Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Malý crossover Renault Captur přijede do Ženevy

Renault odhalil oficiálně podobu městského crossoveru Captur. Představí se na autosalonu v Ženevě.
Zpět na článek
12. 1. 2013 11:00
12. 1. 2013 11:08
12. 1. 2013 11:04
12. 1. 2013 11:06
12. 1. 2013 11:12
12. 1. 2013 12:11
12. 1. 2013 13:39
12. 1. 2013 18:05
13. 1. 2013 20:51
12. 1. 2013 12:07
12. 1. 2013 12:09
12. 1. 2013 13:20
12. 1. 2013 15:29
12. 1. 2013 13:30
12. 1. 2013 18:22
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2013 22:20
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 1. 2013 21:00
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2013 11:20
12. 1. 2013 11:35
12. 1. 2013 14:59
12. 1. 2013 15:10
12. 1. 2013 15:30
13. 1. 2013 20:54
12. 1. 2013 11:35
12. 1. 2013 13:41
12. 1. 2013 15:01
12. 1. 2013 15:12
12. 1. 2013 20:57
12. 1. 2013 22:18
13. 1. 2013 06:21
13. 1. 2013 09:31
13. 1. 2013 10:19
13. 1. 2013 14:05
12. 1. 2013 15:36
12. 1. 2013 17:04
12. 1. 2013 17:35
12. 1. 2013 18:30
12. 1. 2013 18:51
12. 1. 2013 19:13
12. 1. 2013 22:01
12. 1. 2013 22:20
13. 1. 2013 00:51
13. 1. 2013 01:02
13. 1. 2013 10:21
13. 1. 2013 11:27
13. 1. 2013 12:25
13. 1. 2013 12:41
13. 1. 2013 12:58
13. 1. 2013 20:58
13. 1. 2013 21:09
14. 1. 2013 09:02
14. 1. 2013 09:34
14. 1. 2013 13:28
14. 1. 2013 14:20
14. 1. 2013 16:47
14. 1. 2013 19:36
14. 1. 2013 19:55
14. 1. 2013 20:32
14. 1. 2013 20:53
14. 1. 2013 22:28
13. 1. 2013 06:23
12. 1. 2013 19:56
13. 1. 2013 20:58
12. 1. 2013 15:31
12. 1. 2013 19:57
13. 1. 2013 10:21
12. 1. 2013 13:29
12. 1. 2013 13:36
12. 1. 2013 11:34
12. 1. 2013 13:24
12. 1. 2013 15:54
12. 1. 2013 18:08
12. 1. 2013 12:15
12. 1. 2013 13:48
12. 1. 2013 15:57
12. 1. 2013 22:28
12. 1. 2013 20:16
12. 1. 2013 14:11
12. 1. 2013 20:07
12. 1. 2013 14:14
12. 1. 2013 15:14
12. 1. 2013 22:26
12. 1. 2013 22:13
12. 1. 2013 22:27
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 1. 2013 07:12
13. 1. 2013 14:09
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2013 18:28
12. 1. 2013 18:03
12. 1. 2013 23:03
13. 1. 2013 08:07
12. 1. 2013 20:01
12. 1. 2013 21:21
13. 1. 2013 07:04
12. 1. 2013 21:36
13. 1. 2013 07:06
13. 1. 2013 08:37
13. 1. 2013 00:09
13. 1. 2013 06:39
13. 1. 2013 07:10
13. 1. 2013 13:07
13. 1. 2013 07:10
13. 1. 2013 08:39
13. 1. 2013 08:33
13. 1. 2013 07:12
13. 1. 2013 22:48
13. 1. 2013 09:49
13. 1. 2013 10:18
13. 1. 2013 11:46
13. 1. 2013 20:56
12. 1. 2013 20:33
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 1. 2013 11:43
13. 1. 2013 21:07
13. 1. 2013 21:31
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 1. 2013 10:56
13. 1. 2013 21:10
13. 1. 2013 21:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 1. 2013 22:23
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
Avatar - LEGOPARK
12. 1. 2013 10:37
Jednofarebna kombinacia
Pevne verim, ze ho bude mozne objednat aj v jednofarebnej kombinacii.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - moreczech
12. 1. 2013 10:44
Re: Jednofarebna kombinacia
kdesi jsem četl, že dvoubarevná kombinace bude za příplatek.
12. 1. 2013 11:16
Re: Jednofarebna kombinacia
Určite áno. Ale dvojfarebná karoséria je u mňa veľkým plusom, trochu zmeny neuškodí. Jednoliate karosérie dnešných áut potrebujú trochu spestriť. Kedysi boli aspoň tmavé nárazníky, dnes autá vyzerajú akoby si ich celé namočil do vane s farbou a nechal odkvapkať. Povedz, žie tieto vozy nevyzerali super:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ale je pravda, že nie vždy to vyzeralo celkom dobre
[odkaz]
12. 1. 2013 13:31
Re: Jednofarebna kombinacia
Tady se mi zdá zvláštní a to díky vysoké kapotě. Kdyby kapota navazovala na linii oken, bylo by to čistější.
12. 1. 2013 13:35
Re: Jednofarebna kombinacia
To máš pravdu, deliaca rovina mala byť nižšie, v koreni A-stĺpika, toto pôsobí trošku rušivo. Dobrý postreh :yes:
Avatar - PeterLuk
12. 1. 2013 11:27
Re: Jednofarebna kombinacia
Ono tá dvojfarebná nieje zlá, podľa mňa zvolili trochu zvláštnu kombináciu - buď to mala byť mastná oranžová, alebo namiesto bielej mala byť čierna.

Ináč, to bude práve naopak - za dvojfarebnú si priplatíš - u Audi aj 2000 eur.
Avatar - 3_diamanty
12. 1. 2013 12:23
Re: Jednofarebna kombinacia
dvojfarebna kombinacia vyzera dobre napr na mini: [odkaz]
Avatar - PeterLuk
12. 1. 2013 13:17
Re: Jednofarebna kombinacia
Mastná >:D >:D

Oprava: matná, preklep. ;-)
Avatar - woody-alien
12. 1. 2013 15:23
Re: Jednofarebna kombinacia
>:D Já si toho všiml a přemýšlel jsem, jestli nemáš na mysli nějakej obzvláště drahej odstín.... >:-[]
12. 1. 2013 15:32
Re: Jednofarebna kombinacia
Já jsem to až tak moc nepochopil a cenu jsem za tou mastnotou nehledal. Ale ta mastná oranžová mně v hlavě asi zůstane. Snad to čtou i prodejci od Renaultu a budou už vědět, co nechat namíchat.
Avatar - PeterLuk
12. 1. 2013 19:22
Re: Jednofarebna kombinacia
>:D >:-[] :-)
12. 1. 2013 18:03
Re: Jednofarebna kombinacia
"Mastná" byla super. >:D :yes:
12. 1. 2013 21:58
Re: Jednofarebna kombinacia
Čo je "jednofarebná kombinácia"?
Kombinovať sa dajú dve farby a viac. Ako chceš kombinovať jednu farbu? >:D
Avatar - moreczech
12. 1. 2013 10:48
Renault nádherně!!!
Už teď je čím dál zřejmější, že nové Clio 4 bude právem evropským bestselerem. Capturem Renault jednoznačně ukazuje, že příští generace Mégane 4 bude jedinou konkurencí pro Golf 7.

VIVAT RENAULT !
Rozbalit vlákno
0
Avatar - del42sa
12. 1. 2013 11:00
Design
Renault poslední dobou docela jede :yes: i když se nemůžu tak trochu ubránit dojmu (hlavně při bočním šikmém pohledu) že vidím vůz KIA [odkaz]
Možná to dělá ta barva, ale když si u Kapturu vepředu zakryjete prstem znak Renaultu, který je jediným co spojuje ten vůz designově s Renaultem, tak prostě vidím francouzskou variaci na KIA [odkaz] :-!
Rozbalit vlákno
1
12. 1. 2013 11:08
Re: Design
Podobné dojmy má dnes človek často - proste istej podobnosti sa zabrániť nedá. Ale myslím si, že nám to nemusí veľmi ležať v žalúdku. Stačí sa vrátiť pár desaťročí do zadu - vo dvadsiatych alebo tridsiatych rokoch sa modely podobali na seba tak, že si nemusel rozoznať o aký model ide, kým si nemal pred očami masku chladiča. ;-)
Avatar - Aladeen
12. 1. 2013 11:04
Ten znak
nevedel by som jazdiť s autom ktoré má takú veľku * v znaku >:D

Admin edit: prosím mírněte se ve výrazech.
Rozbalit vlákno
13
12. 1. 2013 11:06
Re: Ten znak
Ty ju máš namiesto hlavy ty osol. Také niečo môže napísať len duševný úbožiak.
12. 1. 2013 11:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
12. 1. 2013 12:03
Re: Ten znak
:yes: A to se ještě z tvé strany jednalo o eufemismus. >:D
12. 1. 2013 12:11
Re: Ten znak
Ďakujem, je fakt, že som ten príspevok kvôli tomu 2x prepisoval. ;-)
Avatar - escorpion
12. 1. 2013 12:07
Re: Ten znak
Neboj, nie si sám, ani ja >:D
12. 1. 2013 12:09
Re: Ten znak
Tak sa nám vyfarbil ďalší primitív. Žiaľ, aj matka príroda sa občas sekne a vyrobí zmetok.
Avatar - PeterLuk
12. 1. 2013 13:20
Re: Ten znak
Však ani Áda >:D
Avatar - Katikakus
12. 1. 2013 15:29
Re: Ten znak
U tebe to nikoho neprekvapi, Aladeenovi prispevky ale vetsinou pusobi rozumnym dojmem... ;-\
12. 1. 2013 13:30
Re: Ten znak
Stále lepší jak kostrbatý ježek škodovky.
12. 1. 2013 11:05
U Oplu majú o vrásku viac.
Zatiaľ čo Mokka napriek snahe o nápaditosť vyzerá jak hruda tvarohu, Captur má svieži vzhľad a jeho robustnosť úspešne prebíjajú zaujímavé detaily. Iste nie každý model bude mať veľké kolesá a full výbavu, s nimi je to však cool autíčko. Cením predovšetkým dvojfarebný exteriér, ktorý Renautl naposledy prezentoval vlajkovou loďou Avantime, a tiež mimoriadne vydarený interiér. Opel ťahá za kratší koniec, hoci sa tiež veľmi snažil a interiér Mokky ako celok treba hodnotiť pozitívne [odkaz] .
Škoda, že Ford ustúpil zo svojich pozícií, Fusionom v tomto segmente kraľoval dávno predtým, než sa zobudili ďalší - mnohí spia ešte stále.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2013 18:22
Re: U Oplu majú o vrásku viac.
Možná mohli ubrat chromu... kdyby to udělali, bylo by to takřka bezchybné :yes:
12. 1. 2013 21:59
Re: U Oplu majú o vrásku viac.
Radšej nevynášam verdikt po zhliadnutí fotiek. Dojem naživo býva často iný. Chróm tiež nemusí byť súčasťou všetkých výbav.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2013 22:20
Re: U Oplu majú o vrásku viac.
To jistě. Navíc, pokud levnější modely nebudou mít chrom, mohly by být docela hezké... mám rád auta se svobodným duchem :yes:
13. 1. 2013 12:40
Re: U Oplu majú o vrásku viac.
Myslím, že Captur to ešte s ozdobami nepreháňa, to mii prekáža skôr u DS.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 1. 2013 21:00
Re: U Oplu majú o vrásku viac.
Trochu mi na Captur vadí ty obroučky vpředu... kdežto na DS, podle mě, patří... jsem s nimi spokojený:)
Avatar - Jaros71
12. 1. 2013 11:20
Znak..
Ty diskuse o znaku jsou únavné... >:-[]
Auto vypadá skvěle!!
Jen aby ceny servisu šly na úroven VW a Škody..
Opel Mokka je myslím trošku jiná káva >:D - je větší a bude taky vždy dražší. Taky kvalita Opelu je přece jen vyšší. A vyšší bude i cena Opelu při prodeji..
Přesto nový design Renaultu je parádní-jen tak dále!!
Rozbalit vlákno
50
12. 1. 2013 11:35
Re: Znak..
Nepripadáš si humorne? Ešte si Captur nevidel, pochybujem, že nové Clio, a už vieš, že kvalita Opla je vyššia...
O koľko bude reálne Mokka väčšia uvidíme, podľa mňa to zas až tak markantné nebude, hlavne čo sa interiéru a kufru bude týkať. Vzhľadom na cieľové skupiny zákazníkov si môžu konkurovať Captur, Mokka, Yetti ši SX4, napriek tomu, že sú koncipované odlišne - v bežných podmienkach ich využitie býva viac-menej rovnaké.
Avatar - Jaros71
12. 1. 2013 14:59
Re: Znak..
Zkušenosti z minulosti jsou jasné...Opel bez problémů,Renault bohužel dost bída..
12. 1. 2013 15:10
Re: Znak..
Učili ťa čítať? Tak čítaj, truhlík. Máš problém z pochopením textu?
Avatar - Katikakus
12. 1. 2013 15:30
Re: Znak..
Vitej v 21. stoleti. Tys poslednich 15 let spal? :-O
Avatar - Ronault.
13. 1. 2013 20:54
Re: Znak..
Doufejme pro Opel, od reznoucích Vecter po pár letech, přes problémy elektroniky Aster atd.... žádná lahoda.
12. 1. 2013 11:35
Re: Znak..
Kvalita je širokej pojem...
A nemyslím si, že by Opel na tom byl lépe, než Renault. :-)
Avatar - Jaros71
12. 1. 2013 15:01
Re: Znak..
Srovnávat Opel s Renaultem jde fakt těžko..spíš s VW. Kdo je na tom s kvalitou lépe,mám bohužel již vyzkoušené..
A francouz to rozhodně není!!
Design je ale nyní moc povedený..klobouk dolů.
12. 1. 2013 15:12
Re: Znak..
Znovu, nezaměňuj kvalitu za spolehlivost.
A Mégane RX za relevantní nepovažuju, sekce veterán.auto.cz je o kousek dál.

Je to kus od kusu, samozřejmě nepopírám, že měli Frantíci v letech 2000 - cirka 2005 potíží až nad hlavu, uběhlo pár let a teď Renault opravdu jede.
12. 1. 2013 20:57
Re: Znak..
Prosím, nikdo nepoužívejte výraz jede, popřípadě šlape ve smyslu dobře daří. Nějak se to tu chytlo a já si pokaždé vzpomenu na toppora. O to skutečně nemám zájem. Děkuji. :-)
12. 1. 2013 22:18
Re: Znak..
Rozkaz šéfe! :-)

Unrelated: Nechápu tu nenávist vůči T1982 - nezažil jsem, že by někoho urazil nebo někomu bezdůvodně nadával. To, že občas napíše nesmysl přece není důvod k tomuto mobbingu - komu z nás se nějaký lapsus občas nepřihodí, že? Rozhodně je mi svým zápalem sympatičtější než stádo arogantních mamlasů, kteří si honí triko slovními útoky nebo neustálým rýpáním...
Tohle není nijak adresné, píšu to je jako takové zamyšlení.
13. 1. 2013 06:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 1. 2013 09:31
Re: Znak..
Omlouvám se za gramatiku, asi nějakej slabší moment. :-|
13. 1. 2013 14:05
Re: Znak..
:-)

Tak je to dětinské, že. Osobně ho mám spíš tendenci ignorovat, když se mi něco nelíbí. Co mi u něj celkem leze na nervy, ani nevím proč, je styl, jakým užívá emotikonů, obzvláště pak :yes: . Působí to na mne pomalu jak červený hadr na býka. :-|
12. 1. 2013 15:36
Re: Znak..
Já bych naopak Opel s Renaultem srovnával. Minulost řešit nebudu, něčím si to jméno Renault i Opel zkazit museli. něco mně ale říká, že za pár let budou Renault a Opel vnímáni jako nejspolehlivější mainstreamové značky.
Avatar - Ham.
12. 1. 2013 17:04
Re: Znak..
To ovšem někdo bude muset vytvořit speciální soutěž v kvalitě kde bude jen Opel a auta na "F".
[odkaz]
12. 1. 2013 17:35
Re: Znak..
Psal jsem o spolehlivosti. Nevím, proč sem taháš tento žebříček.
Avatar - Ham.
12. 1. 2013 18:30
Re: Znak..
Protože je, mimo jiné, o spolehlivosti.
Avatar - Ham.
12. 1. 2013 19:13
Re: Znak..
a z minulých zkušenosti se rekrutuje dnešní pohled klientů na značku. Pověst se dá lehko zkazit, vylepšit jen velmi těžko.
12. 1. 2013 22:01
Re: Znak..
A spomaľuje práve kvôli takýmto nezmyselným vyťahovaním starých tabuliek.
Avatar - Ham.
12. 1. 2013 22:20
Re: Znak..
Tabulka je nová, hříchy jsou staré.
13. 1. 2013 00:51
Re: Znak..
Veď o to ide. Čo má nové auto so starými hriechmi starých áut?
Avatar - Ham.
13. 1. 2013 01:02
Re: Znak..
No přece tu pověst výrobce.
13. 1. 2013 10:21
Re: Znak..
A čo má povesť spoločné s reálnym stavom? Pretože si v minulosti slabšou kvalitou Renault pokazil povesť, tak jeho autá sú automaticky nekvalitná naveky?
Avatar - Ham.
13. 1. 2013 11:27
Re: Znak..
S reálným staven nemá společného nic, s rozhodováním zákazníků má společného úplně všechno.
13. 1. 2013 12:25
Re: Znak..
Máš pravdu, ale Renault už si pověst zlepšuje a zákazníci ten velký pokrok v kvalitě vidí. Dle ADACU a DEKRY jsou na absolutní špičce. Ve statistice žárovek (nejen) jim to některé modely kazí. Přece jenom často užitkové Kangoo nebo Espace, který ještě patří do té starší generace, ty statistiky hodně zhoršují. A k nim samozřejmě přidej starou Lagunu, když se díváš na 7 let stará auta. Ale neboj VW si tímto obdobím taky projde. Čeká to všechny nejlepší.
Avatar - Ham.
13. 1. 2013 12:58
Re: Znak..
Doufáš hezky, nicméně poklesy prodejů Renaultu, které jsou největší v Evropě ukazují něco jiného, pověst je pořád špatná.
Avatar - Ronault.
13. 1. 2013 20:58
Re: Znak..
Kdyby neměli u VW tak skalní fanoušky a za sebou stojící image jiných německých značek, třeba MB a BMW, tak by reálně měli pověst někde kolem Renaultu. Díky TDI posledních let a nyní TSI a DSG by se měli pomalu a jistě propadat. Hold mají štěstí, stačí aby je nějaký místní chytrý novinář zařadil do jižanů.
Avatar - Ham.
13. 1. 2013 21:09
Re: Znak..
"za sebou stojící image jiných německých značek, třeba MB a BMW"
Největší konkurenti a mají jejich image, navíc MB spolupracuje s Renaultem, ale sviňa jedna půjčuje image VW. Podle této logiky by třeba Renault mohl mít za sebou stojící image jiné francouzské značky, třeba Bugatti ne?
>:D >:D >:D
Avatar - Ronault.
14. 1. 2013 09:02
Re: Znak..
Hame, nedělej tady ze sebe totálního hlupáka, tak špatně na tom nejsi.

Jak dlouho jsou vidět reálné hmatatelné výsledky spolupráce Renaultu a MB? Půl roku?
Bugatti vyrobí kolik aut ročně? Do 100?

Image se buduje po desetiletí, ne za dva týdny.

Prostě čím více nasadíš smajlíku, tím více maskuješ stupiditu svého příspěvku, viď? ;-)
Avatar - Ham.
14. 1. 2013 09:34
Re: Znak..
Jj, hezky jsi to rozpatlal, půjčování image mezi konkurenty, to fakt nemá chybu.
Btw. image nezávisí od toho, zda vyrobíš sto nebo sto miliónů aut. Zrovna Bugatti má image jako řemen i kdyby vyrobilo těch aut 10 ročně. A Renault jich může vyrobit klidně deset milionů a bude na tom zhruba stejně jako indická cola ve srovnání s vínem z Bordeaux.
>:D >:D >:D
Avatar - Ronault.
14. 1. 2013 13:28
Re: Znak..
Vidím, že v tom máš hokej a v zachování tváře se snažíš dělat dál ze sebe slabomyslného, nicméně pokud si na něj chceš hrát, budu muset s tebou jednat jako s slabomyslným.

Image se může samozřejmě tvořit i na 10 kusech ročně, ale tyto kusy nemůžou být vyrobeny po 200t Kč/ kus nebo v mainstreamu, naopak musí jít o luxusní zboží, exotiku, jako třeba Bugatti... což je navíc značka s dlouhou a bohatou historii. Zvláštní, že tě to nenapadlo.

Samozřejmě, že image není jen v rámci jedné značky, ale v rámci jednoho státu výroby. Sebelepší korejské auto dodnes stále nese image "korejského" auta a naopak sebehorší německé auto vždy bude za sebou mít image něměcké značky. O tom, že je tady spousta stejně slabomyslných a omezených jedinců jako ty, kteří hází a bohužel i tím tvoří image všech značek do jednoho národnostního pytle, není třeba diskutovat. A stačí i v rámci jednoho koncernu. Známý měl Passata 2,0 TDI, v servise neplánovaně téměř každý měsíc, několikrát dojel do cíle na odtahovce. Reakce? Ztráta důvěry ve VW, ale přesto zůstal věrný německé značce, protože němci na rozdíl od francouzů přece dělají kvalitní auta. Samozřejmě předtím nikdy nic fr. neměl... dokonce si pořídil A4 se stejným motorem.

Ale to je vcelku fuk, dále budeš hrát hlupáka. Čekal jsem od tebe více než zařazení do skupiny "bezhlavý VW fans" ;-\ Co už, tvá volba.
Avatar - Ham.
14. 1. 2013 14:20
Re: Znak..
Image nedělá známý tvého známého, ale všichni vlastníci dané značky. A ještě si ve svých superteoriích nějak odůvodni proč jedna francouzská značka (Bugatti) má image jako řemen a stejně francouzská značka (Renault) má image šrotu. A stejně tak si odůvodni proč jedna německá značka má stejné image šrotu (Opel) a druhá německá značka imagé hvězdy (Porsche). A stejně tak si odůvodni proč korejská značka Samsung má imagé jako hrom, když tedy podle tvých národnostních superlogických teorií všechno z Koreji je považováno za špatné. A nakonec si polož jednoduchou otázku proč image Hyundai budované doslova pár let je lepší než imagé toho po staletí budovaného Renaultu, přičemž jeden je z Koreji a druhý z honosné Francie.
Pajdá ti to na všechny čtyři, vypujč si někde image, možná se to zlepší. >:-[]
Avatar - Ronault.
14. 1. 2013 16:47
Re: Znak..
Vidím, že jsem tě přecenil celkově.

Bugatti a Renault je výborné srovnání, značka, která byla po desetiletí mrtvá kladená tebou do roviny výrobce, který vyrábí ročně miliony aut. Ano, to se ti povedlo.

Opět Porsche, značka vyrábějící v podstatě ještě před 10 lety jen sportovní vozy srovnávaná s Oplem, který patří koncernu GM, navíc hodnoceny dle tvých českých měřítek.

Hyundai má lepší image tak možná u vás v ulici v horní dolní na degradovaném českém trhu, na evropském si ji teprve od nuly buduje, zatím ještě není schopen prodávat auta za cenu odpovídající francouzské konkurenci, stačí se porozhlédnout jinde, ale na to máš evidentně omezený dohled.

Ale to je na tvé VW chápání trochu těžký úkol. Nedával jsem dlouhou dobu na názory ostatních, ale evidentně jsem se pletl. Když je zapotřebí si kopnout do konkurence, to se hodí i psaní nesmyslů za každou cenu. 8-s
Avatar - Ham.
14. 1. 2013 19:36
Re: Znak..
"Hyundai není schopen prodávat auta za cenu odpovídající Francouzské konkurenci"

U nás v ulici je Mégane podle ceníku levnější než I30 a u prodejce je rozdíl ještě daleko propastnější, protože Hyundai dává slevy malé, Renault předvádí dumping jak o život. Podíváme se ještě na i40 a Lagunu? Raději ne, to by nám vyšel Renault jako totální low-cost.

A u nás ve vedlejší ulici v reichu je ceníková cena i30 i Mégane úplně stejná (15990,- eur) a se slevama je to stejné jako u nás. A při této ceně se těch i30 prodalo v Německu víc než Méganů. Země kde Hyundai není schopen prodávat auta za stejnou nebo vyšší cenu je Francie. To je ale překvapení.

A teď se podíváme na něco, so s image dost souvisí, spokojenost zákazníků se značkami v největších zemích Evropy
UK
[odkaz]
G
[odkaz]

A pro úplné prozření zaslepeného fanouška Renaultu domácí Francie,
[odkaz]
Avatar - Ronault.
14. 1. 2013 19:55
Re: Znak..
Do tvého rádoby vysvětlení se čím dál, tím více zakopáváš až se dostáváš do smyčky, která ti je hrobem, vlastně hned na počátku si diskuzi otevřel klasickou "všechna auta na F":

"To ovšem někdo bude muset vytvořit speciální soutěž v kvalitě kde bude jen Opel a auta na "F"."

