Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
d0m!n0
Až tak horké bych to neviděl, německé auta mají v průměru daleko víc najetých km .. tato statistika s tím nepočítá.
statistika nepocita s nemeckymi motormi v mitsubishi, s francuzskymi v forde ci volve alebo nemeckymi v pezote. nerozdeluje ani diesle a benziny...
vysledky su zkreslene, ale nerob si slepe nadeje. 😄
vysledky su zkreslene, ale nerob si slepe nadeje. 😄
Jo jasně třeba taková toyota a hodna prodávající na US trhu většinu svých aut nenajezdí nic, protože jak je známe v americe je všude co by kamenem dohodil a dálnice tam snad ani neznají 😄
Nikde se nepíše, z jakého trhu data jsou. Vzhledem k tomu, že jde o britskou společnost (a ve statistice najdeme MG), tak bych řekl, že je to z UK.
Takže německý auty v Británii lidi jezdí a Hondou a Toyotou, které jsou tam velmi oblíbené nikdo...
Někdy je lepší být zticha, než vyplodit blud který si právě vypotil >😁
Někdy je lepší být zticha, než vyplodit blud který si právě vypotil >😁
Opět, proč argumentovat USA? To jen naznačuje, že ani neví, o čem je řeč. Kdyby psal o UK, nic neřeknu. To je jako bych napsal, že Škoda musí mít velký nájezd, protože se jich většina v ČR prodá firmám. Jiný trh, nikde není uvedeno, kdo je jejich typický zákazník (jaký mají podíl firemních atp.), nic.
Zkus se řídit vlastní radou.
Zkus se řídit vlastní radou.
Vypadá to, že nemáš o US trhu ani potuchy.....ty vzdálenosti tam jsou pěkně velké a kilometrový průběh je s evropou srovnatelný. Jó, určitě se tam také hodně létá, ale vzdálenosti 1-2tis mil se tam jezdí taky autem......a někdy i více. Nezapomeň, že benzín je tam pořád levnější než-li u nás. Pokud se podíváš na US aukce, většina 1-2 letých aut má nájezd cca 40 tisíc mil což mi příjde srovnatelné s náma, nemysliš?
Každá statistika je nějak zkreslená, s tím je potřeba k tomu od začátku přistupovat. Proto nemá smysl nějak hrotit konkrétní pořadí, ale pokud má Audi poruchovost 1 z 27 aut a Honda 1 z 344, tak to už je podle mě vypovídající o tom, že ty motory od Hondy asi spolehlivější budou. I kdyby byla pravda, že Audi budou mít v průměru více najeto a že má Audi obecně starší vozový park než Honda atd., tak to takový rozdíl nepřebije. Jak říkám, není žádoucí brát výsledky smrtelně vážně a řešit desetiny procent, tam do toho pochopitelně promlouvá nějaké zkreslení, ale pro srovnání těch nahoře a dole to je podle mě dobré.
Nehledal jsem k té statistice detaily, takže to mohou mít ošetřené, nicméně odchylka může být opravdu podstatná. Nejde jen o nájezd, ale také o počet vozů jednotlivých značek. A jak už tu bylo zmíněno, stáří, podíly jednotlivých motorizací atd. Moc velkou vypovídající hodnotu v téhle podobě nemá. V případě Toyoty a Hondy je to jasné, tyhle dvě značky vychází stabilně jako špička, takže na tom něco bude.
Ano, tohle se nějak určitě projeví. Ale i kdyby byly motory Audi a Honda stejně spolehlivé, pořád dost pochybuji o tom, že by ve statistice jen vinou zkreslení vyšlo u Audi 13× více poruch. Čili přesně jak říkáš, beru to tak, že něco na tom bude, ale řešit desetinky skutečně nemá smysl.
Když neznáš ani velikost vzorku, tak odchylka nemusí být v desetinkách. Nevím, jestli jsi viděl pravděpodobnost alespoň z rychlíku.
Vzorek čítá 50 000 aut, pokud mám správné informace.
Cílem bylo říci, že nemá cenu řešit, jestli je nějaká značka 9. nebo 15., když jsou mezi nimi malé rozdíly. Jako rozhodující vidím rozptyl mezi čelem a chvostem tabulky, kde je ta poruchovost významně odlišná. Samozřejmě čím větší je vzorek, tím lépe, protože se eliminuje náhodný efekt a pokud by byl vzorek 100 aut, je jasné, že to by se statistikou nemělo nic společného. Když tam chytnu jen jednu Alfu Romeo a ta se zrovna porouchá, mám hned poruchovost 100% a obráceně. Tohle je mi myslím jasné. Co s tím ale má společného teorie pravděpodobnosti, netuším; tím spíš se mi nezdá, že je útočeno na mé znalosti v této oblasti.
Cílem bylo říci, že nemá cenu řešit, jestli je nějaká značka 9. nebo 15., když jsou mezi nimi malé rozdíly. Jako rozhodující vidím rozptyl mezi čelem a chvostem tabulky, kde je ta poruchovost významně odlišná. Samozřejmě čím větší je vzorek, tím lépe, protože se eliminuje náhodný efekt a pokud by byl vzorek 100 aut, je jasné, že to by se statistikou nemělo nic společného. Když tam chytnu jen jednu Alfu Romeo a ta se zrovna porouchá, mám hned poruchovost 100% a obráceně. Tohle je mi myslím jasné. Co s tím ale má společného teorie pravděpodobnosti, netuším; tím spíš se mi nezdá, že je útočeno na mé znalosti v této oblasti.
Otázka je, jaký podíl mají jednotlivé značky. Pokud jsi pravděpodobnost a statistiku alespoň zběžně viděl, tak máš nějakou představu, jaké odchylky jsou možné. Jak často vychází naprosté bludy. Nemáš z čeho posoudit, jak kvalitní data to jsou. Statistika je celá o výběru vzorku.
Tak mne napadá, kdo si pojistí MG?
Tak mne napadá, kdo si pojistí MG?
Samozřejmě, je teoreticky možné, že statistická odchylka je zde ±2%, a pak to může člověk hodit do koše. Otázka je, jestli by to pak někdo vůbec vydával. Jistou mírou skepse trpím, ale ne až takovou.
I ve vědecké komunitě se publikuje brak - "bezchybná" statistika aplikovaná na nepoužitelný vzorek. Takže si nedělám iluze.
To by mě docela zajímal nějaký příklad. Nějak mě nenapadá, kde by se ve vědě dělal takový typ statistiky.
Pořád je potřeba mít na paměti, že tvrzení o bludech je úplně stejně napadnutelné jako tvrzení o přesnosti třeba±0,3%. Na to není dostatek informací. Já jen úplně nevěřím tomu, že ve statistice s rozptylem hodnot 0,29% - 3,71% (MG Rover nepočítám, ten už nevyrábí a naprosto zřetelně se tam projevil starší vozový park dvojnásobnou poruchovostí oproti předposlednímu) by byla odchylka v řádech jednotek procent.
Pořád je potřeba mít na paměti, že tvrzení o bludech je úplně stejně napadnutelné jako tvrzení o přesnosti třeba±0,3%. Na to není dostatek informací. Já jen úplně nevěřím tomu, že ve statistice s rozptylem hodnot 0,29% - 3,71% (MG Rover nepočítám, ten už nevyrábí a naprosto zřetelně se tam projevil starší vozový park dvojnásobnou poruchovostí oproti předposlednímu) by byla odchylka v řádech jednotek procent.
totální blbost...v USA a v asii jsou nejčastěji japonská auta firmní a v asii jsou asijská auta často jako taxíky, takže se dá klidně číct že auta jako honda accord, city, civic, toyota camry, corolla, avanza a další najezdí absolutně nejvíc km
Nezapomínej, že se bavíme o UK. Ne o USA, nebo Asii. Ani není jasné, jestli pojišťují hlavně firmy, nebo soukromé osoby, jak je to rozdělené.
UK sou japonské vozy taky velmi oblíbené.....napiš si do Top gearu, oni ti to prozradí >😁
Warranty direct uvadi i prumerny najezd a rocne ujete kilometry jsou jednim z hodnoticich kriterii.
zane
Aj ako najvacsi fanda nemeckych automobilov, ktr su samozrejme vykonne, luxusne a pod., by som nikdy nepoprel, ze japonske su najspolahlivejsie.
[odkaz]
[odkaz]
3_diamanty
opat uz po 176ty krat po sebe pred nemcami >😁 :yes😒br />
nemecka spolahlivost ako uz roky pisem... tu pozname uz len z rozpravok ... :yes: realita je dnes taka ze nemci su dost drahou srandou pre bezneho vodica ktory nestoji o problemy prusery a poruchy :yes😒br />
zlati japonci nasledovani korajcami [odkaz] :yes:
nemecka spolahlivost ako uz roky pisem... tu pozname uz len z rozpravok ... :yes: realita je dnes taka ze nemci su dost drahou srandou pre bezneho vodica ktory nestoji o problemy prusery a poruchy :yes😒br />
zlati japonci nasledovani korajcami [odkaz] :yes:
vidis tam v tej tabulke nejakeho korejca? 😄
Korejci sa dostali mimo meratelny rozsah >😁
ver tomu ze keby boli na chvoste tak to tam vidis.... ale na chvoste su nemci :yes😒br />
tabulka totiz zahrna najlepsich a najhorsich
tabulka totiz zahrna najlepsich a najhorsich
Tak se na tu tabulku podívej pořádně 😄 Desátý nejspolehlivější má poruchovost 1,32%, desátý nejméně spolehlivý 1,70%. Takže tu poruchovost můžeš celkem dobře odhadnout mezi 1,32% až 1,7% (pokud vůbec v té statistice bylo alespoň jedno korejské auto). A myslím, že kdyby ti korejci byli jedenácti nejhorší (třeba s 1,69😖 nebo jedenáctí nejlepší (s 1,33😖, moc na věci by to už nezměnilo...
Ano, to je podstatný fakt. Proto to asi ani nezveřejňovali, protože ty rozdíly už jsou zde nepodstatné.
bohatě stačí že nejsou v top ten nejhorších aut...ale VW s Audi tam je a docela vysoko...a jak je to možné? dokonce i renault lepší než audi?
Adam Novák
A jak si vysvětlujete, že velice spolehlivé motory Volkswagen mají tak obrovskou životnost? Tento žebříček je pitomost. :no:
BRAVWO VW MOTORY!!! :yes:
BRAVWO VW MOTORY!!! :yes:
ja tomu fakticky aj verim nakolko bol motoricky vw vzdy na chvoste v automobilovom priemysle :yes😒br />
ked prisiel pezot s HDi vw este ani nevedel co je to common rail >😁
ked prisiel pezot s HDi vw este ani nevedel co je to common rail >😁
Nejde o technologie, ale o životnost - a tu měli VW motory vždy vysokou, podívej se jak dlouho jezdili Broukové, 1. Golfy atd...
