Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Citroën DS5 HYbrid4 – Pětka hybrid

Pokud hrajete golf, pak víte, že pětka hybrid je pro mnohé hráče pomocníkem k nezaplacení. Sedí tahle přezdívka i na Citroën DS5 s elektromotorem?
Zpět na článek
16. 1. 2013 10:15
16. 1. 2013 12:08
16. 1. 2013 13:02
16. 1. 2013 13:04
16. 1. 2013 10:17
16. 1. 2013 11:32
16. 1. 2013 11:58
16. 1. 2013 14:27
16. 1. 2013 15:17
18. 1. 2013 10:13
19. 1. 2013 14:13
16. 1. 2013 10:15
...
Za test jako obvykle pochvala.
Jen si prosím opravte "dyskomfort", zas tak tvrdý to řazení nebude. :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
16. 1. 2013 11:17
Re: ...
Ačkoliv se to málokdy takto opravdu používá, tak tvar dyskomfort je v češtině správný.
16. 1. 2013 12:08
Re: ...
To tedy nevím, je to stejné jako disharmonie. Dis- je z latiny předpona pro negaci. Dys- je řečtiny a používá se spíše v lékařství. Kupodivu v oficiálních pravidlech českého pravopisu slovo chybí, je to novotvar.
V podstatě tedy můžete psát tak i tak. Osobně bych disharmonické chování převodovky označil jako nekomfortní, ale je to jedno.
Avatar - Katikakus
16. 1. 2013 13:02
Re: ...
V cestine jsou pripustne oba tvary, kazdopadne prirozenejsi me osobne prijde verze s dis-...
Avatar - WinDiesel
16. 1. 2013 13:04
Re: ...
Já bych se také podobnému divně znějícímu pojmu "dyskomfort" radši vyhnul - když negace tak dis, a neharmonické/nekomfortní je lepší.
16. 1. 2013 10:17
Hezký den
K autu se vyjadřovat nějak ani nemusím, protože je asi určeno pro poněkud specifickou cílovou skupinu zákazníků. K té pětce hybrid v golfu bych chtěl podotknout, že je to vyloženě dámská hůl.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
16. 1. 2013 13:04
Re: Hezký den
Jen aby to nebyl dyshybrid ........... >:D
16. 1. 2013 11:32
Hviezdicky
Pred zmenou vizaze webu ste do testov davali aj graficky suhrn s ciastkovym hodnotenim auta.
Pracujete na tom (davnejsie bola zmienka, ze sa to vylepsuje) a bude to zverejnene, ci uz ostavate pri hviezdickach odcitanych z teplomera alebo odkial sa vzali?

Ak by boli hviezdicky urcovane podla minulych hodnoteni, kde vysledok sa pohyboval zvycajne medzi 6.4-8.4, tak by ste mohli priradit 3-4 hviezdy na vsetky auta. 2.5 by nemohlo dostat ani toto DS5.
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2013 11:58
4x4 hybrid
skoda ze ste nenapisali nieco viac o tom systeme, realny dojazd na baterie, ako dlho trva nabijanie, ci sa nabiju bateria aj pocas stania alebo len za brzdenia
do akej rychlosti funguje 4x4 a ci je to v praxi funguje ako to od napr subaru alebo skor vw
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PeterLuk
16. 1. 2013 15:53
Re: 4x4 hybrid
Na MACZ je niekto kto má Peuegot 3008 HY, tak sa opýtaj. ;-)
16. 1. 2013 12:42
kokpit jak v letadle?
autori prirovnani interieru DS5 ku kokpitu letadla by mohli zaroven uviest, ktoremu lietadlu by sa to malo akoze podobat. >:D
Rozbalit vlákno
8
16. 1. 2013 13:14
Re: kokpit jak v letadle?
Tomu z 2.sv. vojny asi nie, toboz bojovej stihacke, ale priestorova pribuznost ovladacich prvkov k civilnym strojom tam je [odkaz] DS5 [odkaz]
16. 1. 2013 15:39
Re: kokpit jak v letadle?
nechcem ti do toho kecat, asi mam slabsiu predstavivost :-) Kazdopadne s touto DS5 som presiel cca 500km, dizajnovo nemam komentare, ale ako bolo spomenute, ta prevodovka...
16. 1. 2013 19:24
Re: kokpit jak v letadle?
Ze ti chyba volant a LCD na mieste spolujazdca si mal hned povedat >:D
Avatar - PeterLuk
16. 1. 2013 15:47
Re: kokpit jak v letadle?
Večšinou mám rovnaký názor, ale u tohto auta se nezhodneme. Mne teda lietadlo pripomína určite viac, než SAABy či KIA ceed. Čím? Tak napríklad ovládačmy umiestnenými medzi sedadlami na strope. Napríklad aj prístroje mi pripomínajú lietadlo - je toho viac. Dnes sa píše ku každému druhému autu, že interiér vyzerá ako v lietadle, pritom ale pochybujem že by viac ako polovica autorov v lietadle sedeli. Ale toto auto je výnimka, naozaj mi lietadlo pripomína a nielen preto, že som fanúšik CItroenu. :-! ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
16. 1. 2013 15:54
Re: kokpit jak v letadle?
I autor je výjimka ;-)
Avatar - PeterLuk
16. 1. 2013 15:49
Re: kokpit jak v letadle?
Tak som ti to našiel, je to Tornado. Veľká podobnosť, že? ;-) >:-[]
[odkaz]
16. 1. 2013 15:58
Re: kokpit jak v letadle?
ano diky, tu je konecne vidiet ze DS5 je takmer identicka kopia interieru lietadla. Som spokojny, ze sa to vyjasnilo a mozem si povedat, ze moj dnesny den mal zmysel >:D
Bezpochyby je to super presuvadlo, viem si predstavit miesta na zemi kde ma svojich zakaznikov.
16. 1. 2013 16:16
Re: kokpit jak v letadle?
Nad tím přirovnáním jsem se podivoval již při první testu DS. Jako člověku co lítá a kolem letadel se motá mi samým nevěřícným kroucením hlavou až za krkem bolí. Když se řekne moderní letadlo, tak si třeba představím Cirruse. Těm ale interiér navrhovali ve spolupráci s BMW a vypadá opravdu jinak. Jestli je nějaký interiér v letadle srovnatelný s interiérem automobilovým, pak je tu u ICON 5A [odkaz] To ale s tímto "letadlovým interiérem" u Citroenu nemá nic společného ;-\ Tak nevím :-(
Avatar - Ham.
16. 1. 2013 14:27
Courage
Na tom autě je luxusní jen cena. Za 1,2 mega auto, které má zcela mimoňskou převodovku tomu říkám ***ge.
Rozbalit vlákno
1
16. 1. 2013 15:17
Re: Courage
Reálná cena bude tak o 1/4 nižší, ale úroveň převodovky i tak měla být lepší, to je fakt.
16. 1. 2013 15:25
Odkladaci prostory
Odkladaci prostory, to je postrach kazdeho testera. Jejich absence na stredovem tunelu nejenze nevadi, ale ja ji dokonce vitam. Nic nepokazi dojem z interieru vic, nez vyrezane diry v plastu - viz. dnesni A4 nebo Octaviu III - nechapu jak to muze chvalit, vzdyt to vypada jako korejsky pisoar.

