Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Turbodiesel 2,2 Skyactiv-D od Mazdy míří i do USA

Prvním modelem, který v USA bude nabízen s motorem 2,2 Skyactiv-D, bude Mazda 6. V budoucnu by jej mohlo dostat také SUV CX-5.
Zpět na článek
3. 2. 2013 10:56
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 2. 2013 07:07
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 2. 2013 07:04
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 2. 2013 10:53
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 2. 2013 07:09
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 2. 2013 11:00
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 2. 2013 13:38
4. 2. 2013 09:05
3. 2. 2013 16:01
neregistrovaný "SR20"
4. 2. 2013 00:43
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2013 09:57
som zvedavy ako dlho
bude amerika odolavat smradlavym dieslom ale mam pocit ze dlho uz nie.... ta husna nafta coskoro zamori aj USA.....v europe je to dnes uz samy traktor.... samy diesel,,, hrozna doba.... same tdi hdi dci ..... svet sa uplne scvokol 8-s .... najhorsie je ze aj sportove auta dnes uz jazdia v prevaznej miere s tymi hnusnymi smradlavymi dieslami... hrozna doba.... vzdy tvrdim a budem tvrdit ze niet nad klasicky jednoduchy spolahlivy benzin.... kto chce setrit nech jazdi na motorke
Rozbalit vlákno
44
3. 2. 2013 10:00
Re: som zvedavy ako dlho
80 % mozku tvoří kapalina(voda) U tebe je evidentní,že tam máš kapalinu brzdovou. >:D Lopato.
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2013 10:03
Re: som zvedavy ako dlho
pozeram ze ty si tu novy ;-)

to preferovanie dieslov v europe je skutocne chore... pritom 80 percent vodicov stejne * usetri... je to len akysi velky humbuk....

niet nad klasicky benzin
Avatar - baca42
3. 2. 2013 10:17
Re: som zvedavy ako dlho
Podívej se na můj profil, mám tam evidované i tankování. S autem jsem zatím najel 427tkm. Myslíš, že jsem za tu dobu ještě nic neušetřil?
3. 2. 2013 12:19
Re: som zvedavy ako dlho
baca42 jsi najel 427tkm málo :no: 1,9TDI vydrží asi do 800tkm až milion ;-\

Jsem najezdil světový rekordy přes 5 milion km s benzínem pod kapotou, takže jsi nezkušení řidiči to ale většinou neznají, protože s benzínem nenajezdili ani těch počátečních milion km. Je zřejmé, že jsi neumíš s benzínem jezdit.

Benzínový motor ujelo 5 000 000 km :yes: :yes: :yes:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Hezky den vám přeji Irvin Gordon společnosti benzín :yes: :-!
Avatar - Kuban
5. 2. 2013 10:09
Re: som zvedavy ako dlho
víš irvine.... Je to krásné co tady povídáš, ale při průměrné rychlosti 60km/h a průměrné době za volantem 16hodin denně, bys musel jezdit s tím tvým vozem 14,5let.....

to znamená, že si jezdil jen v tom jednom voze a nikdy si neměl možnost jet v ničem jiném... Třeba by jsi s dízlem najezdil 10mil kilometrů, co ty víš, máš dalších skoro 30let k dispozici na testování???

ty seš jen další nemocný případ ;-) Srdce v duši člověče :-)
5. 2. 2013 19:40
Re: som zvedavy ako dlho
>:D >:D >:D , tak ano vidím, že jsi zvláštní na tvrdosti hlavy zelí, ale to, co jste napsal blábol takže je váš sám názor a proto nejsi odborník také nesmysl o čem mluvit.

Ptám se vás na tvůj názor, co mám myslet, takže mi nic nemusíte vysvětlit srozumitelně.

Ale benzín dá se najeto více milion km
Najeto 1 000 000 km
[odkaz]

najeto 1 609 344 km
[odkaz]

najeto 1 milion km
[odkaz]

Hezky den vám přeji Irvin Gordon společnosti benzín :-! :yes:
3. 2. 2013 11:00
Re: som zvedavy ako dlho
Musím Ti to vysvětlit jinak.Pokud najezdíš 10 tis km ročně,tak benzín je lepší.Pokud najezdíš 60 tis jako já,tak se po benzínu nemůžeš ohlížet.V tom je ta výhoda nafty.
3. 2. 2013 18:38
Re: som zvedavy ako dlho
Ty sice usetris, ale ostatnym znicis zivoty. Este ze nerobia Skodovky na mazut alebo ma PET lahve, to by bolo setrilkov a smradu.
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2013 12:40
Re: som zvedavy ako dlho
No ty tu Toppore taky nejsi dlouho, tak se moc nevytahuj. A nebezpečně často osciluješ na hraně totálního šílenství, a protože už víme, kde bydlíš, dej si pozor, aby si pro Tebe nedojel Chocholoušek !!!!!
3. 2. 2013 12:43
Re: som zvedavy ako dlho
Ty se znovu neumíš chování slušně v diskusi.

PS: WinDiesel se zbláznil
Avatar - baca42
3. 2. 2013 10:11
Re: som zvedavy ako dlho
Byl jsem na dovolený na motorce a to je rozhodně dražší než autem. Motorka mi víc žere než auto a taky jsem na dovolený musel měnit zadní gumu a ta je 4x dražší než na moje auto, ale zase na oplátku vydrží 8x méně. >:D
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2013 10:14
Re: som zvedavy ako dlho
tak to musela byt riadna masinka ;-) :yes:
Avatar - baca42
3. 2. 2013 10:19
Re: som zvedavy ako dlho
Obyčejná Honda 600 CBF. Takovej základ pro začátečníky.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 2. 2013 10:56
Re: som zvedavy ako dlho
Aj MotoGP stroje maju koeficient odporu vzduchu okolo 0.90, ak sedis na klasike tak ides do 1.3 a to je aerodynamika tehly, takze mat motorku, co zerie 8 litrov pri pkojnej jazde nie je problem.
3. 2. 2013 12:05
Re: som zvedavy ako dlho
Koeficient sám ještě nic neznamená. Třeba ropní tanker má koeficient 1,1. Podstatná je taky čelní plocha.
3. 2. 2013 22:08
Re: som zvedavy ako dlho
Čelní plocha, koeficient odporu vzduchu, hustota vzduchu, náporová rychlost..... a to nepočítám valivé odpory a já nevím co všechno.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 2. 2013 07:07
Re: som zvedavy ako dlho
Ano, na zaklade vsetkych tychto faktorov, s vynimkou valiveho odporu, sa vypocitava cd. Prave preto ho bude mat motorka VZDY vacsi ako auto.

[odkaz]
4. 2. 2013 17:22
Re: som zvedavy ako dlho
to cd ma byt co? soucinitel odporu vzduchu? to se znaci cx a nevypocitava se, ale zkouma se v aerodynamickych tunelech. A je soucasti vzorecku pro pro odpor vzduchu, takze sam o sobe moc velkou vypovidajici hodnotu nema, jestli nezname celni plochu a rychlost. odpor valeni sem uvedl proto, protoze je sakra dulezity v rychlostech nad 80 km/h, coz je tento priklad. A pod me pamet neklame, tak prave pomoci odporu vzduchu a valeni se vypocitava (nebo se da zjistit z diagramu) maximalni rychlost vozidla. Teda jeste nam tam chybi hnaci sila vozidla samozrejme :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 2. 2013 07:04
Re: som zvedavy ako dlho
Clovece... Koeficient odporu vzduchu je funkciou celnej plochy!

Takze koeficient odporu vzduchu zavisi od celnej plochy

[odkaz]
4. 2. 2013 07:23
Re: som zvedavy ako dlho
Hele, ten odkaz je fajn. Není ovšem koeficient odporu bezrozměrné číslo? Lebabyle jsem zkusil pokrátit jednotky ve vzorečku a na bezrozměrný koeficient ne a ne se dostat. Tak mi s tím pomož, Síla, to jsou N, objemová tíha N/m3, rychlost je relativní, tedy bezrozměrná a referenční plocha m2. Jak krátím tak krátím, pořád něco přebývá.
4. 2. 2013 17:23
Re: som zvedavy ako dlho
celni plocha je celni plocha a koeficient odporu vzduchu je koeficient odporu vzduchu. sice to na sobe zavisi, ale zas ne tak doslova.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 2. 2013 10:53
Re: som zvedavy ako dlho
Lenze Sky-D nie je obycajny diesel a to do velkej miery eliminuje tvoj strach zo smradu...

V Europe je to samy europsky diesel - problem je TDI nie Sky-D >:-[]
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2013 12:43
Re: som zvedavy ako dlho
Toppor je jedním z těch, kteří jiný smrad než z dieselů necítí. Dokonce necítí ani své smradlavé ponožky, které si právě sundal z nohou. Ovšem diesely, na ty má nos - on už ví jak smrdí CX-5 s 2,2 SKY-D, jakkoli ji viděl maximálně na obrázku.
3. 2. 2013 12:49
Re: som zvedavy ako dlho
Ministerstvo zdravotnictví varování: WinDiesel špatné pro vaše zdraví!
3. 2. 2013 17:23
Re: som zvedavy ako dlho
topperove myslenie je sice prilis jednoduche, ale fakty su neuprosne. Vacsina naftakov na EU cestach splna normu max. EU III a to su klasicke naftove dymovnice. Situacia sa zasadne obracia az s prichodom EU IV kedy ma drviva vacsina naftakov casticovy filter a atmo benziny su totalne lenive svine pod vpyvom tych limitov ;-)
3. 2. 2013 18:41
Re: som zvedavy ako dlho
Myslim ze situacia sa obracia vtedy, ked Dilino dotiahne olietany turbo smrad z Raichu a vymontuje vsetky filtre co tam najde.
3. 2. 2013 21:40
Re: som zvedavy ako dlho
Nie len stare hajtry z Reichu dymia. Kazdny den vidim na cestach skoro nove BMW, MB, Fordy, ...
A ked dupnu na plyn, tak sa za nimi zadymi ojojoooj!!!
Avatar - Ozzman
3. 2. 2013 22:05
Re: som zvedavy ako dlho
Ono je to taky tim co tankujou a jestli měněj olej. Když se o diesel budeš starat, tak to taková katastrofa nebude:)A taky jakou to auto má minulost. Ono se najde i 4letý zánovni, který má 200 tisíc km za sebou a bez jakékoliv údržby.. to se pak nesmíš divit:)
4. 2. 2013 10:57
Re: som zvedavy ako dlho
To su zase ciptuneri, co zvacsuju daky od cerpadla a nestihne sa im premiesat davka so vzduchom.
3. 2. 2013 21:46
Re: som zvedavy ako dlho
ano, ja som mal na mysli nove auta....Sam prevadzkujem jedny turbokachle (EU IV) a jeden benzinak (bohuzial EU V) a naftak zatial nevydava ziadne dymove signaly >:-[] >:-[] (ma 3,5 roka a necelych 90k km). V sucasnosti sa casticovy filter ani neoplati vykuchat, vycistenie v autorizaku mam zabezpecene za nejaky 80-100€, takze ak sa k tomu nebodaj uz pri 120k km(co nie je moc pravdepodobne), tak mi to bude uplne jedno, lebo ta ciastka je nizka a nepodstatna ;-)

PS: obe auta som kupoval ako olietane - nejakych 15 mesiacov, prve malo 60k km, druhe 8k km
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
4. 2. 2013 07:09
Re: som zvedavy ako dlho
SkyD plni Euro 6 aj bez filtrov :-)
4. 2. 2013 10:58
Re: som zvedavy ako dlho
Iba bez SCR filtra, ale DPF a asi aj EGR ma.
4. 2. 2013 19:01
Re: som zvedavy ako dlho
Třeba mně taky naftové spaliny smrdí. Neříkám, že z čichání těch benzínových jsem v rauši, ale subjektivně mi vadí opravdu míň, než ty naftové.

