Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Videomagazín: Ford Fiesta EcoBoost, ojetá Honda CR-V, Škoda Rapid na LPG

28 komentářů

GTI
Ten přechod od CLA k CR-V, to je studená sprcha 😄 Je to tedy jasné, CLA je kompaktní král roku, auto, jemuž se***vat za volantem můžeš těžko v neoprénových cvičkách z asijské tržnice... Mistrovský kousek.

A fiesta? Barva, přední maska, chromová lištička na bočních oknech, přístrojovka, všechno špatně. Zlatá Fabia... A zlatá ásedmička, péro roku.

Magazín má švih, cením komentáře.

P.S. Co tedy s tou náušnicí? Chlap s náušnicí, to je přesně to samé, jako ženská s knírem. Všechno se dá pochopit, tetovaná předkožka, kroučky od klíčů vetknuté do podkolenních jamek, depilace hýždí, koneckonců možná i poloviční kastrace. Ovšem náušnice na chlapovi, to se na mně nezlobte, to nejde... Prostě nejde. A na veřejném videu už vůbec ne.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Nemecka premie v zakladu s manualni klimou a priplatkovou metlou, to je studena sprcha >😁 Cesko-nemecka skoro-premie asi proto nenabizi ani to, pac je to vlastne jen skoro premie >😁
Krasne se poslouchala ta oda na spolehlivost motoru Honda. Jen bylo zbytecne tocit se pul testu na nesmyslne cene filtru, ktery se v autorizovanem servisu sezene za 25 tis. Misto toho mohl tester podat info o kombi-spotrebe, ktera oproti I-CTDI klesla o litr a na pripadny DPF si vydela nizsi spotrebou. Filtr je oproti nekterym nekvalitnim evropskym vyrobcum dozivotni. I-DTEC patri svymi vlastnostmi ke spicce na trhu.
Fiesta se spotrebou radoby moderniho turbomotoru 6-7litru to je rovnez studena sprcha 8-s

Nad svihem magazinu a komentari muze posluchac jen 8-s

Jinak s PS souhlas, byla to eskadra a automagazin jsem videl jen do pulky. Na zbytek uz chybela sila 😒
Bobo(CZ)
No tak buď chlap a mrkni se i na tu druhou půlku 😉
Avatar - Choochoo
Choochoo
Snad zitra, dnes uz fakt neni ani chut 😉
Nagano
No já ti nevím...u Fiesty řekli 6 - 7 litrů, že je špatně a u Rapidu řekli, že se dá jezdit za 6,5 litru a to je v pořádku? Něco mi tady nesedí...trochu té objektivity by to chtělo...
MariAchi
Možná by to chtělo i trochu uvažování v kontextu.
Zatímco Rapid nebyl presentován jako nějaké extra úsporné auto, tak Fiesta s tříválcem ano.
Navíc Ford chce za Fiestu s turbo tříválcem docela vysokou cenu a výměnou slibuje úsporu na provozních nákladech, což není pravda.

Ale už vzhledem k tomu, žes tu vytasil Rapida je mi jasné, že ti šlo jen o kopanec do Škodovky, to je dneska IN, že?
Avatar - Aladeen
Aladeen
CLA kráľom ? Veď je to malé , drahé, nepraktické a zo zadu vyzerá ako čínska napodobenina :no:
Avatar - happy_driver
happy_driver
Ked chces nieco prakticke, kup si Peugeot Partner..... :no:
Avatar - Aladeen
Aladeen
Neide mi o 1500l kufor , ale o to aby sa tam zmestili aspoň 4 cestujúci a nie 4 liliputi 😉
Avatar - Atlis
Atlis
ked chces auto, do ktoreho sa zmestia 4 cestujuci, kup si c-klasu 😉 CLA je "maly" sedan. zadne sedacky su pre deti a mensie zeny.
MariAchi
Samozřejmě zákazníci MB mají na výběr a pokud potřebují do auta narvat 4 hrochy, mohou si koupit něco krapet většího.
CLA je tu pro ty, kteří chtějí CLA, ne pro ty, co chtějí GL - pro ty je tu (světe div se) GL.
MariAchi
Jo, má to švih.
Žádní "odborníci" v podobě neholenejch uřvanců, kteří vypadaj, jakoby právě vylezli z kombajnu, žádné rádoby testy v podobě hraní hokeje se čtyřkolkami, ale auto za autem, fakt za faktem.
A ta náušnice...Holt bylo hodně kluků, co chtěli v pubertě rebelovat s náušnicí, za volantem olítané herky z bazaru. A někomu to vydrží na dlouhá léta >😁
Avatar - Aladeen
Aladeen
Tá vaša zvučka znie ako keby mala vyvolávať epileptický záchvat :no:
Frantizsekk
Znelka zni jak z prvni poloviny 90. let, s tim by meli neco udelat. Mozna, ze se snazi napodobit Vecernicka, kdo vi.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Mě se ten facelift tý Fiesty prostě nelíbí.
Frantizsekk
Ford tape uz dlouha leta. FF II pred liftem byl posledni hezky ford.
Avatar - Atlis
Atlis
no na to, ze ta dlouha leta tape, sa slusne predava... a okrem toho ten litr velmi slusne jazdi 😉
Frantizsekk
Prodeje, jizdni vlastnmosti a design jsou tri ruzne veci. Takze nasmeruj svoji reakci trochu lip.
MariAchi
:yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Končící Mondeo nebo S-max taky nevypadjí zle.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak zrovna Rapid TSI na LPG je výživné téma a takhle odfláknuté jen na kalkulačku místo reálných dat. Co je to za systém? Kdo jej vyrábí? Je potřeba jezdit na benzín nebo to umí i starty jako přímý vstřik LPi od Vialle? Co pal. PC? Jak to zvládá? CO dynamika? Ve vyšších otáčkách jede na LPG nebo benzín? Co srovnání dynamiky s 1,6 TDI?

No odfláknuté... proč vám to vůbec pučují?

Čekal jsem 12 minut videa zbytečně na Rapid TSI LPG, protože se nedá video posunout... 8-s :no: :no: :no:
pargi
Až se nabuffruje, dá se to i posouvat 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Obecně vzato, všechny novinářské testy LPG jsou "odfláknuté", protože novinář jede LPG autem maximálně jednou za rok a je to pro něj španělská vesnice 😄
Konec konců, Rapida LPG si stejně málokdo koupí, protože riskovat u motoru TSI ztrátu záruky (dnes často i pětiletou), to se nemusí vyplatit. Můj názor je, že pokud nanbídnou na evropském trhu Rapida 1.6 16V (zatím je určen pro mimoevropské trhy), tak je to auto pro LPG přestavby passé.
Avatar - fuckerik
fuckerik
Zdravíčko, celý díl se mi líbil a hlavně reportáž o motoru v Hondě mě upozornil na neznámé 😄 Chtěl bych se ale zeptat, zda-li i někomu jinému nejde přesouvat posuvník videa dopředu - ani v IE ani v Chrome? Díky a jen tak dále
pargi
Musíš nechat nejdřív celé video načíst, pak můžeš s videem hééébat 😄
Camry
chlapi máte všichni zánět spojivek ? Příště prosím bez brýlí.
MariAchi
>😁 :yes:
Philipp.
Jde vám tam přepnout kvalita videa na vyšší? Já tam mám na tvrdo SD360p a nejde mi to dát na vyšší ;-\