Naopak stredovy tunel bez dvirek, otvoru a pod vypada nejen hodnotneji, ale hlavne se v tech dirach neusazuje prach a spina.

No a posledni postrach - kam kruci odlozit 0,5 lahev? Nevim co k tomu rict, snad jen to, ze opravdu se najde magor, ktery si za jizdy postavi mezi prevodovku a stredovou operku nejakou prekazku?
Rozbalit vlákno
3
16. 1. 2013 15:46
Re: Odkladaci prostory
mne to tiez vadilo a patral som priamo vo Velizy na vyvojovom centre, ze ako to mysleli >:D Odpoved, zjavne mierne nadsadena, bola, ze civilizovana Europa si do auta netaha flase a kavy v plastovych kelimkoch, ale sa pre obcerstvenie zastavia na odpocivadle >:D >:D >:D
16. 1. 2013 16:29
Re: Odkladaci prostory
Tak jsem asi necivilizovaný buran >:D Každý den, si udělám ranní kávu a tu si beru do auta na cestu do práce. Vzhledem k poměrně dobře řešenému středovému panelu v civicu 8.g, kde je roletka skoro od fofrklacku až po loketní opěrku a kde v prostoru pod roletkou jsou "posouvací" dorazi na hrníčky/kelímky/piksly s kefírem atd. si bez problému vetknu hrnek a jedu. Vzhledem k výškovému řešení řadička/loketka/středový tunel zde nepřekáží ani ta 0,5l petka. No jo, a to je to jen 7 let co jsem utekl z Prahy a už jsem tak moc zpustnul a zburanovatěl >:-[]
Jo a prach a špína. Neni problém, většina aut má přeci vnitřní gumové dno přihrádek vyndavací. Pravda, že někteří jednodušší jedinci to nepochopili a třeba u hyundai jim přišlo směšné, že tam ta guma není přidělaná.
Avatar - positivemind
16. 1. 2013 19:32
Re: Odkladaci prostory
Jel jsi někdy delší trasu? Absence jakéhokoliv držáku na středové konzole je tristní, tady se očividně nepočítá s tím, že je tohle nějaký cesťák.
18. 1. 2013 10:13
flase
nechapem tu modu hladat odkladacie otvory pre flase. keby to bolo nejake pracovne auto tak ok, ale u tohoto? To je ako keby som hladal u rolls roycu otvor pre flase. Kua a kde je otvor pre motorovu pilu? Take auto by som si nekupil, nema otvor pre motorovu pilu.
BTW, ked uz v aute pijete, preco sa aj nenajete, nabuduce poprosim skritizovat aj chybajucu vyklapaciu dosticku na volante pre krajanie slaniny/ odlozenie bagety
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Misanick
19. 1. 2013 14:13
Re: flase
Nedokážu si představit, že bych za jízdy měl pít horké kafe z kelímku a během řízení se ho pokoušet vytahovat z nějakého pochybného držáku na palubní desce, nejlépe v místech, kde bude překážet při manipulaci s rádiem, navigací nebo ovládáním klimatizace. Na běžnou petku bohatě poslouží kapsy ve dveřích nebo schránka před spolujezdcem. Všechny nápoje by během jízdy měly být v uzavřeném obalu, aby při akceleraci nebo brždění nedošlo k jejich rozlití do elektronických součástí vozidla, potahy nebo na posádku.