Ked uz zverejnujete prehlad najcitanejsich clankov, mohli by ste to podlozit aj cislami, inac je to len zostava clankov podla vazho uvazenia, co sa vam hodi. Ked to dokazu na inych weboch, verim, ze to dokazete aj vy. Ak nie, spytajte sa na naokolo, urcite vam niekto pomoze.
Důvod, proč ta čísla neuváději, zde již jednou psali. Jde o jejich obchodní "tajemství". Takže to zkus respektovat.
Nicméně by mohli například uvádět procenta, začít u nejčtenějšího článku, tomu dát 100% a poté postupně dolů.
A závěrem napíšu, každej tu nadává na škodovkua na koncern a tady je jasně vidět, že právě tyto články jsou tím nejlepším tématem, na kterém se dá slušně vydělat, protože to čte každej, i ten co tady zastává pózu, že koncern VW nikdy. Pak jde taky krásně vidět, že články a diskuze o jiných značkách jsou mrtvé, nikto tam nediskutuje, ale každej antikoncernista nezapomene vlézt do diskuze o škodovce (nebo VW) a psát tam ty svoje slinty. Pokrytectví v přímém přenosu. :-!
obchodni tajemstvi? DOst slaby argument. Preco to tak taja? Bez cisel je to len sprava typu "JPP"... Pochopenie mam pre tendencne clanky, kedze z niecoho musia zit no z neudania cisiel mozem mat tazko pochopenie. A ked uz sme pri tom, cisla o pocte diskusnych prispevkov su verejne tak v com je problem? Vypisat to do jednej tabuky im zaberie 10 minut, preco to mam ja hladat?