Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ram Promaster: Fiat Ducato míří za Velkou louži

Chrysler nám představuje nejnovější přírůstek rodiny pracovních automobilů značky Ram. Jedná se o přejmenovanou dodávku Fiat Ducato.
Zpět na článek
6. 2. 2013 11:36
6. 2. 2013 21:24
6. 2. 2013 14:41
6. 2. 2013 14:58
6. 2. 2013 15:13
6. 2. 2013 22:23
7. 2. 2013 09:41
7. 2. 2013 11:52
7. 2. 2013 20:58
7. 2. 2013 16:12
7. 2. 2013 20:24
7. 2. 2013 21:36
7. 2. 2013 22:54
6. 2. 2013 11:36
RAM Qubo...
.... jestli Barika nezabije tohle, tak už vydrží všechno..... :yes: :-)
Rozbalit vlákno
20
Avatar - twistedTSD
6. 2. 2013 11:48
Re: RAM Qubo...
>:D Název RAM Qubo mě docela rozesmál.
6. 2. 2013 21:24
Re: RAM Qubo...
Je to predsa svetoveee!
Na Slovensku mame folk-muzikal "Kubo", kde Kubo hra ulohu obecneho hlupacika. U vas je tiez Kuba, len akysi vozembouch.
6. 2. 2013 12:48
Re: RAM Qubo...
Tak ho dorazí Jeep Panda. >:D
Avatar - Barrichello
6. 2. 2013 13:50
Re: RAM Qubo...
Tohle bude v USA prodejní trhák na to tam čekali, místo velkýho pickupu ted půjde každej farmář a redneck pro Qubo >:D >:D >:D >:D >:D

Serjoža Makaron zešílel, ale to není překvapivá zpráva, to už je známo dlouho >:D
6. 2. 2013 14:41
Re: RAM Qubo...
Tak ja s myslím, že ty furt ještě tak nějak rozdýcháváš lednové prodeje Dartu...(jak sem říkal, že se to do půl roku zlepší tak jako F 500, které už čeká na 500 L, které se i díky povedeným reklamám stane celkem best sellerem), byť se ještě můžeš chlácholit tím, že rekordní čísla udělal i Avenger (což osobně nechápu, já bych o to auto nezavadil a Dart je už teď lepší, byť o něco menší nabídka - ale jiný kraj jiný mrav) a zůstal tak stále před Dartem...

Zajímavé je, že teda i díky tomu Dartu se konečně Chrysler se svými značkami dostal na trochu rozumné číslo prodeje aut (osobáků) a že to netáhly jen trucky... (ono v zásadě je to jedno, jen to vypdá blbě, když 80% prodaných aut jsou trucky nikoliv osobáky)

Jinak ještě se docela dařilo Freemontu (pardon Journey ;-) )

Takže sláva redneckům, čest Yenkeeům...
Avatar - Barrichello
6. 2. 2013 14:51
Re: RAM Qubo...
Vůbec ti do toho nechci kecat, ale to zvýšený procento podílů osobáků neudělal Dart, kterej se prodával půl roku a to ještě mizerně, ale velmi slušné prodeje Avengeru, 200 a zlepšené prodeje modelu 300.

Dart loni hrál roli statisty.Dartu se prodalo 25 000 ks loni.

200ky 125 tis; Avengeru 97 tis; 300ky 71 tis a chargeru 82 tis.

Trošku jiná čísla, že. A ještě je tu Challenger se 43 tis ks.

Krom toho se ještě prodalo 10 tis ks doprodávajícího se Caliberu.
6. 2. 2013 14:58
Re: RAM Qubo...
Ty o koze já o voze..

Ty o loňským roce a já o lednu..

No to je jedno.. Evidentně sem s tím rozdýcháváním měl pravdu..
No Dartu se prodalo v lednu téměř 8 000 (na to že to není 4kolka), což tedy není opravdu malé číslo a oproti číslům které dosahoval Caliber je to dvakrát tolik.. Desítka není nereálná.. a v některých měsících by se mohl stát neprodávanějším osobákem koncenru.
Takže... už to vypadá, že by se mohl rozjet... Ono konec konců i tady na tom videu nejeden Dart projede (min. jeden bílý) a celkem mu to sekne... Rozhodně má na to sebrat zákazníky Focucu, Jette, Civavě a dalším... (zvlášť, když je z nich nejelpší).

Takže už je to lepší...
Avatar - Barrichello
6. 2. 2013 15:03
Re: RAM Qubo...
Zákazník zatím zcela evidentě dává přednsot většímu Avengeru, kterej za podobné peníze nabídne větší, prostornější vůz, s možností volby V6, automatu a s mohem hezčím designem.

Podle ledna hodnotit prodeje, ty si vtipálek.

Podle ledna bys mohl konstatovat že Dodge Caravan je propadák, a on je to za lonský rok třetí nejprodávanější model značky.
Ono každý měsíc se daří jinému modelu.
Charger taky některý měsíc má 5 tis a jiný klidně 10tis....
6. 2. 2013 15:09
Re: RAM Qubo...
jaksi chlapče stále abstrahuješ od skutečnosti, že prodeje Dartu kontinuálně rostou...
Ale ty sis s realitou nikdy hlavinku nenamáhal.... ;-) >:-[]
Avatar - Barrichello
6. 2. 2013 15:14
Re: RAM Qubo...
A vy abstrahujete od faktu, že rostou prodeje Avengeru, který se proto slovutný Sergio chystá zaříznout a v roce 2014 zrušit... >:D >:D
Avatar - Barrichello
6. 2. 2013 14:59
Re: RAM Qubo...
Jojo, fiat 500.

V lednu 2500 ks. Mimo Cargovanu a aut u kterých bylu ukončena výroba (Caliber, Liberty) nejhroší výsledek ze všech modelů Chrysler Group >:D
Takový je to magahit, ale jo,vlastně se čeká na 500XL.

No potíž je v tom, že klíčové modely Chrysleru sou RAM pickup; GrandCherokee; na třetím místě tebou nenáviděný Avenger; dále na čtvrtém Wrangler, páté je 200; šesté Journey; na sedmé místo se vyškrábal ten Dart, to ale jen díky slabším prodejům dua Town Country a Caravan, které by jinak byly před ním a desítku uzavírá charger.
6. 2. 2013 15:13
Re: RAM Qubo...
Ty seš prostě beznadějně ztracený..
No poslední dnešní moje reakce na tebe, páč to nemá smysl, ale neodpustím si to, když ti můžu ukázat, kde máš (reálný) deficit ve svých tvrzeních:
1) Kde sem napsal, že Avenger nenávidím. Dívám se na něj realisticky, je to typická americká kára, kterým pomalu v Americe zvoní kára. Po technické stránce nic moc (vychází to přeci ještě ze Sebrinku, tak jako 200), to ten Dart je prostě objektivně lepší... to, že je velký, může hrát pro hodně zákazníků ještě velkou roli..., ale terno to prostě není, zatímco Dart by se u nás neztratil a byl by po technické stránce lepším autem, Avenger je už prostě za zenitem...
2) Lednové prodeje Dartu ti pod nos nejdou - sem pí.., že se podle nich řídím, ale
3) nepovedené (tradičně) lednové prodeje F 500 (kterého se prodalo loni víc než MINI, které měl na terči) mi s radostí chrstneč do ksichtu...

Ty si prostě takový náš rizí charakter.. Tohle mi fakt na tobě vadí, že si MEGAROFLFANATIK, který tady fakt má už jen konkurenci v GTIm.
Avatar - Barrichello
6. 2. 2013 15:22
Re: RAM Qubo...
Mě je Dart naprosto šumák, pro mě to není Dodge, ale obludný hybrid, postavený na italský paltformě s designem průměrné káry vod rákosníků, mít to logo Honda nebo Toyota, nenamluví mi nikdo že to je "amerika".

Dart naprosto ingoruju a stejně tak budu ingorovat cokoliv dalšího v duchu Dartu.
Pokud budou v tomhle stylem pokračovat tak den, kdy vyjede poslední současný model z fabriky, mě přestává nová produkce Chrysleru zajímat >:D >:D

Naštěstí sou tady ještě další výrobci, nejen z USA.

A to je to co nedokáeš pochopit - je rozdíl být fanatikem koncernu, nebo fantikem stylu, filosofie a pohledu na věc.
Fanatik koncernu za něj kope pořád, já kopu jen za ty, jejich produkty se mi líbí a pokud v mezičase změní styl, tak BYE BYE Mr. American PIE >:D >:D
6. 2. 2013 15:21
Re: RAM Qubo...
Hele Bariku. F500 se loni prodalo v USA téměř stejně , jako všech karosářských verzí Mini. To je podle mě hodně slušné číslo. ;-)
Avatar - Barrichello
6. 2. 2013 15:24
Re: RAM Qubo...
A co já s tím?

Nejhezčí Mini je to Issigonisovo a to už je pár let "retired" >:D
6. 2. 2013 15:29
Re: RAM Qubo...
Nic, jen tím dokladuju, že se F500 v USA prodává nad očekávání dobře. To je všechno. Tvoje posměšky proto ohledně F500 v USA nejsou na místě. ;-)
Avatar - Barrichello
6. 2. 2013 15:34
Re: RAM Qubo...
Jestli sis nevšiml, tak já se směju všem nákupním taškám na kolečkách, je jedno jestli maj na tom kusu papundeklu, kterýmu se říká kapota logo Fiat, VW, Škoda nebo třeba Renault.

V USA tahle kategorie aut působí ještě víc srandovně než u nás, pidižvík s motorem ze sekačky doplněný fénem mezi obřími pickupy a 18wheels trucky, bál bych se v tom vůbec jet.

Americké pojištovny tovyhodntili jako nejnebezpečnější auto v USA, i přes dobrý crash testy.
Hádej proč asi, můžeš dvakrát.
Avatar - euro89
6. 2. 2013 16:49
Re: RAM Qubo...
Zrovna jsem chtěl napsat, že ho nejspíš vezou na ARO >:D >:D Konečně pořádná amerika! >:-[]
Avatar - shamal
6. 2. 2013 11:38
Pate prez devate
Je to tady trošku moc informací, trošku moc promíchaných... RAM ProMaster bude modifikované Ducato a v prodeji se objeví už letos. O menších dodávkách se hovořilo střídavě že budou nebo nebudou. Ale Ford je s Connectem poměrně úspěšný, tak by se dalo věřit tomu, že se auto vycházejíci z Fiatu Doblo opravdu 2014 objeví. Podle všeho se bude vyrábět v Turecku, Ford to nedělá jinak... Kdyby vyrazilo do USA i Fiorino/Qubo bylo by to překvapení. Pokud vím nic podobného v USA na trhu není a určitou klientelu by to mohlo zaujmout. Ale dřív než 2014-15 bych to nečekal. Anebo je na fotce mula pod kterou je nový mini - Jeep. ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - sendador
6. 2. 2013 12:08
Re: Pate prez devate
Anebo novy Fiat 500Q :-)
Avatar - Michal Fokt
6. 2. 2013 13:06
Re: Pate prez devate
ProMaster má být opravdu Ducato? Americké servery zmiňují právě Doblo. Nicméně přítomnost Quba v US je opravdu překvapivá a klidně může jít o testování malého Jeepu.
6. 2. 2013 14:36
Re: Pate prez devate
No Míšo... Je to vidět i podle těch kol (takový rozměr Qubo opravdu nemá), vč. výšky podvozku a výfuku. Byl to jak je vidět chytrý tah od Fiatu..., protože celé mi to přijde jiné než Qubo... Byť si umím představit, že by se tam by´t pod značkou RAM (a nebo třeba IVECO, to je fík) mohla prodávat celá modelová řada...
I V Americe se jezdí zásobovat obchody ve městech a na to jsou tihle prcci super... Stačí se podívat s jakýma vozíkama tam jezdí U.S. Post... Pro ně by to byl hotovej upgrade.

Ještě poznámka:
V čase 0:34 je jasně vidět, že auto má na kolech 5 šroubů, kdežto Qubo má všude na světě klasický fiatovský rozměr 4x98 mm... Takže tohle autíčko je MULA, jak vyšitá...a nejspíš je to budoucí F 500X a Compass.

Ani to nedalo moc práce:
[odkaz]
6. 2. 2013 15:32
Re: Pate prez devate
....no nezda sa mi ze by jeep robil novu predokolku..ved to nema zadny diferencial tak to 4kolka nebude...pochybujem zeby to bol novy jeep(mula)..viem pišu v članku že kolka asi bude volitelná, ale tú by vo Švédsku testovali skôr...
6. 2. 2013 15:53
Re: Pate prez devate
Smiř se s tím, že je to MULA stejně jao s tím, že to bdue HALDEX a to jaksi z těchto obrázků nemáš šanci poznat... JO a bdue to i předokolka (proč by neměla být, když se vyráběl i JGC jako zadokolka)...
Je to prostě MULA jak vyšitá...
Avatar - shamal
7. 2. 2013 08:59
Re: Pate prez devate
Ne, jediný americký server, který opravdu něco ví o Chrysler Group vždycky tvrdil, že to bude Ducato, viz zde a všechny související odkazy:

[odkaz]
7. 2. 2013 21:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
6. 2. 2013 15:53
OT: nový Freightliner v čr
někdo v Lednu zaregistroval do provozu jeden nový Freightliner :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - autista
6. 2. 2013 22:23
RAM BO
jednoduše RAM BO a je to bestseller. stejně to bude pecka >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
7. 2. 2013 08:19
Re: RAM BO
To bude, amíci z toho budou přímo na větvi.....Možná že pár pizzeriií si to koupí no >:D
7. 2. 2013 10:36
Co to je za diskuzi, milá redakce ?
Zdá se mi to nebo patří tato diskuze k jinému článku ?

Jak může mít diskuzní příspěvek datum vzniku 6.2. a článek datum 7.2. ? Může mi to někdo vysvětlit, asi hůř chápu nebo je v tom nějaký drobný nepořádek.

Nová úprava mi vůbec nevadí, ale fungování některých věcí je horší, něco nechodí vůbec. Začnu vstřícným odkazem "napište nám připomínky k nové podobě Auto.cz " na titulní straně - nefunguje. Je-li přepnutá diskuze do módu chronologicky nelze reagovat na příspěvek i když lze napsat, pak stejně nejde odeslat, musí se přepnout do stromu a napsat jej znovu. Pokud je delší název příspěvku, opět v módu chronologicky, zasahuje a překrývá tučně psaný název do prvního řádku textu příspěvku.

V článku se píše : Včera jsem informoval o tom, že byl v Americe na video natočen důkladně kamuflovaný Fiat Qubo....... kde, sakra, je ta informace a článek o tom kamuflovaném Fiatu ? Nikde jsem ho v 6.2.2013 nenašel.

Stará verze fungovala lépe.

Měli byste raději léčit lidi. Ubyly by starosti s důchodovou reformou, všichni pacienti mrtví.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Barrichello
7. 2. 2013 11:49
Re: Co to je za diskuzi, milá redakce ?
Je to dikuze ke včerejšímu článku, z kterýho redakce udělala novej. >:D >:D

Prostě článek není nový, jen vypraný v Perwollu, ehm pardon v redakčním systému >:D
7. 2. 2013 12:13
Re: Co to je za diskuzi, milá redakce ?
Dík za vysvětlení, tak nějak jsem to tušil. Ale když si chci najít ten včerejší článek, který jsem promeškal, tak ho... .
8-s

Benzínu zdar a V8 zvlášť. :-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Co to je za diskuzi, milá redakce ?
Toto je aktualizovaná podoba včerejšího článku, která byla doplněná o novější informace
7. 2. 2013 14:51
Re: Co to je za diskuzi, milá redakce ?
Děkuji. Bez této informace se v tom prakticky nešlo zorientovat.
(Ani bych nepíp, kdyby tam 6.2. ta původní verze zůstala. Je důvod ji odstranit ?)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: Co to je za diskuzi, milá redakce ?
Není důvod tříštit informace do dvou článků, když oficiální zpráva jen zpřesňuje obsah té půovdní verze. To samé jsme dnes udělali s BMW 3 GT
7. 2. 2013 15:45
Re: Co to je za diskuzi, milá redakce ?
Ano, to chápu. Možná by šlo ponechat v celkové nabídce toho dne (v tomto případě 6.2.) pouze původní fotografii a název článku s poznámkou "aktualizováno 7.2. článkem Ram Promaster..." . Pak by se v tom orientoval i slabodušší jedinec, jako třeba já. :-)
Možná ten, kdo důsledně čte každý článek, takové potíže nemá a stačí to odsledovat. Ale ne každý tím naplno žije a potom takové špatně dohledatelné detaily obtěžují. (Ale třeba jen takové šťoury jako jsem já).

Děkuji za aktivní přístup.
Avatar - Barrichello
7. 2. 2013 11:52
Konečně
Fiatu se po 3,5 roce poradřilo na Ducatu přelepit loga a vrznout do toho benzínovej motor.

To muselo být překotné tempo prací. Asi stylem v 9:00 začneme, v 11: dáme svačinu, v ejdnu půjdem na oběd a vratíme se ve dvě a ve tři pudem domů.....

To že jim uteklo za 3,5 roku tak 150-200 tis ks aut, který mohly prodat nikoho zejvně netrápí...

CHudák zákazník si počká, protože kategirii commercial van nikdo v usa nevyrábí.

A co je kurnik ford transit, MB Sprinter, ford Econoline, Chevy Experess Cargo , Nissan a další >:D
Rozbalit vlákno
4
7. 2. 2013 12:55
Re: Konečně
....ono neco jineho je vyrabet mimo Ameriku a neco jineho je postavit vyrobu v Americe, tohle se bude vyrabet v Mexiku a chapu urcity potrebny cas. Takze trochu mylka o prelepovani log.... Bohuzel ani AUTO CZ to nevi...., hlavne ze plkaj porad kazdy prd o fauve uzitkovych vozech....je to nudne!
Avatar - Barrichello
7. 2. 2013 15:23
Re: Konečně
Ta továrna v Saltillu stojí už xy let, takže neschopnost nastěhovat do stojící fabriky výrobní linku na Ducata za 3,5 roku je zjevný fakt.
7. 2. 2013 20:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
8. 2. 2013 09:58
Re: Konečně
Myslím že to bylo už součástí produkt plánu v roce 2009, na konci roku když Fiat vstoupil do chrysleru a azčal tam ralizovat svojí politiku
Avatar - qwert88
7. 2. 2013 15:18
to vypadá,že Fiat v Americe
mění značku a masku na Dodge...
Rozbalit vlákno
1
7. 2. 2013 20:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
7. 2. 2013 16:12
Chrochták
Ten naftovej 4válec je asi nej motor od Fiatu/Iveca :yes: s Boxerem cvičí krásně a s autem naloženým na hranici 3,5t se dá při navigačních 115km/h jet dálka pod 8litrů...kdo nezkusil,neuvěří.S manuálním 6kvaltem a tempomatem je ideální i na dlouhý cesty.A s poloprázdným autem se dá vyprášit lecjakej osobák >:D
Nechápu jak amíci můžou mít benzínovej motor v dodávce...i u velkejch pickupů je docela oblíbená nafta
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
7. 2. 2013 18:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
7. 2. 2013 18:36
Re: Chrochták
na to jak nemusím naftový auta,tak 1800km s Boxerem byla nádhera..možná proto,že je to jen 4válec s velkým objemem.Krásně tahal v dálničních stoupáních když zatáhlo turbo.Dostatek výkonový rezervy.Na dodávku přesný řazení s kratšíma drahama.No a spotřeba,ta mě dostala
Avatar - Ozzman
7. 2. 2013 20:24
Re: Chrochták
Taky nechápu smysl benzinového motoru v dodávce, ale nebude to v USA tím, že tam není nafta tak rozšířena a na některých místech se dá špatně kvalitní nafta do modernějšího turbodieslu sehnat?
Avatar - KubikCv
7. 2. 2013 20:32
Re: Chrochták
nemyslím si..koncernový chrochtáky tam jezdí taky.Tam jde spíš o cenu,která je u benzínu i nafty zanedbatelná.A dodávky budou většinou jezdit po větších městech a jejich okolí,tam problém s nekvalitní naftou nebude
Avatar - Vencos
7. 2. 2013 21:36
Re: Chrochták
Ozzman má ale vcelku recht, kvalitní naftu dostaneš jen ve velkejch městech blízko západního pobřeží. Potažmo ty dýzly si kupujou předevšim v kalifornii, kde jsou vcelku běžnou záležitostí od pradávna (taky je tam nejdražší benzín v USA)
Avatar - Vencos
7. 2. 2013 22:54
Re: Chrochták
Já ti teda nevim,kde si kdy viděl v našich končinách velkej pickup :-)

Samozřejně v těch Heavy Duty vcelku oblíbený jsou, protože utáhnou nesmysl,ale jinak dýzl nikdo nepotřebuje
Avatar - Vencos
7. 2. 2013 20:59
Chrochták explanation
Chrochták... s manuálním šestikvaltem... dlouhý cesty...

Nedělám si iluze vo tom,že snad jsou americký dodávky extra pohodlný,nebo že pracovní auto je skvělý na dlouhý cesty. Ale každej truck/SUV/Van, v kterym jsem kdy jel, a že to byly i pracovní verze,nebo rozmlácený Astro, byly strašně moc příjemný a báječně se s tim jezdilo, což je imho daný jistou předimenzovaností. Když si srovnáme Transit/Promaster/Sprinter a provnáme se klasickým Vanem,jako je Express, zjistíme, že v těch moderních evropských jsou místo sedaček jakési židličky, že ty evropské jezdí na maličkých kolečkách,které sotva můžou něco odpružit a že rám Expressu je asi třikrát tak silný. Tyhle evropy, jakkoliv jsou rozměrtově vlastně větší,tak mají všechno menší a daleko méně dimenzované. To je také ten důvod, proč jezdí spousta starých dodávek - ono přeci není problém mít flotilu desetiletých dodávek, když všechny fungují jak mají... V tom vidím problém těhle moderních. Kdy jste naposledy viděli u nás, ve východní chudý evropě, aby firmy jezdily starými auty? Ta auta to prostě nevydrží. Tři roky starý transit je pomalu do šrotu a dva roky staré Ducato/aspol taky... Dvacet let stará Vandura je omlácená a má hodně nakorouceno,ale funguje jak má...

Co se těch nafťáků týče, evropa je světovou vyjímkou co seš dýzlů týče. Prodá se jich tu procentuelně zdaleka nejvíce a těžko heldáme pádné argumenty. Všude jinde na světě hraje dýzl druhé housle, i když si ho objednat můžete.

A kdo by si objednal do Ducata cokoliv krom Pentastaru, nemá to v hlavě v pořádku. Ten dýzl je slabší a jistě toho méně vydrží, ale předevěším je daleko dražší a složitější na údržbu, věřím tomu že v takhle lehkém vanu bude i úsporný (potažmo ten robo-automat se bude imrvére *,jak mají roboautomaty ve zvyku)

My v evropě to asi nikdy nepochopíme,u nás se jezdí s dodávkou jako se závoďákem a ohrožuje se tim bezpečnost silničního provozu,což v USA takhle nefunguje... Takže potřebujem aby to při plnym knedliku a porušování všemožných předpisů, žralo co nejmíň. Že se to rozbíjí a musí se to furt spravovat, to už je tu navyklý folklór. V tom bude mít obří výhodu Pentastar, jen si ot představte,že máte flotilu osobáků,dodávek a trucků. Všechny můžou mít stejný motor a vy pak potřebujete "jedinýho mechanika" - a jen si představte ceny náhradních dílů na lokálně uniákátní dýzl. To budou "dardy"

Takže i kdybysme odhlédli od praktického hlediska dýzlu,pořád má proti Pentastaru nekonečno nevýhod, který ten nepatrně větší koruťák zdaleka nenahradí....

Jo a abych nezapomněl. Američani nejsou blbý. Je jim jasný,že je to echt Fiat. A i když už doba pokročila, Fiat zní stále podobně libozvučně jako "Oldsmobile diesel" ;-) Na rouzdíl od evropsnů si to taky umí spočítat. Umí si spočítat,že dýzl nepotřebují, že je bude stát víc peněz atd, podobně jako si to umí spočítat na každém kontinentě matičky Země. Kromě Evropy, to jen tady jsou lidi bezdůvodně závyslí na zápachu spálený nafty
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Vencos
7. 2. 2013 21:01
Re: Chrochták explanation
Když nad tím přemýšlím, výhodu dýzlu tady vydím pouze v nepatrně nižší spotřebě - a jistě bude o mnoho dražší :no:
Avatar - KubikCv
7. 2. 2013 21:07
Re: Chrochták explanation
Ten boxík,kterým jsme si dali štreku Belgie a zpět měl sedačku se vzduchovým odpružením...takže úplně v pohodě...na dálnici na 6ku s tempomatem s nataženejma nohama.
Právě že díky směšnejm cenám PHM tam spíš koukají na výdrž agregátu než na spotřebu.A na rozvážku po městech bude klasickej automat taky lepší řešení.
Avatar - Vencos
7. 2. 2013 21:31
Re: Chrochták explanation
Tak vzudchem odpružená židlička jak z jídelny, to taky asi neni to pravý. Nicméně znám vyprávění, jak v šesti lidech a se psem jeli Maluchem do Chorvat, jak jeli kamsi k moři v Mazdě E2200 (ano ta ošklivá dodávka), všecko de když se chce :-) Já teď třeba jezdim imrvére jedničkovou Fábií a taky mi přijde vcelku pohodlná :))

Takovýdle sedačky ani nepotřebujou bejt odpružený, jsou příjemně měkký už v základu :-)
[odkaz]

Zajisté tadycta nová dodávka má jistý výhody proti těm konvenčnim, ale kdybych stál před rozhodnutim, jaký dodávky koupit, tak bych asi koupil ty osvědčený Expressy, nebo vysomroval slevu na "outgoing" Econoline, protože tady u těch evropskejch novinek víš houby,jestli se hned nerozpadnou, jako ty Srprintery.

A ještě mě jedno napadá. Myslim že toto a Transit hodně hejbne s prodejema Sprinterů. Ty totiž stojej od 33 tisíc,což je o deset táců víc než běžný dodávky...
Avatar - KubikCv
7. 2. 2013 21:45
Re: Chrochták explanation
židlička >:D
[odkaz]

židlička asi jako je v nákladních autech...absolutně bez otřesů.

Nemá cenu polemizovat :-)
Avatar - Vencos
7. 2. 2013 22:48
Re: Chrochták explanation
je to tenoučký, tvrdý a sedíš vzpřímeně jako na židli ;-) jasná židle :-!