Testy
vcelku stylove auto, jen ten interier by si zaslouzil zmen vice...
neviem co tu stale krituziju pevný stred na volante. Ako moze vadit niekomu kto jazdí s klasickým volantom? Preco? ja mam odkrutene s C4 cez 160t km a teraz po zmene auta mi práve ten pevný stred velmi chýba. Proste tlacidlá sú stále na mieste a nie je problém spamäti naslepo nájsť tlačidlo ani napr. pri prejazde zákrutami. To sa mi teraz v CX-5 nedarí , proste buď presúvam zrak na volant (čo odvádza pozronosť od šoférovania) , alebo musím počkať na priamy úsek.
To je docela nesmysl, to co jsi napsal. Jediné, proč ti chybí pevný střed je to, že jsi na něj zvyklý po 160t km. Pokud budeš držet volant v pozici tři čtvrtě na tři, jak by se mělo, tak máš palce přesně u ovládacích tlačítek na volantu. U pevného středu volant pootočíš a hned jsi mimo ta tlačítka a pokud je chceš zmáčknout, tak musíš přehmátnou, nebo pustit volant. To je skoro stejné, jako by jsem řekl, že nejlepší sou tlačítka na středovém panelu, protože sou pořád na stejném místě. Takže domněnka, že i v zatáčce si věděl, kde jsou je dost zavádějící.
No a přesně ten zvyk je asi to proč všichni tak kritizují pevný střed....
Nebudu se bavit o tlačítkách, tam máte pravdu v podstatě oba, ale výhodou je ideální pozice airbagu v každé pozici volantu (a jeho větší velikost), což nikdo z nás doufám potřebovat nebude, ale je to o bezpečnosti..... 😉
Nebudu se bavit o tlačítkách, tam máte pravdu v podstatě oba, ale výhodou je ideální pozice airbagu v každé pozici volantu (a jeho větší velikost), což nikdo z nás doufám potřebovat nebude, ale je to o bezpečnosti..... 😉
Tak v případě airbagu to asi nějaký význam má, ale ty tlačítka na stejném místě moc ideální nejsou. Já mám ovládání také na jednom místě na páčkách pod volantem. Jak radio, tak tempomat. Mě to poměrně vyhovuje, protože jsem si na to zvyknul, ale má to stejný problém, jako pevný střed. Pokud má volant natočený a chci na to dosáhnout, tak musím přehmátnout, nebo volant pustit a na páčku sáhnout. Takže zvyk je to jediné, co člověka vede k tomu, aby to obhajoval jako lepší řešení, ale skutečnost je jiná.
No vidíš, mě se to auto opravdu líbí a ten pevný střed je věc, která mne odradila od tohoto auta.. Je to o zvyku.
A k tvému problému, ještě existuje řešení ovládání pod volantem, když je volant otočný.. To je za mě nejlepší řešení, které jsem kdy v autě měl 😄
A k tvému problému, ještě existuje řešení ovládání pod volantem, když je volant otočný.. To je za mě nejlepší řešení, které jsem kdy v autě měl 😄
Variantu 2,0HDI v silnejšom vyhotovení som jazdil a hodnotím auto ako taký priemer v triede. Ako klady hodnotím pocit "veľkého auta", robustnosť a pocit bezpečnosti, auto dáva najavo, že sa uňho nešetrilo, sedačky sú hrubé ako v lietadle, dvere sa zdajú neskutočne ťažké a napr. aj pocit zo zabuchnutia dverí je luxusný. Motor bol kultivovaný, bez turbodiery. Materiály a plasty boli fajn. Dizajn exteriéru sa mi páčil. Jazda bola ako s limuzínou, pocit veľkého, robustného a tuhého auta bol príjemný a ukľudňujúci. Negatíva čiastočne súvisia s pozitívami: motor zrejme kvôli hmotnosti auta vôbec nepôsobil, že má udávaný výkon (subjektívne pôsobil tak na 100 kW) a na dané auto bol tak akurát, na okreske auto pôsobilo neohrabane, len nerado menilo smer, volant je vec vkusu, ale mne vadil, na dané rozmery je v aute celkovo málo miesta, robustné prevedenie sedadiel a palubovky uberá priestor, aj vzadu mi bolo dosť tesne, prevodovka (manuál) klasika Citroen, od referenčného "cvakania" mala ďaleko.
