Profi
Kolouš
0
když pro něj pořizují takovýhle povozy...
Přejít do diskuze
Ta dlouhá oj bude asi kvůli rozložení hmotnosti (přejezd mostů). Jinak je to z pohledu středoevropana šílenost. Lepší je rudu převážet vlakem, tam se může 60 i více tun schovat do jednoho vagónu, vždyť to na Slovensku znáte od Košic.
Zarazilo ma, prečo má ten príves zbytočne dlhé oje a previsy korby.
V Austrálii majú na prevoz rudy 2 rovnaké super kamióny - pozri video zhruba od 1:00 minúty. To by mali Švédi zakúpiť 😄😒br /> [odkaz]
V Austrálii majú na prevoz rudy 2 rovnaké super kamióny - pozri video zhruba od 1:00 minúty. To by mali Švédi zakúpiť 😄😒br /> [odkaz]
Nechci rýpat do těch 400.000 za rok, ale je to skoro 1100 km denně (365 dnů v roce), tudíž průměrná rychlost 46 km/h při 24 hodinovém cyklu. Na okresce v osobáku, když se dodržují rychlosti, tak se průměr přes 60 neudělá ani náhodou. Tudíž pochybuji o průměru 45 km/hod v náklaďáku i včetně nakládky a vykládky....
Nemůžu moc radit, jen nelze srovnávat životnost tahačů, které většinou jezdí po dálnici a životnost tahačů, které budou jezdit po dolech okreskách a okrajově po dálnicích.
V tomhle odvětví bohužel nemůžu sloužit, nicméně ve vozovém parku společnosti Mosolf Automobillogistik je průměrná životnost automobilů 3 roky a životnost přípojných vozidel 3,5 roků, při průměrném nájezdu 216 000km na mezinárodních trasách při nejčastěji zastoupených typech tahačů Mercedes-Benz Actros a Iveco Stralis s nástavbami firmy Lohr a přípojnými vozidly Eurolohr. Ale tady to nebude o životnosti, ale spíš o tom že se jim ta technika už zaplatila tak, jak by si představovali.
Kamarádův Magnum (ne jeho vlastní, ale má jej přidělený) teď překročil 2 miliony a vypadá to, že ještě dlouho bude jezdit. 😄
Takže bych se toho nebál.
EDIT: Tak ne, jen 1.5 mio.
Takže bych se toho nebál.
EDIT: Tak ne, jen 1.5 mio.
standardne se min komponenty na motor pro Scanii delaji na 1,2mil km. S tim ze od minuleho roku to zvysili na 2,0mil km. Je to sice hukot ten planovany najezd ale je to na to stavene.
životnosti bych se nebál, věřim, že těch 7 let klidně vydržej... 😉 vim, že novější FH16 maj najeto kolem 3 mil km. a furt jezděj.... a SCANIA je na tom podobně né li líp 😄
Tam bude nejdůležitejší, za jak dlouho se jim souprava zaplatí. Jestli nebude výhodnější, po dvou letech koupit novou, než platit údržbu.