Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Rapid zlevní o 23 tisíc, bude stát od 269.900 Kč

Škoda připravuje novou akční nabídku pro model Rapid. K dosavadním zvýhodněním přidá další, snížení ceníkové ceny.
Zpět na článek
18. 1. 2013 17:21
18. 1. 2013 19:27
18. 1. 2013 23:48
19. 1. 2013 20:14
19. 1. 2013 17:57
19. 1. 2013 20:13
21. 1. 2013 08:23
18. 1. 2013 17:37
18. 1. 2013 18:12
18. 1. 2013 19:19
21. 1. 2013 08:41
18. 1. 2013 17:25
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 1. 2013 17:27
18. 1. 2013 17:32
18. 1. 2013 17:36
18. 1. 2013 19:56
19. 1. 2013 18:29
18. 1. 2013 22:58
18. 1. 2013 17:30
18. 1. 2013 17:34
18. 1. 2013 17:27
21. 1. 2013 08:48
18. 1. 2013 18:13
18. 1. 2013 18:21
18. 1. 2013 18:30
18. 1. 2013 20:22
19. 1. 2013 02:19
19. 1. 2013 09:13
19. 1. 2013 12:24
19. 1. 2013 14:15
18. 1. 2013 21:46
18. 1. 2013 22:06
18. 1. 2013 22:11
18. 1. 2013 22:18
19. 1. 2013 13:44
19. 1. 2013 13:56
20. 1. 2013 16:24
18. 1. 2013 22:37
18. 1. 2013 23:03
18. 1. 2013 23:23
21. 1. 2013 09:00
19. 1. 2013 13:37
19. 1. 2013 14:03
18. 1. 2013 18:58
18. 1. 2013 19:10
18. 1. 2013 21:38
19. 1. 2013 03:26
19. 1. 2013 09:08
19. 1. 2013 09:09
19. 1. 2013 16:44
19. 1. 2013 09:43
20. 1. 2013 14:26
20. 1. 2013 14:32
Avatar - Johny.Rico
18. 1. 2013 17:02
No comment...
!
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2013 17:03
velice lákavá nabídka
Ale za ty peníze se raději poohlédnu u konkurence a nebo si spíše u konkurence připlatím a koupím si opravdové auto, ale ne škodovku (sociálku) s extra pakety, kde dostanuá mlhovky a autorádio. :-DDDD
Rozbalit vlákno
39
18. 1. 2013 17:09
Re: velice lákavá nabídka
Myslím, že se cena konečně začíná blížit realitě.

Za 250 tisíc dostaneš auto s klimatizací, rádiem, mlhovkama, dálkou atd. Nevím, co nabízí za "dvěstěpade" konkurence, ale ani u ní to rozhodně žádná velká sláva nebude.
18. 1. 2013 17:11
Re: velice lákavá nabídka
Nj nemůžou se jí za tu cenu zbavit, je to sice pěkný auto ale já bych si ho nevybral
18. 1. 2013 17:13
Re: velice lákavá nabídka
To už bude velice luxusní vozidlo pokud to bude mét mlhovky a autorádio. Je vidět, že škodovka už míří mezi prestižní značky. :-)
Avatar - petrumr
19. 1. 2013 09:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 1. 2013 07:54
Re: velice lákavá nabídka
:-) ... >:D
Avatar - PlumJelinek
18. 1. 2013 17:15
Re: velice lákavá nabídka
V práci máme Rapidy "f plný palbě voe" s ceníkovou cenou kolem 550 000,-Kč a i při takovýhle částce je to strašný auto. Furt je to všechno hrozně tvrdý, plastový, nepohodlný a od pohledu i na dotek levný. Cenovka tomu už však neodpovídá. Upřímně lepší Fluence za tři kila, než Rapid za půl míče, bez ohledu na cenu...
Avatar - Choochoo
18. 1. 2013 17:18
Re: velice lákavá nabídka
Tos ten Rapid moc nepochvalil >:D
Avatar - WinDiesel
18. 1. 2013 17:23
Re: velice lákavá nabídka
SimTě to máte v dieselu?
Avatar - PlumJelinek
18. 1. 2013 17:31
Re: velice lákavá nabídka
jj, 1.6 TDI
Avatar - twistedTSD
18. 1. 2013 17:24
Re: velice lákavá nabídka
Jsi si jistý, že máte Rapidy za 550 000? Tolik nestojí ani nejdražší 1.4 TSI DSG Elegance se všemi příplatky.
Avatar - PlumJelinek
18. 1. 2013 17:33
Re: velice lákavá nabídka
jj dokonce mám dojem, že to bylo lehce přes. Jsou to 1.6 TDI Elegance s příplatkama a přesto ne s úplně všema.
Avatar - PlumJelinek
18. 1. 2013 17:40
Re: velice lákavá nabídka
Nemá to navigaci, sunset a ty jejich "chytrý přihrádky" ve dveřích a sedadlech, jinak je to full
18. 1. 2013 20:14
Re: velice lákavá nabídka
V tom případě nevím jakou to má teda výbavu když jsem se ani s navigací a serepetičkama nedostal přes 500 000,- Buď kecáš nebo máte těžký nepředstavitelný individual ;-\
Avatar - PlumJelinek
18. 1. 2013 22:08
Re: velice lákavá nabídka
Jdu si to hodit do konfigurátoru. Druhá věc je, že to teď možná bude trochu jiné, jelikož nastoupily ty jejich pakety "Elegance ultra plus mega super" nebo jak to je, který při uvedení na trh nebyly, k nám ty drahý-levný srágory dorazily jako k jedním z prvních zákazníků vůbec. S tou cenou si nicméně nevymýšlím.
Avatar - PlumJelinek
18. 1. 2013 22:21
Re: velice lákavá nabídka
Koukal jsem teď v konfigurátoru a opravdu to teď vychází levněji i s navigací, dostal jsem se kolem 520 000,- Kč. Tak nevím, jestli nedělali nějaký změny co se týče příplatkových výbav, základní ceny té verze, nebo jestli tu cenu tak ovlivnil ten Elegance Extra Ultra paket, který dřív k dispozici nebyl, nevím...
Ovšem nic to nemění na tom, že ani Rapid "f plný" stále nepůsobí jako dospělý auto a vyhřejvaný sedačky s koženou řadičkou tomu nijak nepomůžou... O trochu hůř vybavenej Fluence je za tři kila a to auto působí o kategorii líp, dokonce i stařičkej Fiat Linea se tváří uživatelsky příjemněji a za o třetinu menší cenu...
18. 1. 2013 22:29
Re: velice lákavá nabídka
Rapid se na tuto cenu neměl ani dostat a to že si jej někdo nesmyslně vybaví je věc jiná. On Fluence za 410 by taky nedával smysl. Navíc Rapid a Fluence kope každý za jinou ligu.
Avatar - PlumJelinek
18. 1. 2013 22:46
Re: velice lákavá nabídka
za jinou ligu proč? Já myslím, že jsou to přímé konkurenční vozy, oba nabízejí low-end motory, jsou to levné sedany, resp. liftbacky (u Rapidu trochu míň levné), nenabízejí žádný hi-tech výstřelky, designově také ani jeden z nich není nijak extravagantní nebo přehnaně elegantní...
Avatar - PlumJelinek
18. 1. 2013 22:50
Re: velice lákavá nabídka
Problém Rapidu vidím v tom, že je až příliš viditelné (úplně, ale úplně na všem), že by vyvíjen s maximálním hlediskem na úsporu výrobních nákladů, to třeba Fluence nebo stařičká Linea dokáží skrýt lépe a působí dospěleji, nehledě na výrazně nižší cenu. Chápu tohle třeba u Dacie, jenže to je jiná cenová kategorie
21. 1. 2013 07:58
Re: velice lákavá nabídka
Linea jako konkurent sedí, Fluence je větší. To se týká té jiné ligy - velikostně rozdíl půl třídy.
18. 1. 2013 23:02
Re: velice lákavá nabídka
Když se podíváš do ceníku Rapidu, tak tam výstřelky moc nenajdeš. Pokud nedostaneš slušnou slevu, tak ty vyšší verze postrádají smysl. Konkurence je tvrdá. Leda bys trval na Rapidu/ liftbacku. Ale pak ti asi nebude vadit si připlatit, když na něm trváš. :-) Takový Golf Highline 1,6 TDI vyjde na 478900 a nedostatkem výbavy netrpí.
21. 1. 2013 08:01
Re: velice lákavá nabídka
Nojo, ale pokud v nakupující firmě někdo neumí počítat a místo "toho drahého známého německého" koupí "to levné české" o 70-80 tisícovek dráž... Asi takhle - šťastný autosalón, který má takové zákazníky. :-!
18. 1. 2013 22:39
Re: velice lákavá nabídka
Ceník říká, že paket má hodnotu 50300. A podle mne to sedí. Rozdíl s paketem a bez paketu byl kolem 40 tisíc.
18. 1. 2013 22:35
Re: velice lákavá nabídka
V tom případě nezvládneš zaškrtat všechny položky v konfigurátoru. :-) Pravda je, že jejich paket Elegance Extra Plus ušetří dle ceníku desítky tisíc, ale pořád se dá dostat přes 500 i bez navigace (508 s paketem, bez navigace a bez prodloužené záruky). Stejně to není zásadní položka, Amundsen vyjde na 7600.
18. 1. 2013 18:49
Re: velice lákavá nabídka
To je tak, když někdo koupí TDI. Nicméně 1.4 TSI je ještě dražší (o nějakých 15 tisíc). A opravdu se na těch 550 dostaneš, i bez navigace, BT a pár dalších věcí. Otázka je, za kolik to skutečně koupili. Za 550 máš dnes už slušný výběr.
Avatar - twistedTSD
18. 1. 2013 22:25
Re: velice lákavá nabídka
Na 550 se nedostaneš ani s navigací a vším ostatním co v nabídce je.
Avatar - PlumJelinek
18. 1. 2013 22:27
Re: velice lákavá nabídka
teď jsem psal o kousek výše...
Avatar - twistedTSD
19. 1. 2013 12:10
Re: velice lákavá nabídka
Neříkám, že to tehdy nebylo možné, teď už se mi to nepovedlo...Je tedy pravda, že ten paket jsem tam dával automaticky, ale koupit Rapida bez paketu je podobný nesmysl jako jako u jiných modelů zaplatit 20 či 30 tisíc za klimatizaci místo objednání paketu klima+PP+nevímco za 10 000.
Avatar - PlumJelinek
19. 1. 2013 13:43
Re: velice lákavá nabídka
To každopádně, ale při uvedení Rapida na trh tyhle pakety nebyly....
18. 1. 2013 22:40
Re: velice lákavá nabídka
Když využiješ paketu, tak asi ne. Musel bych to zkusit znovu. Jenže Rapid, o kterém se bavíme, byl zakoupen v době, kdy žádný paket Elegance Extra Plus nebyl.
18. 1. 2013 22:51
Re: velice lákavá nabídka
Ještě mám trochu času, tak jsem to tam nabouchal. S paketem plná 530, bez paketu zatím 565, ale mám pocit, že to půjde ještě výš, jen najít tu správnou kombinaci. Ale na to nemám náladu.
Avatar - petrumr
19. 1. 2013 09:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - PlumJelinek
19. 1. 2013 09:40
Re: velice lákavá nabídka
Hele ty chytráku, co tě vede k tomu se do mě navážet? Pro mě za mě věřit nemusíš, mně se kvůli tomu želvičky asi nerozutečou... Jinak ten "garážmistr" je autopůjčovna, která tyhle top srágory má jako promo vozy, jsou na operák a do půl roku je budou prodávat na Jarově jako referenční vozy, můžeš si pak jeden koupit...
Avatar - Nerez
19. 1. 2013 11:45
Re: velice lákavá nabídka
To nemůže, protože tolik kobyl, to by ho potáhalo >:-[]
i HTP má víc výkonu, než potřebuje, prý >:D
Avatar - Emel
18. 1. 2013 17:17
Re: velice lákavá nabídka
Třeba lepší motor než je 1.2MPI. A není to 250 ale 270...
Avatar - chlapecx
19. 1. 2013 12:20
Re: velice lákavá nabídka
v čem je tento motor špatný? :-) >:-[]
21. 1. 2013 08:03
Re: velice lákavá nabídka
V jízdě. Ale jinak celkem jde. ;-)
18. 1. 2013 17:18
Re: velice lákavá nabídka
Začíná na 269 900Kč, 249 900Kč je podmíněno ŠkoFINem.
19. 1. 2013 17:45
Re: velice lákavá nabídka
Neboj, ten si koupí leda tak angličáka....
18. 1. 2013 19:48
Re: velice lákavá nabídka
Tím opravdovým autem myslíš duo od PSA?
Avatar - Emel
18. 1. 2013 17:15
Tohle přijít muselo
To je u auta za 300 citelná sleva, pomalu se to začíná dostávat do realistických vod. Pokud bude k mání i s TSI za 10.000 příplatek...
Rozbalit vlákno
27
18. 1. 2013 17:17
Re: Tohle přijít muselo
Také bych řekl, že se začíná přibližovat realitě. Ještě tak 15-20tis a cena bude tam kde měla být hned od začátku. Dnes jsem potkal 3 kousky na cestě do Liberce a zpět (žádný Fka)...
Avatar - Emel
18. 1. 2013 17:32
Re: Tohle přijít muselo
No... Fabia Champion Active s 1.2MPI začíná na 225.000, takže Rapid za 250 už by byl podle mého názoru příliš blízko Fabii... alespoň dokud bude ten Extra Plus paket zdarma. Pokud nebude Škoda hýbat s cenami ostatních modelů (Fabia, Octavia), pak je nyní podle mě cena Rapidu nastavena správně.
Avatar - WinDiesel
18. 1. 2013 17:29
Re: Tohle přijít muselo
Není. Pokud Škoda tvrdí, že bude vyrábět levné auto tak dost dobře za něj nemůže chtít tyto peníze. Dokud nebude Rapid za 200 f HTP, nemá šanci na úspěch. Prostě nemá kde brát prostor obsazený již před tím Octavií. Rapid nemůže parazitovat na jiných značkách, prostor si může vytvořit pouze na úkor Fabie (zespoda) a Octavie (seshora).
V zahraničí bude mít kde brát ale v ČR už pro něj prostor není. Budou muset jít ke 200 000 ale potom půjde po krku Fábii.
18. 1. 2013 17:32
Re: Tohle přijít muselo
Nesmysl, za 200 tis nekoupíš ani slušnou Fabii. O jiných značkách ani nemluvě.
18. 1. 2013 19:16
Re: Tohle přijít muselo
to je stejně jako, za 270 nekoupíš slušnýho Rapida ;-) Aby to za něco stálo musíš pár desetitsíců přidat (tak 330tis), ale stejně nebude vybavený jako konkurence. P301 s 1.6 benzin v plné za 290tis (skladovka) a dokonce můžu ze sedadla řidiče elektricky ovládat i zadní okna, světe div se ;-)
Avatar - twistedTSD
19. 1. 2013 12:12
Re: Tohle přijít muselo
To můžeš i u Rapidu, pokud el. ovládání zadních oken má.
21. 1. 2013 08:10
Re: Tohle přijít muselo
Obávám se, že tady se nehraje o cenu "v plné palbě", ale o první použitelnou výbavu.
Čili aby to mělo aspoň nějaký jakž takž spolehlivý motor, manuální klimu a pak ty povinné věci (ABS, ESP, aspoň pár pytlů vepředu). A aby se tam naskládala famílie plus věci na dovolenou nebo týdenní nákup.
Jsme prostě v kategorii levnějších aut pro ty, kteří mají tak hluboko do kapsy, že nemají na normální nižší střední.
Avatar - Emel
18. 1. 2013 17:33
Re: Tohle přijít muselo
Tak se podívej, kolik ta Fabie v HTP stojí - v akční nabídce 225 (Active Champion). Tak tu nebásni o Rapidu za 200.
Avatar - WinDiesel
18. 1. 2013 19:03
Re: Tohle přijít muselo
Mně je to jedno - za víc se to pořádně prodávat nebude.
Avatar - Emel
18. 1. 2013 21:21
Re: Tohle přijít muselo
Co je pro tebe pořádně? Kapacita českého trhu je omezená a jednotlivé modely Škody musí být dobře nastaveny zejména mezi sebou. Samozřejmě v řádu deseti nebo dvaceti tisíc se ta cena ještě pohnout může.
Avatar - twistedTSD
18. 1. 2013 17:36
Re: Tohle přijít muselo
200 určitě ne. Cílem Rapidu je obsadit prostor Octavie Tour.
18. 1. 2013 18:50
Re: Tohle přijít muselo
Tak nějak.
20. 1. 2013 20:40
Re: Tohle přijít muselo
Místo O2 si koupit Rapida je ale celkem krok zpátky. To je jako kdyby sis místo Š120 koupil Škodu 100 ;-\
21. 1. 2013 08:15
Re: Tohle přijít muselo
Taky půjdou za chvíli na základ 250 (a balíček slušnější výbavy navíc přihodili už teď). Na tomhle levelu by to už mohlo prodeji slušně zahýbat.
Jak už jsem ostatně psal před pár měsíci. Tehdy jsem se dozvěděl, že bych prý chtěl kvalitní vůz od Škodovky, ale nemám na něj peníze. ;-)
Avatar - WinDiesel
18. 1. 2013 19:03
Re: Tohle přijít muselo
Octavie Tour se prodalo pár. Takže cílem je obsadit tento prostor? 100 až 200 ks? Jo to se daří. >:D
Avatar - Emel
18. 1. 2013 21:31
Re: Tohle přijít muselo
Cílem je zejména nepřijít o zákazníky, pro které bude Octavia příliš drahá... tedy nepřepustit zbytečně část trhu s cenou okolo 300 konkurenci (korejcům a spol.). Modelová řada by měla být souvislá a Škoda se zřejmě obávala, že po nárůstu Octavie bude chybět dostupné rodinné auto.

Celkem se Octavie II Tour vyrobilo asi 32.000ks.
20. 1. 2013 11:22
Re: Tohle přijít muselo
Problem je, ze Octavia je prilis lacna, na to, ze ju umiestnuju do strednej triedy. Teraz prakticky kopiruje ceny Golfu, takto pre Rapid nie je miesto medzi Fabiou a Octaviou.
21. 1. 2013 08:19
Re: Tohle přijít muselo
Nahrazuje kromě Tourky taky Roomstera (přinejmenším je na hodně podobné podvozkové platformě).
A až cenově dokloužou ještě o pár tisícovek dolů, prodeje obou modelů bez problému předstihnou.
18. 1. 2013 18:51
Re: Tohle přijít muselo
Když byla uveřejněna cena OIII, tak jsem korekci na 270 prorokoval. A je to tu. :-) Tahle cena dává v rámci portfolia smysl.
18. 1. 2013 19:51
Re: Tohle přijít muselo
Dle mého názoru cena ještě minimálně o 10 000,- spadne až se vyprodají sklady OII.
18. 1. 2013 21:46
Re: Tohle přijít muselo
Octavií II zase tolik nebude. Z nabídky skladových vozů nelze soudit, protože v ní bude nejeden duch (auto dávno prodané).
18. 1. 2013 21:49
Re: Tohle přijít muselo
Za branami fabriky jih stojí ještě víc než dost, je pořád co prodávat.
Avatar - Emel
18. 1. 2013 21:48
Re: Tohle přijít muselo
Naopak... skladovky OII tlačí cenu směrem dolů, protože Rapidu cenově konkurují. Až se vyprodají, otevře se prostor pro zdražení.
18. 1. 2013 21:56
Re: Tohle přijít muselo
Dá se na to dívat i opačně - Rapid hnal OII ze skladů. :-) Korekcím nahoru bude bránit OIII.
Avatar - Emel
18. 1. 2013 22:25
Re: Tohle přijít muselo
Platí oboje zároveň... jenže mě osobně se zdá, že ve většině případů je OII lepší volbou, zejména pokud člověk chce naftu. Krom bezpečnosti a image nového auta u mě vítězí Octavia - působí hodnotněji, má lepší techniku a ve srovnatelné výbavě je levnější.
18. 1. 2013 23:04
Re: Tohle přijít muselo
OII je bez pochyby lepší volbou.
19. 1. 2013 17:52
Re: Tohle přijít muselo
Pokud si dobře pamatuji, tohle tady psala většina rozumných lidí hned při té ceně, co vyhodili. Prodejci (iDNES s bulvárností sobě vlastní vyrukovala s titulkem Rapid je propadák) si pochvalovali, jak jim mizí skladovky a poslední OII. Navíc, to samé bylo třeba dělat i na významějších trzích, než u nás.

Jediné, co by mně zajímalo je, jestli těch 24 tisíc Rapidů, které automobilka loni vyrobila a prodala zahrnuje jenom ty z Mladé Boleslavi nebo i ty indické. Pokud by to byly jenom ty evropské, nemusí mít s odbytem starost a na nějaký český trh se může.....
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 17:21
stale drahe
301 1,6VTi daleko lepsia volba :yes:

301 - krajsie, motoricky spolahlivejsie a stale lacnejsie auto, navyse nevyzera chudobne :yes:
Rozbalit vlákno
20
18. 1. 2013 17:27
Re: stale drahe
akorát se u ní otevírá jen dekl bez okna a designově to pažouti zabily. A tak krásná auta peugeot uměl:-(
18. 1. 2013 19:27
Re: stale drahe
Co proboha v autě taháš ? Mrtvou krávu že potřebuješ otevírat celý příčný profil auta ? Já teda když potřebuji jednou za X let přivézt ledničku nabo televizi , tak si ji nechám přivézt a oni mi ji i vynesou do bytu a zapojí .
18. 1. 2013 21:55
Re: stale drahe
Sedan má hlubší smysl u vyšší střední než v nižší střední tedy u auta které bude jediné v rodině a plní funkci na týdenní nákup, cestu na chalupu, v létě na dovolenou. Provedení sedan bude to co bude bránit prodeji dvojce od PSA krom jiných. Zkus si do sedanu dát třeba tašku na hokej až k sedačkám a pak si jí vyndat, úkol pro horníka který je na podobné kousky zvyklý :no: nejde o to co taháš, ale o praktičnost ;-\
18. 1. 2013 23:48
Re: stale drahe
strielas vedla, na pozicanom sedane nizsiej strednej som bez problemov nacpal brankarsku vystroj dnu a bez problemov som ju aj vytiahol ;-)
19. 1. 2013 14:52
Re: stale drahe
Po kusech jí naložíš i do Smárta to mi věř.
19. 1. 2013 20:14
Re: stale drahe
kompletna taska, hokejka do interieru, tak ako pri inych autach, len som ju nevlozil cez piate dvere, ale cez zadne ;-)
19. 1. 2013 17:57
Re: stale drahe
Ty ještě víc, protože pět lidí se narvalo do 120ky i s výstrojí. Ale jde o něco, co asi nechápeš, ono jet jako banda Indů a nebo se normálně pohodlně vézt je trochu rozdíl. Proto jsou tvoje argumenty úplně mimo. Kdysi se čtyřčlenná rodina se stanem a kempingovou výbavou dostala do Chorvatska (tehdy SFRJ) v embéčku, které bylo prostorově a ergonomicky menší, než většina dnešních malých aut a la Polo nbeo Corsa.

Taky to šlo, když někomu nevadí, že je někde narvanej jako dobytek, tak prosím.....

A co se týká onoho hokeje, zapomněl ji asi na to hlavní.....
19. 1. 2013 20:13
Re: stale drahe
bavime sa o pristupe a nakladani veci do kufra, nerozumiem co to ma spolocne s prirovnanim k skode120 a pohodlnym zvezenim :-! . Na to hlavne som nezabudol, hokejka isla do interieru rovnako ako do hb, kombi, alebo mpv. Asi som niekdespravil chybu
21. 1. 2013 08:23
Re: stale drahe
Faktická - pokud už bych musel vozit vlastní károu, pračka/lednička se mnohem líp než v kufru veze na zadní sedačce - pokud jdou zadní dveře dost otevřít. Nejde ani tak o samotné vezení, jako o naložení a vyložení.
I když samozřejmě souhlas, že pokud firma za rozumný peníz tyhle spotřebiče dotáhne a případně i zapojí, není potřeba to řešit.
Avatar - twistedTSD
18. 1. 2013 17:27
Re: stale drahe
Že ne? 301 dle mého názoru vypadá mnohem laciněji.
18. 1. 2013 17:34
Re: stale drahe
Problém Peugetu (a Citroenu) je v tom, že pod novým designem prodává žalostně zastaralé vozidlo.

Zdálky vypadá dobře, ale koho ohromí i z blízka a za jízdy? To auto v dnešní době nemá moc co nabídnout.
Avatar - Emel
18. 1. 2013 17:37
Re: stale drahe
Rapid tedy naživo také zrovna neohromí... zejména pokud v salonu stojí vedle nablýskané skladové Octavie II.
18. 1. 2013 17:42
Re: stale drahe
ty už tam ale dlouho nebudou. Stačí se dívat na ty skladové vozy na škodovce jak to mizí...což je škoda, ta octavia mohla ještě rok klidně žít.
18. 1. 2013 17:43
Re: stale drahe
To máš zajisté pravdu, ale jízdně a konstrukčně je Rapid normální moderní vozidlo.
Ten francouz na mne působil stejným dojmem, jako bych řídil 10 let starou francouzskou ojetinu. A to beze srandy.
18. 1. 2013 18:12
Re: stale drahe
Což není úplně špatně, ta TU5 jede jako vzteklá.
Zbytek je horší, ale ujde. Nejlepší kombinací by byl Rapid s motorem z Puga.
18. 1. 2013 18:13
Re: stale drahe
Motor, je, bohužel, na tom autě to nejlepší. Zbytek bída s nouzí.
18. 1. 2013 19:19
Re: stale drahe
jo tak to máš asi pravdu. Chtěl jsem si 301 vyzkoušet, když jsem měl 5008 na servisce, nicméně ji ještě jako náhradní auto neměli. S hodnocením bych počkal, až se svezu nebo ty si s ním už jel? ;-)
18. 1. 2013 19:54
Re: stale drahe
301? Mluvíš o té samé kterou jsem viděl podrobně na vlastní oči? Auto na úrovni Felicie nevypadá dnes chudobně? Nechceš jít raději psát příspěvky na server o vaření?
21. 1. 2013 08:41
Re: stale drahe
Čili to nemá ani airbagy, klimu žádnou a žádné ABS, když se bavíme o výbavě Felicie? ;-)
21. 1. 2013 19:40
Re: stale drahe
Je vidět že víš kulové tudíž nemá smysl se s tebou dále bavit ;-\

Světe div se Felicie měly serva, klimatizace, airbagy i ABS. >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 1. 2013 17:25
Akce Z
"Škoda připravuje novou akční nabídku pro model Rapid."

Akcia ma nazov: "Saving our asses". Zachranujeme si svou prd-el - ale porad si ji delame z vas.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 17:27
Re: Akce Z
ja som na slovensku v realnej premavke rapida este nestretol.... len dodam ze byvam v druhom najvacsom meste na slovensku.... 301tku alebo C elysse vidim takmer kazdy den :yes:

takze nejaky zadrhel tu byt musi.... a vieme kde je ten zadrhel... cena.... na slovensku su ceny neskutocne premrstene.... pohlad na cennik rapida sa neda nazvat inak ako nepodarny vtip.... clovek s kuskom sudnosti ktory si vazi poctivo zarobene peniaze si rapida v tychto cenach nemoze kupit... to by bol hriech.....
Avatar - Aladeen
18. 1. 2013 17:32
Re: Akce Z
:yes: Ako som už hovoril, ja som videl v KE len jedného , to je na Škodovku dosť výnimočné že ich je tak málo , asi ľudia na Vianoce dostali rozum ... >:D
18. 1. 2013 19:56
Re: Akce Z
Felicii tam taky jezdilo svého času mraky tak čemu se divíš?
19. 1. 2013 18:29
Re: Akce Z
Já jsme měl tu smůlu, že jsme před pár lety na Slovensko musel dojíždět jednou za čtrnáct dní skoro dva roky. Co mně dostalo, bylo daleko větší množství starých aut (120, žigulů) než v Česku. Stačilo jet vrchem přes Hrozenkov a na moravské straně to byla normálka jako kdekoliv jinde v Česku a na slovenské straně těhle starejch rachotin přibylo o pár řádů a naopka slušný auto nižší střední třídy tady nebylo vidět. A pokud člověk nějaké potkal, mělo bratislavskou SPZku...

Zaměstnáváme nějaké Slováky z východu a když popisují poměry na východním Slovensku (předesílám, že se jedná výhradně o vysokošlsky vzdělané lidi...), tak se člověk nediví tomu, co tady topor předvádí a skutečně má asi pravdu, Rapida si na východním Slovensku může koupit jen málokdo.

Když si člověk vezme počty prodaných aut v Česku (186 tisíc) a na Slovensku (74 tisíc), tak postřehne jak disproporci mezi prodanými a uty a počtem obyvatel, ale zjistí taky, že na Slovensku je portfolio prodaných nových aut složené z evidentně levnějších vozů než v Česku. Slováci jsou prostě chudší a navíc je zde daleko větší rozdíl mezi západem a východem, přičemž ten východ zahrnuje ne jenom onu geografickou část, ale de facto vše, co není v trojúhelníku tvořeném Bratislavou, Nitrou a Žilinou a tím zbytkem. A to jsou fakta, s těmi se nijak žonglovat nedá.....
18. 1. 2013 22:58
Re: Akce Z
V SR jezdíte ještě na mulách, to o ničem nevypovídá >:-[]
Avatar - Aladeen
18. 1. 2013 17:34
Re: Akce Z
:yes: Pekne napísané ! >:-[]
Avatar - Aladeen
18. 1. 2013 17:27
A Slovakia ?
Na slovensku Rapid stále nedáva zmysel .... Vo výbave Ambition s 77kw TSI za 13 600€ a keby ste chceli rádio so 4x repro. a kožený volant tak si musíte priplatiť ďalších 399€ :no: Židovská Škoda
Pre PSA a 301/Elysée to budú najlepšie roky ! :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 17:30
Re: A Slovakia ?
suhlas... poctivo zarabajuci slovensky obcan sa pri pohlade na cennik rapida musi smiat... za 14 tisic eur mam uz lancer a to je ine auto ako rapid TSi............... totalne premrstene ceny
Avatar - Aladeen
18. 1. 2013 17:33
Re: A Slovakia ?
Lancer je po každej stránke lepšie auto a vyzerá tak o 1 svetelný rok krajšie :yes:
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 17:37
Re: A Slovakia ?
lancer mame v rodine.... paradne auto ( sportback ) :yes: sice zaklad 1,6tka v zakladnej vybave ... coskoro bude mat dva roky.... bezchybne auto :yes: ;-) uz sa tesim ked ho zdedim >:D

garancky su sice relativne drahe... ale japonec je japonec :yes:
18. 1. 2013 17:40
Re: A Slovakia ?
lancer je hodně dobrý, za ty peníze je to špičkové auto se skvělými vlastnostmi. Já ač škodovák, tak o něm jsem uvažoval hodně, protože je to krásná kára a za ty peníze je to hřích nevzít...ale nakonec to vyhrál roomster, kvůli prostoru a taky, že je to škodovka. Ale ten mivec je bombový motor.
Avatar - 3_diamanty
18. 1. 2013 19:31
Re: A Slovakia ?
mivec je skutocne paradny motor.... dovolim si tvrdit ze uz zakladna 1,6tka je velmi dobra.... ( pre sportovca tak akurat ) :yes: na bezne jazdenie uplne pecka..... ano auto je sice trosku hlucnejsie hlavne ak to vytocis ale ten zvuk nad 4000ot nema chybu :yes: ( chcelo by to akurat uz 6tku ) ... velmi dobe auto... podvozok spicka... vzadu sirka pomaly ako v strednej triede... velmi priestranne auticko.... kufor sice priemerny ale v rodine sme s tym nikdy nemali problem.. vzdy stacila aj felda takze lancer je v tomto ako stahovak >:D :yes: a este nieco k spotrebe... v zime sa da jazdit za 6,7 .. v lete aj pod 6,2 litra priemerne.... takze kto nepozera na decilitre uzna ze o diesli vlastne ani nema zmysel uvazovat v nizsej strednej triede vzhladom na nakupnu vyssiu cenu diesloveho auta... dnesne benziny zeru malo... lancer ma v zaklade klimu, esp, vsetko v elektrike, solidne kolesa 205/60R16... to auto nema chybu :yes: paradoxne sme tiez zvazovali roomster hlavne kvoli tomu ze vyuzivame bicykle... v lete na dovolenky a pod... ale nakoniec sme sa rozhodli ze kvoli jednej dovolenke raz do roka sa oplati radsej kupit nosic... a ajhla.... po dohode s predajcom mame original nosic zadarmo... :yes: ... skvely pristup od mitsubishi kosice :yes: moze, len odporucit :yes: :yes: :yes:

za 14 tisic eur lepsie auto nekupis ... dlho sme zvazovali... ci roomster.. SX4ku... v hre bol aj soul.... stary ceed.... no ale potom co prisla nova 1,6tka do lancera miesto starej 1,5ky bolo rozhodnute... stacila jedna jazda a bolo jasne ze za 14 tisic eciek niet lepsieho auta :yes:
18. 1. 2013 17:36
Re: A Slovakia ?
Tyhle ty proklamace tu byly už mnohokrát, zatím to ale vypadá, že Rapid prodejně francouze drtí.
18. 1. 2013 17:58
Re: A Slovakia ?
asi tak. v Kolíně je to na zavření, nových francouzů na silnicích je čím dál méně. Spíš korejci drtí francouze, než francouzi škodovku.
18. 1. 2013 18:05
Re: A Slovakia ?
No v Kolíně to na zavření není... Jen snižujou výrobu a nějakých sto lidí půjde pryč. Ale s krásným odstupným... A důvod? Konec daňových prázdnin... V Nošovicích to za pár let dopadne stejně, a pak uvidíme, jak korejci pojedou.
21. 1. 2013 08:48
Re: A Slovakia ?
Korejci se z Nošovic nejspíš moc hrnout nebudou. Leda by jim někdo poblíž nabídl lepší podmínky.
Prodávají tolik, že sotva stíhají vyrábět, takže výpadek by je vyšel nejspíš dráž, než co ušetří na daních.
Avatar - WinDiesel
18. 1. 2013 19:06
Re: A Slovakia ?
Ještě aby nedrtil, na domácím trhu.
Až to dokáže i mimo ČR, bude důvod otevírat šampáňo.
18. 1. 2013 19:59
Re: A Slovakia ?
Stejně jako s každou domácí značkou že? Spíš až "zahraniční" značka porazí domácí bude důvod ke gratulaci.
18. 1. 2013 17:30
půjde ještě níž
Když jsem tady asi tak dva měsíce psal, že ta cena půjde dolů, tak tomu nikdo nevěřil. V červnu tam bude 249 uvidíte. Tomu rapidu nemohli dát takovou cenu hned.1. by se kanibalizovala s octavii II. 2. u škodovky je to normální. 3. teď když už se octavie II jen doprodávají, tak už není důvod tu cenu uměle držet nahoře.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
18. 1. 2013 17:39
Re: půjde ještě níž
Opravdu tomu nikdo nevěřil? Já měl naopak dojem, že příliš vysoká cena Rapidu je něco, na čem se shodli skoro všichni...
Avatar - Jaros71
18. 1. 2013 17:48
Rapid ve slevě
To snad bylo jasné...
Rapid byl propadák začátku roku!!
Psal jsem už dřív,že cena -25 až 30 tis. je realita,jinak to koupí málokdo..
A je to tady!
Lidi ve ŠKODOVCE by se měli probrat , je krize a předražené sociální auto bylo bez šance..! :-!
Ještě nějaká individuální sleva od prodejce a prodávat se to bude.. :yes:
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2013 18:05
JEMNOCITNÍ MISTŘI
No vidíš a máš to tady. Kvůli komu myslíš, že Škoda povolala své jemnocitné cenové mistry? Myslíš jako kvůlivá těm, co mají trvalé bydliště v Monaku?

No, dobře, předobře to jde. Necelá třicítka a kymácí se Petřínská rozhledna. Inu což, chléb a hry...

BRAVO ŠKODA :yes: :-!
Rozbalit vlákno
42
Avatar - rohYpnol
18. 1. 2013 18:54
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Opět a zase se děje přesně to, o čem tu již dlouhou dobu píši. Cena Rapida byla brutálně přestřelená. TAK nadsazená, že ani ovwčí stádo tohle nepřekouslo. Nicméně první vlaštovka jaro nedělá, zatím Rapid na adekvátní cenu stále čeká >:-[] :-!

A teď tu obhajuj tu cenu Rapida >:D >:D >:-[]
18. 1. 2013 19:13
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Ne ne, opět tu jen tradičně plácáš. Tvůj odhad byl, že Rapid je prodejný na úrovni lowPSA, tedy za 220. Osobně jsem tu opakovaně psal, že čekám od Škody jemnocitnou redukci v řádu několika málo desetitisícovek. Přesně :-!

P.S. Nelži si tu veřejně do kapsy.
18. 1. 2013 19:19
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Počkaj, ešte nevieš, jak sa predaje rozbehnú a jak dlho mu nové ceny vydržia, kým pôjdu zase dole...
18. 1. 2013 19:21
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
jj reálně cena musí klesnout na úroveň 250k za základ. Plně vybavená verze s 1.2TSi, tak max 290k a půjde to ;-)
18. 1. 2013 19:55
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Prostor tam samozřejmě je, to je zřejmé. Je to neuvěřitelné, ale je to už tolik let co tu diskutujeme a vždy si píšeme na konci roku - nyní kup, nížeji už to nepůjde :-) A ono to stále jde. Jenomže... je to krutá daň, automobilky začínají šetřit a tohle bohužel za čas poznáme i ve svých garážích.
18. 1. 2013 22:33
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Tak ja mám ešte kľud, až tak sa nedarí, aby sme menili trojročné autá a jak bude reálne za pár rokov, je ešte vo hviezdach. Možno mi súčasné autá vydržia, kým decká vyrastú, a potom si kúpim niečo fakt pre radosť.
18. 1. 2013 23:30
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
To je správný pohled na věc :yes:
Avatar - rohYpnol
18. 1. 2013 19:42
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
FUJ! Lžeš jak když tiskne :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:

rohYpnol
02.07.2012 10:13
"...Slušně vybavený Rapid (Ambition) se slabším TSI za 250 - 260 tis.? To by mohlo fungovat..."

Tedy jsem psal O VYŠŠÍ CENĚ !!! Každý si to může dohledat, tak tady nekecej naprosté žvásty a omluv se!
18. 1. 2013 19:58
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
:no: :no: Jako bys neznal slogan, který jsi tu vyprovokoval svým nesmyslným psaním - "auto za dvědvacet". Jsi byl celý rozrajcovaný z citroenu a vysmýval ses ceně Rapida. Psal jsem, že si umím představit cenu o několik málo desítek tisíc nižší. A vidíš - přesně ;-)
Avatar - Katikakus
18. 1. 2013 20:24
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
"vysmyval" Ale fuj!...
18. 1. 2013 20:29
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Ty jsi tu takovej dobrej poukazovač. No bóže, tak jsme se přeťukl, to může aktivovat jen mistry tvého rozhledu.
19. 1. 2013 12:06
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
naposledy ked som sa "pretukol" ja tak ta to dost aktivovalo, cize si tiez riadny kaliber >:D
Avatar - chlapecx
19. 1. 2013 13:26
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
na druhou stranu GTI tu píše většinou romány a těch hrubek tam opravdu moc nemívá ;-) :-!
Avatar - rohYpnol
19. 1. 2013 16:23
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
čím méně hrubek, o to víc myšlenkových trhlin... (tedy v jeho konkrétním případě) ;-) :-!
19. 1. 2013 18:42
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
On je kapánek rozdíl, když někdo udělá hrubku (navíc někdo, kdo tady léta dokazuje, že psát ( i gramaticky) umí náramně a když někdo dokáže, že výrazům, které používá ani nerozumí.
Avatar - Katikakus
19. 1. 2013 19:33
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Ocenuji tvoji sebekritiku... :yes:
22. 1. 2013 11:27
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Tvoje ubohá snaha o ironii je stejně klopotná, jako tvůj ukoktanej nick, ubožáku.
Avatar - Katikakus
19. 1. 2013 19:36
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Ty musis mit opravdu tezky zivot...
22. 1. 2013 11:34
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Nesmí každýho soudit podle svý ubohý, bezvýznamný existence, koktale....
Avatar - rohYpnol
18. 1. 2013 22:11
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
To, že tu kecáš nesmysly je mi jedno. Ale to, že tu naprosto prokazatelně LŽEŠ JAK KDYŽ TISKNE, to je opravdu UBOHÉ. Každý si to může dohledat, uvedl jsem příklad :-!
18. 1. 2013 22:23
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Větší písmena jsi nesehnal? 8-s >:D propadni se hanbou. Dole kolega našel můj text o snížení ceny kolem 15 tisíc. Řekl bych, že mi to docela vyšlo. Za to, že tobě ne se ovšem na mě nečerti. Nic ve zlém, ale já tvé očarování z ceny PSA chápu, nenapadám a respektuji. Díky :-!
Avatar - rohYpnol
18. 1. 2013 22:28
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
"...stojí přesně tolik, kolik má stát...." ani číst to neumí, natožpak myslet 8-s Korekce nekorekce.
19. 1. 2013 12:07
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
ALe ved preco sa s nim hadas? Ved najdi jeho text a ukaz ze klame. Ak ho nenajdes, tak klames evidentne ty. V com je problem?
Avatar - rohYpnol
19. 1. 2013 13:57
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Problém je v tom, že jsem vždy psal o tom, že slušně vybavený Rapid v TSI s klimou má adekvátní cenovku někde kolem 250-260 000.

Na rozdíl od GTI, který tu obhajoval ani ne měsíc zpět cenovku Rapida nad úrovní Golf VII jako adekvátní

TO je ten problém >:-[] >:-[]
19. 1. 2013 18:44
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Koukám, že si bere příklad z Kylie. Ale tak to vlastně má být, svůj k svému.....
Avatar - Katikakus
19. 1. 2013 19:39
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Alespon ma vlastni nazor. Ty jsi jen pricmrndavac a GTIho vlezdo***ka. Navic to, ze GTI je prekrucovac a lhar tady vedi uplne vsichni... 8-s :no:
22. 1. 2013 11:24
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
A ty ses jenom ukoktanej smrad, kterej tady plive na každýho, na koho nemá. Vždy a všude. Ještě štěstí, že se s podobnými ubožáky člověk nemusí špinit na živo, jejich smrad se táhne i z jejich příspěvků na AUTO.cz.....
Avatar - rohYpnol
19. 1. 2013 20:24
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
žádný příklad, takto píšu od nepaměti abych zdůraznil to, co DUŠEVNĚ POMALEJŠÍ jedinci mohou v uspořádané posloupnosti slov, kterým se říká věta, lehce přehlédnout >:-[]
22. 1. 2013 11:29
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
To tě teda lituju. Duševní pomalost čiší leda tak z tvých příspěvků, tak zkus něco jinýho, než jenom rohypnol. Já se v těhle věcech sice nevyznám, ale tvůj psychiatr ti poradí.
18. 1. 2013 19:52
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
chacha, presne jsi kdesi minule psal, ze skodovka zlevni o 23 tisic....ty jsi buh...a nebo dld (briska pismena "d" prehod z leva do prava)...pac jsi psal, ze nepujdou dolu s cenou, aby se nesnizili na uroven PSA, ale dovybavenim na konkurenceschopnou uroven. DEKUJI, O KOSTITRAS ZA 270 LITRU (S VYSAVACOVYM 1.2HTP) NEMAM ZAJEM. jinak pro ostatni! prijimam sazky na dalsi cenovou korekci 30 tisic k 1.7.2013......proc? jak by to vypadalo, to ponizeni a znemozneni, kdyby to shodily rovnou o 60 papiru !!!
BRAVO CIVIC :-) BRAVO AURIS >:D
18. 1. 2013 19:59
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
To jsem nepsal, avšak psal jsem o zlevnění v řádu několika málo desítek tisíc. A to vyšlo.
18. 1. 2013 20:17
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
DAL JSEM SI TU PRACI....CITACE VIZ NIZE

GTI
17.12.2012 11:33
PEVNÁ CENA
Velmi oceňuji postoj Škody. Neprostituuje špičkový model podskočenou cenou, vůz stojí přesně tolik, kolik má stát. Ostatně nejsou levná, přiměřená či drahá auta, jsou jen malé, přiměřené či velké... možnosti. Tvoje možnosti.

Dolehla na kraj těžší doba? Pokud ano, rozšiř výbavu, přihoď do brecka ně jakou tu garážovou laskominu, uvidíš, že začne dokonalý rej možností. A jak vidíš, i na duskusi to má svůj význam. To, cos ještě včera zavrhoval, to ti dokonale rozhodilo sandál. No... tak garážová babo raď.

BRAVO ŠKODA

NA TVOU OBRANU V DALSIM PRISPEVKU PRIPOUSTIS MOZNOU KOREKCI DO 10, MAX. 15 TISIC....
18. 1. 2013 20:27
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Pochvala za detektivní činnost :-) Víš jak dlouho tu o Rapidovi píšeme? Co se tu toho napsalo? Tisíce příspěvků. Také jsem (jako RAPID) názorově a jemnocitně zrál, na tom ostatně není nic moc divného. Avšak nikdy bych si nedovolil cpát Rapida (poté co jsem ho projel) nějam k dvě stě tisícům :*) Nahoře kolega naznačuje ještě jistou jemnocitnou potenci, ano souhlasím s novým Klaudiem, pokud by realita byla pro kupce natolik drtící, pak Škoda to jistě ještě zjemnocitní. A o tom to je.
Avatar - rohYpnol
18. 1. 2013 22:16
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
přestaň už tu třískat ty nesmysly 8-s Možná ani ne měsíc zpět jsi tu obhajoval cenu Rapida, který vycházel dráž jako nový Golf VII a považoval jeho cenu za adekvátní...
Tak tu laskavě nepiš lži že jsi zrál... spíš nyní zahníváš ve vlastních lžích :no: :no: :no:
18. 1. 2013 22:20
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Jo, byl dražší než trojkovej golf u vás ve tří áčkách >:D :no:
Avatar - rohYpnol
18. 1. 2013 22:24
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
ty jsi opravdu trapák nejvyššího kalibru. Sám moc dobře víš, jak ses nachytal na švestkách 8-s :no:

Nechtěj, abych to zde citoval, a raději zpytuj svědomí :-!
18. 1. 2013 22:35
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Tvoja paranoia je fakt dojemná.
18. 1. 2013 23:10
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Chlapci, koukám, že jste si malinko vjeli do vlásků >:D
19. 1. 2013 09:01
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Ale kdeže, to sú len drobné diskusné nuancie... ;-)
18. 1. 2013 23:31
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Nepokaz si to zde... ;-)
19. 1. 2013 08:57
Re: JEMNOCITNÍ MISTŘI
Myslíš "starého" alebo "nového" Klaudia? >:D
18. 1. 2013 18:13
Rapid
Pokud člověk nepotřebuje kufr, kterej bude 11 z 12 měsíců vozit prázdnej, je Rapid naprosto nepotřebnej. A za tu cenu u konkurence fakt mám víc. Viz třeba nový clio. Základ 229tKč, a v druhym stupni výbavy je tempomat, dotykovka, Navigace, rádio...za 270tKč. Další varianta Rio, 301 a Eliséé, Fluence, a pokud není člověk náročnej, i ta Dacia už bohatě postačuje, a interier je možná míň plastovej... Někdy není na škodu zahodit předsudky a zkusit si i levnější věci. Ale pokud někdo chce mít škodovku, ať si jí koupí... Kdo chce kam...
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Emel
18. 1. 2013 18:21
Re: Rapid
Smiř se s tím, že větší auto je prostě dražší. Srovnání s Cliem kulhá.

A co se Dacie týče... Rapid má pět hvězd dle letošní metodiky, například.
18. 1. 2013 18:30
Re: Rapid
Větší auto nemusí bejt dražší... Fluence, 301, Elisée. Velikost interiéru Clia je srovnatelná, asi si v Cliu ještě neseděl. Kvalitnější, na oko i na omak.:-) Takže bez zbytečných 550 litrů je to srovnatelný. A o Dacii jsem psal, že pokud nepotřebuješ škodovkou honit vodu a nejsi náročnej, stačí Dacie. Nový sandero je super. A proč nedostalo 5 hvězd??? Kvůli asistentům. Za to jdou body dolů... Mimochodem, v roce 2008 3 hvězdy měl holej základ, auto s bočníma airbagama mělo 4. Ale hádat se nebudu. Pro mě je rapid naprosto tristní nabídka.
18. 1. 2013 20:22
Re: Rapid
K těm příspěvkům na "zbytečnost kufru" bych chtěl říct, že každý si snad vybírá auto podle svých potřeb, čili rodina s dítětem, která potřebuje vozit kočárek a spoustu věcí se nebude rozhodovat zrovna mezi Cliem a Rapidem (nebo obecně mezi malým hatcbackem a mezitřídním liftbackem). A zase samotný člověk na popojíždění po městě nebude uvažovat o Rapidu s kufrem. Takže psát, že kufr je zbytečný je trochu nesmysl, prostě někdo ho potřebuje a někdo ne. Příspěvek je asi napsaný z individuálního hlediska, ale nejde zobecňovat.
19. 1. 2013 09:13
Re: Rapid
Ten kocarek je tezke zarikavadlo... :-!
Avatar - Mangalica
19. 1. 2013 12:24
Re: Rapid
Tak zkus cpát kočárek do sedanu... Liftback je velká výhoda Rapidu!
19. 1. 2013 14:15
Re: Rapid
Omg, aj do hatcha ho das, ak nie si bezruky.
Avatar - Emel
18. 1. 2013 21:46
Re: Rapid
Dobrá, porovnávejme raději s Fluence než s Cliem... tam se prostě projevuje postavení obou značek na českém trhu, kdy si Škoda může dovolit vyšší ceny. Rapid má navíc výhodu liftbacku, naopak kvalitou materiálů mi přijde lepší Fluence... každému dle jeho gusta.

550 zbytečnejch litrů... no, je vidět, že jsi ještě o rodině nezačal ani uvažovat. Taková rodina potřebuje čtyři místa v interiéru, nemusí být moc velká... ale do kufru se musí vejít kočár, později odrážedla, někdy dětská postýlka, skoro vždycky dvě velké tašky s věcma. Rapid možná nepůsobí příliš hodnotně, ale tohle splňuje perfektně.

Tři hvězdy v roce 2008 by byly tak dvě hvězdy v roce 2012, to už si to můžeš rovnou v garáži hodit. Verze s tzv. safety packem by možná dostala tři. A na vině nejsou zdaleka jen asistenty, i čelní náraz je v Rapidu o parník lepší.
18. 1. 2013 22:06
Re: Rapid
kdyz uz tu mluvite o hbezdickach dacie, sluselo by se mluvit jasne. kurnik, kde jsou nove crash testy NOVEHO sandera, nebo logana? nebo o jakych hvezdicka to furt vsude nekdo pise?. jako porovnavat testy dacie z roku 2008(bez airbagu) s rapidem z lonska je trochu mimo. (a nebo myslite dacia lodgy? to je ale auto uplne o necem jinem a pak je srovnavani s rapidem jeste vic pritazene za vlasy jako dvojice rapid-clio)
18. 1. 2013 22:11
Re: Rapid
Vůbec jsi netrefil. Mám dva kluky, 8,5 a 4,5, a v garáži Megana Grandtoura. To Clio jsem teď zkoušel, a je to naprosto pohodový a prostorný auto, jen s menším kufrem. Taky má jen o 13 mm menší rozvor než Rapid. A materíal v interieru, to Rapid neviděl ani z rychlíku. A protože mám rodinu, volím kombi. A důvod? Přístup. No i to, že po fesťáku sklopím zadní sedačky, a mám 2,1m rovný prostorný plochy ke spaní. Dál taky rovná plocha i se zadním nárazníkem. Krásně se vytahujou těžký věci, třeba kufry z dovolený. To ocení manželka. Žádný zvedání jako u škodovky, ať už lift, nebo kombi. Na podzim budu kupovat novýho, a už mám vybráno. Ale Rapid fakt ne. Takovej kočkopes...Malý s velkým... Já zůstanu u Megana Grantoura, 1,6 dCi.

A ta Dacie...Ono jí fakt ubližuje, že není nacpaná elektronikou... Ale osobně nepotřebuju kraviny, co tě na životě nezachráněj... Na co pípáky??? A ty airbagy tě ochráněj stejně u Rapida jako u Sandera. Ale na rovinu, zkoušet to nechci.:-)
18. 1. 2013 22:18
Re: Rapid
Jestli ještě můžu malinko mimo téma... Vem si třeba Systém na rozpoznávání značek. Hezký, auto hlásí 70, tak jedu 70. A najednou Stop, a 2 body a litr pryč... A proč? Protože platnost značky končí křižovatkou, a dle zákona se v obci jezdí 50. Umí to rozeznat auto? Dojde tomu systému, že platnost skončila? Osobně netuším, tak se ptám... A třeba strhávat body za upozornění nezapnutých pásů...No dobrá, doba si to žádá, ale hned má auto místo 5 hvězd 4, a na bezpečnost auta to nemá žádnej vliv. Tohle malinko u Euro NCAP nechápu...
Avatar - chlapecx
19. 1. 2013 13:44
Re: Rapid
máš taky OČI a MOZEK! a měl jsi umět jezdit podle pravidel i dřív BEZ těch systémů! pokud jsi neuměl, tak vra´t papíry :-) ;-)
19. 1. 2013 13:56
Re: Rapid
A jéje, další. Tak oči a mozek máš i ty, tak si přečti, co jsem psal. A celý. Tenhle pomocník je pro mě naprosto zbytečnej, nemám ho, ani nechci. V globálu naprostá zbytečnost. Myslím, že umím jezdit hodně dobře, a to nejen do práce a zpátky, jako většina těch závodníků tady. Ale abys napsal, jak a jestli to funguje, to ne. Tak si dej něco na uklidnění. A příště si čti ty příspěvky celý, zamysli se, a pak odpovídej... ;-)
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 16:24
Re: Rapid
nepozná, samozřejmě že nepozná. Systém pouze upozorňuje na značky. Upřímně je to naprostá zbytečnost a ptákovina. Úplně by stačilo mít kompletní mapové podklady a to samé ti zahlásí navigace bez ohledu na to, zda bude značka špinavá, posprejovaná apod. ;-)

Stejně tak považuji dokonce za krajně nebezpečný line assist, protože systém zasáhne, upozorní řidiče a vypne se, pokud se řidič přestane věnovat řízení 8-s 8-s 8-s
Avatar - Emel
18. 1. 2013 22:37
Re: Rapid
Jistě, Megane Grandtour je rozumná rodinná volba... nikoli ale krátké Clio, to se na mne nezlob, zejména s menšími dětmi. 1.6dCi je super motor... no, ale to se bavíme o 457.000 v akčních cenách (které jsou navíc v ČR nezvykle výhodné), tady už se dostáváš mimo sféru Rapidu.

Proč jsi si místo Megana nekoupil levnější Clio? Že by proto, že je pro rodinu příliš malé ;-) ? A stejný argument platí ve srovnání Rapid vs. Clio, to prostě nejsou konkurenti. Proti Cliu stojí Fabia.

Ty crashtesty si prostuduj... u Sandera praskají sváry na A sloupcích, vznikají ostré a tvrdé kusy palubní desky ohrožující nohy cestujících. Není pravda, že tě ochrání jeden airbag stejně jako druhý... airbag je poměrně sofistikovaná věc a jsou mezi nimi rozdíly.
18. 1. 2013 23:03
Re: Rapid
My se asi nechápeme. Já to myslel obecně, ne zrovna na mojí osobu, že pokud bych nepotřeboval zbytečnej kufr, je spousta lepších nabídek. Kdybych neměl děti, a chtěl něco za 300 klacků, nebudu přemýšlet o Rapidovi, ale kouknu u konkurence, kde za stejný prachy mám lepší zboží. A to clio je suprový, povedlo se.

Nebudu skrývat, že mám u Renaulta známý, takže katalogová cena bude vyšší. Ale Dynamique stačí. I tak to bude super výbava. Už si rozumíme?

A k tý Dacii. Fakt si myslím, že může nastat situace, kdy tě nezachrání nic, a je jedno, jestli máš dacii nebo Q7. V podvědomí máš Q7, tak jedeš jinak, než když budeš vědět, že řídíš Dacii. A věci kolem neovlivníš. Zatím jsem airbagy nepotřeboval, a snad ani potřebovat nebudu. Ale věřím, že i ta Dacie za ty peníze je super auto. Jen musíš zkusit a oprostit se od předsudků.... Jasně, pokud mám na lepší, jdu do lepšího. Pokud bych obracel každou korunu, a nepotřeboval bych kufr, Sandero bude super. A místo 15 let starý Octávie bych klidně bral sandero.
Avatar - Emel
18. 1. 2013 23:23
Re: Rapid
Pro lidi co nepotřebují kufr prostě Rapid primárně není.... tím to můžeme uzavřít. To ale není chyba Škodovky... když nemáš děti, tak si holt Rapid nekoupíš a vezmeš Clio, nebo Fabii.

Já proti Dacii nic nemám, ale taky je mi jasné, v čem je Rapid lepší.
21. 1. 2013 09:00
Re: Rapid
Já rodinu mám. Akorát z kočárků apod. už vyrostla. A teď potřebuju v kufru zhruba to, co mi nabízí skoro každá kára, zato v interiéru za mnou sedí dítě, které mě (192 cm) do dvou let nejspíš cca doroste a vedle něj druhé, podobné. V kufru mám místa čím dál víc, takže nemusím bagáž tak skládat (ale zase mi tam víc lítá, asi někdy natáhnu tu síťku na dno kufru, co tam mám v kapsičce). Ale dětem kolena do kufru nedám.
Takže asi tak k mým zkušenostem s rodinou. Jenomže kdo měří třeba o 20 cm míň, toho tyhle věci co mě vůbec trápit nemusejí.
Avatar - chlapecx
19. 1. 2013 13:37
Re: Rapid
i tak je ten kufr u azutajaksi potřebnější než ta dotykovka .... 8-s tempomat je sice praktickej, ale ne zrovna nutnej.... to samý navigace...... rádio seženu za litr na každým rohu...... >:-[]
19. 1. 2013 14:03
Re: Rapid
To je hezký. Ale u konkurence za 220 litrů to je v základu (tempomat, rádio), dotykovka s navi je za dalších 30, a to furt ještě nejsme na ceně rapida. No jo, tak člověk platí vlastně za kufr. Ale když ho někdo potřebuje... A to bych zase já (kdybych neměl dvě děti) bral kombi, třeba to clio grandtour, až přijde, protože to bude suprový a pěkný. Když už kufr, tak kombíka. A s tím tempomatem s tebou nesouhlasím. Taky jsem si myslel, že není nutnej. A věř mi, že na cestě do Marseille mi KU.VA chyběl. Jsem se proklínal. Bez něj už ani ránu, i když jedu jen do Prahy. >:D A na Pražským okruhu je taky dobrej. ;-)
18. 1. 2013 18:29
Tak jeste 40 dolu...
a uz bych se dalo o tom holatku s MPI i premyslet :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - twistedTSD
18. 1. 2013 18:42
Re: Tak jeste 40 dolu...
Nevím jak ty, ale mně víc než holátko s MPI dává smysl Fresh s TSI.
18. 1. 2013 19:12
Re: Tak jeste 40 dolu...
Nemuzu ten Fresh nikde najit... 8-s

Samozrejme TSI by davalo vetsi smysl... to MPI bylo jen postouchnuti.

Kazdopadne cena by musela byt pod 250...

Nejsem sice fanda Skodlivky, ale Rapid by se mi libil... ovsem za adekvatni cenu, ktera respektuje konkurencni nabidky :-)
Avatar - twistedTSD
18. 1. 2013 22:28
Re: Tak jeste 40 dolu...
Ceník Fresh ještě na stránky nedali.
21. 1. 2013 16:37
Re: Tak jeste 40 dolu...
Tak už to tam je... vypada to zajimaveji, ale stale nepresvedcive... s rukou na srdci a klidem pujdu do Ceeda II, ci i30... kvalita na jine urovni... a kdo rika opak, mel by se nechat vysetrit, pze to je na diagnozu.

Jeste o 20 dolů... a opravdu bych o tom uvazoval... kupodivu se mi rapid celkem libi... tedy hlavne v bile.

Mimochodem, pze mas insiderske informace o cenicich, zajimalo by mne (pokud vis), kolik % je realne u Skody vyhandlovat z ceniku... diky.
Avatar - Well-being
18. 1. 2013 18:49
Už se těším,
jak udělá Škoda Auto z nouze ctnost ... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Misanick
18. 1. 2013 18:58
Cena
To je asi cena bez škrabky >:D .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
18. 1. 2013 19:01
kurz Rapid : česká koruna
Děje se neodvratné, zcela očekávatelné - Rapid ztrácí svůj kurz. Svůj těžce nadhodnocený, spekulantský kurz. Rád bych si teď poslechl ty pohádky o tom, jak si koncern hezky drží cenu >:D >:-[]

Ti, co se nechali opít rohlíkem o rodinném voze teď mohou jen trpce litovat své volby. Zvlášť když zažíváme teprv první kolo devalvace ceny Rapida. Cílová částka 249 900,- za Rapida v TSI s klimou už ale začíná dostávat mnohem jasnější obrysy :yes:

Takže bravo Škoda, ještě jedno kolo štěstí, ještě jednou - 23 000,- a bude vše jak má být :yes:
Rozbalit vlákno
9
18. 1. 2013 19:24
Re: kurz Rapid : česká koruna
Máš pravdu. Tohle " Cílová částka 249 900,- za Rapida v TSI s klimou už ale začíná dostávat mnohem jasnější obrysy " by se rozhodně na trhu chytlo ;-) Pak ale musí dolu i Fabie, jinak by byla se stejným motorem neprodejná - akorát by vyfásla černého petra po Rapidu ;-)
Avatar - rohYpnol
18. 1. 2013 19:29
Re: kurz Rapid : česká koruna
Fabia je v mnohém dotaženější než provedením lowendový Rapid. Otázka je, zda by to konkrétně český zákazník ocenil... Ve vyzrálém automobilovém trhu by vyšší cena Fabie než u Rapida nebyl vůbec žádný problém ;-)
18. 1. 2013 19:32
Re: kurz Rapid : česká koruna
No nevim, automobilka sama Rapid cílí mezi Fabii a Octavii, takže by asi nebyla ráda ;-)
Avatar - rohYpnol
18. 1. 2013 19:45
Re: kurz Rapid : česká koruna
marketingově si ji můžou řadit kam chtějí ;-) Možná soudí už podle nové Fabie III - ta totiž může dopadnout na úroveň Sandera >:-[]
18. 1. 2013 23:09
Re: kurz Rapid : česká koruna
Nestraš ;-)
Avatar - rohYpnol
18. 1. 2013 23:16
Re: kurz Rapid : česká koruna
tak když vidím, jak dopadlo to, co dostaneš u Octavie III v základu... 8-s >:-[]
19. 1. 2013 09:11
Re: kurz Rapid : česká koruna
Vsechno co typicky czechaczek potrebuje, aby oslnil sousedy a mohl si rict - "ja na to mam" (se Skofinem >:D )
Avatar - chlapecx
19. 1. 2013 13:46
Re: kurz Rapid : česká koruna
v čem? dy´t ty auta jsou na stejný technice :-)
Avatar - chlapecx
19. 1. 2013 13:47
Re: kurz Rapid : česká koruna
a taky půjde :-) protože je na konci svého cyklu ;-)
Avatar - Wolfsteen
18. 1. 2013 19:10
Hmm
tak ono se to auto se simply clever škrabkou neprodává!? to bude asi tím, že sympatie ke značce mají své hranice. Tato cena se už dostává do reálnějších vod. Až bude základní cena 249 tis, tak to bude už vcelku dobrá koupě.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
18. 1. 2013 20:01
Cenovy jemnocit
Predstav si, ze si koupis Rapida za 299000 a oni ti ho za dva tydny podseknou o tricet tisic. To je na masli, nemyslis? >:D

Ted vazne, Cena Rapida se zacina dostavat na rozumnou uroven - jeste takovych 20-25 tisic a bude to OK. Zakaznici nejsou tak pitomi, jak si ve Skode mysli - technika, ktera pamatuje minule tisicileti proste nemuze stat to, co moderni auta. Sve zakazniky si jiste najde, ale za adekvatni cenu.
Rozbalit vlákno
5
18. 1. 2013 20:06
Re: Cenovy jemnocit
To musí naštvat >:D Ale to se stalo poslední dobou více lidem u více značek, jak postupně v uplynulých letech klesala cena aut...
18. 1. 2013 20:21
Re: Cenovy jemnocit
Docela bych chtel videt ty pokroucene xichty nedockavych strejcu a jinych skodovackych ovecek "co na to meli" >:-[]

Kdyz zverejnili ty premrstene ceny, psal jsem, ze to vsem tem kupcum ze srdce preji... a ted jeste vice >:-[]
Avatar - qwert88
19. 1. 2013 11:35
Re: Cenovy jemnocit
Přesně tak
19. 1. 2013 12:06
Re: Cenovy jemnocit
Kde si sa asi inspiroval? Zeby tu?

"...Umíš si představit, že si zejtra pořídíš jednoho cee´da za dvě pade a za tejden zjistíš, že šel dolů na dvojku? To je na provaz, nemyslíš?..."

>:D
Avatar - KubikCv
18. 1. 2013 21:01
Nechápu Boleslaff Motoren Werke
Rapid s tříhrnkem za 270 jako ohromná zpráva...to že je Fabia Champion i s 1.4 16V kolem 240 se nikde nedozvím...dokonce i v konfigurátoru je ti skoro schovaný.Přitom jeden z mála neoturbených motorů co není zas takovej louda.Proč nemůže být i v Rapidu? ;-\
Rozbalit vlákno
4
18. 1. 2013 23:08
Re: Nechápu Boleslaff Motoren Werke
Třeba se Škodovka bojí, že by se to mohlo i začít hodně prodávat >:D Rapid s motorem 1.4 16V jako základ by dával větší smysl než 1.2HTP ;-)
Avatar - qwert88
19. 1. 2013 11:33
Re: Nechápu Boleslaff Motoren Werke
Tak to máš pravdu a ještě líp kdyby vyhrabali a oprášili 1.6 75kw, 1.6 16V 77kw či 1.8T 110kw,nebo celekem držák 2.0MPI 85kw i když v Octavii bral dost olej a to sice z toho důvodu,že měl obráceně stírací kroužky,jinak spolehlivý motor.Zajímavé bylo,že v Golfu tento motor olej vůbec nebral.Tyto motory se dá říci ještě za něco stály,tedy z těch benzínových a nebyly zbytečně přiškrceny Euro normou 4,5.
19. 1. 2013 13:35
Re: Nechápu Boleslaff Motoren Werke
Pokud je mi známo, tak 1.6 16V 77 kW se do Rapidu montuje (nebo plánuje montovat), ale na trzích EU nebude nabízen.
Ve Fábce mi dvoulitr bere cca litr oleje na 10 tisíc km.
Avatar - qwert88
19. 1. 2013 11:34
Re: Nechápu Boleslaff Motoren Werke
Zavolej do škodovky a zeptej se,taky by mě to zajímalo >:-[]
18. 1. 2013 21:38
Euroemise
Smrt EU
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2013 23:51
Problém není jen v ceně
To zlevnění je jistě cesta správným směrem, ale zatím jen poloviční - dokud základní verze s 1.2 HTP a tou zlepšenou výbavou nebude stát kolem 250 000, stejně se to moc prodávat nebude.
Ale ani potom to nebude bez problémů - to auto má v sobě příliš mnoho evidentně laciných řešení a tomu už zákazníci Škodovky prostě odvykli. Naposled to na ně Boleslavští zkoušeli s Fabií Junior a to taky dopadlo katastrofálně >:-[] Takže by ještě měli v Česaně na Rapidu odstranit aspoň ty nejnápadnější ošizená místa - zlepšit povrchovou úpravu horní části přístrojové desky a výplní dveří, předním sedadlům dopřát boční kryty sedáků, udělat zadní sedáky v odklopném provedení, aby se zlepšila variabilita a dopřát výztuhu kapotě motoru (nemá ji a kapota je snad ještě měkčí než u Favoritu!). Tyto úpravy by výrobní náklady zvedly jen o stokoruny, ale vnímání auta v očích zákazníků by nesmírně prospěly.
Ale i po těchto úpravách tu zbývá ještě jeden zásadní problém - design. Na fotkách to auto vypadá ještě jakž takž dobře (hlavně na těch továrních, retušovaných), ale když člověk uvidí Rapid v reálu, hned cítí, že je něco špatně. Není to v liniích, ty jsou naopak docela líbivé, ale problém spočívá ve výrazných disproporcích. Disproporcích mezi délkou karoserie a její šířkou a další disproporcí mezi velkou délkou vozu a příliš malými koly. Výsledkem je bohužel to, že Rapid nikdy nebude skutečně líbivé auto, protože jeho design v reálu prostě nefunguje. Bohužel ;-\ Naštěstí tu ale je i nádherná nová Octavia, navíc s jakž takž slušnými cenami (vzhledem k tomu, že to na rozdíl od Rapida není low-end).
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Atomas
19. 1. 2013 08:58
Re: Problém není jen v ceně
A další viditelná laciná řešení? Nekrytá polystyrenová výztuha předního nárazníku, přední maska ( nedomyšlené nelakované plastové trojúhelníky u světel) a zejména v dnešní době - víčko nádrže nejde zamknout ! Kdo by chtěl být dobrovolným dárcem simply clever škrabek? Mě osobně přístup automobilky, kdy se nejdřív pokusí ze zákazníků udělat blbce osobně od celé značky spolehlivě odradil...
Avatar - qwert88
19. 1. 2013 11:28
Re: Problém není jen v ceně
Pravda >:D
20. 1. 2013 12:12
Re: Problém není jen v ceně
1. úprava plastů přijde
2. kryty kolejnic sedadel jdou vidět na fotkách, v reálu to není tak strašné
3. zadní odklopné sedáky nemá a nebude mít ani Golf, Octavia, Leon. U Rapidu na ně zapomeň tím spíš.
4. výztuha kapoty k čemu? aby mělo auto v NCAP šest hvězd?
19. 1. 2013 03:26
super
krasna cena rapid pojde nahor. kvalitne a hlavne bezpecne auto. nie je dovod kupovat ksunt ako petot 301.
hlavne v modrej metle a s peknymi diskami fakt pekne auto. dufam ze sa bude darit, radost ze cesi vedia robit top kvalitu. za tu cenu keby kupujem auto tak za nejakych cca12 tisic eciek v lepsej vybavicke nevaham.
Rozbalit vlákno
3
19. 1. 2013 16:44
Re: super
Na způsob a srozumitelnost (formu) Tvého projevu má zásadní vliv prodělaná lobotomie, viď? Radši nepiš. Tohle je prostě příliš velké buranství koncentrované v každé větě.
19. 1. 2013 09:43
Hra s čísly
To sou furt balíčky a slevy a akce.Proč prostě škoda nepřizná,že přestřelila a plošně nesleví o 70 tisíc auto a každej at si dá výbavu jakou chce..Dokud nebude stát Rapid Elegance 1.6TDI 400tisíc,tak bouhžel................
Jen dodám,že Rapid je dokonce menší než O1.Jeho lacinost je cítít v každém detailném polhedu.Takže bud Škoda hodně slevní nebo budou na Rapid plivat i sami prodejci....taková je realita
301 s 1.6HDI je o 100 tisíc levnější
Rozbalit vlákno
1
20. 1. 2013 12:07
Re: Hra s čísly
Pokud si trochu pamatuješ, zrovna Octavia A4 musela rychle dostat novou přístrojovou desku, jiné potahy apod. Rapid čeká úprava interierových plastů na konci května, dodělají ovládání zadních oken a pár dalších drobností.

Octavia A4 je oproti Rapidu větší tak akorát rozchodem kol vpředu, to je jediné. Prostor podélně má Rapid o parník lepší, kufr objemově totožný, efektivní prostor na šířku má Rapid lepší taky, hlavně vzadu. Octavia je na pohled do šířky prostornější, ale reálně to zabíjí výplně dveří.

P.S. Rapid Elegance Fresh 1.6TDI/77kW stojí 409 900Kč. Ambition s 1.2TSI/77kW za 319 900Kč.
Avatar - qwert88
19. 1. 2013 11:14
ještě to nebude tak úplně lákavá nabídka
Totiž,někdy už v letošním roce,se má objevit Rapid combi,nebo dokonce Sportback a to bude určitě zase tak o 30000,- dražší jak toto a to jsme zase téměř na ceně nové Octavie.Řekl bych,že v "holátku by to mělo stát asi o 20000,- víc než Fabie v "holátku,která jestli se nepletu v tom absoutním "holátku s HTP 44kw v akci 200900,-To znamená 220-230000,- s motorem MPI. :-!
Rozbalit vlákno
1
19. 1. 2013 12:39
Re: ještě to nebude tak úplně lákavá nabídka
Máš recht.Dokonce i prodejci říkají,že Rapid je propadák a to kvůli ceně.Startovací pevná cena by měla začínat někde kolem 240 jinak to bude fiasko.Po 3 měsících prodáno něco kolem 500 aut..........(beru prodeje unás)
Octavia Tour 1 se prodávala někde kolem 271 za 1.6mpi a to byl kus auta kde se nešetřilo materiálem jako nyní na Rapidu
Avatar - jozephko
19. 1. 2013 13:47
Cenu generuje dopyt (poptávka)
Škodovka si vyskúšala, že za súčasnú cenu z Rapidu trhák nebude - a tak nasleduje logický krok. Ak to moc nepomôže, pôjde s cenou ešte nižšie.
Komu sa cena zdá vysoká, nech nekupuje a počká si, až ju škodovka zníži. Je zbytočné nariekať nad tým, že je cena vysoká. Keď si na zníženie ceny počkajú VŠETCI, čo o Rapida majú záujem, tak sa určite skôr či neskôr dočkajú.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - qwert88
19. 1. 2013 13:51
Re: Cenu generuje dopyt (poptávka)
Ano máš pravdu,ale kdyby si někdo od škodovky přečetl tyto naše nápady,tak už by tu cenu snížili rovnou a prodeje nechť započnou >:-[]
19. 1. 2013 14:23
Cenovy drsnocit
Ak je zvyhodna vybava a znizenie ceny v kratkom case o 23kKc cenovy jemnocit, znizenie ceny o dalsich 23-25tis. bude co? Precitnutie do reality? >:D
Rozbalit vlákno
11
Avatar - rohYpnol
19. 1. 2013 16:08
Re: Cenovy drsnocit
Přesně tak :yes: Pak by cena odpovídala nabízené hodnotě. Ale nemám strach, do půl roku je na té ceně. Nejdřív však začnou cpát "výbavu zdarma" za stávající cenu, až pak přijdou opět se slevou. Rapid za současnou cenu po slevě zůstává i nadále neprodejný artikl.
Avatar - twistedTSD
19. 1. 2013 16:58
Re: Cenovy drsnocit
Nedramatizoval bych to tolik. Už 2x byla cena snížena (ať už přidáním výbavy či snížením ceny). Donekonečna to dělat nebudou.
Avatar - rohYpnol
19. 1. 2013 17:54
Re: Cenovy drsnocit
samozřejmě že ne. Cenu budou snižovat, dokud rybky nezačnou brát. jenže zákazník už zdaleka není tak otupělý a i díky snižující se kupní síle si začíná mnohem víc vybírat. A když zkrátka jinde mám za cenu lowendového Rapida plnohodnotnou nižší střední třídu s lepšími záručními podmínkami... tak zkrátka Rapid vypadává z kola ven. A za aktuální enu po slevě zkrátka nenabízí oproti konkurenci vůbec žádný benefit.
Avatar - Emel
19. 1. 2013 19:30
Re: Cenovy drsnocit
Ale nabízí... Fluence je sedan, i30 je přece je v kombíku dražší, 301 je lacinější auto a taky sedan...
19. 1. 2013 19:36
Re: Cenovy drsnocit
Všechna tebou jmenované auta (kromě 301) jsou plnohodnotná nižší střední. Rapid nikoli, to je ten problém.
19. 1. 2013 20:41
Re: Cenovy drsnocit
To je samozrejme nezmysel. Cim je na pomedzi? Velkostou kufra? miestom vzadu? To su nepodstatne veci a Skodovacke PR plky, ktore vymyslel marketing, aby obycajna skatula bola aspon niecim vynimocna.
Rozmermi, co je hlavne urcujuce je to klasicka nizsia stredna. Nadovazok jazdnymi vlastnostami, skalou ponukanych motorov, kvalitou interieru je snad aj pod segmentom C.
19. 1. 2013 20:54
Re: Cenovy drsnocit
Zdá se, že jsi mě nepochopil. Ano, přesně tak to je - některými vlastnostmi je rapid pod C segmentem. A o to jde, pokud bude za stejnou cenu plnohodnotný C segment (kombíky i30, Megane, ...) a mezitřídní B/C Rapid, tak Rapid moc šancí nemá.
20. 1. 2013 10:40
Re: Cenovy drsnocit
Jo tak. Uz som sa bal, ze ho stavias na pomedzi C a D, ako sa tu niektori krikluni snazia tvarit. :-)
Avatar - rohYpnol
19. 1. 2013 20:19
Re: Cenovy drsnocit
dorovnej si výbavu Rapida na úroveň Ceedu SW/i30 kombi a pak možná zjistíš, že cenová výhoda Rapida se rozplyne jak pára nad hrncem :-!
19. 1. 2013 20:43
Re: Cenovy drsnocit
Nechajme sa prekvapit. Tipujem, ze pride aprilove blaznenie a cena pojde dole, najneskor do konca juna. Min. tych 20tis.Kc.
19. 1. 2013 16:49
Co Hurvínek?
Fabie bude muset stát 160. Jinak bude neprodejná >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - qwert88
19. 1. 2013 20:51
Re: Co Hurvínek?
Fabie by mohle jít o 10000,- dolu,ale na 160,leda tak,až příjde nová generace a to tu starou nejspíš přestanou prodávat
Avatar - MGRR
19. 1. 2013 20:55
I tak je to drahé - nevidím rozdíl mezi Dacií a Škodovkou
I tak je to drahé - nevidím rozdíl mezi Dacií a Škodovkou. Nehovořím o kvalitě materiálů, jízdních vlastnostech a pod.

Je to pouze levný produkt Renault a VW. Koupili jste Škodu? Dostali vás :-)

Škodovka je prostě předražená, Dacia si alespoň nehraje na něco lepšího.

Za cenu střední Octavie máte z dlouhodobě kvalitních aut třeba Avensis a to je prostě jiná liga.
Rozbalit vlákno
0
20. 1. 2013 09:59
GTI vs. Rapid.
GTI
12.10.2012 20:40

Cenu příliš podskakuješ, v tomhle je dnes Rapid tak trochu v obdobném postavení, jaké o něco výše zaujímala (zaujímá) Octavia - tedy jakési - malé/velké auto. osobně bych právě preferovasl u Rsapidu skromnou výbavu, a to i co se týká motorů, proto ta má chvála novému motoru. Cena je tedy v pořádku.

[odkaz]

GTI
12.10.2012 21:07

No je fajn, že se ti docela líbí, svědčí to o tom, že máš vkus. To víš, Škoda je vyprofilovaná automobilka, automobilka s respektem. Oná má své zákazníky a ti zákaznící zase ví, jakou kvalitu dostanou. Věř, že té kvalitě koresponduje cena. Je to absolutní novinka, navíc novinka na kterou se silně čeká po celé Evropě, Škoda tedy cenu drží na horní realistické možnosti. Časem se to upraví. Myslím jako dolů.

[odkaz]

GTI
01.10.2012 18:25

Tedy, co je důležité - RAPID, ŠKODA RAPID, tedy levná škodovka za doslova pár šmrdlíků hravě drtí klenoty konkurenčních francouzských mainstreamových automobilek. Připusť si tuhle pravdu, budeš méně trpět...

[odkaz]

GTI
17.12.2012 15:47

Myslím, že jako není podstatné, jestli je Rapid za dvědevět nebo dvěšest...

[odkaz]

GTI
17.12.2012 11:33

Velmi oceňuji postoj Škody. Neprostituuje špičkový model podskočenou cenou, vůz stojí přesně tolik, kolik má stát. Ostatně
nejsou levná, přiměřená či drahá auta, jsou jen malé, přiměřené či velké... možnosti. Tvoje možnosti.

[odkaz]

GTI
19.12.2012 11:07

Cena není problém Škody, cena je vždy a výhradně problémem toho, kdo kupuje. Podívej se vedle na tabulku, jak Rapid jede, prodalo se ho v listopadu šestnáctkrát více neč c-elysée.

[odkaz]

GTI
17.12.2012 11:49

Nečekám zřetelný pohyb ceny, není kam jít. Nějaký ten menší bonus ano, plus mínus deset patnáct tisíc, nezapomeň, že Rapid je špičkový produkt.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rohYpnol
20. 1. 2013 11:18
Re: GTI vs. Rapid.
Nečekám zřetelný pohyb ceny... nezapomeň, že Rapid je špičkový produkt. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:-[] :yes:
20. 1. 2013 11:27
Re: GTI vs. Rapid.
"Rapid je špičkový produkt" Tak pravil Buh. Amen
20. 1. 2013 16:24
Re: GTI vs. Rapid.
Hlavne se z toho GTIho nepo*erte.
21. 1. 2013 16:38
Re: GTI vs. Rapid.
No, hlavne aby se nepos*al on az uvidi, co napsal za blaboly :-)
20. 1. 2013 14:26
to GTI
Bavíš se samozřejmě je o prodejích v ČR,které sou z pohledu Škody Auto né až tak důležité.
Jestli si myslíš,že se třeba ve Francii bude prodávát Rapid více než třeba Fluence,nebo 301 ,tak seš hodně vedle.
Koupit třeba Flunce 1.5 Dci v plné výbavě za 340tisíc a nebo Rapida 1.6Tdi za 440tisíc to je sakra rozdíl...
A vsadím se,že většina dosud prodajých Rapidů unás sou základní Htp nebo Tsi 63Kw-tudíž pár starých venických páprdů.Jen blázen a neználek a lidi s předudkama by šli do tak drahé škody
Rozbalit vlákno
0
20. 1. 2013 14:32
to GTI
vždyt i VW JETTA stojí stejně co Rapid a to je větší a luxusnější(Beru ted verzi 1.6TDI a plnou výbavu)
Rozbalit vlákno
0