ještě edit: onehdá jsme spolu diskutovali myslím pod článkem benzínové cx-5??? a radils mi, ať zkusím naftové biturbo. Tak jsem zkusil :-) rovnou to silnější, v manuálu. Velice příjemná jízda, i když 129 kW bych tomu nehádal ani omylem (auto mělo ovšem jen několik málo desítek km), motor za studena trochu hlučel, ale jinak ok, kdybych soukromě najezdil ročně 40 tis, jdu do toho...ale takhle zatím Sky-g :-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 2. 2013 11:00
Re: som zvedavy ako dlho
Double post...
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2013 12:29
Re: som zvedavy ako dlho
A co Kia a Hyundai v dieselu, Toppore? Tam je svět ještě v pořádku?
3. 2. 2013 12:33
Re: som zvedavy ako dlho
Tam je svět ještě není v pořádku ;-)
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2013 12:37
Re: som zvedavy ako dlho
Klidně na nás promluv svým rodným jazykem, ať z toho googlepřekladač nedělá takové potvornosti ........
3. 2. 2013 12:47
Re: som zvedavy ako dlho
Všechno ještě není úplně v pořádku ;-)
Avatar - Ozzman
3. 2. 2013 16:03
Re: som zvedavy ako dlho
Asi tak:D Je tu tak týden, co tu Topper vyznával do nebes i40 Crdi >:D
Avatar - Ozzman
3. 2. 2013 22:00
Re: som zvedavy ako dlho
Ty si fakt zvláštní... Došlo ti někdy, že lidi si tu naftu kupují, jelikož benzínový motor jim takové služby nemůže nabídnout? Třeba ten kýžený kroutící moment ne na trhání asfaltu, ale na jízdu s naloženym autem. Já osobně bych benzín do svého auta na denní používání vůbec nechtěl.
Jezdím velkým kombi a často naložený, proto, abych mohl pohodlně zrychlit v kopci mi zde s přehledem stačí turbodiesel o obsahu 2 litry, stačil by i menší jak je dnes trendem . Kdybych si musel vybrat benzín, tak je minimum motorů , které mi poskytnou stejný komfort jízdy jako tento diesel a už vůbec ne za spotřebu do 7mi litrů v naloženém autě... Musel bych volit velký motor, nebo i V6 a více, potažmo benzínové turbo a to už jsem na pořizovací ceně podobné jako u dieslu ...( nemluvím o malých TSI od VW..) Kdyby ses náhodou ptal, jestli sem s benzinem jezdil tak odpověď je ano. Od 1.2 po 2.5 a ani jeden z tehle motorů mi nenabídl to, co turbodiesel. ( jel jsem i v silnějších, ale to nebyly běžné osobáky, ale sportovní vozidla)... .. že to smrdí, myslíš, že benzínový motor voní po fialkách? Dnešní diesly plní stejné emisní normy jako benzinové motory a mě jakožto koncovému uživatli je opravdu jedno, jak toho dosáhnou... Uvědom si, že takových uživatelů jako jsem já je více a argumenty jako, diesly se serou a sou drahý na udržbu neberu, stačí se o auto starat tak, jak se má ( ano některé věci neovlivníš, ale velkému procentu se dá zabránit).. Mimochodem u nás pořád procentuálně vedou prodeje aut jezdícím na benzín a ty bys to měl vědět, častokrát se zde oháníš tabulkami a statistikou prodejů. Ať si každý koupí to, co jemu vyhovuje a Američani už taky přicházejí na to, že ropa neni nevyčerpatelná a takovouhle Mazdou 6 v Dízlu by si nikdo ostudu neudělal....
4. 2. 2013 00:31
Re: som zvedavy ako dlho
ááá, takže pán nevie radiť.
kúp si auto s automatom, keď už chceš mať komfort a potom tu nebudeš vpisovať krávoviny, že benzín neťahá.
diesly se serou a sú drahé na údržbu. argumenty, že to tak nie je, neberu.
Avatar - Ozzman
4. 2. 2013 09:58
Re: som zvedavy ako dlho
Čti pořádně, komfot a SPOTŘEBA! Obejdeš snad fyzikální zákony? Když to budeš honit do otáček v plně naloženém autě nikdy nebudeš mít stejnou spotřebu jako u dieslu ( mluvíme o motorech R4 běžně dostupných (1.6-2.0) s V6 sem jezdil jen krátce, ale nevěřím, že v tomto režimu budou úsporné stejne jako diesel)... Asi si ještě nikdy nezkoušel předjíždět s takovým autem do kopce viď?
Nevim, proč mi cpeš automat a benzín? At si ho každý koupí, když ho chce, já ho nechci. Btw.. Doma mám i benzinovou atmosféru s podobným výkonem jako můj diesel a jelikož se to auto používá do města, tak tam stačí... Nedělej tu z lidí blbce a přečti si pořádně co píšu...

A ty díly? Víš jak malá hrstka aut má ještě ty "opravdu spolehlivé" motory? Už jich moc nebude... Stačí se starat a nekupovat vylítanej krám, polovinu věcí a probémů tím ušetříš...
Avatar - Barrichello
4. 2. 2013 09:03
Re: som zvedavy ako dlho
co máš za problém s točivým moemntem? je libo 500-600 Nm u zážehoho motoru?
No problem, ale musíš si vybrat aptričný objem a počet válců, amigo >:D
Avatar - Ozzman
4. 2. 2013 09:53
Re: som zvedavy ako dlho
To já přece vim a o tom píšu, že tenhle problém by mi vyřešil pouze velký motor s více válci:D Čti co píšu :-) A takový motor nechci, proto mi na moji jízdu plně postačuje obyčejný turbodiesel ( a neřikej mi, že velká V6 nebo V8 pojede v plném zatížení a vytáčení motoru za stejnou spotřebu jako diesel, to je nesmysl) :-) Až budu chtít auto pro zábavu a budu na něj mít, určitě to bude benzín :-)
3. 2. 2013 10:17
Kto by 2,2Sky-D nechcel
vsade ho chvalia,aj nemci :-)
Rozbalit vlákno
20
Avatar - CHerokee
3. 2. 2013 12:20
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
No třeba já. Včera jsme si byl sednout do Mazdy CX5 a pak do nové 6 Revolution s tímhle 175 koňovým motorem. Sednu rozhlížím se...bez nápadu, interiér fakt vypadá levně, materiály nic extra, nijak extra jsem se tam necítil (182 cm). A pak jsme se podíval na cenovku, která šla přes 900 000 a spadla mi čelist. A to podotýkám, že vnitřek 6 vypadá lépe než CX5, která je aspoň praktická.

Nic proti Mazdě, na fotkách vypadá úžasně, ale reál je reál a cenovka nesmyslná. Za ty peníze jsou prémie.
3. 2. 2013 12:33
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
ja nemyslim tym par jedincov...vzdy sa najdu napr. aj fanaticki vyznavaci TDI...druha vec je,ze ja som mal z interieru iny pocit...jak dizajnovo,tak ergonomicky. uz samotne sedenie je tak pohodlne,ze nema chybu.
Avatar - WinDiesel
3. 2. 2013 12:36
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
Nu, není to tak dávno, co jsem jednu prémii kupoval - tak ta tedy za tyto peníze opravdu není. Blábolíš nesmysly.
Mazda si na nic zvláštního nehraje, olizovači platů si musí opravdu dojít pro Volkswagena, ale například kde je Volkswagen s Euro 6 bez SCR?
Bude ho mít v roce 2014 a vozy koncernu VW velikosti Passat a výše budou muset mít SCR.
Ale protože jsou pro Tebe důležetjší materiály, jdi jinam. Ostatně nemáš kam jít protože srovnatelná vozidla se srovnatelnými výbavami a materiály stojí srovnatelné peníze.
Takže padat čelist Ti bude každou chvíli. Ale neboj, za chvilku Ti ještě víc zlevní Rapida, budeš mít svůj sen na dosah.
Avatar - CHerokee
3. 2. 2013 13:10
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
Rozhodně bych si nedovolil tykat. S premémiemi mám zkušenosti, stejně tak i s běžným segmentem. A Mazda opravu není nic moc ve skutečnosti, když si do ní člověk sedne.... alespoň né za ty peníze. Za 900 000 je třeba luxusní třída B od Mercedesu a tam se sedí a vypadá to úplně jinak. Jenže to chce mít tu možnost srovnání.
3. 2. 2013 13:57
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
Diesel 2.2 je od 599tis :-)

[odkaz]
3. 2. 2013 14:03
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
Problém je trochu ten, že tahle nová Mazda6 je už skoro stejně velká jako třída E. Psát tedy, že za tuhle cenu už je prémie, nicméně o dvě kategorie menší, je poněkud zavádějící. To by taky bylo, aby třída B uvnitř nevypadala lépe, když si za ní řeknou stejně. Nicméně běžný motorista to myslím snese, že to nevypadá hned jako Mercedes.
Avatar - CHerokee
3. 2. 2013 14:20
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
2.2 Skyactiv-D A/T - kufr 489 l, výška 1450mm, šířka 1840mm ... 854 900
B 220 CDI BlueEFFICIENCY kufr 486 l, výška 1557mm, šířka 2010mm... 821 590,-

Při stejném výkonu. Rozdíl je ve výbavě, který ale MB smete jediným pakatem - Sada Active. Takže to jistě jsou porovnatelná auta, ale jen na fotkách a papíře. Dokud si člověk do toho nesedne... nemám nic proti Mazdě. Byl jsem se na tu vrcholnou verzi podívat včera. Technicky vypadá dobře, má hezký čumák, ale jinak za ty peníze ji koupí jen ten, kdo v prémii nejel.
3. 2. 2013 14:29
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
Nebo taky ten, kdo chce větší auto než třídu B a na prémiová auta o rozměrech Mazdy6 nemá. Jak už jsem naznačil, psát, že takové prémiové miniMPV od Mercedesu je stejně drahé jako 4,8 metru dlouhý sedan Mazda6, a proto je nesmysl si ji kupovat, je takový řekněme zvláštní argument.
Avatar - CHerokee
3. 2. 2013 14:44
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
Tak nevím, jestli neumíte číst. Mazda je delší, ale užší a nižší a kufr mají stejný. Vevnitř je v Mercedesu místa více.
3. 2. 2013 14:58
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
Myslím, že by nebylo od věci uznat, že se jedná o úplně jiné kategorie aut, které není záhodno srovnávat. Třída B je prémiová konkurece k autu jako je Ford C-Max, nikoliv k sedanu téměř o velikosti třídy E.
Avatar - CHerokee
3. 2. 2013 15:04
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
No zrovna mezi podobnými vozy uvažuju co na město a do práce. A podle mě srovnatelné jsou pouze do chvíle, kdy si do nich člověk sedne. Myslím, že Mazda svou kategorii cenou přestelila a na autě dost šetří. Srovnávat tak úzké auto s třídou E může jen prodejce Mazdy a pak je diskuze zbytečná :-)
3. 2. 2013 15:20
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
My si zřejmě nerozumíme a k žádnému závěru nedospějeme. Mně je jasné, že provedení Mercedesu bude na jiné úrovni. Já jen říkám, že pokud se někdo rozhoduje mezi auty, jako je Mondeo, Avensis, Insignia, Superb, 508 a diskutovaná Mazda6 (která je se všemi těmito vozy cenově plně srovnatelná, nijak nepřestřeluje), tak si těžko půjde koupit malé MPV. Stejně jako zájemce o mainstreamový hatchback nižší střední třídy si nepůjde koupit Audi A1 jen proto, že by měl za cenu Focusu prémiové auto. Má-li někdo na prémii, ať si koupí MB A, když ne, tak bude muset zůstat u mainstreamového Focusu. Ale tyto mezitřídní úvahy skutečně postrádají smysl.
3. 2. 2013 19:09
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
To je ale otázka toho, co si jdeš koupit. Jdeš si koupit sedan střední třídy dlouhý 4,7 až 4,9 metru, nebo si jdeš koupit auto, které se ti bude líbit, bude ti vyhovovat pohodlím, jízdními vlastnostmi a které zvládne přepravit, co přepravovat chceš? Jinak B bych osobně mezi alternativy nezařadil, nejde mi o prostor. Proto je mi i celkem jedno, že má šestka téměř délku E. Spíš je to přítěž, pokud mi to nepřinese benefit, který dokáži ocenit (jako třeba pohodlí).

Prémie střední třídy bude v odpovídající výbavě dražší a menší. Jenže někdo, jako třeba já, by nejvyšší verzi volil pro motor. Dokázal bych obětovat nějakou výbavu. A pak už prémie začíná vypadat zajímavě. Za to si může Mazda sama, strukturou své nabídky. Navíc německé automobilky mi nabídnou šestiválce, tedy mnohem důstojnější motorizace pro střední třídu.
4. 2. 2013 09:46
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
Ano, tento pohled taky sdíllím, podstatné je, zda auto plní požadavky, ne třída jako taková. Nicméně Béčko mi přijde už hodně mimo, tím spíš jím argumentovat údajně přestřelenou cenu v rámci třídy.
4. 2. 2013 13:38
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
No to ano. Šlo mu spíš o value for money. Problém je, že hodnota je subjektivní.
3. 2. 2013 19:25
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
V Mercedesu je víc místa??

Prosím o čísla.
4. 2. 2013 13:03
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
Porovnávaš širku Mazdy bez spatných zrkadiel so šírkou Béčka zo zrkadlami ? >:D šírka Béčka je 1786 mm
Takže je užšie a vyššie
3. 2. 2013 15:38
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
a prečo mazdu6 neporovnáš rovno s MB A?! Ten bude ešte lacnejší. alebo rovno so smartom. ten pokiaľ viem, je tiež súčasť koncernu MB.
B-čko určite nie je lepšie zvezenie ako mazda6. Tvoje hodnotenie interiéru ma nezaujíma. Mne sa interier 6-ky páči. Je to subjektívne. exteriér 6-ky je podľa mňa to najlepšie, čo automobilový trh vyprodukoval (s výnimoku charger '69 a pod).
Keď už chceš byť férový, tak porovnávaj mazdu6 a E-klasse, čo veľkostne zhruba sedí. E síce ponúka premiovejšiu výbavu a aj silnejšie motorizácie. Ale za akú cenu?!
3. 2. 2013 15:47
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
Ono formálně je Mazda6 ve stejné tříde jako MB C, nicméně při dnešním nafukování už se rozměrově blíží spíš k té třídě E. To však na věci nic nemění, i Céčko je pochopitelně dražší. Kdo na něj má a chce prémiový interiér, ať si ho koupí. Ale nahrazovat Béčkem Mazdu6 je skutečně zvláštní.
Avatar - Ozzman
3. 2. 2013 21:38
Re: Kto by 2,2Sky-D nechcel
No, to je toho, že je velikostně skoro jako MB E, To je ze stejné třídy třeba i mondeo sedan ( 4850mm)
To jest o 15mm kratší než Mazda6 nebo Insignia ( ta je ve verzi kombi ještě větši)... Takových aut je více... Mazda 6 je hezké a povedené auto, sám bych klidně o ní uvažoval, ale že by to byla totální revoluce v automobilovém průmyslu? To snad ne :-)
3. 2. 2013 13:38
Emise
Jde o to, že 2.2 Skyactive diesel splňuje Eu6.
Tudíž prosím nespojovat se špinavými TDI z prvních Oktávek ;-)

Emise už jsou skoro srovnatelné s benzínem.

Četl jsem i na americkym serveru test jak si diesel vychvalovali..

Myslím, že Mazda 6 je dnes absolutní špička a má náskok před konkurencí ve většině kritérií.
Takže doufam, že bude mít úspěch!

Hezkou neděli všem
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
4. 2. 2013 09:05
Re: Emise
čím přísnější emise diesl sponí, tím bude dražíš a složitější = zákonitě poruchuvější.
Takže dočkej času >:D
neregistrovaný "SR20"
3. 2. 2013 16:01
Spotreba
Rad sa potom pozriem na US strankach mazdy na spotrebu. Pocitam, ze nebude zhodna s EU ;-)
Rozbalit vlákno
1
4. 2. 2013 00:43
Re: Spotreba
nie je problém:
2.5i automat - 9,0 v meste; 6,2 dialnica
celkom v pohode, že?
Avatar - jozephko
3. 2. 2013 18:33
Prečo ešte iní vyrábajú SUV-čka a strednú triedu, keď je tu
Nechápem jedno - prečo si ostatní výrobcovia ešte nezbalili svoje fidlátka, keď Mazda predáva CX-5-ku a novú šestku? >:D
Rozbalit vlákno
2
3. 2. 2013 21:59
Re: Prečo ešte iní vyrábajú SUV-čka a strednú triedu, keď je
preco by to mali ostatny vyrobcovia zabalit??
4. 2. 2013 00:38
Re: Prečo ešte iní vyrábajú SUV-čka a strednú triedu, keď je
pán chce byť dnes za blbečka?