Prečo sa v texte porovnávajú čísla Oktávie s Golfom a nie s Borou/Jettou/Lavida ??? Niekedy mi pripadjú tieto spevochvály na škodu ako platené... Ja tento úspech škode prajem, prečo nie, ale voziť sa po chrbte Golfa je smiešne hlavne keď koncepčne sú určite viac podobné iné modely od VW a tie sú všetky tri v top 10... :no:
No ono se sice nikde nepíše o jaký typ focusu v Číně jde (může to být klidně převážně sedan), ale takto jak je to podáno to spíš působí, že šlo o focus HB tedy srovnatelný s golfem a pak by podle tebe Čína nebyla sedanoidní trh? Jádro pudla bude myslím v něčem jiném.
U Focusu je i sedan pořád Focus, zatímco sedan od Golfu už není Golf, takže pokud sečteš Golfa jen s jedním ze tří VW sedanů (Lavida, Jetta, Bora), samozřejmě nejlépe s tím nejpříbuznějším s tamním aktuálním Golfem, pak je vcelku jasno... ;-)
Pokud nerespektujete stáří jednotlivých modelů, pak vám vyjdou více zkreslené závěry. Tím mám na mysli, že Bora, Jetta (Lavida prošla modernizací loni) jsou už velmi staré modely, jejich cena je ukrutně odlišná (nižší), než v případě Golfu a Octavie. Ty se vyrábí a prodávají v Číně v předposledních generacích a jsou tedy cenově úplně jinde.
Proto souhlasím s textem článku a fandím škodovce, že si vede na čínském trhu tak dobře. A opravdu nesnáším přispívatele do "diskuze", kteří se vyjadřují tak zbrkle a brutálně na adresu redaktorů ACZ. I tyhle příspěvky podle mého svědčí o tom, co jsou to asi za řidiče... zbrklí a brutální, asi považují každého jiného účastníka provozu za debilního senilního pitomce, co nemá na silnici co dělat.
Tak ty si sa nám teda vyfarbil... Súdiť ľudí podľa prípevku na nete >:D , svoj názor tu môže prezentovať každý a súhlasiť s ním ti nikto nekáže. Ver, že v mojom veku (plus rodina) niesom nič z toho čo si napísal, ani zbrklý ani brutálny a ani neriešim ostatných účastníkov nakoľko mám pochopenie jak pre začiatočníkov tak pre seniorov...
Ak sa vrátim k článku, ten hodnotí predaje globálne, nedelí ich na staršie či mladšie modely, lacnejšie alebo drahšie. Mne šlo o to, že redakcia vypychne to čo sa im (náhodou?) hodí a nerešpektuje fakty. Keď už tak prečo neporovnali čísla napr. s Passatom? Veď kde tu čítam ako Oktávia konkuruje Passatu... no ten je zase drahší, tak neviem ti. A Jetta sa mimochodom začala v Číne predávať v aktuálnej verzii, Lavida je tiež relatívna novinka, to skôr Oktávia je starý model... ;-)
:yes: Souhlas, on dneska není problém se kouknout na stránky prodejce v Číně a zjistit si fakta jak u Oktávie tak u Golfu a starších (až obstarožních) modelů. Nicméně touhle svojí reakcí si tady vysloužíš jedině hysterické a demagogické odpovědi těch "nejchytřejších".....
Excentricky dizajn Focusu asi Cinanom sedi. Mozno dobry namet na rozhovor s vedenim Fordu, co si myslia o Focuse. Globalny predajny uspech v USA a Cine, ale straty v Europe. Akou cestou pojde facelift a nastupca a ci sa im vyplati globalny model.
Globální Focus se Fordu jistě vyplatil, když jen v Číně a USA prodali kolem 600 000 ks. V takovém případě jsou nižší prodeje v Evropě Fordu "ukradený"...bohužel pro nás.
Na druhou stranu buďme rádi, že toto nepotkalo i globální Mondeo, které je designem mnohem blíž oku evropana.
Pro mě je problematický jen interiér. Z venku je to pěkné auto ať už HB nebo kombi.
A globální model je pro ně jednoznačně plus...všechny trhy si polěpší možná kromě Evropy...
To, co byl Focus v US před tím to byla tragédie...
A Mondeo / Fusion taky touto cestou...
A největší legrace je, když tady někdo píše o čínském dumpingu a expanzi do Evropy a přitom drtivá většina těch čínských výrobků jsou evropské a US produkty, vyráběné v Číně podle evropských a US požadvků a potřeb.....klasických čínských výrobků je v importu ze Říše Středu míň jak pět procent z celého objemu.....
Jasně, hračky, obuv, textil a elektronika pod čínskými značkami zaplavila Evropu.....když seš hloupej a nechápeš smysl, tak aspoň nereaguj. To, že tvůj fotr měl za komančů tři nový auta neznamená, že všemu rozumíš nejlíp.
Jo ještě jsi zapomněl na zábavnou pyrotechniku, chytrolíne.....
Trapnej seš ty, ty komoušskej pohrobku. Co sem napíšeš je totální kravina, kecy o autech za bolšánů, o cenách a otm, co se dostalo nebo ne, kecy u VW a nakonec i blbý kecy a nesmysly i o tý Americe, vo který víš stejnej prd, jako o čem koliv jiným. Seš jenom smradlavá onuce, která si tady můlže notovat tak ledas wolffem, protože ui v tý těžký konkurenci tady patříte k tý nejhorší špíně, co se tady vyskytuje.
Nedá mi si do Barrichella nerýpnout - 4 modely v první nejprodávanější desítce jsou od evropské značky. A nemusí se na pořadí skládat hned 2 jako v případě US... ;-)