Vodiči prototypov nových áut by mali mať pre istotu oybrojený doprovovod. Aj sklady a továrne, vývojové centrá by mali byť lepšie strážené. Vzniká nám tu nový druh mafie. >:D >:D
Moja osobná skúsenosť.....
V roku 2007 som havaroval na VW POLO....blatníky ,nárazníky, svetlá, to všetko vpredu aj v zadu, airbag, pás, predné čelo, sahara, motoček kúrenia, tak som si včetko objednal v poľsku.
Výsledok:ceny jak zadarmo, ale!!!!!!!!!!!....kvalita pod bod mrazu.
Predné blatníky zhrdzaveli , nárazniky museli mechanici upravovať rezaním a brúsením, do predných svetiel sa nedal namontovať motorček na zdvíhanie, airbag bol prázdna, predne čelo sa muselo rezať a motorček kúrenia hučal už na prvom stupni ako uragán.
Polo som už predal v roku 2010, kupec prišiel s automechanikom, a ten skonštatoval: poľské diely .....cena dole!!!!
Problém je v tom, že 50% dílů často nepasuje, kovové části nemají žádnou antikorozní úpravu. řízení, nápravy, vše je jiné. Zkouší se co nejslabší komponenty :-) životnost se netrpí.
Sám vozím z Koreje testovací muly/prototypy aut na díly. 50-70% z vozu je k ničemu - ale mít je musím, abych předem věděl víc než zastoupení.