Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Cascada: Nový kabriolet v Německu začíná na 25.945 euro

Michal Fokt Michal Fokt 16. 1. 2013 • 03:43
14
35
Zobrazit náhledy (14)
Opel Cascada Opel Cascada Opel Cascada Opel Cascada Opel Cascada Opel Cascada Opel Cascada Opel Cascada Opel Cascada
U Opelu si svůj zbrusu nový kompaktní kabriolet střední třídy cení v přepočtu nejméně na 650 000 korun.

Zástupci rüsselsheimské automobilky jenom těžko někomu vymluví, že je kabriolet Opel Cascada „jen“ otevřenou verzí kompaktní Astry, která ale v tomto případě vyrostla do pořádných 4,7 m a překonává tak i plnohodnotné kabriolety, postavené skutečně na bázi vozů střední třídy. Současně však má šířku Astry (1839 mm), byť to není na poměry třídy vůbec málo, rozvor 2695 mm ale patří pod (pro mnohé) psychologickou hranici 2700 mm. Tak - a teď si Cascadu zaškatulkujte...

Něco o tom, kam nový německý kabriolet zařadit, by mohla napovědět cenová politika. Opel totiž zveřejnil ceny pro německý trh a není tedy nic lepšího, než je porovnat s možnou konkurencí. Cascada 1,4 Turbo s výkonem 88 kW začíná ve výbavě Edition na 25.945 euro, zatímco 90kW Golf Cabriolet přijde nejméně na 24.800 euro. Pokud byste se zařazením Cascady i nadále váhali, pak vězte, že 96kW Mégane CC s tuhou střechou začíná na 27.690 eurech a 88kW Peugeot 308 CC pořídíte za 26.350 euro. Je tedy zcela jasné, že Opel prostě jenom nabízí více auta za „kompaktní peníze“. O kráse nemluvě, v tomto ohledu žádný z konkurentů stačit nebude.

Ale pojďme dál, 1,7 tuny vážící automobil s 88 kW, 200 N.m a zrychlením na stovku za 11,9 s není žádný interceptor. Přeplňovaná čtrnáctistovka se 103 kW a 200 N.m na tom bude o něco lépe (10,9 s) a začíná na rovných 27.000 euro, ani to však nestačí na kdovíjaké dovádění. Ale protože i vůz bez střechy určený na pohodovou jízdu krajinou musí disponovat slušnou dynamikou, ideální bude určitě nový turbomotor 1,6 Turbo (125 kW, 260 N.m), jenž umí stovku za akceptovatelných 9,6 s. V tomto případě si připravte 28.245 euro za verzi s manuálem, případně za 29.540 euro za šestistupňový automat (proč ne?).

A pak je tu turbodiesel 2,0 CDTI se 121 kW a 350 N.m, jemuž trvá zrychlení z klidu na stovku 10,3 s a musíte za to zaplatit minimálně 29.805 za manuál, respektive 31.100 euro za automat. Nejrychlejší verzí je 143kW a 400N.m dvakrát přeplňovaný turbodiesel (0-100 km/h za 9,4 s, maximum 230 km/h), za který musíte kontu odlehčit nejméně o 32.555 euro. Podobně silný benzinový motor v nabídce (zatím) chybí.

Velmi slušná nabídka za auto, vedle kterého se budou na parkovišti cítit méněcenně i kabriolety značek BMW a Audi, co říkáte?

Témata
Avatar - Nerez
17. 1. 2013 13:42
Re: Opel cabrio
Tak dobře si to nepamatuju. Jen vím, že ztráceli všichni Frantíci a Opel taky a to celkem dost. Nevím, jak se k těm číslům dostali
17. 1. 2013 11:05
Re: menejcenné auto od BMW ? :) dobrý pokus :)
:yes: tak tak...ale fuj to je oskliva vec...nebo auto :-?
17. 1. 2013 11:01
Re: no
Tak si běž poplakat ke Kii nebo K Hjonde...ze chces Kabriolet na takove urovni a veliksoti a za polovic ne? :D:D
16. 1. 2013 23:46
Re: Opel cabrio
On snad na jednotlivých modelech vydělává, ale ztrácí v celkové bilanci. Bylo by hodně špatné, kdyby nedokázal zaplatit ani výrobu. Nevím, který máš přesně na mysli, ale tady to často bývají čísla typu podělíme zisk počtem vyrobených vozů a prohlásíme to za zisk na vůz. :-)
16. 1. 2013 23:18
Krasavec
Další povedený a krásný OPEL. :-) Jen malinko nechápu jak pánové dostali do tohoto vozidla takovou váhu? Že bych i tak prodal své GTCčko a koupil novou Cascadu? :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku