Nedokážu si představit, že bych za jízdy měl pít horké kafe z kelímku a během řízení se ho pokoušet vytahovat z nějakého pochybného držáku na palubní desce, nejlépe v místech, kde bude překážet při manipulaci s rádiem, navigací nebo ovládáním klimatizace. Na běžnou petku bohatě poslouží kapsy ve dveřích nebo schránka před spolujezdcem. Všechny nápoje by během jízdy měly být v uzavřeném obalu, aby při akceleraci nebo brždění nedošlo k jejich rozlití do elektronických součástí vozidla, potahy nebo na posádku.
nechapem tu modu hladat odkladacie otvory pre flase. keby to bolo nejake pracovne auto tak ok, ale u tohoto? To je ako keby som hladal u rolls roycu otvor pre flase. Kua a kde je otvor pre motorovu pilu? Take auto by som si nekupil, nema otvor pre motorovu pilu.
BTW, ked uz v aute pijete, preco sa aj nenajete, nabuduce poprosim skritizovat aj chybajucu vyklapaciu dosticku na volante pre krajanie slaniny/ odlozenie bagety
Tak jsem asi necivilizovaný buran >:D Každý den, si udělám ranní kávu a tu si beru do auta na cestu do práce. Vzhledem k poměrně dobře řešenému středovému panelu v civicu 8.g, kde je roletka skoro od fofrklacku až po loketní opěrku a kde v prostoru pod roletkou jsou "posouvací" dorazi na hrníčky/kelímky/piksly s kefírem atd. si bez problému vetknu hrnek a jedu. Vzhledem k výškovému řešení řadička/loketka/středový tunel zde nepřekáží ani ta 0,5l petka. No jo, a to je to jen 7 let co jsem utekl z Prahy a už jsem tak moc zpustnul a zburanovatěl >:-[]
Jo a prach a špína. Neni problém, většina aut má přeci vnitřní gumové dno přihrádek vyndavací. Pravda, že někteří jednodušší jedinci to nepochopili a třeba u hyundai jim přišlo směšné, že tam ta guma není přidělaná.
Nad tím přirovnáním jsem se podivoval již při první testu DS. Jako člověku co lítá a kolem letadel se motá mi samým nevěřícným kroucením hlavou až za krkem bolí. Když se řekne moderní letadlo, tak si třeba představím Cirruse. Těm ale interiér navrhovali ve spolupráci s BMW a vypadá opravdu jinak. Jestli je nějaký interiér v letadle srovnatelný s interiérem automobilovým, pak je tu u ICON 5A [odkaz] To ale s tímto "letadlovým interiérem" u Citroenu nemá nic společného ;-\ Tak nevím :-(
ano diky, tu je konecne vidiet ze DS5 je takmer identicka kopia interieru lietadla. Som spokojny, ze sa to vyjasnilo a mozem si povedat, ze moj dnesny den mal zmysel >:D
Bezpochyby je to super presuvadlo, viem si predstavit miesta na zemi kde ma svojich zakaznikov.
Večšinou mám rovnaký názor, ale u tohto auta se nezhodneme. Mne teda lietadlo pripomína určite viac, než SAABy či KIA ceed. Čím? Tak napríklad ovládačmy umiestnenými medzi sedadlami na strope. Napríklad aj prístroje mi pripomínajú lietadlo - je toho viac. Dnes sa píše ku každému druhému autu, že interiér vyzerá ako v lietadle, pritom ale pochybujem že by viac ako polovica autorov v lietadle sedeli. Ale toto auto je výnimka, naozaj mi lietadlo pripomína a nielen preto, že som fanúšik CItroenu. :-!;-)
mne to tiez vadilo a patral som priamo vo Velizy na vyvojovom centre, ze ako to mysleli >:D Odpoved, zjavne mierne nadsadena, bola, ze civilizovana Europa si do auta netaha flase a kavy v plastovych kelimkoch, ale sa pre obcerstvenie zastavia na odpocivadle >:D >:D >:D
nechcem ti do toho kecat, asi mam slabsiu predstavivost :-) Kazdopadne s touto DS5 som presiel cca 500km, dizajnovo nemam komentare, ale ako bolo spomenute, ta prevodovka...
Odkladaci prostory, to je postrach kazdeho testera. Jejich absence na stredovem tunelu nejenze nevadi, ale ja ji dokonce vitam. Nic nepokazi dojem z interieru vic, nez vyrezane diry v plastu - viz. dnesni A4 nebo Octaviu III - nechapu jak to muze chvalit, vzdyt to vypada jako korejsky pisoar.
Naopak stredovy tunel bez dvirek, otvoru a pod vypada nejen hodnotneji, ale hlavne se v tech dirach neusazuje prach a spina.
No a posledni postrach - kam kruci odlozit 0,5 lahev? Nevim co k tomu rict, snad jen to, ze opravdu se najde magor, ktery si za jizdy postavi mezi prevodovku a stredovou operku nejakou prekazku?
To tedy nevím, je to stejné jako disharmonie. Dis- je z latiny předpona pro negaci. Dys- je řečtiny a používá se spíše v lékařství. Kupodivu v oficiálních pravidlech českého pravopisu slovo chybí, je to novotvar.
V podstatě tedy můžete psát tak i tak. Osobně bych disharmonické chování převodovky označil jako nekomfortní, ale je to jedno.
skoda ze ste nenapisali nieco viac o tom systeme, realny dojazd na baterie, ako dlho trva nabijanie, ci sa nabiju bateria aj pocas stania alebo len za brzdenia
do akej rychlosti funguje 4x4 a ci je to v praxi funguje ako to od napr subaru alebo skor vw
Pred zmenou vizaze webu ste do testov davali aj graficky suhrn s ciastkovym hodnotenim auta.
Pracujete na tom (davnejsie bola zmienka, ze sa to vylepsuje) a bude to zverejnene, ci uz ostavate pri hviezdickach odcitanych z teplomera alebo odkial sa vzali?
Ak by boli hviezdicky urcovane podla minulych hodnoteni, kde vysledok sa pohyboval zvycajne medzi 6.4-8.4, tak by ste mohli priradit 3-4 hviezdy na vsetky auta. 2.5 by nemohlo dostat ani toto DS5.
K autu se vyjadřovat nějak ani nemusím, protože je asi určeno pro poněkud specifickou cílovou skupinu zákazníků. K té pětce hybrid v golfu bych chtěl podotknout, že je to vyloženě dámská hůl.