Novinky
jozephko
0
Keď sa začnú v USA predávať nové Octávky a Rapidy, len potom to bude poriadny fičák! >😁
Gilgit
Jenomze potom tady bude krome clánku "VW loni prodal v USA nejvíc aut" jeste "Skoda loni prodala nejvíc aut v USA". Stejne se divím, ze Auto.cz se nebojí pomsty koncernu za to, ze ten dnesní clánek o USA je jen jeden, a ze není jste jeden extra clánek o Audi v USA. A protoze Porsche jiz je také cástí koncernu, mohl by pan Pavlusek sesmolit jeste jeden text o Porsche v USA. Treba dostane jednicku s hvezdickou a mozná jeste pochvalu.
Bristol
0
VW je v USA nejprodávanější evrospkou značkou, ale na tuzemáky, japonce a korejce kouká stále z velké dálky, stejně jako Audi kouká z dálky na Mercedes a BMW...takže: růst je to sice pěkný, ale z ničeho se roste lépe než se roste například v top10
Anonym
0
:yes: :yes: :yes: :yes:
Gilgit
Vázený pane Pavlusku,
nemám nic proti clánku o prodejích koncernu Volkswagen v USA. Ale zdá se to potvrzovat názor, ze v prípade koncernu Volkswagen se zde píse o kazdém nesmyslu, na rozdíl od clánku jiných výrobcu. Máte stestí, ze protezování nekterých firem není trestné. Je zde ovsem jeste otázka novinárské etiky, ale s tím si zrejme Auto.cz hlavu neláme. Ale Volkswagen mel loni rekordní rok, takze otázka je, zda se dockáme clánku VW loni v Rusku prodal nejvíc aut, VW loni v XY prodal nejvíc aut, atd? I nekterí jiní globální výrobci loni meli rekordní rok. Docteme se i o jejich výsledcích na jednotlivých dulezitých trzích?
Jeste jedna otázka. Zacátkem ledna zde byly postupne uverejneny výsledky prodeju ve zhruba deseti ruzných zemích. A tím to skoncilo. Takze víme jak vypadaly loni prodeje treba na Islandu, coz je urcite zajímavé, ale o rade jiných trhu, které jsou dulezitejsí z hlediska globálního i z hlediska e😜ortu ceských továren, jsme se nedozvedeli nic, i kdyz ve vetsine prípadu statistiky jiz byly zverejneny. Máte nejakou koncepci zverejnování techto informací nebo to tam hodíte jak vás to napadne a o nekterých zajímavých zemích se nedozvíme vubec nic? Kdo urcuje, ze zrovna Island je zajímavejsí nez mnoho odstatne vetsích trhu?
Zdvorile zádám o konkrétní odpovedi na obe mnou slusne vznesené otázky.
nemám nic proti clánku o prodejích koncernu Volkswagen v USA. Ale zdá se to potvrzovat názor, ze v prípade koncernu Volkswagen se zde píse o kazdém nesmyslu, na rozdíl od clánku jiných výrobcu. Máte stestí, ze protezování nekterých firem není trestné. Je zde ovsem jeste otázka novinárské etiky, ale s tím si zrejme Auto.cz hlavu neláme. Ale Volkswagen mel loni rekordní rok, takze otázka je, zda se dockáme clánku VW loni v Rusku prodal nejvíc aut, VW loni v XY prodal nejvíc aut, atd? I nekterí jiní globální výrobci loni meli rekordní rok. Docteme se i o jejich výsledcích na jednotlivých dulezitých trzích?
Jeste jedna otázka. Zacátkem ledna zde byly postupne uverejneny výsledky prodeju ve zhruba deseti ruzných zemích. A tím to skoncilo. Takze víme jak vypadaly loni prodeje treba na Islandu, coz je urcite zajímavé, ale o rade jiných trhu, které jsou dulezitejsí z hlediska globálního i z hlediska e😜ortu ceských továren, jsme se nedozvedeli nic, i kdyz ve vetsine prípadu statistiky jiz byly zverejneny. Máte nejakou koncepci zverejnování techto informací nebo to tam hodíte jak vás to napadne a o nekterých zajímavých zemích se nedozvíme vubec nic? Kdo urcuje, ze zrovna Island je zajímavejsí nez mnoho odstatne vetsích trhu?
Zdvorile zádám o konkrétní odpovedi na obe mnou slusne vznesené otázky.
většinou se zveřejňují trhy, kde se daří škodě nebo jiným koncernovým značkám, to sis ještě nevšiml? 😉
Přesně tak. Gilgit ma asi nejaký problém s VW, ale to chce klid a nohy v teple... Já jsem rad, ze se dozvím o výsledcích Skodovky a potažmo koncernu, když je to tahounem naši ekonomiky. Takže nevidím nic podivného na tom, ze je tu víc informaci o škodovce a jejim majiteli, než třeba o Fordu. :yes:
rozhodně je dobře, že alespoň automobilovým výrobcům se u nás daří, škoda že se to nedá říct o ekonomice jako celku... 😉
Gilgit
Absolutní souhlas. V zádném mém diskusním príspevku nenajdes nic, co by nejak bylo zamereno proti automobilivé výrobe u nás, naopak. O Skode se tady sice píse hodne, ale je spousta zajímavých témat, která si tady o Skode nikdy neprectes, protoze je redaktori nedostanou naservírovaná v podobe tiskové zprávy nebo clánku Automotive News k opsání a klasickou novinárskou práci, to znamená novinárskou resersi, dealt neumí nebo nechcou. O TPCA a Hyundai Motor Manufacturing Czech se tady nedoctes skoro nic. Jinak viz muj príspevek víse.
Pro výsledky jedné značky,která tě zájímá,se podívej na její stránky.Auto.cz by snad mělo informovat o všech značkách stejně,protože je to server pro fandy všech aut.V tomoto má Gilgit naprostou pravdu.Nebo jeVW.cz,nebo Škoda.cz....?Já zapomněl,není to odborný web,ale pouze zábavný...
Děláš jako kdyby auto.cz nepsalo o jiných značkách... Já povazuji větší informovanost o české značce na českém auto.cz za naprosto logicke. Jsem si jist, ze to mají třeba Japonci, Francouzi nebo Korejci úplne stejně. Takže chovejme se jako Češi, buďme hrdi na to, ze tu máme klenot jakým Skodovka je a těšme se na každy článek o jejim uspechu... :yes: No a logicky nás čeká cela řada článku o jejim majiteli...
Jako třeba i takovéto zprávy,[odkaz] která se týká Škody,VW a především nás všech,protože i našeho státu?To zde nenajdeš.Proto jen a jen zábavné čtení,nic víc.
A...? Někdo něco pos..l a všichni jsme to zaplatili, stejně jako x dalších arbitráži... To se mají stát z auto.cz finanční noviny? Pak by tu ještě chyběla zprava o Diag Human... >😁
No o prodejích budov (nebo sídla?) PSA se zde psalo,což může být každému automobilovému fandovi naprosto jedno.To byl jen jeden z mála příkladů kdy se tady píše o automobylkách,protože tak jak tak mají jakožto výrobci s auty dost společného.řeší se tu jak zisky,tak ztráty,počty prodejů....vše co se týká aut,nebo jijich tvůrců.Vše tedy ne,něco se asi nesmí.
Vždyť říkám pouze zábavný deník,kopírované zprávy.Ale je to fajn čtení pro pobavení,nic co by se mělo brát naprosto vážně a i to je třeba.
Vždyť říkám pouze zábavný deník,kopírované zprávy.Ale je to fajn čtení pro pobavení,nic co by se mělo brát naprosto vážně a i to je třeba.
Gilgit
Jak je videt. dost ctenáru je na takové mentální úrovni, ze jim to tady vyhovuje tak, jak to je
Gilgit
Tvoje reakce, zda se z Auto.cz mají stát financní noviny, je zcela nesmyslná. Doufám, ze si to uvedomujes. Auto.cz pravidelne píse o ekonomických tématech zahranicního automobilového prumyslu, i kdyz pomocí opsaných clánku a s chybami, a toto k tomu, i kdyz okrajove, patrí. Této zprávy si proste budto nevsimli nebo ji´schválne nezverejnili, protoze se jim nehodila do jejich mainstreamu o Skoda/VW. Nevím, ze by Diag Human mel neco spolecného s automobilivým prumyslem nebo trhem. príste nejdrív mysli, a potom pis.
JJ to máš tak jemu vyhovuje to že mu vymyli hlavu s tím jak VW táhne naši ekonomiku výrobou škodovek. Já z toho žádný procenta nemám, Škodu ani VW si nekoupím, ale vím že budu muset zaplatit část arbitráže jako každý z nás. On ji zaplatí taky jenže je rozdíl v tom že on ji zaplatí rád a bude hrdý jak kdyby si koupil akcie fauvé, a já budu nasraný jelikož mám pocit že mohly zase být postaveny či opraveny další silnice.
Gilgit
>😁 >😁 :yes: :yes:
Gilgit
Já nemám problém s VW ani zádnou jinou firmou. Já se zajímám o globální automobilový prumysl, to znamená o vsechny výrobce, a nemám zádné preference, ani pro, ani proti. Samozrejme je OK, ze je na Auto.cz víc informací o Skodovce a jejím majiteli, nez treba o Fordu. Jde jenom o to, ze ten pomer je prílis extrémní.
K tomu prichází lenost redakce, která v podstate opisuje to, co kde najde. Nebo tady najdes treba nejaký zajímavý clánek o tom, jak se Skode darí na nekterých velkých trzích, kde se také vyrábí (Cína, Rusko, Indie)? Clánek o tom, kde presne tam bezí výroba, jaké verze tam preferují, jak je tam videna místními zákazníky v porovnání s konkurencí, jakou tam má dealerskou sít atd. Mne by to treba zajímalo, ale to tady nenajdes. Protoze to nemají kde opsat, na to by museli pouzít neco co se nazývá novinárská reserse, a to je v Auto.cz neznámý pojem.
A kdyz to vidís s pohledu nasí ekonomiky: Hyundai Motor Manufacturing Czech a TPCA pro ni mají také význam, samozrejme o hodne mensí nez Skoda, to je jasné, ale o techto dvou automobilkách (nemyslim jejich znacky, ale konkrétní firmy) se tady nedovís skoro nic. Nedávko tady pan Beránek v jednom clánku nesmyslne skombinoval dve témata - výsledky celosvetového prodeje Skody a výsledky výroby továrny Kia na Slovensku, proste proto, ze náhodne dostal v podobném case dve tiskové zprávy. Výsledky výroby moravské továrny Hyundai, které byly zverejneny pred temito dvema tskovými zprávami, tady nikde nebyly.
K tomu prichází lenost redakce, která v podstate opisuje to, co kde najde. Nebo tady najdes treba nejaký zajímavý clánek o tom, jak se Skode darí na nekterých velkých trzích, kde se také vyrábí (Cína, Rusko, Indie)? Clánek o tom, kde presne tam bezí výroba, jaké verze tam preferují, jak je tam videna místními zákazníky v porovnání s konkurencí, jakou tam má dealerskou sít atd. Mne by to treba zajímalo, ale to tady nenajdes. Protoze to nemají kde opsat, na to by museli pouzít neco co se nazývá novinárská reserse, a to je v Auto.cz neznámý pojem.
A kdyz to vidís s pohledu nasí ekonomiky: Hyundai Motor Manufacturing Czech a TPCA pro ni mají také význam, samozrejme o hodne mensí nez Skoda, to je jasné, ale o techto dvou automobilkách (nemyslim jejich znacky, ale konkrétní firmy) se tady nedovís skoro nic. Nedávko tady pan Beránek v jednom clánku nesmyslne skombinoval dve témata - výsledky celosvetového prodeje Skody a výsledky výroby továrny Kia na Slovensku, proste proto, ze náhodne dostal v podobném case dve tiskové zprávy. Výsledky výroby moravské továrny Hyundai, které byly zverejneny pred temito dvema tskovými zprávami, tady nikde nebyly.
takove zpravy si hledej v HN.
Gilgit
Zkus nejdrív premýslet a potom neco napsat. Jestli jsi si jeste nevsiml, tak Auto.cz publikuje pravidelne clánky o hospodárské tématice zahranicního automobilového prumyslu, vetsinou opsané z Automotive News. Tak by melo publikovat taky clánky o domácím prumyslu.
Pokud by se tady takové clánky principiálne nevyskytovaly, ale psalo se jen o nových autech a technice, nereknu ani slovo.
Jinak já si ty zprávy nemusím hledat v HN, já jich mám asi 100x víc nez Auto.cz. Ale treba by to zajímalo i nekteré jiné ctenáre.
Takze príste prosím o trochu inteligentnejsí reakci.
Pokud by se tady takové clánky principiálne nevyskytovaly, ale psalo se jen o nových autech a technice, nereknu ani slovo.
Jinak já si ty zprávy nemusím hledat v HN, já jich mám asi 100x víc nez Auto.cz. Ale treba by to zajímalo i nekteré jiné ctenáre.
Takze príste prosím o trochu inteligentnejsí reakci.
docela bych ocenil článek a tabulku o celosvětových prodejích všech automobilových značek a jejich růstu/poklesu...říkám značek ne koncernů: takže asi nějak takto: toyota, ford, vw, chevy....atd
Gilgit
Joj, tak to bude horsí. Pokud to "redaktori" Auto.cz nekde najdou k opsání, tak to tady mozná bude. Jinak ne.
že článků o koncernu VW a zejména o Škodě je percentuálně víc, než o jiných značkách. A je mi to fakt úplně jedno. Nepočítal jsem to, je to jen můj pocit, možná i jako podvědomá reakce na diskuzní pláče.
Koncernu vč. Škody nijak zvlášť nefandím. Spíše naopak i když jsem ochoten uznat jisté úspěchy.
Nikdo mě však nenutí, abych si tyto články otvíral, abych si je s hořkostí četl a pak se v diskuzích jako, poraněná laň, marně vyplakával.
Je na redakci, jakou skladbu článků zvolí a jak si vyhodnotí co psát a co ne. A je mi dokonce i jedno, jestli to dělají nezištně nebo za peníze. Plně ponechávám na redakci, jaké články bude publikovat. (Bude fajn, když budou dobře česky.)
Je to otázka volby. Na někoho příliš mnoho reklamy může působit i negativně. (Jako třeba na mě.) A pokud by mě to přestalo bavit, tak to zde přestanu pouze číst a budu mít klid. Rozhodně nepůjdu s praporem "smrt auto.cz" na Václavák, ani se nebudu demonstrativně odhlašovat z tohoto serveru. (A pak se po absťáku nenápadně a potichu vracet, jako někteří.)
Koncernu vč. Škody nijak zvlášť nefandím. Spíše naopak i když jsem ochoten uznat jisté úspěchy.
Nikdo mě však nenutí, abych si tyto články otvíral, abych si je s hořkostí četl a pak se v diskuzích jako, poraněná laň, marně vyplakával.
Je na redakci, jakou skladbu článků zvolí a jak si vyhodnotí co psát a co ne. A je mi dokonce i jedno, jestli to dělají nezištně nebo za peníze. Plně ponechávám na redakci, jaké články bude publikovat. (Bude fajn, když budou dobře česky.)
Je to otázka volby. Na někoho příliš mnoho reklamy může působit i negativně. (Jako třeba na mě.) A pokud by mě to přestalo bavit, tak to zde přestanu pouze číst a budu mít klid. Rozhodně nepůjdu s praporem "smrt auto.cz" na Václavák, ani se nebudu demonstrativně odhlašovat z tohoto serveru. (A pak se po absťáku nenápadně a potichu vracet, jako někteří.)
Gilgit
Já se tady nevyplakávám jako poranená lan, ale písu konkrétní kritiku. Nikdy jsem se z tohoto serveru demonstrativne neodhlasoval.
Já nezádám smrt Auto.cz. Naopak, jám bych byl rád, aby Auto.cz bylo lepsí. To nechápes?
Cástecne s tebou souhlasím. Samozrejme clovek clánky nemusí otvírat, samozrejme sem vubec nemusí chodit
Ale odjakziva byly v novinách a casopisech dopisy ctenáru. V internetu jsou diskuze. Jsou lidi, co drzí hubu a krok, a jsou lidi, co se ozvou. Kdyby tech, co se ozvou s kritikou, bylo víc, tak by redakce v nekterých vecech reagovala. Pokud je tech, co kritizují, jenom pár, tak na to redakce kasle. Já se presto té kritiky nevzdám, treba to casem prece neco dá.
Legracní je, ze píses, ze ti je jedno, jestli to delají "nezistne nebo za peníze". Skrytá reklama má totiz zásadní vliv na objektivitu clánku. Taky to asi neví cetné chyby, které tady delají a vetsinou neopraví, ani kdyz jsou na ne upozorneni. Ty jsi v podstate ideální stádový ctenár.
Jinak, jestli jsi pochopil moji kritiku tak, ze mám neco proti koncernu Volkswagen, tak tomu tak rozhodne není (viz co jsem napsal víse).
Já nezádám smrt Auto.cz. Naopak, jám bych byl rád, aby Auto.cz bylo lepsí. To nechápes?
Cástecne s tebou souhlasím. Samozrejme clovek clánky nemusí otvírat, samozrejme sem vubec nemusí chodit
Ale odjakziva byly v novinách a casopisech dopisy ctenáru. V internetu jsou diskuze. Jsou lidi, co drzí hubu a krok, a jsou lidi, co se ozvou. Kdyby tech, co se ozvou s kritikou, bylo víc, tak by redakce v nekterých vecech reagovala. Pokud je tech, co kritizují, jenom pár, tak na to redakce kasle. Já se presto té kritiky nevzdám, treba to casem prece neco dá.
Legracní je, ze píses, ze ti je jedno, jestli to delají "nezistne nebo za peníze". Skrytá reklama má totiz zásadní vliv na objektivitu clánku. Taky to asi neví cetné chyby, které tady delají a vetsinou neopraví, ani kdyz jsou na ne upozorneni. Ty jsi v podstate ideální stádový ctenár.
Jinak, jestli jsi pochopil moji kritiku tak, ze mám neco proti koncernu Volkswagen, tak tomu tak rozhodne není (viz co jsem napsal víse).
Ono jde spíš o to, že se tady popisují úspěchy VW. OK, je to úspěšná značka, bývala i spolehlivá, designem mě neoslovila... Hurá, vím, že v Americe se daří. Proč ale stále chybí článek o svolávačce v Brazílii, která byla soudně nařízena, a týkala se 400 tisíc 2-3 roky starých TSIček??? No dnes už je situace jiná, a soud své rozhodnutí zrušil. A důvod? Prý by to mohlo značku VW poškodit v očích zákazníků... [odkaz] To jsou věci... Asi v Brazílii taky plavou kapříci...
čert vem ty jejich motory, stěma se tady stejně nesetkáme... Ale tohle bych bral >😁 [odkaz]
>😁 To už je fakt k smíchu. VW ukapříkuje soudce v Brazilii, VW platí nebo snad uz dokonce vlastní auto.cz, VW uplatil anketu auto roku, VW skrze zpravodajství TV Nova hypnotizuje diváky a tak je VW nejprodávanější znacka v ČR ( dovozova)... Je na tohle diagnóza...? 😉
Tak jinak. Osvobodíme všechny odsouzené z metanolové kauzy... A důvod? Aby to náhodou neudělalo špatnou reklamu likérkám... Asi by ti to teda nevadilo, viď. Škoda, že doma nemáš jedno suprově zku.vený TSI. Ale ty bys byl šťastnej... >😁
Já jsem s TSI stastnej...! Ty jses asi taky ten pohádkář, který žije famou o tom, ze se Ti každy druhy TSI vysype... 😉 Gratuluju >😁
Každý druhý ne... Ale třetí. Buď rád, že ten druhej máš ty. 😉
Někomu fakt stačí ke štěstí málo... >😁
Člověk se musí radovat z maličkosti, jinak budeš věcně nejspokojenej a rozhodí Té třeba takova malickost, jako vice clanku o VW na auto.cz... >😁
Ne, VW určutě podobně jako Siemens v minulosti nikoho a nikde neuplácí a neuplatňuje svoji váhu všemi myslitelnými prostředky, prosťáčku.
Gilgit
Opet nechápes, o cem se tady v reakcích píse. Auto.cz proste negativní zprávy o koncernu Volkswagen pokud mozno nezverejnuje. Príznivcum VW a primitivnejsím ctenárum to nevadí. Jsou ovsem i ctenári, který by chteli objektivní informace, a tem to vadí. Je toto tak tezké pochopit? Jsi doopravdy tak málo inteligentní nebo to spís pochopit nechces?
Sorry a ty opravdu věříš že auto.cz bude někdy objektivní a nestranné? Ajta krajta aby jsi se časem nezařadil mezi primitivnější čtenáře. Ti totiž taky věří jen tomu čemu chtějí věřit. 😉
Gilgit
Tomu, ze Auto.cz bude kvalitní, objektivní a nestranné médium, samozrejme neverím. Pri soucasném personálním slození redakce je to dokonce vylouceno. Ale existuje sance, ze by se mohli alespon trochu zlepsit. Vetsine ctenáru to ale zrejme vyhovuje tak, jak je to dnes.
Já měl za to, že většinu čtenářů zajímají hlavně kvalitní testy, byť jich je dnes spíš poskrovnu. Novinky jsem tu vždy bral jen jako doplněk, s něčím originálním těžko přijdou a zbytek si mohu najít jinde. Také v minulosti tu novinky vypadaly trochu jinak.
Gilgit
Tak to pardon. I v oblasti novinek by se ale daly najít zajímavé a nekdy i originální veci, kdyby se ovsem chtelo. Místo to se jen opisuje, a nekde jeste dokonce spatne.
Je dosť veľká a lowcostová náprava na rovných kvalitných cestách vôbec nie je nevýhoda ...
Ale to určite VW nedovolí ....
Ale to určite VW nedovolí ....