Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - petrumr
ok
| 20. 1. 2013 09:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Interier
| 20. 1. 2013 11:05
Mna by odradil design toho interieru.
Interier
| 20. 1. 2013 11:22
Interiér vozu je krásně sladěný...není to jako Trikolor u Hyundééé ,kde to září všemi barvami.. interiér je decentní a barevně sladěný než v předchozí generaci.. navíc motor D-4D je komplet přepracovaný a má mnohem lepší jízdní vlastnosti než před face-liftem.. komplet bylo předěláno 400 dílů co jsem si přečetl na stránkách Toyoty... tedy za mě tohle auto rozhodně palec nahoru... :yes:
Avatar - SCHROJF
Interier
| 22. 1. 2013 12:41
Milujem digitalne ukazovatele paliva ;-) ale na tento by som asi potreboval aj dalekohlad v zakladnej vybave...nechcem urazit milovnikov "nezvyklich interierov",ale toto je trosku MIMO!!! :no:
Avatar - rohYpnol
Procitnutí
| 20. 1. 2013 11:30
Jestli jsem v poslední době Toyotu kritizoval za design, tak tady musím udělat přesný opak. Nové linie doslova působí jako živá voda na dříva zcela nudné Verso. Nyní dostává pořádnou dávku charisma, sebevědomí... ba co více - istylu a elegance. Zatímco nový Auris je řekněme poněkud kontroverzní a bude to chtít ještě nějakou tu dekádu, než se oko naučí vnímat a chápat jeho linie, pak tady jde vše automaticky ihned, rovnou z první :yes:
Jen ten interiér je pozůstatkem dosavadního stylu, který není zcela podle mého vkusu. Přesto nové materiály posouvají úroveň o značný kus dál a co je hlavní - hrůz z předchozí generace Aurisu v opblasti středového panelu zůstalo Verso ušetřeno již dříve. Takže vlastně připomínky směřují jen k designu, který mi zkrátka příliš neladí.
Jinak ale variabilita příkladná. Stačí se podívat a porovnat s Touranem - Verso předvádí, jak mají vypadat sklopená sedadla :yes:
Takže Toyoto - tohle ti vyšlo na 1000 % :yes: :yes: :yes:
Avatar - Jaros71
Procitnutí
| 20. 1. 2013 16:32
Právě ve srovnání s VW Touran vidím největší slabiny Versa!!
Sedadla jsou u VW plně vyjímatelné,nejen sklopné.Taky pokud jedete ve 4.lidech můžete sedadla ve druhé řadě variabilně přestavět,prostřední vyndat,a udělat větší prostor posunutím sedaček k sobě!!
Případně vyndáte všechny a z auta je stěhovák..SUPER MPV!!
A to je přitom téměř o generaci starší...
Toyota se designem exterieru celkem vytáhla,je to nyní zvenku pěkné auto.
Interier je ale stále divný, kaplička budíků nesmyslně uprostřed atd.. Materialy od pohledu méně kvalitní než u VW..
To bych tedy nedal...
Na jízdní vlastosti jsem zvědav...Půjdu se projet. Pochybuji,že by se vyrovnaly Touranu ,který má perfektně odladěný podvozek s víceprvkovou zadní nápravou... ;-) :yes: :yes:
Avatar - rohYpnol
Procitnutí
| 20. 1. 2013 16:46
vyjímání sedadel je podle mě u MPV nesmyslné pojetí, vždy je lepší, když to ve vývoji zmáknou tak, aby zůstaly ve voze a sklopily se do rovné podlahy. MPV není dodávka. Navíc představa, že někam dojedu a abych měl rovnou podlahu, tak vyhodím sedadla z auta a? Kam s nima? Je nechám vedle popelnic?
Procitnutí
| 20. 1. 2013 21:28
:yes:
Avatar - Jaros71
Procitnutí
| 21. 1. 2013 10:31
Viz níže..když něco vezu je objem 2000m2..to jiné auto má 1500-1600..např i proto se dají vyndat. :yes:
Avatar - Choochoo
Procitnutí
| 22. 1. 2013 12:42
Presne, kam s nima?
Kazdou jizdu premyslet kolik nas pojede a pro jistotu radsi stejne porad 5.
Procitnutí
| 20. 1. 2013 21:26
VW Touran je najmizernejšie MPV na trhu. Už naladením podvozka popiera účel MPV a vlastnú príslušnosť do tejto komunity - sedel si v Toutrane niekdy a jazdil si s ním? Pochybujem.
Pridá sa vysoká poruchovosť a už takmer nie je dôvod o ňom uvažovať. K tomu sebavedomá cena, ktorá je v základe o tisícku éčiek vyššia ako u konkurentov z Francúzska Renaultu a Citroena vo verziách Grand...
A čím ti prídu prístroje v strede nezmyselné? Asi by to Toyota, ale aj Renault a Citroen nerobili, keby to nezmysel, čo povieš?
Avatar - Jaros71
Procitnutí
| 21. 1. 2013 10:15
To jsou tedy bludy... :-) :-)
Auto MPV jsem vybíral půl roku,dost testovacích jízd,vč.francouzů,japonců a korejců..nakonec zbyly jen VW a Opel Zafira!
Touran byl lepší jak prostorem,tak jízdně..víceprvková náprava při zatížení je naprostá nutnost!!
Cena je sice vyšší,ale sleva od prodejce -15% byla zajímavá,auto se dostalo cenově na konkureci..a prodejní zůstatková hodnota je vyšší!!
Touranem jezdím již čtyři roky..Jízdně je to auto srovnatelné např.s kombi typu Octavie.Tedy špička třídy.
Závady žádné,jen na rozdíl od např.francouze,japonce a korejce jezdím do servisu po 30tis. nebo jedenkrát za 2.roky..servisní prohlídka vč. výměny oleje longlife vyjde ve VW Porsche servisu na cca 6-6500,- Kč.
To je směšné!!
V KIA platí otec za Ceeda kolem 8 tis.ročně!!

Ve firmě máme Hondu CR-V, serviní prohlídky každý rok,cena 9-10 tis...katastrofa!! Před koncem záruky v 42 tis.km odešly kotouče-výměna za úhradu vč.destiček přes 8 tis..!!
Opraveno i stahování okna,skřípalo..alespon to v záruce. :no:
V TOURANU JE VŠE JEŠTĚ PŮVODNÍ,najeto 55 tis.km.
Touran je bez chyby..proto je to nejprodávanější MPV nejen v Německu,ale i v Evropě: ;-)
PS: ta kaplička ve středu...asi by to vyráběly i prémiové značky typu BMW,Audi,Mercedes atd..kdyby to bylo skvělé..Je to na prd. :no:
Procitnutí
| 22. 1. 2013 11:49
Kdy už tady přestanete lhát o cenách servisek na ceeda. Včera byl kolega se služebnim a s filtrama, olejem a zadním stěračem 4250,-Kč.
PS: "Jízdně je to auto srovnatelné např.s kombi typu Octavie.Tedy špička třídy." Tak jsem se hezky zasmál-octávia-špička třídy >:-[]
Avatar - Blue Sun
Procitnutí
| 22. 1. 2013 11:50
Bludy píšeš sám... Proč asi se dávají do vozidel s vyšší užitečnou hmotností právě NEvíceprvkové nápravy?
Octavia je nepohodlné a tvrdé prkno, takže pokud je Touran stejný, ať si ho VW strčí k šípku, účelem MPV není řezat zatáčky dveřma napřed.
Já u francouzského auta mám servis také po třiceti tisících, ale budu dělat patnáct tisíc, pr9m nevěřím. Pár let zkušeností s diagnostikou motorů mi stačí a to, co pak z motorů vyteče, teprve stojí za to. Ale přeju hodně štěstí a důvěry v longlife.
A co se týká přístrojů uprostřed, kdo nechce, nepochopí. Kdo chce, už by nikdy neměnil.
Procitnutí
| 22. 1. 2013 11:51
Octavia je jízdně špička třídy ? To myslíš vážně ? Co si proboha představuješ pod pojmem jízdní vlastnosti ? Neznám horší auto na dálnici D1 a D2 než je Octavia, která je tvrdá, takže mám pocit že moje páteř nevydrží ani cestu z Prahy do Brna. V zatáčkách je Octavia podprůměr, ono se není čemu divit když je dlouhá jako kráva s nejmenším rozvorem v nižší střední třídě (O II) + je úzká a tady bohužel fyziku neobelstíš. Tak v čem je tedy špička ?

