Na začátek léta připravil dovozce automobilů Hyundai výprodej skladových vozů. K již dost atraktivním akčním ceníkům řady i30 tak můžete přidat další výhodu v řádu až několika procent z akční ceny vozu.
Ma nekolik podstatnych vyhod:
- neni to francouzsky vyrobek
- je v cene Fabie
- je vetsi, nez Fabia
- neni tak oskliva, jako Fabia
- ma dobry diesel (mluvim o 85kW)
- vybaveni je na urovni
- ma moznost dokoupeni tempomatu u nizsich verzi a nemusi se kupovat vyssi verze jen kvuli tempomatu, jak to zname u japonskych vozu
- cisla na tachometru a otackomeru jsou normalni a ne dookola a vzhuru nohama jako u skodovek
- nema okolo tachometru a otackomeru kelimky od piva...
- ma bohuzel ale i nedostatky:
- zbytecne vlaci bricho po zemi - svetla vyska by mela byt vyssi
- nema variantu 4x4 - optimalni volbou by pro mou zenu bylo neco na zpusob Suzuki SX4, ale od Hyundaie, nebo KIA - tedy hlavne bez dieselu od Fiatu...
No, myslím, že to s francouzi je spíš jen narážka...neházel bych je do jednoho pytle...nemusíme chodit daleko - nový mégane, přímý konkurent nevypadá, že by na tom byl zle...ale uvidíme. Nicméně i30, potažmo ceed, vypadají jako velmi kvalitní auta. Jen jsem slyšel, že v ceedu byly najeté kilometry (přinejmenším v interiéru) znát více, jak třeba u Oktávky...
Jestli je fabia ošklivější, nebo ne, to bych opravdu nedával do záporů/výhod. Třeba mě se kombík fábie vcelku líbí... i30 i ceed mají vcelku nevýrazný design, neurazí, ale asi nikoho neposadí na zadek.
Každopádně ještě můžeš zmínit 5 hvězd v crashtestu vedle 4 hvězd fábie (což jen cituji z jejich reklamního plakátu...)
Jedny z najlepsich. Nad Adom by som sa prilis nepozastavoval. Ma silne tendencne a jednostranne nazory bez akehokolvek realneho podkladu. Polemizovat nema cenu. ;-)
Ono je to pre škodovkárov ťažko pochopiť, ale záruka môže byť i podstane dlhšia ako dva roky a reálne funguje.
Je smiešna neustále spochybňovanie záruky Ceedu, či dokonca "dokazovanie", že taká dlhá záruku "vlastne nemá zmysel, lebo poruchy sa i tak prejavia do dvoch rokov."
Je to len zúfalá obhajoba Škody, ktorá nie je schopná (či skôr ochotná) predĺžiť svoju dvojročnú záruku.
Myslíš světla? :-)to se dá vyměnit ručně,pravda chce to trochu fígl, jinak u hyundai to mění zdarma ale platí se práce, nevím jak kia ale mrkni na hyundai forum, servis a reklamačky se zdá být ok, je jasný že to chce trochu dohadování a přesvědčování, žijeme přeci v Československu ;-)
Nebo M6 a prvních 30 tkm....že?Jen BLB hodnotí auta podle země původu,to pro pořádek. Paní viz.odkaz,je mi docela líto.Neskutečná smůla,ale i geniální japonci v Hirošimě udělali drobnou chybu s fatálním následkem.Pootočené ložisko na klikovce,selhání mazání a nový motor,jak jinak,po záruce(ona má dvě auta,proto najeto málo-"doris" ze dne 21.5.2009 a dál...):
[odkaz]
Takže by bylo dobré už kecy na téma kdo dělá či nedělá kvalitu ukončit.Všichni dělají (NE)kvalitu ve stejné míře.Jde o štěstí,nebo smůlu,nic víc. :-!
Hele, nejsem bojovník za SA, ale myslím, že po ujetí více km - 100k a víc se rozdíly projeví značně zvýšeným opotřebením ineriéru.
Navíc již u nového auta je Skoda o dost hodnotnější a kvalitnější v materiálěch a zpracování - ano, Kia satčí ale po přesedlání z Octavie budete mít trochu šok:)
Záruka - ano 7 let je super a nechci rozebírat, na co se vlastně vztahuje - nebo spíš nevztahuje.. Ale spočítejte si servisní náklady (prohlídky) na Kiu a Skodu na 100, 150 a 200k - u Kia zaplatíte o desítky tisíc víc... Navíc podmíněno tím, že i s 5ti letým !křápem" budete navštěvovat autorizáky k prohlídkám a servisu - hodně drahý špás.
Osobně si opravdu myslím, že záruka Kia je super marketingový tah, který ale pro ákazníka dopadá celkem rozpačitě - ale jak říkám Kii se to povedlo.
No a nakonec, na Octavii si můžete 4 letou záruku objednat tučím za 5k CZK, což je celkem zanedbatelná položka.
Tudíž ani v záruce mě Kia nepřesvědčí...
Opotřebení interiéru? ceed,i30 nebo škoda jsou zrovna takový plasťáky, volant je v kůži a pokud se tam člověk nechová jak prase je vše ok, servisní prohlídka u benzinu stojí 4-5t, u dýzlu asi o 1t více, takže asi 20-25t za 5 let při návštěvě jednou za rok, každý si to snad umí spočítat a rozhodnout se :-)
i kdyz mam korejsky auto deset let stary, tak radeji jezdim do znackovyho servisu, protoze mam dost spatnych zkusenosti se soukromymi opravari... spatne namontovane desticky, temer vypadnuty vypousteci sroub.. ceny ve znackovem servisu navic, nejsou nic strasneho, kolem 400kc/hod... rozumim tomu, opravi za chvili. Takze nakonec cena vyjde plus minu stejne. Ono, kdyz by i soukromnici vzdy pocitali DPH a ne z ruky do ruky, tak se snad ani nemuzou uzivit.
jojo do i30 se chystame, ale myslim ze je stale jeste cas, slevy teprve prijdou pockame na podzim to se priznaky recese v CEE regonu teprve zacnou projevovat naplno, zatim je to jeste porad drahy a nejaky prostor dolu stale je, kdo si mysli opak tak si ho myslel i pred pul rokem a kde jsme ted....