Novinky
Hombre_71
0
...než jsme čekali >😁
Ozzman
0
Ale aspoň má 1.6 atmosféru jak pro ní tady hodně lidí brečelo 😄
Hombre_71
0
ta by byla dobrá...i když koncernová 1.6 není moc povedený motor, takže z louže pod okap. Snad jen trochu více spolehlivosti než oturbené 1.2
Ozzman
0
Tahle je ale nějaká jiná.. koncernová 1.6 měla v poslední mutaci 75kw😊
twistedTSD
0
Tipl bych si, že v Číně se asi s nějakými Euro normami automobilky moc trápit nemusí. Třeba je to on...
Jamie
0
😄 asi task
Ozzman
0
:yes:
šmoula nešika
0
:yes:
_MT_
0
Jestli se nepletu, Čína má normu na úrovni Euro 4. Plánovali zavést ekvivalent Euro 5 v roce 2012 (postupně, nejprve v Pekingu), ale nevím, jak na tom jsou.
bojler_
0
Existuje několik variant 1.6 8V 74/75kW, existuje několik variant 1.6 16V 77kW
kubas93
0
a ještě 1,6 FSI 😉
Naše hlavní trhy jako Čína se o diesely nezajímají, populární jsou pouze v Evropě a vlastně ani ne v celé. Rusko je příklad země, kde diesely také nezaujaly. Vlastně již může být pro diesely příliš pozdě?
Již od samého představení Rapida je jasné, že je uvařen podle čínské receptury. Snímky Rapida sedan kolovaly po internetu již dlouhou dobu, je vůbec otázkou, jeslti Rapid tak jak ho známe, není opravdu jen evropský derivát toho čínského. Každopádně vedle indického Rapida to už máme třetí variaci na toto téma.
Evropské variantě se zatím decentně řečeno nedaří, upřímně řečeno je to nejhorší nástup prodejů nového modelu Škoda v její koncernové historii. Vzhledem k ceně se samozřejmě není čemu divit :-!
Evropské variantě se zatím decentně řečeno nedaří, upřímně řečeno je to nejhorší nástup prodejů nového modelu Škoda v její koncernové historii. Vzhledem k ceně se samozřejmě není čemu divit :-!
tie Atomosférické motory ! 😉
Nic moc..ale pro čínany dobrý.
Ani to nemusej slevnit.. ;-\
Sedany moc nemusím a tento je fakt úzkej až moc. :no:
Ani to nemusej slevnit.. ;-\
Sedany moc nemusím a tento je fakt úzkej až moc. :no: