Milý Martine, moc by mě zajímalo, kdy jsi s tím autem stihl najet 34,000km za pul roku, to by mě vážně zajímalo)) S ohledem na jeho uvedení do prodeje))
jo, tak vcelku souhlas. Každej tydýt, tady pořád mele blbosti u nudném VW a když dostanou naservírováno něco skutečně originálního, zase to přirovnávají k pohřebáku... Hlavně, že i30 je ta pravá nádhera.
Řekněme si ale na rovinu. Každej z nás by oblíznul všech deset, kdyby ho měl doma.
Všechna ne. Ale podobné "paskvily" ano. ;-) Stejnou příšernost má například VW CC, BMW 5er GT, nebo 6er GC. Audi to zvládá stejně jako Subaru. V minulosti se najdou i další.
Zostava len suhlasit.....ja nie som az tak stylovo odvazny, takze som sa odhodlal "len" na sedan E-Klasse, avsak CLS je skutocne (nielen) opticky klenot. Ano, som fanda MB (aj ked presadnuvsi z predchadzajucich Passatov).... :-!
Ohromí auto a ohromí... cena. Fantastická nabídka. Kdo z diskutérů pamatuje, když tu kolega Marko kdysi psal, že pro Mercedes bude mít nově nastupující řada CLS status solitéru? Modelová řada se rozšířila, avšak charakteristika platí dál. Obě dvě karosářské mutace jsou solitérní karosářské geniality, doslovní vládci stylu. Po usednutí dovnitř pak ohromení dokončí kabina, ano ano, klenot.
Co na tom, že klasický eurodrzek by uvítal karoserii o deset, patnáct čísel kratší? To auto prostě muselo zacílit nejen na desítku, nýbrž i lehce kolem. Ostatně kdo jiný se strefuje stejným směrem s takovou grácií? Nikdo. Nikdo.
Konečně, pokud tu někomu CLS evokuje pohřební vůz, pak asi nikdy nebyl na pohřbu...Je to zvláštní, zdejší klasický prosťáček se při hodnocení aut zaštiťuje především absencí originality, a když má výjimečně nahoře originality opravdu celou garáž, pak přesto ohrnuje nosík, jako třaslavá čivava nad vlastním lejnem... Směšné.
A závěr? Je málo aut, která si může "dovolit" tak málo lidí... Jestli mi tedy jako dobře rozumíš...
Ano, tady to vypadá trochu hloupě. Trochu jako by si na poslední chvíli uvědomili, že jim to okno nezajede celé do dveří. Ale já jsem spíš reagoval na příspěvek od _MT_, leč jsem si uvědomil až dneska ráno, že jsem si špatně přečetl jeho příspěvek. Myslel jsem si, že kritizuje bezrámová okna celkově.
Já osobně mám autoforum.cz asi nejraději, konkrétně testy pana Jandy. Je třeba ale uvážit, že početná část uživatelů auto.cz se o auta zajímá povrchně a takový test by neocenili / nepochopili / nedočetli ;-)
špatné je to, že když nejsem schopný udělat komplet bezrámové okno stahovací, ale zůstává mi na dveřích pevná nestáhnutlená část, tak to vypadá... poněkud dost blbě, koneckonců foto to jasně ukazuje... Třeba Subaru mělo také bezrámy, ale žádný takovýto paskvil nevytvořili ani na Outbacku :-! natožpak na vyloženě stylovém kombi zcela jiné cenové dimenze typu tohoto M-B
Já ten Brabus trochu sondoval a ty jejich ceny za vozy, to je masakr >:D Namátkou...:
BRABUS GL 63 Biturbo - € 293.899,15
BRABUS 800 "iBusiness" (S class) - € 394.154,90
Racek, 800 koní, okolo 400 EUR... no, masakr. To je asi jen do Arábie, nebo na Rodeo Drive.
Já teda znám tento termín jen jako kombi, je to zastaralý britský termín určený pro tento typ karoserie. Další etymologii bohužel neznám, ale "lovecké kombi" bych to do češtiny teda nepřeložil. Ovšem wiki to vidí jinak. No...
Jinak... tento test se dá nazvat "piko test." Ještě více to nas*ere, když je to na tohle auto.
Jinak opět: benchmark Autoforum.cz. Tam se chlapci učte, jak psát.
Mercedes tento kombík nenazývá kombíkem :-) A proto v reálu zase až tak na praktickou stránku nehledí. Mít ty prachy, hned bych si to stávajícího auta dal klidně. Stejně tam nic nevozím. Zákazníci, který tohle koupí asi ani prakticky moc neuvažuji...
Také se mi to nelíbí. Už jsem tady o tom psal u jiného auta. Na druhou stranu, kdo dnes stahuje okna? Pokud tedy nepotřebuješ přístup k terminálu brány, nezastaví tě hlídka atp.
[odkaz]
vedle spousty povedených detailů a krásného interiéru mi tohle přijde opravdu jako zbytečnost. Klasickými rámovými dveřmi by podle mě nic nezkazili...
Jinak raději nehodnotím, nijak mě neoslovuje svým pojetím... jako pohřebáka bych to ale bral :-!
Naživo je krásne v bielej perleti, tá mu naozaj pristane a robí divy. V čiernej som ho naživo snáď ešte ani nevidel, ale moja voľba by bola, čo sa farby týka, jasná ;-)
....lovecke kombi. Kto preboha prisiel s tymto prekladom....Auto zaujimave, nevsedne, motor super. Konkretne tento dreveny dekor sa mi nepaci, zniesol by som tmavsi odtien, alebo nejake exoticke. Prevodovku mam 2x, vyhovuje mi, nie som pretekar a skor ocenujem komfort.
Automat může mít spojku pro obejití HDM. Používá se pro dosažení vyšší účinnosti, ale lze ji použít také pro rychlé řazení - chová se pak jako robotizovaná.
Záleží, k čemu to chceš. Range Rover měl v nabídce dřevěnou podlahu v kufru (Autobiography Ultimate). A dělaly se zakázkové dřevěné vestavby pro zbraně, alkohol atp. Ideální auto na lov. S měkkou koženou bagáží problém nebude, lodní kufry přikurtuješ, problém je se zavazadly s tvrdým krunýřem. Nejen že létají, mohou dřevo poškodit. A na to máš protiskluzovou podložku, pokud je tedy nechceš jistit. Rozhodně je to spíš luxusní prvek než praktický. :-) Osobně dávám přednost alcantaře.
Bastlí,nebastlí.Vtip je v tom,že pro ten Mercedes to nejspíš vyrábí taky nějaká specializovaná truhlářská dílna na objednávku.A není tak úplně vyloučeno,že má sídlo třeba v ČR.A dodává jim to za tu dvacku a ještě je to slušný kšeft,jak píšu.Mně se to taky docela líbí,jen ta cena je prostě úlet.
No mám známého co si do GL nechal udělat zakázkové dřevěné obložení. Vypadá to úchvatně a stálo ho to pár drobných ... tedy v porovnáním s tím co by za to chtěla automobilka.
Extremne kratky test. V zasade nic moc se clovek nedozvi. Nepatrim ke kritikum zdejsich clanku, protoze kecat a mit pripominky umi kazdy blbec a naopak vymyslet stale nove veci, ktere se zalibi vetsine, je tezsi a tezsi, ale v tomhle pripade bych rekl, ze o aute jde napsat mnohem vic...obzvlastne o slusne vybavenem MB, ktery prisel s "novym" druhem auta. Priste pls trosku vic o vyuziti, vlastnostech, jizdnim projevu, srovnani s konkurenci atd.
zbytečnej, krátkej a nic neříkající "test" :no::no::no: Sakra proč to nenazvete třeba jako Rychlej test... nebo krátká jízda.... to i ten blbej autosalon na primě o tom autě řekl víc. Fakt tragédiie !!!
Pár věcí:
1. žádnej 5.5 V8 s 300kw neexistuje, verze 500 už 2 roky znamená 4633cm V8 300 či 320kw.
2. 7Gtronic Plus řadí hlavně komfortně ani ne tak rychle, žádné!!!!! ostré chování tam nenajdete, to je nesmysl, zvlášť u HDM automatu. Jsou výrobci, kteří tam programují umělé cukání, ale tady nic z toho.
3. Pádla po volantem rozhodně neumocněj zážitek na okresce, nahoru jakžtakž ale dolů to řadí strašně pomalu takže asi tak... Navíc 2 tunovej "designovej kombík" a zážitek na okresce?? České klišeé....
4. To že se daj sklopit sedačky zvlášť u kombi je jako něco tak zvláštního, že to musíte psát do testu??
5. Benevolentní stabilizační systém??? To ESP je klasicky mercedesovské tzn žádné lehké sklouznutí se nekoná. "takže o radost z jízdy s bezpečnými náznaky přetáčivosti není nouze" nenechte se vysmát pánové!!!
Teď abych nerejpal moc tak:
1. Ano řízení, na poměry MB není vůbec špatný!!! Ale na "okresky" by se strmější převod hodil, možná trošku více tuhosti okolo středové polohy--- souhlas
2. CHování airmatiku: Ano na poměry MB a v podstatě měřítka vzduchového podvozku je v CLS naladěnej asi z celé palety MB nejhůř na české silnice. Jinak v anketě GOLDEN WHEEL CLS na 19" kolech vyhrálo cenu o nejkomfortnější vůž vyšší střední. Na dobré silnici, jsou jízdní vlastnosti naprosto OK. Problém je taky nejnižší obvod kola... konkurence má například u 255/35R19 (CLS,SL....) profily 40 i 45...
Pro rejpaly... s CLS mám najeto 34tis za půl roku, takže si myslím, že můžu něco kritizovat...
Viděl jsem na Chodově, byl ve stříbrný metle a pohřebák jsem v tom neviděl ani náhodou. Pokud ho v tom vidíš tak to ho pak musíš vidět v každém kombajnu v tmavé barvě.
Jediné co by mohlo evokovat tuto myšlenku je to dřevo na podlaze kufru na fotkách tady u toho testovaného kousku, ale to si objednávat nikdo nemusí.
Buďte v klidu. Lidé s vaším uvažováním si taková auta stejně nekupují... A od určité cenové kategorie se auta prostě nebastlí, pokud tedy nejste Rus bez vkusu...[odkaz]
To dřevo vypadá megakrutě dobře. Jenom mi uniká smysl. Na dřevu bude každé zavazadlo lítat jak trefený zajít a štvát se s nějakými popruhy a síťkami..? No nevím..
to si může objednat jen jasný adept ordinace dr.Chocholouška. >:D Schopný vesnický truhlář mi to udělá za dvacítku a ještě bude štěstím bez sebe,jaký to byl pro něj kšeft.A za těch zbylých 100 táců se budu válet měsíc s milenkou na Tahiti.Ale jak se říká....každému soudruhovi podle jeho gusta.
První co mně napadlo, když jsem uviděl tohle auto naživo bylo - pohřebák. Viděl jsem ho v černé barvě a ta rakev tam fakt chyběla jako poslední kousek do puzzle:-)
[odkaz]
Pokud umíte aspoň trochu anglicky, doporučuji tenhle test vrcholné verze v podání Chrise Harrise. Je to více z pohledu řidiče a krásně se na to kouká, když někdo umí kroutit tou kulatou věcí.
Jak kde, včera jsem viděl v TV pěkný 300C na pohřbu Neda Kellyho, bohužel videa, co jsem našel toho moc neukazují. Pravděpodobně je to od úpravce Eagle.[odkaz]
Respektuji že se ti 5er GT líbí, ale pro mě je 5er GT obluda a toto CLS je po stránce designu (samozřejmě, že design je subjektivní) naprosto jiná liga...
Elegancia v nekonformnom prevedeni...ta ceresna je luxusna ale k autu bz sa hodilo aj napr. ebenove drevo :-! Aj ked tam nejak stale nejak uchytit tovar, aby nelietal po kufri na smyklavom lestenom dreve. Pre redakciu - ked uz ste testovali podobne auto v min., mohli by ste na tento a podobne testy dat pozn. Kratky test - som sa len rozbehol s citanim a v tom koniec ;-\
Nepochybně kvalitní auto, s kterým bude příjemné poježdění, tak jako v CLS, se kterým jsem jel. Ale zatímco CLS se mi opravdu líbí, když jsem stál před tímto vozem v černé barvě, napadlo mě, že to je vůz pro luxusní pohřební službu. Jen ta rakev chyběla. Jsem trochu konzervativní, takže za mě :no: . Když bych chtěl velký kufr, tak za ty penízky je luxusní ML.