Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Scania R730 8x4: Souprava pro dopravu rudy

13 komentářů

Yazaman
Nedala by se někde zjistit informace, jak dlouho takové auto vydrží sloužit, pokud najede 400 tisíc ročně? Jestli ty auta např.za dva roky pošlou do šrotu, nebo je nechají najet třeba i dva milióny?
rabies
Tam bude nejdůležitejší, za jak dlouho se jim souprava zaplatí. Jestli nebude výhodnější, po dvou letech koupit novou, než platit údržbu.
vikis
životnosti bych se nebál, věřim, že těch 7 let klidně vydržej... 😉 vim, že novější FH16 maj najeto kolem 3 mil km. a furt jezděj.... a SCANIA je na tom podobně né li líp 😄
Ondris
Kamarádův Magnum (ne jeho vlastní, ale má jej přidělený) teď překročil 2 miliony a vypadá to, že ještě dlouho bude jezdit. 😄
Takže bych se toho nebál.

EDIT: Tak ne, jen 1.5 mio.
Avatar - Toxik
Toxik
V tomhle odvětví bohužel nemůžu sloužit, nicméně ve vozovém parku společnosti Mosolf Automobillogistik je průměrná životnost automobilů 3 roky a životnost přípojných vozidel 3,5 roků, při průměrném nájezdu 216 000km na mezinárodních trasách při nejčastěji zastoupených typech tahačů Mercedes-Benz Actros a Iveco Stralis s nástavbami firmy Lohr a přípojnými vozidly Eurolohr. Ale tady to nebude o životnosti, ale spíš o tom že se jim ta technika už zaplatila tak, jak by si představovali.
vikis
to musej bejt solidní ho**da, když jim auto vydrží 3 roky... 8-s
Kneblis
Nemůžu moc radit, jen nelze srovnávat životnost tahačů, které většinou jezdí po dálnici a životnost tahačů, které budou jezdit po dolech okreskách a okrajově po dálnicích.
rabies
Nádherná souprava :yes: . A ta nosnost >😁 .
miki77
standardne se min komponenty na motor pro Scanii delaji na 1,2mil km. S tim ze od minuleho roku to zvysili na 2,0mil km. Je to sice hukot ten planovany najezd ale je to na to stavene.
honysek
Nechci rýpat do těch 400.000 za rok, ale je to skoro 1100 km denně (365 dnů v roce), tudíž průměrná rychlost 46 km/h při 24 hodinovém cyklu. Na okresce v osobáku, když se dodržují rychlosti, tak se průměr přes 60 neudělá ani náhodou. Tudíž pochybuji o průměru 45 km/hod v náklaďáku i včetně nakládky a vykládky....
Avatar - jozephko
jozephko
Zarazilo ma, prečo má ten príves zbytočne dlhé oje a previsy korby.
V Austrálii majú na prevoz rudy 2 rovnaké super kamióny - pozri video zhruba od 1:00 minúty. To by mali Švédi zakúpiť 😄😒br /> [odkaz]
topkaki
Ta dlouhá oj bude asi kvůli rozložení hmotnosti (přejezd mostů). Jinak je to z pohledu středoevropana šílenost. Lepší je rudu převážet vlakem, tam se může 60 i více tun schovat do jednoho vagónu, vždyť to na Slovensku znáte od Košic.
Avatar - Kolouš
Kolouš
když pro něj pořizují takovýhle povozy...