Ekonomika
CHerokee
0
Kdyby Škoda dělala ještě menší a slabší motor nepochybuju, že by ho tam dala. Možná, že příští základní verze bude na vlastní pohon nohama alá Flinstouni. 😄
Smurfik
0
Tak to nepochybuješ špatně, ještě menší motor má...
_MT_
0
1,0 MPI ti nic neříká?
iudex
0
To ani nahlas nehovor, ostatne raz už 44 kW motor v Octavii bol. >😒] 8-s
_MT_
0
>😒]
Bristol
0
a ve fabii už bylo i 37kW...to bylo teprve žihadlo...skvělý vůz :no: :no: :no:
ryccardo
0
To jo. Známej to měl a říkal, že jeho bývalá Š105 proti tomu bylo žihadlo. >😁
Anonym
0
Jo šlapací pohon se zvažuje, bude to Škoda Rapid Eco Hybrid >😁
[odkaz] Vidím jedinou nevýhodu, že to nemá pětky dveře.
fluence, 301, elysee, cruze....toľko konkurentov, až sa čudujem že rapid ide s cenou dolu až teraz.
Když vidím Fluence v "plný palbě" s 1.5dCi nebo 2.0i za 330 tisíc říkám si, že lepší nabídka na trhu snad není...
Poměr cena/výkon je nepřekonatelný, přiblížit se mu můžou jen skladové Laguny 2.0i.
A se sportpaketem vypadá skvěle.
[odkaz]
Poměr cena/výkon je nepřekonatelný, přiblížit se mu můžou jen skladové Laguny 2.0i.
A se sportpaketem vypadá skvěle.
[odkaz]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano Fluence je sedan a to nemůže být soupeř? Já myslím že může... a prakticky také je. Diesel není na pojížďky nejen díky tomu filtru, to je jasné a proto si můžeš vybrat ještě benzínovou 1,6 a ten, kdo chce něco živějšího, i dvoulitr. Proč by si ten kdo jezdí kolem komína diesel kupoval? Osobně si také myslím, že Renault Fluence je aktuálně nejlepší nabídkou na trhu 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Sedl jsem si dozadu a věř, že pokud nejsi Michael Jordan, tak nebudeš mít zásadní problém. Navíc je místa nejen podélně, ale také napříč... Což Rapidu naprosto schází. A to že to lidi nekupují bych až tak moc netvrdil, koukni na statistiky prodejnosti... Spotřebu lze dlouhodobě udržet na sedmi litrech, vidíš to jako nějaký problém?
bylo načase dát na outletovou techniku outletovou cenu....ovšem pravda je že konkurence je stále mimo dosah. Prodeje na českém trhu by to však zlepšit asi mělo
no ja ti neviem ci cena nejako ten rapid zachrani..... pri pohlade na rapid spredu hore na tu foto mam pocit ze sme sa dizajnovo vratili tak 10 rokov dozadu.... nuda sterilita nuda a este raz sterilita.... mozno za to moze aj farba na fotke ale vazne.... pohlad spredu nic nenasvedcuje tomu ze sme v 21 storoci.... ja neviem.. ale tento sterilny dizajn rapidu pochova rapid viac ako samotne ceny...... 8-s
ten design to je věc názoru, někomu se líbí moderní pojetí designu a někomu právě opak, já mám rád decentní auta bez nějakých uměleckých výkřiků, klasická světla, žádné protaženiny k zrcátkům a tak uvažuje i mnoho dalších lidí. Každý nechce designovou revoluci, ale klasický vzhled auta. :yes:
Deisgn auta je přeci subjektivní... Mne se Rapid líbí, když je v hezké barvě na hliníkových kolech. Tato cena už je lepší, kdyby to byla cena za 77kw TSI, je to slušné auto. ( zpracování interiéru mi už tak hezké nepřišlo) . Druhá strana je fakt, že do 300 tisíc mužeš mít Megana, C4 a jemu podobné auta, která jsou o třídu výše. Pro člověka, kterému stačí malé auto s kufrem je to dobrá a hezčí alternativa k Fabii kombi či podobným vozům ( Ibiza kombi, Clio Kombi nebo 207SW), když nepotřebují karoserii kombi.
promiň ale rapid v základu vypadá prostě bídně...a na hezkejch kolech s doplňky už je v cenové výši mainstreamu, tam už si to koupí jen veřejná správa, fleet a nebo někdo kdo neumí počítat... 😉
a to že si lidé raději rychle koupí výběhovou octávii tour místo nového rapida taky o něčem svědčí, a jen cenou to nebude: lidé nejsou hloupí, nekoupí si za cenu skoromainstreamu auto s tříválcem, laciným interiérem a podvozkem který je slepený z octávie I a fabie II
a to že si lidé raději rychle koupí výběhovou octávii tour místo nového rapida taky o něčem svědčí, a jen cenou to nebude: lidé nejsou hloupí, nekoupí si za cenu skoromainstreamu auto s tříválcem, laciným interiérem a podvozkem který je slepený z octávie I a fabie II
Tak to určitě máš pravdu, já psal ale, že člověk co bude mít rozpočet do 300 tisíc na auto a bude chtít jen malý s většim kufrem, tak pro něj to neni špatná volba. Kola si nemusí kupovat originál, nebo dokoupí časem.. Většina lidí sáhne po většim za tu cenu, ale dám ti příklad. Máme garáž, která není největší a rodiče, když kupovali a budou kupovat auto, tak hledali takový, který se tam vejde. Koupili Jettu za prachy, za který by mohl být Superb či Passat nebo Laguna/Mondeo. Jen z důvodu, aby auto nestálo venku. Takových je určitě více, ať už někdo kdo se s velkým autem bojí jezdit, nebo nemá místo na něj a podobně.. 😄
Topper, ty to furt ne a ne pochopit. Na ten kolotočářskej "fresh" design, kterej každých 5 let zjistí, že je ve slepý uličce, jsou na trhu jiný značky. Škoda se prostě profiluje konzervativně a na jistotu. Spousta lidí to oceňuje a nejen tady v Česku a na Slovensku. Rapid se prodával na začátku blbě, protože měl obrovskou konkurenci v podobě doprodeje levnejch Octavii 2. generace. Prodej za normálních podmínek začíná vlastně až teď, tak nechápu, proč ho předem odepisuješ 8-s
Kdyby to bylo v OII, tak razantně nejde cena dolů a nezvyšuje se výbava. Ne, Škoda přecenila vlastní image, na kterou se u lowcostu nehraje. Teď už se pohybuje v mezích, který jsou pro Rapid únosný. Nic jinýho v tom není.
O designu se namá smysl přít, někomu vyhovuje e😜resivnější vzhled, někdo radši strohost.
O designu se namá smysl přít, někomu vyhovuje e😜resivnější vzhled, někdo radši strohost.
Ešte by som dodal, že na ten vzhľad sú ľudia v najnižšej cenovej kategórii citliví oveľa menej, tam akékoľvek muchy na kráse prebíja cena.
V tejto súvislosti dávam komentár susedy zo včera, ktorá na adresu Roomstera povedala: je to škaredé jak noc, ale má to veľa miesta a praktické zadné sedačky.
V tejto súvislosti dávam komentár susedy zo včera, ktorá na adresu Roomstera povedala: je to škaredé jak noc, ale má to veľa miesta a praktické zadné sedačky.
Dalsi problem toho auta su prevodovky. Najsilnejsi benzin kupis len s DSG, diesel len s M5...
:no:
:no:
Živě vypadá auto o dost líp..taky jsem byl překvapen.Horší je ten interier..je to tam dost laciný..
Sleva je na místě!!
:yes: :yes:
Myslím,že v ČR a SR se nyní prodávat už bude...není to sedan jako konkurence,ten kufr je dost dobrý argument. 😉
A u prodejce nějaká sleva ještě taky bude..
Jen ten stěrač by měl být v základu!!! :-!
Sleva je na místě!!
:yes: :yes:
Myslím,že v ČR a SR se nyní prodávat už bude...není to sedan jako konkurence,ten kufr je dost dobrý argument. 😉
A u prodejce nějaká sleva ještě taky bude..
Jen ten stěrač by měl být v základu!!! :-!
spíš naopak: naživo je to ještě víc k pláči, a to jsem ho zatím viděl jen před dealerstvím škody auto v praze....bohužel byl navíc v základu se 14" a černými zrcátky, něco tak ošklivého aby člověk pohledal, to auto je úzké, vysoké a má siluetu vzdáleně podobnou škodě 120
Aha,tak já viděl tu verzi za nyní 299tis..metalíza,alu kola..kožený paket.Pěkný.
Slevnit to stejně ještě budou muset.. 😉
Slevnit to stejně ještě budou muset.. 😉
Mňa skôr fascinujú tie kolesá: tie slušne vyzerajúce hliníky sú 16ky (za príplatok, to by bolo ešte v norme), ale profil pneu je len 45% (205/45 R16), to je teda sakra nízky profil na rodinné auto. To si nechcem ani predstaviť, ako musí auto na takýchto kolesách, s torzkou vzadu a prázdnym megakufrom v meste poskakovať a vytriasť deti vzadu.
Většina stejně koupí ty alu kola v 15'...cena je rozhodující..nyní už s paketem v kůži za 299tis..! A myslím,že stačí.. Ještě to padne dolů...😉
pravda čekal bych tak 205/55 R16 😉 o Rapidu se povídá že je to dost tvrdé auto
Tam není 205/45 R16, to se dává na fabie a roomstery, ale rapid má 215/45 R16 Dunlop SP Sport Maxx, na tom to sjíždí z továrny, mimochodem ta guma je docela hučkák. Na 17kách sjíždí ve 215/40 R17, dneska jsem to zrovna na jednoho dával zimní gumy, pán se celkem okotil, když jsem mu řekl, že ta guma stojí 3000. No, je to nizoulinký jak hrom, musí tam být tvrdý. Poskakovat to nebude, ale budeš v tom cítit sebemenší nerovnost, protože škodovky ty podvozky mají obecně tvrdý. V 15ce je tam 185/60 R15 pro plechové disky jako zimní M+S a na léto lité 15ky, klasika 195/55 R15. Taky nechápu, proč tam nedávají klasiku 205/55 R16, podle mě by se to do toho podběhu vzadu normálně vešlo a dopředu taky, tak asi je to proto, aby si lidi nemohli přehazovat gumy ze starších auta co mají doma😄. Ale je fakt, že to je až v golfu a octavii II a III. Na druhou stranu ty 215/40 R17 nebo 215/45 R16 na tom autě budou hodně stabilní a dost to zlepší jízdní reakce na řízení.Můj osobní názor je, že ty kola tam dávají proto, že by se s tou 205/55 R16 ta náprava na předku, která je z budoucí fabie moc prala a dělalo by to problémy řízení, ale to je jen můj dojem.
tam je celý problém, že tam dávali kola se strašně velkým (zapadlým ETčkem), tuhle blbost škodovka převzala od VW, protože na octavii I, bylo ET 38 a i když tam byly ty 175/80 R14, tak vypadalo normálně. Tady si musíš dát kola s menším ET, aby kola vylezli trochu ven a dorovnalo to ty lemy blatníků, pak to vypadá dobře i na těch 175/70 R14
Ten stěrač mi třeba nevadí,že je za příplatek. Stejně toho moc nesetře ... a hlavně se mi vůbec nelibí,oktávia se mi taky libí víc bez zadního stěrače 😄 Ale proč proboha není standard "5" opěrka hlavy ? :no:
Až bude titulek,...1.2 TSi od 249tis., pak prosím, ....zatím stále o ničem, ale díky za snahu >😁
Možná to tak dopadne..ale to už je skoro cena Fabie?? 😉
Dle mého známého prodejce je největší konkurent Fabia. Když si zákazník sedne do Rapidu a potom hned do Fabie, koupí Fabii protože ten rozdíl tam prostě je. Cena za Rapid je teď v pořádku, jen by to chtělo použít lepší plasty aby působil hodnotnějším dojmem. Rozdíl v nákupních cenách mezi levně vypadajícími plasty a kvalitními je maximálně 100kč/kg takže investice kolem 1000kč by se vyplatila. Vícenáklady jako změny tech. postupů, úprava nástrojů a pod. by škodovka nechala na dodavatelích.
A 1.4TSi s DSG nezlevní ???
jakej blázen by si kupoval rapid s 1.4 TSI DSG??? >😁 >😁 >😁
Sice tu máš názory takový s kterejma moc nesouhlasím ale tohle si zabil. Máš recht to si opravdu radsi priplatim nza to oktavku III pan Zewlák je nemalej blázen >😁
...se v prvním kole nabídky moc klientů nechytilo, asi by si teď rvali vlasy...
Nyní už Rapid stojí za zvážení, teď už cena vypadá dobře...
Nyní už Rapid stojí za zvážení, teď už cena vypadá dobře...
Ještě zapoměli napsat, že v balíčku je i vytahaný rozvodový řetěz jako bonus. >😁
Měli si tu cenu rozmyslet trochu dříve ne?
Jo a Auto.cz taky zaspali. Na [odkaz] o tom Rapidu Fresh psali už minulý týden...
Jo a Auto.cz taky zaspali. Na [odkaz] o tom Rapidu Fresh psali už minulý týden...
Ten diesel je stále podľa mňa drahý. benzínové verzie už vyzerajú že su nacenené viac-menej normálne. Švagor teraz zháňa také nejaké auto, ale chce nasilu diesel. u Opla mu nacenili astru sedan 1.7 cdti (130k), v podstate totožná výbava ako tá najvyššia u rapida + xenóny ( tie "inteligentné + flex ride) a 17" alu, a vyšlo by ho to slabých 17.000 €. A to auto mi dáva väčší zmysel ako rapid za tie prachy...
Souhlas,diesel si koupí jen magor.. :no: :no:
V nové Octavii smysl má,tady ne!
V nové Octavii smysl má,tady ne!
Formulace "Škoda reaguje na SLABŠÍ PRODEJE Rapidu..." to je tedy velmi "diplomatické" označení pro největší prodejní debakl Škody Auto na českém trhu od roku 1989 :-! Za povšimnutí také stojí, jak dlouho trvalo, než si Auto.cz dovolilo o nesmylném ceníku Rapidu a jeho prozatím katastrofálních prodejích aspoň nesměle zmínit - teprve když už o tom psaly všechny ostatní média a další mlčení už bylo neúnosné...
P.S. Rapid je i po obohacení výbavy a nynějším zlevnění ještě pořád drahý - vzhledem k jeho low-costové konstrukci a kompromisním designu. Škoda by si měla uvědomit, že třeba velmi slušně vybavený Citroen C4 se čtyřválcem 1.6 VTi/88 kW (!) se nyní prodává za cenu 259 900 Kč a to se ještě lze z dealerem domluvit o nějakém tom příslušenství navíc. A to se jedná o velmi slušný a vcelku pohledný mainstream s výborným komfotem, a ne po všech stránkách low-cost jakým je Rapid. Dobře, C4 má menší kufr, ale je tady taky ještě levnější Renault Fluence, Chevrolet Cruze atd. A je také dobré si uvědomit, že ještě před nedávnem bylo možné za těch 270 000 Kč koupit Octavii II Tour 1.6/74 kW, tedy auto se slušným čtyřválcem, bytelnou konstrukcí, měkčenými plasty v kabině a víceprvkovou zadní nápravou! Právě proto je odpovídající cena Rapidu 1.2 MPI/55 kW maximálně na těch 250 000 Kč a možná ani to ne...
P.S. Rapid je i po obohacení výbavy a nynějším zlevnění ještě pořád drahý - vzhledem k jeho low-costové konstrukci a kompromisním designu. Škoda by si měla uvědomit, že třeba velmi slušně vybavený Citroen C4 se čtyřválcem 1.6 VTi/88 kW (!) se nyní prodává za cenu 259 900 Kč a to se ještě lze z dealerem domluvit o nějakém tom příslušenství navíc. A to se jedná o velmi slušný a vcelku pohledný mainstream s výborným komfotem, a ne po všech stránkách low-cost jakým je Rapid. Dobře, C4 má menší kufr, ale je tady taky ještě levnější Renault Fluence, Chevrolet Cruze atd. A je také dobré si uvědomit, že ještě před nedávnem bylo možné za těch 270 000 Kč koupit Octavii II Tour 1.6/74 kW, tedy auto se slušným čtyřválcem, bytelnou konstrukcí, měkčenými plasty v kabině a víceprvkovou zadní nápravou! Právě proto je odpovídající cena Rapidu 1.2 MPI/55 kW maximálně na těch 250 000 Kč a možná ani to ne...
s kulhavým 1.2MPI za čtvrt milionu se ti budou majitelé Renaultů Fluence vysmívat už z dálky... 😉
Však bych si ho taky ani za těch 250 000 nekoupil, jen jsme tím chtěl říci, kde začíná vůbec nějaká představitelná cenová hranice, za kterou by nebylo úplně trapné to auto nabízet 😉
myslím, že fér by bylo dát cenu na úroveň konkurence....tříhrnek za 220-230k, TSi za 250-260 TDI za 310-320...to by byla fér nabídka přímo úměrná k letité outlet technice
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Škoda so 100 tisíc jak nová? Nemáš mozgovú chrípku? Potom ten spomínaný bavorák podľa teba vydrží jak dlho ako nový?
Jak můžeš vědět, že škodovka vypadá po sto tisíci jako nové auto, když si se svou fábií tolik nenajel? >😁 Nebo si zase s další škodovkou najezdil statisíce? 😉
Nu, o Octavii to rozhodně neplatí... ale je fakt, že pokud srovnáváme s Meganem a ne s Lagunou, tak je to tak remis.
Kde seženu tu C4 za tyhle peníze?
Podívej se na Citroen.cz, pak klikni na C4 a pak na "Vozy skladem". Mají tam bohatý výběr 😊, s trochu chudší (ale pořád velmi slušnou) výbavou stojí C4 Tendance 1,6 VTi 120 těch 260 000 Kč, v plné palbě pak kolem 280 000 Kč :yes: :yes: :yes:
C4 je pěkné auto..design je super!
Jen jedna vada-je to kvalita made in France..To už i Fiat dělá kvalitněji!!! ;-\
S frantíky mám jen ty negativní zkušenosti..bohužel. Ale jejich servisy mají už nyní vyděláno..stačí to auto koupit... :no:
Jen jedna vada-je to kvalita made in France..To už i Fiat dělá kvalitněji!!! ;-\
S frantíky mám jen ty negativní zkušenosti..bohužel. Ale jejich servisy mají už nyní vyděláno..stačí to auto koupit... :no:
Nevěř všemu, co ti tady lejou do hlavy... prvních pět let budeš možná jezdit semtam kvůli prkotinám... a jestli se bojíš VTi, tak tankuj kvalitně 😉
Doporučuji, při reálném zájmu o kopupi "NOVEHO" vozu vzdy navstivit diskusni fora klubu danych znacek... tam si clovek vetsinou precte realne zkusenosti majitelu... ne jako tady :-!
Doporučuji, při reálném zájmu o kopupi "NOVEHO" vozu vzdy navstivit diskusni fora klubu danych znacek... tam si clovek vetsinou precte realne zkusenosti majitelu... ne jako tady :-!
Na mojeauto.cz je spousta majitelů, kteří mají s C4 problémy. C4 se mi líbí, ale myslím, že už toho bylo celkem dost.
No jo, ale to je cena s financování Citroen, a to zrovna výhodné není. Takže jsem na 300 za skladovku v bílé barvě.
Aha, takže první cena s daným motorem (v ceníku uvádí 85kW) 272 000Kč. Výbava prakticky totožná s Rapidem Active Fresh (s TSI 63kW cena 284 900Kč). V ceníku jsem mimochodem nenašel hlavové airbagy.
Je vcelku zajímavé, že 1.2TSI/63kW dá stovku jen o sekundu pomaleji než motor s 85kW.
Je vcelku zajímavé, že 1.2TSI/63kW dá stovku jen o sekundu pomaleji než motor s 85kW.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Za tu cenu je lepší rovnou myslet na Octavii >😒]
[odkaz]
???
To nic, TSI je jen počítač kterej někomu utekl, naučil se komunikovat přes Google Translate a snaží se na diskusích odkoukat, co tu lidé dělají. >😒]
PS: Podívej na jeho ostatní příspěvky, pak pochopíš.
PS: Podívej na jeho ostatní příspěvky, pak pochopíš.
by malo nechat v ponuke OII po FL ako Tour.
To máte pravdu. Teď maličko kanibalizuje dojíždějící OII prodeje Rapida. Kdyby si to líp načasovali mohli mít s rapidem lepší start. Až se přestane prodávat OII a naplno se rozjedou prodeje OIII, tak se podle mě chytnou i prodeje Rapida - v tu chvíli bude totiž dávat portfolio Škodovky smysl.
Já jsem Škodovce vždycky moc fandil, ale s tím Rapidem mě fakt dožrala. Pořád se chlubili, že připravují dostupné rodinné auto a pak takovou low-costovou konstruci s tříválcem a oholenou výbavou začnou nabízet za 290 000 Kč! To je stejné, jako by ve své nadutosti Čechům říkali - my víme, že jste úplně blbí, vy to stejně koupíte i za tuhle cenu jenom proto, že je to Škoda! To je neuvěřitelně neférové jednání, které jim Češi jen tak nezapomenou 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
myslím že tady Škoda dost přestřelila....Češi jsou skutečně ochotní a schopní za svoji domácí značku dát mírně víc než za auto konkurence, ale ne o tolik víc, a už vůbec ne za takový paskvil jakým Škoda Rapid je...trh se mění, už tu neplatí že si češi koupí škodu i kdyby to měl být pojízdný trakař, Škoda je i na českém trhu postavena do pozice kdy o zákazníka musí tvrdě zabojovat s hyundaiem, kiou, fordem a dalšími
Od začátku se tu spekulovalo, že to může být ideální příležitost, jak Škodu jemně usadit na její správnou pozici. Rapid bude horší než OII, ekvivalentní OIII trochu zdraží. Vyřešit Octavii a Superb není problém, opravdu mne zajímá, co udělají s Fabií. Zajímavé je, že v zahraničí není Rapid přijímán nějak hrozně a to je tam většinou dražší než byla startovní cena v ČR. Tedy, zajímavé, snad všechna auta téhle třídy jsou tam dražší.
Myslim ze,ačkoliv škodovka ma fajn auta, tak je dost namachrovana a ty ceny ojetit jsou sileny...uz bych si asi nikdy ojetou skodovku nekoupil
Je to zcela pochopitelné, ta základní verze musí spadnout na tuhle či podobnou cenu. I 270.000,- je směšná cena, tedy lépe řečeno cena k pláči.
Chtěl bych vidět ty lidi, co si to koupili ještě za full cenu, bejt škodovkou, tak dobrovolně vracim vstupný (ten rozdíl)
Ta nejvyšší výbava elegance se 77kw musí prostě stát cca do 290.000,-Kč víc ani ťuk, jinak to bude druhej roomster, možná ještě větší propadák.
Chtěl bych vidět ty lidi, co si to koupili ještě za full cenu, bejt škodovkou, tak dobrovolně vracim vstupný (ten rozdíl)
Ta nejvyšší výbava elegance se 77kw musí prostě stát cca do 290.000,-Kč víc ani ťuk, jinak to bude druhej roomster, možná ještě větší propadák.
S klimatizací a tříválcem (stovka za 14s) Peugeot 301 startuje na 250 000Kč. Takže na uvedené částky minimálně zatím zapomeň.
Osobně si také myslím, že na podobnou cenu Rapid neklesne, aspoň ne v nejbližší době. Ale přeci jen i nejnovější cena nereflektuje situaci na trhu. Pokud to Škodovka střelí naprosto mezi, tedy základ za 250 už o ní bude uvažovat přece jen mnohem větší okruh zájemců... Uvidíme, třeba se pleteme a bude se tento jezevčík nižší střední třídy prodávat jako "hradní svíce" >😁
ja si myslim, ze ani znizenie ceny velmi nepomoze, ludia sa motorov TSi boja a trojvalcovy MPI (technicky HTP) nechcu ... radsej preskakuju ku konkurencii kde su este v ponuke poctive atmosfericke stvorvalce (slubuju o nieco lacnejsi servis a spolahlivost) .. aj ked aj tam sa uz na poctivosti ubralo
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Důchodi, kteří nepotřebují výkon se spokojí i s HTP. Nebo ti, kteří nemají na silnější motor. Jinak nevím, kdo by si dobrovolně vzal HataTitlaPower 8-s
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Možná ano, ale taky možná ne úplně tak dobrovolně.
Za 7 litrů nejezdím a i kdyby, neměl bych problém to uživit :-!
Za 7 litrů nejezdím a i kdyby, neměl bych problém to uživit :-!
Podľa mňa sa to už za 12 448 € s 1.2 77kw oplatí :yes: Škoda že na Slovensku tá Fresh akcia nie je ...
Za nejakých 12 000€ (Slovenský cenník) je v plnke aj 301/C-Elysée s 1.6 VTi ...
Teraz je to boj na život a na smrť , PSA však za tú cenu ponúka oveľa viac výbavy (lakťová opierka , vyhrievané sedadlá , kožený volant ..) , Škodovka však PSA tromfne Bezpečnosťou a 5 dvermi ....
Za nejakých 12 000€ (Slovenský cenník) je v plnke aj 301/C-Elysée s 1.6 VTi ...
Teraz je to boj na život a na smrť , PSA však za tú cenu ponúka oveľa viac výbavy (lakťová opierka , vyhrievané sedadlá , kožený volant ..) , Škodovka však PSA tromfne Bezpečnosťou a 5 dvermi ....
Elegance Tdi o 39 taců dole-to už vypadá zajímavěji než dřív.A pak že Automobilka vydělává na autě jen 5000Kč,takové kecy..........
Škoda,že Rapid nedostal nové motory TSI s řemenem a 16v rozvodem,pak bych oněm uvažoval,takhle mě absolutně neláká,jedine to TDI ,ale i tak je oproti konkurenci pořát o 60 tisíc draší.No počkáme do jara,třeba bude ještě sleva pokračovat 😄
Škoda,že Rapid nedostal nové motory TSI s řemenem a 16v rozvodem,pak bych oněm uvažoval,takhle mě absolutně neláká,jedine to TDI ,ale i tak je oproti konkurenci pořát o 60 tisíc draší.No počkáme do jara,třeba bude ještě sleva pokračovat 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Když se začal Rapid prodávat, nechali jsme si ho hned nacenit, líbí se nám, 1,2TSI jezdí dobře, nakonec vycházela cena cca 330tis Kč , a to toho moc v té výbavě nebylo, ale nakonec jsme si pořídili SuperBe ročník 2009 2,0 TDi(stav jak nové), v druhé nejvyšší výbavě za stejnou cenu. A je to narozdíl od Rapida kus auta... někdy není na škodu se kouknout po zánovních vozech
Hmm. Je otázka zda dát 330 000Kč za nové auto a nebo to samé za 4 roky lítanej diesel s 150 000km najeto.
Zánovní auta jsou ale supr. Max 2 rok stáří a zajeté motory do 50 000km.
Zánovní auta jsou ale supr. Max 2 rok stáří a zajeté motory do 50 000km.
Je jasné, že z pohledu tříd, kvality a komfortu je to nesrovnatelné, ale pořád máš jen bazarovou káru.
Já jsem se poučil z minulosti a od jisté doby kupuji nová auta... teď mám své druhé, předtím jsem měl těžké prodělky na bazarových jebkách 😄
Jsem smířen s tím, že na střední třídu ve full nemám, takže kupuji to na co jsem schopen vydělat a co jsem schopen uživit.
Ale když budu upřímný, přiznávám, že mě nákup další ojetiny táhne také... (Nissan 370Z) 😄
Já jsem se poučil z minulosti a od jisté doby kupuji nová auta... teď mám své druhé, předtím jsem měl těžké prodělky na bazarových jebkách 😄
Jsem smířen s tím, že na střední třídu ve full nemám, takže kupuji to na co jsem schopen vydělat a co jsem schopen uživit.
Ale když budu upřímný, přiznávám, že mě nákup další ojetiny táhne také... (Nissan 370Z) 😄
RapeId mal vybornu cenu a Skodlivka sa nemyli, lebo 'neexistuju drahe auta, iba take, ktore si nemozes dovolit' .... alebo aj nie >😁
Este 20tacov dole a ti, ktori nemaju vkus maju dovod o nom uvazovat >😁
Este 20tacov dole a ti, ktori nemaju vkus maju dovod o nom uvazovat >😁
... co mě stála Fabia I Combi 1.4MPI Classic v roce 2002, dělá se mi až zle >😁 Nicméně tehdy byly ceny na trhu uplně jinde. Btw Rapid by měl jít ještě tak o 20-30tis dolu a pak to bude zajímavá nabídka. Na živo vypadá celkem k světu (v nejvyšší výbavě) 😉
Kto ma rozum si pocka a kupi NOVU Daciu Logan s navigaciou a turbobenzinom! :yes:
Alebo uz teraz nove SANDERO. :yes:
Alebo uz teraz nove SANDERO. :yes:
Tak se nám to začíná rozbíhat nanovo. První vlna slepic už byla šípem zasažena, tak nyní začíná lov na ty zdatnější jedince, které jevily alespoň elementární dávku soudnosti.
285 tyček za lowendové auto nedosahující úrovně nižší střední třídy... Bravo Škoda, sebevědomí ti nechybí. Za 289 900 mám Mégana Grandtour, plnohodnotného zástupce nižší střední třídy. Vůz neošizený na koncepci, s dotaženými detaily. V čem je lepší Rapid? Tak to by mě opravdu zajímalo. Přesto se slepic najde dost, ale je vidět, že někteří už pochopili.
Takže milý Rapide, zkusil jsi to napoprvé, nevyšlo. zkusil jsi to teď... Opět ti to nevyjde, ale nevadí, napotřetí už se snad trefíš. I když ono to asi bude až napočtvrté. Takže TSI+klima za 250 a prodeje můžou začít >😒] :-!
285 tyček za lowendové auto nedosahující úrovně nižší střední třídy... Bravo Škoda, sebevědomí ti nechybí. Za 289 900 mám Mégana Grandtour, plnohodnotného zástupce nižší střední třídy. Vůz neošizený na koncepci, s dotaženými detaily. V čem je lepší Rapid? Tak to by mě opravdu zajímalo. Přesto se slepic najde dost, ale je vidět, že někteří už pochopili.
Takže milý Rapide, zkusil jsi to napoprvé, nevyšlo. zkusil jsi to teď... Opět ti to nevyjde, ale nevadí, napotřetí už se snad trefíš. I když ono to asi bude až napočtvrté. Takže TSI+klima za 250 a prodeje můžou začít >😒] :-!
Ano s tímto souhlasím, napoprvé to Škodovka totálně přestřelila, podruhé už to sice je lepší, ale pořád to nebude ta správná cena, ktará by lidi donutila si Rapida koupit. Kdo umí porovnávat, tak jediné plus v podobě velkého zavazadlového prostoru nevynahradí další nedostatky... Za tebou nastřelenou cenu by to ale mohl být celkem zajímavý oříšek pro konkurenci. 😄
Hele, zkusil sis někdy položit otázku, proč musí být Renault tak laciný? Já jenom, že i za tyhle peníze nestojí prodeje za nic. Fluence v rámci skladových aut (aspoň to tak říkají) začíná na 224 900Kč s klimatizací, šesti airbagy, esp a 81kW motorem. Člověk by si řekl, že s takovou nabídkou prodají měsíčně 500-600ks levou zadní.
Jo český národ je plný chytráků a tak se hospodské kecy šíří rychleji než si myslíme. A bohužel je mnoho z nich, kteří tomu věří a tak škodovka je ta jediná a pravá a žabožrouti přece nemůžou umět udělat auto. Ony ty prodeje nejsou vůbec špatné, na to že jde o sedan, který je pro nemožnost převážení ledničky na chalupu zatracován. A proč je tak levný? Viděl jsi z jakých komponentů je model "poskládán"? Z velké většiny z dílů použitých v jiných modelech značky, tedy několikanásobně zaplacených a proč tedy nenabídnout prověřenou techniku za zajímavou cenu? Navíc jde o cenu na výběhový předfaceliftový model a jaká bude cenová politika na pofaceliftovaný model je zatím otázkou...
Vidím, že má (kupodivu zrovna tady mezi zapšklými) smysl reagovat. :yes: Rozšiřme otázku. Proč se mimokoncernové značky pustily za posledních pět let do závodu k cenovému dnu? Náš trh není nijak extra důležitý a přesto jsou tady ve srovnání se západem extra nízké ceny. Dokonce i na Slovensku je řada modelů poměrně výrazně dražších. Je jasné, že Škoda bude reagovat v okamžiku, kdy podíl bude klesat pod 30%. Takový stav už je nějakou dobu a Škoda průběžně zlevňuje v závislosti na vývoji trhu. Dejme tomu, že Fluence je výběhový typ a složený ze zaplacených dílů. Proč se ale Renault degraduje cenama i v případě Meganu? Nejde přitom jenom o Renault. Svého času byl agresivní Ford, ceny takového Peugeotu 308 taky dost směšné.
Proč by se degradoval? Prostě ví, že v čechách je to pouze a vždy jen o ceně, nebo o blbosti jedince... takže to postavili tam, kam můžou.
Proč se automobilky pustily za posledních pět let do závodu k cenovému dnu v ČR je myslím nad slunce jasné. A vidíš, ono to vychází. Najednou Škoda sice má stále výsadní postavení, ale postupně ty své podíly ztrácí. A tomu se právě říká trh.
