Nejmenší mladoboleslavské autíčko obohacuje nabídku o verzi Citigo Sport. Více než (v lepším případě) 55 kW z litrového atmosférického motůrku ale od tohoto sportovce nečekejte.
Ano, Renault Twingo R.S. a FIAT 500 Abarth opravdu mohou být v klidu, protoře disponují téměr dvojnásobným výkonem a slovo "sport" pro ně není jen několik kilo plastů navíc a červený "fofr pruhy" :-!
Tyto rádoby sportovní verze v podání Škody nikterak neuznávám, vychovávají tak zvláštní typ řidičů, kteří si myslí, že velikost ráfku kola a množství plastů určuje výkon jejich mazlíčka a podle toho to pak na silnici vypadá ... ale proti gustu žádný dišputát :-)
Náhodou, do toho by se dala nacpat i 1,6 >:-[] a spletl jsem se, myslel jsem 103 kw ;-)
Mimochodem, Twingo je stejná třída a v RS má taky skoro 100 kw
No nic, tak si počkáme na VW UP GT ;-)
nejlepší je to večer. Nebo když toho nahnojí hodně a většina lidí radši ani nikam nejede, protože na Nóvě jim řeknou, že je moc sněhu ať nikam nevyjížděj ;-) To je pak paráda. Než to technický rozsolí tak se vždycky jedu projet po okolí. V pangejtě ani v poli jsem teda letos ještě neskončil. Chce to blbnout jen v místech kde nehrozí že to někam pošleš. ;-)
přesně tak v tomhle je nova dobrá >:D >:D jinak tady na vysočině jsou parádní cesty a rozsolený jsou jen hlavní tahy takže mezi vesničkama to nebejvá většinou ani prohrnutý >:-[] a v poli jsem skončil v jedný úzký zatáčce naštěstí do pole to byla rovinka >:D
Tak to tady asi nevysvětlíš.
Těžko tady ta banda kritiků pochopí, že každý holt nevyžaduje 200 kobyl pod kapotou, ale prostě se mu jen líbí sportovní styling...
Kdyby do toho prcka dali 1.2TSI 63kW ci jeste lepe 77kW a rekl bych, ze by to diky vaze jelo jak strestene - s timto style kitem a lehce poupravenym podvozkem - parada... Takhle mi pouze citigo zacalo byt vzhledove trochu atraktivni v te cerne s cervenym pruhem (Ale 15 kola na tohle proboha...)...
81 KW? Tak málo? Já bych tam dal nejméně 90... A nechápu proč by nemělo být Citigo RS
=
VW Polo GTI = Fabia RS
VW Golf R nebo GTI (teď nevím) = Octavia RS
Passat R36 = Superb 3,6 FSI
VW UP! GT = NIC?
To mi přijde divné... 8-s
VW Polo GTI = Fabia RS - OK
VW Golf R nebo GTI (teď nevím) = Octavia RS - asi těžko, Golf GTi je podstatně sportovněji orientovaný a to i přes fakt, že jeho pátá generace (tedy Golf V GTi) měl stejně výkonný motor. Současné GTi je ve sportovnosti podstatně výš, než Octavia RS. Golf R je pojetím úplně jinde.
Passat R36 = Superb 3,6 FSI - úplně mimo. Motor v Superbu je slabší a Superb je orientovaný podstatně více na komfortní cestování, než na sportovní jízdní výkony. Opět přes fakt, že motor je v podstatě stejný, jen jinak naladěný.
O tvaru krabice od bot píše někdo, kdo má sám jednu krabici doma. Aneb citigo pomlouvá ten, kdo má stejně krabiciozní (zrzavou) Sportage. Hlavně že máš problém s označením sport a sám máš udejchanej benzínovej předohrab, který si nemá s tím citigo v dynamice co vyčítat a předčí ho výrazně akorát spotřebou >:D
Tak porad jsem na tom vyrazne lepe, nez ty, Vito, a to ti evidentne neda spat, kdyz se kolem toho porad dokola tocis. :-!
Pokud ti Sportage pripada jako hranata krabice, doporucuji hodne rychle navstevu ocniho lekare, v tvem pripade kombinovanou s psychologem. Zbytek toho blabolu pak opravdu nema cenu komentovat...
Ta edice "sport" je tady k smichu vsem krome mariachiho a tebe. mariachi ma evidentne spatny den, ty jsi mimo neustale...
Já ti nezávidím (není co), někteří lidé jsou nenároční (v tvém případě i hodně jednoduchý) a spokojí se i s málem. Já ti to přeji. Když jí miluješ, není co řešit >:D
Sport je k smíchu jen těm, co to nepochopili, jako třeba ty, ale to je běžné (ne nadarmo jsi nejpomaleji "myslící" diskutér). Stejně tak jak má BMW M packet i pro základní modely. Ale tam se tomu nikdo nesměje. To že mě a nejspíše i jiným přijde toto citigo kýčovité je věc jiná.
Podivejme se, kdopak nam to promluvil. Ten pitrys, ktery nas tady pred nedavnem presvedcoval, ze jsme vsichni idioti, kdyz se nam cena rapidu zda mimo a misto zlevneni, ze musi Rapid zdrazit. >:D
To je podobny "vykon", jako kdyz nas tady Vita presvedcoval, ze Octavku do stredni tridy cpou skodahateri.
To je celkem zajimavy sociologicky poznatek, ze se kluci takhle grupujete, kdyz uz jste si tak intelektualne blizci. Myslite, ze to jako dohromady vytahnete alespon na prumer naroda, jo? >:-[]
Ad skola - myslis, jako ze bychom teoreticky mohli byt spoluzaci? To te zklamu, chlapce. Ja do skolnich lavic zasedl naposled pred dlouhou radou let a bohuzel pamatuji jeste komancovske skolstvi a navic do "specialky" jsem nechodil... >:-[]
Předpokládám, že tahle [odkaz] edice hranaté krabice "sport" ti jako malýmu klukovi k smíchu nebyla.
Ale když jde o Škodovku, tak to ti lítaj nudle z nosu na všecky strany.
Sport edici měl třeba i Mégane Scénic, Espace, má jí i F500 a u všech to plní stajnou roli - stylovka, stylizovaná do sportovna.
Je to stajné, jako rejpat do SUV s předním (zadním) pohonem, že to nemá schopnosi v terénu jako pravověrnej teréňák.
Opravdu mi na tom nic k smíchu není, k smíchu jsou ty anti-škoda-vw reakce.
Kecy, prdy, bedary - svuj nazor na podobne "sportovni" edice jsem tady vyjadril jiz nekolikrat. Neco jineho je, kdyz je "sportovni" edici nazyvana nejvyssi vybava auta se stylizovanymi doplnky a nejsilnejsim motorem a neco jineho je, kdyz je to temer zaklad v kombinaci s nejslabsim motorem, aby i socky mely moznost koupit si "krutoprisne drsnou" karu.
A tento nazor mam bez ohledu na znacku. Takze ty kecy o anti-neco si nech pro zdejsi intelektualni "elitu", tem se zavdecis.
Ad odkaz - opravdu tady stavis 180konovy zavodni special na stejnou uroven jako ShityGo "Sport"!? 8-s:no:
Ja si na nestrannost nehraju - me nazory jsou a budou vzdycky subjektivni, stejne jako tvoje ci khokoli jineho. ShityGo pomerne presne vyjadruje muj nazor na toto auto. A verim, ze az se do nej posadis, das mi zapravdu. :-!
Hlavne, že niektoré automobilky si tú "športovosť" dajú rovno do názvu modelu. Kia SPORTage. Dokonalé stelesnenie športovosti. Hlavne so základným motorom, v základnom prevedení. Presne auto pre socky s drsnou károu SUV.
Ser.ieš si do vlastného hniezda.
Nová Kia Sportage svojim atletickým a robustným zovňajškom dokonale stelesňuje športovosť, ktorú nosí v mene a jej silný dizajn prebíja a zatieňuje všetky technické novinky. [odkaz]
Tak tady se té Sportage musím zastat - ono to totiž nemusí být výhradně sportovně jezdící auto, ale auto, vhodné pro sportovce, či sportovně založené lidi, nebo pro sportovní vyžití.
A uznávám, že tohle může splnit kdejaké auto.
Jak jiste vis, Sportage spada do kategorie SUV - zapremyslej tedy, co tato zkratka v originale znamena a k jakemu ucelu tato auta maji slouzit. Zavodeni na okruhu to ale neni, to ti rikam pro jistotu predem. Abys v tom nehledal konkurenci pro Aventadora.. >:-[]
Zatahnout do tohoto srovnani Sportage, byla z tve strany nebetycna blbost - Sportage i v te nejzakladnejsi verzi (pokud se nekdo pro ni rozhodne, coz ja bych neudelal, protoze v ni chybi vybavove prvky, bez kterych auto nechci) stoji jako dve citygo. Myslet, si, ze stejni lide, co zvazuji citygo, uvazuji zaroven o Sportage muze leda nekdo, kdo doted jezdi MHD. :-!
U Picanta je ovsem dostupna pouze s nejsilnejsim motorem, coz ma, alespon nejakou logiku a navic Picanto nevypada jako krabice od bot.
Ale ano, verze sport v teto podobe u Picanta mi pripada podobne ulitla jako u Citigo.
Stezovat si muzes klidne na lamparne, ja tady neplacu pod kazdym clankem jak nekdo od nekoho kopiruje - narozdil od tebe, Vito. 8-s
??? co to je???
to jako ze tam nekdo nahulil?
opravdu uroven zdejsich "odbornych" novinaru me dostava do kolen ... tak uz to aspon dejte do uvozovek, budete vypadat jako "vesela kopa" a ne jako diletant ... :-(
...jak se vždy při spojení slabého motoru a slovíčka SPORT vyrojí banda, co kritizuje právě ty nevalné jízdní výkony.
Ono totiž záměrem asi nebylo vytvoření konkurence pro Focus RS, ale prostě jen styling.
Zajímavé je, že když to samé udělá libovolná jiná automobilka, nikomu to nepřijde ani divné, ani směšné...
Evidentně vlastně nejde o to, jestli je Citigo Sport sportovní, nebo ne, jde jen o to se e-vykecat ze své upocené frustrace s jednou rukou na klávesnici a s druhou...v plenkách >:D
Konečně něco, na co se dá reagovat :-)
Osobně tipuju, že na tu sport edici chtějí nalákat mladé, možná až začínající, řidiče - ti jedou po sport stylingu jako diví.
Konkrétně na Citigo peníze nemají :-)
Ani u nás, ani v zahraničí.
Já jsem věkově i "postavením" (fuj, to zní hnusně) přesně cílovka Citiga a povím Ti, že je to poslední auto, o kterém bych přemýšlel. Mladí žijou sportem (sem nedám lyže), jezdí na dovolené (good luck), jezdí často ve čtyřech (tři píva jsou málo) a nejčastěji peníze musí dávat do jiných věci, než do auta.
Takže to moje okolí v 90 % případů řeší naftovým kombíkem a k tomu něčím malým ojetým do města.
A co si budeme povídat, práci Citiga zastane výborně taková Corsa C 1.2 16V za 60 tisíc a do konce života toho auta už se jezdí zadarmo. Do města není potřeba nový auto.
ty voe kterej mladej kluk by si koupil citygo??? >:D >:D to radši zajede do bazáču a koupí jetýho 15 lteýho bavoráka s omsiválcem >:D citigo určitě není snem maldýho kluka a ani ve verzi sport >:D
Jediné čo mi na tom príde SPORT, je podobnosť poťahov sedadiel s teplákmi ADIDAS... ;-) Ale účel svätí prostriedky, a pokiaľ to pomôže zvýšiť predaje, tak OK. Končím s výkrikom klasika "BRAVO VW/ŠKODA" (neviete náhodou, nemá to už registrované, aby som neporušoval práva duševného vlastníctva) :-O
Po stlaceni tlacitka Sport pri riadiacej pake sa automaticky podvozok prepne do tuhsieho modu,zvuk elektronicky premeni na rev leva,riadenie bude tuhsie,s silnou spatnou vazbou,vykon sa cipom automaticky precipuje na dravu bestiu...a hrdy majitel moze vyrazit!