Ekonomika
Excentricky dizajn Focusu asi Cinanom sedi. Mozno dobry namet na rozhovor s vedenim Fordu, co si myslia o Focuse. Globalny predajny uspech v USA a Cine, ale straty v Europe. Akou cestou pojde facelift a nastupca a ci sa im vyplati globalny model.
Globální Focus se Fordu jistě vyplatil, když jen v Číně a USA prodali kolem 600 000 ks. V takovém případě jsou nižší prodeje v Evropě Fordu "ukradený"...bohužel pro nás.
Na druhou stranu buďme rádi, že toto nepotkalo i globální Mondeo, které je designem mnohem blíž oku evropana.
Na druhou stranu buďme rádi, že toto nepotkalo i globální Mondeo, které je designem mnohem blíž oku evropana.
samozrejme, ze sa im vyplati. eu trh sa stava coraz viac marginalny.
Pro mě je problematický jen interiér. Z venku je to pěkné auto ať už HB nebo kombi.
A globální model je pro ně jednoznačně plus...všechny trhy si polěpší možná kromě Evropy...
To, co byl Focus v US před tím to byla tragédie...
A Mondeo / Fusion taky touto cestou...
A globální model je pro ně jednoznačně plus...všechny trhy si polěpší možná kromě Evropy...
To, co byl Focus v US před tím to byla tragédie...
A Mondeo / Fusion taky touto cestou...
Je opravdu zajímavé, že na Čínském trhu budou tak dominovat Americké a Evropské značky. Kdo by to byl řek, že zrovna v Číně budou mít rozum.
A největší legrace je, když tady někdo píše o čínském dumpingu a e😜anzi do Evropy a přitom drtivá většina těch čínských výrobků jsou evropské a US produkty, vyráběné v Číně podle evropských a US požadvků a potřeb.....klasických čínských výrobků je v importu ze Říše Středu míň jak pět procent z celého objemu.....
až na elektroniku, hračky, textil a obuv, kde už to čína chrlí ve velkém pod svými vlastními značkami.....
Jasně, hračky, obuv, textil a elektronika pod čínskými značkami zaplavila Evropu.....když seš hloupej a nechápeš smysl, tak aspoň nereaguj. To, že tvůj fotr měl za komančů tři nový auta neznamená, že všemu rozumíš nejlíp.
Jo ještě jsi zapomněl na zábavnou pyrotechniku, chytrolíne.....
Jo ještě jsi zapomněl na zábavnou pyrotechniku, chytrolíne.....
Už si trapnej, my víme že tvuj dědeček udával gestapu >😁
Trapnej seš ty, ty komoušskej pohrobku. Co sem napíšeš je totální kravina, kecy o autech za bolšánů, o cenách a otm, co se dostalo nebo ne, kecy u VW a nakonec i blbý kecy a nesmysly i o tý Americe, vo který víš stejnej prd, jako o čem koliv jiným. Seš jenom smradlavá onuce, která si tady můlže notovat tak ledas wolffem, protože ui v tý těžký konkurenci tady patříte k tý nejhorší špíně, co se tady vyskytuje.
Nedá mi si do Barrichella nerýpnout - 4 modely v první nejprodávanější desítce jsou od evropské značky. A nemusí se na pořadí skládat hned 2 jako v případě US... 😉
Proto souhlasím s textem článku a fandím škodovce, že si vede na čínském trhu tak dobře. A opravdu nesnáším přispívatele do "diskuze", kteří se vyjadřují tak zbrkle a brutálně na adresu redaktorů ACZ. I tyhle příspěvky podle mého svědčí o tom, co jsou to asi za řidiče... zbrklí a brutální, asi považují každého jiného účastníka provozu za debilního senilního pitomce, co nemá na silnici co dělat.
Ak sa vrátim k článku, ten hodnotí predaje globálne, nedelí ich na staršie či mladšie modely, lacnejšie alebo drahšie. Mne šlo o to, že redakcia vypychne to čo sa im (náhodou?) hodí a nerešpektuje fakty. Keď už tak prečo neporovnali čísla napr. s Passatom? Veď kde tu čítam ako Oktávia konkuruje Passatu... no ten je zase drahší, tak neviem ti. A Jetta sa mimochodom začala v Číne predávať v aktuálnej verzii, Lavida je tiež relatívna novinka, to skôr Oktávia je starý model... 😉
(samolibých ješitů je bohužel všude plno)