Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Pavko111
Vynikne např.při porovnání s Rapidem. V terénu si díky nízké váze poradí slušně, ideální pro méně náročné co potřebují čtyřkolku. :yes:
RadisGT
České zastoupení Dacie má na to zřejmě jiný pohled 😄
Tam šlo hlavně o individuální slevy, které si každý zákazník sjednává sám. V druhé řadě pak o různé časově omezené akce a zvýhodnění pro různá financování. V žádném případě to nemělo znamenat, že nikdy neupraví cenu vozu.
rohYpnol
Za danou cenu nelze chtít víc. Dacia umí a novější modely to jen podtrhují. Duster už by chtěl nějakou tu retuš, možná i proto přichází výprodejové slevy. FL již pro některé regiony proběhl.
Co je ale k vyzdvihnutí víc než onen základ, je velmi výhodný druhý stupeň výbavy, který vlastně nekoupí jen opravdový asketa. Jak do očí bijící rozdílný přístup mezi Škodou a Dacií...
Dacia nemá konkurenci :yes:
Co je ale k vyzdvihnutí víc než onen základ, je velmi výhodný druhý stupeň výbavy, který vlastně nekoupí jen opravdový asketa. Jak do očí bijící rozdílný přístup mezi Škodou a Dacií...
Dacia nemá konkurenci :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Škoda dělá to samé v cenových relacich o 100k vic... 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
občas se alespoň trochu zamysli 8-s Druhý stupeň výbavy nekoupí jedině troll >😒] tak co chceš kritizovat na nejnižší výbavě? Navíc když konkurence žádná není.
Podívej se na Škodu, tam je základní výbava až do Superba nepoužitelná a u Octavie III je druhá výbava - tedy vlastně první použitelná - cenově na hony vzdálená té již od...
A hlavně - v třídě lowendu nemít lakované nárazníky či tónovaná skla není ostuda. Zvlášť kdyý jde o auto do lesa. Ale nemít tónovaná skla u auta nižší střední třídy, které si dělá ambice útočit i na střední třídu... 8-s TO si zaslouží kritiku.
Podívej se na Škodu, tam je základní výbava až do Superba nepoužitelná a u Octavie III je druhá výbava - tedy vlastně první použitelná - cenově na hony vzdálená té již od...
A hlavně - v třídě lowendu nemít lakované nárazníky či tónovaná skla není ostuda. Zvlášť kdyý jde o auto do lesa. Ale nemít tónovaná skla u auta nižší střední třídy, které si dělá ambice útočit i na střední třídu... 8-s TO si zaslouží kritiku.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přečti si prosím tebe ještě jednou co jsem napsal... Samozřjejmě, že Octavii za to kritizuji, ale proč?
Protože v její třídě jsou absentované prvky naprostou samozřejmostí...
Protože Octavia není nějaký lowend
Protože Octavia chce mířit na samotný vrchol třídy
Protože druhá nejnižší výbava se ceně té základní vzdaluje stejně úspěšně jako prezidentské křeslo Fišerovi
Protože v její třídě jsou absentované prvky naprostou samozřejmostí...
Protože Octavia není nějaký lowend
Protože Octavia chce mířit na samotný vrchol třídy
Protože druhá nejnižší výbava se ceně té základní vzdaluje stejně úspěšně jako prezidentské křeslo Fišerovi
:yes: :yes: :yes: On niekedy Nevie čo hovorí , veď teraz povedal že je nestranný >😁 >😁 >😁 >😁
Ano, takhle má vypadat kvalitní lowcostový model.
Duster se mi velmi líbí, neokoukal se mi a vůbec by mi nevadilo ho vlastnit. Atmo 1,6 4x2 Arctica, s nějakou slavičkou za +/-260. Jediné co mi vadí - pokud jsem se nepřehlédl - je absence hlavových bagů. 4 jsou dnes málo.
Duster se mi velmi líbí, neokoukal se mi a vůbec by mi nevadilo ho vlastnit. Atmo 1,6 4x2 Arctica, s nějakou slavičkou za +/-260. Jediné co mi vadí - pokud jsem se nepřehlédl - je absence hlavových bagů. 4 jsou dnes málo.
Duster má tak dlouhé boční airbagy, že hlavové prostě nejsou potřeba😒br />
[odkaz]
Ta atmo 1.6 je dobrá, ale bude víc žrát - Duster je vysoké auto. 4x2 není u Dusteru naprosto vhodné do terénu. Při pokusu o vyjetí kopce se předek odlehčí víc než u běžných aut, celá váha jde na zadek a prostě bez šance. Např. v zimě jsem vyjel se Seicentem kopec, který Duster 4x2 nevyjel. Tím nechci Duster nějak zhazovat - je to skvělé auto za skvělou cenu, jen prostě říkám, že pro použití v terénu je verze 4x2 ještě míň použitelná než běžný hatchback a chce to sáhnout po 4x4.
Ta atmo 1.6 je dobrá, ale bude víc žrát - Duster je vysoké auto. 4x2 není u Dusteru naprosto vhodné do terénu. Při pokusu o vyjetí kopce se předek odlehčí víc než u běžných aut, celá váha jde na zadek a prostě bez šance. Např. v zimě jsem vyjel se Seicentem kopec, který Duster 4x2 nevyjel. Tím nechci Duster nějak zhazovat - je to skvělé auto za skvělou cenu, jen prostě říkám, že pro použití v terénu je verze 4x2 ještě míň použitelná než běžný hatchback a chce to sáhnout po 4x4.
Díky za odkaz :yes😒br />
Žrát víc bude, ale při mém nájezdu - lehce nad 20 tkm za rok - a s přihlédnutím k tomu že relativně často jezdím krátké trasy se diesel prostě nevyplatí. Ale ta spotřeba SUV a MVP v případě benzínu je problém, to ano.
Hlavním důvodem proč vyšší auto je má přítelkyně - chce něco vyššího, aby v kolonách viděla přes auta před sebou. Jezdí hodně po městě a chápu jí. Takže naše případné SUV terén asi nepotká 😉
Žrát víc bude, ale při mém nájezdu - lehce nad 20 tkm za rok - a s přihlédnutím k tomu že relativně často jezdím krátké trasy se diesel prostě nevyplatí. Ale ta spotřeba SUV a MVP v případě benzínu je problém, to ano.
Hlavním důvodem proč vyšší auto je má přítelkyně - chce něco vyššího, aby v kolonách viděla přes auta před sebou. Jezdí hodně po městě a chápu jí. Takže naše případné SUV terén asi nepotká 😉
V koloně stačí jedna dodávka a neuvidí stejně nic... to je divný argument. 😄
Není. My poměrně často jezdíme s velkým SUV které vlastní můj táta (když někam letí z Ruzyně nechává auto u nás, než aby platil těm vydřiduchům za parkování - ta Ruzyně je snad nejdražší v rámci evropských letišť). Takže ten rozdíl velmi dobře známe. Mě to za to nestojí (rozhled+pocit bezpečí vs. vyšší spotřeba+horší jízdní vlastnosti atd.) ale chápu to. A dokud nebudeme potřebovat dvě auta, bude to naše jedno vždy jistým kompromisem.
ŠKODOVKA se asi s Dacii srovnávat nedá...ani cenou ani kvalitou!!
Ale nové ceny jsou zajímavé jako alternativa pro lidi co do auta nechtějí moc peněz dát.
Taky ale méně muziky dostanou..
Ale nové ceny jsou zajímavé jako alternativa pro lidi co do auta nechtějí moc peněz dát.
Taky ale méně muziky dostanou..
Já se ale nebavil a neporovnával Škodu s Dacií. Já porovnával PŘÍSTUP A CENOVOU POLITIKU Škoda s Dacií :-!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
co to zase plácáš? Proč jiné auto, když porovnávám přístup automobilek? Ty jsi pil, že >😁 >😒]
Cenova politika Dacie samozrejmne je jinde....pac srovnavat praci Rumuna, Inda nebo Marocana nebo nevim kde vsude se jeste Dacie vyrabi s cenou prace v CR nejde a ta cena proste MUSI byt jinde...spis by mela byt jeste niz.
cenová politika nejsou v prvé řadě absolutní čísla, o těch jsem se nebavil vůbec. Zmínil jsem to kvůli sestavení ceníků, rozložení výbav a odskocích v cenách mezi jednotlivými stupni. TO bylo předmětem mého porovnání. A ne absolutní cena.
Aladeen
je neuveriteľné ako Dacia stlačila cenu Dacie Duster , v dnešnej dobe sú SUV dosť žiadané a týmto krokom si Duster zaistil veľmi dobré predajné čísla , preto mu držím palce !
Keď si to to tak vezmeme tak tu sa ukazuje ako Škodovka so svojím Rapidom prešvihla cenu , Za cenu Základného Rapida si kúpite dobre vybaveného Dustera s ktorím prejdete v zime jamy určite komfortnejšie 😉 Duster sa stal ďalším autom ktoré ukráda zákazníkov škodovke a núti Chlapcov z MB premýšalať nad tým kde urobili chybu :yes:
Keď si to to tak vezmeme tak tu sa ukazuje ako Škodovka so svojím Rapidom prešvihla cenu , Za cenu Základného Rapida si kúpite dobre vybaveného Dustera s ktorím prejdete v zime jamy určite komfortnejšie 😉 Duster sa stal ďalším autom ktoré ukráda zákazníkov škodovke a núti Chlapcov z MB premýšalať nad tým kde urobili chybu :yes:
porovnávat Dustera s Rapidem je... Ty vozy nemají společného zhola nic. Je to jako porovnávat pánskou a dámskou konfekci, protože stojí stejně a závěrem říct, že ta pánská je lepší 8-s >😒]
O pohodlí Rapida na silnici a jeho jízdním projevu si můžeš v Dusteru jen nechat zdát. Naruby to platí mimo cesty, zaměření je naprosto odlišné. Naprosto.
O pohodlí Rapida na silnici a jeho jízdním projevu si můžeš v Dusteru jen nechat zdát. Naruby to platí mimo cesty, zaměření je naprosto odlišné. Naprosto.
😉 Ja neporovnávam autá ako "SUV vs Liftback" to nedáva zmysel , ale jedno majú spoločné , sú určené pre ľudí s obmedzeným rozpočtom ... A čo by si vybral človek skôr ? Lacnejšieho Dustera s "pažravejším" motorm ,ale komfortnejším nastupovaním a lepším prechodom nerovností , alebo Drahšieho Rapida s Poruchovými TSI , slabou výbavou , ale s kvalitným spracovaním a lepším dizajnom ... 😉
naštěstí tu jsou i jiné alternativy 😉
(Ale asi máš pravdu, kdybych měl sofiinu volbu Duster x Rapid, tak by to asi byl Duster, klidně za cenu i toho nejlevnějšího Rapida >😒] )
(Ale asi máš pravdu, kdybych měl sofiinu volbu Duster x Rapid, tak by to asi byl Duster, klidně za cenu i toho nejlevnějšího Rapida >😒] )
aproximus
by duster potřeboval decentní modernizaci
Hlavne interiéru :yes: Súhlasím ...
jen je mi líto, že ta modernizace zřejmě bude velmi nemoderní. Duster by potřeboval zásah podobného formátu jako Sandero. Pak by to opět byla pořdná lowendová šleha 😉
tak něco na tenhle způsob by myslím stačilo [odkaz] plus jeden nový benzínový a naftový motor (1.2TCe + 1.6 dCi) a byla by to ta lowendová šleha. ale to je bohužel nereálné. ;-\
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Janodzvonu
Souhlasím. Nové Sandero je prakticky jiný vůz. Změn proběhlo víc,než se na první pohled zdá.
Dacia CZ
Zdravím pro zájemce značky Dacia je na FB nově založená stránka která se věnuje zveřejňování testů, obrázků a novinek z automobilky Dacia. [odkaz]
Janodzvonu
Facebůk nemám a nikdy mít nebudu. Nepotřebuji falešné přátele >😁
Janodzvonu
Nepotřebuje falešné přátele >😒] Dacii vlastní pouze vyrovnaní a skvělí lidé. :yes: :yes: :yes:
Duster je skutocny off-road, nove Sandero nema konkurenciu pomer vybava/cena a Fluence je skutocna limuzina. :yes: