Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia III může stát i přes milion korun

Třetí generace Octavie přichází s historicky nejnižší zaváděcí cenou, ale také s nejpestřejší nabídkou příplatkové výbavy.
Zpět na článek
27. 1. 2013 16:48
27. 1. 2013 21:10
27. 1. 2013 21:52
27. 1. 2013 16:49
27. 1. 2013 19:55
27. 1. 2013 19:07
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 1. 2013 19:08
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 1. 2013 19:24
27. 1. 2013 20:54
27. 1. 2013 21:28
27. 1. 2013 21:47
27. 1. 2013 22:44
28. 1. 2013 08:58
28. 1. 2013 00:43
27. 1. 2013 19:33
27. 1. 2013 19:52
27. 1. 2013 20:02
27. 1. 2013 22:18
27. 1. 2013 22:50
29. 1. 2013 10:18
28. 1. 2013 14:34
27. 1. 2013 22:28
27. 1. 2013 22:34
27. 1. 2013 22:50
28. 1. 2013 12:05
28. 1. 2013 19:41
28. 1. 2013 23:21
27. 1. 2013 23:08
27. 1. 2013 19:59
27. 1. 2013 20:22
27. 1. 2013 21:08
27. 1. 2013 22:10
27. 1. 2013 23:02
28. 1. 2013 01:23
29. 1. 2013 08:14
29. 1. 2013 09:49
29. 1. 2013 10:02
29. 1. 2013 10:02
29. 1. 2013 10:07
29. 1. 2013 10:08
29. 1. 2013 10:11
29. 1. 2013 11:13
29. 1. 2013 12:00
29. 1. 2013 14:13
29. 1. 2013 10:02
29. 1. 2013 10:17
29. 1. 2013 12:01
29. 1. 2013 12:14
29. 1. 2013 14:20
29. 1. 2013 15:22
29. 1. 2013 17:25
29. 1. 2013 14:16
29. 1. 2013 15:07
29. 1. 2013 17:28
29. 1. 2013 16:54
29. 1. 2013 18:28
29. 1. 2013 21:10
29. 1. 2013 22:35
30. 1. 2013 00:05
30. 1. 2013 07:41
30. 1. 2013 09:42
Avatar - Aladeen
27. 1. 2013 16:48
Biela Sanitka
Človek ,ktorí si kúpi obyčajnú Octaviu za milión by mal byť izolovaný od normálnych ľudí .. ;-)
Rozbalit vlákno
6
27. 1. 2013 21:10
Re: Biela Sanitka
Nedavno tu niekto pisal, ze jeho sefinkovia do firmy nakupili Rapidy po 550.000 Kc. Psychopati!!!
27. 1. 2013 21:52
Re: Biela Sanitka
Psal, že jejich ceníková cena byla zhruba 550 tisíc. Za kolik je skutečně koupili, nenapsal. :-)
28. 1. 2013 08:48
Re: Biela Sanitka
Proc? Proste rozmar milionare ... :-)
28. 1. 2013 09:14
Re: Biela Sanitka
Pokud si někdo objedná takhle plnou palbu, asi dostane hooodně zajímavou slevu, čili celý miloš za to asi nedá...
Nicméně souhlasím, že i řekněme za 800 tisícovek se dá koupit lepší kára.
28. 1. 2013 10:42
Re: Biela Sanitka
A není to jejich problém? Když to chtěj dát ať to dají.
Avatar - Barrichello
29. 1. 2013 09:13
Re: Biela Sanitka
>:D >:D :yes: :yes: :yes:
27. 1. 2013 16:49
Tak to je goool
Pri všetkej úcte ku škodovke, čo je vlastne obsahom výbavy elegance plus, keď všetky dôležité výbavové prvky sú dostupné za mastný príplatok ?
Len pre porovnanie, auto ktoré momentálne vlastním - Jeep Grand Cherokee, V8 vo výbave limited obsahuje všetky prvky doplnkovej výbavy pre octaviu, okrem toho rozpoznávania značiek, plus niektoré veci naviac - cena 722 tisíc po prepočte na CZK.
Rozbalit vlákno
14
27. 1. 2013 16:54
Re: Tak to je goool
No vidíte já bych . za Cherokeeho nedal víc jak za Rapida, navoněná bída by ani víc stát neměla. Život je ale otázkou priorit, "potřebuje" li někdo hromadu serepetiček tak ať platí, nevidím v tom problém ;-\
27. 1. 2013 16:58
Re: Tak to je goool
tak pokud vůbec o rapidu uvažuješ, už v tom bych viděl problém..
27. 1. 2013 17:03
Re: Tak to je goool
řekl jsem snad něco takového ;-\
Avatar - Aladeen
27. 1. 2013 16:59
Re: Tak to je goool
problém je v tom , že aj keď v Octavii je len volant ,tak aj tak stojí viac ako konkurencia s lepšou výbavou !
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2013 17:04
Re: Tak to je goool
nazdar ;-)

nesiel si dnes nahodou na svojej mazde tak pred tretou poobede smerom od hypertesca a potom smerom na magnezitarsku? Tusim som totiz videl tvoju mazdu .... nechcel som zozadu trubit kedze sa nepozname a myslel by si si ze to je nejaky blazon ;-) ... SPZ samozrejme nebudem pisat ale myslim ze by si to mohol byt ty koncovku IG nema vela 626tiek v tvojej farbe >:D :yes:

tiez som bol na nakupoch :yes: ;-) teraz som prisiel
Avatar - Aladeen
27. 1. 2013 17:10
Re: Tak to je goool
Mohol by si si otvoriť detektívnu kanceláriu :yes: Odhalil si ma ! ;-)
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2013 17:15
Re: Tak to je goool
siel som za tebou :-) smerom od tesca.. a pozeram co nevidim... taka mazda aku som den predtym videl pod tvojim nickom v moje.auto.cz ;-) tak ma napadlo ci to nebudes ty ;-) :yes: nahoda jak svina ;-) ja som potom siel smer k amfiku a hore na kvp.... ;-)

hlavne nech sluzi... vazne pekna :yes:
Avatar - Aladeen
27. 1. 2013 17:56
Re: Tak to je goool
Dík za pochvalu ! Na čom jazdíš ty ? ;-)
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2013 18:06
Re: Tak to je goool
zelena felda ;-) a cierny lancer sportback aj ked ten nie je moj zatial ;-) ale sem tam si zajazdim aj na nom

inak na furikovanie po meste je felda velmi vdacne auto... clovek neriesi skrabacnce, neboji sa ze mu to cudo ukradnu... a auto je tak nenapadne ze ani policajti si ta nevsimnu ked prekrocis rychlost >:D a este sa zlutuju a nechaju ta ist >:D :yes:

kedysi som mal aj polo rocnik96 60konove..... potom co mu ale odisla prevodovka slo uz z domu
Avatar - šmoula nešika
30. 1. 2013 08:28
Re: Tak to je goool
>:D >:D >:D >:D >:D To bych do toppera teda neřek. >:D >:D >:D
27. 1. 2013 17:05
Re: Tak to je goool
A co? Nebo už Unie prosadila zákon že vše musí stát stejně? Pokud na něco nemáš není problém nikoho jiného než u tebe. Kapišto? Ten kdo ji bude chtít si jí koupí ten kdo ne si koupí cokoliv jiného. Jak sjem již psal život je otázkou priorit ;-)
Avatar - Aladeen
27. 1. 2013 17:58
Re: Tak to je goool
Diskusia je o pridávaní vlastných názoroch... ;-)
27. 1. 2013 17:17
Re: Tak to je goool
Obsahem vybavy elegance plus jsou 17" lita kola, kontrola tlaku v pneumatikach, vyhrivani predniho skla, asistent pro rozjezd do kopce, predni a zadni parkovaci senzory a barevny palubni pocitac.
27. 1. 2013 19:55
Re: Tak to je goool
Doporučuji se podívat na ceník [odkaz]
Avatar - jozephko
27. 1. 2013 16:57
Octavia sa asi oplatí len pri slabších výbavách
Čím je Octavia lepšie vybavená, tým je menej konkurencieschopná. A pri top výbavách ju bez problémov tromfnú aj autá o triedu vyššie. Ale možno že to bol zámer škodovky: kto chce auto v maximálne plnej výbave, nech sa poobzerá radšej po Suberbe.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 1. 2013 19:07
Re: Octavia sa asi oplatí len pri slabších výbavách
Vzdy, ked som si lubovolnu skodovku nalozil na uroven porovnatelneho japonca, dostal som sa na vyssiu sumu.
27. 1. 2013 16:59
Příplatková výbava
To tam ještě od 22KT/13 bude ACA,SunSet a sklopné sedadlo spolujezdce. :-!
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2013 17:07
Akorát umíte fňukat nad vysokou cenou
Kdybyste si raději vyzkoušeli, kolik se dá smlouváním ušetřit peněz, jakou výbavu vám může prodejce přihodit zdarma ... stačí se jen NEBÁT OTEVŘÍT HUBU !!! ;-)

