Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva

Autosalon Ženeva

První výstava v Ženevě se konala už v roce 1905. Více než sto let stará tradice ženevského autosalonu řadí tuto výstavu mezi nejvýznamnější v Evropě i na světě.

Výjimečná je i svou neutralitou, protože Švýcarsko nemá žádnou vlastní velkou automobilovou značku.

Ženevský autosalon se koná na výstavišti Palexpo, jednom z největších výstavních středisek na světě. V sedmi propojených halách tu nové modely, facelifty a novinky automobilového průmyslu prezentuje pár stovek vystavujících a dění se nenechá ujít na několik set tisíc lidí.

Pro rok 2020 byl autosalon zrušen kvůli prevenci před dalším šířením koronaviru. Finanční potíže organizátorů a malý zájem vystavovatelů pak neumožní pořádat výstavu ani v roce 2021.

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Autosalon Ženeva 2020

Autosalon Ženeva 2019

 

Autosalon Ženeva 2018Autosalon Ženeva 2017
Autosalon Ženeva 2016Autosalon Ženeva 2015
Zpět na článek

Subaru chystá Outback Diesel Lineartronic a další novinky

19 komentářů

RS
Jestli je to stejně otřesná převodovka jako se dává do XV, tak potěš koště 8-s
martin.blader
Ano, je. Na druhou stranu, pro klidnou jízdu to perfektní věc, která neruší řazením. Testy s (benzínovým) Outbackem s CVT, co jsem četl, se všechny vyjadřovaly ve stylu, že v kombinaci s měkkým podvozkem je to hotový balzám na duši. Na sportování je samozřejmě lepší manuál, s tím se CVT moc poprat neumí.
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Je zajimavy, ze vetsina lidi, kteri auto CVT maji, uz jinou prevodovku nechteji. Asi je potreba se oprostit od predsudku po kratke testovaci jizde.
pargi
Nebo alespoň tu testovací jízdu absolvovat. Já vyzkoušel lineartronic v legacy, outbacku a multitronic v A6 a nemůžu na tento systém řazení říct půl křivého slova. V mém příštím voze bude právě cvt, akorát od toyoty.
Jovani
Je to uzasna novinka. Ani som neveril, ze sa toho dockam. Mam na mysli OUTBACK diesel + automat. Tesim sa, lebo je to najlepsia volba pri tomto aute.
Co sa tyka CVT prevodovky, ja nemozem povedat na nu nic zle. Vysvetlim to velmi jednoducho. Sam mam tento typ prevodovky v mojom aute. Mam A4 Avant 2,0 TDI ( 143 koni v serii) s Multitronicom.
Velmi, ale naozaj velmi sa mi paci tato prevodovka, dokonca je prijemnejsia ako DSG z octavie II (2,0 TDI), tu som mal pred tym. Multitronic je velmi jemnucka prevodovka, velmi pohodlne jazdenie. Podla mna DSG je vhodnejsia do benzinu a sportovejsieho auta. Ale v naftej, teda aspon mne vyhovuje viac. Ked som kupil AUDI, tiey som najprv somral, ze co to je, vsak to ani neradi, len ide ako trolejbus. A po mesiaci som vedel, ze tato prevodovka je ovela komfortnejsia ako DSG. Co sa tyka manualneho radenia ano da sa aj manualne radit (moja ma 8 stupnov), funguje to dobre, ale manualne radit je uplne nepotrebne. Inak CVT prevodovka maskuje zrychlenie aj rychlost , na to si treba zvyknut, cize posobi lenivejsie, ale vobec nie je. No najvacsou vyhodou CVT prevodovky je spotreba. Ta je neuveritelna. Ja mam dlhodobo na mojom aute 6,4 l za 140.000 km. A jazdim rychlejsie. Extrem je, ked mi zaspi dcera v aute a nechem ju zobudit, ze sa mi podari pri jazde na trase dlhej 150 km cez kopce na Slovensku (Donovaly), 4,5 l. Je jedno ci v zime, alebo v lete (mam pustenu klimu a kolesa 245/40 R1😄. Samozrejme jazda je pomalsia aby som dceru nenaklanal, nebrzdil silno a tak. Prevodovka samozrejme sluzi bez chyb ako aj cele auto.
Cize pre mna je OUTBACK s dieselom a CVT jasna volba.
A nehante prosim CVT prevodovky (aktualne), pokial ste v nich nejazdili, pretoze by ste boli prekvapeni ake su dobre.
PS a Outback je paradne auto.
corsa396
Tak to som rád, že niekto aj chváli Multitronic aj pri takom nájazde km. Vačšinou samé stažnosti. Nech slúži aj nadalej
:yes:
Jovani
No to ja nemam vela. Sused ma v A4, 2,0 Tdi Multitronic r.v. 2008 315.000 km bez poruch prevodovky. Opakujem ze ta prevodovka je uz inovovana, a pripravena na vysoky nabeh km. Aj v servise vraveli co tam je vsetko nove a nejak zabezpecene proti porucham, ale nepamatam si ze co.
corsa396
Aká bude životnost toho variatora v spojení s krútiacim momentom diesla? Podobná ako pri Multitronic? ;-\
Jovani
Nepredpokladam, ze bude zivotnost zla. Ja som to overoval v AUDI, poruchove boli len v starych modeloch. Teraz udajne nemaju poruchy. Dokonca mi povedali, keby sa pokazila, preplatia mi 75 percent ceny novej aj ked uz v zaruke auto nemam. Nemyslim, ze by Subaru tam dalo nejkaky smejd. Aj ked clovek nidky nevie.
martin.blader
tak zřejmě to byl důvod toho zdržení, nějaké úpravy to potřebovalo, tak to snad bude dobře odladěné.
corsa396
čo znamená v starých modeloch? od akého roka je už spolahlivá? moj známy uvažuje o takej kombinácii (TDI+Multitronic), preto sa pýtam
Jovani
Uff to je tazka otazka, ja viem len o AUDI, ale viem ze od roku 2008 v A4 je to OK. Poruchove boli pred tym v starych modeloch A6, A4, ale kedy to neviem 2000 - 2005 asi. No je to vseobecne. Aj mne tvrdili ked som mal Octaviu 2006 2,0TDI s DSG, ze je to najhorsi motor a stale sa kazi. Ne predstav si najazdil som na nej 200.000 km bez poruchy. Nepokazilo sa nic, len raz sa zasekol kufor (oprava v autorizovanom servise stala 10 EUR). Cize je to relativne. Ale v mojom okoli, co maju ludia Multitronic v novsich A4kach a A6kach, nemaju zaiadne problemy.
corsa396
ok dik za odpoved, v mojom okolí je len jedna A6 2.7 TDI s multitronic, kupovana ako jazdenka, zatial ide dobre
_MT_
Znám jen jednoho člověka, který měl multitronic - A6 C6 2,7 TDI ze začátku výroby. Převodovka mu po skončení záruky odešla, Audi nabídlo spoluúčast (přes 70%, jestli si dobře pamatuji). Šlo o konstrukční "vadu" (nebyla tak odolná, jak si představovali), kterou odstranili během prvního roku.
Dr_Zak
Mno mam outback s manualnou prevodovkou a variator pre to bude absolutne idealny.

Manualnu prevodovku totiz to soudruzi z japonska poriadne dos**li.
- 1tku treba na rovine vytocit na 2200-2300 rpm, a az potom radit do dvojky, inak pri normalnom preradeni - ked clovek nedrzi dlho spojku alebo nevraza tam hned natvrdo rychlost, klesnu otacky pod 1100 rpm, co potom duni + kazi dvojhmotovy zotrvacnik , ked sa ide do kopca, treba to vytocit este vyssie. Toto ma za nasledok napr. to, ze ked clovek ide po parkovisku, bud ide na 1tke a 3000 - 3500 otackach, alebo zaradi 2ku a ide po parkovisku prilis rychlo
- 2ka do 3ky rovnaky problem

Spojka je poddimenzovana, takze ak ju clovek pretazuje, ma problem.
Jovani
Kedze vazne som uvazoval o kupe OUTBACKA, vela som cital a vela pocuval na tuto temu. Kedze neponukal diesel + automat auto som zavrhol. Ale viem ze v manual v diesel motore mal problem so spojkou a vela zakaznikov ju muselom menit.
martin.blader
Jo, to je pravda, se spojkou byly zvláště ze začátku problémy, zkrátka dětské nemoci. Nevím, jak to je teď, ale určitě se alespoň pokusili s tím něco udělat.
Avatar - Anonym
Anonym
Tohle není problém soudruhů z Japonska, to je prostě obecný problém "malých" turbodieselů. Nejlépe to řeší klasický měničový automat.
Kasprik
Z tý fotky a z toho modelu je mi na blití. :😉