Mercedes na nic nečeká a rovnou zveřejnil německý ceník pro nový kompaktní sedan CLA. Zpočátku se bude nabízet se čtyřmi benzinovými a jedním dieselovým motorem.
Předek je designově perfektní, boční profil OK, ale pak se kouknu na zadek a ten je jakoby CLA nechali dlouho a moc blízko zaparkované u táboráku a zadek se jim začal roztékat.
to je vec vkusu, mne sa to páči a je to rozhodne lepšie ako E classe !!! Mňa skôr mrzí že sa to dosť odklonilo od štúdie, kde prehlasovali že sa to meniť nebude. Predné svetlá sú väčšie, čo tomu moc nepridalo a tak isto spätné zrkadlá sú mohutnejšie čo moc dynamicky nepôsobí !!! Inak krásne auto :-)
je to turbomotor takze tak ;-) .... bezna 1,6tka by nemala 200Nm a ani take super zrychelenie ani maximalku.... :yes:
takze nevidim problem :yes:
co ma ale fakt prekvapilo je priplatok 4tisic eur za CLA oproti kratkemu Acku... to sa niekto musel zblaznit 8-s .. priplacat si 4 tisicky za kufor? Nuz neviem....
Taky medak C je ovela lepsia volba... navyse v zaklade ma uz 115Kw..... co je uz celkom dostojny vykon :yes: a cenovo nebude daleko od CLA s tym istym motorom... pricom ten pocitovy rozdiel medzi C a CLA je priepastny... jasne ze C je daleko lepsim autom :yes:
90 kW je stále 90 kW. Krútiaci moment do zrýchlenia z pokoja neťahaj. Práve zrýchlenie 0-100 je kategória kde ide len o výkon. Preto to moje zdvihnuté obočie.
Teraz som pozeral stránky Mercedesu a rozdiel je nie 4000, ale až 6300: A180 je za 22920 eur a CLA180 je za 29220 eur. Napriek môjmu nadšeniu z výzoru CLA by som zrejme toľko peňazí za predokolku nižšej strednej triedy v základnej výbave nedal. 8-s ;-\
Tiez sa mi cenovy odstup zda prilis maly. Najma ak si vezmem 250 benzin, co je asi jedina motorizacia, ktora ma z tejto ponuky zaujima. So zvacsenim sa pripravuje aj zdrazenie triedy C v novej generacii, inak to nedava zmysel. Kriza skoncila :-)
Kdyby CLA dostalo jiný předek, tak bych to klidně bral tak, že je to alternativa k C. Stejně jako CLS k E. Ale s předkem Ačka a hnanou přední nápravou to tak vzít nemohu. Tohle však hravě vyřeší zvětšení C. :-)
Uvidíme, jaké ceny přinese nové C. Nepřekvapilo by mne, kdyby rozdíl zůstal relativně malý. CLA je spíš stylovější, C bude v základu pořád mířit na firmy.
Ved prave. Neberiem to ako realnu alternativu, len poukazujem na sebavedome ceny. Za auto o triedu mensie s pohonom na predok. Ked opustime hviezdu, sme v teritoriu 328i.
Auto je to beze sporu nádherné. Nicméně za tak malé auto je to příliš mnoho peněz! Je jasné, že srovnání se subprémií není vždy na místě, ale nová Octavia v plné palbě s 2,0 TDI, který může konkurovat 220 CDI vyjde o dost levněji a je to větší auto. Když jsme u těch sedanů. Těžko říct, jestli Mercedes trochu tou cenou nepřestřelil.
Jistě že přestřelili ono už jenom A class je sakra drahá při nějakym lepšim motoru a výbavě je to okamžitě 800tis ale i milion >:D za to mám spoustu zajímavějších aut dle mě.... Nehledě na to že milon stojí i Camaro. U CLA cena 725tis to asi ani nestojí Passat CC
Cena pre CLA bude pre základ 27.490,-, teda aj v Česku bude cena nebude presahovať 700.000,- (ide skôr o psychologický efekt)
Shooting Brake od CLA bude rádovo o 2.500,- drahší.
K prednej časti modelu C - má mať väčší rázvor, na druhú stranu masívna časť masky (aká je aj v prípade A triedy) bude viditeľná aj pri nej.
CL je imidžová rada. Neplatí sa za technológiu, ale za dizajn. Taký luxus, čo sa dá dosiahnúť aj pre masy.
pánové včera jsem měl tu čest si osobně tento vůz tajně prohlédnout, nasednout ve skladu jednoho dealera v německém Hamburku v černé metalíze se sport packetem ..je to skvosk!!..malý a proporčně perfektně vyvážený sedan..prostě ideální hračka k víkendovému sportování :))