Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čínský trh v roce 2012: Focus první, Octavia v nejlepší třicítce

Pořadí nejprodávanějších aut ještě loni v listopadu vedl Buick Excelle, nakonec ale první příčku na největším trhu světa obsadil Ford Focus.
Zpět na článek
16. 1. 2013 09:44
16. 1. 2013 10:22
16. 1. 2013 19:24
16. 1. 2013 11:48
16. 1. 2013 20:03
16. 1. 2013 21:37
Avatar - R32
16. 1. 2013 09:44
Oktávia vs Golf?
Prečo sa v texte porovnávajú čísla Oktávie s Golfom a nie s Borou/Jettou/Lavida ??? Niekedy mi pripadjú tieto spevochvály na škodu ako platené... Ja tento úspech škode prajem, prečo nie, ale voziť sa po chrbte Golfa je smiešne hlavne keď koncepčne sú určite viac podobné iné modely od VW a tie sú všetky tri v top 10... :no:
Rozbalit vlákno
10
16. 1. 2013 09:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
16. 1. 2013 10:12
Re: Oktávia vs Golf?
Souhlas. Navic bych u redaktora Auto.cz ocekaval znalost faktu, ze Cina je silne "sedanoidni" trh a Octavka ma k sedanu mnohem bliz, nez Golf.
16. 1. 2013 10:51
Re: Oktávia vs Golf?
No ono se sice nikde nepíše o jaký typ focusu v Číně jde (může to být klidně převážně sedan), ale takto jak je to podáno to spíš působí, že šlo o focus HB tedy srovnatelný s golfem a pak by podle tebe Čína nebyla sedanoidní trh? Jádro pudla bude myslím v něčem jiném.
Avatar - white label
16. 1. 2013 22:03
Re: Oktávia vs Golf?
U Focusu je i sedan pořád Focus, zatímco sedan od Golfu už není Golf, takže pokud sečteš Golfa jen s jedním ze tří VW sedanů (Lavida, Jetta, Bora), samozřejmě nejlépe s tím nejpříbuznějším s tamním aktuálním Golfem, pak je vcelku jasno... ;-)
16. 1. 2013 21:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bubáq
16. 1. 2013 10:39
Re: Oktávia vs Golf?
Pokud nerespektujete stáří jednotlivých modelů, pak vám vyjdou více zkreslené závěry. Tím mám na mysli, že Bora, Jetta (Lavida prošla modernizací loni) jsou už velmi staré modely, jejich cena je ukrutně odlišná (nižší), než v případě Golfu a Octavie. Ty se vyrábí a prodávají v Číně v předposledních generacích a jsou tedy cenově úplně jinde.

Proto souhlasím s textem článku a fandím škodovce, že si vede na čínském trhu tak dobře. A opravdu nesnáším přispívatele do "diskuze", kteří se vyjadřují tak zbrkle a brutálně na adresu redaktorů ACZ. I tyhle příspěvky podle mého svědčí o tom, co jsou to asi za řidiče... zbrklí a brutální, asi považují každého jiného účastníka provozu za debilního senilního pitomce, co nemá na silnici co dělat.
Avatar - R32
16. 1. 2013 10:53
Re: Oktávia vs Golf?
Tak ty si sa nám teda vyfarbil... Súdiť ľudí podľa prípevku na nete >:D , svoj názor tu môže prezentovať každý a súhlasiť s ním ti nikto nekáže. Ver, že v mojom veku (plus rodina) niesom nič z toho čo si napísal, ani zbrklý ani brutálny a ani neriešim ostatných účastníkov nakoľko mám pochopenie jak pre začiatočníkov tak pre seniorov...
Ak sa vrátim k článku, ten hodnotí predaje globálne, nedelí ich na staršie či mladšie modely, lacnejšie alebo drahšie. Mne šlo o to, že redakcia vypychne to čo sa im (náhodou?) hodí a nerešpektuje fakty. Keď už tak prečo neporovnali čísla napr. s Passatom? Veď kde tu čítam ako Oktávia konkuruje Passatu... no ten je zase drahší, tak neviem ti. A Jetta sa mimochodom začala v Číne predávať v aktuálnej verzii, Lavida je tiež relatívna novinka, to skôr Oktávia je starý model... ;-)
16. 1. 2013 12:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 1. 2013 13:56
Re: Oktávia vs Golf?
:yes: Souhlas, on dneska není problém se kouknout na stránky prodejce v Číně a zjistit si fakta jak u Oktávie tak u Golfu a starších (až obstarožních) modelů. Nicméně touhle svojí reakcí si tady vysloužíš jedině hysterické a demagogické odpovědi těch "nejchytřejších".....
Avatar - Ham.
16. 1. 2013 14:48
Re: Oktávia vs Golf?
:yes:
(samolibých ješitů je bohužel všude plno)
16. 1. 2013 10:22
Cinsky uspech
Excentricky dizajn Focusu asi Cinanom sedi. Mozno dobry namet na rozhovor s vedenim Fordu, co si myslia o Focuse. Globalny predajny uspech v USA a Cine, ale straty v Europe. Akou cestou pojde facelift a nastupca a ci sa im vyplati globalny model.
Rozbalit vlákno
7
16. 1. 2013 10:36
Re: Cinsky uspech
Globální Focus se Fordu jistě vyplatil, když jen v Číně a USA prodali kolem 600 000 ks. V takovém případě jsou nižší prodeje v Evropě Fordu "ukradený"...bohužel pro nás.

Na druhou stranu buďme rádi, že toto nepotkalo i globální Mondeo, které je designem mnohem blíž oku evropana.
16. 1. 2013 11:09
Re: Cinsky uspech
Myslel som to tak, ze by mali 2 uspesne modely namiesto jedneho polouspesneho, ale je pravda, ze pred eurovou krizou bol Focus celkom uspesny v EU.
Avatar - Atlis
16. 1. 2013 11:02
Re: Cinsky uspech
samozrejme, ze sa im vyplati. eu trh sa stava coraz viac marginalny.
Avatar - WinDiesel
16. 1. 2013 21:17
Re: Cinsky uspech
Evropský trh se svými cca 17 mil. vozy prodanými ročně (záp, stř, vých Evropa) nemůže být nikdy marginálním trhem, to je blbost.
16. 1. 2013 14:36
Re: Cinsky uspech
Pro mě je problematický jen interiér. Z venku je to pěkné auto ať už HB nebo kombi.
A globální model je pro ně jednoznačně plus...všechny trhy si polěpší možná kromě Evropy...
To, co byl Focus v US před tím to byla tragédie...
A Mondeo / Fusion taky touto cestou...
16. 1. 2013 19:24
Re: Cinsky uspech
a kdyby dodavali 8mi palcovou navi jako v USA, tak by vnitrek pookral >:D a hlavne vypadal jinak
16. 1. 2013 19:58
Re: Cinsky uspech
Su aj taki, co tie Windoze nemusia ;-)
16. 1. 2013 11:48
Čínský trh
Je opravdu zajímavé, že na Čínském trhu budou tak dominovat Americké a Evropské značky. Kdo by to byl řek, že zrovna v Číně budou mít rozum.
Rozbalit vlákno
5
16. 1. 2013 13:59
Re: Čínský trh
A největší legrace je, když tady někdo píše o čínském dumpingu a expanzi do Evropy a přitom drtivá většina těch čínských výrobků jsou evropské a US produkty, vyráběné v Číně podle evropských a US požadvků a potřeb.....klasických čínských výrobků je v importu ze Říše Středu míň jak pět procent z celého objemu.....
Avatar - Barrichello
16. 1. 2013 15:38
Re: Čínský trh
až na elektroniku, hračky, textil a obuv, kde už to čína chrlí ve velkém pod svými vlastními značkami.....
17. 1. 2013 19:10
Re: Čínský trh
Jasně, hračky, obuv, textil a elektronika pod čínskými značkami zaplavila Evropu.....když seš hloupej a nechápeš smysl, tak aspoň nereaguj. To, že tvůj fotr měl za komančů tři nový auta neznamená, že všemu rozumíš nejlíp.

Jo ještě jsi zapomněl na zábavnou pyrotechniku, chytrolíne.....
Avatar - Barrichello
18. 1. 2013 09:06
Re: Čínský trh
Už si trapnej, my víme že tvuj dědeček udával gestapu >:D
18. 1. 2013 12:34
Re: Čínský trh
Trapnej seš ty, ty komoušskej pohrobku. Co sem napíšeš je totální kravina, kecy o autech za bolšánů, o cenách a otm, co se dostalo nebo ne, kecy u VW a nakonec i blbý kecy a nesmysly i o tý Americe, vo který víš stejnej prd, jako o čem koliv jiným. Seš jenom smradlavá onuce, která si tady můlže notovat tak ledas wolffem, protože ui v tý těžký konkurenci tady patříte k tý nejhorší špíně, co se tady vyskytuje.
16. 1. 2013 14:54
Není co dodat
BRAVWO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
16. 1. 2013 15:32
3 neprodávanější modely v číně
od US značek >:D >:D :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2013 20:03
Rýpnutí
Nedá mi si do Barrichella nerýpnout - 4 modely v první nejprodávanější desítce jsou od evropské značky. A nemusí se na pořadí skládat hned 2 jako v případě US... ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Barrichello
16. 1. 2013 20:37
Re: Rýpnutí
US značky maj taky 4 modely, ovšem narozdíl od VW jsou ty modely na prvních 3 místěch, takže tzv. bedna je celá americká...

Takže rýpnutí je hezký, ale poněkud mimo >:D >:D >:D
16. 1. 2013 21:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.