Renault se nějak degraduje cenami modelu Megane? Jsi si jistej, že jsi se díval na ten správnej ceník? Pokud ano, dojde ti, že to co jsi napsal nebude pravda a tato tvá informace malinko kulhá. Ano, nabízí modely Generation, ale ty jsou stejně jako již zmiňovaný Fluence postaveny na již mnohokrát zaplacených dílech. Koukni se ještě jednou na nové motorizace (1,2 TCe či 1,6 dCi) a zjistíš, že Megane není rozhodně nejlevnějším hráčem segmentu. To že z toho Reanult pro zákazníky udělal výhodu je jen dobře. Rapid je přesně opačný případ, taktika starší a již u mnoha modelů použité techniky za hodně "těžký" prachy neklapla a škodovka to zjistila zatím poměrně brzy. Plus pro ni.
Renault se nějak degraduje cenami modelu Megane? Jsi si jistej, že jsi se díval na ten správnej ceník? Pokud ano, dojde ti, že to co jsi napsal nebude pravda a tato tvá informace malinko kulhá. Ano, nabízí modely Generation, ale ty jsou stejně jako již zmiňovaný Fluence postaveny na již mnohokrát zaplacených dílech. Koukni se ještě jednou na nové motorizace (1,2 TCe či 1,6 dCi) a zjistíš, že Megane není rozhodně nejlevnějším hráčem segmentu. To že z toho Reanult pro zákazníky udělal výhodu je jen dobře. Rapid je přesně opačný případ, taktika starší a již u mnoha modelů použité techniky za hodně "těžký" prachy neklapla a škodovka to zjistila zatím poměrně brzy. Plus pro ni.
Hele na rovinu, co ti vadí ? Koupil jsi Rapida "za plnou" a teď brečíš, že jsi mohl trochu ušetřit ?
Nikde jsem si nevšiml, že by po ulicích chodili ozbrojení nahaněči z MB, unášeli děti a starce, vydírali, mrzačili a použivali prostředky o nichž se Saddámovi z Iráku ani nesnilo. Koupě auta je o svobodné vůli. Škoda není státní podnik a pokud se budu starat čistě o sebe, je mi uplně jedno, jestli na jednom autě prodělá kalhoty a jestli je na úrovni Loganu, nebo Huary. Narodil jsem se ale zde, v této zemi a minimálně jsem rád, že škodovka dává práci celkem slušnému počtu lidí, platí zde daně atd. Pokud najde kupce, které nachází, tak těmto cenám jen tleskám a zároveň tleskám i těm kupujícím, protože se prostě rozhodli utratit určitý obnos peněz ze kterých něco zůstane zde. To mám místo toho jásat nad cenou Meganu, nebo čehokoliv jiného, jen proto, že je to levnější a ve finále se toho stejně neprodá tolik ? I kdyby se zde Rapidu neprodal ani kus, ale kompletní plánovaná produkce šla za hranice, tak budu spokojen, i když budu přemýšlezt nad tím, jestli vyklidit domácí pozice je dobrý nápad.
A když jsi u té tuposti národa, takže jsi patně nějaký neoriginální Čech. Zkus spíš nadpis "výsledek testu tuposti rohYpnola po Xté"
Nikde jsem si nevšiml, že by po ulicích chodili ozbrojení nahaněči z MB, unášeli děti a starce, vydírali, mrzačili a použivali prostředky o nichž se Saddámovi z Iráku ani nesnilo. Koupě auta je o svobodné vůli. Škoda není státní podnik a pokud se budu starat čistě o sebe, je mi uplně jedno, jestli na jednom autě prodělá kalhoty a jestli je na úrovni Loganu, nebo Huary. Narodil jsem se ale zde, v této zemi a minimálně jsem rád, že škodovka dává práci celkem slušnému počtu lidí, platí zde daně atd. Pokud najde kupce, které nachází, tak těmto cenám jen tleskám a zároveň tleskám i těm kupujícím, protože se prostě rozhodli utratit určitý obnos peněz ze kterých něco zůstane zde. To mám místo toho jásat nad cenou Meganu, nebo čehokoliv jiného, jen proto, že je to levnější a ve finále se toho stejně neprodá tolik ? I kdyby se zde Rapidu neprodal ani kus, ale kompletní plánovaná produkce šla za hranice, tak budu spokojen, i když budu přemýšlezt nad tím, jestli vyklidit domácí pozice je dobrý nápad.
A když jsi u té tuposti národa, takže jsi patně nějaký neoriginální Čech. Zkus spíš nadpis "výsledek testu tuposti rohYpnola po Xté"
:-! :yes😒br />
Není co dodat. Někteří zde neustále předvádějí skuhrání nad svou vlastní šrajtoflí.
Není co dodat. Někteří zde neustále předvádějí skuhrání nad svou vlastní šrajtoflí.
je vidět, že si neumíš spojit jedna a jedna 8-s Nikdo tu nehovoří o 284 000 jako o nepřiměřené částce za rodinný vůz.
A ještě dodám, že takové to čecháčství, jako že to je české a raději koupím české než zahraniční... to považuji za naprosto falešnou národní hrdost.
To mám raději kupovat C1/Ayg👋P107, protože je to "české"? Nebo je víc české Citigo z Blavy? Byla česká Octavia Tour z Blavy? Nebo je česká i30? Nebo je to korejec? Ne, tohle už dnes dávno neplatí.
Ale hlavně - víš proč vždy budu kupovat rád české věci? Protože jsou kvalitní, protože jsou lepší než jiné. Proto budu hrdý na český produkt. Ale ne proto, že zkrátka "je" český. To je faleš jako svi_nia :-!
A ještě dodám, že takové to čecháčství, jako že to je české a raději koupím české než zahraniční... to považuji za naprosto falešnou národní hrdost.
To mám raději kupovat C1/Ayg👋P107, protože je to "české"? Nebo je víc české Citigo z Blavy? Byla česká Octavia Tour z Blavy? Nebo je česká i30? Nebo je to korejec? Ne, tohle už dnes dávno neplatí.
Ale hlavně - víš proč vždy budu kupovat rád české věci? Protože jsou kvalitní, protože jsou lepší než jiné. Proto budu hrdý na český produkt. Ale ne proto, že zkrátka "je" český. To je faleš jako svi_nia :-!
Naopak, já si dovedu spojit mnohem víc. Ty tady jen bohapustě plácáš, v podstatě zcela zbytečně, zcela bez užitku, bez vlivu...
tak už to konečně jednou taky předveď, že si umíš spojit víc než jedna a jedna 8-s Zatím tu předvádíš jen diskusní vyprázdněnost. Koneckonců, jako obvykle...
No jo...
Někdy si říkám, kolik je ti let, že máš zrovna takový zájmy, sepisování obžalob na popravu apod. Já v tom tedy předvádění o tom, že víš vo co jako de, vůbec nevidím. :-!
Někdy si říkám, kolik je ti let, že máš zrovna takový zájmy, sepisování obžalob na popravu apod. Já v tom tedy předvádění o tom, že víš vo co jako de, vůbec nevidím. :-!
vůbec nevíš...
Ale trochu se ti přiznám - mě totiž docela mrzí, že jinak povedený model se díky nesmyslné obchodní politice Škody neprodává. Vím, že kdyby byla za 250 v TSI s klimou, tak ostatní můžou "zavřít krámy", jenže Škoda prostě raději prodá Rapida do zahraničí, kde zarobí mnohem víc. Na domácí trh háže bobek a to je mi líto.
Jasně, Škoda není armáda spásy ani červený kříž, ale když dokázala úspěšně prodávat OII Tour za 249 a ještě na tom dát slušný vývar, tak proč z Rapida TAK nehorázně ždímá rabat? Výrobní náklady OII vs. Rapid budou nebe a dudy...
Ale trochu se ti přiznám - mě totiž docela mrzí, že jinak povedený model se díky nesmyslné obchodní politice Škody neprodává. Vím, že kdyby byla za 250 v TSI s klimou, tak ostatní můžou "zavřít krámy", jenže Škoda prostě raději prodá Rapida do zahraničí, kde zarobí mnohem víc. Na domácí trh háže bobek a to je mi líto.
Jasně, Škoda není armáda spásy ani červený kříž, ale když dokázala úspěšně prodávat OII Tour za 249 a ještě na tom dát slušný vývar, tak proč z Rapida TAK nehorázně ždímá rabat? Výrobní náklady OII vs. Rapid budou nebe a dudy...
hele na rovinu - na rozdíl od tebe rozlišuji dva pojmy😒br />
1) zákazník
2) akcionář
A i když je to pro tebe evidentně překvapující, až šokující, tak já jako zákazník nemám stejné cíle jako akcionář >😒] :-! Jestli nechápeš rozdíl mezi těmito pohledy, pak dost pravděpodobně pracuješ na MFČR >😒]
2) akcionář
A i když je to pro tebe evidentně překvapující, až šokující, tak já jako zákazník nemám stejné cíle jako akcionář >😒] :-! Jestli nechápeš rozdíl mezi těmito pohledy, pak dost pravděpodobně pracuješ na MFČR >😒]
A proč by jsi jako zákazník měl mít stejné cíle jako akcionář ? Ty očividně nechápeš pointu mého příspěvku. Tedy zjednodušeně, jsem opravdu alergický na jakéhokoliv označování kupce čehokoliv (zde konkrétně Rapidu) za tupce, slepici, hlupáka atd.. jen proto, že si koupil něco jiného co mne nepřipadá výhodné a nebo na to prostě nemám. V kontextu Rapidu a Škody jako výrobce jsem rád, že se auta z MB prodávají, jak se prodávají.
"...A proč by jsi jako zákazník měl mít stejné cíle jako akcionář ?..." No tak vzhledem k tomu, co jsi napsal, jsem čekal, že se to dozvím od tebe 8-s
Na co jsi alergický jsem opravdu netušil, doufám, že alergický záchvat už přestal >😒] každopádně evidentně jsi přežil, takže nemám nikoho na svědomí... jsem si oddych 😉
Na co jsi alergický jsem opravdu netušil, doufám, že alergický záchvat už přestal >😒] každopádně evidentně jsi přežil, takže nemám nikoho na svědomí... jsem si oddych 😉
Nejni lepsí dojít do autosalonu a na 230 000Kc za TSI s klimou to ukecat?
Alespoň dle oficiálního konfigurátoru Škody Auto viz foto... :no: :no: Prezentuje se jako "opravdový vítěz" této ankety,už fakt nevědí čím přilákat pozornost k tomuto autu.
[odkaz]
[odkaz]
Bohužel, největší lháři na trhu nastavili tak vysokou latku demagogie, že je tímhle Škoda žabařem.
Nemyslím, že by si to na oficiální stránky jen tak vymysleli. Rapid asi v nějaké té kategorii fakt vyhrál (ačkoli celkový vítěz samozřejmě není).
Osobně si ale dovolím rýpnout nikoliv do Škody, ale do jejích zákazníků. Všichni pořád v ČR chtějí diesel a tak je publikum pro benzínový motor malé a nikoho základní cena nezajímá. To je myslím velká chyba, protože jsou motory TSI opravdu dobré a pokud nenajedete 30 tisíc ročně, tak se vám vůbec nevyplatí si připlácet za naftu. To je ale nevysvětlitelné a lidé prostě chtějí ropáka. Pak nezbývá, než se poohlédnout po konkurenci, protože nějakých 388 tisíc (podle konfigurátoru) za naftu je skutečně hodně. Fakt by mě zajímalo, kolik lidí si doma spočítá, jak dlouho chtějí auto mít, kolik najedou a jakou budou mít přibližně spotřebu...
Nemyslím si že český zákazník preferuje naftu a statistiky prodejů mi dávají za pravdu (samozřejmě vezmeme-li v potaz preferenci fleetových zákazníků). 1,2 TSi je zajímavý motor o tom žádná, jen bdue nějakou chvíli trvat, než se zákazníci zase osmělí kupovat jeho doufejme modernizovanou a kvalitnější verzi. Ať tak či tak, ona ani cena Rapidu s tímto motorem není zrovna konkurenceschopná.
V sobotu na Prime v autosalnu meli Octavu úplně se vším.Xenony,Columbus,kůže prostě Octava za 650 a nakonec napíšou cena testovaného modelu 529-což je verze Elegance bez doplnků.Takhle se lákají lidi 😄 Škoda to má v Čr dobře obšlehlé 😃) >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přibližně,si to slož v konfiguratoru a uvidíš....
Je zajímavé, jak je u všech cen vs. Škoda je argumentováno akčními cenami, či skladovými modely, jen tu Škodu všichni "kupují" za konfigurátorovou cenu. >😁
Jak sa všetci oháňate tými akciami, zľavami, zjednávaním a skladovkami, len aby ste dokázali, že je tá Škoda vlastne lacná...
Ale platí, čo je na papieri, porovnávať musíš porovnateľné, takže cenníkové ceny, to čo zjednáš, je pre tvoje dobro, ale nie je to pevný údaj, o ktorý sa dá opieť, je len z kategórie JPP.
Keď všade dávajú tak úžasné zľavy, zaujímalo by ma, na akého boha potom ten konfigurátor robia.
pred nejakým časom som kupoval aj malé auto, Škoda dávala zľavy, ale nie väčšie ako iní, žiadny zázrak.
Ale platí, čo je na papieri, porovnávať musíš porovnateľné, takže cenníkové ceny, to čo zjednáš, je pre tvoje dobro, ale nie je to pevný údaj, o ktorý sa dá opieť, je len z kategórie JPP.
Keď všade dávajú tak úžasné zľavy, zaujímalo by ma, na akého boha potom ten konfigurátor robia.
pred nejakým časom som kupoval aj malé auto, Škoda dávala zľavy, ale nie väčšie ako iní, žiadny zázrak.
No nebolo to tak dvno, ked som videl Rapid na predvadzacke v OC...Rapid v modrej metalize, s hlinikacmi, no a ked som videl tu cenu....auto sa mi paci, ale ta cena je ulet, totalny ulet.....Hyundai i30, Megane, Cruze, Fluence ci Astra 3 su lacnejsie....Peugeot 301/Citroen Elysee su cenou niekde uplne inde.
Aj ked sa nas niekto snazi presvedcit, ze dane dvojicky su konkurenciou pre Daciu...
SKODA slapla cenou uplne mimo. Moj odhad - cena pojde dole o 2000-3000 EUR =50.000-75.000Kc... No a potom ANO.
Aj ked sa nas niekto snazi presvedcit, ze dane dvojicky su konkurenciou pre Daciu...
SKODA slapla cenou uplne mimo. Moj odhad - cena pojde dole o 2000-3000 EUR =50.000-75.000Kc... No a potom ANO.
Takže ani za 400k to nebude mít výbavu, jakou bych požadoval. No potěš koště....
Jakou výbavu bys ještě požadoval u Rapida?
Bi-xenony, kožená/polokožená sedadla a třeba ovládání všech oken. A samozřejmě motor, ale je to škodovka...
>😁 A je moc hezkej, hlavně uvnitř 😄 [odkaz]
P.S. nevíte kolik že se jich prodalo nových v ČR už?
Třeba ale tenhle kus nevypadá tak zoufale [odkaz]
Jen už není za tak dobrou cenu 😊
P.S. nevíte kolik že se jich prodalo nových v ČR už?
Třeba ale tenhle kus nevypadá tak zoufale [odkaz]
Jen už není za tak dobrou cenu 😊
Golf, Focus, Mégane, i30 - tam máme všichni jasno. Auta, která plní jasné zadání kompaktní 5dv.HB příp kombi. Tam se u cen můžeme dohadovat o motorech, výbavách, image, záměrech výrobce/dovozce na trhu, ale jinak jsou karty jasně rozdány a není co řešit.
Jinak je to s Rapidem, předek a motory z B segmentu (Fábie), kufr strčí do kapsy kdekterou střední, dostatečný rozvor, šířka interiéru na hraně B/C, palubka z úchvatně barevně vyvedených plastů jako šutr, nicméně vzorově spasovaná. Babo raď, kam tohle auto strčit a s čím jeho cenu porovnat. Komu vlastně bude Rapid na našem trhu zatápět? Obávám se, že nejvíce Fábii Combi a že to plánech Škody rozhodně nebylo. Otázkou ale je, na jaké trhy vlastně Škoda myslela, když tohle auto skládala. Jsem opravdu zvědav, kam to Rapid dotáhne. :-!
Jinak je to s Rapidem, předek a motory z B segmentu (Fábie), kufr strčí do kapsy kdekterou střední, dostatečný rozvor, šířka interiéru na hraně B/C, palubka z úchvatně barevně vyvedených plastů jako šutr, nicméně vzorově spasovaná. Babo raď, kam tohle auto strčit a s čím jeho cenu porovnat. Komu vlastně bude Rapid na našem trhu zatápět? Obávám se, že nejvíce Fábii Combi a že to plánech Škody rozhodně nebylo. Otázkou ale je, na jaké trhy vlastně Škoda myslela, když tohle auto skládala. Jsem opravdu zvědav, kam to Rapid dotáhne. :-!
Moc by mě opravdu zajímalo, proč se během dne mění nadpis již publikovaného článku. Původně zněl totiž nadpis takhle: "Skoda rapid fresh s trivalcem 1,2mpi 55kw stoji 269.900kc"
Tak to na mě dělá dojem, jako že se někomu nelíbilo přílišné upozornění na "tříválec" a obával se posměšných komentářů pod článkem. To by nebyla asi dobrá reklama. Kdopak si asi ten článek zadával?!
Tak to na mě dělá dojem, jako že se někomu nelíbilo přílišné upozornění na "tříválec" a obával se posměšných komentářů pod článkem. To by nebyla asi dobrá reklama. Kdopak si asi ten článek zadával?!
Az najvyssi stupen vybavy "Fresh Elegance" dava dozadu elektricke stahovanie okien??? Ale ten je dostupny len s 1.6TDI. Takze fandovia benzinovych motorizacii maju holt pech, v Rapide budu mat vzadu vzdy svihadla (pokial si extra nepriplatia).
No, to je skutocne "genialny" tah! Hlavne rodinky s detickami sa "potesia", ked im nezbedni potomkovia pocas jazdy zacnu vzadu otvarat okna, a rodicia sa budu natahovat z prednych sedadiel aby ich zatvorili...
No, to je skutocne "genialny" tah! Hlavne rodinky s detickami sa "potesia", ked im nezbedni potomkovia pocas jazdy zacnu vzadu otvarat okna, a rodicia sa budu natahovat z prednych sedadiel aby ich zatvorili...
bohuzel stale drahe, kdo chce sedana a musi to bejt Skoda tak budiz mu to prano, ja bych osobne s cenovkou kolem 280k vzal Roomstera v plne vybave, ktery ma vetsi rozvor nez OII, vzadu je pro dve deti hafo mista, ma velka zadni okna, opet velke plus pro deti, hodne mista pro hlavu, a variabilni zadni sedacky lze posouvat a tim jeste dale zvetsit kufr. Roomstera 1,2 TSI rok mame, naprosta spokojenost, najeto 15 tisic, priumerna spotreba 6,1, a planujeme jej novyho cca za rok zakoupit i jako soukromy auto, za ty penize zcela dostacujici rodinny vuz IMHO, a ze je hnusnej? alespon ho nikdo neukradne, dalsi velkej benefit.... V Rapidovi jsem sedel a ten interier/plasty je snad jak z Logana, kdo tohle pustil do vyroby nechapu, i Fabia II po faceliftu je zevnitr neporovnatelne prijatelnejsi, Roomster totez...
Jen to bude tak rok trvat,než ho ještě slevní o dalších 30000,-a začnou do něj montovat modernizované TSI,místo těch stávajících...
Myslím, že většina kupujících ani neví, že nějaké stávající a nové TSI existují.
To je,ale potřeba vědět ten problémový má rozvod řetěz,2V na válec.Nové,nebo modernizované TSI má 4V na válec a rozvod konečně řemenem a dalších pár vylepšení,takže tam to snad už klapne,ale to se dozvíme až za čas.Ty stavající předeším 1.2TSI,které montují do Fabie,Roomsteru a Yetiho bych nekupoval a počkal bych až zavedou nové motory i tam.U Yetiho se dá předpokládat,že to příjde s faceliftem už v tomto roce.U Fabie,Roomstera nejspíš až s novou generací,nedohledno kdy.