Videa
OMG, vždyť už všichni víme jak vypadá, tak proč článek, že byla natočena na dálnici?? 8-s
nechcete.... necitajte to.... nechcete korejske auta ... nekupujte ich.... clanok o skode sa vam nepaci... tak necitam nediskutujem nerypem a "hledim si svyho" .... nezaujima ma seat? tak nepridem pod clanok o seate a nezacnem nadavat ze? preskocim to a je to
keby tu nebol ziadny clanok o skodovke dnes tak by ste si tuy zase robili srandu niektori ze coze sa stalo .. ze Vam ako zakaznikom sa na stranke nedostava dostatok informacii... ked informacie su tak je zase zle nedobre... necitajte a je to... nikto vas nenuti
biznis je dnes biznis... pisat sa bude o tom o co je zaujem.... a co sa predava
keby tu nebol ziadny clanok o skodovke dnes tak by ste si tuy zase robili srandu niektori ze coze sa stalo .. ze Vam ako zakaznikom sa na stranke nedostava dostatok informacii... ked informacie su tak je zase zle nedobre... necitajte a je to... nikto vas nenuti
biznis je dnes biznis... pisat sa bude o tom o co je zaujem.... a co sa predava
Tu nejde o to, ci sa nam auta pacia alebo nie... OK, ja si sice myslim, ze cely VAG je piece of crap 😉 Robim si srandu, novy beetle milujem 😄
Chapeme aj to, ze podiel clankov odraza trhovy podiel.
Co nam vadi je FAKT, ze v pristupe k jednotlivym automobilkam je zaujatost. Musim si pomoct anglickym terminom... Auto.cz je "biased towards VAG". Urob si analyzu textov v testoch.
Prikla😜 (su vymyslene, ale odrazaju realitu)
Vlecna naprava pri VAG je spolahlive riesenie. Pri inom aute ma negativny vplyv na jazdne vlastnosti auta. VAG ma odolne plasty. Toyota ich ma tvrde. VAG ma osvedceny motor. Hyundai ma motor, ktory uz nie je najnovsi. VAG auta maju dizajn nadcasovy. Ini auta zastarany. Marketingove zvasty VAG su kopirovane. Marketingove zvasty inych su rozoberane a zosmiesnovane. 55 kW motor v VAG je subjektivne zivy. FF kW motor inde je poddimenzovany.
Vyrazove prostriedky autora urobia zvacsa viac ako pocet hviezdiciek na konci testu.
Full disclaimar: podstata mojho jobu je analyza textov 😄
Chapeme aj to, ze podiel clankov odraza trhovy podiel.
Co nam vadi je FAKT, ze v pristupe k jednotlivym automobilkam je zaujatost. Musim si pomoct anglickym terminom... Auto.cz je "biased towards VAG". Urob si analyzu textov v testoch.
Prikla😜 (su vymyslene, ale odrazaju realitu)
Vlecna naprava pri VAG je spolahlive riesenie. Pri inom aute ma negativny vplyv na jazdne vlastnosti auta. VAG ma odolne plasty. Toyota ich ma tvrde. VAG ma osvedceny motor. Hyundai ma motor, ktory uz nie je najnovsi. VAG auta maju dizajn nadcasovy. Ini auta zastarany. Marketingove zvasty VAG su kopirovane. Marketingove zvasty inych su rozoberane a zosmiesnovane. 55 kW motor v VAG je subjektivne zivy. FF kW motor inde je poddimenzovany.
Vyrazove prostriedky autora urobia zvacsa viac ako pocet hviezdiciek na konci testu.
Full disclaimar: podstata mojho jobu je analyza textov 😄
Prosim, pokud pouzivas cizi jazyk, delej to alespon bez chyb. Pokud nemuzes najit ekvivalent pro "bias" ve slovenstine, je mi te lito.
Ano, viem, je to disclaimer, akosi mi nad prispevkom chybal edit button, takze som si to nemohol opravit.
Chyby som tam mal aj v slovencine, ked pises rychlo na tablete, obcas urobis chybu a tapnes vedla 😄
Ako, ocividne, seasoned interpreter and cunning linguist, urcite vies, ze vyznam slova zavisi vzdy od kontextu. Spojenie biased towards predstavuje podstatny posun od obycajneho bias a zaujatostou ci predpojatostou tu nevystacime, nehovoriac o tom, ze pouzitie oboch slov v slovencine automaticky evokuje negativny postoj - ekvivalent anglickeho biased against.
Takze vzhladom na to, ze som nemal cas konstruovat vhodny preklad pomocou opisnej vedlajsej vety, pouzil som anglicky termin.
Best regards and stfu,
Myself
Chyby som tam mal aj v slovencine, ked pises rychlo na tablete, obcas urobis chybu a tapnes vedla 😄
Ako, ocividne, seasoned interpreter and cunning linguist, urcite vies, ze vyznam slova zavisi vzdy od kontextu. Spojenie biased towards predstavuje podstatny posun od obycajneho bias a zaujatostou ci predpojatostou tu nevystacime, nehovoriac o tom, ze pouzitie oboch slov v slovencine automaticky evokuje negativny postoj - ekvivalent anglickeho biased against.
Takze vzhladom na to, ze som nemal cas konstruovat vhodny preklad pomocou opisnej vedlajsej vety, pouzil som anglicky termin.
Best regards and stfu,
Myself
Moje slovenstina je veskrze pasivni, ale myslim, ze to nebude tolik odlisne od cestiny, kde byt zaujaty kym cim je indiferentni, zatimco byt zaujaty proti komu cemu vyjadruje negativni vztah. Pak jsou tu k dispozici jeste slova jako zduraznovat nebo vyzdvihovat. Od lingvisty mam skutecne daleko, jen mi vadi zapleveleni soudobe (zejmena) cestiny vyrazy, pro ktere mame zcela rovnocenna a vystizna ceska slova a duvody jejich nepouzivani je recnikova ci pisatelova snaha se prizpusobit domnelym modnim trendum. Neco jako kdyz se na prelomu 18. a 19. stoleti michala do cestiny nemcina, aby clovek ukazal, ze je vyssi trida, pusobi to, alespon na mne, dost legracne. Ale mozna je to jen proto, ze uz dlouho ziju mimo CR a tak si ruznych veci vic vazim. Preber si to jak chces, ale osobni utok za tim nehledej.
Trošku o inom začnem, chcem sa vás ostatných opýtať či na cestách stretávate nový Rapid? Ja žijem v stredne veľkom meste (cca 250.000 obyvateľov) a videl som na ceste zatiaľ jeden (!) civilný Rapid, zbytok predvádzačky predajcov... Keď som pozrel na stránky predajcov majú ich na sklade no... (?) Žeby cena? Veď stojí skoro toľko čo dopredajová Oktávia Active a to je predsalen o kus lepšie auto...
Jednoho Rapida vidam kazdy den zaparkovaneho v podzemnich garazich, svetle modry s nalepkama Testuj Rapida - stoji tam 24 hodin denne - evidentne ho tester netestuje. Jinak jsem zadneho jeste nevidel.
Já bydlím ve městě s 10tis obyvateli a už mi celkem zlidověl, jednak pro to že se střídají vystavené kousky u autosalónu na vjezdu do obce a druhak také proto že vidím denně alespoň jeden kus přímo na cestě. To že ho přehlédnete je myslím dáno tím ,že pokud nemá nějakou extravagantní barvu tak si ho stejně jako zbylých koncernových aut moc nevšimnete... je to taková šedá myš.
Osobně si ho z bočního pohledu pletu s oktávkou II, zezadu díky tvaru světel s renaultem thalia a v zrcátku se přiznám jsem ho ještě neviděl...
Osobně si ho z bočního pohledu pletu s oktávkou II, zezadu díky tvaru světel s renaultem thalia a v zrcátku se přiznám jsem ho ještě neviděl...
V Praze jich začalo jezdit požehnaně a je to i znát u mě, protože prodávám pneumatiky a od začátku ledna jsem jich přezouval 6, všichni hlásili, že je teprve nyní dostali. Jedna firma čeká ještě na dva které přijdou prý koncem ledna. Takže začínají být dost vidět.
1. Nic. Klasicky facelift klasickej kombi verzie klasickeho dizajnu Octavie.
2. Skodovka ma, zda sa, zalubu prehanat sa s nemaskovanymi autami po verejnych cestach. Pripadne doviest auto na "utajene" miesto, s perfektnym vyhladom, otvorit dvere a nechat ho tam (Rapid).
Potom sa fotka objavi na skodovackom diskusnom fore, postnuta anonymnym userom, nejlepsie v Cile, odkial to prekvapujuco rychlo vyhrabu "media".
Ze je spravanie Skody trapne je jedna vec. Ze jej na to motoristicka tlac u nas skoci a zozerie navnadu aj s navijakom, je vec druha.
V normalnych mediach by toto stalo za redakcny komentar v style "Pani z Boleslavi, tak uz to neprehanajte". Ale kdeze...
2. Skodovka ma, zda sa, zalubu prehanat sa s nemaskovanymi autami po verejnych cestach. Pripadne doviest auto na "utajene" miesto, s perfektnym vyhladom, otvorit dvere a nechat ho tam (Rapid).
Potom sa fotka objavi na skodovackom diskusnom fore, postnuta anonymnym userom, nejlepsie v Cile, odkial to prekvapujuco rychlo vyhrabu "media".
Ze je spravanie Skody trapne je jedna vec. Ze jej na to motoristicka tlac u nas skoci a zozerie navnadu aj s navijakom, je vec druha.
V normalnych mediach by toto stalo za redakcny komentar v style "Pani z Boleslavi, tak uz to neprehanajte". Ale kdeze...
Škoda právě celkem razantně snížila cenu Rapida pomocí akční verze Fresh Activ, Ambition a Elegance!
Snížení cen o 20 až 50 tisíc (dle verze) + další výbava za 20 až 30 tisíc v ceně (dle verze).
Snížení cen o 20 až 50 tisíc (dle verze) + další výbava za 20 až 30 tisíc v ceně (dle verze).
O III kombi jsem taky potkal na D11 ve dvě ráno.Pěkně to valili a zadní ledkový céčka vypadaj ve tmě super.
po r10tce jezdí pořád, navíc sou maskované a nechápu smysl těchto videí, vypadá to, jako by auto.cz nemělo o čem psát... btw. za pár měsíců vám tam začne jezdit nová Fábia tak si připravte cvakátka😉 faceliftovaného superba se nedočkáte, testovat v provozu se nebude
Kto už neznesie pozerať sa na tých blbých moderátorov , ktorí nehovoria o ničom inom len o veľkosti kufra , škrabky , gumovom koberci za príplatok a o ďalších Simply Stupiditách tak nech si pozrie tento test ! 😉 [odkaz]
Konečne niekto , kto vie povedať aj pravdu ! :yes:
Konečne niekto , kto vie povedať aj pravdu ! :yes:
Děkuji za nejsledovanější video! :yes:
Octávku jsem natočil při cestě do Pardubic, testovalo se na té dálnici cca 8-10 jiných prototypů v ten den. Na idnes mě odmítli, že je to už nuda, ale asi to tedy někoho i zajímá...
Těm co tady píšou, že do sem dává škodovka, fakt nemusí, každej máme mobil po ruce a trochu té zvědavosti.
😉
Octávku jsem natočil při cestě do Pardubic, testovalo se na té dálnici cca 8-10 jiných prototypů v ten den. Na idnes mě odmítli, že je to už nuda, ale asi to tedy někoho i zajímá...
Těm co tady píšou, že do sem dává škodovka, fakt nemusí, každej máme mobil po ruce a trochu té zvědavosti.
😉
Je to maximalne trapne, plati vam za to skodovka? :no: 8-s
V printe to funguje tak, ze mas porovnavaci test.. a zhodou okolnosti ma vitaz testu v tom cisle velku dvojstranovu reklamu....