Já jsem třeba před třemi lety usmlouval částku za Oktávku z 520 000 na 430 000 + mi přihodili litá kola a metalízu zdarma ;-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - WinDiesel
27. 1. 2013 17:50
Re: Akorát umíte fňukat nad vysokou cenou
To Ti tedy gratuluji, takovou KÁRU za takový prachy. >:-[]
27. 1. 2013 18:46
Re: Akorát umíte fňukat nad vysokou cenou
Tak mi řekni, co lepšího bys za takový prachy v roce 2010 koupil .... >:D (neberme v úvahu ojetiny)
27. 1. 2013 19:49
Re: Akorát umíte fňukat nad vysokou cenou
tak té konkurence je snad docela dost, focus, astra, megane, p308..
28. 1. 2013 18:37
Re: Akorát umíte fňukat nad vysokou cenou
Neptal jsem se na konkurenci, ale na LEPŠÍ rodinný vůz do 430000. ;-)
27. 1. 2013 18:04
Re: Akorát umíte fňukat nad vysokou cenou
1. Na nove auto moc neukecas
2. U nas v skodovke vyhadzuju zakaznikov,ked chcu zlavy...vraj dojdu taki,co to kupia aj bez zlavy - lebo je to skoda.
3. Moc bych sa nechvalil s oktavkou za 430tis...ze dokonca za tie prachy mas aj liatinove disky :-!
27. 1. 2013 21:15
Re: Akorát umíte fňukat nad vysokou cenou
A co povies na tych, co si kupuju Rapidy po 500.000 Kc?!
Vid. prispevok vyssie.
27. 1. 2013 21:42
Re: Akorát umíte fňukat nad vysokou cenou
Musis chvilu pockat, kym na to vymyslia diagnozu...
Avatar - JDM
27. 1. 2013 22:58
Re: Akorát umíte fňukat nad vysokou cenou
auto v hodnotě víc jak můl mega a má dokonce litá kola >:D >:D
28. 1. 2013 09:35
Re: Akorát umíte fňukat nad vysokou cenou
Tak to může být i konkrétním autosalónem, nebo politikou slovenského inportéra.
Obecně na Škůdky se sleva na výbavu celkem usmlouvat dá.
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2013 17:20
tak ono je celkom normalne
ze dnesne auta sa daju priplatkami cenovo aj zdvojnasobit... hlavne pri pohlade na priplatky znacky mercedes alebo bmw sa cloveku az zatoci hlava ako ta cena narastie o dalsich 20tisic eur jak nic :yes:

inak mi pride uplne smiesne priplacat si za 4 rocnu zaruku dalsich 11 500Kc ked dve tretiny dnesnych aut uz ponukaju minimalne 4 rocnu zaruku uz uplne bezne a niekttori aj 5,6,7 rocnu.... hold skodovka bola vzdycky akasi divna a clovek si vzdy priplacal aj za to co bolo u inych znaciek samozrejme uz v zakladnej cene 8-s ako vravim nova octavka bude pekne draha sranda.... hadam za volant sa nepriplaca...
Rozbalit vlákno
3
27. 1. 2013 18:15
Re: tak ono je celkom normalne
Co je na tom normalne? Tvoja oblubena Mazda 6 v najvyssej vybave = lepsi motor 2,2D 175koni + lepsi AT,lepsi podvozok,kombi,stoji menej ako 35tis eur...no za priplatky das uz len za 4-5veci, max do 2000eur...no a kup si potom oktaviu. :-!
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2013 18:23
Re: tak ono je celkom normalne
tazko povedat co je na tom normalne... ale proste je taka doba ;-) , dnes nie je problem si auto dovybavit za dalsich 10 tisic eur... ( samozrejme nemam na mysli daciu ) ale nejake slusnejsie a drahsie auto...
27. 1. 2013 21:13
Re: tak ono je celkom normalne
Topper, pise sa "holt"!!!
27. 1. 2013 18:13
V tej cene nikdy Octavia
V tej cene by som nikdy Octaviu nekupil. To by ma musel niekto vydierat aby som to spravil >:D

Jedine mozno superb, aj to je otazne.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
27. 1. 2013 18:21
Za xenon 40...
Tomu říkám drzost jak prase, i když jsou tam diody. To je fuk. Bude se to krást.
Rozbalit vlákno
1
27. 1. 2013 18:34
Re: Za xenon 40...
No je spíš překvapující, že si ještě redakce nezjistila, že bi-xenony stojí v OIII 24.000,- a ne 39.000,- Je to uz poměrně stará informace...
Avatar - Otrava
27. 1. 2013 18:24
Přidaná hodnota
Tak mi z některých reakcí přijde, že kdyby škodovka většinu z toho ani nenabízela, vzešla by z toho lépe, Pochybuji, že bude mít někdo potřebu dávat si do vozu veškerou myslitelnou příplatkovou výbavu. Milion za Octavii není zdaleka nic tak šíleného, když si zkusíte dovybavit některé jiné vozy vším myslitelným. Tenhle článek mi zavání trochu bulvárem.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Lance
27. 1. 2013 20:36
Re: Přidaná hodnota
Hlavně ti místní přispěvatelé to vůbec nepochopili. Jde o informativní hodnotu, žádnej magor si takhle auto nevybaví. Mimo poměrně drahou příplatkovou výbavu to ilustruje také široký rozsah. No, není to pozitivní, ale kdyby se udělal stejnej sumář i u přímých konkurentů, popřípadě se srovnala výbava konkurentů s top výbavou v Octavii (viz článek), pak by to šlo objektivně hodnotit. Takže jsem akorát rozvedl, co píšeš ty, jedinej rozumnej příspěvek..
27. 1. 2013 21:21
Re: Přidaná hodnota
Magori su vsade!!! Minule tu chlapik napisal, ze do firmy nakupili vyskladane Rapidy po 550.000 Kc!!!
27. 1. 2013 22:06
Re: Přidaná hodnota
Dodnes si pamatuji Astru za 1,3 milionu. :-) A nebyla to OPC, předchozí generace a myslím nejsilnější diesel. Pokud ti na takhle vybavené auto nedokáží dát pěknou slevu, tak nevidím jediný důvod u nich nakupovat.
Avatar - FiLan
27. 1. 2013 23:38
Re: Přidaná hodnota
Přesně tak. Když se do výbavy nacpe vše, co jde, tak cena auta rozhodně naroste. Taky mohli ukázat pro porovnání jiné konkurenční modely, kolik by stál v plné palbě.

Daly by se řešit jednotlivé věci, proč stojí to, co stojí či proč nejsou už daném nabízeném stupni výbavy, ale psát o tom článek, jen aby tu pár místních antiškodovkářů a antikoncernistů psalo výsměšné, urážlivé a jiné příspěvky, to mi přijde tak jako mediální a diskusní žumpa. Kdysi jsem si sem do diskusí chodil přečíst zajímavé motoristické informace a názory, dnes jen pomlouvavé plky internetových štváčů.
Avatar - Olík13
27. 1. 2013 18:57
Cenové šílenství
Škoda je v soustavě koncernu s cenovým šílenstvím... Je to jen Škoda, jen Škoda, která je složená z dílů koncernu a rozhodně ne těch úplně TOP...

Milión za škodovku... to je síla!! :-( :-!

Vím není to Rapid, ale taky to není MB nebo A/OOOO/, není to ano korejec, ale milion za Octavii!_?

Co nový Superb - to už bude1,5 miliónu... ?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
27. 1. 2013 19:08
Re: Cenové šílenství
ZIADNA Skodovka nie je hodna viac ako milion :-)
Avatar - Olík13
27. 1. 2013 20:38
Re: Cenové šílenství
:-) :-) ;-)
Avatar - dal
28. 1. 2013 09:50
Re: Cenové šílenství
Ani půl milionu
Avatar - rohYpnol
27. 1. 2013 19:14
ostudné příplatky k TOP výbavě
Alarm 6.000,-
Bluetooth s hlasovým ovládáním 7.500,-
Elektricky sklopná zrcátka s pamětí 6.000,-
Chrompaket 3.000,-
Isofix na sedadle spolujezdce 900,-
Náhradní kolo 1.400,-
Paket Simply Clever 1.500,-
Přední mlhovky Corner černé 3.000,-

Nechat si připlácet za tyto věci u TOP výbavy 8-s 8-s 8-s Neuvěřitelná drzost a výsměch zákazníkům. Zkrátka typická Škoda jako obvykle :no:
Rozbalit vlákno
6
27. 1. 2013 22:26
Re: ostudné příplatky k TOP výbavě
Alarm je u "Němců" typicky za příplatek. ISOFIX na sedadle spolujezdce je další typický příplatek pro "Němce" (vzadu bývá v základu), takový symbolický, bývá snad 50 € (80 € snad bývalo pro zadní). Mlhovky v základu jsou, jen se nenatáčí a nejsou "černé". Tady bude určitě záležet, jestli chceš xenony, protože mají AFS. Zrcátka určitě nebudou tak jednoduchá, jak znám Němce. Paměť se většinou váže na elektriku sedadel s pamětí a určitě to bude takové to kombo vyhřívání, osvětlení okolí dveří, automatického ztmavování, takže budeš mít určitě povinné příplatky jako vnitřní elektrochromatické zrcátko, nějaký osvětlovací asistent (soudím dle Audi). BT by měl být levnější, tak za polovinu. Dražší by měl být rSAP (laicky řečeno, auto má vlastní telefon a z tvého si půjčí SIM kartu), ale nevím to jistě. Dál se mi už o tom nechce psát.
Avatar - rohYpnol
28. 1. 2013 18:51
Re: ostudné příplatky k TOP výbavě
a já myslel, že Octavia je česká >:D ;-)
28. 1. 2013 23:37
Re: ostudné příplatky k TOP výbavě
Struktura nabídky odpovídá německým automobilkám, obzvláště pak koncernu VW. Některé věci jsou pro tamní automobilky typické. Nebo podle tebe existuje nějaký typický český model, kterého by se Škoda měla držet? Snad s nostalgií nevzpomínáš na doby Mototechny. :-)
27. 1. 2013 23:05
Re: ostudné příplatky k TOP výbavě
Elegance není TOP výbava, tou bude L a K, ale až za "pár" měsíců.
27. 1. 2013 23:17
Re: ostudné příplatky k TOP výbavě
Ale pochybuji, že bude obsahovat výše zmíněné položky. Pár nejspíš ano, ale všechny ne.
27. 1. 2013 23:49
Re: ostudné příplatky k TOP výbavě
Tá rezerva hovorí za všetko... Octavia za milión by mala mať vo výbave servisáka s rezervou na pleci...
Avatar - rohYpnol
27. 1. 2013 19:24
583 000 Kč
Za Rapid 1.4 TSI 90 kW 7-stup.automat +zaškrtnutí komplet příplatků (Mimořádná výbava 21 položek/ 107 000 Kč).
Na lowend slušná pálka. Z druhé strany je vidět, že Rapid v TOP výbavě opravdu vychází výrazně levněji než Octavia III v TOP výbavě >:-[]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
27. 1. 2013 19:52
Re: 583 000 Kč
tak takyto rapid za 20tisc eur si moze kupit len na hlavu padnuty idiot ;-) .... za 20 tisic eciek mam kopec roznych a 100krat lepsich aut ako nejaky top rapid.....
Avatar - guze
27. 1. 2013 20:54
Re: 583 000 Kč
Je to jen tím, že škoda i do low-endu nabízí prvky z mainstreamu, takový peugeot 301, nebo citroen c-elysse na takovouhle částku nedostaneš, protože nenabízejí tolik příplatků, v čemž samozřejmě nevidím žádný problém, je to přeci low-end, ale škodovka prostě nabízí něco navíc a pokud zakázník chce, koupí....
Avatar - Emel
27. 1. 2013 21:28
Re: 583 000 Kč
To zní hezky... ale je to trošku jinak. Zkus si schválně nakonfigurovat auto podle sebe, bez nějakých úletů... třeba v naftě - a na 450 jsi hned. Ono není divu, když 1.6TDI Ambition stojí v základu 413... nevím jestli je to po poslední slevě o něco méně, ale za auto s pětikvaltem je to pořád dost.

Jo, a mimochodem, v konfigurátoru je Dynamic Červený interiér, ale jediné červené jsou tlačítka u pásů... tuším, že tam má být černý.
Avatar - guze
27. 1. 2013 21:47
Re: 583 000 Kč
Bavíme se o nejvyšší ceně se všemi příplatky, to že je Rapid předražený víme všichni :-) ...s tim dynamic interierem máš pravdu, taky tam nemůžu najít tu červenou >:D
Avatar - rohYpnol
27. 1. 2013 22:09
Re: 583 000 Kč
všichni ne, třeba takový GTI to zkrátka nemá šanci pochopit >:-[]
27. 1. 2013 22:44
Re: 583 000 Kč
Po slevě je to 380 tisíc. 410 je pak za Elegance. Pořád je to příplatek za diesel 60 tisíc. Největší smysl mi dává 1,2 TSI. Škoda tvrdila, že Rapid by neměl tolik zajímat firmy, a cena 1,6 TDI, pokud na něj nemají slušnou slevu, tomu odpovídá. Je do počtu.
Avatar - Emel
28. 1. 2013 08:58
Re: 583 000 Kč
Jojo, 1.2TSI víceméně v základu, o tom to auto je.
Avatar - rohYpnol
27. 1. 2013 22:14
Re: 583 000 Kč
Jistě, souhlas. Otázka ovšem je, jaký to má smysl? Lowend lowendem zůstane ať tam nasekáš na příplatcích cokoliv. I Rapid s DSG je lowend jak když bičem mrská. A lowend bez lowendové ceny... Proč? Pro pár vyrobených kusů předváděček a pomatené zákazníky, které spočítáš na prstech jedné ruky?
Avatar - guze
28. 1. 2013 00:43
Re: 583 000 Kč
Souhlasim, ale nedokážu odpovědět >:D
Avatar - biscuit
27. 1. 2013 19:33
.
skoda slov :-)
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2013 19:43
OIII vs 40 000 €
No vyhodiť za Octaviu 40 tisíc eúr je už trochu prípad pre psychoša :-!

Za takú sumu je už veľmi slušne vybavená prémia strednej triedy .....
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2013 19:47
Chybička se vloudila...
Xenonové světlomety již nestojí 39.000,- Kč, ale pouze 29.000,- Kč... Bohužel v konfigurátoru to Škoda ještě neopravila...
Rozbalit vlákno
4
27. 1. 2013 20:00
Re: Chybička se vloudila...
24 500 Kč ne 29 000 Kč.
27. 1. 2013 20:00
Re: Chybička se vloudila...
Ok :yes:
Avatar - Typhoon
27. 1. 2013 21:03
Re: Chybička se vloudila...
A není tam zástrčka na 220 V, ale na 230 V (již mnoho let...)
Avatar - Emel
27. 1. 2013 21:22
Re: Chybička se vloudila...
To je dobrá zpráva, tohle byl jeden z příplatků který mě hned praštil do očí.
27. 1. 2013 19:52
HaHaHa
Moje Mondeo
2.0 Tdci 103 kW, Bi Xenony s odbočovacímy světly, kompletně v kuži, ventilovaný a vyhřívaný, sedadlo řidiče elektricky nastavitelné v 8 směrech s pamětí polohy pro 4 individuální nastavení včetně zrcátek, startování tlačítkem, automatická světla, vyhřívaný čelní sklo, 17" alu, parkovací čidla vpředu a vzadu, tempomat, senzor stěračů, 9 x airbag, led osvětlení interiéru, cena před slevou cca 785000 po slevě 24% - 596000. Samozřejmě dual klima, isofix, osvětlení pod zrcátky adalší blbosti.
Tak tedy nevím jestli jsem neudělal blbost
>:D
Važení redaktoři v současné době teče v el. rozvodech 230 V a ne 220 V
Rozbalit vlákno
12
27. 1. 2013 20:02
Re: HaHaHa
Nerad to říkám,ale udělal >:D Ale Mondeo taky není úplně špatny auto...
27. 1. 2013 22:18
Re: HaHaHa
Kde jsi sebral v autě 9 airbagů?! A 4 nastavení? Co vím, tak jsou maximálně 3... To by mě zajímalo... A taky by mě zajímalo, který prodejce má tak vysokou marži z prodaného auta, že ti dal 24% slevu...
Jsi spíš pohádkář, než majitel takového Mondea...

Btw. odbočovací světla má i Favorit ;-)
27. 1. 2013 22:50
Re: HaHaHa
Tak tedy nevím co víš ty ale já mám v autě 4 pamětí viz odkaz [odkaz]
Napiš mě e-mail pošlu ti fakturu aby jsi jsi viděl jaká je možná slevá u Fordu. Jestli myslíš blinkry tak to má i Trabant já myslím přisvěcování do zatáček
čelní a boční airbagy pro obě přední sedadla, stropní airbagy pro první a druhou řadu sedadel (uložené ve stropní výplni) a kolenní airbag řidiče
29. 1. 2013 10:18
Re: HaHaHa
dalsi expert ktory nevie spocitat kolko ma v aute airbagov
stropne airbagy mozu byt len DVA .... pravy a lavy
4 neexistuju, aspon som to nikde nevidel
28. 1. 2013 14:34
Re: HaHaHa
Každý dealer Fordu - pokud ho buď znáš, nebo ukecáš - ti může dát slevu na auto (z ceníkové ceny!) podle modelu 24 - 32%. Každý model má výši té slevy jinou, ale o 24% na Mondeo není diskuze ;-) .

A že jsou Škodovky předražené, ony budou, dokud je Češi za ty peníze budou kupovat - jak jednoduché. Už u předchozí generace stály Oktávky v jiných zemích jinak, dokonce stačilo si dojet pro auto jen na Slovensko... Bohatší výbavy, nižší ceny a větší slevy.

A tahle konfigurace? Pffff... Kromě Japonců, nebo Fordu se stačí podívat, co se za tyhle peníze dá koupit... Snažit se usmlouvat na O3 za milion 8% slevu (nebo kolik bude reálných), nebo prostě jít a vzít si třeba Volvo S/V60 fungl novou skladovku a za míň? A to se pořád budeme bavit o silnějším motoru, minimálně pětiválci a v Summum / R-Design výbavách se vším...
27. 1. 2013 22:28
Re: HaHaHa
Připlácet za výbavu, kterou má dnes třeba Renault nebo jiné značky témeř v základu je opravdu blbost.
A jedna technická: V elektrických rozvodech neteče ani 230V, ani 220V, ani žádné jiné napětí, protože to neumí. Napětí je el. potenciál mezi vodiči.
V drátech teče el. proud a základní jednotka je Ampér.
>:D
27. 1. 2013 22:34
Re: HaHaHa
By mě zajímalo co máte namysli základní výbavou? Třeba za klimatizaci se připlácí téměř všude... Například všemi opěvovaná Hyundai i u I30 za klimu chce 20 000,-
27. 1. 2013 22:50
Re: HaHaHa
Psal jsem téměř základní. Třeba Renault Megane má ve výbavě Dynamique (v provedení kombi s 1,5 dCi 110k za 413 tis.) třeba tempomat, dešťový senzor, hliníková kola, kožený volant, LED, startér na tlačítko, dvouzónovou klimu a další příplatky jsou většinou v řádu tisíců a ne desetitisíců.
28. 1. 2013 12:05
Re: HaHaHa
V Octavii III v ambition za 394 900,- manuální klimatizaci, multimediální informační autorádio Swing s přehrávačem CD a MP3 a multifunkční displej, bederní opěrka. a za 10 000,- paket Ambition Plus s tempomatem, čtyřramenným kožený mvolant, 16palcová kola z lehké slitiny a vyhřívání předních sedadel. 7 airbagů, aktivní kapotu pro ochranu chodců.

Za 3500,- automatické přepínání dálkových a potkávacích světel, za 1000,- Vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním. "CLIMATRONIC" - dvouzónová klimatizace za 18 000,- a tu bych ani nemusel v autě mít...
Za 15 000,- LANE ASSISTANT - systém pro udržování vozu v jízdním pruhu vč. varování před nechtěným opuštěním jízdního pruhu vám Renault nenabídne...

No a máte krásně vybavenou Octavii za podobné peníze jako vámi zmiňovaný Renault.
Avatar - NSA
28. 1. 2013 19:41
Re: HaHaHa
Super až na to ale že těch 394 900,- za Octávii co ty píšeš je motor 1.2 TSI (63kW) tudíž benzín !!! Ten Megane je diesel tj. 1.5dCi tj. 81 kW takže musíš na té Octavii změnit motor a hup když dáš 1.6 TDI CR mající 77kW (dejme tomu zanedbatelně menší rozdíl ve výkonu i když je obsahově větší) tak jsi u škodovky na částce 481 900,- !! A to máš ještě k tomu pouze 5 rychlostních stupňů kdežto Megane je 6. st. Dál jsem to nedohledával ale operovat u škodovky s tou nízkou počáteční cenou je značně zavádějící...neboli Zemanovité
>:D
A mimochodem za 10000,- Megane nabídne Visio systém (varování před opuštěním jízdního pruhu a automatické přepínaní dálkových světel) :-!

Jo a víš co je na tý tvý konfiguraci fakt vtipný? Že pokud chceš ten "LANE ASSISTANT" tak nemůžeš mít podle konfigurátoru to "Vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním",neboť se to vzájemně vylučuje.

A naopak pokud chceš za těch 3500,- "INTELIGENT LIGHT ASSISTANT" čili tebou zmíněné aut. přepínání dálkových a potkávacích světel tak k tomu musíš přihodit buď za 5300,- "LIGHT ASSISTANT s DAY LIGHT" nebo za 67800,- "TRAVELER ASSISTANT" Prostě SIMPLY CLEVER ten konfigurátor u škodovky :-(

Ale není to jedno - každý ať si koupí co se mu líbí a na co má...
28. 1. 2013 23:21
Re: HaHaHa
Ta temer zakladni vybava Dynamique je top vybava u kratkeho Meganu (jsou tam jen dve a ta nizsi to neni) a u dlouheho je 3. ze 4, tedy druha nejlepsi. Neresim ted srovnani cen O3 s Meganem jen to ze je vhodne nalit si cisteho vina ohledne te "temer zakladni" vybavy ;-)
27. 1. 2013 23:08
Re: HaHaHa
jj máš pravdu chtěl jsem to napsat lidově ale na tom se nic nemění, že v současné době je napětí 230 V a ne 220 V
Avatar - radohanno
27. 1. 2013 19:59
cena
:no: no coment
Rozbalit vlákno
1
Avatar - vabis
27. 1. 2013 20:22
jen číslo
JJ říct si o cenu není problém. Teď jde o to, aby to auto tomu odpovídalo, což ...... >:D
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2013 21:08
Konkurent?
Koukám tady na plno negativních názorů, ale může někdo uvést cenu porovnatelného auta vč. takových věcí jako dálkově ovládané nez. topení, vyhřívání zadních sedaček, senzor vlhkosti,automatickým parkováním, bezpečnostní asistent, rozpoznávání značek atd?
Rozbalit vlákno
2
27. 1. 2013 21:52
Re: Konkurent?
• systém BLIS pro hlídání mrtvého úhlu s optickou
signalizací ve vnějších zpětných zrcátkách
• systém LDW - varování před neúmyslným
opuštěním jízdního pruhu
• automatické přepínání dálkových světel a sledování
bdělosti řidiče
• asistent rozjezdu do svahu
• adaptivní tempomat (ACC) s detektorem bezpečné
vzdálenosti (FA), nastavitelný omezovač rychlosti
45500
Přídavné topení nezávislé, programovatelné, s dálkovým
ovládáním
30000
zadní sedadla - vyhřívaná, s regulací teploty
8900
to jsou příplatky k výše mé uvedené ceně
27. 1. 2013 22:10
Re: Konkurent?
Tak konfigurátor Fordu nefunguje, ale jen co koukám na ceny příplatků jako je navigace, tažné atd. tak se na tem milion dostaneš taky. Bavíme se o ceníkové ceně stejně jako v článku. A to stále chybí věci jako automatické parkování, rozpoznávání značek atd. a to jsem u výběhového modelu.
Takže se ptám lidí co zde píší tak negativně, kde je ta konkurence?
Avatar - praděda7
27. 1. 2013 21:34
Příplatky k základní výbavě
skončí jednou jako poplatky v bankách. Snad takovou taktiku postaví jednou i mimo zákon. Tuto rafinovou taktiku zavedli německé značky a silně zavání neférovým jednáním k zákazníkovi a falešnou reklamou. Specificky způsob volby paketů, který bere zákazníkovi možnost si vybrat příplatkovou výbavu jednotlivě. Nemám nic proti tomu, když je v paketu vše užitečné, ale velmi často jsou k paketu záměrně "přibaleny" nepotřebné součástky, na kterých se firma neférově obohacuje.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
27. 1. 2013 22:13
Re: Příplatky k základní výbavě
Nechápu, co vlastně chceš. Na jednu stranu se ti nelíbí absolutní volnost příplatkové výbavy, kdy si vybereš co chceš... a na druhou kritizuješ to, že v paketu dostáváš nesmysly. Tak co bys vlastně chtěl? Všechno v základu a zadarmo :-)?
27. 1. 2013 22:53
Re: Příplatky k základní výbavě
:-)
27. 1. 2013 23:52
Re: Příplatky k základní výbavě
Trafil si hlavičku po klinci. ;-)
Avatar - white label
28. 1. 2013 00:57
Re: Příplatky k základní výbavě
:yes: :yes:
Avatar - šmoula nešika
30. 1. 2013 08:24
Re: Příplatky k základní výbavě
:yes: :yes:
Avatar - white label
28. 1. 2013 00:55
Re: Příplatky k základní výbavě
"Specificky způsob volby paketů, který bere zákazníkovi možnost si vybrat příplatkovou výbavu jednotlivě. Nemám nic proti tomu, když je v paketu vše užitečné, ale velmi často jsou k paketu záměrně "přibaleny" nepotřebné součástky, na kterých se firma neférově obohacuje."
Právě si velmi trefně popsal filosofii příplatkové výbavy japonských automobilů prodávaných v Evropě, Mazdu nevyjímaje, viz např. aktuální Ma6. Vždycky tam totiž buď něco zásadního chybí, nebo naopak nadbývá. Velmi dobrý důvod proč si nakonec japonce raději vůbec nekoupit. Zdejší "chytráci" tady pak srovnávají celkovou cenu příplatku, který je dán celkovým paketem výbavy (ze dvou/tří stupňů výbavy) se součtem cen jednotlivých výbav individuálně a jednotlivě volitelných.
Avatar - Emel
28. 1. 2013 09:56
Re: Příplatky k základní výbavě
Je to něco za něco... pokud dokáže třeba Mazda díky menší variabilitě (asi dané i výrobou v Japonsku) dosáhnout nižší ceny (zejména lépe vybavených modelů), pak to může být pro větší část zákazníků výhodné. Samozřejmě je otrava pokud chceš třeba nějakou prkotinu jako kožený volant a ona je až ve vyšší výbavě, kde zase jsou 19" kola co nechceš. U Mazdy mi zatím víc vadí omezené kombinace motorů a převodovek.
Avatar - JDM
27. 1. 2013 23:02
přes mega
octavia ve full výbavě lehce přes milion se čtyřválcovým nafťákem a neuvěřitelných 110kw >:D >:D to chce ledovat a ledovat
Rozbalit vlákno
0
27. 1. 2013 23:02
Nevidím v tom problém,
kdo chce mít v autě hromadu blbostí, tak ať za ně zaplatí. Já v autě požaduju akorát centrál a elektrický okna. Třeba klimatizace je sice příjemná, ale zásadně zvyšuje spotřebu. Abych nezapomněl - LED denní svícení je samozřejmě taky nutnost, i kdyby to měly být jen přídavná světla - opět důležité kvůli spotřebě.
Rozbalit vlákno
4
28. 1. 2013 00:06
Re: Nevidím v tom problém,
LED denné svietenie samozrejmosť? >:D

Uvažuj - o koľko ti zvýši spotrebu svietenie obyčajnými stretávačkami? A koľko navrch asi zaplatíš za tie blbé LED-ky?

Denné LED-diódy produkujú rozptýlené svetlo, ktoré už pri zamračenej oblohe oslňuje vodičov protiidúcich áut (a to nehovorím o tej kope debilov, čo ešte aj podvečer jazdia len s LED-kami) a sťažuje odhad tvojej rýchlosti napríklad chodcom, ktorí sa chystajú presť cez cestu.

Pri použití denných LED-svetiel svietia len denné svetlá vpredu, koncáky nie, zozadu tým pádom voči rozsvieteným svetlám protiidúcich vozov zákonite oveľa viac splývaš s okolím.

Naopak, stretávačky smajú jasne definovaný smer lúčov takže neoslňujú, a zároveň s nimi svietia aj koncové svetlá, takže si lepšie viditeľný spredu aj zozadu. Navyše večer odpadá povinnosť akéhokoľvek prepínania svetiel a nie si vplyvom osvetlenia ani potenciálnym ohrozením okolia.

Z toho vyplýva, že denné LED-ky nie sú voči bežnému osvetleniu vozidla ŽIADNYM prínosom pre bezpečnosť, práve naopak, sú nepríjemné a potenciálne nebezpečné. Rozdiel v spotrebe paliva je prakticky nulový, nemáš šancu to zmerať ani prakticky využiť - nie je totiž čo. Kecy o nižšej spotrebe s dennými LED-kami sú BLBOSŤ, čísielka na papieri, ale nie v praxi.
Denné LED-svetlá nie že nie sú nutnosťou, ale vlastne ani nemajú opodstatnenie. Je to len móda, ktorá sa podporuje, lebo prináša istým záujmovým skupinám ďalšie zisky, to je všetko.

Ak je niečo v dnešnej dobe v aute potrebné (nechcem tvrdiť že nutné, pre niekoho možno nie), tak je to klimatizácia. V horúcich letách udržuje vodiča v kondícii a v podstatne bdelejšom stave, ako keď jazdí spotený a "uvarený" v tej plechovej krabici a nervózny sa nevie dočkať, kedy už bude na mieste...
A ten cca polliter paliva navrch za to rozhodne stojí.
28. 1. 2013 23:24
Re: Nevidím v tom problém,
Souhlas, v Rakousku tusim denni sviceni zrusili protoze to nic neprineslo, resp. nula k nule posla. Ohledne klimatizace to je uplne bez debat :yes:
28. 1. 2013 08:40
Re: Nevidím v tom problém,
Zásadně zvyšuje spotřebu? Prober se! V pařáku je mi opravdu milejší jet za 6 s klimou v režimu "auto" než se zapařenym zadkem za 5,7 >:-[] a odběr hlavních světlometů vs. LED nesmyslů, to je už opravdu v řádech "malýho panáka" na 100km. No tak jsme se zasmáli a jdeme dál.
29. 1. 2013 11:58
Re: Nevidím v tom problém,
Náhodou v 1.2 HTP každej miliampér dobrej. Šlápneš na plyn a zhasnou ti světla... >:D a můžeš bejt rád, že denní zadní nejsou povinný >:-[]
28. 1. 2013 01:23
zvlastni
Vtipne, ja nedavno koukal do ceniku noveho citroenu C5 a s 3.0 litrovym HDi vychazi v plne palbe taky kolem milionu, ale neni to rozdil jedne tridy?

Prijde mi docela podivne, ze za nektere prvky, ktere by mely byt samozrejmosti se priplaci - kolo, sklapeni zrcatek... A co ta cena za elektricky sedadla:-D
Rozbalit vlákno
0
28. 1. 2013 01:29
pro srovnani co je u jinych znacek ve stredni tride standard
[odkaz]
Rozbalit vlákno
15
28. 1. 2013 06:55
Re: pro srovnani co je u jinych znacek ve stredni tride stan
Tak když vemeš ceníkovou cenu u podobného motoru a přihodíš pár drobností z ceníku jsi nad milionem taky. Koukni jen na ceny příplatkové záruky. A to nemáš stejnou výbavu.
Takže kde je tady aspoň jeden konkurent s podobnou výbavou a nižší ceníkovou cenou?
28. 1. 2013 07:42
Re: pro srovnani co je u jinych znacek ve stredni tride stan
Model

nová i30 kombi TRIKOLOR 1,6 CRDi VGT (128); 6st. manuální 440 990 Kč
Exteriér a interiér

Barva - Metalická Aqua Blue 13 000 Kč
Kola - 195/65 R15 - 205/55 R16 •
Interiér - Béžový textil •
Standardní příslušenství

5 let asistenční služby v ceně
5 let kondiční prohlídky v ceně
5 let záruka bez omezení ujetých km v ceně
Elektrické ovládání oken předních a zadních
Program permanentní mobility v ceně
Typ pneumatik 195/65 R15
2 výškové reproduktory •
4 hlavní reproduktory •
Airbag řidiče a spolujezdce (vypínatelný) •
Alarm •
Antiblokovací systém ABS + EBD + brzdový asistent BA •
Asistent pro rozjíždění do kopce HAC •
Asymetricky dělená, sklopná zadní sedadla •
Automatické uzamčení vozu při rozjezdu •
Boční airbagy předních sedadel •
Celoplošné kryty kol •
Centrální zamykání •
Čalouněné výplně dveří •
Čtecí lampičky pro přední sedadla a odkládací schránka na brýle •
Dojezdová rezerva •
Elektrická zásuvka 12 V v zav. prostoru •
Elektricky ovládaná vnější zrcátka •
Funkce komfortního blikání - trojblik •
Funkce varovných světel při nouzovém brzdění •
Imobilizér •
Integrované rádio s CD přehrávačem (RDS, MP3) •
Krytá kosmetická zrcátka ve slunečních clonách •
LED denní světla •
Manuální klimatizace vč. chlazení schránky před spolujezdcem •
Nárazníky v barvě vozu •
Okenní airbagy pro přední a zadní sedadla •
Osvětlení přihrádky před spolujezdcem •
Ovládání audiosystému na volantu •
Palubní počítač •
Progresivní posilovač řízení •
Projektorové přední světlomety •
Přední mlhovky •
Regulace osvětlení palubních přístrojů •
Stabilizační systém VSM (Vehicle Stability Management) vč. protiprokluzového systému TCS •
Statické přisvěcování do zatáčky (ne s xenonovými světlomety) •
Středová opěrka rukou pro přední sedadla s úložným prostorem •
Tónovaná skla •
Úchyty pro dětskou sedačku (Isofix) •
Úložný prostor pod podlahou zav. prostoru •
USB & iPod & AUX port •
Vyhřívaná vnější zrcátka •
Výškově a podélně nastavitelný volant •
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče •
Zrcátka a kliky dveří v barvě vozu •
Příplatkové příslušenství

Disky kol z lehkých slitin 5 000 Kč
Dvouzónová aut. klimatizace s funkcí aut. odmlžování a s ionizérem vč. chlazení schránky před spolujezdcem 10 000 Kč
jen pro paket Parking
Integrovaná navigace včetně bluetooth handsfree 25 000 Kč
jen pro pakety Parking, Style a Premium
ISG (Stop & Go systém) - ne pro aut. převodovku a pan. stř. okno, max velikost kol - 16" 7 000 Kč
Paket Premium (obsahuje paket Style) 105 000 Kč
paket Style + 17" kola z lehkých slitin, pneu 225/45,el. parkovací brzda, zadní ventilační průduchy, el. sedadlo řidiče vč. bederní opěrky, př. xenonové adaptivní světlomety s ostřikovači, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, kožené čalounění sedadel, monitorování tlaku v pneumatikách
Panoramatické střešní okno (dvoudílné, přední část elektricky posuvná) 25 000 Kč
Jen pro pakety Parking, Style a Premium.
Šestistupňová automatická převodovka s možností sekvenční volby 40 000 Kč
Jen s motory 1,6i, 1,6 GDI a 1,6 CRDi.
Cena sestaveného modelu ::: 670 990 Kč
29. 1. 2013 07:02
Re: pro srovnani co je u jinych znacek ve stredni tride stan
A to je podobná výbava? Opravdu nechápu proč to sem dáváš, podívej se co je ve výbavě té OIII. Tomu to co jsi tu vypsal vůbec neodpovídá.
Nikdo z remcalů tu nedokáže napsat ani jednoho konkurenta se stejnou výbavaou za nižší cenu.
29. 1. 2013 07:46
Re: pro srovnani co je u jinych znacek ve stredni tride stan
Je to skôr rozumná a dosť bohatá výbava bez hovadín. Octavia ponúka veci, ktoré v nižšej strednej nebude chcieť asi nikto, tým pádom je to len bublina - príplatky k ničomu a teda aj miliónová cena len na papieri. Podľa mňa Octavia v intenciách tých dvoch modelov čo som sem dal bude v podobnej cene a bol by to rozumný vrchol mainstreamovej ponuky. Vyjmúc špecialitky akonapríklad RS. ;-)
29. 1. 2013 17:48
Re: pro srovnani co je u jinych znacek ve stredni tride stan
Takže je vlastně špatně že to škodovka nabízí? Zajímavá logika pro kritiku.
Je to tak že OIII nabízí něco co naprostá většina konkurentů nemá a nechá si to zaplatit.
30. 1. 2013 07:22
Re: pro srovnani co je u jinych znacek ve stredni tride stan
Prečo by to malo byť zlé? Príde mi to iba - zbytočné. Ak to preženiem, keby do Trabanta ponúkali elektróny, automatiku, štvorzónovú klímu a kožené sedadlá, myslíš, že by to k niečomu bolo? Podľa mňa je to čiste marketingová aktivita, s dosť rozpačitým účinkom...
28. 1. 2013 07:49
Re: pro srovnani co je u jinych znacek ve stredni tride stan
MOJE KONFIGURACE

Moje verze:
542 900 Kč Energy 1,6 dCi 96 kW/130 k FAP S&S Privilege
Moje preference :
Motorizace : Nafta
Exteriér
0 Kč Modrá Roy 460
Interiér
25 000 Kč Kožené čalounění šedá/béžová Alpaga / Interiér tmavá Carbone/béžová Alpaga
Moje doplňky :
25 200 Kč Bi-xenonové světlomety s funkcí MBL a s ostřikovači světlometů
3 100 Kč Systém kontroly tlaku v pneumatikách
1 300 Kč Předpříprava na alarm
2 500 Kč Asistent při rozjezdu do kopce
4 000 Kč Poloautomatická ruční brzda
25 200 Kč Elektricky otevíratelné panoramatické střešní okno
4 100 Kč Zatmavená zadní okna
3 000 Kč Zádržná síť do zavazadlového prostoru
15 200 Kč Zadní parkovací kamera s předním a zadním parkovacím senzorem
1 800 Kč Mapa Evropy
5 600 Kč Vyhřívaná přední sedadla s nastavitelnou intenzitou
10 000 Kč Rádio R-Plug&Radio+ systém Audio Bose® Bluetooth® s přehr. CD a MP3, USB vstup
13 700 Kč Navigační a komunikační systém Carminat TOMTOM

SHRNUTÍ
Všechny detaily vašeho vozu
ZÁKLADNÍ VÝBAVA
DETAIL VAŠEHO VOZU
VNĚJŠÍ VZHLED

Střešní lišty
Disky kol z lehké slitiny 17"
INTERIÉR

Polokožené čalounění tmavě/světle šedá
Kožený volant
AKTIVNÍ A PASIVNÍ BEZPEČNOST

ABS
ISOFIX - příprava pro upevnění dětské sedačky na zadních krajních sedadlech
Hlavové airbagy, zadní bezpečnostní pásy a signalizace nezapnutého pásu spolujezdce
Visio systém (varování před opuštěním jízdního pruhu a automatické přepínaní dálkových světel)
VIDITELNOST A OSVĚTLENÍ

Vnější zrcátka elektricky nastavitelná a sklopná, vyhřívaná, asférické na straně řidiče
Přední mlhové světlomety
LED denní svícení
KOMFORT

Tempomat s omezovačem rychlosti
Dvouzonová automatická klimatizace s 3 režimy nastavení + dešťový a světelný senzor
Pack modularité
Hands-free karta Renault
Elektrické ovládání předních a zadních oken, impulzní, s ochranou proti přiskřípnutí
Dělený zavazadlový prostor
Rezerva
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
ZÁKLAD VAŠEHO VOZU
Objem kapalin

60 Objem palivové nádrže (l)
Konfigurátor

6st. manuální Převodovka
- Služby
Ano Navigace
130 Výkon /k
Dvouzonová automatická klimatizace s 3 režimy nastavení Klimatizace
Energy 1,6 dCi 96 kW / 130 k Motor
Ano Střešní okno
Ne Multimédia
Ano Tempomat
Elektronický stabilizační systém s asistentem při rozjezdu do kopce ESP
96 Výkon /kW
Disky kol z lehké slitiny 17" "SARI" Kola

Doporučená cena : 682 600 Kč s DPH
Cenové zvýhodnění: 55 000 Kč
Výsledná cena : 627 600 Kč s DPH
Avatar - guze
28. 1. 2013 19:27
Re: pro srovnani co je u jinych znacek ve stredni tride stan
Srovnatelné bude spíš toto [odkaz]
29. 1. 2013 07:04
Re: pro srovnani co je u jinych znacek ve stredni tride stan
To není srovnatelná výbava.
29. 1. 2013 07:46
Re: pro srovnani co je u jinych znacek ve stredni tride stan
Samozrejme. ;-)
28. 1. 2013 11:33
Re: pro srovnani co je u jinych znacek ve stredni tride stan
Nevim proc bych nemohl srovnavat citroen se skodovkou. Krom toho C5 se v testech srovnava vetsinou se Superbem. Jde o to ze Octavia pri stejne cene nabidne o neco min, at uz motor a nebo nesrovnatelne jiny podvozek. Zpracovani a ostatni veci budou asi podobne a u citroenu se uhada urcite jeste lepsi cena nez u Octavie. To ze jsou ted francouzi v krizi je jasne, ale nerekl bych, ze je to horsi auto. Jen jim to ted moc nevychazi:D
28. 1. 2013 09:03
Re: pro srovnani co je u jinych znacek ve stredni tride stan
Tak někdo to musí honit výbavou,aby to vůbec někdo kupoval... Někdo si může dovolit za to nechat zaplatit... U BMW,Mercedesu a Audi to máš taky tak... Ale nemůžeš srovnávat Citroena se Škodou ;-)
Avatar - Andromeda
28. 1. 2013 10:07
Re: pro srovnani co je u jinych znacek ve stredni tride stan
Někdo taky přemýšlí , a jiný ne ... Ještě že jsi tady , aby jsi nám vysvětlil , proč ta cena v nižší střední za typický mainstream Simply Clever -> určitě nebudeš sám , ještě bude jedno humorné školení na téma koupě nového auta ... Jednou za čas sem člověk koukne , a hned ví, proč si dát zase pauzu ...
Avatar - guze
28. 1. 2013 19:24
Re: pro srovnani co je u jinych znacek ve stredni tride stan
Přesně, už zase můžeš jít Marcel, vůbec si tady nechyběl ;-)
Avatar - šmoula nešika
30. 1. 2013 08:23
Re: pro srovnani co je u jinych znacek ve stredni tride stan
Jenže C5 už je na trhu nějaký ten pátek.
28. 1. 2013 07:08
Octavia nebo Tuareg?
Tak nevim, informace že se dá octavia koupit za mega je spíš k pláči než k čemu koli jinému ... Tohle není moc dobrá reklama. Schválně srovnejte:
Touareg Nomad 3,0 TDI V6 BMT 8TT Diesel 3.0l / 150kW / 204koní Tiptronic 8st. autom
A cena 999.000,- Kč, tak kdo jde ještě pro škodovku?
Rozbalit vlákno
14
28. 1. 2013 07:27
Re: Octavia nebo Tuareg?
Ten kdo chce plně naloženou škodovku a ne Touarega v provedení holobyt.
28. 1. 2013 08:18
Re: Octavia nebo Tuareg?
Tak proč to sakra ta redakce dělá, když je (dle spousty diskutérů) placena z MB.....
28. 1. 2013 09:04
Re: Octavia nebo Tuareg?
On se nejmenuje Nomad jen tak ze srandy ;-)
Avatar - Ham.
28. 1. 2013 10:07
Re: Octavia nebo Tuareg?
jak vidno tak i kdyby se jmenoval Nýmand tak některým natvrdlíkům to stejně nedojde. :-)
Avatar - Emel
28. 1. 2013 10:32
Re: Octavia nebo Tuareg?
Hm, a co by jim vlastně mělo dojít? Že je Touareg špatné auto?
28. 1. 2013 13:09
Re: Octavia nebo Tuareg?
Jistě že ne... Ale když ho dovybavíš na úroveň této Octavie, budeš zase na 1,5M. Nehledě na to,že Nomad ani takto zdaleka dovybavit nelze!!! ;-)
Avatar - Ham.
28. 1. 2013 15:29
Re: Octavia nebo Tuareg?
:yes: přesně tak.
Avatar - Emel
28. 1. 2013 21:14
Re: Octavia nebo Tuareg?
No dobrá, ale to nebyla podstata námitky... Touareg je jen další příklad toho, jaké auto lze za tu cenu mít. Koukal jsem na výbavu... přihodíš xenony, vyhřívané sedačky a parkpilota a je to celkem solidní auto.
Avatar - Johny.Rico
28. 1. 2013 11:44
Re: Octavia nebo Tuareg?
Měli tam dát rovnou "Homeless," pak by to bylo vše jasné :-)
Avatar - guze
28. 1. 2013 16:19
Re: Octavia nebo Tuareg?
Jó proč to nesrovnat, vždyť se dneska lidi normálně rozhodujou mezi velkym SUV a autem nžší střední >:D
Avatar - Emel
28. 1. 2013 21:23
Re: Octavia nebo Tuareg?
Asi stejně často, jako si za milion koupí Octavii... je nutné brát to s nadhledem, je to spíš takové hraní si s konfigurátorem pro demonstrování možností než reálná konfigurace, což je i v článku zmíněno.
Avatar - guze
28. 1. 2013 22:22
Re: Octavia nebo Tuareg?
Tak tak :yes:
29. 1. 2013 08:14
neni to moc
Zajímalo by mě, kdo ze zdejších kritiků v tom autě třeba jenom seděl. Když jsem v něm seděl já /verze 2,0TDI DSG ELEGANCE/ a viděl jsem tu spoustu místa na sedadlech, velikost auta jako takového, přijde mi cena naprosto OK. Naopak si myslím, že škodovka tentokrát konečně chce adekvátní peníze. Je totiž třeba si také uvědomit, že mám auto téměř velikosti superbu. 'Chápu, že od klávesnice se věci jeví jaksi "jinak" :-)
Rozbalit vlákno
35
Avatar - Barrichello
29. 1. 2013 09:26
Re: neni to moc
Zkus si příště sednou do něčeho o dvě katogorie výš, a pak nám přijd vyprávět o místu.

Za mega se dá koupit V8 Camaro, sice úplně jiná katoegorie, ale čistě když vezmeš to co se za mega dá koupit......tak jen patriot, člověk co chce před dělat před okolím chudáka nebo šílenec si koupí totálně nabušenou oktávku....

Jinak seznam příplatkový výbavy je směšný, zásuvky, lampičky, isofix, vyhřívaný sedadla atd - to maj jiný káry v základu :o)))
A rozepsat tímhle stylem výbavu některých aut, je to na 3 A4ky
29. 1. 2013 09:49
Re: neni to moc
A proč to srovnáváš takto ? V tom je právě jádro pudla. Jasně, že máš pravdu a v autech o 2 třídy víš bude více místa. To je přece správně. Ale napiš mi jedno konkrétní auto, kde je víc místa ve stejné třídě jako je Octavia. O tom to je.
Ke camaru : je to úplně mimo. Že by zákazník Octavie, který koupí TDI šel do V8, to asi ne ? Za mega bude Octavií několik kusů přímo ve škodovce. Takže tohle srovnání taky kulhá. Spíš je to tak, že ten, co bude kupovat auto za mega, tak nekoupí Octavii, ale bude koukat o třídu víš.

Můžeš konkrétně napsat, jaký lampičky, isofix jsou na příplatek. Myslím, že jsou v základu. Vyhřívaná sedadla, jsou bez příplatku. Nevidím problém. Jiný káry to maj v základu a Octavia taky :-)
Avatar - NSA
29. 1. 2013 10:02
Re: neni to moc
Pokud jde o ty ISOFIXy tak standartně jsou pouze vzadu... "
Příprava pro uchycení dětské sedačky s bezpečnostním systémem "ISOFIX" na sedadle spolujezdce (LHD)" je za 900 ,- a to dokonce i ve výbavě ELEGANCE
Avatar - Emel
29. 1. 2013 10:02
Re: neni to moc
U spousty aut to nejde vůbec, 900 je rozumný příplatek, v tomhle nevidím problém.
Avatar - NSA
29. 1. 2013 10:07
Re: neni to moc
Kolega se ptal jaký ty ISOFIXy jsou za příplatek ? :-)

Mě jde spíš o ten systém příplatkové výbavy - vytáhnout ze zákazníka co nejvíc. Když jsem zkusmo přidal "Bi-Xenonové světlomety + AFS + LED denní svícení s dynam. regulací sklonu a výsuvné integr. ostřikovače světlometů " tak jsem MUSEL ještě přidat " Přední mlhové světlomety černé za 500,-" a "LIGHT ASSISTANT" s "DAY LIGHT", osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu" za 5300,- takže rázem za to že chci POUZE mít na autě Bi-Xenony je cena o dalších 5800,- vyšší - což mi nepřijde vůči zákazníkovi fér. :no: Jinak Octavia III je pěkné auto.
29. 1. 2013 10:08
Re: neni to moc
OK. Sedadlo spolujezdce pro mě není podstatné, tak bych dítě nedal. Proto to neřeším. Navíc, nevím u jakých aut je vzákladu.
Avatar - NSA
29. 1. 2013 10:11
Re: neni to moc
Ani já nevím kde to je neboť mě to také nezajímá - pouze jsem odpovídal na otázku >:D
29. 1. 2013 11:13
Re: neni to moc
A kdyby vaše manželka jela autem sama s miminem, dá si ho radši dozadu?
Nevím jak to máte, jen se ptám.
Avatar - NSA
29. 1. 2013 12:00
Re: neni to moc
No tak na to neumím odpovědět neb nejsem ženatý a nikdy ani nebudu,max. registrovaný ale ani tak se mi nepoštěstí ono dítě vézt v autě >:D
Avatar - Emel
29. 1. 2013 14:13
Re: neni to moc
Za mě - rozhodně dozadu. Dokonce si nejsem jistý, jak velká sedačka vůbec smí na přední sedačce být z bezpečnostních důvodů. Vím že se tam dá dát vajíčko proti směru jízdy při vypnutém airbagu, ale normální sedačka na isofix nevím nevím.
30. 1. 2013 16:14
Re: neni to moc
vyhláška řeší usazení dětí obecně, sedačka může být umístěna kdekoliv ve vozidle, platí pouze, že pokud pokud umístíš na přední sedadlo sedačku v protisměru, musí být deaktivován aibag na této sedačce. Pokud to vozidlo neumožní, nesmíš tam sedačku v protosměru umístit. jiné omezení není. Má-li na předním sedadle sedět dítě menší než 150cm, mladší 12let, musí být vybaveno odpovídající sedačkou (a to i v případě, že váží více než 36 kg - nebo tam nesmí sedět). v případě sedačky ve směru jízdy se aibag samozřejmě nedeaktivuje. Jiná omezení ve vyhlášce nejsou.
Avatar - white label
29. 1. 2013 23:27
Re: neni to moc
To je dobře, že je zrovna tohle za příplatek i v nejvyšší výbavě, kdo to chce ať si to koupí, ale pokud to nechci/nevyužiju, proč by mi měl někdo (v jakékoli výbavě) nutit mít tam zbytečné dvě drátěné oka navíc. U sedadla spolujezdce totiž nejde isofix úplně dokonale ukrýt.
Avatar - Emel
29. 1. 2013 10:02
Re: neni to moc
Být největší z malých, to je zvrácená logika... zákazníka nezajímá, které auto je největší z kompaktů a které naopak nejmenší ze střední třídy. Výš?
29. 1. 2013 10:17
Re: neni to moc
Moc tomu, co jsi napsal nerozumím. Nicméně mě nejde o to, že bych Octavii koupil protože je největší ve své třídě. Beru to jako plus a jeden z argumentů. Mám 186cm a když si sednu do Octavie sám zasebe (kde mimochodem vůbec nejezdím) mám místa akorát. Takže, když pak vezmu ceník a porovnávám s konkurencí, jsou to jasné plusové body. Co je pro mě naopak zásadní je kufr. 3 děti a manželka toho potřebují :-)
29. 1. 2013 11:57
Re: neni to moc
Jak veľké deti?
Avatar - NSA
29. 1. 2013 12:01
Re: neni to moc
No podle logiky pisatele minimálně jedno dítě již dosahuje výšky 186 cm jako on. Takže se mu za taťkou pohodlně sedí :*) ;-)
29. 1. 2013 12:14
Re: neni to moc
S dětmi to nemám jednoduché. Mají 3, 8, 19 let. Takže jedna klasická dětská sedačka, jeden podsedák a 19 syn, který má jak psal NSA 186cm. Pokud mají sedět pohodlně, by samozřejmně bylo nejvhodnější SUV (občas mám možnost si na delší cestu půjči Alhambru, kde jsou vzadu 3 plnohodnotná sedadla) tam je místo akorát. Ale na takhle velký auto nemám prachy. Takže výsledek je 2 sedí pohodlně, třetí za trest :-) moc pohodlí nemá, ale je pohodlně připoután, takže v bezpečí. Nemašel jsem auto v ceně Octavie, kde by bylo víc místa v příčném směru na zadních sedadlech. Pokud teda chci auto klasické koncepce, nikoliv MPV, SUV apod.
30. 1. 2013 07:31
Re: neni to moc
19-ročný chlap sa počíta za dospelú osobu, nie? Takže vozíš (vrátane seba) troch dospelákov a dve deti.
SUV najvhodnejšie nie je, to je tak trochu omyl. Tieto vozy sú síce namohutnejšie, ale málokedy ponúkajú viac miesta ako klasika na cesty, aj keď výnimka sa tiež nájde.
Ja som krátko vozil v Octavii Tour tri deti - 5,7 a 9 rokov, a vošla mi tam jedna solídna autosedačka a dva podsedáky, plus som ich všetkých troch musel pripútávať ja, pretože boli na seba tak natlačení, že sa k zámkam bezpečnostných pásov nedalo len tak dostať. V novej Octávke môže byť miesta viac, ale tiež žiadne terno.
Na MPV tiež nebolo dosť peňazí, tak som zostúpil o pol úrovne nižšie. Kangoo zvláda denné jazdenie aj dovolenky a miesto na šírku je vzadu kráľovské. Klasické auto som zamietol, ešte pekných pár rokov by som sa musel zohýbať dozadu k deckám a to by mi moja chrbtica neodpustila...
30. 1. 2013 16:25
Re: neni to moc
jojo vyjímka, třeba Mercedes třid R... To by se dalo brát jako SUV, ne? To bych si nechal líbit... :-!
30. 1. 2013 16:23
Re: neni to moc
tedy diskutujeme tu o oktávce za mega... za ty prachy mášk senzačně vybavený S-MAX a všude dost místa. Pokud chceš kompaktní MPV v cenové relaci srovnatelné s Octou, tak co třeba C4 Grand Picasso, či P 5008 (3 plnohodnotná zadní sedadla s isofixem a kufr někde jinde). Nebo Mazda 5, Touran, ale tym už ty zadní sedadla nejsou úplně ono.
Upřímně - pokud je to auto pro velkou rodinu primárně určené jako rodinné, pak je lepší zamířit do třídy pro rodinu, než si koupit předražený kombík.
29. 1. 2013 12:08
Re: neni to moc
Dát do Octávie 3 sedačky vedle sebe a zavřít dveře to je zážitek. nehredě na to, že isofixy jsou tam jen 2. A 3 dospělé/skoro dospělé děti budou považovat cestu na zadním sedale octavie za trest, pokud bude delší než do nejbližšího nákupního centra.
30. 1. 2013 07:33
Re: neni to moc
Faktom tiež je, že sedačky s Isofixom u nás patria takmer k luxusnému tovaru - v praxi vidíš väčšinou sedačky pripútané bežnými pásmi. Ale inak máš pravdu.
30. 1. 2013 09:19
Re: neni to moc
No to bych neřekl, v kategori 15-36kg je rozdíl v ceně mezi sedačkou s isofixem a bez něho pár stokorun (sám vlastním 2xRomer Kidfix s isofixem), pokud vůbec. v kategorii protisměrných a kategorii 9-36 je to horší, toť pravda. Já v tom vydím výhodu v případě, že sedačka nemá vlastní pás. Pak to má smysl, protože nemusíš přemýšlet o tom, že prázdná sedačka musí být zapnutá (už jsem ji viděl proletět čelním sklem a řidič může hovořit o velkém štěstí, že mu nezlomila vaz). Na isofix nedám dopustit, ale na předním sedadle se bez něj obejdu. (ještě by ho měli nabízet na sedadle řidiče >:D )
Avatar - Emel
29. 1. 2013 14:20
Re: neni to moc
No ty jsi se ptal Ale napiš mi jedno konkrétní auto, kde je víc místa ve stejné třídě jako je Octavia. O tom to je.

Ale pokud můžeš mít za stejné peníze auto o třídu větší, pak se tato výhoda vytrácí. Stejně tak tu kdosi kdysi vychvaloval Fox s tím, že je to největší miniauto na trhu... ale nevadilo mu, že běžný subkompakt stojí stejně a je ještě větší.
29. 1. 2013 15:22
Re: neni to moc
To beru. Jenže pořád nevím, jaké auto s běžným 4 válcem a naftou je větší. Teda je pravda, že článek sám o sobě je zavádějící, protože Octavii za mega si neobjedná nikdo a pak to samozřejmně svádí srovnávat. Mám teď Octavii, chci zůstat u podobného praktického typu auta, tzn. žádné výstřelky a nevím, co konkrétně by mohlo být lepší. Jde mi o běžné užitné vlastnosti.
Avatar - Emel
29. 1. 2013 17:25
Re: neni to moc
Třeba Mondeo.
29. 1. 2013 10:45
Re: neni to moc
Za mega se dá pořídit Caterham a nebo abych se držel ve tvém světě, tak klidně 911 turbo.
Avatar - Emel
29. 1. 2013 14:16
Re: neni to moc
Myslíš jako ojetina?
29. 1. 2013 15:04
Re: neni to moc
U 911 samozřejmě.
Avatar - Emel
29. 1. 2013 15:07
Re: neni to moc
Hm, nojo, a nebo taky ojetého Rollse... o něco více ojetého..
29. 1. 2013 15:11
Re: neni to moc
Bože za mega se dá koupit trojkový BMW či Cčko mercedes, kterej bude mít v základu takový věci, který si v ochcávce můžeš jen tvrdošíjně přát (třeba pořádnej motor >:D ) A v nejhorším bude za tyhle peníze "lehce zajetej".
Avatar - Emel
29. 1. 2013 17:28
Re: neni to moc
Nemůžeš srovnávat cenu ojetiny s ceníkovou cenou nového auta, to prostě nedává smysl. Stejně jako nevidím žádný smysl říct, že za cenu nové plně vybavené Octavie lze mít starou 911... starou 911 lze mít i za cenu poloviční.
30. 1. 2013 09:32
Re: neni to moc
hm, ceníková cena třeba 320d xDrive je cca 830000, v současné době je třeba v nabídce JOY paket zdarma(xenony, elektrický sedadla, navigace, bezklíčové startování). Pořád mám pomalu 200tis na nějakou výbavičku navíc, pořádnej motor se 150kW a xDrive... Můj názor - Oktávku za mega by si nekoupil ani GTi, ani žádný jiný soudný člověk. Když budu mít rozpočet na auto kolem milionu, rozhodně nebudu zákazníkem škodovky. Prostě to je ceníková výbava a pokud ji budou chtít v ochcávce někdy prodat, budou ji tam muset prostě namontovat ale nebudou si moct dovoli říct si za ní o peníze. Tak to prostě je. Každé auto má svoji cenu a milion za oktávku je trochu mimo mísu.
29. 1. 2013 15:08
Re: neni to moc
teď přijde nějtěžší kalibr - kufr >:D
Avatar - Kuban
29. 1. 2013 16:54
Nekoupitelné
zjistil jsem, že Octávku nekoupím...

Nejen, že má v doplňkové výbavě mnoho věcí, které jsou u konkurence tak nějak samozřejmostí, oni ještě mají spoustu věcí absolutně nelogicky podmíněné výskytem výbavy jiné!!!!

Jako sorry, ale vypěnil jsem když sem si chtěl do svého budoucího vozu přidat adaptivní bixenony....
Hle na následující obrázek. Podotýkám, že už jsem jednou konfigurátoru vyhověl, a musel si dát nutně nezávislé přední mlhové světla jinak můžu na xenony zapomenout (To bych normálně žaloval, protože to postrádá smysl VOLITELNOSTI!!!!!!!!!!!)

[odkaz]

tak fajn 3500Kč sem do toho dal, ted na mě vyletí, že si musím osvítit interiér světýlkama, asi že sem tuner nebo co, za 5tisíc jinak xenony prostě nebudou.... O travel packetu se nezmiňuju, to by dal za 63tisíc jen * a ani by ho neomlouvalo že by byl miliardář !!!!!

a to je přesně ono, předražená výbava a ještě podmíněná předraženýma zbytečnostma!!! Díky bohu Fiate a Alfo, že nejste takoví *.... Teď už se mi zdá koupě Gulietty opravdu dost na místě, když tak koukám na ty ceny co za tu Oktu chcou!!! A nebo půjdu do ciroenu s hydropodvozkem a na tyhle bastly alá VW se fakt vyprdnu... :-)
Rozbalit vlákno
3
29. 1. 2013 17:15
Re: Nekoupitelné
Včera jsem si to stavěl, tak jsem koukal, jestli se něco nezměnilo.....a mě to připadá OK. Jde totiž o to, že ty natáčecí mlhovky jsou potřeba ke správné funkci xenonů (přisvicují do zatáčky). Jediné, co nechápu, proč musejí být černé >:-[] . černé jsou za 500,- takže to nebolí. Taky jsem googloval travel paket a zjistil, že je napojený na navi. Takže bez dat z GPS ty přístroje prostě fungovat nebudou :'-( . Ještěže je to volitená výbava. Takže to nemusím volit.
Jinak Gullieta je krásný auto. Kámoš ji má a můžu se na ni dlouho koukat. Jízdní vlastnosti taky super. To auto mě "nutilo" jezdit rychle :-) . Ale praktická moc není. Bohužel, vždycky je něco za něco :-( , tedy v případě guliety krásný auto, do kterýho se nevejdu. Nebo bych musel prodat děti :-) , nebo manželku, nebo oboje ?? :-)
Avatar - Kuban
29. 1. 2013 18:30
Re: Nekoupitelné
tak ona Julča na rodinné cestování ještě jde, pokud jsou děcka malé, ale já rodinu ještě dlouho neplánuju ikdyž co já vím... Ona oktávka v liftbeku taky není pro rodinu extra výhra....

Za vůz střední nižší chce Škoda opravdu ranec peněz... Abych se mohl zbavit svého střepu, jít na adekvátně jedoucí auto s adekvátní výbavou, začínám na 480tisících ..... to je docela ostuda.... ;-\ ale budiž, akční ceny s tím zacloumaj.....

Jinak Jůlie je právě v té cenové kategorii kolem 600tisíc a je Octě silně konkurenceschopná, a to je Jůlie v základu velmi drahá.... Ale jezdí to prostě skvěle....

Teď mám ale kvůli těm cenám oktávky silné dylema že se na to vyprdnu a půjdu do pežota 208.... V plné výbave sem sice na nějakých 450tisíci, ale pro mé skromné potřeby to vystačí... Užitná hodnota diametrálně jinde než tady....... Prostě, octa se nedá v základu pořídit....

Asi budu muset nakonec zabrouzdat do vybavených nižších kategorii do těch 450tisíců... Bude to pro svobodného člověka vozící občas pasažéry mnohem rozumnější, zábavnější a výkonější ...

i ta fábie se dá za 300tisíc pořídit velmi dobře vybavená
30. 1. 2013 09:45
Re: Nekoupitelné
V předposledním odstavci jsi to napsal přesně. Před 10 lety bych to napsal taky, teď už bohužel nevybírám auto jen sám pro sebe.
Avatar - autista
29. 1. 2013 18:28
Stěrač
Nevidím u ŠKODA žádný pokrok směrem k zákazníkovi, když od OCTAVIA I, přes facelift, OCTAVIA II až k OCTAVIA III pořád stojí zadní stěrač i v nejvyšší výbavě 2700Kč. To mi teda řekněte, jakého mají nákupčího stěračů, že není schopen srazit cenu za 17 let tak, aby jej ŠKODA mohla nabídnout, řekněme za 1700Kč, koncovému zákazníku. Toto je odírání. Mělo by to být zdarma. Tak jako na párku v rohlíku, jestli si dám, kečup, horčici, dohromady, nebo jedno z nich, nebo nic, tak mě stojí párek v rohlíku stejně.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
29. 1. 2013 21:10
Re: Stěrač
Ovšem ptejme se... je to fér, když člověk bez hořčice zaplatí stejně jako ten s hořčicí i kečupem? Není to náhodou tak, že ti nebozí kupující bez hořčice dotují párky pro ty nenažrance, co si tam dají nakydat všechno? Proč by měli tito dostávat suroviny a práci zdarma? To je přece v rozporu s kapitalistickými principy... ;-)
Avatar - Ham.
29. 1. 2013 22:35
Re: Stěrač
Nebyla lepší 105tka, tři výbavy, tři pevné ceny, zlatá Mototechna.
>:-[]
Avatar - white label
29. 1. 2013 23:31
Re: Stěrač
Jj, když pomineme "výbavu" SP, měla 105ka tři stupně výbavy (S, L, GL). >:-[]
Avatar - Ham.
30. 1. 2013 00:05
Re: Stěrač
Co to je SP? Smrt Pražákům?
30. 1. 2013 07:41
Re: Stěrač
Užitkáč bez zadných sedadiel, pásov a vnútornej výbavy dverí.