Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Pro_Cee‘d GT na prvních fotografiích

Vedle třídveřového Pro_Cee’du GT je počítáno i s pětidveřovou variantou. Kombi Cee’d GT je zatím předmětem spekulací.
Zpět na článek
26. 1. 2013 16:59
26. 1. 2013 17:36
26. 1. 2013 18:08
26. 1. 2013 19:03
27. 1. 2013 08:36
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 1. 2013 11:17
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 1. 2013 19:43
26. 1. 2013 17:37
26. 1. 2013 18:11
26. 1. 2013 19:30
26. 1. 2013 19:24
26. 1. 2013 17:58
26. 1. 2013 18:12
26. 1. 2013 18:32
26. 1. 2013 19:26
26. 1. 2013 19:26
26. 1. 2013 20:51
26. 1. 2013 18:34
26. 1. 2013 18:41
26. 1. 2013 19:00
26. 1. 2013 23:25
27. 1. 2013 12:21
27. 1. 2013 14:34
27. 1. 2013 14:54
27. 1. 2013 15:20
26. 1. 2013 19:42
27. 1. 2013 12:46
27. 1. 2013 13:03
27. 1. 2013 19:00
28. 1. 2013 00:37
27. 1. 2013 13:33
27. 1. 2013 14:07
27. 1. 2013 12:59
27. 1. 2013 19:10
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2013 16:59
tesim sa
paci sa mi ze bude aj klasicky 5dverak vo verzii GT :yes:

dovolim si pridat videjko z testov:
[odkaz]

to pruzne zrychlenie na 2ke aj na 3ke vyzera dobre ;-)
Rozbalit vlákno
19
26. 1. 2013 17:36
Re: tesim sa
v 5dv provedení to bude super...jen nechápu zrychlení za 8s, to má Scirocco s 1.4TSI 160k (tedy o 45 méně)...
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2013 17:40
Re: tesim sa
tiez si myslim ze to mohlo aspon o pol sekundy lepsie zrychlovat.... vsetko je vec sprevodovania a aj samotneho motora a vahy auta..... samozrejme mohlo to byt aj lepsie suhlas :yes: ..... este som zvedavy na maximalku ale ta asi vacsia ako 225-230 nebude vzhladom na tachometer ciachovany do 240 ... ale myslim ze aj napriek tomu to bude super auticko.... prva kia s ktorou zrejme uz bude aj zabava za volantom :yes:
26. 1. 2013 18:08
Re: tesim sa
taktiez mi nejdu do hlavy tie Nm, preco to ma na tuto motorizaciu s twin-scroll turbom "len" 265Nm? Cakal by som aspon 300Nm? Kde urobili asi chybu? zeby tiez lacnejsie materialy ako teraz Skoda Auto,ze obmedzuju krutak na 250Nm, lebo to prevodovka nezvladne?
26. 1. 2013 19:03
Re: tesim sa
Třeba dlouhý bezproblémový provoz. ;-) Kia (Hyundai) kladou důraz na kvalitu, a chtějí udržet dlouhou záruku,takže žádné riskování.Stojí to pak pověst i peníze.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 1. 2013 08:36
Re: tesim sa
Zrychlenie 0-100 je posledny udaj, ktory ma pri aute zaujima, kedze je v realnej premavke absolutne nepodstatny - za akych okolnosti to zrychlenie z 0 na 100 vyuzijem?

Nehovoriac o tom, ze z praktickeho hladiska je rozdiel medzi 8s a 10s bezvyznamny.

Nuz a napokon svetla na krizovatke - tam drvivu vacsinu aut preakceleruju male skutre a ci 50 km/h dosiahnem o sekundu skor ci neskor nema ziadny vyznam. Dokonca ani hypoteticky rozbeh z odstavneho pruhu na dialnici nie je nikdy priama ciara z 0-100.

Ale ked ma niekto 10 rokov....
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2013 09:17
Re: tesim sa
suhlas..... ale chapes ze nieco kii vytknut musia kedze to bude sakra dobre auto a mnohych to stve uz teraz ;-) :yes:
27. 1. 2013 10:38
Re: tesim sa
Prava je, že max. zrychlení z 0 na 100 prakticky člověk nevyužije. Ale rozdíl 2 sekundy ve zrychlení z 0 na 100 už je dost podstatný a hodně vypovídající údaj o motorech, protože auto, které zvládne zrychlit z 0 na 100 za 8 sekund bude stejně tak lepší ve zrychlení z 50 na 100 nebo z 80 na 130, které už člověk využije každý den...

Ale když má někdo 11 roků, tak si to dá těžko do souvislosti...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 1. 2013 11:17
Re: tesim sa
Suhlasi, ze to clovek nevyuzije, napriek tomu tvrdis, ze 2 sekundy je podstatny rozdiel - tak prezrad, kde je podstatny, ked tu charakteristiku auta clovek nevyuzije.

A mylis sa, ked tvrdis:

"auto, které zvládne zrychlit z 0 na 100 za 8 sekund bude stejně tak lepší ve zrychlení z 50 na 100 nebo z 80 na 130"

Nie je pravda - aspon nie vzdy.

Napriklad, svojho casu Top Gear vcelku jasne demonstroval, ze v pruznom zrychleni vtedy aktualny dieselovy Opel Vectra, s velmi slabou hodnotou 0-100, porazil Evo :-)
27. 1. 2013 11:47
Re: tesim sa
Je to pravda vždy, protože se nebavím o pružném zrychlení, ale max. zrychlení na které je potřeba si vždy podřadit alespoň o jeden stupeň ;-) Taže znovu opakuji, auto, které má zrychlení z 0 na 100 za 8 sekund lépe zrychlí při jakékoliv rychlosti než auto, které stovku zvládne za 10 sekund
27. 1. 2013 19:43
Re: tesim sa
Hodně aut si ťukne omezovač na dvojce těsně pod stovkou - může to udělat i vteřinu navíc. :-)
26. 1. 2013 17:37
Re: tesim sa
sorry, ale výrazu "pružné zrychlení na dvojku a trojku" se musím smát >:D
pružnost je schopnost zrychlení vozu z ustálené rychlosti na některý z nejvyšších kvaltů - třeba jak ve videu na šestku od 2tis. otáček :yes:

bohužel jsem čekal od tohoto vozu více. "základní" 1.6GDI byla celkem dost vychvalována a verze turbo měla být trhač asfaltu... při pohledu na zrychlení za 7.9 mě napadá myšlenka - kde se ty koně schovaly???
ve videu 40km/h čas 2:14 (na dvojku od cca 2500ot.) - 100km/h čas 2:21 (trojka cca 4500ot.)... ???
na 150kW opravdu slabý výsledek ;-\
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2013 17:42
Re: tesim sa
ano mohlo to byt lepsie... ale nevadi... beznym vodicom ktori budu mat zaujem o tento hatch je pol sekunda hore dole jedno..... podstatne je ze to auto je zive hrave silne a je s nim zabava.... :yes: realne stejne malokto a malokde vyuzije v premavke clovek vykon takehoto auticka... chce to okruh na pretekanie a tam ano... ale v beznej premavke na bezne jazdenie to bude zrejme zabavne auto :yes:

len dodam ze 147KW 308micka GTI ma zrychlenie za 7,7s ...

citroen DS4 THP 147KW ma zrychlenie tiez 7,9s

takze vcelku su na tom francuzi od PSA podobne ako kia.... nevidim v tom zrychlenim nejaky velky problem ;-) je jasne ze to nie je super hot hatch ale auto na bezne jazdenie... s vykonnym motorom... :yes: a vyzera ze to bude sakra dobre a zabavne auto , bravo kia :yes:
Avatar - bigsoul
26. 1. 2013 18:11
Re: tesim sa
KIA zamierila do vod, ktore nepozna. No uvidime casom mozno nieco prinesu, ale toto je len prvy pokus, ktori zas za tak vela nestoji. U niektorich automobiliek je toto normalne auto a nie GT :-)
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2013 18:16
Re: tesim sa
presne tak... je to prvy pokus a vobec to nevyzera na zly pokus.... je trosku nefer porovnavat ( smiat sa ) tuto prvu sportovu silnejsiu kiu so znackami a vykonmi a zrychleniami znaciek ktori taketo sportove kupatka a hatche robia uz 20 rokov.... je jasne ze pro ceed GT 3 generacie bude inde ako tento prvy pro ceed GT.... nejde vsetko naraz a hned... ale na prvy pokus to od kie nie je zle :yes: ;-)

povedal by som ze tato kia pro ceed GT bude takou vstupnou branou do sveta hot hatchov... ano na ziadny hot nema v nicom ale zase niekto tu branu hot hatchov musi otvarat >:D :yes:
26. 1. 2013 19:30
Re: tesim sa
Nejeden člověk by řekl, že Golf GTI první generace byl ze všech nejlepší.
26. 1. 2013 19:24
Re: tesim sa
Výkon využiješ naprosto bez problémů, pokud tedy předjíždíš. Limit začíná až někde u 220 kW. Ne že bys neodkázal za dobrých podmínek využít víc, ale takový výkon už začíná být problém přenést.
Avatar - Starfighter
26. 1. 2013 18:16
Re: tesim sa
Ty umíš z videa odhadnout zrychlení? Gratuluju. Ten důchodcovský volant je v autě podobného zaměření pekelný >:-[]
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2013 18:18
Re: tesim sa
casom ked vyrasties budes rovnaky frajer.. chce to dobre oko a pevne nervy >:D :yes:
Avatar - Starfighter
26. 1. 2013 18:28
Re: tesim sa
Jsou věci, ve kterých se vyrovnat některým lidem nechci. Kór tobě.
26. 1. 2013 17:58
cena?
není lepší si při podobné (teoreticky) ceně koupit třeba mazdu 6 s 2,5 atmosférou a stejným zrychlením, ikdyž ta bude asi o chlup dražší..
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2013 18:12
Re: cena?
a zober si cenu focusu ST .... to uz mozes mat tu mazdu aj v metalize na elektronoch a v kozi aj s sporotvym paketom a nosicom na biky;-) .... myslim ze takto to brat nemozeme.... kazdy si vybera take auto na co bude aj pouzivat.... kto chce zabavny hatch pojde skor do hatchu a nekupi velku rodinnu mazdu a kto chce zase napr sedan a nieco rodinnejsie tak pojde do mazdy a nie do kie alebo inych kupatok nizsej strednej triedy...
26. 1. 2013 18:25
Re: cena?
dobře, ale kdo reálně ty jízdní vlastnosti focusu st využije, promile, já jen, že když něco s takovýmhle výkonem, určitě jít o třídu výš, jasně, 20 ti letej kovboj mě odpálí jako v "mager league" :-)
edit: má někdo tušení za kolik to bude?
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2013 18:32
Re: cena?
ved jasne... malokto vyuzije tie nadupane vykony.... preto mi aj ohladom toho zrychlenia pride divne bavit sa tu o pol sekunde ci ma kia horsie alebo lepsie a ci je to slabe alebo nie.... realne to bude silne a riadne zabavne auto.... kto sa chce skutocne vyblaznit ten musi ist stejne na okruh.... v realnej premavke ani kia pro ceed GT nemoze byt vyuzita... predpisy a husta premavka to malokedy dovolia...... je to skor o tom ze kto chce male silne zive auto pojde do toho.. je to o tom ze kto na to ma si to kupi.... je jasne ze poctivo zarabajuci otecko rodiny nebude zakaznikom ceedu gt.... ten si najskor kupi nejake sandero v akcii alebo fluenca.... tieto nadupane sportove auticka su len tkaym spestrenim a vieme ze aj ich predaje su dost obmedzene aj ked nemusia to byt neuspesne auta... to zase nie... len ich predaj je samozrejme v inych dimenziach ako predaje lacnych beznych uzivatelskych verzii.... mazda je o inom velka 6tka skutocne zaujme inu vekovu skupinu ako napr megane RS alebo pro ceed gt...... ale ako som pisal je to aj o vyuzitelnosti... mazda je skor rodinne auticko a je aj dost velke... na nejake zavodenie na cestach az moc velke... na okrsky je sikovnejsi nejaky mensi hatch ... kazdy si skutocne vyberie podla toho ci to vyuzije.... ista skupina chce aj sportove kupatka a preto sa taketo auta robia.... sice su to dos zbytocne auta ale co uz... aj vdaka nim je to pestrejsie :yes:
26. 1. 2013 19:26
Re: cena?
Je rozdíl mezi výkonem a jízdními vlastnostmi.
26. 1. 2013 19:26
Re: cena?
S 2,5 vyjde na 800 a chlup, jestli se nepletu.
26. 1. 2013 20:51
Re: cena?
Ty si myslíš, že zájemce o ProCeed GT (3dv HB nižší střední) si při pohledu na cenu raději zajde pro Mazdu 6 (4dv sedan střední třídy)?
Všiml sis, že se jedná o dvě naprosto rozdílná auta?

Pochopil bych tvou úvahu, pokud bys místo té Mazdy6 uvedl třeba Mégane Coupé, nebo Scirocco, ale Mazda 6? :-O
27. 1. 2013 08:42
Re: cena?
jo,nechal jsem se trochu unést :-)
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2013 18:24
takze tu mame prvy pokus od kie
vstupit medzi hot hatch..... no myslim ze ako vstupna brana do sveta hot hatch to bude vcelku slusne a dobre auto :yes: .... ide o prvy sportovy model kie v tejto triede.... kto prvykrat taketo auto robi vie ze nemoze byt hned medzi najlepsimi..... mnohi taketo sportove varianty od svojich modelov robia uz 20 aj viac rokov ( GTI golf, Peugeot GTI a pod ) .... kia prisla s prvym ostrejsim vozom vobec az prave dnes.... necakajme ze to bude neviem co .... ze to bude porazat nove legendy s 20 rocnou praxou.... to nie... kia potrebuje este cas kym aj pro ceed GT sa stane pojmom... nejde to hned... ani vykony nemozu byt hned naj naj naj.... ale za 10 -15 rokov uz aj pro ceed GT moze byt pojem :yes: ... aj megane RS nejako zacinal, aj astra aj dalsie vozy..... kia na zaciatok ukazala ze to nie je vobec zly pokus.... prave naopak... vyzera to na pekne spestrenie a vazny vstup do triedy sportovych hatchov.... :yes: niet pochyb ze to bude uspesne auticko hlavne 5D verzia moze byt zaujimava... :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - TS141
26. 1. 2013 18:34
zrychleni
a co jako? 7,9 se vám zdá moc? moje auto má cca stejné zrychlení a nemůžu si stěžovat že by to nejelo,a z 0-100 stejně není zase až tak důležité.důležitější je třeba zrychlit z 90 ti při předjíždění v běžném provozu.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2013 18:37
Re: zrychleni
presne tak.. dolezita je pruznost a zivost auta.... :yes: z 0 na 100 nezrychluje asi nikto nikde v premavke... ;-)

takisto ide o to ako auto na ceste sedi ako sa sprava pri vyssich rychlostiach, aku ma stabilitu , ako sa sprava pri brzdeni pri sportovom prejazde zatacok a pod.... celkove sportove jazdne vlastnosti su teda jasne o inom ako len o samotnom zrychleni z 0 na 0-100..... navyse mne to zrychlenie pride tiez v pohode... je to uplne super... pre bezneho cloveka to bude stejne raketa... ;-) predbiehanie so ceedom GT bude urcite zabavne suhlas :yes:
Avatar - TS141
26. 1. 2013 18:41
Re: zrychleni
maš pravdu.ja mam auto cca 1,5roku a zrychlení z 0-100 jsem zkoušel jen jednou,přijde mi zbytečné kurvit gumy spojku atd.
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2013 18:48
Re: zrychleni
realne to ani nie je cielom sportovych aut... vyhodou je skor ze clovek ma v takomto silnom aute vysoku mieru aktivnej bezpecnosti... to znamena ze kedykolvek potrebujes pridas a nevlecies sa za pomalsimi pred tebou.... predbehnutie pomalsich trva 2s - 3s a nie 15 sekund :yes: o tom je ta zabava :yes:
26. 1. 2013 23:25
Re: zrychleni
No ja ti neviem.. sice vacsinou z uplnej 0 nie.. a nie na 100, ale tak na 90, no pouzivam to doslova denne pri pripajani na dialnicu v meste. Takze ja napr. skor vyuzijem zrychlenie ako rychlu jazdu v zakrute. Samozrejme to neznamena, ze by 7,9 bolo nejake slabe zrychlenie, no aj tak u auta s GT v nazve by som cakal skor nieco blizsie k 7s. Okolo 8s to s lepsim motorom zvladne dost rodinnych aut ;-\
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2013 09:38
Re: zrychleni
tak to by som chcel vidiet tie bezne rodinne auta co zrychlia pod 8s.......... u nas pod barakom som nenasiel ani jedno.... mozno dve tri co zrychlia pod 10s.... zaujimave :yes: asi byvam v chudobnej stvrti >:D lutujem tych vodicov ked sa musai pripajat na dialnicu .... mission impossible >:D
27. 1. 2013 12:21
Re: zrychleni
Víš, kolik lidí se nezvládá pořádně připojit? Na dálnici najíždí v malé rychlosti a ani nevyužívají plné délky připojovacího pruhu. A víš, kolik nevyhovujících připojovacích pruhů je v ČR? Třeba Mazda 6 2,5 s automatem to zvládne za 7,8, jestli si dobře pamatuji, a to je lepší motor. I tak by mu pár kW navíc neuškodilo. Pro zajímavost, A6 Avant to se základním motorem (2.0 TFSI 132 kW) a manuální převodovkou zvládne za 8,4. To je auto, které váží 1,7 tuny. Sedan se stejným ústrojím za 8,1.
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2013 12:25
Re: zrychleni
problem je ako pises.... ze vchadzaju na dialnicu v malych rychlostiach... tu nejde o to ake maju auto ale o to ze nedodrzuju akusi plynulost premavky.... su ludia ktori sa vedia bezpecne a svizne pripojit na dialnicu aj s feliciou a su aj taki ktori na X5ke zmatkuju a vlecu sa... tu nejde az tak o auto... skor ide o schopnost vodica predvidat a prisposobit svoje moznosti povahe vozovky.... rychle auto este z cloveka dobreho sofera samo nespravilo ;-) :yes:

DS4 147KW THP ma zrychlenie 7,9 ... pro ceed GT ma tiez 7,9..... P308 GTI ma 7,7...... zda sa mi to celkom ok..... nehovoriac o tom ze 75 percent aut na cestach ma zrychlenie tak medzi 9 az 14s a predstav si ludia s takymito pomalymi sunkami denno denne jazdia a nikto sa nestazuje ....
27. 1. 2013 14:34
Re: zrychleni
Vím, že na tom není 308 nejlíp. Pro mne osobně je to jeden z nejhorších HH na trhu. A za neimponující zrychlení byl opakovaně kritizován. Je použitelný, ale GTI je až příliš silný přívlastek. Se stejným motorem se dělalo i GT a ani tam to nebylo ideální. Vlastně argumentuješ, že je horší než ti nejhorší, ale nevadí to, protože jsou téměř stejně špatní. >:D Osobně v nižší střední považuji za příjemný výkon tak 125, 130 kW. Pro tvou informaci, A3 1,8 TFSI s manuálem zvládne stovku za 7,1, s automatem a pohonem všech kol za 6,7. A to není HH, jen podle mne adekvátně motorizovaný kompakt.

Že si spousta lidí kupuje slabá auta, je známý fakt. Pokud pominu města, tak mi to moc smysl nedává, ale to je jiná debata a už jsme to tu probírali několikrát. Jsou místa, kde ten výkon opravdu potřebuješ, protože nějaký inženýr nepoužíval hlavu. A k tomu tu máme řidiče, kteří se nedokáží dobře připojit ani za ideálních podmínek. Ale to je opět na jinou debatu.
27. 1. 2013 14:54
Re: zrychleni
Ty jsi takový znalec korejských vozů, i30 má vzadu torzní příčku? Teď jsem na to náhodou narazil. Měl jsem za to, že má nějakou variantu multilinku. Nebo se zadní náprava liší podle trhu/ motorizace?
27. 1. 2013 15:20
Re: zrychleni
Povedal som bezne rodinne s lepsim motorom (nie zaklad a tie premiovejsie dokonca so zakladnym), ale co ti budem vysvetlovat.. uz podomnou ti niekto vysvetlil, ze su aj beznejsie auta, kt. sa ziadnym oznacenim nepysia a daju to v podobnych casoch. Mimochodom som nepisal pod 8, ale okolo 8. Presne ako pises je vsak problem v tom, ze ludia nevedia jazdit, no a ak by som na to nemal motor, tak by som musel pockat, kym sa konecne v tom pripajacom pruhu rozbehnu. Takto vsak nie som nuteny cakat, kym sa niekto nauci jazdit. Staci mi nejaka medzera a pohodlne sa zapojim z posledneho miesta. Mimochodom mozno ani fakt netusis pri pohlade z toho okna, ze dake auto tam u vas ma zrychlenie pod 10, ci 9. Ja napr. mam naozaj velmi bezne auto, bez dakych kravin a oznaceni a urcite mu nikto tiez pri pohlade netipuje zrychlenie 8,4s. V kazdom pripade som to nemeral, je mi to jedno. Podstatne je, ze to povazujem za uplne adekvatne pre napr. nalozene auto.
Nijak nechcem KIU a podobne znacky s ambiciami v HH zhadzovat. Dokonca sa mi ceed paci, ale odpustil by som si dake oznacenia GT a 18" disky nepouzitelne na nasich cestach a skratka len motor by som zaradil do ponuky na vyber. Pripadne sportovejsi podvozok a paket ako polozka vo vybave. To je cele.
Avatar - 4hill
26. 1. 2013 19:42
Re: zrychleni
Tak to se divím že to všichni přední výrobci měří a předhání se v lepším zrychlení...Je přeci jasné že u HH je nejdůležitější jak zatáhne při předjíždění.. >:-[]
Avatar - 3_diamanty
26. 1. 2013 19:47
Re: zrychleni
>:D no to si nam obom dal ;-) :yes:

ano nebude to ziadna slava ale ako rychly hatch preco nie.... a aspon to nebude cenovo uplne mimo reality ako focus ST a pod.... bude to rychle a povedal by som celkom dostupne auto.... a hlavne 5D verzia bude aj prakticka... rozhodne to bude zaujimave spestrenie....
Avatar - EauRouge
27. 1. 2013 12:46
Re: zrychleni
Spíš by mně zajímalo, v souvislosti se zrychlením, kolik to auto váží. Protože když vyjdu z toho, že má 204 koní a zrychluje za baťovských 7,9s, tak buď je auto trošku cvalík a nebo má prapodivné zpřevodování.
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2013 12:59
Re: zrychleni
pojde asi o sprevodovanie...... ale mozno je za tym aj nieco ine ( spolahlivost je dolezitejsia ako len samotne bomba zrychlenie ) .. vieme ze kia nechce spravit chybu... preslapy a chyby v tejto kategorii aut sa vyrobcom tazko odpustaju... radsej stratit par desatiniek ale ponuknut spolahlivy silny sportiacik ako mat superrychle ale poruchove auto ako kedysi talianske alfy romeo - pekne rychle ale nespolahlive.....

nepojde tu o konkurenta pre ST focus ani MPS mazdu ... ide tu len o rychly hatch a aj 5dverak .... ktory ponesie nazov GT... peugeot ma podobny model 308GTI a tiez vieme ze to nie je superrychle faro.... nie je to tiez konkurent focusu alebo meganu RS.......

kia ceed GT bude konkurenciou pre P308GTI a DS4ku pripadne nejake silnejsie Leony a pod.... nebude to konkurent pre megane RS ani Focus ST a pod.....
Avatar - ZiP2150
27. 1. 2013 13:03
Re: zrychleni
Honda ti tlačila z 2.0 atmo 240 koní... z 2.2 atmo 220 koní, z 1.8 atmo 180 koní... a nikdy s nič nekazilo. Čo má spoločný výkon s poruchovosťou?
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2013 13:06
Re: zrychleni
tak ono japonci su spolahlivi ;-) to je pravda :yes: uz taki taliani a francuzi su na tom horsie
Avatar - JDM
27. 1. 2013 19:00
Re: zrychleni
větší výkon větší zátěž a ne jen na motor a převodovku , od toho se odvíjí kvalita a přesnost zpracování atd atd každej motor má nějaký hranice a výkon od výrobce
Avatar - ZiP2150
28. 1. 2013 00:37
Re: zrychleni
Pri vätšej sériovej záťaži je asi logické, že výrobca použije kvalitnejší materiál, lepšiu technológiu a vyššiu kvalitu... Preto, raz a znova, pri sériovom aute nemá čo výška výkonu hrať úlohu.
Predstav si, že by nový Mercedes Benz E63AMG prišiel s výkonom 400 koní a do sveta by hlásal neskutočnú spoľahlivosť :-)
Avatar - EauRouge
27. 1. 2013 13:33
Re: zrychleni
O ten čas na stovku mi ani tak nejde, nějaká desetinka je fuk. Ale o to, že pokud to auto má konkurovat kdejakým hot hatchům (přece jenom má 204koní a to už nás staví do této společnosti). Tak se "bojím", že to auto buď bude těžké a tím pádem to nebude, co se nějaké zábavy týče, žádné terno. A nebo, má šetřivě nastavené zpřevodování, což má stejný efekt a dost to kazí dojem z celého auta(pár aut už na to dojelo). Tím pádem mi to auto přijde jako auto pro někoho kdo chce vyšší výkon, ale vlastně nechce jezdit rychle nebo ostře. Když tedy předpokládám, že podvozkově to půjde v tradici současných H/K.
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2013 13:47
Re: zrychleni
bude to skor rychly hatch na dlhsie cesty ( rezerva vykonu sa vzdy hodi ) ... v podstate bezny rychly hatch..... s ktorym predbiehat bude zabava..... nejde po krku najlepsim hot hatchom... skor mam pocit e to bude prakticke bezne auto ale rychle auto :yes:
Avatar - EauRouge
27. 1. 2013 14:07
Re: zrychleni
Jasně, na tom se asi shodneme. Rezerva výkonu je důležitá a v dálničním provozu je 200koní tak akorát. A hatchback je vždy praktická volba, tudíž to asi nebude špatné auto, pokud ho nebudou prezentovat jako hot hatch s úžasnými sportovními jízdními vlastnostmi a radostí z jízdy.
Avatar - ZiP2150
27. 1. 2013 12:59
Re: zrychleni
0-100 je údaj, ktorý je pre väčšinu uživateľov nepoužiteľný. Až pokiaľ si ho logicky neprepočítajú: čím lepšia akcelerácia na 100km/h (kde dnešné autá využívajú aj tretí prevodový stupeň) tým lepšia pružnosť. Ako bolo spomenuté vyššie, ak má auto 0-100 za 9 sekúnd... auto s údajom 0-100 za 7 sekúnd bude viac menej pružnejšie.

Myslím, že straty budú klasicky pre kórejské a francúzske autá v prevodovke... ak má 177k 320d 0-100 za 8,0 v nie svojej poslednej evolúcií...

Chápem, Ceed GT je pekné auto. Dobré auto... ale moc sa mi nechce veriť, že bude za volantom zábavné a proti konkurencií rýchle. Predsa, pri HH sú to aj tie sekundy, ktoré rozhodujú...
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2013 13:05
Re: zrychleni
bude to zabavne auto hlavne pre tych ktori chcu nieco na bezne jazdenie..... samozrejme nebude to take tvrde rychle a silne ako focus ST alebo megane RS ale rychle auto to bude....a mnohi budu chciet prave rychle spolahlive auto na dennodenne pouzitie a v tomto by kia mohla prekvapit... dolezita je aj spolahlivost.... nejake nahanane desatiniek je sice fajn ale nejde o zivot.... pomale auto to nie je..... ano vela robi prevodovka a schopnost preniest vykon na vozovku.... ono kto chce focus ST tak asi si nekupi ceeda GT ze? Ale zase kto chce bezny rychly hatch 5d alebo 3Dverovy bude mat na vyber zaujimave auto..... ktore rozhodne hanbu v premavke nespravi
:yes:
Avatar - JDM
27. 1. 2013 19:10
Re: zrychleni
ale někdo si sportovní auto kupuje taky pro radost z jízdy a né proto aby s ním předjížděl na dálnici nebo aby vypadal dobře ;-) , Zašlápnutí plynu na podlahu z klidného stavu tě musí zamrazit ;-) jsou situace a místa kde můžeš z 0-100 a víc vystřelit . 177k 320d možná takovýmu HH na 100 bude stačit ale první zatáčka by to měla změnit a pokud tomu tak není tak je problém zřejmě jinde a písmenka GT jsou pak jen na okrasu ;-)
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2013 13:11
bude to rychly hatch ale nic viac
chlapci..... co od toho cakate? ved aj interier bude rovnaky ako v klasickom ceede az na tie sedacky ;-) , nerobme sa teda ze sme cakali nejakeho konkurenta pre megane RS >:D netvarme sa ze sme kii fandili aby porazala hned najlepsich.... tak tak.... bude to rychly hatch na bezne ajzdenie bomba auto a hlavne super ze bude aj 5dverak vo verzii GT :yes: to bude velmi zaujimavy hatch......

riesit tu desatinky v zrychleni nema zmysel... povedzme si ze aj maximalka nebude viac ako nejakych 225 aspon z toho co sme videli na videu ciachovanie tachaca..... takze to nebude konkurent pre nejake superrychle a silne hot hatche..... bude to fakticky rychly a bezny hatch alebo kupatko... nic extra .....bude to konkurrovat DS4ke P308GTI , leonom a pod..... beznym autam :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2013 14:09
Zasa "ekológia" ....
Predpokladám, že to "katastrofálne" zrýchlenie má na svedomí "ekológia" v EÚ, kde sa Kia snažila "optimalizovať" tak ako sa snažia všetci ...

Hádam si len niekto nemyslí, že BMW vyvíja tie elektrošroty pre svojich "elektrozákazníkov" .... vyvíja ich preto, lebo každký predaný ks (najlepšie s podporou štátu) rapídne zvyšuje šancu bez sankcií predať "normálne" BMW ....

A aj tie "normálne" BMW už nie sú tie "klasické", ale minimálne so STOP-START systémom ... a potom má tabuľkové hodnoty svojich aút BMW poriadne "ekologické" pri veľkých výkonoch a zrýchleniach .... keby to bola pravda, tak tu kupujeme podstatne viac prémie ako najaké Škody či Kie ....

Ale euroúradníci sú spokojní ..... formálne znížili množstvo emisí o XY-miliónov ton ....
Rozbalit vlákno
0
28. 1. 2013 10:52
kto cakal gticko nech hned zabudne
iba silny hatch...tuhsie pruzeni musi byt,chladice tiez,boja sa ze by to nevydrzal ten motor a nakoniec aj brzdy su obycajna seria objednatelna uz teraz az na to ze brzdice strekli na tu otrasnu cervenu 8-s aspon 4piestiky tam mohli dat toto bude bieda ,des kotuce zvlene uz pri prezentackach ked si to redaktory vezmu niekam na trat >:-[]
Rozbalit vlákno
0