Téma vodíkových vyvíječů pokoutně montovaných do aut kolem nás chodí již pár let. Nesmírně populární jsou tato zařízení v sousedním Polsku, ale v poslední době se rychle šíří i mezi českými motoristy.
Tak teda zijem v PL od 2005r a nepocul som, ze by to tu bolo "nesmirne popularne." Nesmirne popularne je tu radio CB, LPG ale urcite nie hovadina s vodikom.
HHO generátor se nepoužívá na zvýšení výkonu, ale na snížení spotřeby. Úplná sestava je generátor HHO, nádržka na vodu, regulátor proudu (může regulovat i podle otáček motoru či zatížení. Navíc se používá jako regulátor spínaný zdroj, který posílá pulzně šířkovou modulací o frekvenci cca 5kHz proudové impulzy a generátor pak funguje lépe. Ale je potřeba ještě jednu důležitou součástku a to je oblbovač signálu lambda sondy. Po přidání HHO do sání totiž dochází ke snížení emisí a tak lambda sonda zvyšuje množství paliva. Proto je potřeba uměle zvýšit informaci z lambda sondy, aby motor nezvyšoval množství paliva. Pro rejpaly, co si myslí, že je to perpetum-mobile uvádím, že se vodík pouze přidává ke standardnímu palivu a pouze zlepšuje hoření. Jinak HHO se nepoužívá jen v autě, ale používá se i jako generátor plynu pro ohřev domu.
Je to sice už poněkud po presentaci článku, ale přesto že pánové podnikli dost pro ověření zda HHO v motoru je funkční, žádný z testujících se nezajímal o skutečné měření
spalného tepla vodíku s kyslíkem. V porovnání s benzinem a naftou jde totiž o radikální
nárůst při smíchání s těmito palivy viz tabulka z Wiki:
Spalné teplo u některých běžných paliv (vyšší hodnota)
Palivo kJ / g kcal / g BTU / lb
Vodík 141,9 33,9 61,000
Benzín 47.0 11.3 20,000
Motorová nafta 45.0 10.7 19,300
Dále by bylo záhodno vědět, že vodík se pohybuje nadzvukovou rychlostí 1300m/s
a proto je jeho účinek při spalování tradičních paliv tak vehementní a dokonalý.
Tolik k osvětě.
Já sám se elektrolýzou zabývám už přes osm roků. Nepatřím k těm, kteří preferují sebechválu a mají potřebu se chlubit. Čas od času mi to však nedá a musím něco k něčemu říci, jako nyní. Jezdil jsem VW T4 tdi a podařilo se mi jezdit na neuvěřitelné 2,5l/100km. Protože jsem ale experimentoval se všemožnými chemikáliemi a řídícími jednotkami, odešla mi originál Váha vzduchu a oddělal jsem turbo. Nicméně jsem si dokázal, že přidávání HHO plynů do sání motoru je velice funkční a účinné.
Dnes mám jinou T4 a také jezdím 20let starého opla, ten baští namísto 7l, 5l a jsem spokojený. Už neexperimentuji, ale používám svůj ustálený vývojový typ a nejen že spořím palivo, ale také motor, motorové oleje a motory mají skvělý zvuk a výkon. Kdyby mi stařečka opla nebylo líto, jezdil by klidně 160kmh. Jezdím ale nejvýše 120 - 130kmh a užívám si případnou akceleraci.
Dokonce se nebojím rozjíždět motor na třetí rychlostní stupeň bez startéru, protože naskočí ihned po jednom převalení i za mrazu. Stačí mu nasát minimální množství plynů. TO PŘED TÍM NEBYLO MOŽNÉ.
Doma přimíchávám směs do butanu a nebude trvat dlouho a budu s ní i vytápět domov. Nic není nemožné a také není vše jak bývalo. Stačí se dívat kolem sebe, jak se svět významně kolem vodíku točí a jak daleko s vývojem mnohé státy jsou.
Pionýrům z let 1900, 1960, 2000, šli po krku a dobře věděli proč. Mi to dnes díky jejich obětem už víme také. Mějte se báječně a nedejte se.
5 let spatky nainstaloval GIDROLIZER na Skodu-Felice. Bylo hodne experimentu ale vyplatilo se.Technicke udaje:celkova plocha nerezu-2100sm krch; ekonomije-7,2%; znacne svysil se vikon. Provozoval 9 mesec, pak dosla STK. Dulezyta poznamka-zadny prisady jako CaCO3, KOH, NaOH, sul a t, d.Nyni mam na Nissan-Serena dodatecni alternator, celkovu plochu nereza 7000 sm krchl.a ekonomije 24-31% Pracovni proud 15 amper. Panove! Pochopte jednu dulezitu vec-nikdo vam neda zadarmo to , co vynasi penizy! A te nesmysly z HH Shopu ne muzut funhovat- je to obicajnyj podvod-chibi tam hodne pravdivej informace!