiky by třeba Renault mohl mít za sebou stojící image jiné francouzské značky, třeba Bugatti ne?
>😁 >😁 >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Hame, nedělej tady ze sebe totálního hlupáka, tak špatně na tom nejsi.

Jak dlouho jsou vidět reálné hmatatelné výsledky spolupráce Renaultu a MB? Půl roku?
Bugatti vyrobí kolik aut ročně? Do 100?

Image se buduje po desetiletí, ne za dva týdny.

Prostě čím více nasadíš smajlíku, tím více maskuješ stupiditu svého příspěvku, viď? 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Jj, hezky jsi to rozpatlal, půjčování image mezi konkurenty, to fakt nemá chybu.
Btw. image nezávisí od toho, zda vyrobíš sto nebo sto miliónů aut. Zrovna Bugatti má image jako řemen i kdyby vyrobilo těch aut 10 ročně. A Renault jich může vyrobit klidně deset milionů a bude na tom zhruba stejně jako indická cola ve srovnání s vínem z Bordeaux.
>😁 >😁 >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Vidím, že v tom máš hokej a v zachování tváře se snažíš dělat dál ze sebe slabomyslného, nicméně pokud si na něj chceš hrát, budu muset s tebou jednat jako s slabomyslným.

Image se může samozřejmě tvořit i na 10 kusech ročně, ale tyto kusy nemůžou být vyrobeny po 200t Kč/ kus nebo v mainstreamu, naopak musí jít o luxusní zboží, exotiku, jako třeba Bugatti... což je navíc značka s dlouhou a bohatou historii. Zvláštní, že tě to nenapadlo.

Samozřejmě, že image není jen v rámci jedné značky, ale v rámci jednoho státu výroby. Sebelepší korejské auto dodnes stále nese image "korejského" auta a naopak sebehorší německé auto vždy bude za sebou mít image něměcké značky. O tom, že je tady spousta stejně slabomyslných a omezených jedinců jako ty, kteří hází a bohužel i tím tvoří image všech značek do jednoho národnostního pytle, není třeba diskutovat. A stačí i v rámci jednoho koncernu. Známý měl Passata 2,0 TDI, v servise neplánovaně téměř každý měsíc, několikrát dojel do cíle na odtahovce. Reakce? Ztráta důvěry ve VW, ale přesto zůstal věrný německé značce, protože němci na rozdíl od francouzů přece dělají kvalitní auta. Samozřejmě předtím nikdy nic fr. neměl... dokonce si pořídil A4 se stejným motorem.

Ale to je vcelku fuk, dále budeš hrát hlupáka. Čekal jsem od tebe více než zařazení do skupiny "bezhlavý VW fans" ;-\ Co už, tvá volba.
Avatar - Ham.
Ham.
Image nedělá známý tvého známého, ale všichni vlastníci dané značky. A ještě si ve svých superteoriích nějak odůvodni proč jedna francouzská značka (Bugatti) má image jako řemen a stejně francouzská značka (Renault) má image šrotu. A stejně tak si odůvodni proč jedna německá značka má stejné image šrotu (Opel) a druhá německá značka imagé hvězdy (Porsche). A stejně tak si odůvodni proč korejská značka Samsung má imagé jako hrom, když tedy podle tvých národnostních superlogických teorií všechno z Koreji je považováno za špatné. A nakonec si polož jednoduchou otázku proč image Hyundai budované doslova pár let je lepší než imagé toho po staletí budovaného Renaultu, přičemž jeden je z Koreji a druhý z honosné Francie.
Pajdá ti to na všechny čtyři, vypujč si někde image, možná se to zlepší. >😒]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Vidím, že jsem tě přecenil celkově.

Bugatti a Renault je výborné srovnání, značka, která byla po desetiletí mrtvá kladená tebou do roviny výrobce, který vyrábí ročně miliony aut. Ano, to se ti povedlo.

Opět Porsche, značka vyrábějící v podstatě ještě před 10 lety jen sportovní vozy srovnávaná s Oplem, který patří koncernu GM, navíc hodnoceny dle tvých českých měřítek.

Hyundai má lepší image tak možná u vás v ulici v horní dolní na degradovaném českém trhu, na evropském si ji teprve od nuly buduje, zatím ještě není schopen prodávat auta za cenu odpovídající francouzské konkurenci, stačí se porozhlédnout jinde, ale na to máš evidentně omezený dohled.

Ale to je na tvé VW chápání trochu těžký úkol. Nedával jsem dlouhou dobu na názory ostatních, ale evidentně jsem se pletl. Když je zapotřebí si kopnout do konkurence, to se hodí i psaní nesmyslů za každou cenu. 8-s
Avatar - Ham.
Ham.
"Hyundai není schopen prodávat auta za cenu odpovídající Francouzské konkurenci"

U nás v ulici je Mégane podle ceníku levnější než I30 a u prodejce je rozdíl ještě daleko propastnější, protože Hyundai dává slevy malé, Renault předvádí dumping jak o život. Podíváme se ještě na i40 a Lagunu? Raději ne, to by nám vyšel Renault jako totální low-cost.

A u nás ve vedlejší ulici v reichu je ceníková cena i30 i Mégane úplně stejná (15990,- eur) a se slevama je to stejné jako u nás. A při této ceně se těch i30 prodalo v Německu víc než Méganů. Země kde Hyundai není schopen prodávat auta za stejnou nebo vyšší cenu je Francie. To je ale překvapení.

A teď se podíváme na něco, so s image dost souvisí, spokojenost zákazníků se značkami v největších zemích Evropy
UK
[odkaz]
G
[odkaz]

A pro úplné prozření zaslepeného fanouška Renaultu domácí Francie,
[odkaz]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Do tvého rádoby vysvětlení se čím dál, tím více zakopáváš až se dostáváš do smyčky, která ti je hrobem, vlastně hned na počátku si diskuzi otevřel klasickou "všechna auta na F"😒br />
"To ovšem někdo bude muset vytvořit speciální soutěž v kvalitě kde bude jen Opel a auta na "F"."

A na konci tvrdíš, že to vlastně tomu tak vůbec není, že vůbec nejde o národní stránku.

JD power nevypovídá nic o image, to si špatně vykládáš/překládáš.

Reálná cena i30 je níže než Meganu, ať na ceníku, tak v reále, kolik slevují v Německu, to nevím jak já, tak ty. Nutné je však porovnávat porovnatelné, což končící model Laguny srovnatelný s novinkou i40 není, reálně se ceny příliš neliší, ba naopak, reálné ceny nových sedanů v naftě😒br /> [odkaz]
[odkaz]
a
dva nejlevnější nabídky i30 a Meganu na českém trhu😒br /> [odkaz]
[odkaz] (nepočítám poslední kusy ukončeného prodeje Generation a i30 1. gen, stejně tak jen ceny za hotové, srovnatelné motory)
"Trochu" na solar, co?
Avatar - Ham.
Ham.
Národní stránku image jsi sem začal motat ty, ne já.
Nejnižší reálná cena podle ceníku je u Mégane níž než u Hyundai
konkrétně Mégane 74kW 279 900,-, i30 73kW 289 990,-
Laguna 103 kW 429 900,-, i40 99kW 539 990,-
Prodejci Renaultu dávají slevy, u Hyundai slevy nejsou nebo jsou max. nahrazeny sadou zimních gum atp. Stačí navštívit autosalon.
Tvé odkazy na ležáky ve skladech překupníků jsou nesmysl. Tam je Méganů za 220 jako smetí.

Výzkumy spokojenosti, spolehlivosti etc. s image samozřejmě souvisí, pokud se někdo stabilně umísťuje pod průměrem konkurence tak si toho řada lidí všímá a patřině to v image dané značky "ocení" a naopak.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ty odkazy nejsou na žádné překupníky, Auto Dorda je autorizovaný prodejce Hyundai, Autoset dokonce osobně navštěvuji, Bos Auto opět autorizovaný prodejce Hyundai, takže nelži a nevymýšlej si pseudoargumenty. Evidentně jsi dlouho a možná ještě nikdy nebyl u prodejce Hyundai, na rozdíl odemne. Ale to se dalo čekat.

Ad ceník Meganu, zkus dorovnat výbavu.

Možná máš nějakou mezeru v časoprostoru, ale ta citace je starší než má reakce ohledně národnosti. Vlastně jsi jen sám předvedl onu realitu, kterou tady popisuju.

Ad J.D. Power, dle tvého by tedy Škoda měly vyšší image než BMW, koukám, že na tebe působí neblaze Kodym ze Světa Motorů. >😁 JD Power nikdy nebude stačit, nebo snad mám předhodit tvé oblíbené Bugatti?
Avatar - Ham.
Ham.
Jsou to odkazy na skladové vozy. Dej si auto do výroby a vyjednej si slevu. To se dá porovnávat.
Moje vyjádření na které odkazuješ nemělo s image nic společného, nauč se číst.
Samozřejmě, že image je potřeba vztáhnou k cenové třídě kde se ta která značka nachází, podle toho se pak odvíjí větší nebo menší nároky/očekávání klientů na značku. V UK má Škoda lepší image než právě třeba Renault, působí ve stejném segmentu mainstreamu a Škodovka je prostě vnímána jako spolehlivější a kvalitnější auto. V prémii je nejlépe vnímán jaguar, Lexus, MB, pak Audi a nakobnec BMW. Tak to prostě je v UK. Jinak řečeno Škodovka je v UK první v mainstreamu, BMW je předposlední v prémii.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Opel je s kvalitou úplně jinde než Renault...Ten byl úplně v pr..eli snad to nyní už u frantíků bude lepší!!
S Opelem nikdy nic nebylo...ani s jedním.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak ten byl dobrý >😁 :yes:
Avatar - Katikakus
Katikakus
:yes:
Avatar - Jaros71
Jaros71
Tak to se tedy dost pleteš... >😒]
Klaudius
Nie, mimo si ty.
Kneblis
Souhlasím. V minulosti byl opel pro mnoho mladých lidí fenomén, ale po té si to hodně spackal se svojí kvalitou. Dnes ale vyrábí opět perfektní vozy. 😄
Klaudius
Odkiaľ máš tie presné informácie? 😲
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Hmm, vyzerá celkom pekne. Clio nieje zlé, ale pôsobí trochu nevyvážene. Zato Captur je Clio dotiahnuté do dokonalosti. :yes:
Klaudius
Vysvetli. Čo vnímaš na novom Cliu ako nevyváženosť?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nevyvazene u mna na cliu napr posobia male uzke zadne svetla v kontraste s prednymi velkymi svetlami , cele clio posobi dost akoby usadene na predok ktory je velky a tie svetla a logo tak tie su obrovske vpredu .....
JaMM
topper, prehoha, na tejto kategorii auta by si chcel vzadu ake velke svetla, aby si bol happy?! Na Cliu su akurat a ich zapustenie je zjavne inspirovane Qashqaiom
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Oblý predok a ostrý zadok. Zatiaľ čo predok vyzerá byť oblý, vzadu prevládajú ostré linky. V inteiéri sa mi tam zas nehodí ten stredový panel. Ale to je len môj názor, celkovo sa mi nové Clio páči, o to viac potom Captur.

Ináč test na autofore ma dosť prekvapil. :-!
Klaudius
Peter Luk aj Topper: Mám iný názor. Kvapka tiež začína "guľato", postupne sa zužuje a konší ostrým špicom. Smerom dozadu sa znižuje strecha, zužujú bočné okná, aj zadné svetlá musia byť tým pádom menšie a užšie voči predným, inak by vyzerali nepatrične ako z iného auta. Guľatý predok a "ostrý"zadok majú svoje opodstatnenie v štýle aj aerodynamike.
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Každý máme iný názor. Každopádne, ako celok sa mi Clio páči. :yes: 😉
JaMM
Sorry PeterLuk, ale najvacsiu a najostrejsiu prasacinu ma vzadu novy Auris!!!
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
No jo...

Ja si nemyslím, že Clio vyzerá zozadu zle. Práve naopak. Len si myslím, že keď keď je predok oblý, tak mal byř oblý aj zadok, respektíve naopak.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
captur sa mi tiez paci :yes😒br />
trosku mi tie ovalne linky dole okolo mloviek pripadaju zbytocne ale dnes sa uz tejto "okrase" asi nikde nevyhneme , kazda automobilka uz vyuziva kdejake somarinky na skraslenie auta.... 😉

musim ale priznat ze 2008 sa mi paci viac... sice som nevidel este jej interier ale rozhodne zvonku mi 2008 pripada viac stylovo a imidzovejsie.... neviem... mozno za to moze aj ta renaultacka zvlastna farba ale pezot skutocne u mna vedie :yes:
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Mne hlavne 2008 pripadá prektickejšie a večšie než Mokka či Captur, pritom ale má byť kratšia než Mokka. Pekné sú obe, ako sa už teším na Bratislavský autosalón... 😄
Avatar - pumpkin
pumpkin
To ti len pripadá. Najmenší je Captur s dĺžkou 4,12 metra, potom 2008-ka so 4,16 metrami a nakoniec Mokka dĺžkou 4,28 metra. Je ale pravda, že jedna vec je reálna dĺžka a druhá skutočný priestor v interiéri.
JaMM
topper, nemusis s tych ramikov mat strach. Toto je predsa verzia "vybijana". V zaklade urcite tieto zdobne pasparty nebudu. Tak isto, ako nebudu v zaklade aj ine interierove trblietavky.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Nové Clio vypadá moc dobře...stejně jako toto SUV..

A kvalitu Renaultu mohu hodnotit jen ze zkušeností s Meganem a RX4..bylo to dost bídné,víc za opravy několik let starého auta jsem platil jen s Citroenem BX..to je už dávno!
Opel jsem měl několikrát,Astru,Vectru a žena jezdí 5 let s novou Corsou.
Proti Renaultu je servis za polovinu,vč náhradních dílů..nic se nekazí,jen měníme náplně.
S Astrou byl problém s čerpadlem Bosch,za 35 tis se repasovalo..za to Opel těžko může,že 5 let staré auto má nekvalitní díl od dodavatele - Bosch používají prakticky všechny automobilky..
Jen s Renaultem nám hořel motor na D1........a proto si myslím,že Mokka bude na tom lépe!!
Klaudius
Presne to isté mohol hovoriť Renault - tiež si elektroniku nevyrába sámale nakupuje ju. O.i. spomínaš už dosť staré modely z doby, keď kvalita u Renaultu skutočne nebola najlepšia, ale doba pokročila a reálna situácia je teraz trošku iná.
Avatar - Ronault.
Ronault.
A ty si myslíš, že ten ten Bosh je jen v Oplech, jo? >😁
Avatar - Jaros71
Jaros71
Nové Clio vypadá moc dobře...stejně jako toto SUV..kvalitu Renaultu mohu hodnotit jen ze zkušeností s Meganem a RX4..bylo to dost bídné,víc za opravy několik let starého auta jsem platil jen s Citroenem BX..to je už dávno!
Opel jsem měl několikrát,Astru,Vectru a žena jezdí 5 let s novou Corsou.
Proti Renaultu je servis za polovinu,vč náhraqdních dílů..nic se nekazí,jen měníme náplně.
S astrou byl problém s čerpadlem Bosch,za 35 tis se repasovalo..za to Opel těžko může,že 5 let staré auto má nekvalitní díl od dodavatele-Bosch používají prakticky všechny automobilky..
Jen s renaultem ná hořel motor na D1..
Klaudius
Stačilo napísať to raz. 😉
VáclavI
Jde vidět, že se Renaultu podařilo opět najít design. Teď už mu zbývají jenom 2 věci - udržet designovou linku a ještě vylepšit (již dnes velmi dobrou) kvalitu.

Jen tak dál: [odkaz] , [odkaz] , [odkaz]
Klaudius
:yes:
Avatar - moreczech
moreczech
přesně tak, RENAULT dnes drží laťku hodně vysoko :yes:
cuoresportivo
... Renaultu se podařilo opět najít design.
To je proto, že vyhodili šíleného Patricka Le Quémenta. Málem přivedl Renault do hrobu.
Captur je z těch novinek nejhezčí. 1. Captur, 2. 2008, 3. Mokka.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne sa zase 2008 paci viac ako captur ale je fakt ze mokka tu taha za kratsi koniec... 😉 frantici v dizajne vedu

a este ked sa rozbehne trax tak mokka hlavne u nas na slovensku to bude mat velmi tazke...

nevie niekto kedy pride nova SX4ka? zeby uz konecne v zeneve?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Ak nestihnú Ženevu, tak Tokio už určite áno. Koncept už ukázali v Paríži ( [odkaz] ) a verím, že robia všetko preto aby prišli pred novým Qashqaiom.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Viděls Mokku někdy naživo? Nevypadá vůbec zle, je fakt, že to co sem viděl nebyl holobyt, ale auto vypadalo větší než sem čekal.
Klaudius
Ale dobre tiež nie. Je extra mohutná, veľa plechu, málo skla a žiadna optická finta na zmiernenie tohto faktu. Mojim okom nesympatická hrča na kolesách.
Ondris
Nemyslím si, že by Le Quément byl šílenej, vždyť vytvořil nádhernou a opravdu nadčasovou trojici Laguna I, Mégane I a Espace III - v té době byl Renault snad největším evropským výrobcem. 😄
Designové kvality další generace holt doceňujeme až teď - Mégane II (i s) tím zadkem je i po deseti letech nádherným autem, které roky 2000 - 2010 definuje líp, než jakýkoli jiný vůz.
cuoresportivo
No z počátku ten design byl docela dobrej, ale postupně mu začalo hrabat, důkazem čehož je Mégane II (baťže s tím nebudeš souhlasit, ale nic moc prodeje jsou toho důkazem), a pak ty hnusný Avantime a Velsatis. A od Renaultu byl fakt vyhozen.
_MT_
Mégane II byl spíš ve své době nepochopený než ošklivý, nebo nevzhledný. Podle mne to byla designová trefa.

Pro pobavení: [odkaz]
Avatar - moreczech
moreczech
no, tak nepochopený,jak kde....jednu dobu to bylo nejprodávanější evropské auto!
Klaudius
Nie som si istý, či existuje nádhernejší voz. Ak, tak sa musia deliť o prvenstvo, prekonať Avantime považujem za málo možné. Po zhliadnutí Fiskera Karma na vlastné oči musím uznať, že na kráľa je adeptov viac.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - pumpkin
pumpkin
error.
Klaudius
To je tá blbá "ochrana" na tomto serveri, aby sme náhodou nepísali neslušne. V linku je slovo P I C , ktoré systém vzal asi ako neslušné,
zaujímavé, že napriek tomu sa tu vždy nájde blbeček, ktorý nadáva jak sa mu páči... :no:
Avatar - pumpkin
pumpkin
hah, nevadí. ja používam tieto stránky na fotky😒br /> [odkaz]

a pre koncepty😒br /> [odkaz]
_MT_
S titulem krále bych tu tak nemáchal, historie automobilismu je rozmanitá, ale Avantime je působivé auto. A rozhodně nepochopené (a tentokrát nemluvím o designu). Do něj si člověk musí sednout.
Ondris
Kdo to je? 😄
_MT_
Akebono Taro (proč tu sakra není UTF8 8-s ), šampion sumo (yokozuna). 203 cm výška, 233 kg váha.
Avatar - moreczech
moreczech
cože ? bavíš se opravdu o Mégane II, o autu roku 2003, o nejprodávanějším autu v evropě svého času ??? možná jen prodeje v CZ byly důkazem českého křupanství....
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
Avantime bol odvážny a nádherny kus auta.
Ondris
:yes:
Jednou bych si modrou V6 v automatu moc přál...
Klaudius
Modrý, zelený červený...všetky boli nádherné.
Modrú V6 mal švihák, v MACZ ju možno ešte nájdeš, neviem, dávno som sa nepozeral.
Ondris
Na tu Švihákovu jsem koukal hrozně často 😄 Naštěstí tam pořád je.
V Praze potkávám vínovou i zelenou, pravda, krásné jsou všechny. V Brně je teď na prodej Avantime V6 v manuálu za 100 tisíc, ale je dost unaven, myslím, že by šel tak o 15 - 20 ještě stlačit. A zařekl jsem se, že zatím ne... 😒
Klaudius
Neváhaj, za pár rokov už nezoženieš alebo oveľa drahšie. Tieto autá najprv starnú, ale potom zrejú jak víno...
Avatar - pumpkin
pumpkin
To nie si sám...
Jednou si ho pořídím, i kdybych měl bejt o chlebu a olejovkách...
GTI
No, to by tak s tím autem dokonale korespondovalo, zejména ty olejovky... 😉
Ani ne... pokud olejovky nestoupnou na ceně, což se asi nestane 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Pozor, Megane II byl nejprodávanějším autem Evropy, takže až tak nepochopený nebyl!
Avatar - woody-alien
woody-alien
Nj, ale v těch číslech určitě nebyl jen hatch. Psalo se (čísla nemám), že je velký nepoměr prodaných hatchů vůči kombi.
Avatar - Ronault.
Ronault.
U nás možná, ale v zahraničí šlo vždy více vidět HB.
Avatar - Katikakus
Katikakus
:yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
a H/K by měli velký problém.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Nj, Koleos byl zoufalej počin, pokus rychle ukousnout z koláče prodejů SUV.
Avatar - moreczech
moreczech
v jakém smyslu zoufalý ?
Klaudius
Proste európanom dizajn až tak nesedel, Renault to vie aj lepšie. Na druhú stranu majiteľov o svojich kvalitách presvedčil. S novým (po facelifte) jazdí aj náš kamarát jazva, ak sa tu objaví, môžeš sa ho spýtať.
Avatar - moreczech
moreczech
Design je subjektivní věc, to chápu, že se po faceliftu líbí víc, chápu, že se i tak někomu stále nelíbí, chápu, interiér je křížená korea, chápu. Nicméně kdo měl možnost tento vůz s pohonem z x-trailu porovnat s konkurencí na cestě a v terénu, nemůže o něm v žádném případě napsat, že je zoufalý.....spíše naopak. Prodeje jsou zoufale za kvalitami tohoto vozu, to je fakt. Ale je to nejlepší francouz této kategorie a taky nejprodávanější!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jak jezdí SUV v terénu je úplně jedno a termín, že design je subjektivní věc se používá pouze k ošklivým autům, stejně jako designco nepodlhá stárnutí - tohle platí pro auta co vypadají staře ihned. Copak začla Alfa 156 vypadat blbě nebo třeba Mazda 323F z roku 89. Stárnutí podléhají auta obdařená bizarnostmi. Třeba Ford Ka se svými bizarními nárazníky
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
Prečo je jedno jak jazdí v teréne? Je to auto určené aj do terénu. Tiež jedna z kvalít auta, auto autom nerobí len dizajn. Predposledná veta je blbosť.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Dobře, zoufalý je příliš příkré hodnocení, které nezohledňuje jízdní kvality a nadprůměrnou schopnost v terénu. Co se týká vzhledu, jako by ovšem Koleos do rodiny Renaultů vůbec nepatřil, kouknu a vidím starou Sportage nebo Tucsona. Facelift to nemohl nijak radikálně změnit....
Klaudius
Facelift ho trochu učesal, ale máš pravdu. Možno dostane ešte jeden facelift a do rodiny Renaultov zapadne lepšie.
Ondris
Nerozumím tomu, proč tolik Renault vykřikoval, že Koleos a Fluence jsou překarosovaná korejská auta. Kdyby drželi hubu, většina veřejnosti by si toho nevšimla. VW dělá Jettu v Mexiku a taky "se o tom nemluví".
Klaudius
To môže byť tiež pravda. Možno chcel byť Renault lepší ako iní, a nič nemlžiť ani neskrývať a nehanbiť sa za to.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Pochybujem, podľa mňa s týmto aktuálnym už skončí svoju európsku kariéru. Pravdepodobnejšia mi príde info., že ďalšia generácia Koleosu bude bratom chystaného Qashqaiu.
pogo26
Koleos (jméno asi bude jiné) bude stejný bratr QQ jako je Capture bráška Jukeho. Stejná platforma, ale jinak vše odlišné, včetně místa výroby.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Hej hej, píšem bratom, nie dvojčaťom. No a otázne je, či Laguna ostane nejakú dobu bez nástupcu. Vývoj situácie u Renaultu zatiaľ sedí s týmto článkom. [odkaz]
Klaudius
Myslím, že by to bola trochu škoda, s výnimkou vonkajšieho dizajnu mu ťažko možno niečo vytknúť, naopak, voči konkurencii má navrch.
Avatar - moreczech
moreczech
důležitý je, že novej bude rozhodně krásnější 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne Koleos taky nepřijde tak zoufalý, po faceliftu vypadá solidně, jen mi v něm nesedí kus palubky u spolujezdce, který je z ošklivého plastu. Jinak se mi jako auto celkem zamlouvá a v záplavě Tiguanů se dá poznat >😁
VáclavI
Auto není dobré, stačí se v něm projet. Jediné čím dokáže trochu oslovit je akční cena.
Klaudius
Chceš tvrdiť, že si v ňom sedel? Tak ma pouč, čo na ňom nie je dobré.
VáclavI
Měl jsem ho půjčený (ještě před faceliftem) na dobu (3dny) opravy Vel Satisa. Uznávám, že Vel Satis byl na svoji dobu výborný kočár a tak přesedlání do Koleose bylo hrozné. Nepřirozený posez, nejhorší byl sklon volantu, který tě jakoby nutil k tomu špatnému posezu, nevkusné budíky. Jediné co mě na něm strašně lákalo, byl terén - ten jsem však neokusil. To jsou moje tehdejší vzpomínky.
Klaudius
Ty kokso, tuším ťa začnem ľutovať... Podľa tohto ten tvoj záver, že to nie je dobré auto? Ale nevadí, hlavne že ti chutí jesť... 8-s
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já v něm ale jel a určitě to špatné nebylo. Není to top, ale jízda byla příjemná. ( Dci 110kw black edition)
Klaudius
Tak nejak. :yes: Určite závisí na preferenciách, pokiaľ máš na vrchných miestach rebríčka priestor a pohodlie, a oceníš schopnosti v teréne, Koleos bude pre teba jedno z tých lepších riešení.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vypadá to na hezké a povedené mini suv a i interiér se mi líbí, jen si nedokážu vysvětlit, proč má to auto převodovku, kterou měla už Laguna II roku 2001!! To je malá chybička, která mi na nových interiérech Renaultu vadí, vyskytuje se i v některých meganech III. Snad v sériové výrobě tuto maličkost modernizujou 😄
Klaudius
S čím máš problém? Niekomu extra vadil 30-ročný motor vo Favorite a potom aj vo Felde? Vieš, jak konštrukčne stará je prevodovka v tvojom aute? Mimochodom, ty máš v aute prevodovku v interiéri? Renault ju tam nemá... 😲
Avatar - Ozzman
Ozzman
Co sem taháš škodovky? Myslím šaltrpáku ( je to i v nadpise příspěvku)... Nejde mi o konstrukci ( o ní nic přeci nevím z fotky a ani nevím jakou mam v autě a jak starou) ale o design tý páky! , přečti si to pořádně.. Ta stejná páka je i ve starý Laguně.. s tím mám problém... V novém a hezky vyvedeném interiéru mi tohle přijde jak pěst na oko...
Klaudius
Tak potom si nesmieš pliesť prevodovku so šaltpákou, kamoš, inak sa nevyhneme vážym omylom... >😁
Ja som to čítal poriadne - píšeš "proč má to auto převodovku, kterou měla už Laguna II roku 2001". 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Slovíčkaříš... Použil jsem jen nesprávný výraz, ale v nadpisu je to napsáno a z kontextu to lze pochopit..
Klaudius
Však práve na to som narážal... 😉 Vieš, že ja rád rýpem. 😄
Avatar - Rojin
Rojin
Páni.... já nemám slov, Renault se ubírá směrem, který mě zajímá a který vypadá sakra hezky! Vždycky to byl právě on, ke komu jsem zachovával despekt a díval se na něj skrze prsty... ale nové clio je až k neuvěření povedené a captur na něj navazuje a to je dobře. Až se mi chce říct, fandím ti Renaulte, vydal si se na dobrou cestu..

Když tě nezklame technika, která není úplně z nejhorších a dílenské zpracování bude ještě o kousek lepší, tak budeš velmi nepříjemnou konkurencí!

Ještě, že mi zbývá ten Fiat, ze kterého si tu srandu dělat můžu >😒]

Pěkně to vypadá :yes:
Avatar - Jaros71
Jaros71
Zrovna kvalita Fiatu je o dost vyšší než Renaultu..Fiaty jsme měli v rodině čtyři,vždy bez problémů.. Bohužel o Renaultech to neplatí. Nyní mám VW a v záruce dvou let jsem byl v servisu víckrát než s Fiatem Stilo za 3.roky.. 😉
Avatar - moreczech
moreczech
tak to je jistě joke!
Avatar - Jaros71
Jaros71
Bohužel motory TSI mají svoje mouchy..a to se ještě po záruce měnil při 45tis. řetěz-uznána jen vinkulace,náklady 70% VW já 30%...skvělé!! Jinak je VW super až na ty opravy..to od Fiata a Opelu neznám!! 😢
Ondris
Kulance, vinkulace je omezení dispozice. 😄

Jinak v zásadě souhlas, mezi příbuznými je jeden Fiat a jeden skoroFiat, oba v benzínovém turbu (1.4 TJET a 1.75 TBi) a poruchy neznají - tedy zatím 😐
Avatar - moreczech
moreczech
tleskám tomuto příspěvku.... :yes:
Avatar - Rojin
Rojin
:yes:
Avatar - Jaros71
Jaros71
😄
Avatar - Jaros71
Jaros71
:yes:
VáclavI
No situace v Renaultu nevypadá vůbec špatně

1) Kvalita - pokud vezmeme v úvahu prohlášení, že se Renault zaměří na kvalitu - ovoce již přináší, dnes obsazuje vrchní příčky - dokonce nad VW
2) Motory - tady musím opravdu potvrdit velmi dobrý 1,6 dCi - konečně jsem projel a je přímo výborný
3) Dílenské zpracování - nyní se prý má zaměřit na dílenské zpracování, které by mělo předčít Golf VII (což by problém být neměl)- Captur potvrzuje, že dílenské zpracování letí vzhůru, tak jsem velmi zvědav na další modely.

Zvláště pak Laguna IV, Megane IV + SUV, Scénic IV a k tomu střední třída postavená na E + agresivní cena předurčí postavení Renaultu v Evropě. Pokud toto dopadne dobře, pak VW (podle posledních počinů -auta + cenový jemnocit) klesnou prodeje právě na úkor Renaultu.
Ondris
Není co dodat. :yes:
Mně by se líbilo, kdyby tu střední/vyšší střední postavili na platformě Infiniti M - vzít hybridní techniku, přidat 4x4, automat a po dobrém promíchání obalit karoserií ve francouzském střihu. To by bylo, aby jich pár neprodali. 😄
Nezbývá, než snít.
VáclavI
No nechme se překvapit. Každopádně pokud bude Renault ve FR hodně úspěšný, tak by cenu u nás mohli "dotovat" Francouzi, podobně jako našinec dotuje Škodu ve světě.
_MT_
Sen je to celkem příjemný, že. 😄 Pokud by to pro ně nepředstavovalo úsporu, tak to za rozumný krok nepovažuji. Zákazníci to podle mne nedocení. Jen minorita nadšenců. Passat je dobrý příklad - z techniky A4 přešel na techniku (odvozenou od) Golfu a nikomu to nevadilo.
GTI
Absolutně trendový subsegment, subsegment pro naivisty, kteří neumí uchopit klasickou designovou třídní krásu v podobě standardních kompaktních hatchbacků. Upřímně současně píši, že ovšem co si koupit, když do úvahy padá opravdu jen ten (nádherný) GOLF. Výjimky ovšem existují, a to i v předmětném subsegmentu.

Segment kompaktních SUV, resp. kompaktních crossoverů se tříští do dvou základních estetických větví - jedna jde cestou bezobsažných bachratců, tu umněji, tu trapněji vyvedených pokud možno v zářivých až naivních barevných kombinacích, krkolomně lomených úhlů oken a co je nejsmutnější - s výrazem vyjukaného unisex-zajíčka. Ta druhá větev jde důsledně po vizuální tradici, po jediné správné vizuální inspiraci. Tou tradicí a inspirací jsou modely Range Roveru, případně Mercedesu GLK. Dokonalým reprezentantem kompaktních crossoverů/SUV je pak náš přenádherný YETI.

Záleží na tobě, za co tu jsi, jestli za bachratého kašpárka, jemuž nedostatek sebevědomí dodávají růžové boxerky a svářečské brýle s chromovými rámečky (bože), či zda umíš ocenit klasickou přímočarou a jistou bejčí, dravčí dokonalost - [odkaz] :yes😒br />
P.S. Mokka, Captur, díky, nic pro chlapa. Eurodravci loví jinde...

BRAVO YETI :yes: :-!
Ondris
Eurodravci tohle nekupujou...Mokka, Captur a (Juke) jsou auta pro velkoměstské slečny. A těm se kulatá auta líbí. 😉

Takže těch bezobsažných bachratců se klidně může prodat víc, než zmenšenejch RRoverů.
GTI
Odane, není velkoměstská slečna jako velkoměstská slečna. Jestli mi tedy dobře rozumíš...
Avatar - pumpkin
pumpkin
Rovno nech k autám začnú písať ktoré sú pre chlapov a ktoré pre ženy, nie? :no:
Dáko ti potom nesedí v texte to unisex a Captur, nic pro chlapa...

A keď nemusíš, chróm a veľa oblín, nech sa páči😒br /> [odkaz]
[odkaz]

... ty dravčia dokonalosť >😒]

Bravo Renault Group! :yes:
GTI
No to si piš, tyhle věci musíš umět rozeznat. Aby ti nakonec ještě na křižovatce nedávaly směrovky automaticky směr do Modré ústřice... >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MariAchi
>😁
MariAchi
Upřímně se mi ty Dacie líbí víc, než zakurlinkované Renaulty poslední doby.
Trophy
Řeknu to takto. Vím, že tyto příspěvwky jsou tady folklór, ale občas prostě cítím potřebu reagovat. Myslím, že patent na rozum ještě žádný patentový úřad zaregistrovaný nemá... A i kdyby ano, pochybuji, že bys jeho držitelem byl ty.
Krátký příkla😜 Tvůj orgasmus nad Rapidem. Podle tvých příspěvků jsem do něj měl vklouznout jako správný euromuž, nechat se unášet na vlně kvalitního zpracování a užívat si dílo inženýrských bohů. Ale ono ouvej. Poklepání na plasty dveří znělo jako klepání na stěnu duté trubky, nástup brzdného účinku by se dal měřit na slunečních hodinách a při odbočování na křižovatce jsem v životě tak netočil volantem, jako v Rapidu. Ale zase abych byl objektivní, kufr dobrej.
Takže ono někdy se podaří, někdy ne. A pokud se podaří, automobilový fanda by měl jásat. Clio se podařilo a Captur podle prvních dojmů taky. Tak jásejme, že jsou na trhu stále pěkná auta, která mají osobnost a něco do sebe...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
Po přečtení tvého neskutečného hlodu musím částečně souhlasit, ano, patent na rozum tedy rozhodně nemáš. Očekávat od dveří Rapida prémiový zvuk může opravdu jenom ten, kdo zatím driftuje leda v MHD.

P.S. Pokud tě překvapuje, že musíš do zatáčky točit volantem, pak doporučuji setrvat natrvalo u tříkolky 8-s 😄
Trophy
A po přečtení tvé reakce musím uznat, že jsem ještě hrubě podcenil tvou neschopnost diskuze, sebereflexe, resp. uznání, že nikdo (tedy ani ty! ) nemá patent na rozum.
Snaha zesměšnit mě tím, že od Rapida očekávám prémiový zvuk dveří, ti moc nevyšla. Protože každý, kdo zkusil na ten "kvalitní" plast poklepat, musí uznat, že to není o srovnání s prémií, ale o srovnání např. s Fluencem. Rapid je kvalitou plastů v interiéru hluboce pod úrovní Fluence a možná by vyhrál pouze v přímém srovnání s práznou lahví od Coca Coly.
Hmm, a kdybys tady na MACZ trochu zapátral (a to by ti, jako člověku připojenému k tomuto webu 24/7, nemělo dělat velký problém), zjistil bys, že opravdu v MHD nejezdím... Ale možná se MHD jednou zkusím projet, třeba tě aspoň potkám naživo😄
A o tom točení volantem, na to nemám chuť ani reagovat. Prostě jsi nepochopil, že jízda v autě není o ručkování po volantu, jako opice, abys zatočil na křižovatce😄

P.S.: Už jsi za tu dlouhodobou koncernovou onanii tady dostal od Škodovky aspoň Citigo na víkend? >😁
Klaudius
Ten tvoj názov presne vystihuje kvalitu tvojho príspevku.
GTI
Příště nepiš nohou.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
Kokso, to je nápad...miesto ruky použiť nohu. Uvažujem, čo asi používaš namiesto hlavy. :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Jj, my víme, eurodravci loví tady.
[odkaz]
[odkaz]
Jediná správná vizuální inspirace >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Minulý týden jsem jednoho lišáka potkal, asi po půl roce. Jel předemnou, musel jsem ho dojet, prohlédnout z boku, pak toho zoufalce za volantem... no zážitek na půlrok dopředu.
_MT_
>😒]
M37S
Najsmutnejšie na tom, ako sa tu niektorí snažia presvedčiť všetkých ostatných, že je len jedna praVWda, je to, že takéto predsvedčenie o absolútnej praVWde a dokonalosti (či už kvalitatívnej alebo dizajnovej) výrobkov istého koncernu, smeruje len k jednému - k niečomu, čo momentálne zažívajú v inej oblasti priemyslu napr. japonské elektronické giganty - dlhé roky žli v presvedčení, že iba oni dokážu vyprodukovať niečo kvalitné a geniálne a všetko napr. Made in Korea zosmiešňovali a volali "C" brand (A-brand = JAP, B-brand=Europe, C-brand = Korea). A hľa, kde sú dnes tie C-brands a kde bývalé A-brands...... No ale čo už, ak sú ľudia (a koncerny) nepoučiteľné......To že VW nemá adkvátnu odpoveď v segmente, ktorý síce môžeme bagatelizovať alebo zosmiešňovať, nič nemení na fakte, že jednoducho nám koncern zaspal (v tej svojej domnelej dokonalosti)....
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
Je to jeho póza. Asi ho to baví. 😉
M37S
Tak ono ja beriem - je to názor GTI-ho, v diskusii ho samozrejme môže prezentovať, ja len v dobrom uvádzam, kam takéto názory, najmä ak sa rozšíria až do firiem, vedú....A zvlášť, ak ich zástancovia nikdy neuvádzajú žiadny vecný argument, len "okcekávajú" veci a myslia si, že ak ich budú dostatočne dlho obmieľať, tak im každý uverí......ono istý čas určite áno, ale tá realita sa skôr či neskôr ukáže......
Avatar - Emel
Emel
Vlastně píšeš, že se "subsegment crossoverů a SUV" tříští na crossovery... a... SUV 😄 . Velmi objevné 😄 . Crossover je už ze své podstaty něco, co vyplňuje skulinu na trhu. Proč tedy být překvapen tím, že se nestrefuje do většinového vkusu?

PS: potřeba sáhnout pro Evoque jako protiváhu Capturu je pro Renault lichotivá.
Auto pro lidi... dravci patří do ZOO >😁 >😒]
M37S
>😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak jest :yes: A volové za pluh 😉
😄 :yes:
Pacho69
bych řekl, že před pluh, ne? >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
Bude. V první řadě stylovka, ta to bezesporu je a v druhé řadě...

Spousta místních vidí jen stylovku v crossoverech, ale jaká je realita jak to, že se tak daří crossoverův a SUV jen s pohonem předních kol?

Stačí se podívat na stárnoucí populaci, která oceňuje vyšší posaz a nepotřebuje sedan či kombi. Jen v mém okolí je takových lidí více, co vyměnili Fabii za ix20 a Fusiona za ix35, např. A toto je bez legrace taky odpověď na jejich požadavky.
Zatím se mi to docela líbí... nový firemní design se zatraceně dobře chytil :yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak tak, opravdu velký pokrok, v podstatě od dob Laguny II či ještě lépe Laguny I opět Renault dělá design ne jen kvalitní (Vel Satis, Avantime), ale zároveň líbivý pro masy. Jen tak dál.
Přesně tak. Bohužel ne tak avantgardní, ale stejně tak bezvadný.