Novinky
1,7 t je dosť, ktovie koľko by to vážilo s hardtopom.Ale zasa je to kus auta veľkosti Insígnie a aj ta základná výbava čosi váži...topper, platí sa nie za meno ale dizajn, imidž, v Astre nedostanes kozennu palubovku...platí to ceste, čo je iné, je drahsie...podľa teba.by si ľudia nekupovali ani Smart
ja viem.... za imidz sa plati.... ved ja nic 😉 je mi to jasne ze taketo "imidzovky" su drahsie a ich zakaznik si za to rad priplati aj ked je to niekedy uz dost draha sranda :yes😒br />
Zase zober si fakt ze 26tisic eur stoji zaklad... a to sme na urovni 1,4T 88KW .. pri vahe tohto cabria si dovolm tvrdit ze to nebude ziadna slava..... kto chce aj nieco na skutocne jazdenie .... tak ta cena pojde k 30tisicom.... a to je uz vazne moc za astru bez strechy..... ;-\
PS: kozena palubovka je mozno pekna sranda ale my co plasty neolizujeme novoniame neosahavame tak nas to velmi netrapi 😉
Zase zober si fakt ze 26tisic eur stoji zaklad... a to sme na urovni 1,4T 88KW .. pri vahe tohto cabria si dovolm tvrdit ze to nebude ziadna slava..... kto chce aj nieco na skutocne jazdenie .... tak ta cena pojde k 30tisicom.... a to je uz vazne moc za astru bez strechy..... ;-\
PS: kozena palubovka je mozno pekna sranda ale my co plasty neolizujeme novoniame neosahavame tak nas to velmi netrapi 😉
je to pekné auto ale ako sa hovorí, že z každého auta sa raz stane opel... takže o tom jak trápne sa budú cítit majitelia kabrioletov od BMW a audi by som sa radšej nezmieňoval... :-!
Chcel by som vydiet niekoho v Z4ke ako by sa citil menejcene ked sa postavy vedla neho OPEL >😁 .
Paneboze to bol sakra dobry vtip >😒]
Paneboze to bol sakra dobry vtip >😒]
BMW, to nie je len Z4 alebo 650i 😄
[odkaz]
[odkaz]
Presne tak, ludia casto zabudaju na zakladnu informaciu, ze tento opel v slusnej vybave a motorom ich bude stat sice az 30 tisic, ale porovnatelne velke BMW, ci AUDI cabrio nezozenu pod 50. A zrovna Z4ka je iba dvojmiestne auto, takze zostava skareda a cialene mala krabicka na mydlo 1er coupe.
Z každého auta sa raz stane opel? To jsem ještě neslyšel. V kterých putikách vzniká podobná lidová tvořivost?
Gilgit
Toto rcení bohuzel skutecne v Nemecku existuje. Objevuje se v nekterých primitivnejsích vrstvách obyvatelstva. Opel tomu bohuzel svého casu svými problémy s kvalitou pomohl. Normální clovek, který alespon trochu rozumí autum, se tak samozrejme nevyjadruje.
No je to sice hezké, ale nechápu, proč Opel investuje do vývoje a výroby modelu, na kterém určitě nevydělá. Opel je v *. Nedaří se mu a žije z toho, že jej zachránilo Německo. Takže by měl soustředit síly na nosné modely...
Gilgit
Muzes tady vysvetlit, jak Nemecko zachránilo Opel? Prosím pokud mozno o presnou informaci!
velmi dobre napisane :yes😒br />
mne je to tiez zahadou ze preco znacky ktore su s srac,kach tak miesto toho aby prichadzali s modelmi ktore im prinesu zisk tak prichadzaju s roznymi imidzovkami ktore im ziadny zisk neprinesu ( citroen je tiez pekny priklad.... C3, C4 aj C5 nie su ziadne supersellery .. v triede SUV je to tiez bieda..... a oni pridu s radou DS 8-s ... ktora sa okrem francuzska nepredava nijako slavne takmer nikde....) a potom cuduj sa svete za par rokov sa pride na to ze znacka je v krachu 😉 a nikto nevie kde je problem 8-s ...... to su veci ktore su skutocne mimo mojho chapania....
velmi dobre si to napisal... sily treba sustredit na nosne modely.... :yes: mnohe znacky robia ale pravy opak 8-s a potom ze preco su v srabe.... >😁
napr korejci sa velmi nezameriavaju na imidzovky ale na to co sa realne predava a co prinasa zisk.... pozeraju na veci realne.... polka europskych znaciek bohuzial mi to tak pripada ze ziju v akychsi snoch predstavach tuzbach .... realita im ale unika 8-s
mne je to tiez zahadou ze preco znacky ktore su s srac,kach tak miesto toho aby prichadzali s modelmi ktore im prinesu zisk tak prichadzaju s roznymi imidzovkami ktore im ziadny zisk neprinesu ( citroen je tiez pekny priklad.... C3, C4 aj C5 nie su ziadne supersellery .. v triede SUV je to tiez bieda..... a oni pridu s radou DS 8-s ... ktora sa okrem francuzska nepredava nijako slavne takmer nikde....) a potom cuduj sa svete za par rokov sa pride na to ze znacka je v krachu 😉 a nikto nevie kde je problem 8-s ...... to su veci ktore su skutocne mimo mojho chapania....
velmi dobre si to napisal... sily treba sustredit na nosne modely.... :yes: mnohe znacky robia ale pravy opak 8-s a potom ze preco su v srabe.... >😁
napr korejci sa velmi nezameriavaju na imidzovky ale na to co sa realne predava a co prinasa zisk.... pozeraju na veci realne.... polka europskych znaciek bohuzial mi to tak pripada ze ziju v akychsi snoch predstavach tuzbach .... realita im ale unika 8-s
Gilgit
Protoze "imidzovky" jsou z ruzných duvodu dulezié pro celkový obraz znacky. Tím neríkám, ze ten tah Citroenu s radou DS byl buví jaký dobrý nápad. To je taky neco jiného nez obycejná imidzovka.
no ked znacka skrachuje tak uz nebude ziadny obraz 😉 , ale budis.... komu niet rady tomu niet pomoci.... uz davno som viacerym europskym vyrobcom aut neprisiel na chut a ani nikdy nepridem.... co narobim 😉
Gilgit
Skoda, ze jsi "viacerým európskym výrobcom aut neprisiel na chut a ani nikdy neprídes". Já si myslím, ze skutecný zájemce o automobily (fanousek, príznivec atd.) by mel být otevrený celému automobilovému svetu. Podle mého názoru neexistuje velký výrobce automobilu, který by ve své nabídce nemel neco zajímavého. Za choré povazuji fanatické fandení nejakému výrobci/výrobcum nebo znacce/znackám, at uz tím zboznovaným objektem je KONCERN, H/K nebo neco jiného.
Jinak, pro Tvou informaci, skupinu Hyundai-Kia a její úspechy registruji a velice uznávám, podrobne sleduji aktivity této skupiny v ruzných regionech sveta, nejen v Evrope. A o vozy Hyundai a Kia jsem se zajímal jiz v 70tých letech, kdy vetsina lidí mimo Koreu vubec nevedela, ze Hyundai a Kia jsou znacky automobilu.
Jinak, pro Tvou informaci, skupinu Hyundai-Kia a její úspechy registruji a velice uznávám, podrobne sleduji aktivity této skupiny v ruzných regionech sveta, nejen v Evrope. A o vozy Hyundai a Kia jsem se zajímal jiz v 70tých letech, kdy vetsina lidí mimo Koreu vubec nevedela, ze Hyundai a Kia jsou znacky automobilu.
Právě kvůli menšímu objemu prodejů v daném segmentu auto stojí, kolik stojí. Pravděpodobně ho nabídnou v UK jako Vauxhall a možná i v USA/ Číně jako Buick. Takže odbyt by nemusel být nejhorší. A počítat výnos u podobných modelů není nejjednodušší, protože plní i další funkce, nejde jen o jejich prodej. Co se týče prodejů, Opel na tom není zase tak špatně.
Prodeji je na tom Opel dobře(nesrovnávat s naším pidi-trhem). Jeho problém je v tom, že na autech nevydělává, ale ztráci. Byl tu o tom kdysi článek...
On snad na jednotlivých modelech vydělává, ale ztrácí v celkové bilanci. Bylo by hodně špatné, kdyby nedokázal zaplatit ani výrobu. Nevím, který máš přesně na mysli, ale tady to často bývají čísla typu podělíme zisk počtem vyrobených vozů a prohlásíme to za zisk na vůz. 😄
...tentokrát nahoře bez 😄
Kabriolet, jehož nejsilnějším motorem je diesel.
Diesel se skoro 200 koňmi a 400 Nm, který se na stovku doplazí za skoro deset (slovy: 10) sekund.
No, co dodat...ehm...bRAvO Opel 😲
A k řidičům BMW a Audi, frustrovaným z toho, že nemaj Opla --> jo, jasně >😁
Kabriolet, jehož nejsilnějším motorem je diesel.
Diesel se skoro 200 koňmi a 400 Nm, který se na stovku doplazí za skoro deset (slovy: 10) sekund.
No, co dodat...ehm...bRAvO Opel 😲
A k řidičům BMW a Audi, frustrovaným z toho, že nemaj Opla --> jo, jasně >😁
vůbec všechny nové oply jsou hezké, škoda, že se tato značka kupuje tak málo.
Další povedený a krásný OPEL. 😄 Jen malinko nechápu jak pánové dostali do tohoto vozidla takovou váhu? Že bych i tak prodal své GTCčko a koupil novou Cascadu? 😄
je jasne ze keby sa nove CLA volalo Acko sedan.... tak si medak moze dovolit pytat priplatok max 2000 eur za ten kufor... cary mary abraka dabra hokus pokus..... miesto acka sedan zmenime nazov na CLA a zrazu je aj priplatok 400 eur celkom v pohode 8-s tomu sa dnes povie finta na nepripravenych :yes: