ked by som sa pozeral na suboj rapid vs. fluence len cez zakladny motor, tak rapid si nesktne. Nastastie su priplatky za ine ako zakladne motory celkom znesitelne a z ponuky motorov si vyberie kazdy kupujuci, narozdiel od fluenca
TDI u Rapidu nedává vůbec smysl. To je tam snad jen pro flotily a vysoká ceníková cena pro vytvoření dostatku prostoru pro slevu. Fluence si podá Rapid ve výbavě, ale motorově to už takový zázrak nebude. Rapid je citelně lehčí (o nějakých 235 kg) a asi ideální motorizací pro něj je 1,2 TSI 77 kW - v praxi by měl stačit i Fluence s dvoulitrem, možná být i rychlejší (záleží, jaký výkon bude mít konkrétní kus). Fluence je mi sympatický, ale 1,2 TCe by mu vůbec neuškodil, byť to jde proti jednoduchý a levný.
Psal jsem snad něco o tom, že srovnání nemá smysl? Nebo, že TDI není pro flotily? Teď nevím, jestli si to vůbec četl. Tak ještě jednou: "TDI u Rapidu nedává vůbec smysl. To je tam snad jen pro flotily a vysoká ceníková cena pro vytvoření dostatku prostoru pro slevu."
Rapid 55kw/ 293tkč, Fluence 81kw/ 225tkč.
Dopsal jsem tam i katalogový ceny , aby ta realita byla pěkně vidět.
Novej fl se povedl, už ten předek nevypada tak nepěkně jak starý KDF. Myslim že prodeje by to mělo
minimalně zachovat.
to máš recht, ale podle mě základní fluence nebude přes ceníkových 300...to je hloupost, nyní je akce na 220k až skončí bude jiná... ;-) už i rapid šel na 270k, s financováním za 250k a v konfigurátoru je stále za 290k
Když píše katalogové ceny... Dál o tom nemá smysl diskutovat, je to nekonečné téma, skutečná cena bude jiná. Jaká, to nevíš, nejde o transparentní politiku.
auto o velkosti fluenca nebude s tvojim "kulhavym" trojvalcom jazdit za 5, ale za 7. Nech jazdi v reale reanultacka 1,6 za 8 a zistis, ze rozdiel v spotrebe je minimalny, ale ked budes potrebovat predbiehat, tak sa nato nebudes chystat pol hodiny
Hodně dělají fotky. Starý model je víceméně reálné auto, kdežto po fl je to vymazlenec, kterému se kola témeř nevejdou do podběhů a světlá výška též bude poněkud poladěná.
Jinak souhlas, fl se povedl a na rozdíl od Rapida jde o plnohodnotnou nižší střední.
Fluence je pěknej. Pokud ho člověk dovybaví pěkným originálním sportpaketem ( [odkaz] ), a přidá zadní křidýlko (nic ve stylu impreza, nebo garážplastkyttuning), je to bomba. Mluvím o továrním tuningu... Jinak Fluence prokouk, Scenic taky, Grandovi to sluší ještě víc, no a clio... Ještěže už tady máme Clio IV, osobně se mi líbilo před fl.
FL pomohol najma Cliu a Fluence.
Fluence konecne vyvazilo proporcie, ziskalo kus serioznosti a maximalne vyladilo suzvuk prednej a zadnej partie. Predtym vyzeralo, ze ma maly nos a velku drzku.
Clio je po FL taktiez lepsie. Najhnusnejsie Clio bolo asi toto [odkaz] To je tak skarede, ze neexistuje dovod, aby som si ho kupil, ani keby bolo najlepsie v triede. Je hnusnejsie nez Polo v rovnakej zivotnej etape.
Proč se ti nelíbí Clio II po faceliftu? Auto dostalo nový modernější vzhled, se kterým vypadá mnohem lépe a moderněji, než před faceliftem. [odkaz]
Ve verzi RS je to stále krasavec i dnes. [odkaz]
Další facelift tohoto modelu byl myslím v roce 2006, kdy starší model Clio Storia (někde označován Campus) se vyráběl po boku novější modelu ještě minulý rok, stále se zákazníkům líbil a byla to dobrá levnější a jednodušší alternativa k novějšímu Cliu. [odkaz]
Vo verzii sport sa to este da prehryzt, zachranuje ho aj farba, ale klasicku verziu, navyse sivu; mam moznost stale vidiet pod oknami a je to hnus. Uplny hnus vsak vrcholii v modeli Thalia, vychadzajuca prave z toho dizajnu. To je uplny blivajs. Tomu sa vyrovna tak Fobia 2 pred FL, aj to mam obavy, ze vyzera lepsie.
Najhorsi na Cliu je prave ten rozseknuty cumak, kam dali znak.
Az Clio 3 opat vyzera fajn, najma po dalsom FL.
Je pravda, že Renault si pod pojmem facelift představuje opravdu viditelnou změnu. To u některých jiných automobilek si faceliftu běžný člověk ani na první pohled nemusí všimnout.
Ne vždy je facelift ku prospěchu vzhledu auta. Třeba zmiňované Clio III bylo po uvedení na trh jedno z nejhezčích aut ve své třídě a facelift mu trochu ublížil a ubral na kráse a eleganci. Renault vyměnil designera a zatím to vypadá, že se Renault vydal dobrým směrem, Laurens van den Acker odvádí dobrou práci. Třeba zmiňované facelifty Sceniku a Fluence opravdu těmto autům prospěly a sluší jim to. Zcela nové modely se automobilce také povedly, nové Clio i malý crossover Captur nevypadají vůbec špatně. Jsem zvědavý, jak si Renault poradí s novým Megane a Lagunou.
Jenom si nejsem zcela jist současným faceliftem malého Twinga. Vypadá to, že se lidem nový vzhled nelíbí, totiž i na domácím francouzském trhu došlo k velkému poklesu prodejů.