v USA se spekuluje o verzi SRT4, která by navázala na Neon SRT4 a Caliber SRT4.
Pohnáěn by měl byýt stejném motorem, tedy 2,4, ovšem ve verzi turbo.
Jinak motor je původní GEMA 2,4 jen tam přidali multiair...
wolff
0
No je to stará, moc neoblíbená GEMA, ale byla právě docela dost vylepšená. měl by ten motor být te´d v rámci konkurence jeden z těch lepších. Tahle nabídka se už dost přiblížila ze spodu ka Avangeru, takže sem zvědavý, jestli to prodeje rozhýbe... Díval sem se na konkurenci a ten Dart je po všech stránkách lepší..., takže sand se to rozjede. Turbobenzinum v těchto autech opravdu v Americe ještě není přáno (narozdíl třeba od F 500). Přitom 1,4 multiair jezdí stejně, neli - líp než tahle 2,4. Dlouho se budou amíci přučovat.. dlouho..
MariAchi
0
Já bych byl spíš rád, kdyby se přiučili Evropané.
Osobně raději 2,4 bez turba, než 1,4 s turbem.
Ten horní Dart není na amíka špatnej, ale dnes to holt žije pod meďourem...
Mr.Murphy
0
.... tak "jen" přidali Multiair.... A co bys chtěl taky u atmo motoru řešit? Blok je z lehkých slitin, tam asi moc co tunit není, tak teď prostě přidali sofistikovanou hlavu....
184k z 2.4 je solidní údaj.... na auto typu Dart to myslím bohatě stačí....
Docela by mě zajímala spotřeba, ale to se tady asi nedozvíme....
MariAchi
0
Mít tak ten MA na 2,4 pětiválu ze Stila...
petr164
0
Tak nějak nevím, zda byly v tom žravém pětiválu horší mechanické ztráty v palici nebo v bloku, když odmyslím to elektrošílenství... Kdyby horší hlava, tak MA by zatraceně pomohl...
petr164
0
Přidat multiair znamená komplet jinou hlavu a rozvody. Na tom se dá dost zlepšit oproti původné Gema palici, protože blok je solidní a kromě tolerancí a mizerně řešené klice na něm nelze moc zkazit. Je to od Hyundaie, ale jde již o kvalitní základ bez profilů, co vydrží vojskové destrukční zkoušky...
Anonym
0
Motor GEMA je ze společného vývoje Hyundai, Mitsubishi a Chrysler.
A verze 2,4 Turbo tohoto motoru měla taky velmi slušné parametry
petr164
0
Mimochodem, tyto parametry motoru měly Busso motori 2.5 V6 v Alfách už hodně dávno... Takže snad jen ta spotřeba může být u Tigersharku díky sníženým ztrátám u MA lepší...
Pohnáěn by měl byýt stejném motorem, tedy 2,4, ovšem ve verzi turbo.
Jinak motor je původní GEMA 2,4 jen tam přidali multiair...
Osobně raději 2,4 bez turba, než 1,4 s turbem.
Ten horní Dart není na amíka špatnej, ale dnes to holt žije pod meďourem...
184k z 2.4 je solidní údaj.... na auto typu Dart to myslím bohatě stačí....
Docela by mě zajímala spotřeba, ale to se tady asi nedozvíme....
A verze 2,4 Turbo tohoto motoru měla taky velmi slušné parametry