BRAVWO VW!!! :yes:
BRAVWO VW!!! :yes:
to ako jazdili pred 30 rokmi je dnes zakaznikovi sumi fuk....... podstatne je ako jazdia dnes... aj stary uaz je spolahlivy ale co z toho ma dnesny zakaznik ze? pojde teda do uazu? asi nie
vzdy ma fascinuje ako ludia vytahuju historicke fakty.... ktore s dnesnou realitou nemaju absolutne nic spolocneho... vies aky spolahlivy bol kedysi bicykel? ani prehadzovacka sa ti nemohla pos.rat lebo tam ziadna nebola 😁 mal si vidiet tu spolahlivost :yes:
vzdy ma fascinuje ako ludia vytahuju historicke fakty.... ktore s dnesnou realitou nemaju absolutne nic spolocneho... vies aky spolahlivy bol kedysi bicykel? ani prehadzovacka sa ti nemohla pos.rat lebo tam ziadna nebola 😁 mal si vidiet tu spolahlivost :yes:
Jo i přehazovačka s řetězem vydrží dýl než TSI s řetězem. Děda přijel za války na kole z Německa a to kolo do dnes nemá měněnej řetěz. Na rozdíl od motorů TSI. >😁
Se mi líbí, jak vylejzaj zaslepenci VW a ten článek vlastně lže... >😁
Se mi líbí, jak vylejzaj zaslepenci VW a ten článek vlastně lže... >😁
Pokud takové průměrné kolo vydrží více, než průměrný motor TSI, kolo je spolehlivější. Do této statistiky se však započítávají pouze auta, pokud to ještě nevíš. 😉
Pred 20-40rokmi tie auta skutocne najazdili statisice km >😁
To, ze sa z dnesnych 50milionov aut najde 10000, ktori maju najazd nad melko, nevypoveda nic o spolahlivosti, to je statisticka odchylka.
To, ze sa z dnesnych 50milionov aut najde 10000, ktori maju najazd nad melko, nevypoveda nic o spolahlivosti, to je statisticka odchylka.
:yes: :yes: :yes:
Já jsem dával příklad. Chtělo by, aby někdo vypočítal průměrnou životnost a návod, jak na to, a každý rok by to bylo na statistickém úřadě - v případě špatných výsledků pro VW bych změnil svůj názor.
já si myslím že taková statistika je docela relevantní: počítá procento problému s motorem na daný počet aut...to je dle mého dost relevnantí furt lepší než takové ty statistiky TUV kde se bere jen odtah bez ohledu na závažnost poruchy, tady je jasně daný problém a ten se tu řeší, vždy se mě líbí jak vystoupí fandové značek které skončili na posledních místech a výsledky článku nebo průzkumu bagatelizují....
pravda je však taková: ať už je to TUV, ADAC nebo toto...tak je pořadí víceméně stejné: první jsou japonci a koncern je kdesi ve středu pole nebo na chvostu...to o něčem snad svědčí? 😉 jeden průzkum se mýlit může a nebo nemusí být relevantní...ale když tak nějak většina průzkumů ukazuje víceméně konzistentní žebříček tak to tak prostě asi je ne?
pravda je však taková: ať už je to TUV, ADAC nebo toto...tak je pořadí víceméně stejné: první jsou japonci a koncern je kdesi ve středu pole nebo na chvostu...to o něčem snad svědčí? 😉 jeden průzkum se mýlit může a nebo nemusí být relevantní...ale když tak nějak většina průzkumů ukazuje víceméně konzistentní žebříček tak to tak prostě asi je ne?
Mám na to stejný pohled. Sice jako u každé statistiky jsou tu zkreslující faktory, ale přesně jak říkáš, když to člověk srovná s TÜV, kde se řeší prasklé žárovky apod., tak tohle je naopak velmi rozumné. Podstatný je i ten druhý bod, vzhledem k tomu, že Toyota i Honda jsou úspěšné ve všech statistikách tohoto druhu, není pochyb o tom, že na tom budou skutečně dobře.
a taky je fakt že koncern je v takových statistikách dlouhodbě v poli poražených a neboduje ani v dlouhodobýych testech autotipu...kde se například VW Touran stal vůbec nejhorším testovaným vozem
No, srovnávat 40 let stará auta a aplikovat tyto výsledky na dnešní, to nesvědčí o moc o tvém rozumu. To, že jako desítky jiných tu tupě kopíruješ GTIho bravwo zvolání a nejsi schopen si ani vymyslet nějakou vlastní repliku, když už nějakou tak nutně musíš používat, rovněž nesvědčí o nějak rozvinutém sebevědomí. S GTI často nesouhlasím, ale v jednom mu musím vyseknout poklonu... jak se dokázal pro desítky z vás stát takovou modlou, že se mu musíte ve všem přibližovat, napodobovat a papouškovat ho.
jediný spolehlivý motor od VW byla 1.9TDI a to ještě ne všechny verze, případně 1.9SDI, max ještě tak atmosférické motory které se dnes již skoro nemontují...jinak? HTP? tragédie a ještě k tomu to nejede? 2.0TDI PD? jeden z nejhorších motorů vůbec. Velké VW motory? kromě 3.0TDI a 3.6FSI problémové...1.2TSI a 1.4TSI chronické problémy s řetězy, 1.6FSI rovněž potížista, který navíc žral a nejel...proto se taky moc dlouho nevyráběl, 5.0TDI V10 tragické....tak kde je ta motorová kvalita VW?
Vynechal jsi 1.8 20V bez turba. Ten taky žral i trávu kolem cesty a stopaře, dynamika však tomu neodpovídala.
souhlas, za to 1.8T byl výborný, a zapoměl jsem ještě na choulostivé 2.5TDI...taky docela ruleta 😉
No 2,5 TDI V5 byl právě ten nejspolehlivější motor od vw. Byl v transporterech T4, první A6ce a tuším ještě v passatu. Šestiválec byl naopak jeden z těch nejhorších.
Ale 2.5 Tdi V6(110, 120 a 132kw), který měl Passat,A4,A6, Superb a kdoví co ještě, na tom prý byl velmi zle. Já ho jeden čas chtěl a četl jsem na něj jen to nejhorší 😄
my mluvíme o V6 v Superbu I, Passatu B4 a B5, Audi A6 😉 ...tam byli problémem vstřikovače hlavně...ale i turbo
V Transporteroch bol R5 TDI. Audi používalo V6 TDI, ktorý mal klasické vstrekovacie čerpadlo VP44, ktoré robilo problémy, a potom bol najmarkantnejší problém čo viem so zadierajúcimi sa vačkami kvôli zle naprojektovanému mazaniu.
Audi A6 mělo také 2.5TDI R5. Vim to moc dobře, několikrát jsem ho tahal na laně 😉
Mimořádně hlučný motor, ale jinak téměř nezničitelný :yes:
Mimořádně hlučný motor, ale jinak téměř nezničitelný :yes:
>😁 >😁 >😁 >😁
A proto Audi diesel v dva roky starý káře sežere během servisního intervalu litr a čtvrt oleje, tomuříkámspolehlivost jak bejk.
10 let starý HEMI nesežralo za 10 tis km nic, ryska se nehnula, to samý Jaguar co mam ted.
A proto Audi diesel v dva roky starý káře sežere během servisního intervalu litr a čtvrt oleje, tomuříkámspolehlivost jak bejk.
10 let starý HEMI nesežralo za 10 tis km nic, ryska se nehnula, to samý Jaguar co mam ted.
Makovnik
Statistiky "spolahlivosti ziaroviek" ako TUV a pod. tym padaju uplne na nos a stavaju sa na hlavu, pretoze k nim sa auta musia priviezt po svojich.
Ti, ktori sa nepriviezli, vyplnuju tuto statistiku >😁
Zase si daktori nerobe iluzie, ze motor od PSA montovany do BMW a podobne motorarske kombinacie budu uplne rovnake. Gro je vystupna kontrola a vyrobne tolerancie a tie zabezpecia nizsiu poruchovost naoko rovnakeho darcovskeho stroja v cudzej znacke.
Ti, ktori sa nepriviezli, vyplnuju tuto statistiku >😁
Zase si daktori nerobe iluzie, ze motor od PSA montovany do BMW a podobne motorarske kombinacie budu uplne rovnake. Gro je vystupna kontrola a vyrobne tolerancie a tie zabezpecia nizsiu poruchovost naoko rovnakeho darcovskeho stroja v cudzej znacke.
TUV meria poruchy, ktore znemoznuju auto prevadzku po komunikaciach - elektricke systemy do tej kategorie patria a fakt je, ze v niektorych autach, chybou dizajnu instalacie, musis menit ziarovky velmi casto 😄
Ale jazdis, aj keby si menil kazdy mesiac. Ak klakne motor, jazdis na bicykli alebo pesobuse.
O.i. u nas, "porucha" neumoznujuca jazdu po c.komunikaciach je aj rozmer pneu nezapisany v technicaku...
Mne na STK pozeral napravy a hovori, ze su velmi hrdzave. Ked som mu povedal, ze je to flekate kvoli nateru protihrdzovym roztokom a vyskusal to zmazat, bol spokojny. Nebyt pri tom, tak je 'porucha' evidovana v zazname.
O.i. u nas, "porucha" neumoznujuca jazdu po c.komunikaciach je aj rozmer pneu nezapisany v technicaku...
Mne na STK pozeral napravy a hovori, ze su velmi hrdzave. Ked som mu povedal, ze je to flekate kvoli nateru protihrdzovym roztokom a vyskusal to zmazat, bol spokojny. Nebyt pri tom, tak je 'porucha' evidovana v zazname.
Ano, je pravda, že zde se skutečně jedná o závažné poruchy, čili nějakou váhu to má.
Na druhou stranu, i zde jako u všech statistik dochází ke zkreslení, které je potřeba si uvědomit. Předně se nehodnotí jednotlivé motory, nýbrž všeobecně auta dané značky bez ohledu na to, jak jsou stará, nebo kolik mají najeto, nebo jaký mají motor. Tudíž do toho vstupují jevy, jako že u některé značky může být širší zastoupení starších aut, nebo že se auta dané značky hodně prodávala s nějakým poruchovým motorem. Tak jako tak lze ale jako obvykle říci, že ta auta na vrcholu žebříčku na tom budou lépe než ta na chvostu, protože několikanásobné rozdíly v poruchovosti (ačkoliv i tak se jedná jen o jednotky procent) jsou už asi nad rámec již zmíněných nepřesností.
Na druhou stranu, i zde jako u všech statistik dochází ke zkreslení, které je potřeba si uvědomit. Předně se nehodnotí jednotlivé motory, nýbrž všeobecně auta dané značky bez ohledu na to, jak jsou stará, nebo kolik mají najeto, nebo jaký mají motor. Tudíž do toho vstupují jevy, jako že u některé značky může být širší zastoupení starších aut, nebo že se auta dané značky hodně prodávala s nějakým poruchovým motorem. Tak jako tak lze ale jako obvykle říci, že ta auta na vrcholu žebříčku na tom budou lépe než ta na chvostu, protože několikanásobné rozdíly v poruchovosti (ačkoliv i tak se jedná jen o jednotky procent) jsou už asi nad rámec již zmíněných nepřesností.
Skutocne pozoruhodny vyber fotky 😄
Ak uz chcel editor ilustrovat nemecke motory, mohol si vybrat Opel ci BMW.
A v pripade, ze chcel ilustrovat predposledne miesto Audi, mohol byt titulok: Vede Honda, Audi propadlo.
A dalej - motory VAG patria podla studie medzi najhorsie. Podla auto.cz to znamena, ze im "nedarilo". Nedari sa ti, ked skoncis v strede pola, ked skoncis predposledny, tak si prehral na celej ciare.
Inak, studiam poistovni by som nepripisoval velky vyznam, hoci tato je v korelacii s TUV - viac menej.
Ak uz chcel editor ilustrovat nemecke motory, mohol si vybrat Opel ci BMW.
A v pripade, ze chcel ilustrovat predposledne miesto Audi, mohol byt titulok: Vede Honda, Audi propadlo.
A dalej - motory VAG patria podla studie medzi najhorsie. Podla auto.cz to znamena, ze im "nedarilo". Nedari sa ti, ked skoncis v strede pola, ked skoncis predposledny, tak si prehral na celej ciare.
Inak, studiam poistovni by som nepripisoval velky vyznam, hoci tato je v korelacii s TUV - viac menej.
Tohle mi připadá jako hledání chyby za každou cenu....Fotku Opelu si vybrat mohl, ale nemusel, je to úplně jedno...V článku se píše, že se ve studii nedařilo Němcům, ne VAG (nehledě na to, že je to jen slovíčkaření). A takový Mercedes naopak patří mezi nejlepší.
Z nadpisu může člověk očekávat Hondu, nebo nepovedeného Němce. A ten tam je. Audi tím službu rozhodně neprokázali, pokud se neřídili heslem špatná reklama, také reklama. 😄
podle mě tam dali audi jako jasný propadák žebříčku: Rover není relevantní protože se již dlouho nevyrábí a neprodává, do servisů přijíždějí čím dál starší a ojetější auta...taky že ten percentuální index je mnohem vyšší....takže když to mám brát takto: nejhorší z aktuální produkce je audi...zaslouženě je na titulním obrázku :yes: 😉
Autoservis
Vědět kolik mají motory se závadou u dané značky najeto? V jakém režimu byl motor používán? Jen pro příklad motor v Taxíku dostává daleko víc zabrat než ten samý motor v autě používané rodinou s totožným nájezdem....
To bezesporu. Nicméně myslím, že v celkovém počtu je nějaký eventuální taxík nevýznamnou veličinou. Pokud bys měl ale ověřené informace o tom, že třeba polovina všech hodnocených Audi je využívána taxislužbami, je to pochopitelně relevantní výhrada. Předpoklad je však takový, že auta všech značek jsou v průměru zatěžována dostatečně podobně na to, aby to nějakým významným způsobem nezasahovalo do statistiky.
No já ti nevím nájezd km je dost podstatnou veličinou pro posouzení spolehlivosti motoru stejně jako režim ve kterém daný počet km najel. Například i30 stojící u nás v ulici již dva měsíce bude mít s tímhle způsobem využívání určitě spolehlivější motor i za 10 let než stejně staré auto s nájezdem 2000 km měsíčně. Nebo máš jiný názor?
Samozřejmě že vliv to má, to už jsem napsal. Stejně tak jsem napsal: "Předpoklad je však takový, že auta všech značek jsou v průměru zatěžována dostatečně podobně na to, aby to nějakým významným způsobem nezasahovalo do statistiky." Jinými slovy, je jasné, že ohleduplný majitel bude mít spolehlivější auto než ten, co na údržbu kašle, ale pokud neposuzujeme jen dvě auta, ale široký statistický vzorek, dá se předpokládat, že těch ohleduplných i neohleduplných majitelů bude u všech značek přibližně stejný podíl. Rozhodně dost stejně na to, aby to nezapříčinilo třináctinásobný počet poruch ve srovnání Audi vs. Honda, pokud srovnám čelo a konec tabulky. Tím chci říct, že jisté poznatky z toho vyvozovat lze, a to tam, kde jsou tyhle markantní rozdíly. Pokud má něco o pár desetin větší poruchovst než to druhé, můžeme to pokrýt nějakým zkreslením. Třináctinásobný rozdíl už těžko.
Zjednodušeně řečeno jde o hrubý odhad a ne podložená čísla. Super
Nikoliv, o odhady se nejedná. Čísla vychází z počtů poruch, což jsou exaktní údaje a na základě nich vznikla ta procenta poruchovosti. Jen tam je spousta vlivů, které to mohou zkreslit, a proto je nutné vše brát "plus mínus".
Tak tímto bych si nebyl tak jistý.Motor,který bude mít více najeto,ale který jezdí delší trasy,bude méně opotřebovaný než motor který jezdí krátké trasy a má tudíž menší celkový nájezd.Dálé záleží na tahání přívěsů... .
Delší stání motorům také neprospívá.správně by jsi motor měl na delší odstávku patřičně připravit.
Delší stání motorům také neprospívá.správně by jsi motor měl na delší odstávku patřičně připravit.
Jak přesně chceš motor připravit na delší odstávku? Navíc jsem nepsal nic o kratších trasách. Máš pocit že tahání přívěsu je běžná praxe?
No tak u motorek v mládí jsem motor vyčistil a i do válce jsem nalil olej.Jinak může docházet k poškození povrchu válce korozí,tenky film z běžného mazání při chodu motoru nevydrží dlouho.
Ideál je je opravdu motor stále používaný.Ono toto platí snad pro každou techniku,i nepoužíváním stárne (nejen morálně).
Taxi přívěsy netahají,rodinná aut poměrně často.
Ideál je je opravdu motor stále používaný.Ono toto platí snad pro každou techniku,i nepoužíváním stárne (nejen morálně).
Taxi přívěsy netahají,rodinná aut poměrně často.
Co že? Ze které jsi planety?
Tak samozřejmě dnes motory asi nikdo nekonzervuje.Ale na to že nebudeš motor používat a že proto bude stále jako nový,na to zapomeň.Čas koná práci sám a spolehlivě.
Já jsem nepsal nic o tom že motor který nejezdí "neničí" zub času. Psal jsem o tom že když "nebude jezdit" nemůže se "pokazit" a neb kdo nic nedělá nic nepokazíí😊 Konzervovat motor má smysl bude li se válet někde na dvorku za garáží. Namontovaný a kompletně nastrojený v autě nemá jediný problém. Při plánované delší odstávce hlavně u té která trvá přes zimu se doporučuje vypustit u zahřátého motoru olej.
Jo kdo nic nedělá,nic nezkazí,platí ,ale i když nebudeš nic dělat,budeš se opotřebovávat.To samé platí pro motory.
Vypustíš olej a co dál.Co ti bude materiál chránit před prostředím,které je vždy trochu agresivní?Nic.Jo tak to je fakt skvělé. :-!
Mnohem lepší je motor občas nastartovat.
Vypustíš olej a co dál.Co ti bude materiál chránit před prostředím,které je vždy trochu agresivní?Nic.Jo tak to je fakt skvělé. :-!
Mnohem lepší je motor občas nastartovat.
A co ti prosím tě ochrání olej steklý do vany??? Není li motor poškozen nic se s ním nestane.
No právě třeba každodenní používání obnoví olejový film a nebude olej pouze ve vaně.Vše ostatní máš výše psané.Každá kovová součástka je lépe chráněná,pravidelným mazánim (k tomu při běhu motoru dochází),než nechána napospas bez olejové ochrany (olejový film také nevydrží věčně bez pravidelné obnovy) .
Chce to trochu praxe,rozdělej pár motorů a porovnej,jak který vypadá při různé péči. 😉
Chce to trochu praxe,rozdělej pár motorů a porovnej,jak který vypadá při různé péči. 😉
Myslím si že 10 let praxe automechanika mi docela stačí aby věděl co a jak. Na motoru se podepíše hlavně nepravidelná výměna oleje a zacházení majitele se studeným motorem.... Mohl by jsi vědět že každá kovová součástka je porovitá i když to není pouhým okem vidět, v těchto porech se olej udrží i několik let i když se jeho kvalita postupně zhoršuje. Pokud motor nebo součástku neodmastíš "a kdo by to taky dělal že?" nestane se vůbec nic jelikož na ní bude dostačující olejový film dostačující k ochraně součástek u "stojícího motoru".
Nechci Vám tu příliš zasahovat do debaty, ale např u letadel se musí motor v pravidelných, relativně krátkých intervalech alespoň protáčet. Je to opruz hlavně přez zimu, kdy se moc nelítá a například taková vlečná zimu opravdu přečká v hangáru. Odtsávku je možno udržovat protočením snad max 3 krát za sebou, pak se musí kompletně "odmotorovat". Tedy v zimě vytáhnout, "prasetem" motor cca hodinu předehřívat a pak kompletní motorová zkouška. Jinak se mění olej a snad se musí udělat i kontroly klíčových součástí. A to předesílám, že se jedná o relativně velké objemy s malým výkonem při směšných otáčkách (max cca 2600rpm)
Správně ,každý povrch je porovitý a také tenká vrstva oleje se rycleji degraduje.Benzin odmaštuje.... .
Někomu nemusí koukám stačit ani deset let praxe. :-! I když už víš o negativním učinku studených startů na motor.A tím jsme zpět na začátku debaty.Motor může mít hodně najeto,ale s méně starty (pfrotože dlouhé trasy) a druhy méně najeto,ale krátké trasy,tudíž více studených startů.Proto může být první motor v lepší kondici než druhý. 😉
Někomu nemusí koukám stačit ani deset let praxe. :-! I když už víš o negativním učinku studených startů na motor.A tím jsme zpět na začátku debaty.Motor může mít hodně najeto,ale s méně starty (pfrotože dlouhé trasy) a druhy méně najeto,ale krátké trasy,tudíž více studených startů.Proto může být první motor v lepší kondici než druhý. 😉
Ale jdi ty brepto. Já se nebavím o dvoudobých motorech tak co to meleš o benzínu v oleji. Navíc jsme nikde nepsal o opotřebení motoru, ale o spolehlivosti 😉 Chce to nejdřív myslet a pak teprve psát. >😁
já jsem ještě neviděl audi z taxislužby: u nás v ČR jsou to většinou škoda, vw a ford, v německu vw, mercedes nejčastěji, v americe opět nejčastěji tuzemská výroba(crown victoria, toyota camry, chevrolety malibu), blízký východ a asie: mercedesy, toyoty a dacie logan poslední dobou....audi a taxi? nějak si nevybavuju...asi to nebude v nějakém hojném počtu
Ano, to kolega skutečně neřekl. To jsem řekl já jako příklad toho, komu by tato okolnost mohla případně pomoci.
Jenom mala poznamka, zebricek je od britske spolecnosti, britanii mam projetou zkrz na skrz, ale jako VW jako taxika jsme tam opravdu nevidel. Pro taxisluzby se prevazne pouzivaji specialni britske vozy ( kdo zna nazev?) a ty urcite nejsou osazovany motory WV! 😉
Jinak za mne velke BRAVO pro Fiat, je videt, ze delaji opravdu kvalitni motory a patri opravdu k tomu lepsimu! 😉
Jinak za mne velke BRAVO pro Fiat, je videt, ze delaji opravdu kvalitni motory a patri opravdu k tomu lepsimu! 😉
Futurista
Tak pokud jsou data z pojišťovny, logicky z toho vyplývá, že pokud ta tabulka nesouhlasí a není pravdivá, jak tady čteme od VWanatiků, pak je v řadách Audi a VW většina pojišťovacích podvodníků... Tak jak to teda je???
Jenže tabulka neobsahuje ujeté kilometry, počty vozů, zastoupení motorů, závad, neobsahuje nic, je to jen statistika a ve statistice se pracuje s odchylkou, která uvedená také není. Je to takové nic. Nevím, jak bys mohl takovouhle statistiku uchopit. První dvě místa jim, bez ohledu na pořadí, věřím, ale můj názor to nezmění.
Jaros71
:yes: 😄 😄
7.místo Fiatu asi není překvapením..motory dělají perfektní..škoda,že kvalita auta je horší než motor-ale žádný Fiat nás nikdy nenechal na holičkách!
Honda má motor sice super , ale např. kotouče jsme u CR-V měnili po necelých 3.letech......najeto 38tis..!!
Záruka se prý nevztahuje.. :no:
VW má problémy s TSI..to se již ví...záruka jen 2.roky je problém - po ní jen vinkulace..!!
U firemního 1.4 TSI odešel řetěz - rachotil při startu - po 3. letech a 42 tis.km.
Firma platila přes 15.tisíc a to VW na vinkulaci dával 70%.. :no: :no:
7.místo Fiatu asi není překvapením..motory dělají perfektní..škoda,že kvalita auta je horší než motor-ale žádný Fiat nás nikdy nenechal na holičkách!
Honda má motor sice super , ale např. kotouče jsme u CR-V měnili po necelých 3.letech......najeto 38tis..!!
Záruka se prý nevztahuje.. :no:
VW má problémy s TSI..to se již ví...záruka jen 2.roky je problém - po ní jen vinkulace..!!
U firemního 1.4 TSI odešel řetěz - rachotil při startu - po 3. letech a 42 tis.km.
Firma platila přes 15.tisíc a to VW na vinkulaci dával 70%.. :no: :no:
Musim plne souhlasit... mame celkem podobnou kombinaci. fiat bez zavahani, vw golf 1,4 tsi ve 42tis. vymenen cely motor na zaruku.
porsche prosek totalne neprofesionalni pristup vcetne vedouciho servisu Krále, chteji vs ututlat a vymysli si, aby se vyhli jakekoliv odpovednosti. hruza. rozhodne zde nedoporucuji nic servisovat.
porsche prosek totalne neprofesionalni pristup vcetne vedouciho servisu Krále, chteji vs ututlat a vymysli si, aby se vyhli jakekoliv odpovednosti. hruza. rozhodne zde nedoporucuji nic servisovat.
Mezi vinkulací a kulancí bude drobný rozdíl ... 😉
Ja musim rict Fiat Doblo 300tis. bez zavahani, kupovano nove, Marea 160tis. bez zavahani, kupovano nove,
nove Bravo 45tis., kupovano nove bez zavahani ( vlastne jo, uz jsme 1x menil zarovku 😄 ).
Bravo FIAT! I u Oplu se rika, ze nejlepsi motorizace jsou ty od Fiatu, Fiat dodava 1,3 JTD, 1,6 JTD, 1,9 JTD a 1,4 T-JET. :yes:
nove Bravo 45tis., kupovano nove bez zavahani ( vlastne jo, uz jsme 1x menil zarovku 😄 ).
Bravo FIAT! I u Oplu se rika, ze nejlepsi motorizace jsou ty od Fiatu, Fiat dodava 1,3 JTD, 1,6 JTD, 1,9 JTD a 1,4 T-JET. :yes:
Taky se musím přidat. Máme mareu Jtd kupovaná nová nyní má najeto 189 000km, na motoru měněn pouze termostat elektrika nic. Stilo 1.6 taktéž kupované nové, nyní ma 76 000km na motoru ani elektronice nic. Dále Grande punto 1.3 Mtj to bylo kupované když mělo najeto 24 500km, nyní 84 000km porucha ani oprava žádná. A nové bravo Mtj kupované s 19 500km, nyní 93 000km a taktéž ani porucha ani oprava žádná. Samozřejmně že u všech aut dělám pravidelnej servis olej, filtry, náplně, rozvody + spotřební věci ( kosti, čepy, uložení, brzdy ale to není divu na našich cestách). Možná se narazilo na dobré kusy ale předchozí auta faktéž Fiat. 1.0 Uno logo rezlo, jinak super. Tempra 1.9Td krom drobné koroze + praskající žárovky v gigitálu nic. Panda 1.0.4x4 tam se nemá ani co pos..t. Punto 1 generace 1.2 krom koroze nic, Punto II.1.2 16v pouze jedna cívka + žárovky v levém světlometu. Punto III. 1.2 vypálený konektor za spínačkou oprva 500kč jinak taky nic. Tudíš můj názor na Fiat je celkem jasný. Jo a píšu z vlastní zkušenosti o vlastních vozech v rodině, nikoli jak spousta chytrých ( známej povídal, známej kamaráda říkal že. atd...).
rohYpnol
Téměř 2x častější závada u Lexusu než u Toyoty... To jsou opravdu tak neschopní, že si nedokží u prémiové značky pohlídat kvalitu lépe než u ryze spotřební Toyoty 😉 ? Nebo nám tu figurují nějaké další vlivy, díky kterým je celé pořadí naprostý nesmysl?
1) Co třeba reprezentativní vzorek? Z kolika vozů to bylo zjišťováno?
2) Co nájezdy?
3) Co porovnání benzin vs. diesel? Není náhodou Honda a Toyota prodávána převážně s benziny na rozdíl od výrazně dieselových Audi?
4) Neprojevla se např. konstrukční vada určitého konkrétního motoru, jako třeba 2.0 TDI?
5) Jak staré byly vozy? Proč bych si u nového zřizoval takovéto pojištění, když mám záruku od výrobce, často vč. záruky mobility...?
6) Proč neznáme celé pořadí? Co je to za výmysl zveřejnit TOP 10 a LOW 10 a mezitím pár nezveřejnit?
Celé je to nějaké pochybené...
1) Co třeba reprezentativní vzorek? Z kolika vozů to bylo zjišťováno?
2) Co nájezdy?
3) Co porovnání benzin vs. diesel? Není náhodou Honda a Toyota prodávána převážně s benziny na rozdíl od výrazně dieselových Audi?
4) Neprojevla se např. konstrukční vada určitého konkrétního motoru, jako třeba 2.0 TDI?
5) Jak staré byly vozy? Proč bych si u nového zřizoval takovéto pojištění, když mám záruku od výrobce, často vč. záruky mobility...?
6) Proč neznáme celé pořadí? Co je to za výmysl zveřejnit TOP 10 a LOW 10 a mezitím pár nezveřejnit?
Celé je to nějaké pochybené...
1) Z těch, jejichž majitelé si zaplatitli tu pojistku. Podle údajů na webu jich bylo kolem 200.000.
2) Ty neuvádí, škoda. Možná je ani nesledují.
3) Určitě a taky to určitě hraje svou roli.
4) Určitě ANO a je to tak dobře - vždyť o tom ta tabulka je! Ti nejhorší (třeba VW) prostě mají víc konstrukčních chyb...
5) Pravděpodobě to budou auta krátce po skončení tovární záruky a zase ne moc stará, jinak by se ta pojistka těžko vyplatila. Takže (tipuji) to obvykle budou auta ve věku od 2 (resp. 3 podle tovární záruky) až do nějakých 5-8 let.
6) Protože to ta pojišťovna takhle zveřejnila...
2) Ty neuvádí, škoda. Možná je ani nesledují.
3) Určitě a taky to určitě hraje svou roli.
4) Určitě ANO a je to tak dobře - vždyť o tom ta tabulka je! Ti nejhorší (třeba VW) prostě mají víc konstrukčních chyb...
5) Pravděpodobě to budou auta krátce po skončení tovární záruky a zase ne moc stará, jinak by se ta pojistka těžko vyplatila. Takže (tipuji) to obvykle budou auta ve věku od 2 (resp. 3 podle tovární záruky) až do nějakých 5-8 let.
6) Protože to ta pojišťovna takhle zveřejnila...
Zbytocne uvahy.
Lexus vs. Toyota dokazuje maximalne to, ze male motory s nizsim vykonom su spolahlivejsie ako velke s vacsim.
Reprezentativna vzorka bola urcite dostatocna, nie par desiatok ks.
[odkaz]
Najazdy su nepodstatne; kazda znacka ma dostatok modelov v roznych segmentoch a tym padom sa to spriemeruje.
Nafta vs. benzin je v principe nezmysel. Je uplne jedno, ci sa pokazi to alebo ono, vysledok je vzdy rovnaky - nikam sa nejde.
Konstrukcna vada sa urcite prejavila kdekade za tych 15rokov zberu dat, ale aby 2.0TDI malo vyznamny statisticky vplyv napriec motormi koncernu? Hlupost, ze >😁
Top/low...zvysok si dohladaj alebo vynadaj redakcii.
Zaujimava je aj tato statistika, ktora bura mytus spolahlivosti nemcov [odkaz] Jedine Renault potvrdzuje povest, naopak daktore znacky prekvapia, napr. aj Skoda, ktora sa ma z koncernu cule k svetu.
Lexus vs. Toyota dokazuje maximalne to, ze male motory s nizsim vykonom su spolahlivejsie ako velke s vacsim.
Reprezentativna vzorka bola urcite dostatocna, nie par desiatok ks.
[odkaz]
Najazdy su nepodstatne; kazda znacka ma dostatok modelov v roznych segmentoch a tym padom sa to spriemeruje.
Nafta vs. benzin je v principe nezmysel. Je uplne jedno, ci sa pokazi to alebo ono, vysledok je vzdy rovnaky - nikam sa nejde.
Konstrukcna vada sa urcite prejavila kdekade za tych 15rokov zberu dat, ale aby 2.0TDI malo vyznamny statisticky vplyv napriec motormi koncernu? Hlupost, ze >😁
Top/low...zvysok si dohladaj alebo vynadaj redakcii.
Zaujimava je aj tato statistika, ktora bura mytus spolahlivosti nemcov [odkaz] Jedine Renault potvrdzuje povest, naopak daktore znacky prekvapia, napr. aj Skoda, ktora sa ma z koncernu cule k svetu.
Ano, body 2-5 vystihují, kde zde může vznikat zkreslení. Tak to je u všech statistik. Ale rozdíly mezi čelem a chvostem tabulky jsou tak velké (Audi má 13× více poruch než Honda), že nějakou výpovědní hodnotu už to dle mého má.
Takže toliko k hodnocení "správnosti" této studie.
1 - Reprezentativní vzorek chybí a specifikace způsobu a postupu výpočtu(metodika.)
2 - Nájezdy nejsou relevantní v této statistice. Pokud vezmu reprezentativní vzorek celého vozového parku UK ( jak to z této statistiky chápu), tak se budou objevovat auta nová i olítaná a měly by býti zastoupeny rovnoměrně ( lze změřit stat. metodami a správně by se toto mělo provést před samotnou statistikou). Toto je tedy statisticky správně.
3 - Opět z pohledu této studie nerelevantní, bereme v potaz celý vozový park. Dá se udělat porovnání, nebo zohlednit poměr DieselXBenzin vahami. Opět nevíme, jak toto bylo započítáváno.
4 - Toto bych označil za nejméně relevantní proměnnou. Určitě z výsledků půjde vyčíst, zdali se jedná o vadu konkrétního motoru, nýbrž všechny automobilky občas udělají "zmetek", proto by měla být zahrnuta všechna měření se stejnou váhou.
5 - Nerelevantní, viz záložka č.2.
6 - Nepodstatné, toto je už na autorovi článku ( popřípadě zadavateli statistického výkumu), proč nezveřejnil celý žebříček.
To, co jsem výše popsal, by mělo probíhat za ideálních podmínek a tímto způsobem by se měl vybírat reprezentativní vzorek na zadání statistiky spolehlivosti vozového parku určité země. Jak už jsem zde pod podobnými články několikrát napasl, statistika je ku.r.va prodejná, každý si ji může udělat na míru. Neberte to jako dogma a nerýpejte se v tom, protože nikdo z nás nezná všechny atributy, pokud je to bráno tak, jak jsem popsal, je to statisticky správně 😊.
Ač to nezle brát vážně, potvrzuje se má myšlenka, že si dnes opravdu nemá kdo s kym co vyčítat.. Němci, Francouzi a i ti ostatní. 😄
1 - Reprezentativní vzorek chybí a specifikace způsobu a postupu výpočtu(metodika.)
2 - Nájezdy nejsou relevantní v této statistice. Pokud vezmu reprezentativní vzorek celého vozového parku UK ( jak to z této statistiky chápu), tak se budou objevovat auta nová i olítaná a měly by býti zastoupeny rovnoměrně ( lze změřit stat. metodami a správně by se toto mělo provést před samotnou statistikou). Toto je tedy statisticky správně.
3 - Opět z pohledu této studie nerelevantní, bereme v potaz celý vozový park. Dá se udělat porovnání, nebo zohlednit poměr DieselXBenzin vahami. Opět nevíme, jak toto bylo započítáváno.
4 - Toto bych označil za nejméně relevantní proměnnou. Určitě z výsledků půjde vyčíst, zdali se jedná o vadu konkrétního motoru, nýbrž všechny automobilky občas udělají "zmetek", proto by měla být zahrnuta všechna měření se stejnou váhou.
5 - Nerelevantní, viz záložka č.2.
6 - Nepodstatné, toto je už na autorovi článku ( popřípadě zadavateli statistického výkumu), proč nezveřejnil celý žebříček.
To, co jsem výše popsal, by mělo probíhat za ideálních podmínek a tímto způsobem by se měl vybírat reprezentativní vzorek na zadání statistiky spolehlivosti vozového parku určité země. Jak už jsem zde pod podobnými články několikrát napasl, statistika je ku.r.va prodejná, každý si ji může udělat na míru. Neberte to jako dogma a nerýpejte se v tom, protože nikdo z nás nezná všechny atributy, pokud je to bráno tak, jak jsem popsal, je to statisticky správně 😊.
Ač to nezle brát vážně, potvrzuje se má myšlenka, že si dnes opravdu nemá kdo s kym co vyčítat.. Němci, Francouzi a i ti ostatní. 😄
Když tak poslouchám ty tvé statistické definice, tak jsem z toho docela člověče na větvi... Podívej, inženýrskej, z téhle statistiky mám teda dát přednost všem Hondím motorům před VW nebo ne? >😒]
Prostě pro kupce ojetého i nového auta je tato statistika k prdu, neproszradí, jestli konkrétní auto s konkrétním motorem je k ničemu nebo není.
Prostě pro kupce ojetého i nového auta je tato statistika k prdu, neproszradí, jestli konkrétní auto s konkrétním motorem je k ničemu nebo není.
Přesně tak ! >😁
Jestli to chápu správně, tak je to prostě jen celkový pohled na výrobce aut a "kvalitu, respektive spolehlivost" jejich celého portfolia, které se pohybuje na území UK. 😄
O jednotlivých autech a kombinacích motoru ti to nic neřekne, nicméně s těmito daty by se toho dalo napočítat do aleluja😊
Takže k tvé otázce, z testů si můžeš vzít to, že celkově v průměru jsou Hondy (všechny Hondy) spolehlivější než VW 😄 Jinak tomu bude při hodnocení konkrétních modelů či motorů 😄
Jestli to chápu správně, tak je to prostě jen celkový pohled na výrobce aut a "kvalitu, respektive spolehlivost" jejich celého portfolia, které se pohybuje na území UK. 😄
O jednotlivých autech a kombinacích motoru ti to nic neřekne, nicméně s těmito daty by se toho dalo napočítat do aleluja😊
Takže k tvé otázce, z testů si můžeš vzít to, že celkově v průměru jsou Hondy (všechny Hondy) spolehlivější než VW 😄 Jinak tomu bude při hodnocení konkrétních modelů či motorů 😄
Nájezdy mohou být relevantní. Nikdo neříká, že všechny značky mají stejnou distribuci vozů s malými nájezdy a s velkými nájezdy. Některé značky bývají hodně oblíbené u firem a u nich je tendence mít větší nájezdy. To samé platí o ostatních parametrech vozu. Pokud je vzorek dobrý, tak nemají význam. Ale tyhle informace nikde nejsou.
Aj VAG ma problem s tym, co dava do "premiovej" znacky 😉
Audi - posledne od konca, poruchovost 1/27
VW - 9 od konca, 1/52
Aj tak e na tom Toyota vyrazne lepsie ako VAG :-!
Audi - posledne od konca, poruchovost 1/27
VW - 9 od konca, 1/52
Aj tak e na tom Toyota vyrazne lepsie ako VAG :-!
BruceWayne
😉 Máme v rodině MG Rover a nejen motor je od HONDY!! Má najeto 180 000km a je naprosto v kondici. :yes:
No a? jsem fanda hondy , mám lagunu I 2l 8V 230000km a motor v perfekt stavu a co to vypovídá?
Nic, 180t by měl být motor pěkně zajetý, já mám na Laguně II už 300 000 km a taky jezdí bez problémů.
3_diamanty
X motorov s X vykonmi ... 20 druhov vybav... 5 roznych odtienov interieru ...... japonec sice pride len s jednou vybavou s jednym motorom s jednym interierom ale stoji to za to :yes😒br />
japonsky manazment kvality a proces vyroby ako aj sposob akym sa zameriavaju na jednotlive stupne vyroby bol vzdy dokonaly :yes: - chybovost minimalna... spolahlivost maximalna :yes:
japonsky manazment kvality a proces vyroby ako aj sposob akym sa zameriavaju na jednotlive stupne vyroby bol vzdy dokonaly :yes: - chybovost minimalna... spolahlivost maximalna :yes:
ještě povolit větší míru individualizace, trochu jiný desing a možná by to kupovalo i více lidí
myslenie europanov je ine.... japonec je konzervativny rozummny a pozaduje spolahlivost solidnost a hlavne perfektnu pracu ( kvalitu ) ... naproti tomu su europske znacky aspon niektore ( fiat, opel PSA ) vyrabane doslova systemom hokus pokus ved "ono se to pak proda" .... a potom sa cudujeme v eu ze europania krachuju.......
europa niie je cely svet... uspech japoncov je v severnej amerike obrovsky..... tam nejake europske haraburdy skutocne velku sancu nemaju....
europa niie je cely svet... uspech japoncov je v severnej amerike obrovsky..... tam nejake europske haraburdy skutocne velku sancu nemaju....
tak ono cílení japonců je celkem jasné: však mají taky úspěch na trzích kde jsou provozní podmínky dost nepříznivé(asie, rusko, afrika, severní amerika) a kde je důležitá spolehlivost, vysoký kilometrový náběh často na mizerných cestách a nebo v extrémních klimatických podmínkách...
asi takhle: zkus na saharu nebo do savany místo Hiluxe poslat vypiplaného amaroka nebo touarega jak dlouho tam těm hodným lidem poslouží... 😉
asi takhle: zkus na saharu nebo do savany místo Hiluxe poslat vypiplaného amaroka nebo touarega jak dlouho tam těm hodným lidem poslouží... 😉
ale vies kolko roznych odtienov interieru a stupnov vybav ma amarok? Ani nespocitas 😁 kam sa hrabe hilux >😁
co tam po vlastnostiach v terene >😁 europan ma ine starosti ... ved tak aj ich auta vyzeraju.. nikto mimo eu ich nechce
8-s
co tam po vlastnostiach v terene >😁 europan ma ine starosti ... ved tak aj ich auta vyzeraju.. nikto mimo eu ich nechce
8-s
no jo každej podle sebe, v tom případě moc nechápu k čemu je některým evropanům auto typu amarok když na chatu stačí i dacia pick up nebo renault kangoo >😁 >😁
je to vec prestize... ludia su dnes zblbnuti a kupia aj co nepotrebuju... nehladia na praktickost ale na imidz .... keby ludia kupovali skutocne realne co potrebuju tak je sandero najpredavanejsie auto sveta .... ale aspon je to pestrejsie >😁 :yes:
takhle to brát nemůžeš...člověk kupuje věcí které chce a na které hlavně má...proto třeba taková obliba SUV a Crossoverů...a přitom jejich smysl je diskutabilní...když v terénu je to skoro k ničemu a na silnici si můžeš koupit i auto s tradiční koncepcí....ovšem využití velkých pick-upů amerického pojetí je v evropě skutečně diskutabilní
samozrejme neber ma doslovne 😉 myslel som to tak nejako obrazne...... ze sa proste dnes kupuju vo velkom auta aj ktore mozno nevyzijeme ale kupime si ich uz len kvoli istemu pocitu imidzu a kvality ... taka doba no.... :yes:
vem si to takhle: víš kolik lidí by bylo bez práce kdyby lidé nakupovali jen to co nutně potřebují a využijí...?? 😉
To mysleni neni jen evropanu ale celeho sveta, jak potom vysvetlis ze nemecke automobilky ovladaji svetovy premiovy trh 80%? V samotnem japonsku ma mercedes vernejsi zakazniky jak doma a v usa se nemcum tak dari jak jeste nikdy bmw tam prodava vic aut jak mnohem levnejsi lexus. Americti prominenti a miliardari jako bill gates jezdi na nemeckych autech. Kdyz kupujes nove auto tak te nezajima jestli motor vydrzi 10 roku protoze auto za 2roky vymenis za nove. Japonske popelnice nemaji co nabidnout, kdyz jednout jezdis v poradnem aute jako bmw tak uz do lexusu neprestoupis
Blba oktavie je technologicky daleko lepsi jak nejoblibenejsi americke auto -toyota camry. Mel jsem ji v usa novou pred par lety, mela jenom 2airbagy, 2ventily na valex, neprime vztrikovani, bez esp, vzadu bubnove brzdy atd.. Interier byl ale luxusni. Dalsi auto napr. Amerikcky fucus byl daleko horsi jak evropsky z mnohe vyssi spotrebou. Americky trh je jiny, evropsky je technologicky nekde jinde. Porovnal bych jak whirpooll spotrebice a miele. Bohati americane kupuji evropske produkty nejenom spotrebice, auta a hodinky dokonce i nabytek, boty si prezidenti jako bush nechavaji posilat primo z italie. Ne nadarmo mali nemci e😜ortuji vic jak americane a2x co japonci
Bristol
vím že to sem až tak nepatří ale trochu mi vadí informační embargo tohoto serveru: SAAB nebo spíše jeho nový vlastník už má právo použivat název SAAB a už má i nové logo protože původní(griffin) používat nesmí, plánuje obnovit výrobu v Trollhatänu do konce roku, bude i SAAB se spalovacím motorem, minimálně ze začátku, bude se pravděpodobně jednat o SAAB 9-3. Jsou spuštěny i demo stránky www.saabcars.com
myslim ze nieco o tomto tu uz bolo alebo sa mylim? kdesi som cital o saboch uz....
něco tu bylo ale zdaleka ne vše...možná by se mohli chlapci z redakce trochu víc zajímat, jde přece pokus o oživení evropské automobilky a myslím, že mnoho lidí zajímá zda-li se to povede
tak to je pravda..... nejaky vacsi zaujem o znacku saab by som uvital aj ja ... ale asi nie je velmi o com zatial pisat... vsetko podstatne si uz napisal >😁
to jsou zatím poslední informace, jsem na to fakt zvědav jak SAAB dopadne
kedysi tu isty pan MARCO pisal o buducnosti saabu.... samozrejme dnes je vsetko inak :yes:
já doufám, že tento tradiční evropský producent má šanci na návrat, auta SAAB byla vždy...jiná 😉 a to se mi na nich líbilo
Petrko
Fordem tam a vlakem zpátky. Divné že jsem to vždy slyšel od majitelů VW. Už chápu, zde jasně platí: podle sebe soudím tebe. 😉
Taky si myslím, že hláška "Fordem tam a vlakem zpátky" je nepravdivá. Protože s Fordem kolikrát nedojedeš ani tam >😁
dělám v cestovní kanceláři, náš vozový park tvoří výhradně samé fordy(transity, galaxy, mondea...) v TDCI...roční nájezd každého jednoho auta odhaduji na 80tkm....a světe div se nikdy mě žádný z nich nikde nenechal a kromě běžné údržby(žárovky, olej, gumy...) jsou bezporuchové 😉 to se předchozím koncernovém parku bohužel říkat nedalo
Uklidním tě, to byl vtip 😉 S Fordy jsem se něco se vší spokojeností najezdil než jsem přešel na lepší 😄
dobře tedy >😁 jinak uznávám že v předchozích dobách byla tato hláška relevantní...ale situace u novějších fordů už je docela dobrá...pryč jsou doby 1.8TD a 2.0TDDI...díkybohu...škoda že u koncernu je to zřejmě naopak: na přelomu milénia šlo o fajnová auta, která vydržela slušnou porci kilometrů(až na vyjímky) dnes bych si z jejich produkce nevybral: buďto nejistá TSI s nedořešenými vadami a nebo předražená TDI taktéž s nejasnou spolehlivostí...
Já mám zkušenost jen s benzínovými motory a nikdy jsem neměl žádný problém.
Ať už koupíš jakýkoliv auto s jakýmkoliv motorem, tak si nemůžeš být jistý jeho spolehlivostí...
Ať už koupíš jakýkoliv auto s jakýmkoliv motorem, tak si nemůžeš být jistý jeho spolehlivostí...
pokud auto nemá výrobní vady tak 80% udělá správná a včasná údržba 😉 a je jedno co je to za značku...když se člověk o auto stará tak jak má tak by ho nemělo překvapit nenadálou poruchou...nebo alespoň minimálně ne takovou která by ho někde nechala trčet
vw ford opel fiat psa renault?
co koupit? >😁
z blata do kaluze :yes:
co koupit? >😁
z blata do kaluze :yes:
Tak v tvém případě to je jasné, z tvého kapesného se dá koupit max. plakát Velosteru. >😒]
nejsem fanoušek ničeho z toho cos napsal...ale já bych bral ford-ty auta alespoň skutečně pěkně jezdí :yes: i když jejich současný desing interiéru nebo exteriéru je přinejmenším...diskutabilní
suhlas... ten pinball interier focusu je skutocne tazko stravitelny , vonkajsi dizajn taktiez...
pritom focus II po facelifte bolo skutocne nadherne auto zvonku aj zvnutra...
inovovana fiesta s tou prisernou tlamou ako vysavac alebo lepsie povedane aston ... uz tiez padla za obet....
Ka-cko, B-max - dalsie dve zrudicky :yes😒br />
a europan bude nadalej plakat ze sa europskym autam nedari 8-s ze ford klesa 8-s .... a bude sa tvarit nechapavo
pritom focus II po facelifte bolo skutocne nadherne auto zvonku aj zvnutra...
inovovana fiesta s tou prisernou tlamou ako vysavac alebo lepsie povedane aston ... uz tiez padla za obet....
Ka-cko, B-max - dalsie dve zrudicky :yes😒br />
a europan bude nadalej plakat ze sa europskym autam nedari 8-s ze ford klesa 8-s .... a bude sa tvarit nechapavo
exteriér Focusu III jsem už jakžtakž strávil, v sedanu se dokonce jedná o pohledný vůz který navíc výtečně jezdí, ovšem interiér je skutečně nehezký 😐 to mě vždy trefí do oka ať už na fotce nebo naživo...jinak hezké auto je současné i budoucí mondeo, nová kuga taky nevypadá zle
mne sa pacil dvojkovy focus po facelifte.... skutocne aj dnes stale velmi pekne auto zvlast napr v peknej bielej farbe :yes: robustne vyvazene nadherne :yes😒br />
mondeo kym pride nove na trh tak hadam sa uz aj okuka 8-s ten dizajn noveho mondea sa mi nepaci nemozem si pomoct ale nie... ta maska z astona to nie.... nepaci sa mi to... :no😒br />
kuge som tiez ani novej ani starej neprisiel na chut..... neviem.... proste fordy nemusim 8-s
b-max zruda roku :yes: skaredsie auto som uz dlho nevidel
Kacko - pochovanie legendy.... trapas.... nove kacko uz bohuzial nebude.... mozeme sa podakovat fordu ze terejsim sakredym kackom dokaslal buducnost kacka.... ktore v prvej generacii bolo velmi podarene .....
k fordu nemam co povedat.... tie auta ma akosi nezaujali.... uz par rokov som voci ford absolutne imunny
pacila sa mi terajsia fiesta pred inovaciu ale to uz je tiez minulost
mondeo kym pride nove na trh tak hadam sa uz aj okuka 8-s ten dizajn noveho mondea sa mi nepaci nemozem si pomoct ale nie... ta maska z astona to nie.... nepaci sa mi to... :no😒br />
kuge som tiez ani novej ani starej neprisiel na chut..... neviem.... proste fordy nemusim 8-s
b-max zruda roku :yes: skaredsie auto som uz dlho nevidel
Kacko - pochovanie legendy.... trapas.... nove kacko uz bohuzial nebude.... mozeme sa podakovat fordu ze terejsim sakredym kackom dokaslal buducnost kacka.... ktore v prvej generacii bolo velmi podarene .....
k fordu nemam co povedat.... tie auta ma akosi nezaujali.... uz par rokov som voci ford absolutne imunny
pacila sa mi terajsia fiesta pred inovaciu ale to uz je tiez minulost
Ford neřeš, není a nikdy to nebyla evropská značka. A co se týče tebou zmiňovaného Focusu mrkni jak to válí celosvětově. O tohle myslím Fordu šlo když vyhlásili One Ford.
Co koupit? To je jednoduchý
Na prvním místě VW, Ford, Ople, FIAT, PSA, Renault - bez určení pořadí.
Na druhém místě vlak.
Na třetím místě kolo.
Na čtvrtém místě nové boty.
Na pátém Kiu nebo Hyundai
Na prvním místě VW, Ford, Ople, FIAT, PSA, Renault - bez určení pořadí.
Na druhém místě vlak.
Na třetím místě kolo.
Na čtvrtém místě nové boty.
Na pátém Kiu nebo Hyundai
...já bych se korejců vyrobených tak od roku 2006 už nebál asi 😉 a těch současných už vůbec ne: vozy srovnatelné s konkurencí...
presne tak :yes😒br />
nova i30 alebo ceed, rio uz su plne konkuencieschopne auta... dokonca by som povedal ze patria k spicke.... uz to nie je ziadny priemer v triede :yes😒br />
velmi pekne je nove Santa Fe aj Sorento :yes:
nova i30 alebo ceed, rio uz su plne konkuencieschopne auta... dokonca by som povedal ze patria k spicke.... uz to nie je ziadny priemer v triede :yes😒br />
velmi pekne je nove Santa Fe aj Sorento :yes:
nevím jestli přímo ke špici ale dotahují nejen v prodejích... 😉 ovšem koupě korejce před rokem 2005/2006 je tak trochu krokem do neznáma: interiéry nic moc, jízdní vlastnosti často tragické, spolehlivost nejistá. Ovšem dnes už jsou konkurenceschopní dost a není racionální důvod je nezařadit do rozhodování o novém autě
No nevím kromě hromady Fordu, Volva, Nissanu kdysi i Renaultu 25 jsem taktéž vlastnil Hyundai Sonata 3.0 čoveče mám dojem že tam byly z koreje jenom plechy a plasty. Mechanika a motor Mitsubishi neměl jsem s tím žádný problém. Jen jsem byl zvyklý na větší auta, cítil jsem se v ní nějak stísněně tak šla Sóňa z domu.
Jako první auto jsem měl sonatau 2,4 rv.89-Hyundai opravdu navrhoval jen plech a interiér a to jim ještě design dělali taloši(tušim Bertone) a zbytek Mitsu Galant. Ale i ta kastle je OK a i když je dnes tomu autu 24 let!!!( stále ho mám a až bude čas, tak z něj budu dělaj youngtimera), tak rez je pouze na zadní hraně kufru, kde se výko bere do ruky. Jinak Naprosto zdravá. Než jsem jí před 10 lety odstavil, najela 350.000km. To že ti byla malá mě překvapuje(záleží tedy na generaci) , Já s prostorem nikdy neválčil. Ve své době byla opravdu v kategorii větších aut.
mna by zaujimalo co robi znacka opel v europe - momentalne je opel najhorucejsi kandidat na skrachovanie😒br />
( percenta udavaju pokles v jednotlivych statoch z r 2011 na r 2012 )
rakusko: -26%
holandsko: -14%
cesko: -14%
nemecko: -16%
svedsko: -19%
taliansko: -32%
finsko: -27%
norsko. -23%
irsko: -20%
dansko: -25%
francuzsko: odhad ( -10 az 20% )
vie niekto kde v europe opel stupol?
( percenta udavaju pokles v jednotlivych statoch z r 2011 na r 2012 )
rakusko: -26%
holandsko: -14%
cesko: -14%
nemecko: -16%
svedsko: -19%
taliansko: -32%
finsko: -27%
norsko. -23%
irsko: -20%
dansko: -25%
francuzsko: odhad ( -10 az 20% )
vie niekto kde v europe opel stupol?
V Evropě Opel ztrácí -16% celkem, což není žádná sláva, ale třeba Renault ztratil -22%, takže v konečném důsledku se Opel posunul na pozici třetího největšího dodavatele v Evropě.
lenze renault je mimo eu vdaka dacii silny a aj samotny renault je mimo eu silnejsi ako opel.... opel to ma nahnute ...
renaultu prislo nove clio a pride capture, dacii sa rozbehne sandero aj logan a lodgy
opel okrem mokky ziadna slava... corsa astra aj insignia idu z roka na rok dole .... nova mokka si myslim ze tiez nebude ziadny bestseller uvidime...
ano viem ... opel neklesol najviac ... ale je najviac ohrozeny podla mna :yes:
renaultu prislo nove clio a pride capture, dacii sa rozbehne sandero aj logan a lodgy
opel okrem mokky ziadna slava... corsa astra aj insignia idu z roka na rok dole .... nova mokka si myslim ze tiez nebude ziadny bestseller uvidime...
ano viem ... opel neklesol najviac ... ale je najviac ohrozeny podla mna :yes:
Buď srovnáváš značky nebo koncerny. Mimo EU je samozřejmě Opel součástí koncernu GM a ten celosvětově roste na rozdíl od koncernu Renault, který klesá (i po započítání té Dacie). Dacia je sice to nejlepší z Renaultu, ale objemy to zdaleka nezachrání.
samozreme znacky.... dacia predsa vynasa aj renaultu .....
no ja ti neviem..... GM mal vzdy s oplom problemy... opel v eu klesa kazdym rokom.... GM mozno rastie ale opel klesa.... seat klesa tiez a koncern vw rastie... takze to mas tak..... opel je na tom mizerne.... dovolim si tvrdit ze inovovany fluence , nove clio aj novy capture spravia pre renault lepsiu sluzbu ako nova mokka.... astra corsa aj insigina totiz uz klesaju dost prudko.....
no ja ti neviem..... GM mal vzdy s oplom problemy... opel v eu klesa kazdym rokom.... GM mozno rastie ale opel klesa.... seat klesa tiez a koncern vw rastie... takze to mas tak..... opel je na tom mizerne.... dovolim si tvrdit ze inovovany fluence , nove clio aj novy capture spravia pre renault lepsiu sluzbu ako nova mokka.... astra corsa aj insigina totiz uz klesaju dost prudko.....
Renault byl evropská jednička, pak dvojka, pak trojka a nyní je evropská čtyřka. Opel nikdy nebyl jednotka a nyní postoupil ze čtvrtého místa na třetí. S fakty nic nenaděláš.
Srovnej si aktuální modely,
Insignia vs Laguna. Zastaralá Laguna nemá absolutně šanci vyrovnat se Insignií.
Astra vs Mégane. Novější Astra opět drtí Mégane v prodejích.
Corsa vs Clio. Tady má Renault šanci, ovšem musí se nejprve prosadit alespoň doma, zatím má plné brejle 208čky.
Capture je z hlediska prodejů nezajímavý.
Srovnej si aktuální modely,
Insignia vs Laguna. Zastaralá Laguna nemá absolutně šanci vyrovnat se Insignií.
Astra vs Mégane. Novější Astra opět drtí Mégane v prodejích.
Corsa vs Clio. Tady má Renault šanci, ovšem musí se nejprve prosadit alespoň doma, zatím má plné brejle 208čky.
Capture je z hlediska prodejů nezajímavý.
lenze opel je doma v nemecku a tam mal dost velky pokles a vzhladom na to ze je nemecky trh o dost vacsi ako francuzsky tak aj pokles o par percent spravi velke cislo....
ja si naopak myslim ze capture moze prekvapit... podla mna tato trieda sa bude dobre predavat...
podla mna to ma na najblizsi rok dva renault lepsie nasliapnute s novym cliom a capturom ako opel s mokkou... inovovany fluence moze tiez prekvapit..... coskoro bude aj novy megane... no uvidime
vieme ze v strate je aj renault aj opel... takze je to asi jedno.... obaja sa musia z toho dostat inak pruser :yes:
ja si naopak myslim ze capture moze prekvapit... podla mna tato trieda sa bude dobre predavat...
podla mna to ma na najblizsi rok dva renault lepsie nasliapnute s novym cliom a capturom ako opel s mokkou... inovovany fluence moze tiez prekvapit..... coskoro bude aj novy megane... no uvidime
vieme ze v strate je aj renault aj opel... takze je to asi jedno.... obaja sa musia z toho dostat inak pruser :yes:
Můj odhad je, že v roce 2013 zůstane Opel na třetí příčce v Evropě a naopak Renault bude muset horko těžko obhajovat svou čtvrtou příčku a možná ji neobhájí už letos, možná příští rok, za zády má totiž několik vlčáků, kteří buď klesají daleko méně nebo dokonce rostou (Peugeot, Audi)
měl by sis nejdřív uvědomit proč ta která značka klesá nebo roste: Opel klesá protože EU klesá, Renault jakbysmet, Seat klesá, protože jeho klíčové trhy(jižní evropa) klesají hodně a navíc ho kanibalizuje škodovka která naopak roste
Já bych se korejců taky nebál, ale jezdit bych v nich nechtěl 😄
Navíc od prvního do třetího místa máš vždy možnost vybrat si hezký dopravní prostředek, v případě čtvrtýho místa hezký boty. Ale co se týče pátého místa, tak tam si nic hezkýho koupit nemůžeš 😉
Navíc od prvního do třetího místa máš vždy možnost vybrat si hezký dopravní prostředek, v případě čtvrtýho místa hezký boty. Ale co se týče pátého místa, tak tam si nic hezkýho koupit nemůžeš 😉
Ve Fordech bývají vlakové jízdní řády už v základu ale např. ve Škodovkách až za příplatek... >😁
Tak ta sedla! >😁
U VW budou rozdavat zdarma pri objednani auta! >😁
Uz to vidim, prijdu do showroomu VW, usednu do kozeneho kresla a sexy asistentak uz bezi - v jedne ruce kavu a ve druhe ... jizni rady a predplacenou opencard! >😁
U VW budou rozdavat zdarma pri objednani auta! >😁
Uz to vidim, prijdu do showroomu VW, usednu do kozeneho kresla a sexy asistentak uz bezi - v jedne ruce kavu a ve druhe ... jizni rady a predplacenou opencard! >😁
....aha tak už chápu proč je u koncernových aut na okně řidiče tak velkým písmenem napsáno číslo na 24h ASSISTANCE >😁 >😁 >😁
happy_driver
Klasicka, nicnehovoriaca tabulka pre jednoduchych ***ov.
Stale mi jazdi prvy Passat 1,8T s 350tkm, stale mi jazdi druhy Passat TDI s 250tkm - normalne je skoda tie Passatiky predat - stale mi jazdi starsi Patrol so 160tkm (to su trosku narocnejsie kilometre....) a neverim, ze nove GLK a E bude mat mensiu vydrz.....okrem offroadov nemaju pre mna osobne japonci co ponuknut. Divny dizajn, chudobne interieri, pri porovnatelnych autach slabsie dynamicke vlastnosti (ak su vobec schopny ponuknut porovnatelny motor - a to vo vacsine pripadov nie su) a horsie odhlucnenie.....
Na druhej strane, urcite sa najde kopa ludi (aj u mna v rodine), co maju podobne skusenosti s azijskou produkciou, co sa tyka spolahlivosti a zivotnosti, ale ako pisem, okrem terennych aut to nie je nic pre mna.
Este k tomu Hiluxu - ak budes musiet hnat po nekonecnych tahaniciach tahat importera po sudoch, tak posles celu Toyotu do p*** (a to ho svagor nemal v nejakej social edition...). Pritom nam par rokov dobre sluzil kombik Avensis.....ale uz radsej stacilo. Toyota nie je co bola, je to iba bezny priemer.
Stale mi jazdi prvy Passat 1,8T s 350tkm, stale mi jazdi druhy Passat TDI s 250tkm - normalne je skoda tie Passatiky predat - stale mi jazdi starsi Patrol so 160tkm (to su trosku narocnejsie kilometre....) a neverim, ze nove GLK a E bude mat mensiu vydrz.....okrem offroadov nemaju pre mna osobne japonci co ponuknut. Divny dizajn, chudobne interieri, pri porovnatelnych autach slabsie dynamicke vlastnosti (ak su vobec schopny ponuknut porovnatelny motor - a to vo vacsine pripadov nie su) a horsie odhlucnenie.....
Na druhej strane, urcite sa najde kopa ludi (aj u mna v rodine), co maju podobne skusenosti s azijskou produkciou, co sa tyka spolahlivosti a zivotnosti, ale ako pisem, okrem terennych aut to nie je nic pre mna.
Este k tomu Hiluxu - ak budes musiet hnat po nekonecnych tahaniciach tahat importera po sudoch, tak posles celu Toyotu do p*** (a to ho svagor nemal v nejakej social edition...). Pritom nam par rokov dobre sluzil kombik Avensis.....ale uz radsej stacilo. Toyota nie je co bola, je to iba bezny priemer.
Ještě že máš v avataru VW jinak bych ti to vše uvěřil. 😉
Neboj sa, mozno si aj ty raz alebo v buducom zivote nasetris na nieco ine ako omrdana felda z bazaru.... 😉
Ham.
nicméně vypovídající o ničem asi jako vedle uveřejněná statistika nehodovosti v našich krajích. V konečném důsledku je daleko důležitější jak jednotlivé značky vidí klienti, protože jenom klient rozhoduje o úspěchu nebo neúspěchu té které značky na trhu. V UK je to následovně😒br />
[odkaz]
To si tak neber, na mojeauto.cz jsem taky četl román od borce co si koupil Fabii za 400 tisíc a po 52k Km se mu vysypala DSG po roce a půl užíváni, mně by to štvalo. Jak jsem se dočetl jeho ne, když tak mu ji po záruce vymění znovu na kulanci (to jsou jeho slova) a dokonce mu nepříjde divné že se totéž stalo jeho kamarádovi na Roomsteru. Takže někdy je to o fandovství ke značce, i kdyby se mu rozsypalo auto pod zadkem tak to nevadí, hlavně že má svůj vysněný vůz. 😉
Tak, prostě když je někdeo zarytej fanda nebo mu neodstatky nevadí, stejně jako že je furt v servisu nebo náklady na údržbu, tak pak je spokojen.
Ale to že je spokojen majitel neznamená, že to železo v kterým sedí není totální šrot >😁
Ale to že je spokojen majitel neznamená, že to železo v kterým sedí není totální šrot >😁
Ta statistika zase tak o ničem není. To, jak klienti vidí jednotlivé značky, se může časem rychle změnit. A zavírání očí před takovou statistikou k tomu může přispět. To samozřejmě neznamená, že by se měla přeceňovat.
Edit. To bylo pro HAMa.
Edit. To bylo pro HAMa.
Všechny úspěšné společnosti, a zdaleka ne jen v automotive, se snaží zjistit spokojenost klientů a reagovat na ní a zlepšovat ty oblasti ve kterých je klienti vidí negativně. Pokud tedy nějaké měření spokojenosti klientů řekne automobilce lezete mi na nervy tím, že nemáte dostatečně výkonné motory tak typicky chybná reakce je říci, ale podívejte se do statistiky té nebo oné pojišťovny, naše motory mají poruchu jednou za sto let. Firma musí reagovat tam kde to chce zákazník. Pokud reaguje jinde skončí dříve nebo později v propadu. Statistiky pojišťoven jsou zajímavé, neříkám, že se na ně nemá reagovat (pokud jsou známé nějaké relevantní detaily, které zde řada lidí diskutuje), ale základ je spokojenost klienta a reakce na jeho přání a připomínky.
To je stitistika o spolehlivosti železe,a ne co jak vidí klient.
Klient taky může tvrdit, že Lada je lepší jak Mercedes, apod. věci.
To jak je spolehlivé železo ja právě pro potencionálního kupe mnohem, mnohem významější než jak to vnímají zákazníci.
Klient taky může tvrdit, že Lada je lepší jak Mercedes, apod. věci.
To jak je spolehlivé železo ja právě pro potencionálního kupe mnohem, mnohem významější než jak to vnímají zákazníci.
Vycházíš z mylné představy, že zákazníci jsou hlupáci nebo masochisté nebo obojí a kupují si šrot.
Ano su.
Zakaznici sleduju Nova/Joj, citaju Blesk/Novy cas, zeru "ryby" s obsahom vody 70%, "kvalitne" salamy s obsahom masa 30%, oranzovozelene rajciny, atd... a este si k tomu vsetkemu pochvaluju, aky spravili vyborny kup.
Zakaznici sleduju Nova/Joj, citaju Blesk/Novy cas, zeru "ryby" s obsahom vody 70%, "kvalitne" salamy s obsahom masa 30%, oranzovozelene rajciny, atd... a este si k tomu vsetkemu pochvaluju, aky spravili vyborny kup.
Pokud by existoval salám s obsahem masa 100% a filé s obsahem vody 0% za stejnou cenu jako ty ošizené a lidé by kupovali stále ty ošizené tak by lidé byli skutečně hlupáci. Ale tak tomu není a nikdy nebude, což jistě dobře víš. Takže vždy to bude tak, že bude skupina lidí co jí šunkový salám co šunku nikdy neviděl nebo špekáčky co se kamarádí se sojovým šmelcem a jezdí v Méganu nebo Cedníku a tudíž porovnávají v rámci této kvalitativní třídy a jiná skupina lidí co jí šunku od kosti a jezdí v S-kládě. Obojí má ve své kategorii opodstatnění a v obou kategorií lze také porovnávat a vybírat to relativně lepší a to umí lidé velmi dobře.
Tak to samozrejme nefunguje, lebo ludia nic lepsie nez to, co uz kupuju ani nepozaduju, pretoze si myslia, ze uz tovar, ktory nakupuju/pozivaju je kvalitny.
Zaroven uspesny stavebny kamen kazdeho biznisu je uvedomit si, ze ludia nevedia, co chcu. Preto im musis nieco ponuknut a vytvorit v nich dojem, ze prave tvoj produkt chceli.
Zaroven uspesny stavebny kamen kazdeho biznisu je uvedomit si, ze ludia nevedia, co chcu. Preto im musis nieco ponuknut a vytvorit v nich dojem, ze prave tvoj produkt chceli.
Čím více mají lidé peněz tím kvalitnější zboží požadují. Představa, že vezmu skleněné korálky a prodám je jako diamanty už nefunguje ani v Africe. To jsi trochu zaspal dobu.
Presne tak, u stejneho auto mohou dva ruzni lide ruzna ocekavani a tedy i jiny faktor spokojenosti. Pocity nejsou exaktne meritelna velicina. Naproti tomu warranty direct vychazi z pomerne presne meritelnych dat - on je tam postaveny jejich business, takze musi...
Jo zákazníci si šrot kupují, jinak by se memohli koupit perly typu sharan nebo touran co byl za dva roky na 36ti,slovy šestatřiceti záručních opravách >😁 >😁 >😁 >😁
Statistika zde uvedená poměrně věrně kopíruje zkušenosti které mam já na základě toho, že muj dobrý kamarád je servisemen v servisu Audi, VW, BMW, MB
Statistika zde uvedená poměrně věrně kopíruje zkušenosti které mam já na základě toho, že muj dobrý kamarád je servisemen v servisu Audi, VW, BMW, MB
Guttalax
1) je na něj 7 let záruka 2)při 130km/h řve jak urvaný z řetězu a točí nesmyslných4 tis.3)nad 100 km/h žere snad i trávu kolem cest. :-!
1,4 K/H
Tak třeba ta 82 KW s 6 kvaltem v riu lítá jak divoká, spotřeba při klidné jízdě i na těch šílenejch 18´´ gumách co jsou již od prodejce ve verzi exclusive kolem 5 l/100, běžná kolem 6/100-ne, to opravdu nevidím jako tragédii 😉 A ta slabá v ceedu sice žádný terno a neni to žádnej trhač asfaltu, ale tak základ no, vždyť snad není automobilka v této třídě, kde by základní motor byl opravdu použitelnej. Spotřeba dle spritmonitor 7,5 neni zas taková vražda, u HTP je to 6,8 a nejede to ještě víc.
HONDA je jeden z najvacsich vyrobcov motorov. Nielen do aut a motoriek, ale aj lodne, stacionarne, ... .
Takze by bolo divne, ak by to poradie bolo ine. 😄
Takze by bolo divne, ak by to poradie bolo ine. 😄
Být největší na světě v čemkoli rozhodně není zárukou toho, že dané produkty jsou nejlepší na světě. Nebo snad někdy dělal General Motors nejlepší auta? 😉 Nicméně v tomto případě to opravdu platí. Spoustě zdejších fundovaných diskutérů to sice leží v žaludku, ale Honda prostě dělá špičková auta. Potvrzuje to jeden každý průzkum i analýza, je velký problém najít Hondu v jakémkoli ohledu níž, než v TOP3.
A nejen Honda. Perfekcionizmus je vlastní i Toyotě, která dělá již zmíněné Hondě v té TOP3 tradičně společnost. Šampioni automobilového světa jsou tedy známí a více či méně ochotně to uznávají všichni. No a pak tu máme guerillovou válku těch ostatních, kteří se snaží upozornit na to, že jejich značka sice pravidelně končí na chvostu statistik, ale jejich auto už najezdilo 4.000.000 km a za celou dobu se nemusel měnit ani olej. A tu je obzvláště zábavné sledovat. >😁
A nejen Honda. Perfekcionizmus je vlastní i Toyotě, která dělá již zmíněné Hondě v té TOP3 tradičně společnost. Šampioni automobilového světa jsou tedy známí a více či méně ochotně to uznávají všichni. No a pak tu máme guerillovou válku těch ostatních, kteří se snaží upozornit na to, že jejich značka sice pravidelně končí na chvostu statistik, ale jejich auto už najezdilo 4.000.000 km a za celou dobu se nemusel měnit ani olej. A tu je obzvláště zábavné sledovat. >😁
jen bych ti rád sdělil, že tohle je statistika spolehlivosti motorů.... Nikoliv statistika nejlepších vozů na světě 😉
vidím, že extrémisti si to dovedou vždy přebrat po svém 😉 ty nejlepší auto na světě 😉
vidím, že extrémisti si to dovedou vždy přebrat po svém 😉 ty nejlepší auto na světě 😉
Samuel
Vitez je mercedes, jsem si jisty, ze zakaznici mercedesu najezdi vic km jak zakaznici hondy. Podle mne proto je lexus za toyotou i kdyz ma stejne motory, zakaznici premiovych aut najezdi uplny jiny pocet km, jak obycejni lide. Staci se podivat do mobile a porovnat kolik je tam eklasse z 400tisic na km po 4letech a kolik opelu nebo toyot.
Invert
Tyhle tabulky jsou opravdu na zasmání. Nesouhlasím s ničím. Kecat, že Němci (BMW, VW, atd...) mají nejhorší motory, to je opravdu beznadějné.. Takhle lidi nepřitáhnete. Například Honda sice dělá relativně spolehlivé motory, ale ani zdaleka ne tak spolehlivé jako Mercedes, BMW, Mitsubushi a Mazda.
Mercedes byl velmi splehlivý ano, ale v 60.70 letech......o období 95-2008 to může říct jen fanatik zančky, protože problémů tam bylo od airmaticu počínaje, přes el. brzdy a konče elektroinkou a podvozky >😁
Tak ono hlavně auto není pouze motor, navíc motor zajímá většinu konzumentů až když je s ním nějaký problém..., ale to jsme zas na začátku diskuse, protože to už tady zaznělo x-krát. Tak hodně trpělivosti v dalším diskusním kole o ničem!
Nekdo vyhodnoti urcite slusnej pocet motoru a ty tu jen placas nicim nepodlozene nesmysly :no:
Trochu prekvapilo Audi, to vypada, ze vetsi objemy v Audi jsou jeste vetsi strepy nez maloobjemove turba TSI 😉
Trochu prekvapilo Audi, to vypada, ze vetsi objemy v Audi jsou jeste vetsi strepy nez maloobjemove turba TSI 😉
jo, jenomže 95% motorů jsou koncern VW... Průšvih je tedy hlavně v tom, že v audi se vyskytují převážně ty "luxusní" modely motorizací, od 1.9 96kW PD (mid fail), pak 2.0TDi (high fail) až po benzínové modely.....
to je pak těžko no....
proto mě statistika připadá velmi relevantní, samozřejmě přesnost pořadí je pro inteligentního člověka nepodatatná, závěr ten, že VW je na tom bledě, je jen utvrzení toho, co se poslední desetiletí už hezky rýsuje.....
přeji pevné zdraví všem, co se s touto realitou ne a né sžít.... chápu, koňský trus se špatně tráví, o to hůř polyká, ale do huby si ho strkáte sami, tak se nečertěte nad kdejakou statistikou.....
je to na všech možných zdrojích +- podobné..
(chochoo to není na tebe, bavím se obecně ke všem 😉
to je pak těžko no....
proto mě statistika připadá velmi relevantní, samozřejmě přesnost pořadí je pro inteligentního člověka nepodatatná, závěr ten, že VW je na tom bledě, je jen utvrzení toho, co se poslední desetiletí už hezky rýsuje.....
přeji pevné zdraví všem, co se s touto realitou ne a né sžít.... chápu, koňský trus se špatně tráví, o to hůř polyká, ale do huby si ho strkáte sami, tak se nečertěte nad kdejakou statistikou.....
je to na všech možných zdrojích +- podobné..
(chochoo to není na tebe, bavím se obecně ke všem 😉
Temi vetsimy objemy jsem samozrejme myslel cely koncern. Do ted jsem myslel, ze nejvetsi strepy jsou maloobjemove turba TSI a ono je snad neco jeste horsiho :no:
Presne, neni dulezite poradi, jestli je to 2. nebo 5. misto od konce. Tyto tabulky a jim podobne jen ukazuji kde ma clovek ocekavat vetsi pravdepodobnost problemu a cemu se vyhnout po zaruce a nespolehat na pochybnou kulanci. Ze to bude tak vyrazne jsem necekal ani v nejhorsim snu, 10krat vetsi poruchovost je jak cinsky vyrobek :no: , proto mozna jdou tak v Cine na prodej 😉 Cekal jsem rozdil tak do 3nasobku, kdyz porad clovek slysi nemecka kvalita, teda pardon, kvantita 😉
Honda :yes: Toyota :yes: nic co prekvapilo, co se necekalo 😉
Presne, neni dulezite poradi, jestli je to 2. nebo 5. misto od konce. Tyto tabulky a jim podobne jen ukazuji kde ma clovek ocekavat vetsi pravdepodobnost problemu a cemu se vyhnout po zaruce a nespolehat na pochybnou kulanci. Ze to bude tak vyrazne jsem necekal ani v nejhorsim snu, 10krat vetsi poruchovost je jak cinsky vyrobek :no: , proto mozna jdou tak v Cine na prodej 😉 Cekal jsem rozdil tak do 3nasobku, kdyz porad clovek slysi nemecka kvalita, teda pardon, kvantita 😉
Honda :yes: Toyota :yes: nic co prekvapilo, co se necekalo 😉
Choochoo
Duncan McClure, Warranty Direct Managing Director, said that engine failures are the worst for motorists as they’re the repairs that can lead to the highest costs because of the parts and hours of labour required to fix them: “The nuber of failures may be low compared to areas such as axle and suspension damage but engine repairs almost always result in costs reaching the thousands for motorists who aren’t covered by a warranty.”
Clanek Warranty Direct zajimavy hlavne pri vyberu a koupe ojetiny bez zaruky, tedy cemu se vyhnout 😉
Jen doplnim, ze naklady i na podvozek nemusi byt rovnez vysoke pri vyberu kvalitniho auta
[odkaz]
Clanek Warranty Direct zajimavy hlavne pri vyberu a koupe ojetiny bez zaruky, tedy cemu se vyhnout 😉
Jen doplnim, ze naklady i na podvozek nemusi byt rovnez vysoke pri vyberu kvalitniho auta
[odkaz]
jamp
možno založím nové vlákno, ktovie aké dlhé . 13:04 a GTI nikde, miesto hádok o tom, ktorý motor je lepší, môžeme začať tipovať prečo tu GTI ešte nie je, keď má v tabuľke svojich favoritov a topper tu je, aj keď ich tam nemá. S topperom je veselo a bez GTIho smutno, z blata do kaluže
1. nenaštartoval motor GVII ( predpokladám, že už ho má )
2. naštartoval, ale ďaleko nedojel
3. utrpel náhlu príhodu, keď zistil, v akej tabulke je to AUDI druhé - kto vie, kde teraz je, nech ho
ide skontrolovať, môže mu zachrániť život
1. nenaštartoval motor GVII ( predpokladám, že už ho má )
2. naštartoval, ale ďaleko nedojel
3. utrpel náhlu príhodu, keď zistil, v akej tabulke je to AUDI druhé - kto vie, kde teraz je, nech ho
ide skontrolovať, môže mu zachrániť život
No další statistika ukázla, že spolehlivost německých aut kdysi byla, ale ted je na průměrné úrovni, u jendotlivých modelů typu Sharan, V10TDI atd. dokonce pod průměrem >😁