Summa summarum: C5 nie je zlé auto, ak by ho človek mohol kúpiť za zaujímavú cenu, bude spokojný. Za cenu Mondea/Passata/M6 určite nie a menovaní sú lepšou voľbou.
Summa summarum: C5 nie je zlé auto, ak by ho človek mohol kúpiť za zaujímavú cenu, bude spokojný. Za cenu Mondea/Passata/M6 určite nie a menovaní sú lepšou voľbou.
tak mě teda přišlo, že když se dveře zavřely, byla to pěkná řacha, nutno dodat, že to bylo pro mě první a poslední minus, sedačky jsou bez debat jedny z nej ve své třídě, podvozek byl hydratic, takže těžko co vytknout, zpracování na standardu své třídy, jel jsem automat, prostě pohodová plavba, určitě by bylo lepší tam mít buď ten 200 koňovej diesel anebo rovnou 6ti válec anebo můj favorit 6ti válec benzín, ten se ale myslím už nedodává, volant mě nějak neděsil, málokdo ovládá rádio, když řeže šikanu, kdo chce pohodlně jezdit má jasno :yes:
Do toho auta sa vyslovene pýtajú tie najsilnejšie motorizácie (2,2 HDI alebo 3,0HDI), ktoré zvýraznia jeho charakter "cruisera"; ten 2,0HDI - čo je inak dostatočne dynamická motorizácia pre väčšinu konkurentov - tam pôsobí tak "slabo na pľúca". Ja som mal podvozok klasiku - "železo" a ako nejakú výnimočne pohodovú plavbu by som to neoznačil (teda rozhodne nie vďaka podvozku, skôr tá pohodovosť a pocit robustnosti a komfortnosti vyplynul z celkovej veľkosti a hmotnosti auta). Avšak také Mondeo na 16kach si v ničom nezadá komfortom za klasickou (nie hydro) C5kou, avšak s bonusom vyššej agility a ochoty zatáčať.
tak klasiku podvozek jsem nezkoušel, schválně jestli budeš mít možnost, vyzkoušej ten hydractiv, je to třída sama pro sebe, jinak proti mondeu apod. samossebou nic
s tou dynamikou mas pravdu, aj ked automat dost klame.
mam sice 407, cipnute na 115kw, vaha podla technicaku 1688kg, co je vylozene nadpriemerna hodnota(aj koli vybave), ale v podstate je motor, prevodovka rovnaka. No a dynamika je rovnaka ako o triedu mensia astra H 88kw, ktora pocitovo taha ovela lepsie. Ked sme sa s kamosom preli o to, ze tato 407 vobec netaha, tak sme si dali rozbehy a okrem jednotky koli manualnej prevodovke a spojke sme mali rozbehy na ostatnych rychlostiach uplne rovnake.
Len ta astra H je oproti 407 riadny rebrinak....
mam sice 407, cipnute na 115kw, vaha podla technicaku 1688kg, co je vylozene nadpriemerna hodnota(aj koli vybave), ale v podstate je motor, prevodovka rovnaka. No a dynamika je rovnaka ako o triedu mensia astra H 88kw, ktora pocitovo taha ovela lepsie. Ked sme sa s kamosom preli o to, ze tato 407 vobec netaha, tak sme si dali rozbehy a okrem jednotky koli manualnej prevodovke a spojke sme mali rozbehy na ostatnych rychlostiach uplne rovnake.
Len ta astra H je oproti 407 riadny rebrinak....
Za tuto cenu ve výbavě exclusive je to zajímá nabídka. Podelny prostor bude myslím pro většinu dostatečný, já mám 193 cm a za sebe se posadim s rezervou 8 cm na kolena. Pevný střed volantu od začátku nevadil, nevadil ani nikomu, komu jsem auto půjčil, při jízdě to člověk v podstatě nevnímá. Příčný prostor je na špici třídy. Nevýhody z mého hlediska (rok výroby 2010) jsou špatný ofuk předního skla, které při sněžení ve spodní části namrza. Pak už jen detaily, jako háčky v kufru, které jsem urval prvním nákupem, zmíněné drzaky na nápoje. Samozřejmě hlavní je jízdní projev, který nevyhovuje každému.
Tak to sme asi sedeli v inom aute; ja mám tiež 193 a vzadu som bol v C5 natesno s kolenami (netlačil som do sedačiek, ale nemal som ani žiadnu rezervu). Iné autá s danou dĺžkou/rázvorom sú na tom lepšie.
"...já mám 193 cm a za sebe se posadim s rezervou 8 cm na kolena." Tak to musíš sedět místo za volantem, pod volantem... >😁
Mám taky 193 cm, ale takovou rezervu (za sebou) na kolena (zdaleka) nemám ani ve vyšší střední..., na to bych potřeboval minimálně long verze lux třídy. 😉
Mám taky 193 cm, ale takovou rezervu (za sebou) na kolena (zdaleka) nemám ani ve vyšší střední..., na to bych potřeboval minimálně long verze lux třídy. 😉
Stačí za volantem sedět a ne ležet.
Neboj, rozhodně nejsem "ležící" řidič, na ty jsem naopak mírně alergický. Kdybych si zrovna v C5ce za volantem lehl, tak už si za mě slušně nesedne nikdo. Prostě napsat, že si v C5ce za sebou normálně sednou dvě osoby 193cm vysoké, s rezervou osmi cm na kolena vzadu, je v lepším případě k smíchu...
Stačí za volantem sedět s pohodlně nataženýma nohama, což při výšce 193 znamená u C5 posun sedačky do krajní zadní pozice (a ještě to není ono), se sklonem opěradla to moc nesouvisí, v takové pozici vzadu na nohy místo prostě není a opěradlo můžeš mít klidně na 90ti stupních. Se 193 cm si v C5 sedneš pohodlně možná tak za Kylie. >😁 😉
to je kombinacia, ktorou sa toto auto odlisuje od ostatnych.
Kto v strednej triede, mainstreame to ma? ... NIKTO.
Passat, Mondeo, Insignia, Superb, japonci, korejci... to proste neponukaju.
Asi pred tyzdnom som sa viezol v aktualnom Passate Highline... boze dobry, som bol tak vytraseny ze mi bolo zle. Nikdy viac. FUJ
Kto ma C5 s Hydractivom, chape, kto nema, nikdy nepochopi. Zial
Kto v strednej triede, mainstreame to ma? ... NIKTO.
Passat, Mondeo, Insignia, Superb, japonci, korejci... to proste neponukaju.
Asi pred tyzdnom som sa viezol v aktualnom Passate Highline... boze dobry, som bol tak vytraseny ze mi bolo zle. Nikdy viac. FUJ
Kto ma C5 s Hydractivom, chape, kto nema, nikdy nepochopi. Zial
Tak zrovna Insignia nabizi za priplatek lepsi sedacky, ktere jsou celkem srovnatelne. Passat v Highline ma take uz solidni sedacky. Jinak ve stredni tride moc dobra sedadla clovek nenajde, Ford ma hrozna tam je to firemni standard, Japonci nemaji rozmery, Korejci nemaji kvalitu, Superb je spatenka celkove.
Hydractive podvozek zase neni pro kazdeho, jsou lidi pro ktere uz je to moc velky houpak a fakt je, ze krome techto dvou vyhod ma C5 proti zbytku pelotonu i docela nevyhody at uz je to chybejici vybava nebo desiva hmotnost, ktera degraduje motory o level nize. A pak samozrejme ten strasny volant.
Hydractive podvozek zase neni pro kazdeho, jsou lidi pro ktere uz je to moc velky houpak a fakt je, ze krome techto dvou vyhod ma C5 proti zbytku pelotonu i docela nevyhody at uz je to chybejici vybava nebo desiva hmotnost, ktera degraduje motory o level nize. A pak samozrejme ten strasny volant.
Passat a pokud se nepletu, tak i Insignia, nabízí elektronicky nastavitelné tlumiče.
Ne, není to Hydractive, ale je to levnější, méně poruchové a ve výsledku i uživatelsky příjemnější řešení.
Navíc, minimálně u toho Passatu, si ho můžeš dopřát skoro v jakékoliv verzi, nemusíš hned platit ranec za "exclusive", který ti už nikdo nevrátí.
Ale tobě bylo, chudáčku, z Passatu tak špatně, až je mi pomalu líto ti to tu psát.
Jo a "lámané" sedadla - no tak to je rozhodně důvod pro zatracení komplet celé třídy, nic jiného než C5 už snad ani nemá smysl vyrábět >😁
Ne, není to Hydractive, ale je to levnější, méně poruchové a ve výsledku i uživatelsky příjemnější řešení.
Navíc, minimálně u toho Passatu, si ho můžeš dopřát skoro v jakékoliv verzi, nemusíš hned platit ranec za "exclusive", který ti už nikdo nevrátí.
Ale tobě bylo, chudáčku, z Passatu tak špatně, až je mi pomalu líto ti to tu psát.
Jo a "lámané" sedadla - no tak to je rozhodně důvod pro zatracení komplet celé třídy, nic jiného než C5 už snad ani nemá smysl vyrábět >😁
ak si dobre pamatam, tak pasat ma podvozok na vankusoch a priplacas si za to tiez pekne. a tie vankuse su teda oproti hydractive poruchove a nakladne na opravu.
tak v jedné větě píšeš, "není to hydractive", z toho usuzuji, že hydractive považuješ za hodnotnější, vyspělejší podvozek a v další větě píšeš, že elektronicky stav. tlumiče jsou "uživatelsky příjemnější", no nebudu tě dál zneklidňovat, víš o někom, komu se hydractive porouchal?
Mne se porouchal😊 na 40 tis výměna jednoho pružícího válce (tlumič). Nicméně auto fungovalo bez problému, pouze jsem pod autem našel kapky oleje. Vzhledem k tomu, že jsem s tim pak jeste dva mesice jezdil (cca 8 000km) neslo asi o zadnou zavadu s kterou by se jezdit nedalo😊 Kazdopadne srovnavat adaptibilni tlumice s Hydractivem je kravina. U adaptibilních tlumičů zůstává stejná tuhost pružin, nemění se svetla vyska, je to v podstate hracka stylu tlacitka sport u Hydractivu. Pouziji tak 2x za mmesic na kvalitni silnici do zatáčky ve vyšší rychlosti- např po předjížděcím manévru. Hydractive bych když už postavil na rovinu airmaticu apod co do funkce, adaptibilni tlumiče jsou polovicate reseni aktivniho podvozku.
no je vidět, že hydractive je skutečně plnohodnotným řešením :yes: samo, že něco se občas porouchat může, ale ta pravděpodobnost je všude stejná, myslel jsem něco ve smyslu, že auto lehlo na zem a nebylo schopné pohybu, no a jaká, spokojenej s houpačkou? 😄
V tom je další výhoda- system je vymysleny tak, ze i pri poruse hydry zustane zafixovaná provozni svetla vyska. Auto na zem "lehnout" nemuze. Jinak k houpacce. Dlouho jsem se s tim pral. Jak uz tu nekdo psal. Na okreskach to pusobi neobratne, clovek ma pocit, ze se nikam nevejde. Kazdym tisicem km jsem se s tim szival, az jsem se naucil jezdit podstatne klidneji a plynuleji. Vychutnavat si predevsim klid. Vykon motoru pouzivam uz jen na predjeti. Auto neskutecne maskuje skutecnou rychlost a 100 km/h na rovnem useku je velmi nudna rychlost. predevcirem me kdosi vezl v O II. Mel na tom normalni podvozek a 15" ocelova kola. To auto mi prislo tak neskutecne tvrde a neprijemne natrasajici, az jsem z toho byl nesvuj. Berou me auta se vsim vsudy. Nez jsem si rozbil cumak mel jsem stredni tridu s tvrdym podvozkem a myslel jsem si, ze nic lepsiho nemuze byt. Dnes mam rodinu, zacal jsem si vazit vice sveho zivota a cestu autem potrebuji ve zdravi, klidu a pohodlí prezit. V dane cenove relaci nic lepsiho neni (mysleno prave v rovine komfortu). A jeste zajimava vec. Naprosto kazdy koho vezu- at uz je to i automobilovy diletant- nezapomene podotknout, ze to je pro spolucestujiciho naprosto uzasne svezeni. 😄 Jezdim ovsem dlouhe trasy po slusnych silnicich. Až budu jezdit kratsi, sel bych do neceho mensiho, jen se uz ted bojim, ze mi bude vadit jak to bude tvrde😊))) Apropo, r.v. 2010 pred pritvrzenim podvozku. Vyladili pouze tlumeni, nebo doslo skutecne k dalsimu pritvrzeni podvozku a dalsi ztrate "houpavosti" kvuli ktere si to lidi kupuji?
to jsou skutečně pěkné poznatky z cestování, zajímavé, jak se uživatelé těchto podvozků dokáží shodnout, co se týče podvozku od roku 2010 nevím, ale tipoval bych, že přitvrdili klasické tlumiče a hydractiv nechali být tak jak je, žádnou informaci o přitvrzení hydractivu jsem nezaznamenal
vzdyt to pisi tady v testu, ze upravili podvozek na hydractivu. (predpokladam ze exclusive +2.0 HDI 120 kW s automatem se na stocenem dratu ani nedela)
jenže v podstatě o tom podvozku nepíšou vůbec nic, asi sou z těch služebních gtíček vydrncaní, myslím, že když k sobě postavíš c5 teď a před třemi lety, rozdíl v jízdě nepoznáš
Test byl trosku odflaknuty (stejne auto testovali ve svete motoru a take spis naznak testu....) Kdyz tu u testu 3.0 HDI psali, ze nedotacivost je masivni a za mokra ciha nedejboze za kazdym patnikem u silnice, mohli se vyjadrit alespon k tomuto. Preci jen testovany kus mel o palec mensi kola (225/55 r17 vs. 245/45 r1😄 a cca o metrak mensi hmotnost na predni naprave. Mohli se zminit o podvozku, ze napriklad ve tretim zvysenem stupni ma minimalne stejnou pruchodnost terenem (polnimi cestami) jako vetsina SUV. Na nejvyssi stupen uz projes pangejt je li treba a navic tim jak je to na max, podvozek temer nepruzi a nemuzes se tak zhoupnout na vanu. Kdyz nakladas v zime do rakve patery sjezdovky, auto si das zase o 10 cm niz do servisni polohy apod Toto jsou veci, ktere delaji tohle auto zvlastnim a velmi uzitecnym v kazdodennim uzivani i u cloveka, ktery nebydli uprostred mesta.Mohli se zminit treba o tom, ze bixenony jsou prumerne, odkladaci prostory debilni, kvalita zpracovani na frantika hodne slusna, kvalita materialu tez slusna a ze couvacky sviti naprosto pod prumerem veskere konkurence (chybne nasmerovani svetelneho kuzele) ale to by to auto museli hosi otestovat. Vubec me prijde, ze to tu jde od deseti k peti, obvzlaste s novym "designem" stranek.... ;-\
tak na některý věci člověk přijde až po nějaké době používání, že je test podezřele krátkej, no na to si musíme asi zvykat, asi se stane pravidlem, že některý testy holt jenom budou kopírovat, případně překládat z německých stránek, když ale mrkneš na majitele těchto stránek, pak to nakonec logický je, správný moc ne, vo tom žádná
Toz, presne to som myslel. Ked clovek prejde z C5 do koncernoveho auta, tak to jednoducho pocituje, ten rozdiel, pokial je ten prechod z auta do auta opacny, tak neciti, praveze, nic.
Mozno som to napisal hore viac e😜resivne to s tym Passatom, ale jednoducho som nastupil do auta, ktoreho cena bola o cca. 10 000 eur vyssia pri podobnej motorizacii a zaroven slabsej vybave a ono to nebolo vobec pohodlne. Ked uz som zvyknuty si nalomit sedadlo v C5 aby sa mi opieralo o chrbat, tak po sadnuti do Passatu to bolo zle, celu , celu cestu som sa mrvil v sedadle aby som bol oprety a nie a nie najst polohu ;-\
O tom ze som bol zaroven z tej cesty vytraseny, o tom je zbytocne pisat, to bolo ako za trest.
Mozno som to napisal hore viac e😜resivne to s tym Passatom, ale jednoducho som nastupil do auta, ktoreho cena bola o cca. 10 000 eur vyssia pri podobnej motorizacii a zaroven slabsej vybave a ono to nebolo vobec pohodlne. Ked uz som zvyknuty si nalomit sedadlo v C5 aby sa mi opieralo o chrbat, tak po sadnuti do Passatu to bolo zle, celu , celu cestu som sa mrvil v sedadle aby som bol oprety a nie a nie najst polohu ;-\
O tom ze som bol zaroven z tej cesty vytraseny, o tom je zbytocne pisat, to bolo ako za trest.
Spíš pohodlnější (schopný lépe pohlcovat nerovnosti) než vyspělejší a hodnotnější (to je otázka úhlu pohledu).
Kouknete do fotek na mojeauto kde mam fotku pristrojovky. Najeto cca 8500km pri prumerne rychlosti 60 km/h a prumerna spotreba je 6l. Staci trochu chtit a nejezdit jak prase, coz se k tomuhle autu stejne nehodi. Myslim ze min uz tohle auto ani pri svych mirach a vzhledem k tomu ze to je auzomat ani spotrebovat nemuze... Kamarad ma Passat s podobnym motorem, automatem a jezdi skoro za 8. Jde o to jak kdo jezdi
Velice pohledné auto,tyto velké Citroeny jsou velice zajímavá auta a teď navíc se zajímavou cenou.Ovšem ta zajímavá cena je jen za 1.6HDI a ta na takové auto asi nemůže stačit.Jinak pohledné jistě velice pohodlné auto na dluhé štreky max.příjemné.Spolehlivost si myslím taktéž šla nahoru a když se přihlédne k ceně,která je jen o kousek vyšší než konkurenti v nižší střední třídě a toto je auto střední třídy,takže kupce si najde rychle.Hlavní nevýhodou Citroenu bude pravděpodobně rychlejší pokles hodnoty,to je jistě jeden z důvodů proč je v ČR,především zastoupení německých značek.
podla mna je teda spotreba absolutne adekvatna aj vzhladom na to, ze je to skutocne velke a tazke auto.
[odkaz]
[odkaz]
mezi 8 a 9l se v pohodě vejdou auta o třídu výš s šestiválci a automatem
mezi 8 a 9l se v pohodě vejdou auta o třídu výš s šestiválci a automatem"
a tihle si tam zase potají přilévali naftu ne ? >😁 >😁 >😁 [odkaz]
ty seš prostě demagog Hame 😉
PS: jinak test na Auto.cz nepřekvapil, jako ani pan Vaverka :-!
Mercedes 88kW nejčastěji dosažená spotřeba 7,24 L
Passat 103kw nejčastěji dosažená spotřeba 6,64 L
a C5 120kw nejčastěji dosažená spotřeba 7,3 L (103kW verze má průměr okolo 7 l)
to nejsou žádné dramatické rozdíly ! Navíc jakmile si dosadíš stejně výkonný motor do Passatu, tak zjistíš, že spotřeby jsou stejné jako u C5 😉 (tedy 7,38l) [odkaz]
V důsledku pak kombinovaná 6l
za 6 litrov sa v meste neda dvojlitrovym dieslom normalne jazdit... urcite nie v zime a urcite nie strednou triedou s hmotnostou okolo 1400kg a viac. a tym mam na mysli jazdu v meste - semafory, zapchy, studene starty a kratke trasy - v mojom pripade priemerky v meste okolo 25-27km/h a trasy do 7 kilometrov. ina vec je "jazda mestom", cize 70km/h na obchvate a tempomat...
Jinak určitě je potřeba si uvědomit, že C5 neni drobeček, proto nemuže jezdit jako Oktávka 1.9 Tdi.. 😄 s tím souhlasím.
Jinak trasa byla Praha Zličín přes starou plzeňskou, Anděl, Ječná,I.P Pavlova a pak Sokolská, Nuselák a směr Brno na D1 dále.. A tam bývá celkem hustý provoz pokud znáš Prahu 😊
prahu malo, skor berlin.
Chce to osobni zkusenost a srovnavat. Ne mit osobni zkusenost s jednim a slyset o druhem neco nekde a srovnavat.
Ja mam 407 2,0hdi s automatom(cipnuta na 115kw) a jazdim naozaj plynule a kludne, ale minimalna spotreba co sa mi kedy podarila urobit bola 6,7l/100km. Vahou, motorom a prevodovkou su na tom tieto auta zhruba narovnako. Uz tato hodnota oproti nemcom na spritmonitor.de je utopicka.
Ano, podla pocitaca to bolo 5,8, ale ten klame ako stara ciganka.
Bezne mam spotrebu niekde medzi 7-7,5 kombinovane. Jazdim cca 25km trasy tam a s5, tie iste, takze ich mam odskusane a odjazdene.
Kolko km najazdis na nadrz a aky styl jazdy?
Ale ano, uveril by som ti, keby si napisal, ze si to dal na jeden krat nejaku dlhu cestu a siel si na dialnici 110....alebo, ze nemas automat (rozpravame sa o hydromenici aisin).
Kolkokm mas na nadrz a kolko l tankujes?
je to hodnotenie hustoty premavky vo viac ako 50tich mestach europy.