A na konci tvrdíš, že to vlastně tomu tak vůbec není, že vůbec nejde o národní stránku.

JD power nevypovídá nic o image, to si špatně vykládáš/překládáš.

Reálná cena i30 je níže než Meganu, ať na ceníku, tak v reále, kolik slevují v Německu, to nevím jak já, tak ty. Nutné je však porovnávat porovnatelné, což končící model Laguny srovnatelný s novinkou i40 není, reálně se ceny příliš neliší, ba naopak, reálné ceny nových sedanů v naftě:
[odkaz]
[odkaz]
a
dva nejlevnější nabídky i30 a Meganu na českém trhu:
[odkaz]
[odkaz] (nepočítám poslední kusy ukončeného prodeje Generation a i30 1. gen, stejně tak jen ceny za hotové, srovnatelné motory)
"Trochu" na solar, co?
Avatar - Ham.
14. 1. 2013 20:32
Re: Znak..
Národní stránku image jsi sem začal motat ty, ne já.
Nejnižší reálná cena podle ceníku je u Mégane níž než u Hyundai
konkrétně Mégane 74kW 279 900,-, i30 73kW 289 990,-
Laguna 103 kW 429 900,-, i40 99kW 539 990,-
Prodejci Renaultu dávají slevy, u Hyundai slevy nejsou nebo jsou max. nahrazeny sadou zimních gum atp. Stačí navštívit autosalon.
Tvé odkazy na ležáky ve skladech překupníků jsou nesmysl. Tam je Méganů za 220 jako smetí.

Výzkumy spokojenosti, spolehlivosti etc. s image samozřejmě souvisí, pokud se někdo stabilně umísťuje pod průměrem konkurence tak si toho řada lidí všímá a patřině to v image dané značky "ocení" a naopak.
Avatar - Ronault.
14. 1. 2013 20:53
Re: Znak..
Ty odkazy nejsou na žádné překupníky, Auto Dorda je autorizovaný prodejce Hyundai, Autoset dokonce osobně navštěvuji, Bos Auto opět autorizovaný prodejce Hyundai, takže nelži a nevymýšlej si pseudoargumenty. Evidentně jsi dlouho a možná ještě nikdy nebyl u prodejce Hyundai, na rozdíl odemne. Ale to se dalo čekat.

Ad ceník Meganu, zkus dorovnat výbavu.

Možná máš nějakou mezeru v časoprostoru, ale ta citace je starší než má reakce ohledně národnosti. Vlastně jsi jen sám předvedl onu realitu, kterou tady popisuju.

Ad J.D. Power, dle tvého by tedy Škoda měly vyšší image než BMW, koukám, že na tebe působí neblaze Kodym ze Světa Motorů. >:D JD Power nikdy nebude stačit, nebo snad mám předhodit tvé oblíbené Bugatti?
Avatar - Ham.
14. 1. 2013 22:28
Re: Znak..
Jsou to odkazy na skladové vozy. Dej si auto do výroby a vyjednej si slevu. To se dá porovnávat.
Moje vyjádření na které odkazuješ nemělo s image nic společného, nauč se číst.
Samozřejmě, že image je potřeba vztáhnou k cenové třídě kde se ta která značka nachází, podle toho se pak odvíjí větší nebo menší nároky/očekávání klientů na značku. V UK má Škoda lepší image než právě třeba Renault, působí ve stejném segmentu mainstreamu a Škodovka je prostě vnímána jako spolehlivější a kvalitnější auto. V prémii je nejlépe vnímán jaguar, Lexus, MB, pak Audi a nakobnec BMW. Tak to prostě je v UK. Jinak řečeno Škodovka je v UK první v mainstreamu, BMW je předposlední v prémii.
13. 1. 2013 06:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
12. 1. 2013 19:56
Re: Znak..
Opel je s kvalitou úplně jinde než Renault...Ten byl úplně v pr..eli snad to nyní už u frantíků bude lepší!!
S Opelem nikdy nic nebylo...ani s jedním.
Avatar - Ronault.
13. 1. 2013 20:58
Re: Znak..
Tak ten byl dobrý >:D :yes:
Avatar - Jaros71
12. 1. 2013 19:57
Re: Znak..
Tak to se tedy dost pleteš... >:-[]
12. 1. 2013 13:29
Re: Znak..
Souhlasím. V minulosti byl opel pro mnoho mladých lidí fenomén, ale po té si to hodně spackal se svojí kvalitou. Dnes ale vyrábí opět perfektní vozy. :-)
12. 1. 2013 13:36
Re: Znak..
Odkiaľ máš tie presné informácie? :-O
Avatar - PeterLuk
12. 1. 2013 11:24
Bravo Renault!
Hmm, vyzerá celkom pekne. Clio nieje zlé, ale pôsobí trochu nevyvážene. Zato Captur je Clio dotiahnuté do dokonalosti. :yes:
Rozbalit vlákno
17
12. 1. 2013 11:35
Re: Bravo Renault!
Vysvetli. Čo vnímaš na novom Cliu ako nevyváženosť?
Avatar - 3_diamanty
12. 1. 2013 11:55
Re: Bravo Renault!
nevyvazene u mna na cliu napr posobia male uzke zadne svetla v kontraste s prednymi velkymi svetlami , cele clio posobi dost akoby usadene na predok ktory je velky a tie svetla a logo tak tie su obrovske vpredu .....
12. 1. 2013 18:45
Re: Bravo Renault!
topper, prehoha, na tejto kategorii auta by si chcel vzadu ake velke svetla, aby si bol happy?! Na Cliu su akurat a ich zapustenie je zjavne inspirovane Qashqaiom
Avatar - PeterLuk
12. 1. 2013 13:25
Re: Bravo Renault!
Oblý predok a ostrý zadok. Zatiaľ čo predok vyzerá byť oblý, vzadu prevládajú ostré linky. V inteiéri sa mi tam zas nehodí ten stredový panel. Ale to je len môj názor, celkovo sa mi nové Clio páči, o to viac potom Captur.

Ináč test na autofore ma dosť prekvapil. :-!
12. 1. 2013 13:47
Re: Bravo Renault!
Peter Luk aj Topper: Mám iný názor. Kvapka tiež začína "guľato", postupne sa zužuje a konší ostrým špicom. Smerom dozadu sa znižuje strecha, zužujú bočné okná, aj zadné svetlá musia byť tým pádom menšie a užšie voči predným, inak by vyzerali nepatrične ako z iného auta. Guľatý predok a "ostrý"zadok majú svoje opodstatnenie v štýle aj aerodynamike.
Avatar - PeterLuk
12. 1. 2013 14:15
Re: Bravo Renault!
Každý máme iný názor. Každopádne, ako celok sa mi Clio páči. :yes: ;-)
12. 1. 2013 18:40
Re: Bravo Renault!
Sorry PeterLuk, ale najvacsiu a najostrejsiu prasacinu ma vzadu novy Auris!!!
Avatar - PeterLuk
12. 1. 2013 19:24
Re: Bravo Renault!
No jo...

Ja si nemyslím, že Clio vyzerá zozadu zle. Práve naopak. Len si myslím, že keď keď je predok oblý, tak mal byř oblý aj zadok, respektíve naopak.
Avatar - 3_diamanty
12. 1. 2013 12:11
Re: Bravo Renault!
captur sa mi tiez paci :yes:

trosku mi tie ovalne linky dole okolo mloviek pripadaju zbytocne ale dnes sa uz tejto "okrase" asi nikde nevyhneme , kazda automobilka uz vyuziva kdejake somarinky na skraslenie auta.... ;-)

musim ale priznat ze 2008 sa mi paci viac... sice som nevidel este jej interier ale rozhodne zvonku mi 2008 pripada viac stylovo a imidzovejsie.... neviem... mozno za to moze aj ta renaultacka zvlastna farba ale pezot skutocne u mna vedie :yes:
Avatar - PeterLuk
12. 1. 2013 13:29
Re: Bravo Renault!
Mne hlavne 2008 pripadá prektickejšie a večšie než Mokka či Captur, pritom ale má byť kratšia než Mokka. Pekné sú obe, ako sa už teším na Bratislavský autosalón... :-)
Avatar - pumpkin
12. 1. 2013 16:16
Re: Bravo Renault!
To ti len pripadá. Najmenší je Captur s dĺžkou 4,12 metra, potom 2008-ka so 4,16 metrami a nakoniec Mokka dĺžkou 4,28 metra. Je ale pravda, že jedna vec je reálna dĺžka a druhá skutočný priestor v interiéri.
13. 1. 2013 07:45
Re: Bravo Renault!
topper, nemusis s tych ramikov mat strach. Toto je predsa verzia "vybijana". V zaklade urcite tieto zdobne pasparty nebudu. Tak isto, ako nebudu v zaklade aj ine interierove trblietavky.
Avatar - Jaros71
12. 1. 2013 12:50
Re: Bravo Renault!
Nové Clio vypadá moc dobře...stejně jako toto SUV..

A kvalitu Renaultu mohu hodnotit jen ze zkušeností s Meganem a RX4..bylo to dost bídné,víc za opravy několik let starého auta jsem platil jen s Citroenem BX..to je už dávno!
Opel jsem měl několikrát,Astru,Vectru a žena jezdí 5 let s novou Corsou.
Proti Renaultu je servis za polovinu,vč náhradních dílů..nic se nekazí,jen měníme náplně.
S Astrou byl problém s čerpadlem Bosch,za 35 tis se repasovalo..za to Opel těžko může,že 5 let staré auto má nekvalitní díl od dodavatele - Bosch používají prakticky všechny automobilky..
Jen s Renaultem nám hořel motor na D1........a proto si myslím,že Mokka bude na tom lépe!!
12. 1. 2013 13:51
Re: Bravo Renault!
Presne to isté mohol hovoriť Renault - tiež si elektroniku nevyrába sámale nakupuje ju. O.i. spomínaš už dosť staré modely z doby, keď kvalita u Renaultu skutočne nebola najlepšia, ale doba pokročila a reálna situácia je teraz trošku iná.
Avatar - Ronault.
13. 1. 2013 20:59
Re: Bravo Renault!
A ty si myslíš, že ten ten Bosh je jen v Oplech, jo? >:D
Avatar - Jaros71
12. 1. 2013 12:57
Re: Bravo Renault!
Nové Clio vypadá moc dobře...stejně jako toto SUV..kvalitu Renaultu mohu hodnotit jen ze zkušeností s Meganem a RX4..bylo to dost bídné,víc za opravy několik let starého auta jsem platil jen s Citroenem BX..to je už dávno!
Opel jsem měl několikrát,Astru,Vectru a žena jezdí 5 let s novou Corsou.
Proti Renaultu je servis za polovinu,vč náhraqdních dílů..nic se nekazí,jen měníme náplně.
S astrou byl problém s čerpadlem Bosch,za 35 tis se repasovalo..za to Opel těžko může,že 5 let staré auto má nekvalitní díl od dodavatele-Bosch používají prakticky všechny automobilky..
Jen s renaultem ná hořel motor na D1..
12. 1. 2013 13:53
Re: Bravo Renault!
Stačilo napísať to raz. ;-)
12. 1. 2013 11:34
RE-RENAULT
Jde vidět, že se Renaultu podařilo opět najít design. Teď už mu zbývají jenom 2 věci - udržet designovou linku a ještě vylepšit (již dnes velmi dobrou) kvalitu.

Jen tak dál: [odkaz] , [odkaz] , [odkaz]
Rozbalit vlákno
35
Avatar - moreczech
12. 1. 2013 15:11
Re: RE-RENAULT
přesně tak, RENAULT dnes drží laťku hodně vysoko :yes:
12. 1. 2013 12:04
Re: RE-RENAULT
... Renaultu se podařilo opět najít design.
To je proto, že vyhodili šíleného Patricka Le Quémenta. Málem přivedl Renault do hrobu.
Captur je z těch novinek nejhezčí. 1. Captur, 2. 2008, 3. Mokka.
Avatar - 3_diamanty
12. 1. 2013 12:14
Re: RE-RENAULT
mne sa zase 2008 paci viac ako captur ale je fakt ze mokka tu taha za kratsi koniec... ;-) frantici v dizajne vedu

a este ked sa rozbehne trax tak mokka hlavne u nas na slovensku to bude mat velmi tazke...

nevie niekto kedy pride nova SX4ka? zeby uz konecne v zeneve?
12. 1. 2013 13:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
12. 1. 2013 15:54
Re: RE-RENAULT
Ak nestihnú Ženevu, tak Tokio už určite áno. Koncept už ukázali v Paríži ( [odkaz] ) a verím, že robia všetko preto aby prišli pred novým Qashqaiom.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2013 18:08
Re: RE-RENAULT
Viděls Mokku někdy naživo? Nevypadá vůbec zle, je fakt, že to co sem viděl nebyl holobyt, ale auto vypadalo větší než sem čekal.
13. 1. 2013 12:44
Re: RE-RENAULT
Ale dobre tiež nie. Je extra mohutná, veľa plechu, málo skla a žiadna optická finta na zmiernenie tohto faktu. Mojim okom nesympatická hrča na kolesách.
12. 1. 2013 12:15
Re: RE-RENAULT
Nemyslím si, že by Le Quément byl šílenej, vždyť vytvořil nádhernou a opravdu nadčasovou trojici Laguna I, Mégane I a Espace III - v té době byl Renault snad největším evropským výrobcem. :-)
Designové kvality další generace holt doceňujeme až teď - Mégane II (i s) tím zadkem je i po deseti letech nádherným autem, které roky 2000 - 2010 definuje líp, než jakýkoli jiný vůz.
12. 1. 2013 12:42
Re: RE-RENAULT
No z počátku ten design byl docela dobrej, ale postupně mu začalo hrabat, důkazem čehož je Mégane II (baťže s tím nebudeš souhlasit, ale nic moc prodeje jsou toho důkazem), a pak ty hnusný Avantime a Velsatis. A od Renaultu byl fakt vyhozen.
12. 1. 2013 13:48
Re: RE-RENAULT
Mégane II byl spíš ve své době nepochopený než ošklivý, nebo nevzhledný. Podle mne to byla designová trefa.

Pro pobavení: [odkaz]
Avatar - moreczech
12. 1. 2013 13:56
Re: RE-RENAULT
no, tak nepochopený,jak kde....jednu dobu to bylo nejprodávanější evropské auto!
12. 1. 2013 13:59
Re: RE-RENAULT
Nie som si istý, či existuje nádhernejší voz. Ak, tak sa musia deliť o prvenstvo, prekonať Avantime považujem za málo možné. Po zhliadnutí Fiskera Karma na vlastné oči musím uznať, že na kráľa je adeptov viac.
[odkaz]
[odkaz]
12. 1. 2013 22:04
Re: RE-RENAULT
To je tá blbá "ochrana" na tomto serveri, aby sme náhodou nepísali neslušne. V linku je slovo P I C , ktoré systém vzal asi ako neslušné,
zaujímavé, že napriek tomu sa tu vždy nájde blbeček, ktorý nadáva jak sa mu páči... :no:
Avatar - pumpkin
12. 1. 2013 22:28
Re: RE-RENAULT
hah, nevadí. ja používam tieto stránky na fotky:
[odkaz]

a pre koncepty:
[odkaz]
12. 1. 2013 20:16
Re: RE-RENAULT
S titulem krále bych tu tak nemáchal, historie automobilismu je rozmanitá, ale Avantime je působivé auto. A rozhodně nepochopené (a tentokrát nemluvím o designu). Do něj si člověk musí sednout.
12. 1. 2013 20:07
Re: RE-RENAULT
Akebono Taro (proč tu sakra není UTF8 8-s ), šampion sumo (yokozuna). 203 cm výška, 233 kg váha.
Avatar - moreczech
12. 1. 2013 14:06
Re: RE-RENAULT
cože ? bavíš se opravdu o Mégane II, o autu roku 2003, o nejprodávanějším autu v evropě svého času ??? možná jen prodeje v CZ byly důkazem českého křupanství....
12. 1. 2013 14:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 1. 2013 15:11
Re: RE-RENAULT
Avantime bol odvážny a nádherny kus auta.
12. 1. 2013 15:14
Re: RE-RENAULT
:yes:
Jednou bych si modrou V6 v automatu moc přál...
12. 1. 2013 22:10
Re: RE-RENAULT
Modrý, zelený červený...všetky boli nádherné.
Modrú V6 mal švihák, v MACZ ju možno ešte nájdeš, neviem, dávno som sa nepozeral.
12. 1. 2013 22:26
Re: RE-RENAULT
Na tu Švihákovu jsem koukal hrozně často :-) Naštěstí tam pořád je.
V Praze potkávám vínovou i zelenou, pravda, krásné jsou všechny. V Brně je teď na prodej Avantime V6 v manuálu za 100 tisíc, ale je dost unaven, myslím, že by šel tak o 15 - 20 ještě stlačit. A zařekl jsem se, že zatím ne... :-(
13. 1. 2013 00:54
Re: RE-RENAULT
Neváhaj, za pár rokov už nezoženieš alebo oveľa drahšie. Tieto autá najprv starnú, ale potom zrejú jak víno...
Avatar - pumpkin
12. 1. 2013 22:13
Re: RE-RENAULT
To nie si sám...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2013 22:27
Re: RE-RENAULT
Jednou si ho pořídím, i kdybych měl bejt o chlebu a olejovkách...
13. 1. 2013 07:12
Re: RE-RENAULT
No, to by tak s tím autem dokonale korespondovalo, zejména ty olejovky... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 1. 2013 14:09
Re: RE-RENAULT
Ani ne... pokud olejovky nestoupnou na ceně, což se asi nestane :-)
12. 1. 2013 18:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
13. 1. 2013 21:01
Re: RE-RENAULT
Pozor, Megane II byl nejprodávanějším autem Evropy, takže až tak nepochopený nebyl!
Avatar - woody-alien
13. 1. 2013 21:26
Re: RE-RENAULT
Nj, ale v těch číslech určitě nebyl jen hatch. Psalo se (čísla nemám), že je velký nepoměr prodaných hatchů vůči kombi.
Avatar - Ronault.
13. 1. 2013 22:09
Re: RE-RENAULT
U nás možná, ale v zahraničí šlo vždy více vidět HB.
Avatar - KANKUNEN
12. 1. 2013 12:27
Tak měl vypadat Koleos
a H/K by měli velký problém.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - woody-alien
12. 1. 2013 12:38
Re: Tak měl vypadat Koleos
Nj, Koleos byl zoufalej počin, pokus rychle ukousnout z koláče prodejů SUV.
Avatar - moreczech
12. 1. 2013 13:29
Re: Tak měl vypadat Koleos
v jakém smyslu zoufalý ?
12. 1. 2013 14:01
Re: Tak měl vypadat Koleos
Proste európanom dizajn až tak nesedel, Renault to vie aj lepšie. Na druhú stranu majiteľov o svojich kvalitách presvedčil. S novým (po facelifte) jazdí aj náš kamarát jazva, ak sa tu objaví, môžeš sa ho spýtať.
Avatar - moreczech
12. 1. 2013 14:11
Re: Tak měl vypadat Koleos
Design je subjektivní věc, to chápu, že se po faceliftu líbí víc, chápu, že se i tak někomu stále nelíbí, chápu, interiér je křížená korea, chápu. Nicméně kdo měl možnost tento vůz s pohonem z x-trailu porovnat s konkurencí na cestě a v terénu, nemůže o něm v žádném případě napsat, že je zoufalý.....spíše naopak. Prodeje jsou zoufale za kvalitami tohoto vozu, to je fakt. Ale je to nejlepší francouz této kategorie a taky nejprodávanější!
Avatar - KANKUNEN
12. 1. 2013 14:49
Re: Tak měl vypadat Koleos
Jak jezdí SUV v terénu je úplně jedno a termín, že design je subjektivní věc se používá pouze k ošklivým autům, stejně jako designco nepodlhá stárnutí - tohle platí pro auta co vypadají staře ihned. Copak začla Alfa 156 vypadat blbě nebo třeba Mazda 323F z roku 89. Stárnutí podléhají auta obdařená bizarnostmi. Třeba Ford Ka se svými bizarními nárazníky
12. 1. 2013 14:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 1. 2013 22:13
Re: Tak měl vypadat Koleos
Prečo je jedno jak jazdí v teréne? Je to auto určené aj do terénu. Tiež jedna z kvalít auta, auto autom nerobí len dizajn. Predposledná veta je blbosť.
Avatar - woody-alien
12. 1. 2013 14:20
Re: Tak měl vypadat Koleos
Dobře, zoufalý je příliš příkré hodnocení, které nezohledňuje jízdní kvality a nadprůměrnou schopnost v terénu. Co se týká vzhledu, jako by ovšem Koleos do rodiny Renaultů vůbec nepatřil, kouknu a vidím starou Sportage nebo Tucsona. Facelift to nemohl nijak radikálně změnit....
12. 1. 2013 14:34
Re: Tak měl vypadat Koleos
Facelift ho trochu učesal, ale máš pravdu. Možno dostane ešte jeden facelift a do rodiny Renaultov zapadne lepšie.
12. 1. 2013 14:51
Re: Tak měl vypadat Koleos
Nerozumím tomu, proč tolik Renault vykřikoval, že Koleos a Fluence jsou překarosovaná korejská auta. Kdyby drželi hubu, většina veřejnosti by si toho nevšimla. VW dělá Jettu v Mexiku a taky "se o tom nemluví".
12. 1. 2013 15:13
Re: Tak měl vypadat Koleos
To môže byť tiež pravda. Možno chcel byť Renault lepší ako iní, a nič nemlžiť ani neskrývať a nehanbiť sa za to.
Avatar - pumpkin
12. 1. 2013 16:04
Re: Tak měl vypadat Koleos
Pochybujem, podľa mňa s týmto aktuálnym už skončí svoju európsku kariéru. Pravdepodobnejšia mi príde info., že ďalšia generácia Koleosu bude bratom chystaného Qashqaiu.
12. 1. 2013 16:15
Re: Tak měl vypadat Koleos
Koleos (jméno asi bude jiné) bude stejný bratr QQ jako je Capture bráška Jukeho. Stejná platforma, ale jinak vše odlišné, včetně místa výroby.
Avatar - pumpkin
12. 1. 2013 16:24
Re: Tak měl vypadat Koleos
Hej hej, píšem bratom, nie dvojčaťom. No a otázne je, či Laguna ostane nejakú dobu bez nástupcu. Vývoj situácie u Renaultu zatiaľ sedí s týmto článkom. [odkaz]
12. 1. 2013 22:16
Re: Tak měl vypadat Koleos
Myslím, že by to bola trochu škoda, s výnimkou vonkajšieho dizajnu mu ťažko možno niečo vytknúť, naopak, voči konkurencii má navrch.
Avatar - moreczech
12. 1. 2013 14:56
Re: Tak měl vypadat Koleos
důležitý je, že novej bude rozhodně krásnější ;-)
Avatar - Ozzman
12. 1. 2013 18:07
Re: Tak měl vypadat Koleos
Mne Koleos taky nepřijde tak zoufalý, po faceliftu vypadá solidně, jen mi v něm nesedí kus palubky u spolujezdce, který je z ošklivého plastu. Jinak se mi jako auto celkem zamlouvá a v záplavě Tiguanů se dá poznat >:D
12. 1. 2013 21:02
Re: Tak měl vypadat Koleos
Auto není dobré, stačí se v něm projet. Jediné čím dokáže trochu oslovit je akční cena.
12. 1. 2013 22:17
Re: Tak měl vypadat Koleos
Chceš tvrdiť, že si v ňom sedel? Tak ma pouč, čo na ňom nie je dobré.
12. 1. 2013 23:26
Re: Tak měl vypadat Koleos
Měl jsem ho půjčený (ještě před faceliftem) na dobu (3dny) opravy Vel Satisa. Uznávám, že Vel Satis byl na svoji dobu výborný kočár a tak přesedlání do Koleose bylo hrozné. Nepřirozený posez, nejhorší byl sklon volantu, který tě jakoby nutil k tomu špatnému posezu, nevkusné budíky. Jediné co mě na něm strašně lákalo, byl terén - ten jsem však neokusil. To jsou moje tehdejší vzpomínky.
13. 1. 2013 00:56
Re: Tak měl vypadat Koleos
Ty kokso, tuším ťa začnem ľutovať... Podľa tohto ten tvoj záver, že to nie je dobré auto? Ale nevadí, hlavne že ti chutí jesť... 8-s
Avatar - Ozzman
12. 1. 2013 22:56
Re: Tak měl vypadat Koleos
Já v něm ale jel a určitě to špatné nebylo. Není to top, ale jízda byla příjemná. ( Dci 110kw black edition)
13. 1. 2013 12:12
Re: Tak měl vypadat Koleos
Tak nejak. :yes: Určite závisí na preferenciách, pokiaľ máš na vrchných miestach rebríčka priestor a pohodlie, a oceníš schopnosti v teréne, Koleos bude pre teba jedno z tých lepších riešení.
Avatar - Ozzman
12. 1. 2013 18:03
fofrklacek
Vypadá to na hezké a povedené mini suv a i interiér se mi líbí, jen si nedokážu vysvětlit, proč má to auto převodovku, kterou měla už Laguna II roku 2001!! To je malá chybička, která mi na nových interiérech Renaultu vadí, vyskytuje se i v některých meganech III. Snad v sériové výrobě tuto maličkost modernizujou :-)
Rozbalit vlákno
5
12. 1. 2013 22:19
Re: fofrklacek
S čím máš problém? Niekomu extra vadil 30-ročný motor vo Favorite a potom aj vo Felde? Vieš, jak konštrukčne stará je prevodovka v tvojom aute? Mimochodom, ty máš v aute prevodovku v interiéri? Renault ju tam nemá... :-O
Avatar - Ozzman
12. 1. 2013 23:03
Re: fofrklacek
Co sem taháš škodovky? Myslím šaltrpáku ( je to i v nadpise příspěvku)... Nejde mi o konstrukci ( o ní nic přeci nevím z fotky a ani nevím jakou mam v autě a jak starou) ale o design tý páky! , přečti si to pořádně.. Ta stejná páka je i ve starý Laguně.. s tím mám problém... V novém a hezky vyvedeném interiéru mi tohle přijde jak pěst na oko...
13. 1. 2013 00:59
Re: fofrklacek
Tak potom si nesmieš pliesť prevodovku so šaltpákou, kamoš, inak sa nevyhneme vážym omylom... >:D
Ja som to čítal poriadne - píšeš "proč má to auto převodovku, kterou měla už Laguna II roku 2001". ;-)
Avatar - Ozzman
13. 1. 2013 08:07
Re: fofrklacek
Slovíčkaříš... Použil jsem jen nesprávný výraz, ale v nadpisu je to napsáno a z kontextu to lze pochopit..
13. 1. 2013 11:56
Re: fofrklacek
Však práve na to som narážal... ;-) Vieš, že ja rád rýpem. :-)
Avatar - Rojin
12. 1. 2013 19:18
Co se to sakra děje??!! :-)
Páni.... já nemám slov, Renault se ubírá směrem, který mě zajímá a který vypadá sakra hezky! Vždycky to byl právě on, ke komu jsem zachovával despekt a díval se na něj skrze prsty... ale nové clio je až k neuvěření povedené a captur na něj navazuje a to je dobře. Až se mi chce říct, fandím ti Renaulte, vydal si se na dobrou cestu..

Když tě nezklame technika, která není úplně z nejhorších a dílenské zpracování bude ještě o kousek lepší, tak budeš velmi nepříjemnou konkurencí!

Ještě, že mi zbývá ten Fiat, ze kterého si tu srandu dělat můžu >:-[]

Pěkně to vypadá :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Jaros71
12. 1. 2013 19:45
Re: Co se to sakra děje??!! :-)
Zrovna kvalita Fiatu je o dost vyšší než Renaultu..Fiaty jsme měli v rodině čtyři,vždy bez problémů.. Bohužel o Renaultech to neplatí. Nyní mám VW a v záruce dvou let jsem byl v servisu víckrát než s Fiatem Stilo za 3.roky.. ;-)
Avatar - moreczech
12. 1. 2013 19:46
Re: Co se to sakra děje??!! :-)
tak to je jistě joke!
Avatar - Jaros71
12. 1. 2013 19:52
Re: Co se to sakra děje??!! :-)
Bohužel motory TSI mají svoje mouchy..a to se ještě po záruce měnil při 45tis. řetěz-uznána jen vinkulace,náklady 70% VW já 30%...skvělé!! Jinak je VW super až na ty opravy..to od Fiata a Opelu neznám!! :'-(
12. 1. 2013 21:46
Re: Co se to sakra děje??!! :-)
Kulance, vinkulace je omezení dispozice. :-)

Jinak v zásadě souhlas, mezi příbuznými je jeden Fiat a jeden skoroFiat, oba v benzínovém turbu (1.4 TJET a 1.75 TBi) a poruchy neznají - tedy zatím :-|
Avatar - moreczech
12. 1. 2013 19:46
Re: Co se to sakra děje??!! :-)
tleskám tomuto příspěvku.... :yes:
Avatar - Rojin
12. 1. 2013 23:20
Re: Co se to sakra děje??!! :-)
:yes:
Avatar - Jaros71
12. 1. 2013 19:46
Re: Co se to sakra děje??!! :-)
:-)
Avatar - Jaros71
12. 1. 2013 19:48
Re: Co se to sakra děje??!! :-)
:yes:
12. 1. 2013 20:57
Re: Co se to sakra děje??!! :-)
No situace v Renaultu nevypadá vůbec špatně

1) Kvalita - pokud vezmeme v úvahu prohlášení, že se Renault zaměří na kvalitu - ovoce již přináší, dnes obsazuje vrchní příčky - dokonce nad VW
2) Motory - tady musím opravdu potvrdit velmi dobrý 1,6 dCi - konečně jsem projel a je přímo výborný
3) Dílenské zpracování - nyní se prý má zaměřit na dílenské zpracování, které by mělo předčít Golf VII (což by problém být neměl)- Captur potvrzuje, že dílenské zpracování letí vzhůru, tak jsem velmi zvědav na další modely.

Zvláště pak Laguna IV, Megane IV + SUV, Scénic IV a k tomu střední třída postavená na E + agresivní cena předurčí postavení Renaultu v Evropě. Pokud toto dopadne dobře, pak VW (podle posledních počinů -auta + cenový jemnocit) klesnou prodeje právě na úkor Renaultu.
12. 1. 2013 21:19
Re: Co se to sakra děje??!! :-)
Není co dodat. :yes:
Mně by se líbilo, kdyby tu střední/vyšší střední postavili na platformě Infiniti M - vzít hybridní techniku, přidat 4x4, automat a po dobrém promíchání obalit karoserií ve francouzském střihu. To by bylo, aby jich pár neprodali. :-)
Nezbývá, než snít.
12. 1. 2013 21:41
Re: Co se to sakra děje??!! :-)
No nechme se překvapit. Každopádně pokud bude Renault ve FR hodně úspěšný, tak by cenu u nás mohli "dotovat" Francouzi, podobně jako našinec dotuje Škodu ve světě.
13. 1. 2013 22:42
Re: Co se to sakra děje??!! :-)
Sen je to celkem příjemný, že. :-) Pokud by to pro ně nepředstavovalo úsporu, tak to za rozumný krok nepovažuji. Zákazníci to podle mne nedocení. Jen minorita nadšenců. Passat je dobrý příklad - z techniky A4 přešel na techniku (odvozenou od) Golfu a nikomu to nevadilo.
12. 1. 2013 20:01
"NIC" ROKU
Absolutně trendový subsegment, subsegment pro naivisty, kteří neumí uchopit klasickou designovou třídní krásu v podobě standardních kompaktních hatchbacků. Upřímně současně píši, že ovšem co si koupit, když do úvahy padá opravdu jen ten (nádherný) GOLF. Výjimky ovšem existují, a to i v předmětném subsegmentu.

Segment kompaktních SUV, resp. kompaktních crossoverů se tříští do dvou základních estetických větví - jedna jde cestou bezobsažných bachratců, tu umněji, tu trapněji vyvedených pokud možno v zářivých až naivních barevných kombinacích, krkolomně lomených úhlů oken a co je nejsmutnější - s výrazem vyjukaného unisex-zajíčka. Ta druhá větev jde důsledně po vizuální tradici, po jediné správné vizuální inspiraci. Tou tradicí a inspirací jsou modely Range Roveru, případně Mercedesu GLK. Dokonalým reprezentantem kompaktních crossoverů/SUV je pak náš přenádherný YETI.

Záleží na tobě, za co tu jsi, jestli za bachratého kašpárka, jemuž nedostatek sebevědomí dodávají růžové boxerky a svářečské brýle s chromovými rámečky (bože), či zda umíš ocenit klasickou přímočarou a jistou bejčí, dravčí dokonalost - [odkaz] :yes:

P.S. Mokka, Captur, díky, nic pro chlapa. Eurodravci loví jinde...

BRAVO YETI :yes: :-!
Rozbalit vlákno
25
12. 1. 2013 21:21
Re: "NIC" ROKU
Eurodravci tohle nekupujou...Mokka, Captur a (Juke) jsou auta pro velkoměstské slečny. A těm se kulatá auta líbí. ;-)

Takže těch bezobsažných bachratců se klidně může prodat víc, než zmenšenejch RRoverů.
13. 1. 2013 07:04
Re: "NIC" ROKU
Odane, není velkoměstská slečna jako velkoměstská slečna. Jestli mi tedy dobře rozumíš...
Avatar - pumpkin
12. 1. 2013 21:36
Re: "NIC" ROKU
Rovno nech k autám začnú písať ktoré sú pre chlapov a ktoré pre ženy, nie? :no:
Dáko ti potom nesedí v texte to unisex a Captur, nic pro chlapa...

A keď nemusíš, chróm a veľa oblín, nech sa páči:
[odkaz]
[odkaz]

... ty dravčia dokonalosť >:-[]

Bravo Renault Group! :yes:
13. 1. 2013 07:06
Re: "NIC" ROKU
No to si piš, tyhle věci musíš umět rozeznat. Aby ti nakonec ještě na křižovatce nedávaly směrovky automaticky směr do Modré ústřice... >:D
13. 1. 2013 08:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 1. 2013 13:27
Re: "NIC" ROKU
Upřímně se mi ty Dacie líbí víc, než zakurlinkované Renaulty poslední doby.
13. 1. 2013 00:09
Re: "NIC" ROKU
Řeknu to takto. Vím, že tyto příspěvwky jsou tady folklór, ale občas prostě cítím potřebu reagovat. Myslím, že patent na rozum ještě žádný patentový úřad zaregistrovaný nemá... A i kdyby ano, pochybuji, že bys jeho držitelem byl ty.
Krátký příklad: Tvůj orgasmus nad Rapidem. Podle tvých příspěvků jsem do něj měl vklouznout jako správný euromuž, nechat se unášet na vlně kvalitního zpracování a užívat si dílo inženýrských bohů. Ale ono ouvej. Poklepání na plasty dveří znělo jako klepání na stěnu duté trubky, nástup brzdného účinku by se dal měřit na slunečních hodinách a při odbočování na křižovatce jsem v životě tak netočil volantem, jako v Rapidu. Ale zase abych byl objektivní, kufr dobrej.
Takže ono někdy se podaří, někdy ne. A pokud se podaří, automobilový fanda by měl jásat. Clio se podařilo a Captur podle prvních dojmů taky. Tak jásejme, že jsou na trhu stále pěkná auta, která mají osobnost a něco do sebe...
13. 1. 2013 06:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 1. 2013 07:10
Re: "NIC" ROKU
Po přečtení tvého neskutečného hlodu musím částečně souhlasit, ano, patent na rozum tedy rozhodně nemáš. Očekávat od dveří Rapida prémiový zvuk může opravdu jenom ten, kdo zatím driftuje leda v MHD.

P.S. Pokud tě překvapuje, že musíš do zatáčky točit volantem, pak doporučuji setrvat natrvalo u tříkolky 8-s :-)
13. 1. 2013 13:07
Re: "NIC" ROKU
A po přečtení tvé reakce musím uznat, že jsem ještě hrubě podcenil tvou neschopnost diskuze, sebereflexe, resp. uznání, že nikdo (tedy ani ty! ) nemá patent na rozum.
Snaha zesměšnit mě tím, že od Rapida očekávám prémiový zvuk dveří, ti moc nevyšla. Protože každý, kdo zkusil na ten "kvalitní" plast poklepat, musí uznat, že to není o srovnání s prémií, ale o srovnání např. s Fluencem. Rapid je kvalitou plastů v interiéru hluboce pod úrovní Fluence a možná by vyhrál pouze v přímém srovnání s práznou lahví od Coca Coly.
Hmm, a kdybys tady na MACZ trochu zapátral (a to by ti, jako člověku připojenému k tomuto webu 24/7, nemělo dělat velký problém), zjistil bys, že opravdu v MHD nejezdím... Ale možná se MHD jednou zkusím projet, třeba tě aspoň potkám naživo:-)
A o tom točení volantem, na to nemám chuť ani reagovat. Prostě jsi nepochopil, že jízda v autě není o ručkování po volantu, jako opice, abys zatočil na křižovatce:-)

P.S.: Už jsi za tu dlouhodobou koncernovou onanii tady dostal od Škodovky aspoň Citigo na víkend? >:D
13. 1. 2013 01:00
Re: "NIC" ROKU
Ten tvoj názov presne vystihuje kvalitu tvojho príspevku.
13. 1. 2013 07:10
Re: "NIC" ROKU
Příště nepiš nohou.
13. 1. 2013 08:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 1. 2013 11:45
Re: "NIC" ROKU
Kokso, to je nápad...miesto ruky použiť nohu. Uvažujem, čo asi používaš namiesto hlavy. :-!
13. 1. 2013 08:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 1. 2013 07:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
13. 1. 2013 08:40
Re: "NIC" ROKU
Jj, my víme, eurodravci loví tady.
[odkaz]
[odkaz]
Jediná správná vizuální inspirace >:D
Avatar - Ronault.
13. 1. 2013 21:06
Re: "NIC" ROKU
Minulý týden jsem jednoho lišáka potkal, asi po půl roce. Jel předemnou, musel jsem ho dojet, prohlédnout z boku, pak toho zoufalce za volantem... no zážitek na půlrok dopředu.
13. 1. 2013 09:49
Re: "NIC" ROKU
Najsmutnejšie na tom, ako sa tu niektorí snažia presvedčiť všetkých ostatných, že je len jedna praVWda, je to, že takéto predsvedčenie o absolútnej praVWde a dokonalosti (či už kvalitatívnej alebo dizajnovej) výrobkov istého koncernu, smeruje len k jednému - k niečomu, čo momentálne zažívajú v inej oblasti priemyslu napr. japonské elektronické giganty - dlhé roky žli v presvedčení, že iba oni dokážu vyprodukovať niečo kvalitné a geniálne a všetko napr. Made in Korea zosmiešňovali a volali "C" brand (A-brand = JAP, B-brand=Europe, C-brand = Korea). A hľa, kde sú dnes tie C-brands a kde bývalé A-brands...... No ale čo už, ak sú ľudia (a koncerny) nepoučiteľné......To že VW nemá adkvátnu odpoveď v segmente, ktorý síce môžeme bagatelizovať alebo zosmiešňovať, nič nemení na fakte, že jednoducho nám koncern zaspal (v tej svojej domnelej dokonalosti)....
13. 1. 2013 10:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 1. 2013 11:43
Re: "NIC" ROKU
Je to jeho póza. Asi ho to baví. ;-)
13. 1. 2013 11:46
Re: "NIC" ROKU
Tak ono ja beriem - je to názor GTI-ho, v diskusii ho samozrejme môže prezentovať, ja len v dobrom uvádzam, kam takéto názory, najmä ak sa rozšíria až do firiem, vedú....A zvlášť, ak ich zástancovia nikdy neuvádzajú žiadny vecný argument, len "okcekávajú" veci a myslia si, že ak ich budú dostatočne dlho obmieľať, tak im každý uverí......ono istý čas určite áno, ale tá realita sa skôr či neskôr ukáže......
Avatar - Emel
13. 1. 2013 20:56
Re: "NIC" ROKU
Vlastně píšeš, že se "subsegment crossoverů a SUV" tříští na crossovery... a... SUV :-) . Velmi objevné :-) . Crossover je už ze své podstaty něco, co vyplňuje skulinu na trhu. Proč tedy být překvapen tím, že se nestrefuje do většinového vkusu?

PS: potřeba sáhnout pro Evoque jako protiváhu Capturu je pro Renault lichotivá.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
12. 1. 2013 20:33
Captur...
Auto pro lidi... dravci patří do ZOO >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ronault.
13. 1. 2013 21:07
Re: Captur...
Tak jest :yes: A volové za pluh ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 1. 2013 21:31
Re: Captur...
:-) :yes:
16. 1. 2013 10:56
Re: Captur...
bych řekl, že před pluh, ne? >:D
Avatar - Ronault.
13. 1. 2013 21:10
Prodejnost?
Bude. V první řadě stylovka, ta to bezesporu je a v druhé řadě...

Spousta místních vidí jen stylovku v crossoverech, ale jaká je realita jak to, že se tak daří crossoverův a SUV jen s pohonem předních kol?

Stačí se podívat na stárnoucí populaci, která oceňuje vyšší posaz a nepotřebuje sedan či kombi. Jen v mém okolí je takových lidí více, co vyměnili Fabii za ix20 a Fusiona za ix35, např. A toto je bez legrace taky odpověď na jejich požadavky.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 1. 2013 21:34
Re: Prodejnost?
Zatím se mi to docela líbí... nový firemní design se zatraceně dobře chytil :yes:
Avatar - Ronault.
13. 1. 2013 22:11
Re: Prodejnost?
Tak tak, opravdu velký pokrok, v podstatě od dob Laguny II či ještě lépe Laguny I opět Renault dělá design ne jen kvalitní (Vel Satis, Avantime), ale zároveň líbivý pro masy. Jen tak dál.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 1. 2013 22:23
Re: Prodejnost?
Přesně tak. Bohužel ne tak avantgardní, ale stejně tak bezvadný.