Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lada Granta Sport má 120 koní a snížený podvozek

Lada rozšiřuje portfolio malého sedanu Granta o sportovní variantu s upraveným podvozkem. Ta nyní míří do prodeje.
Zpět na článek
1. 2. 2013 13:02
Re: No tohle snad né
Nevidím velký rozdíl v technických schopnostech Rusů a Rumunů. Takže pokud i Dačku, i AvtoVAZ budou kontrolovat Renaulti, bude výsledek nejspíš srovnatelný.
1. 2. 2013 12:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
1. 2. 2013 12:18
Re: Hnus.
Pokud se bavíme o autech... Škoda je světově respektovaná značka, i v západní Evropě.
Avatar - Emel
1. 2. 2013 12:14
Re: Sport?
Nenech se zmást Photoshopem... takové Sandero Stepway je dost sexy auto, v rámci možností.
1. 2. 2013 11:37
Re: Sport?
No právě, že se mi vzhled týhle Granty Sport líbí mnohem víc než Sandero. Byť udělala Dacia pokrok je to furt designově nezajímavý.
Avatar - šmoula nešika
1. 2. 2013 11:26
Re: Svět se zbláznil
Ta podoba... [odkaz] [odkaz]
Avatar - Rojin
1. 2. 2013 10:54
Re: No tohle snad né
:yes: ještě dnes se směju >:D
Avatar - Emel
1. 2. 2013 09:52
Re: Sport?
Postav si vedle Granty nové Sandero a minimálně v designu vidíš rozdíl deseti let (a to nejméně). S Ladou žádné zkušenosti nemám (ani mít nechci).
Avatar - Barrichello
1. 2. 2013 08:23
Re: No tohle snad né
Plácáš nesmysly, Grant aje nově konstruovaný vůz, s novým podvzkem, vhodných zejména na rozbité ruské cesty, tudíž i i naše nebos tav některých okreske připomíná tankodrom po náletu.

Tomu kdo měl dodted Favorita, Felicii nebo něco v tomhle stylu poslouží mnohem víc než prtavý Citygo, do Granty aspon něco naloží a odveze v ní pohodlně 4 lidi, aniž by trpěli skrčeninou. výbava za stejnou cenu je taky úplně někde jinde, samozřejmě ve prospěch Lady.
1. 2. 2013 08:23
Re: Pre Mladých
Což o to, hloupé to je, ale to člověk(majitel vysmívaného) těžko ovlivní a navíc jsem ten typ, kterému je vcelku jedno co si druzí myslí. To že po čase prozřou je pak milý bonus. Několik z těch posměváčků jsem v tom autě následně i učil jezdit a dodnes na něj vzpomínaj. No já to auto stále mám a jen co dodělám barák, abych měl konečně hotovou stodolu/dílnu, tak se pouštím do generálky ;-)
S Getzem souhlasím, v podstatě ten časový rozptyl co jsem uvedl je pro mě osobně spíš období, kdy vozy Hyundai nepovažuji za zvládnuté. I po tomto období však trvalo ještě pár let, než bych si dovolil H. označit za dobré auto.
1. 2. 2013 08:11
Re: Pre Mladých
Přesně! Taky mi to přijde hloupý posmívat se někomu v čem jezdí. Kamarád do dneška jezdí Barkasem a považuje to za úžasný auto. Byť jeho nadšení nesdílím, nikdy mě nenapadlo se tomu posmívat.
1. 2. 2013 08:05
Re: Sport?
No mě osobně se ta Lada líbí mnohem víc než Dáčka. Peníze bych teda nedal ani za jedno ani za druhý, ale kdybych byl vyloženě nucenej si mezi tou bídou vybrat, tak si vezmu tuhle Ladu Sport, která vypadá aspoň k světu a nechrchlá v tom 0,9 TCE.
1. 2. 2013 07:47
Re: Pre Mladých
To je přesně ono. Nejvíc se smějou (a nadávaj a křičej) ty zespodu nahoru.
1. 2. 2013 05:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
31. 1. 2013 22:55
Re: myslim ze aj u nas na nase cesty
Zas trochu objektivity by neuškodilo, nie? Či chceš provokovať oponentov?
Lady sú na tom asi ako Hyundai alebo Daewoo pred 15-timi rokmi. U nás aj horšie lebo ani cenovo nie sú moc zaujímavé. Tú kvalitu naozaj neviem odkiaľ máš...
Ako verím že Lada ešte bude vyrábať zaujímavé autá, ale nie teraz, možno o 5-10 rokov.
Avatar - pumpkin
31. 1. 2013 22:33
Re: No tohle snad né
prečo všade dávaš toho slepeckého smajlíka?
Avatar - pumpkin
31. 1. 2013 22:28
Re: No tohle snad né
Si si vedomý toho, že sa zastávaš najúčelovejšie vyzerajúceho mestského auta, ktoré má z akejsi zlej recesie športové pruhy? Veď to musel ešte vymyslieť človek čo robil akčných Favoritov. :no:
Avatar - pumpkin
31. 1. 2013 22:19
Re: Pre Mladých
Čo je parádne na aute, ktoré ostalo pred bránami tohto storočia?
Avatar - pumpkin
31. 1. 2013 22:07
drsné a smutné
to sú také mokré sny z 90. rokov...
Avatar - Magnetofon
31. 1. 2013 22:05
Hnus.
To je ale hnus...ale ako sa hovori...Rusko, krajina kde zajtra znamena vcera. >:D
Avatar - Otrava
31. 1. 2013 20:37
Re: Pre Mladých
Upřímně mi přijde hloupé, posmívat se, že má někdo takovou a makovou značku, stejně jako mě udivuje, že je přešlo po zjištění výkonu motoru:)
Na druhou stranu, já mám zkušenosti jen v Getzem v nízké výbavě...a musím říci, že i když mi podvozek přišel příjemnější jak u první Fabie (tedy jeho konkurenta v té době), tak mi spousta věcí připadala fórových...vůle v pedálech, řazení vypadalo jako blbý vtip (vedle Fabie, ale ta v téhle disciplíně excelovala)..a celkově to uvnitř působilo jako levný derivát "plnohodnotnějších" aut té třídy.
Samozřejmě, nepochybuji že dnes je situace odlišná a že šlo o jeden konkrétní kus malého aut s nízkou výbavou, ale značí to fakt, že ještě v novém tisíciletí nabízela auta, které měla znatelné rezervy v kvalitě.
Avatar - šmoula nešika
31. 1. 2013 18:59
Re: myslim ze aj u nas na nase cesty
Když jsem chtěl jednou něco takového napsat, napsalo mi to, že je to SPAM. Bylo to určeno topprovi a já byl nakonec rád, že to nevložilo, protože jsem si myslel, že je provokatér, ale on už je takový. K tomuhle se vyjadřovat nebudu, jsi tu dost dlouho na to, abys věděl, jak se chovat. Zamysli se, uživatel jako ty si něco takového dovolovat nesmí. :no: 8-s
Avatar - šmoula nešika
31. 1. 2013 18:53
Svět se zbláznil
Letmým pohledem koukám: To bude zas nějaká Impreza. A pak to čtu: ty vo*e, vona je to Lada.
31. 1. 2013 18:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2013 18:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
31. 1. 2013 18:01
Re: Sport?
No, ten plán je takový, že v rámci něj lze v podstatě dělat cokoli, ale v hrubých rysech podporuje můj názor. Je zřejmé, že se budou v Rusku montovat nějaké klony Dacií a Renaultů. Co vzejde z "vlastních platforem vyvíjených s podporou Renaultu" těžko soudit.
31. 1. 2013 17:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2013 17:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2013 17:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
31. 1. 2013 17:21
Re: No tohle snad né
Myslím, že bys po prvním svezení přehodnotil názor a vrátil se k té Mazdě. Lowend je fajn... ale přece jen, takové Sandero nebo Thalia jsou za podobné ceny o kus dál.
31. 1. 2013 17:12
Re: myslim ze aj u nas na nase cesty
Hele, chlapče, já na tebe fakt nemám náladu, poznal jsem co jsi zač v jiných diskuzích a jestli jsi zrovna teď dostal záchvat reagovat věcně, ptám se, proč až teď?

Za druhé, jedu lyžovat, teď na vysvětlování zrovna tobě nemám čas a ani chuť. Možná večer. :-!

PS: Nikdy nikoho jsem tu neurazil jako první, na to si dávám setsakra pozor. Ale nemám problém druhému oplatit stejnou mincí, stejně tak si velmi dobře pamatuju, kdo, kde a co napsal.
31. 1. 2013 17:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 17:03
Re: No tohle snad né
Nejak sa v pomocných školách vyznáš ... Čím to len bude ... >:D
31. 1. 2013 17:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 16:59
Re: No tohle snad né
Dobrá otázka , poviem ti že fakt neviem , to by som musel skusiť , porovnať ... Ja , ale potrebuje kúsoček väčšie auto , pri mojich 196cm Granta veľmi do úvahy nepripadá ... Ale keby som mal hypoteticky 180cm tak by som išiel do Granty , skúsiť niečo nové , predsa Granta nie je stavaná k tomu aby bola Misskou , alebo aby lámala rekordy , ide o to že je to lacné robustné auto s lacnou údržbou , veľkým kufrom a s absolútnym nezáujmom u zlodejov ;-) Granta je Pravý LOW-END
31. 1. 2013 16:55
Re: myslim ze aj u nas na nase cesty
Asi si ani neuvědomuješ, co zde produkuješ za nenávistný kraviny, které se "slušnou diskuzí" nemají pranic společného.

Znovu opakuju, lidi tě tu nemají rádi a věřejně ti to dávají najevo. Začni o tom uvažovat. :-!
31. 1. 2013 16:54
Re: myslim ze aj u nas na nase cesty
Koukni se na sebe, co tu píšeš. Naliskej si a víš co? Zůstaň raději na slovenských webech. :-!
Avatar - Emel
31. 1. 2013 16:52
Re: Sport?
Otázka ale je, jestli ta budoucnost náhodou nebude v montování Dacií a levných Renaultů pro ruský trh. Protože aliance R-N už jednu levnou značku má... a její modelové portfolio je jednoznačně lepší. Jedinou devizou Lady je silná pozice na perspektivním ruském trhu, podle mě.
31. 1. 2013 16:52
Re: Sport?
Já si velmi dobře pamatuju, co jsem ti tady psal minule, když jsem na tvý bezduchý cancy v diskuzi narazil. Tys byl ale tak velkej šéf, že jsi se ani neuráčil reagovat a mé věcné argumenty nějak oponovat. Raději jsi camral jedno trapný klišé za druhým.

Takže za mě, vím, co jsi zač, a pokud se teď cítiš nějak dotčen, tak si za to můžeš jen svým chováním. :-!
Avatar - Emel
31. 1. 2013 16:50
Re: Pre Mladých
Mě se celkem líbilo už S Coupé, s 1.5 to bylo vcelku příjemné auto. A Coupé, to bylo teprve něco... než to Hyundai zazdilo snad nejhorším faceliftem všech dob :-) .
31. 1. 2013 16:49
Re: No tohle snad né
Tak hodně štěstí v pokusu o změnu mentality Rusáků. :-!
31. 1. 2013 16:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2013 16:48
Re: Pre Mladých
No buďme upřímní, zrovna období kolem let cca 1992-2000 bylo období, kdy vozy Hyundai již nebyli jen klony vozů mitsubishi a bylo to dost znát ;-\ Žádná hitparáda.
Avatar - Emel
31. 1. 2013 16:47
Re: No tohle snad né
Podívej, ty máš Mazdu 626... to je cca. 15 let staré auto, hej? Pokud bys ji postavil vedle žhavé novinky od Lady, které z těch dvou aut je podle tebe lepší?

Nemám dalších otázek ;-) .
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 16:41
Re: myslim ze aj u nas na nase cesty
A ty si čo ? Jediné čo tu robíš ,je to že zhadzuješ kvalitu diskusie úplne na dno !
PS: Ako si spravil psychotesty ?
Avatar - Emel
31. 1. 2013 16:37
Re: Pre Mladých
Hlavní rozdíl je v tom, že názor na Hyundai tehdy byl spíše neznalost... zatímco u Lady opravdu není nic, na co by člověk mohl být pyšný.
31. 1. 2013 16:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
31. 1. 2013 16:34
Re: Sport?
Zbytečně to hrotíš... zrovna Gilgit tu Ladu bere vcelku rozumně.
Avatar - Emel
31. 1. 2013 16:32
Vlajková loď
Jo, takhle taky dnes mohla vypadat vlajková loď Škodovky. Granta Sport... něco takového vyráběly ostatní automobilky v osmdesátých letech... vedle takového Renaultu 9 (85kW) by se Granta vyjímala dobře.
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 16:29
Re: myslim ze aj u nas na nase cesty
opat si sa zhovadil.... pises o sebe? Lebo ja diskutujem slusne na rozdiel od teba

a toto co si napisal sedi na teba.... :yes: este si zabudol napisat ze si nervak.... ani vela netrebalo a vcelku som ta vyhecoval ;-) :yes: takych mam rad... vzdy je s nimo zabava len pan boh nas chran stretnut takych niekde na ceste za volantom :yes:

ak nemas co normalne napisat tak mi jednoducho nepis.... na provokacne odpovede nejakeho pometenca nie som zvedavy... uz som ti to pisal viackrat tak si to uz zapamataj

odkazuj si vies co vies kde... najprv sa nauc spravat a diskutovat a potom tu rozdavaj rozumy :yes:

"hele tvoj retardovany kamarad" - to ma byt vtip? urazat vie aj male decko... slusne pisat to uz je horsie ze?

takto ty diskutujes s ludmi? to ma byt ferovost? toto je frajerina podla teba? toto robi spravny chlap? sa zamysli
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 16:26
Re: No tohle snad né
Máš pravdu , preto je vo WTCC ,lebo sa tak tak udrží na ceste ...>:D
Ani si v tom aute nesedel a už všetko vieš ... To je degeneratívna porucha ,väčšinou sa prejavuje u ľudí s krvnou skupinou VW-Possitive, bohužiaľ ti musím povedať že to nie je liečiteľné .... :-!
31. 1. 2013 16:25
Re: myslim ze aj u nas na nase cesty
Hele, tvůj retardovaný kamarád napsal, co napsal, já na to regoval. Rozhodně nešlo o "slovíčka" ty koumáku. :-!

O slušné diskuzi si ty můžeš se svými srabáckými výštěky, nehodné férového chlapa, nechat leda tak znát. Ty nejsi partner pro diskuzi, ty jsi obyčejná lůza diskuze. A znovu odkazuju na to, kolik lidí tě tu veřejně stopuje, moc dobře ví proč. :-!
Avatar - Ozzman
31. 1. 2013 16:25
Re: Pre Mladých
Jojo, chci, jsem mladý a nezkušený >:D My to máme v krvi :-)

p.s. o dojmu si mluvil první, reagoval jsem na to, jen jsme se špatně pochopili...
31. 1. 2013 16:22
Re: myslim ze aj u nas na nase cesty
Ježiši! A řekli to někomu ve Škodovce, potažmo koncernu, který tam prodává ročně desetitisíce aut?

Nebo ty auta jezdí jen v létě? >:D :no:
31. 1. 2013 16:21
Re: Pre Mladých
No koukali na to skrz prsty, ale máš pravdu, že tak nevalné mínění jako o "žigulkách" o nich nepanovalo.
Avatar - Emel
31. 1. 2013 16:20
Re: Sport?
Já osobně ale vidím velký rozdíl mezi Ladou a Dacií... v designu, v technologiích a třeba i v dealerské síti. Dacia splňuje to co říkáš, Lada pro mě (zatím) ne.
31. 1. 2013 16:20
Re: Sport?
Není nad to, sám sebe označit za moudřejšího. Tohle mě fakt odzbrojilo. Ještě v ohledu, když ty sám, zde na web, píšeš vyložený a neobhajitelný kraviny. 8-s :no:
31. 1. 2013 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 16:17
Re: myslim ze aj u nas na nase cesty
tu nejde o to ci pri -30 alebo -50 ..... ide o to ze lada ma ine vyhody... je robustna jednoducha a pritom relativne dobre vyzera.... a ma dobre prakticke vlastnosti ktore ludia pozaduju od bezneho auta... neviem preco kazdeho chytas za slovicka... vyssie napisem ze lada sport ma upraveny podvozok ze ma ine sedacky ze proste vyzera sportovejsie a aj preto nieco robi a ty mi odpises toto:

Jasně, ty z jednoho fotošopovýho obrázku Lady v driftu dokážeš poznat její vytříbené jízdní vlastnosti.
Opět ukazuješ, jak vlastně nic nevíš.

pripadas si normalne? verim ze viaceri musia uznat ze toto nie je normalna odpoved... nesnaz sa provokovat... skus pisat normalne

Gilgit ti vyssie tiez nieco napisal... nikto tu nie je z toho clanku blazeny ani z lady pokakany... kazdy slusne diskutuje...
31. 1. 2013 16:17
Re: No tohle snad né
Chlapče, Granta se tak tak udrží na cestě, a je úplně jedno, co do ní naskládáš za výbavu, pořád to bude těžko ovladatelný ruský pekáč, který je v podstatě pouze parodií na moderní auto. Granta především nemá bezpečnost. A to je podstatnější zjištění, než jestli někde čouhá kus plechu. Na ten to totiž nejezdí. :-!
Avatar - Emel
31. 1. 2013 16:15
Re: Pre Mladých
Hyundai bylo možná v roce 1999 někomu pro smích, ale zdaleka ne tolik jako dnes Lada. I v Evropě se prodávalo krásné Coupé, které by jen tak mimochodem dnes strčilo nějakou Grantu Sport s přehledem do kapsy. A krom toho mělo spoustu dalších světových modelů, prototypů...
31. 1. 2013 16:14
Re: No tohle snad né
Dokud nezačneš používat to kulatý, co nosíš na krku, aby ti do něho nechcalo, nepochopíš ani mě, ani co svými příspěvky chci říct.
Chlapci, s vámi je to tu jak v pomocné škole. A to bezesrandy. :-!
31. 1. 2013 16:13
Re: No tohle snad né
Ty sám píšeš, že Granta je do města super. Já říkám, CitiGo je do města lepší. Ve všem. :-!
31. 1. 2013 16:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2013 16:12
Re: Pre Mladých
Bavit se tu o extrémech, je zcela zbytečné a pro vlastnosti celku nicneříkající.

Možná tu chceš, "udělat dojem".
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 16:12
Re: myslim ze aj u nas na nase cesty
Pretože elektroinštalácia a počítačové jednotky niektorých áut (prevažne európskych) nie sú stavané na znášanie dlhodobého mrazu ! :-)
Avatar - Ozzman
31. 1. 2013 16:08
Re: Pre Mladých
O tom žádná:) Já narážel na mladý machýrky, kteří chtějí jen udělat dojem :-)
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 16:06
Re: No tohle snad né
naopak... jediny zhuleny si tu zjavne ty..... citas po sebe tie zvasty co kazdemu servirujes ?
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 16:06
Re: Sport?
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
31. 1. 2013 16:05
Re: myslim ze aj u nas na nase cesty
Vysvětli mi, proč by moderní benzínové auto němělo nastartovat v -30?
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 16:03
Re: Sport?
to iste sa snazim aj ja ... ale s niektorymi sa proste ako vidis normalne bavit neda.... vzdy budu rypat ;-)

velmi dobre napisane :yes:
31. 1. 2013 16:03
Re: Sport?
Hele, vyměnit tlumiče nebo poštelovat vačky si může úplně každý, snad u jakéhokoliv auta. Tohle za nějaký spásný nástroj pro vytvoření sportovního klonu nepovažuju.

Pro Ladu více, než pro jakékoliv jiné auto, platí rčení o guvnu a biči. :-!
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 16:02
Re: No tohle snad né
Ale pochop že šitigo nie je konkurent pre Grantu , to je iný segment ... :-)
31. 1. 2013 16:01
Re: Sport?
hele ona Dacia taky není poslední výkřik techniky a prodává se to taky. Spousta lidí slyší na příznivou cenu, robustní konstrukci a levný náhradní díly.
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 16:01
Re: No tohle snad né
Granta v plnej palbe za 7 tisíc € má 7 palcový dotykoví multimediálny display (hands-free , bluetooth...) , motor 1.6 , klímu , vyhrievanie čelného skla el.okná a spätné s výhrevom , 15-ky zliatiny , hmlovky atď.. Chcem vedieť cenu CITIgo v rovnakej výbave , čo sa tíka bezpečnosti , tak si myslím že aj keď Granta nie je taká pevná tak aspoň má deformačnú zónu , narozdieľ od tej škatuľky ktorá má ha-ha "výborné jazdné vlastnosti" .... >:-[]

PS. Granta nemá v Interiéry Plech s farbou karosérie ! ;-)
31. 1. 2013 15:59
Re: Sport?
To ti řeknu naprosto přesně. Asi lepší motor, co by mohli použít holt nemaj. Samozřejmě o 20-30 kW silnější motor by tomu slušel mnohem víc, ale když není ;-\
31. 1. 2013 15:59
Re: No tohle snad né
Mělo by snad být auto do města jiné?

Nevím o co se tu snažíš, ale NSF je špička v malých autech. Konkurovat jí může leda tak Panda a tím to v podstatě končí.

PS: Naproti tomu se zrovna mi zdá, že ty hulíš nějak moc často a nejsi schopn střízlivého pohledu na svět za okny.
31. 1. 2013 15:58
Re: No tohle snad né
Vzhledem k mentalitě samotných Rusů, nevěřím, že by sami od sebe začali vyrábět koncepčně jiné vozy. :-!
31. 1. 2013 15:54
Re: Sport?
On totiž každý kouká jen po výkonu, ale málokdo si uvědomí, že hlavní nepřítel zrychlení není výkon ale hmotnost. To si lidi leckdy vozej zadky v bezmála 2 tunovej tankách a pak se divěj že s tím ani 200 koní vůbec nehejbe.
31. 1. 2013 15:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 15:51
Re: myslim ze aj u nas na nase cesty
Granta má výhodu motora 1.6 bez turba a so spotrebou 6l (vyskúšané) naštartuješ aj pri -25 a keby trebalo motor si opravíš aj kladivom ! bezpečnosťou je na tom určite lepšie ako Felícia ([odkaz] a s podvozkom ktorí bol stavaný na ruské cesty to bude ako v Bavlnke

Lada Kalina štart v -30 supnovej zime ! [odkaz] Chcem vidieť Fabiu , čí Rapida !
Avatar - Thomas89
31. 1. 2013 15:50
Re: Pre Mladých
stačí před otočením klíčku v zapalování zapojit rozum... ja řídil v 18ti 120kW potvoru a nic se mi nestalo... na zabití stačí aj litrová popelnice...

kamarád dostal papíry a rosekal tolik aut.. >:D vectra 1.7 diesel, vw polo 1.3, peugeot 405 1.9 D...
Avatar - Barrichello
31. 1. 2013 15:50
Re: No tohle snad né
už to nehul..... >:D >:D >:D
Je to nákupní taška na kolečkách s plechem uvnitř
31. 1. 2013 15:45
Re: No tohle snad né
CitiGo je nové, moderní a bezpečné auto do města. Vevnitř má dostatek místa, má výborné jízdní vlastnosti, je tiché, úsporné. Jeho design je po všech stránkách lepší. Výbava taky.

S Grantou má společné jen dvě věci.
Je to auto; a
je to nové.
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 15:41
Re: Sport?
najbližšie bude na SlovakiaRingu počas WTCC !
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 15:40
Re: No tohle snad né
Ver mi že optimistické by to nebolo , ale Škodovka je Drahá narozdiel od Lady (aj najmenšie CitiGO stojí viac ako 7000 €) ! Preto som viac od Granty ani nečakal , podľa mňa je Granta do mesta super , veď aj teraz vidím ako si s Felíciou chodia na nákup rodiny a felícia má asi také bezpečnostné prvky ako kartónová škatuľa
Avatar - SCHROJF
31. 1. 2013 15:39
Re: Sport?
Sportovy special tejto LADY vazi 1030kg [odkaz] ale ten je pravdepodobne uplne vyholeny,tak seriovka bude o nieco tazsia,tak na nejaku "modelku" by som to nevidel!
31. 1. 2013 15:36
Re: Pre Mladých
ty si ho zjavne nepochopil. Hovori,ze mladym neskusenym nepatri do ruky silne auto. A v tom viac ako 100 percent suhlasim. Sam som zacinal na 55kW octavii a bohate to stacilo naucit sa vsetky navyky plus predvidanie. A nemas potom problem osedlat aj silnejsieho tatosa. Ja by som zaviedol povinne kazdemu novacikovi z autoskoly dovolenie soferovat auta max do 66kW.
31. 1. 2013 15:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
31. 1. 2013 15:31
Re: Pre Mladých
Ach jo:D Já narážel uplně na jinou cenovou a měla to být spíš narážka na lidi, co si honěj ego na starym vraku už to prosím nepitvej dál, beru to radši zpět :D... >:D Jasně že dá... stejně tak jako mnoho jiných více či méně silných aut. :yes:
31. 1. 2013 15:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2013 15:27
Re: Sport?
Máš zajisté pravdu, ale koukni se, jaké blažené hýkání místních jednodušších jedinců to způsobilo. :-!
Avatar - Emel
31. 1. 2013 15:26
Re: Sport?
Trapas není ten výkon... ani zrychlení. Ale prostě Lada je mizerné auto a instalací silnějšího motoru se to nezlepší. Uvědom si, že toto je výkladní skříní automobilky Lada - a pak se podívej, co vyráběly evropské automobilky před 25-30 (!) lety. Na tuto úroveň se teď Lada dostává...
31. 1. 2013 15:24
Re: Pre Mladých
Ty si myslíš, že se za cenu nový Granty nedá koupit bavor ve slušném stavu? 8-s
Avatar - Emel
31. 1. 2013 15:20
Re: Sport?
Není tak těžké postavit auto, které je lehké... nedělejte si iluze, že za tím jsou moderní materiály. Je za tím chybějící izolace a nedostatečná komfortní a bezpečnostní výbava.
31. 1. 2013 15:18
Re: Pre Mladých
Občas se objevili tací, co se mi smáli, Jéééé, Hyundai. Ono je to ale brzy přešlo, když zjistili, co v tom autě je. 2351ccm a snad 118kW nebo kolik to měla tahle USA mutace >:-[] Pro lepší představu, bavíme se o roce 1999 a tehdy bylo Hyundai většině opravdu jen pro smích, asi jako dnes ta Lada. No a i když to bylo mé první auto, tak první zaviněnou nehodu jsem měl....no, ještě za 400.000km ne, sraženou srnku nepočítám.
Avatar - Ozzman
31. 1. 2013 15:17
Re: Pre Mladých
Vůbec si mě nepochopil >:D Je jedno v jakym autě se rozseká.. Jen starej vylítanej bavor , kterej už nemá ani v pořádku brzdy a kdovíco ještě taky nebude zrovna bezpečná "hračka" pro 18tiletýho kluka s čerstvejma papírama.. Hlavně že udělá dojem na kočky z vesnice... Takhle sem to myslel :-)
Avatar - Emel
31. 1. 2013 15:13
Re: Pre Mladých
Za dnešní situace nevidím jediný důvod, proč bych měl dát přednost Ladě před Dacií. O jiných značkách se ani nebavme.
31. 1. 2013 15:12
Re: No tohle snad né
Zajímalo by mne, co bys tady vypisoval, pokud by jakákoliv nová Škodovka v crashtestu, ukázala to, co třeba tato Lada. :-!
Avatar - Emel
31. 1. 2013 15:09
Re: Pre Mladých
Ale horší než současné Dacie. A pokud nebudou výrazně levnější a nebude existovat servisní síť...
31. 1. 2013 15:09
Re: No tohle snad né
Jasně, vyjmenuj auta celý rodiny, to by mohlo snad zachránit tvoji zádel. :-!
31. 1. 2013 15:09
Re: Pre Mladých
No na opravu nebude potřebovat, po použití už to třeba opravit nebude mít smysl. A pojistku zinkasuje někdo jinej...
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 15:08
Re: Sport?
granta sport bude super...... :yes: :yes: :yes: snad pride aj ona na slovensko :yes:
Avatar - Emel
31. 1. 2013 15:08
Re: Pre Mladých
No... v Německu se mluví o prodejní ceně Granty od 8.000€, Sandero tam stojí necelých 7.000... tož tak . To srovnání s autem za 18.000€ bych chtěl vidět...
31. 1. 2013 15:06
Re: Pre Mladých
Abychom neodbíhali od tématu, máš snad dojem, že když se mladej naboří v tý Ladě vejš, tak se mu nic nestane? To auto samo o sobě je pojízdná rakev.
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 15:05
Re: myslim ze aj u nas na nase cesty
skvele spravy... na grantu sa tesim.... ako druhe auto do rodiny ... k lanceru .... miesto feldy to nemusi byt zle auto... aj ked zatial na behanie po meste a okoli je felda stale v pohode... nesmrtelne auto... servis takmer zadarmo.... clovek keby vedel tak kupi rovno tri >:D ... ale vazne teraz... na grantu sa tesim ... :yes: podal mna ma na slovensku dobre sance....

najvacsim favoritom je u mna nove sandero... klasicka 1,2ka... vo verzii ambience... nuz ale asi az tak za dva rocky najskor.. zatial len sondujem este nie je dovod na kupu ....tu grantu urcite v lete omrknem :yes:
Avatar - poterienko
31. 1. 2013 15:03
Re: Sport?
Ale pánové, to je zase moralistů. Nikomu se neposmívám, ale jen nechápu, proč je verze Sport podmotorovaná. Sportování sice není jen o výkonu, ale když se chci projet v zatáčkách, musí to auto také zrychlovat. Ikdyby to stálo 100 tisíc, tak si raději koupím starší FRS, která bude živější.
Avatar - poterienko
31. 1. 2013 15:01
Re: Sport?
Váhu jsem nenašel ani na Google, ale ikdyby vážila tunu, tak to bude stát za prd. Fabia 1,2TSI má jen o 0,6s pomalejší zrychlení.
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 14:59
Re: Východ
>:D :yes: :yes: :yes:

svata pravda..... do kamena tesat :yes:
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 14:59
Re: myslim ze aj u nas na nase cesty
Zo Slovlady mi poslali mail, že Granta sa Slovensku začne predávať v lete a Kalina 2 Príde až o rok až dva... ;-)
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 14:55
Re: No tohle snad né
[odkaz] Myslím si že Minimalne na úrovni Logana ! ;-)
31. 1. 2013 14:55
Re: No tohle snad né
I když budou lepší, pořád budou jen lepší než staré - Lady.
Nebudou lepší než Dacie, jakožto další lowendowý pekáč, který má Lada nejblíž na dostřel, ale kvalitativně je Dacia pořád v jiné dimenzi.
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 14:53
Re: No tohle snad né
sklamem ta... jazdim v r 2001 zatial bez hrdze :yes: a lancer? tak dvojrocny je ako novy este ;-) :yes: na ten si zabudol akosi

tak netrep ;-) na co je to dobre neviem
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 14:52
myslim ze aj u nas na nase cesty
by bolo treba taketo auto..... proste robustne jednoduche ale pritom trvacne a spolahlive male auto.... nieco ao thalia alebo ako kedysi boli feldy alebo favority klasicke fiatacke lady a pod.... :yes:

skoda ze tieto lady ( granta, inovovana kalina ) nie su u nas... velka skoda... za par supov by clovek kupil na bezne jazdenie uplne v pohode auto a nepotrebuje vyhadzovat majland za tie nacencane auticka kde clovek si priplaca aj za to co nevyuzije... ;-\
31. 1. 2013 14:52
Re: No tohle snad né
Skoč si pro mokrý hadry. Tam vejš na obrázku je auto, na který bys možná po letech mohl dosáhnout i ty, sedlající rezavou Felcku a už se v něm skoro vidíš. Ostatně nejsi sám, je tu více vlastníků starých pekáčů, kteří tuhle Ladu vidí jako spásu vlastní šrajtofle.
Že nedovedeš posoudit vlastnosti toho auta a zajímá tě jen tabulková rychlost či zrychlení, ukazuje, že o autech nemáš ani páru. :-!
31. 1. 2013 14:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
31. 1. 2013 14:50
Re: Pre Mladých
Žádný, nýbrž mám/měl jsem kamarády, kteří nepřežily své první (převážně starší silnou ojetinu ( E30, E36 a podobně..) auto, nebo to v lepšim případě odneslo jen to auto...
Já začínal na HTP za doprovodu rodičů..

Aby sis to nevyložil špatně, neřikam že všichni mladí jsou hloupí, ale když si někdo v 18ti koupí starou nadupanou káru a nemá zkušenosti jen z důvodu, aby se ukázal před kamaradama... často to nekončí dobře...
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 14:48
Re: No tohle snad né
zase strielas vedla.... nepisem o jazdnych vlastnostaich ani osobnych zazitkoch.... to auto este nikto neskusal ;-)

pisem o tom ze maximalka takmer 200 a zrychlenie 9,5s su vyborne a auto je to lahke zive.... :yes:

nesnaz sa chytat za slovicka..... vies dobe o com pisem.. zbytocne sa snazis ma provokovat ;-)
31. 1. 2013 14:46
Východ
Vzhledem k tomu, jak to teď v Rusku chodí, věřím, že ta Lada bude nejprodávanější automobilka v Rusku... Ona ta kvalita západní Evropy nedosáhne, ale to v Rusku není potřeba...A tohle auto je spíš určený na východ.

A těm, co se tady smějou, bych rád připomněl, že největší závodníci po dálnicích v Čechách jezděj 10-15 let starou octávií s 1,9 TDI, která výkonově a hmotnostně na tu Ladu nemá...Ale zase super bručí a koří. A kdo chce pořádnýho sporta od škody, bere Citigo sport...
31. 1. 2013 14:43
Re: No tohle snad né
Hele, zeptám se tě jednoduše, který jiný auto, dostupné na našem trhu, je horší než Lada? Já takové vlastně ani neznám. :-!
31. 1. 2013 14:42
Re: No tohle snad né
Jasně, ty z jednoho fotošopovýho obrázku Lady v driftu dokážeš poznat její vytříbené jízdní vlastnosti. >:D

Opět ukazuješ, jak vlastně nic nevíš. :-!
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 14:41
Re: Sport?
posmievaju sa aj ti v silnejsich a hlavne drahych autach akurat ze oni na to aby boli o sekundu rychlejsi v zrychleni ako tato lada tak na to potrebuju o 300 litrov drahsie auto.... ktovie kde by bola lada pri podobnej cene.. to by uz bola riadna raketa :yes:
31. 1. 2013 14:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2013 14:41
Re: Blesk
Jasny, na strese maji navliknutou bramboru na antene jako kondenzator.
31. 1. 2013 14:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2013 14:38
Re: Pre Mladých
A kolik aut jsi už roztřískal?
Avatar - Mangalica
31. 1. 2013 14:36
Re: Sport?
Ano a bylo to skoro 20 let zpátky... >:-[]
Avatar - Mangalica
31. 1. 2013 14:35
Re: No tohle snad né
Ani ty centimetrový spáry mezi plechy nepoladili... >:D
Avatar - Ozzman
31. 1. 2013 14:35
Re: Pre Mladých
ne, ale Mladej=nezkušenej už sedí lépe? :-) Sám sem mladej a vim, jaký to je :-)
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 14:33
Re: Sport?
Je zvláštne že tí ktorí sa Lade posmievajú majú väčšinou Fábiu HTP ;-) :yes: Oni sami nemajú Rozum !
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 14:33
Re: Sport?
presne tak..... niektorym musis jasne lebo nechapu..... lada granta je lahke male auto... nie je to ziadna tazkotonazna prisera ako astra ktora s 88KW motorom je rychlosne niekde na urovni traktora... ;-)

mnohi maju chut posmievat sa ale sami jazdia v slabsich autach... zaujimave... ;-)

cim to je neviem.....
31. 1. 2013 14:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 14:31
Re: No tohle snad né
nebavim sa o kvalite a zarukach a spokojnosti.....

bavim sa o sportovosti a v tomto smere lada spravila kus prace ;-)
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 14:31
Re: No tohle snad né
:yes: :yes: >:D >:D Tak to je fakt Trapas to CitiGO
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 14:30
Re: Sport?
zrychlenie za 9,5s a maximalka takmer 200 je super podla mna.... ono je to vcelku male a lahke auto ;-) ... samozrejme vzdy sa najde niekto kto sa tomu bude posmievat..... najma ti ktori su zvyknuti jazdit v silnejsich a 10 krat drahsich autach,,, mna by ale zaujimalo kolki realne jazdia vmalych a tak silnych autach ako bude tato lada... asi malokto..... vacsinou ma kazdy fabie htp alebo nejake 1,2ky v inych znackach... ale ano vysmejme sa lade... ved coze je to 88KW v lahkom malom aute... to je trapas ze?
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 14:30
Re: Sport?
Vypočítaj si pomer k/t a uvidíš ako ťa Lada zanechá v prachu ;-)
Avatar - Mangalica
31. 1. 2013 14:30
Blesk
Ten blesk z úvodní fotky je k nastartování nutný???
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 14:28
Re: Pre Mladých
Jasné a k tomu BMWčku si priprav ďalších 70 tisíc na opravy a poistku :yes: >:D
31. 1. 2013 14:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - SCHROJF
31. 1. 2013 14:27
Re: No tohle snad né
To asi soferoval Putin...maximalka 197km/hod...BRR...na tomto?Ak tak jedine ako Putinov spolujazdec! ;-)
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 14:27
Re: Pre Mladých
Lady sú na naše cesty ako stvorené ... Motor vydrží večnosť , podvozok je robený na ruské cesty , žiadna starosť ohľadne krádeží a jednoduchá a lacná oprava ! Myslím si že ten kto si kúpi Ladu sa Vám môže všetkým vysmiať ! ;-)
31. 1. 2013 14:26
Re: No tohle snad né
Ty asi nebudeš normální. >:D

Ruský auta, mimo Nivy, tady rozhodně nesklízejí chválu. Jsou to starý vraky, který jsou mizerný jak v bezepčnosti, tak užitými materiály i jízdními vlastnostmi. Prakticky jsou to nejhorší, co si tu můžeš koupit.
31. 1. 2013 14:26
Re: Sport?
Taky je důležitý kolik to váží. Jestli to má slabou tunu, tak to bude lítat slušně. Pokud narveš 88 kW do 1,5 tuny těžkýho auta tak je to samozřejmě lemra.
31. 1. 2013 14:24
Re: No tohle snad né
jj to mě taky rozštíplo.
31. 1. 2013 14:23
Re: Pre Mladých
Nedávej rovnítko mezi mladej a blbej.
31. 1. 2013 14:23
Re: Pre Mladých
Přesně tak. Ještě se mi nestalo, že by se mi někdo posmíval kvůli tomu čím jezdím. On by se taky nesmál dlouho, protože bych mu ji hned zčerstva jednu loupnul, aby věděl jak se má příště chovat. Nicméně ta Lada nevypadá zas tak zle. Já bych si to sice nekoupil, ale dovedu si představit, že si to někdo pořídí. Osobně bych za těch 250 co to bude odhadem stát pořídil něco lehce jetýho, ale nějakou renomovanější značku ;-)
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 14:22
Re: Sport?
felicia sport line mala vies aky vykon? ;-) pamatame? no vidis a tiez mala oznacenie sport line aj ked sportova vobec na rozdiel od tejto lady nebola :-)
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 14:21
Re: No tohle snad né
co je na tom k smiechu....?

mne skor smiesne pripada toto:
[odkaz]

nuz niekto spravi upravy na aute ( znizeny podvozok, silnejsi motor, lepsie sedacky ) a niekto len auto polepi nalepkami ..... co je viac k smiechu to si kazdy z toho zaver spravi sam....
Avatar - Parda71 (BMWfans)
31. 1. 2013 14:17
Re: No tohle snad né
Taky mě to doslova rozsekalo >:D Navíc tam nevidím ani řidiče, takže hooodně nepovedený photoshop :no:
Avatar - Emel
31. 1. 2013 14:16
Re: Pre Mladých
Je v tom trochu nadsázky... ale ne moc. Prostě jak jsem ochoten připustit, že takový Logan MCV nebo i Sandero jsou za ty peníze zajímavá koupě, u Lady jsem k tomuto závěru nedospěl a upřímně nedokážu pochopit, že si někdo v ČR nebo západní Evropě může to auto koupit. Leda že by prostě nevěděl o autech vůbec nic...
Avatar - poterienko
31. 1. 2013 14:14
Sport?
Sport s výkonem 88kw? Tak to je teda sport jak blázen, když i můj rodinný kombík má více. 88kw by měla mít základní verze.
Avatar - poterienko
31. 1. 2013 14:14
Re: No tohle snad né
No co? Ručka, pustit a ruský gumy.
Avatar - Rojin
31. 1. 2013 14:13
No tohle snad né
[odkaz] Za celý měsíc jsem se takhle dobře nepobavil. Děkuji za to >:-[]
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 14:13
Re: Pre Mladých
na bezne jazdenie paradne auto ;-) :yes: suhlas...... sportove male lahke zive a aj pekne :yes: a urobi rovnaku sluzbu ako kazde ine aj o 10 tisic eur drahsie auto ;-)
Avatar - Ozzman
31. 1. 2013 14:11
Re: Pre Mladých
Hlavně v první prudší zatáčce na mokru >:D To je tolik dojmů rozstříštěnejch po poli společně s řidičovým čerstvým průkazem :-)
31. 1. 2013 14:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 1. 2013 14:01
Re: Pre Mladých
>:D :yes:
Pravda, jinak je pořád lepší řešení starej bavor z bazáru, ten vždy udělá dojem na kde koho.
Avatar - Emel
31. 1. 2013 13:59
Re: Pre Mladých
Ještě taky musí mít kamarády, co jim čouhá sláma z bot... aby se mu nevysmáli :-).
Avatar - Starfighter
31. 1. 2013 13:57
Re: zaujimave ze tieto lowendove auta
Já se taky rád napiju, ale že by až tak? >:-[]
Avatar - Aladeen
31. 1. 2013 13:57
Pre Mladých
Keď je niekto mladý a chce mať drsne vyzerajúce auto so športovými sedačkami , ale nemá tučnú peňaženku tak je pre neho Granta ako stvorená ! :yes:
Avatar - 3_diamanty
31. 1. 2013 13:51
zaujimave ze tieto lowendove auta
ako thalia granta a rapid maju zadne svetla velmi podobne.... nie zeby ma to nejako trapilo ale je to celkom zaujimavy fakt a zhoda okolnosti ;-) :yes: