Přidat multiair znamená komplet jinou hlavu a rozvody. Na tom se dá dost zlepšit oproti původné Gema palici, protože blok je solidní a kromě tolerancí a mizerně řešené klice na něm nelze moc zkazit. Je to od Hyundaie, ale jde již o kvalitní základ bez profilů, co vydrží vojskové destrukční zkoušky...
Mimochodem, tyto parametry motoru měly Busso motori 2.5 V6 v Alfách už hodně dávno... Takže snad jen ta spotřeba může být u Tigersharku díky sníženým ztrátám u MA lepší...
Tak nějak nevím, zda byly v tom žravém pětiválu horší mechanické ztráty v palici nebo v bloku, když odmyslím to elektrošílenství... Kdyby horší hlava, tak MA by zatraceně pomohl...
Já bych byl spíš rád, kdyby se přiučili Evropané.
Osobně raději 2,4 bez turba, než 1,4 s turbem.
Ten horní Dart není na amíka špatnej, ale dnes to holt žije pod meďourem...
.... tak "jen" přidali Multiair.... A co bys chtěl taky u atmo motoru řešit? Blok je z lehkých slitin, tam asi moc co tunit není, tak teď prostě přidali sofistikovanou hlavu....
184k z 2.4 je solidní údaj.... na auto typu Dart to myslím bohatě stačí....
Docela by mě zajímala spotřeba, ale to se tady asi nedozvíme....
No je to stará, moc neoblíbená GEMA, ale byla právě docela dost vylepšená. měl by ten motor být te´d v rámci konkurence jeden z těch lepších. Tahle nabídka se už dost přiblížila ze spodu ka Avangeru, takže sem zvědavý, jestli to prodeje rozhýbe... Díval sem se na konkurenci a ten Dart je po všech stránkách lepší..., takže sand se to rozjede. Turbobenzinum v těchto autech opravdu v Americe ještě není přáno (narozdíl třeba od F 500). Přitom 1,4 multiair jezdí stejně, neli - líp než tahle 2,4. Dlouho se budou amíci přučovat.. dlouho..