Design
Fluence je pěknej. Pokud ho člověk dovybaví pěkným originálním sportpaketem ( [odkaz] ), a přidá zadní křidýlko (nic ve stylu impreza, nebo garážplastkyttuning), je to bomba. Mluvím o továrním tuningu... Jinak Fluence prokouk, Scenic taky, Grandovi to sluší ještě víc, no a clio... Ještěže už tady máme Clio IV, osobně se mi líbilo před fl.
FL pomohol najma Cliu a Fluence.
Fluence konecne vyvazilo proporcie, ziskalo kus serioznosti a maximalne vyladilo suzvuk prednej a zadnej partie. Predtym vyzeralo, ze ma maly nos a velku drzku.
Clio je po FL taktiez lepsie. Najhnusnejsie Clio bolo asi toto [odkaz] To je tak skarede, ze neexistuje dovod, aby som si ho kupil, ani keby bolo najlepsie v triede. Je hnusnejsie nez Polo v rovnakej zivotnej etape.
Fluence konecne vyvazilo proporcie, ziskalo kus serioznosti a maximalne vyladilo suzvuk prednej a zadnej partie. Predtym vyzeralo, ze ma maly nos a velku drzku.
Clio je po FL taktiez lepsie. Najhnusnejsie Clio bolo asi toto [odkaz] To je tak skarede, ze neexistuje dovod, aby som si ho kupil, ani keby bolo najlepsie v triede. Je hnusnejsie nez Polo v rovnakej zivotnej etape.
Proč se ti nelíbí Clio II po faceliftu? Auto dostalo nový modernější vzhled, se kterým vypadá mnohem lépe a moderněji, než před faceliftem. [odkaz]
Ve verzi RS je to stále krasavec i dnes. [odkaz]
Další facelift tohoto modelu byl myslím v roce 2006, kdy starší model Clio Storia (někde označován Campus) se vyráběl po boku novější modelu ještě minulý rok, stále se zákazníkům líbil a byla to dobrá levnější a jednodušší alternativa k novějšímu Cliu. [odkaz]
Ve verzi RS je to stále krasavec i dnes. [odkaz]
Další facelift tohoto modelu byl myslím v roce 2006, kdy starší model Clio Storia (někde označován Campus) se vyráběl po boku novější modelu ještě minulý rok, stále se zákazníkům líbil a byla to dobrá levnější a jednodušší alternativa k novějšímu Cliu. [odkaz]
Vo verzii sport sa to este da prehryzt, zachranuje ho aj farba, ale klasicku verziu, navyse sivu; mam moznost stale vidiet pod oknami a je to hnus. Uplny hnus vsak vrcholii v modeli Thalia, vychadzajuca prave z toho dizajnu. To je uplny blivajs. Tomu sa vyrovna tak Fobia 2 pred FL, aj to mam obavy, ze vyzera lepsie.
Najhorsi na Cliu je prave ten rozseknuty cumak, kam dali znak.
Az Clio 3 opat vyzera fajn, najma po dalsom FL.
Najhorsi na Cliu je prave ten rozseknuty cumak, kam dali znak.
Az Clio 3 opat vyzera fajn, najma po dalsom FL.
Je pravda, že Renault si pod pojmem facelift představuje opravdu viditelnou změnu. To u některých jiných automobilek si faceliftu běžný člověk ani na první pohled nemusí všimnout.
Ne vždy je facelift ku prospěchu vzhledu auta. Třeba zmiňované Clio III bylo po uvedení na trh jedno z nejhezčích aut ve své třídě a facelift mu trochu ublížil a ubral na kráse a eleganci. Renault vyměnil designera a zatím to vypadá, že se Renault vydal dobrým směrem, Laurens van den Acker odvádí dobrou práci. Třeba zmiňované facelifty Sceniku a Fluence opravdu těmto autům prospěly a sluší jim to. Zcela nové modely se automobilce také povedly, nové Clio i malý crossover Captur nevypadají vůbec špatně. Jsem zvědavý, jak si Renault poradí s novým Megane a Lagunou.
Jenom si nejsem zcela jist současným faceliftem malého Twinga. Vypadá to, že se lidem nový vzhled nelíbí, totiž i na domácím francouzském trhu došlo k velkému poklesu prodejů.
Ne vždy je facelift ku prospěchu vzhledu auta. Třeba zmiňované Clio III bylo po uvedení na trh jedno z nejhezčích aut ve své třídě a facelift mu trochu ublížil a ubral na kráse a eleganci. Renault vyměnil designera a zatím to vypadá, že se Renault vydal dobrým směrem, Laurens van den Acker odvádí dobrou práci. Třeba zmiňované facelifty Sceniku a Fluence opravdu těmto autům prospěly a sluší jim to. Zcela nové modely se automobilce také povedly, nové Clio i malý crossover Captur nevypadají vůbec špatně. Jsem zvědavý, jak si Renault poradí s novým Megane a Lagunou.
Jenom si nejsem zcela jist současným faceliftem malého Twinga. Vypadá to, že se lidem nový vzhled nelíbí, totiž i na domácím francouzském trhu došlo k velkému poklesu prodejů.
kterej z te dvojice je liftovanej.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dopsal jsem tam i katalogový ceny , aby ta realita byla pěkně vidět.
Novej fl se povedl, už ten předek nevypada tak nepěkně jak starý KDF. Myslim že prodeje by to mělo
minimalně zachovat.
A Rapid Fresh 1,2 MPI je za 270 tisíc.
Jinak souhlas, fl se povedl a na rozdíl od Rapida jde o plnohodnotnou nižší střední.