On je taky Touran nejhorším autem v testu německého AutoBildu na 100.000 km. Zatím ještě žádné jiné auto nedopadlo tak mizerně, ale to bylo hlavně zásluhou průserového 2.0TDI PD, což je ten největší motorový zmetek, který kdy VW vyrobil (praskající hlavy válců, předčasně odcházející turba, vstřikovače PD, čerpadlo, ...).
Procitnutí
| 22. 1. 2013 12:04
Podľa príspevkov sa dá usudzovať, že jazdíš max. playstation...
Procitnutí
| 22. 1. 2013 12:18
Při zatížení je víceprvek naprostá nutnost...škoda, že si tohle nepřečetli vývojáři z vw, když navrhli caddymu za 3/4 mega tuhé poloosy a listové pružiny :-) no a octavia jízdí špička třídy, tíms to dodělal >:D
Avatar - Jaros71
Procitnutí
| 29. 1. 2013 17:01
Jste mne tedy docela pobavili... ;-) ;-)
Ostavia II a Golf VI s Fordem Focus jsou rozhodně na špici nižší stření třídy!!
Nějaký francouz ani japonec bez multilinku vzadu se nemůže v zatáčce rovnat..
Mazda 3 maximálně..to je jen trochu předělaný Focus.
Jinak se projedte s Touranem a pak tímto žebřinákem od Toyoty..
Já to udělal a bylo jasno..VW je někde úplně jinde!!
Pokud japonce tak Subaru Forester..ale to už jsme jinde..! :-)
Procitnutí
| 30. 1. 2013 11:11
Hele, octavia je docela solidní jízdní průměr nižší střední, praktičností (velikostí zavazadelníku) pak jednoznačně na špici, ale auto s příčně uloženým motorem daleko před přední nápravou, krátkým rozvorem a ne zcela kompaktními rozměry už z principu nemůže jezdit špičkově a ani nejezdí (jízdní limity má prostě někde jinde, než třeba tebou zmíněná mazda 3, focus, golf, pak bravo, giullieta, civic, nemluvě o impreze). Jo a Touran, kvalitka [odkaz]
Avatar - pumpkin
Procitnutí
| 20. 1. 2013 22:28
Vidíš, z Versa nemusíš nič vyberať, len sklopíš sedadlá do podlahy a vznikne ti pekná rovná plocha.
A posudzovať kvalitu plastov podľa fotiek, no nehnevaj sa... :no:
Avatar - Jaros71
Procitnutí
| 21. 1. 2013 10:26
Jasně,každý má nějaké priority.
Mám garáž v baráku,není to problém.
Já taky občas něco vezu,bez sedaček je objem 2000m2..to tedy Verso jaksi nemá..
I zavazadelník je u VW větší,v pěti lidech k moři bych s Versem neodjel.
Možná s rakví na střeše.. :-)
Avatar - Cuba66
Procitnutí
| 22. 1. 2013 11:44
Cože? Versem v pěti lidech k moři neodjedeš? To asi bude tím, že jezdíš do Chorvatska a vezeš si tunu jídla >:D K moři se jezdí s plavkama a zlatou kartou :-!
Procitnutí
| 22. 1. 2013 11:54
No já se nepřestávám bavit. V 7 lidech jsem před lety jel na týden k moři ve starym space wagonu-pohoda klídek :-! V současnym space wagonu mám zadní sedadla vyndavací a prostřední jen odsouvací. Vyndavání je naprd. Sedačky jsou těžké a tak si je manžalka sama nevyndá, nehledě na to, že odjedem ve dvou s plnym autem a zpátky co? Mám nechat děti i nadále u babičky? Vyndavání je zbytečné, rozumně řešené sklápení(tak to měl i starý space wagon) je praktičtější, vždyť na co mi jsou 2m3 prostoru, když tam stejně můžu naložit cca 500-600kg? Raději mám vše s sebou a tak je vyndavám, jen když by mi opravdu překážely. Kdyby šli jen zaklopit, chrochtal bych blahem. V podstatě to je asi největší piha na kráse space wagona.
Procitnutí
| 22. 1. 2013 12:07
To je fakt, konzervy zaberú veľa miesta. 5 ľudí, aspoň na týždeň, 3x denne - to je už celkom slušné množstvo... >:-[]
Procitnutí
| 20. 1. 2013 22:50
Ono je to o prioritach a potrebach, pre mna boli pri vybere auta neakceptovatelne vyberatelne sedacky. Ked sklopis v tourane sedacky tak nic nevyriesis, musis ich vyhodit von aby si dostal ten super stahovak. Ak potrebujes po pouziti stahovaku cestou naspat vyzdvihnut deti zo skolky, tak najprv zamieris domov do pivnice pre odlozene sedacky...
A este poprosim, vysvetli ako si zistil pohladom na fotky, ze materialy su menej kvalitne ako v tourane?
Avatar - Jaros71
Procitnutí
| 21. 1. 2013 10:21
Stačí se mrknout na Verso nebo Auris v autosalonu..bohužel i RAV je na tom bídně..tvrdé plasty,i když jsou dobře slícované,Mercedes ani VW to teda není.. :no:
Avatar - Jaros71
Procitnutí
| 21. 1. 2013 10:29
Viz výše..a děti většinou v týdnu bere manželka druhým autem..
Nebo jdou pěšky..školka je 300m a škola 800m u bydliště.
Každý to má jinak. :-)
Procitnutí
| 22. 1. 2013 11:25
K té kapličce nesmyslně uprostřed...vezls už někdy v autě mladé prďochy? Jestli ne, divil by ses, jak je koukání na techec uprostřed zaujme a je klid...alespoň pár minut :-)
Procitnutí
| 22. 1. 2013 11:32
V dnešní době přenosných DVD aby čučelo děcko na tachec? >:D
Procitnutí
| 22. 1. 2013 11:35
Nj, kdo z nějakého důvodu nemá přenosné dvd, pustí děckám tachec ;-)
Avatar - Cuba66
Procitnutí
| 22. 1. 2013 11:52
Ten víceprvek u Touranu - nevím, ale chce se mi poznamenat - všeho jenom do času. U VW se šetří jak sviňa a vůbec bych se nedivil, kdyby nový Touran měl víceprvek jen u některých motorizací, jako je to teď u Golfu. Podotýkám, že u předchozího Aurise se tomu u prodejci VW smáli, že mají víceprvek v Toyotě jen u 2.2D4-D. A hele, pár let uteklo a maj to taky. A u Golfu bych řekl i hůře než u novýho Aurise, který to má jen u dvou nejslabších motorů.
Avatar - Choochoo
Procitnutí
| 22. 1. 2013 12:43
Materialy od pohledu mene kvalitni >:D Co motor od pohledu, taky mene kvalitni? >:-[]

At koukam jak koukam
[odkaz]
[odkaz]
tak mi od pohledu jednoznacne prijde nejlacinejsi madlo ve dverich u Tourana.

U ergonomie snad nikdo nepochybuje, displej zas u Tourana nekde u kolen :no:

Verso jednoznacne :yes:
Avatar - Cuba66
Procitnutí
| 22. 1. 2013 16:43
Jj. umístění displeje u Touranu je bída. Přitom by stačilo prohodit ovládání ventilace s displejem a bylo by to OK. Co se týká materiálů - Toyota je má horší než VW, ale moje osobní zkušenost se týká Golfu IV a Aurise r.v. 2007. Spousta lidí mi pak říkala, že Golf V na tom byl podstatně hůř... Tak nevím. Například předchozí Verso mělo vše OK, Corolla taky, ale Auris přišel v době maximálního tlaku na výrobní náklady a bylo to bohužel vidět. Facelift Versa je podle mého soudu povedený a pokud bude základ vybavený jako byl (t.j. 1,6 97kW, mlhovky, všechny airbagy, manual klima, vyhřívané sedačky + př.okna v el. a samozřejmě el.zrcátka s vyhříváním) není co řešit. A pokud někdo říká, že dostal u VW slevu 10% tak u Toyoty jí ve většině případů dostane taky >:D
Já osobně mám vybráno buďto Verso 1,8 nebo Auris 1,6 kombi (nemůžu ale nějak překousnout jeho zadek). Diesel nechci, Denso vstřikování mě trápí už 5 let...
A kde je Hybrid?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 20. 1. 2013 12:24
Trosku skoda, ze chyba hybrid... :-(
A kde je Hybrid?
| 21. 1. 2013 07:48
Tak taky musejí myslet na další roky, aby mohli přijít s větším vykázaným počtem inovací.
- Třeba s hybridem pro Verso... :-!
Avatar - Blue Sun
A kde je Hybrid?
| 22. 1. 2013 11:52
Ten asi hned tak nebude, sklopné sedačky zabírají prostor, kam by se jinak dávaly akumulátory. To už by si sebrali moc prostoru, který lze využít jinak.
Verso
| 20. 1. 2013 20:10
Koukám jak facelift Versu pomohl, jedno z nejlepších MPV ve třídě. :yes:
Avatar - Jaros71
Verso
| 21. 1. 2013 10:23
Přesto,že jsem chválil Tourana,myslím že facelift Verso posunul na prodejné auto.
Zatím ho nechtěl prakticky nikdo.. :-)
Verso
| 21. 1. 2013 14:31
Prodeje v prosinci Verso 21ks, Touran 25ks. ;-)
Verso
| 22. 1. 2013 11:49
A proč ne Roomster? Cena Versa je hoooooodně přestřelená :no:
Avatar - Blue Sun
Verso
| 22. 1. 2013 11:53
a) Roomster je malý, úzký, nepohodlný. Navíc je to velikostně zcela jiná třída, srovnáváš Fabii s Aurisem.
b) Roomster je odpudivý
c) Roomster nemá rozumné motory za rozumné ceny.
Verso
| 22. 1. 2013 13:55
Přestřelená? Děláš si srandu? Motory Toyoty patří ke špičce, spolehlivostí je někde úplně jinde než Roomster s TSI. Navíc, Roomster je malý, úzký a ošklivý, jediná volba z hlediska spolehlivosti je TDI, ale diesel nechci. Co tam máš dál?
Avatar - Cuba66
Verso
| 22. 1. 2013 16:52
Ty jo, chci rodinný auto a ne něco, co vypadá jako předělaná dodávka pro květinářku nebo nepovedenej papamobil >:D A ty motory TSI, spolehlivost sama. Což je ale škoda, protože kvůli 1,2 TSI jsem zavrhnul koncernový auta. Jede to hezky, i 1,2 TSI OII mi fakt vyhovovala, ale pak slyšíte, že se to může potkat...no k***a chlapi, kde to sme??
TEST vs TEST
| 22. 1. 2013 13:02
Vím, že je to trochu mimo vlákno, ale nechtěl jsem čekat na další test golfa, či aurise a tak při Toyotě to tedy dávám v plén. :-)

V Autobildu jsou teď dva testy:
Auris HSD proti 1,6 Valvematic.
Golf TDI 2,0 generace VII vs VI.

Výsledky dle jejich univerzální tabulky (maximum 700):
Auris HSD 477 bodů
Auris 1,6 478 bodů
Golf VII 469 bodů
Golf VI 440 bodů

Vítěz v testech vždy určí nejvyšší počet bodů v tabulce (zde v testech 1,6 a VII).
Evidetně tedy Toyota bodově porazila vysnívaný designový meisterstuck.

Jsem zajímavý na srovnání Auris vs Golf.
I když už asi dopředu tušíme z povrchních řečí, že novogenerační útok na Golf nestačil jsem zvědavý, jak si elaboranti v budoucnosti poradí v ukázání té pravé mainstreamové pravdy. :-) :-!

Na vysvětlenou: nechci zakládat flame Toyota versus VW, jen mě zajímá, jak se asi s tímto "nechtěným" bodovým úkazem Autobild do budoucna popere i z mediálního hlediska (Ringier).
TEST vs TEST
| 22. 1. 2013 14:07
Co jsem četl test Aurisu 1,6, který má multi-link, tak komfort jízdy je v podstatě identický s Golfem VII. Jízdní vlastnosti se oproti minulé generaci taky posunuly směrem ke sportovnějším (jistějším) jízdním vlastnostem, takže je to podle mně pouze o designu, nebo o tom jestli člověk preferuje malý turbomotor, nebo atmosféru. Já bych z dvojice Golf - Auris šel do Aurisu, přece jen nemám k TSI důvěru.
aushit
| 2. 2. 2013 10:14
stary auris je horsi ako favorit. tento novy tak max dotiahol feliciu.
ceed, golf, i30...s tymto chybu neurobite
stary auris je odhlucneny horsie ako favorit aj plasty ma tvrdsie akurat na ne ebli nejaky kvazi makky material co vydrzi par rokov. auris 1.33 je pomalsi ako skoda 120. cely auris je zo strany toyoty fail.
aushit
| 2. 2. 2013 12:52
Už po ránu jsi měl koňáček, jako náš nový pan prezident? >:D
aushit
| 2. 2. 2013 12:54
co na to dodat? hlupy clovek hlupy nazor. 8-s

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku