A nejen tebe... >:-[]
Velmi trefný smajlík před tvým textem: "Za vysoké úrovně stávajícího designu Civiců,..." >:D
Jinak si docela odporuješ, nejdřív píšeš o potvrzení vypuštění 3dv. verze u 9. g. a následně píšeš, že Type-R možná bude jako 3dv. Ale 8 g. přece taky byla ve 3dv. provedení právě jako TypeR/S.
Potom je tedy předčasné mluvit o tom potvrzení vypuštění 3dv. verze.
Já bych to bral raději z dvoulitru, jinak ale dvakrát souhlas:
- Manuály Honda umí opravdu skvěle...
- Možnost volby je nejlepší řešení nejen nejen u převodovky, ale i u varianty karoserie, resp. počtu dveří, viz včera 22:56
Dost lidí je toho názoru, že CTR bude mít 2.0 Turbo, konstrukčně nezávislé na WTCC 1.6, dokonce by to mohla být turbená verze motoru R20 z Accordu a CR-V, která by se na to svým velkým zdvihem velmi hodila. Motor 1.6 by asi znamenal příliš mnoho kompromisů, i když vypořádat se s nimi by byla určitě výzva hodná Hondy. Za mně - bych bych pro fakt nabušenou 1.6T, ale reálnější je 2.0T.
Dvouspojka je pěkná věc, ale opravdu bych litoval ztráty toho, co dělalo sportovní hondy spolu s motory unikátní - chirurgicky přesného řazení. Uvítal bych možnost volby.
Já žasnu, jak si myslíš, že mě máš zmáknutého. >:D Za vysoké úrovně stávajícího designu Civiců, tedy už v případě 8G, jsem považoval 3D verzi za naprosto zbytečnou a její vypuštění u 9G to víceméně potvrdilo. Takže to úplně "najednou" nebylo.
Nicméně - není vůbec jisté, že CTR bude 5D. Honda nedávno prohlásila, že bude ve Swindonu vyrábět tři verze Civicu - 5D, kombi a Type R. To se dá interpretovat různě, tedy i tak, že CTR bude verze, která se bude od běžných Civiců lišit opravdu hodně. A to může, kromě očekávaných sportovních úprav, znamenat i 3D kastli. Skelet má 8G a 9G víceméně stejný a postavit CTR 3D by tedy neměl být až takový problém. I když to pochopitelně vypadá jako nesmysl, zvlášť v situaci, v jaké dnes Honda v Evropě je.
1. Poslední co u auta řeším je spotřeba. 2. S takovým výkonem na přední nápravě je jízda spíš nepříjemné než zážitek. 3. Chceš li takové auto neřeš náklady v opačném případě si kup Fiestu v naftě :-!:-!
Díky za reakci. O té 1,6 T už jsem slyšel, jen jestli bude schopna konkurovat téhle 2,3 s cca 335 PS, ale možná bude nový Type-R z "papíru".
Jinak chválím tu dvojspojku, po 10 letech konečně začíná docházet i koncernové konkurenci, že dvojspojka v hh je skvělá věc, ale že to té konkurenci trvalo. Po Cliu RS tedy zřejmě přechází na možnou kombinaci turbo + dvojspojka i Honda s Type-R.
pretože ani golf gti, astra opc, mégane r.s. či civic type-r nie sú 4x4. a v princípe by to tie autá iba predražilo... ak chceš štvorkolku, kúp si subaru alebo mitsubishi... už vidim, ako plačeš na benzínke a každých 10tis v servise...
Souhlasím s tebou..., jen třeba zrovna tebou vzpomínaný MRS už taky bohužel není klasický 3 dv. hb, tak jako ve své předchozí generaci, jde o jakýsi hybrid hb a coupé. který marketing Renaultu nazývá jako "coupé".
VW nabízí a dále nabízet bude všechny možnosti, tedy od klasického prostorného 3dv. i 5dv. hb (GTI/R)i "hatchcoupé" (rocco/roccoR).
Stačí říct (viz 22:33). Já se náramně bavím tím, jak je pro tebe ta třídveřová verze u hh najednou úplně zbytečná a zcela určitě to "nebude" tím, že zrovna nový Type-R už bude taky nejspíš jen jako pětidvířko. >:D;-)
Ale hlavně by hlavně zajímalo, s čím (myslím po kapotou) si chce nový ten Type-R vyšlápnout na zmíněný FoFoIII RS?
Jj, když hh, tak klasický 3dv. hb., což je dnes (v éře trendových "hatchcoupé") druh pomalu na vymření. Já chci dál ke klasickému hh jen 3 dveře, ale k tomu (taky dál) plnohodnotnou prostornost hb.
Já ne, to si tu psal MT ještě s někým. Já s tím souhlasím jen částečně a celkově spíš méně. Problém vidím stále v tom, že:
- Přední dveře musí být u 5dv. verze (i u dnešních kompaktů) pořád poměrně velmi krátké, což je při výšce nad 180 cm (nemluvě např. o mých 193 cm a víc) otrava při nastupování/vystupování, pokaždé se musí obejít B sloupek, který pak navíc podstatně víc zavazí nejen ramenu, ale i ve výhledu směrem do boku, samozřejmě, že kdo má "170" cm, netuší o čem píšu a navíc je rád, že snadněji dosáhne na pásy.
- 5dv hb je karoserie tzv. "samé dveře" a působí vždycky spíš rodině, než sportovně, stejně jako vzpomínané krátké přední dveře.
- Tuhost 3dv. karoserie (obvykle s vlepenými skly) bude logicky lepší, než u srovnatelné 5dv. karoserie
- Nemluvě o úspoře hmotnosti druhého páru dveří.
- Navíc tím odpadá nutnost údržby mezidveřních prostor dalšího páru dveří a snižuje se mírně i odpor a s tím spojený aerodynamický hluk v této části karoserie.
Přesto se dá u klasického hh pochopit i (ve dvou ohledech) praktičtější 5dveřová verze (idelální je možnost výběru z obou verzí), ovšem u ultimativnějších hh typu FoFo RS už nedává 5dv. verze příliš smysl.
Dveřma napřed s předokolkou na sněhu neb mokré silnici žádný problém, stačí se naučit spolupráci brzdy, plynu a volantu. Brzdí se samozřejmě LEVOU. ABS je nežádoucí :no:
A to si představ, že v době největší slávy F1 do toho dávali 1,5 s turbem a nikdo z toho neblil. Ono co by si chtěl cpát do sportovního auta? Tam přeci potřebuješ co nejlehčí a co nejvýkonější motor. Když tam narveš 8mi válec tak bude ten motor těžkej jako prase a jízdní výkony půjdou do háje, takže 4 válec je tak akorát.
V čem? Majitel Cosího čeká na sníh, RS strkáš do garáže. Radost je ovládat auto ve smyku a věř, že pokud nejsi hodně za vodou, tak to nebudeš zkoušet ani na mokrém afaltu, trhá to kousky gum ze vzorku a nemáš ani srdce na to, abys to auto tak trápil.
HH co šetří na zadku. Přátelé, cesta není závodní okruh. Pokud máš možnost si trochu zablbnout na cestě neměříš čas, ale jde ti o zábavu a té ti poskytne víc dieslový 1er. Držet to pod plynem a dát kontra s předokolkou nezažiješ. Nic si nenalhávej pokud nejsi profík, tak stejně všechno řídí svěrač.
A ako už viackrát písal white label, dnešné hatche nižšej strednej triedy, ktoré majú bežne aj 4,40m nevyzerajú s tromi dvermi dobre, pri tak dlhej karosérii pôsobia veľké plochy plechu prázdne.
Treba tieto Tvoje svetoborné myšlienky napísať do Subaru: tých evidentne stále neosvietilo a z nevedomosti robia už 20 rokov štvorvalcové športiaky s výkonom do 400k: [odkaz] >:D
Když je něco ošklivé (Focus), nepomůže ani 3D verze, takže o přitažlivosti rozhoduje spíše základní design karoserie, nez počet dveří. Navíc se v poslední době dost často ukazuje, že u 5D vznikají tvarově tak vyvážená auta, že to 3D spíše kazí. Hlavním důvodem existence sportovních verzí ve 3D byla tuhost karoserie, která bývala u 5D špatná. Tenhle argument už je dneska pasé.
OPC už předvedlo, že na to nemá, nestačí ani na standardní MRS. To bych chtěl vidět ten zázrak, který by se postaral o to, že by se dostala mezi špičku. Scirocco nechám raději bez komentáře. ;-)
ano, 5 dverova verzia je praktickejsia. co je ale podstatnejsia je lacnejsia na vyvoj a vyrobu (kedze zaklad tu uz je). no na druhej strane prichadzaju tieto "rodinne" verzie o kus svojej pritazlivost. nastastie je tu OPC a MRS, ktore nepolavili. no potom tu mame MPS, a nove ST/RS a Typer-R .... :'-(:'-( je mi do placu
Sci bz mohlo mat nejaku RS+ verziu....aj OPC by mohlo prist v Ring edicii...ale Ford nech zamaka na predajoch, prinesie Mondeo, urobi lepsi dizajn Focusu... ;-\