Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus IS vs. BMW 3: Designový duel

Nejnovější Lexus posouvá hranice designu své značky o výrazný kus dál. Obstojí v porovnání s německou konkurencí?
Zpět na článek
10. 2. 2013 13:46
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 2. 2013 15:01
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 2. 2013 16:43
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 2. 2013 19:32
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 12:39
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 2. 2013 19:43
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 2. 2013 21:55
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 07:21
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 07:25
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 09:35
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 12:43
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 12:23
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 12:33
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 2. 2013 12:31
10. 2. 2013 12:39
10. 2. 2013 12:56
10. 2. 2013 15:37
10. 2. 2013 18:31
10. 2. 2013 13:10
10. 2. 2013 15:41
10. 2. 2013 12:34
10. 2. 2013 12:41
11. 2. 2013 08:25
10. 2. 2013 13:11
10. 2. 2013 13:44
10. 2. 2013 19:59
11. 2. 2013 08:28
11. 2. 2013 13:33
11. 2. 2013 15:46
11. 2. 2013 18:40
11. 2. 2013 19:47
11. 2. 2013 19:54
11. 2. 2013 19:57
11. 2. 2013 19:58
11. 2. 2013 08:44
11. 2. 2013 19:56
11. 2. 2013 20:26
11. 2. 2013 21:10
10. 2. 2013 13:50
10. 2. 2013 14:31
11. 2. 2013 20:06
10. 2. 2013 18:46
10. 2. 2013 18:59
10. 2. 2013 20:17
10. 2. 2013 20:19
10. 2. 2013 20:51
10. 2. 2013 22:43
11. 2. 2013 12:27
10. 2. 2013 23:02
11. 2. 2013 00:15
11. 2. 2013 06:59
10. 2. 2013 23:11
11. 2. 2013 00:13
11. 2. 2013 00:33
11. 2. 2013 07:07
11. 2. 2013 09:31
11. 2. 2013 11:15
10. 2. 2013 12:27
Vítěz je jasný
Ten baworák vypadá jako komparzista z 18 století na divadelní hru >:D Prostě statista do počtu.
Rozbalit vlákno
62
Avatar - CHerokee
10. 2. 2013 12:43
Re: Vítěz je jasný
A Lexus jako Asiat a tam se taky bude prodávat a tady ne.
Avatar - skejpa
10. 2. 2013 12:46
Re: Vítěz je jasný
Já většinou tíhnu k tomu japonsku a tak ale tady volím BMW protože nová trojka je podle mě opravdu parádní kus designu. Lexus IS se mi oproti tomu v minulé generaci moc líbil a teď se mi zdá jeho design už moc extravagantní...
Avatar - CHerokee
10. 2. 2013 13:28
Re: Vítěz je jasný
Nejsem fanda BMW, ale trojka je opravdu elegantní. Jediný, kdo se k ní designově může postavit je MB C... to navíc letos možná už bude nové. Lexus má rozšklebenou tlamku jak vetřelec :-) , ale nic proti němu.
10. 2. 2013 17:29
Re: Vítěz je jasný
Už to nehul :-) BMW je absolutně neosobní auto bez duše,vůně a zápachu.Prostě německá nuda bez emocí. :no:
Avatar - Skipper
11. 2. 2013 08:38
Re: Vítěz je jasný
Hm, seděl jsi v něm někdy? A ano, plasty v něm moc nesmrdí.
Avatar - pelikoš
10. 2. 2013 20:06
Re: Vítěz je jasný
jedině infi q50
11. 2. 2013 07:19
Re: Vítěz je jasný
Milé dítě, pomni, že vkus a názor na design je věc naprosto subjektivní a individuelní.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 2. 2013 13:46
Re: Vítěz je jasný
Absolutny suhlas!

BMW dizajn je uz prakticky dve desatrocia stary, jednoducho je to facelift po facelifte po facelifte, Banglove zasahy boli ako implantaty pri plastike, ale stale len pokus urobit nieco stare novym.

BMW si skratka pomaha lacnou bizuteriou, prelis za prelisom, pochromovane kusky tu aj tam. Ako botoxove injekcie. A interier vyzera, akoby ho navrhovalo 5 roznych ludi za sebou a kazdy dalsi len pridal nieco bez toho, aby vyhodil vysledky prace svojho predchodcu.

Ak existuje znacka, ktora je neschopna dizajnoveho vyvoja, tak je to prave BMW. Chapem otazky image, stajnovej prislusnosti atd, ale NIC z toho nebrani automobilke sa vyvijat. BMW modely su dokazom, ze znacka toho nie je schopna.

Vitazom je jednoznacne Lexus - neokukany, NOVY, sofistikovany dizajn, ktory je zaroven funkcny a elegantny.

IS vyzera na 150 km/h uz ked stoji.

BMW pri nom vyzera akoby neustale cuvalo...
10. 2. 2013 14:07
Re: Vítěz je jasný
tak zrovna šestkové grand coupe za pozornost stojí..
10. 2. 2013 14:15
Re: Vítěz je jasný
Má určitě fajn proporce, ale mě osobně nebere, tenhle styl se mi zkrátka nelíbí a nic s tím neudělám. To je podobné jako s Audi R8 či GT86. Je to v obou případech parádní nízký sporťák, nikdo se z pohledu na ně určitě nepozvrací, ale zdráhal bych se je nazvat hezkými auty.
10. 2. 2013 15:17
Re: Vítěz je jasný
Vymazal bych "grand". :-)
11. 2. 2013 11:21
Re: Vítěz je jasný
Třeba myslel grand scénic :-)
10. 2. 2013 14:24
Re: Vítěz je jasný
Není ti teda divný, že ti blbí a asi i slepí (podle tebe), pořád to hnusný BMW kupujou ?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 2. 2013 15:01
Re: Vítěz je jasný
Ludia predsa casto kupuju veci kvoli image, o ktorom si myslia, ze ta ci ktora znacka so sebou prinasa, bez toho, aby za svoje peniaze dostali adekvatnu hodnotu ci kvalitu :-)

V Britanii bol pred rokmi velky poprask, ked predaje 3-series predbehli Ford Mondeo... Trosku politickej sociologie: V roku 1997 vyhral Tony Blair volby vdaka fenomenu, ktory nazvali Mondeo-man. Tie dalsie vyhral vdaka 3-series-man. Nie zeby mali ludia odrazu vyssie prijmy, ale brali si pozicku na drahsie auta.

Ludia si skratka myslia, ze im vlastnictvo BMW prinasa isty status. Moze byt vyclenovany pozitivne (patrim niekam) i negativne (nie som ako ti ostatni), ale vzdy ide o subjektivnu projekciu statusu v ramci istej society. Aky vyznam ma pre 20-rocneho mladeho muza investovat peniaze do stareho BMW, ked za rovnake peniaze moze mat auto novsie, kvalitnejsie s vacsou uzitkovou hodnotou.

Predaje a hodnota, ci predaje a kvalita, si malokedy v priamej umere. Zober si Windows :-)
10. 2. 2013 15:24
Re: Vítěz je jasný
Na jednu stranu máš částečně pravdu, na stranu druhou jen tento důvod nestačí na vysvětlení tak vysokého a stabilního nárůstu prodejů BMW v dnešní složité ekonomické situaci prakticky na celém světě. (Např. leden 2013 + 9,9% meziročního nárůstu prodeje celosvětově.) ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 2. 2013 16:43
Re: Vítěz je jasný
Vies dodat januarove cisla za posledne tri roky? Nie percenta, ale realne predaje.

9.9% medzirocny narast v januari mohol nastat po mimoriadne slabom januari 2012 ;-) Nehovorim, ze to tak bolo, neviem to, nepoznam cisla, ale zaujima ma to.
10. 2. 2013 16:46
Re: Vítěz je jasný
Leden 2013 ..... 123 276 aut. 2012 si spočítej.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 2. 2013 19:32
Re: Vítěz je jasný
135 480 ... :-)

105 177 v Januari 2011. Takze predaje stupaju.

Inu, protoze zatim nic nevime o pitomych mimozemstanech, pribyva hlouposti zde na Zemi*.... QED

*Jiri Grygar o aplikovani zakona o zachovani hmotnosti a energie na informacie >:-[]
10. 2. 2013 22:40
Re: Vítěz je jasný
So statusom ma pravdu. Inak sa neda vysvetlit to, ze sen mnohych pubertiakov je prave BMW, ktory si aj splnia nejakou jazdenkou r.v. 1995-2000 od pana doktora so zarucenymi 120tis.km. A ten vyraz tvare ked v tom sedia:::,,,,.....na nezaplatenie.
Ked pubertaci vyrastu a zarobia, sedia opat v BMW a vyraz tvare sa opakuje.
10. 2. 2013 22:48
Re: Vítěz je jasný
Nemám ten stejný pocit.

Za to značka auta nemůže. Podobní puberťáci jsou se stejným výrazem tváře i v jiných značkách.
Avatar - Skipper
11. 2. 2013 11:05
Re: Vítěz je jasný
Ano, je pravda, že když jsem si pořídil svoje první ojeté BMW r.v. 2000, tak jsem se usmíval jako blbec :-) Zkus se do toho někdy posadit, vsadím se, že budeš mít podobný výraz.
11. 2. 2013 11:13
Re: Vítěz je jasný
Sranda, ze ty potvrdis, co som pisal, gil54 tvrdi opak. Ale doveryhodnejsi si ty.

Netusim, preco by som mal mat rovnaku reakciu ako ty :-) Ver tomu, ze nie, bavora ma nijak neberu, ani napriek hufnemu ospevovaniu kamaratov.
11. 2. 2013 11:38
Re: Vítěz je jasný
Milý Makovniku, když napíšu, že nemám ten stejný pocit, neuváděj, že to tvrdím. To je velký rozdíl a vůbec to nezakládá žádné argumenty k důvěryhodnosti nebo nedůvěryhodnosti. To musíš, chlapče, rozlišovat. Pocit je jen pocit a ten mi, prosím, neber.
Avatar - Skipper
11. 2. 2013 16:58
Re: Vítěz je jasný
Tak moźná je to taky tím, že kdykoliv si splním néjaký velký sen, tak se usmívám jako blbec :-)
Avatar - Skipper
11. 2. 2013 11:01
Re: Vítěz je jasný
Zajímavý názor. Jakým autem prosím tě jezdíš? Já teda nejsem 20ti letý, ale 28letý. Staré BMW jsem si koupil cíleně. Status neřeším, řeším auto. Pořídil jsem si benzínový řadový šestiválec v manuálu a v sedanu. Význam to má asi takýto: Auto ma prišlo na 120 tisíc. Celková renovace 100 tisíc. Jsem na ceně 220tisíc s tím, že auto má prakticky nový podvozek, chlazení, spoustu věcí kolem motoru, brzdy. Podotýkám, že je to buď origo, nebo v případě podvozku Lemforder, který je kvalitativně zaměnitelný s originálem. Zkus mi prosím nabídnout alternativu k mému autu v ceně 220 tisíc.
Podotýkám, že v rodině máme výhradně nová auta, většina mých příbuzných na auto kouká jen jako prostředek na převoz z A do B. Pro mě je to koníček a nějaký společenský status fakt neřeším. Z mé zkušenosti ho většinou řeší ten, co o něm zbytečně kváká.
Takže, když to shrnu, žádné nové auto za danou cenu mi nenabídne daný komfort a jízdní vlastnosti. Nemluvě o tom, že vlastním auto, z kterého jednou bude cenný veterán a ne korejskou šunku, která za pár let skončí na vrakáči.
Avatar - bigsoul
11. 2. 2013 11:38
Re: Vítěz je jasný
Konecne nieto co ma ten isty nazor ako ja >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 12:39
Re: Vítěz je jasný
Odpovedal si si: Pre teba je auto konicek, vybral si si ho uplne cielenie a preto si do neho vrazil peniaze a cas.

Beriem tvoj postoj, mas to ako projekt.

Ja mam projekty ine a hoci rad jazdim, venujem sa tym projektom, a nie neustalemu piplaniu auta. To skratka nie je moj styl. Fascinuju ma moderne technologie, veterany by som zrusil.

Z mojho pohladu mas stare a ojazdene auto a navzdory vymene suciastok uz nikdy nebude nove, nebude ani rovnako bezpecne atd.
Avatar - Skipper
11. 2. 2013 17:10
Re: Vítěz je jasný
Tak mi zkus vysvětlit, proć moje auto teď není stejně bezpečné, jako v roce 2000. Měl jsem ho odstrojené, koroze na nosných částech karoserie není žádná, klíčové součástky jsou vyménéné. Kdy už je auto pro tebe staré? E39 je pověstná tuhostí karoserie, E60 v tomto ohledu nepřinesla dalśí pokrok.
Ano, technický pokrok je fajn, ale kolikrát jde nesmyslným směrem a spíše věci komplikuje. A co si budeme říkat, je zde i otázka peněz. Kdybych na to mél, tak si bez problémů pořídím pětku F10, ale na to jednoduśe nemám :-!
Říkal jse, že za cenu ojetého BMW se dá koupit nové bezpečné auto. Chci se proto zeptat, co si pod tím představuješ?
10. 2. 2013 17:31
Re: Vítěz je jasný
Odpověděl si si sám a přesně.Protože jsou hloupý,proto kupujou předražené auta z německa.
10. 2. 2013 17:39
Re: Vítěz je jasný
Jsem moc rád, že alespoň ty jsi chytrý. A ne jako ti blbci po celém světě, kteří kupují BMW stále víc.

Na které vysoké škole učíš ?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 2. 2013 19:43
Re: Vítěz je jasný
80% majitelov 1-series si mysli, ze ich auto ma predny nahon. A stavim sa, ze vysledky v inych triedach nebudu ine.

[odkaz]

BMW mozu byt super skvele auta (moj nazor je, ze v ziadnom pripade nie su), ale aj po vyraznej uprave statistiky mi z toho vychadza, ze aspon polovica z nich si kupuje BMW nie pre technologie ci pozitok z jazdy, ale kvoli statusu.

Inak by majitelia 1-series vedeli zakladnu informaciu o svojom aute.
10. 2. 2013 20:08
Re: Vítěz je jasný
To hraničí až s demagogií. Je přece úplně jasné to, že majitelé neví, která kola auto pohání, jen pokud vlastní BMW.

Stačí najít nějaký článek, od nějakého autora ....... . Nehledě na to, že tyto informace mohou být publikovány se záměrem otupit důsledky rozhodnutí automobilky vyrábět malé modely s předním pohonem v rozporu s tradicí, když i školáci dlouhá léta ví, že pro tento segment se jedná o výhodnější koncepci.

Prostě všichni, kdo jezdí v bavorech jsou podle tebe jen pózéři, kteří ani neví, kudy se tam leje benzín. Jen když mají BMW. Skoro mám pocit, že máš nějaký malý mindráček.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 2. 2013 21:55
Re: Vítěz je jasný
Nemam mindrak, skratka nemam dovod pokladat BMW za auta, ktore su hodne penazi, ktore za ne automobilka pyta. Ponukol so ti statistiku. Okrem toho, BMW vyraba predokolku, vola sa Mini. Rovnako predrazena image zalezitost.

Poznam asi desiatku ludi, ktori maju BMW. 4 rozhodnutie lutuju, pretoze auta su permanentne v servise - nehovoriac o tom, ze najviac si pochvaluju, ze pocas dochadzania do prace, ak auto funguje, nemusia stlacit ani brzdu ani plyn. Dvaja si ich kupili preto, lebo sa zviezli pri dobrom fleetovom deale. Obaja otovorene priznavaju, ze auta ich nezaujimaju, ked im nieco nesedi, zajdu do servisu a neriesia. Najazdia mozno 8-tisic rocne. Dalsi 4 si kupili niekolkokrat pre-owned auta - len kvoli image - mam BMW, kto je viac, hlavne nech to parkuje pred panelakom.

Ten clanok som nehladal, ide o velmi znamu a velmi medializovanu statistiku.

Pozri sa na to takto: 30% by som bral, OK, medzi majitelmi kazdej znacky najdes takych ludi..., Ale sorry, 80% pri znacke, ktora sa hrdi zadnym nahonom, inzinieringom a pozitkom z jazdy? Sorry, ale to je jednoducho privela. A je to aj dovod tvrdit, ze majitelov BMW uz davno nezaujimaju udajne jedinecne jazdne vlastnosti, ale len a len image, ktory tato znacka v ich ociach prinasa.
10. 2. 2013 22:21
Re: Vítěz je jasný
No, tak nevím co ti na to mám říct. Snad jedině to, že ti opravdu přeji, abys už měl konečně víc peněz, abys nemusel tyhle věci tak moc řešit a mohl jsi si koupit to co chceš.

A věř, že prakticky každé nové auto na světě se prodává tak draho, jak jen je to možné. To znamená za takovou cenu, kterou jsou kupci ještě ochotni zaplatit.

Také se mi zdají Veyron nebo Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé trošku dražší, ale proč bych měl po nich plivat jenom proto, že na ně nemám prachy a hlásit do světa, že jsou to předražené image záležitosti nebo že znám 4 majitele a všichni to mají furt v servisu a podobné kecy ?

(Ten mindrák máš.)
Avatar - Ham.
10. 2. 2013 22:48
Re: Vítěz je jasný
Kdákání nad vlastní prázdnou šrajtoflí (= snášení důkazů jak je ta či ona značka/model předražená) je zde nejoblíbenější diskuzní téma. :-)
10. 2. 2013 22:53
Re: Vítěz je jasný
Musím dnes už podruhé souhlasit. ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 07:21
Re: Vítěz je jasný
Ale ja mam auto, ktore som chcel :-) Takze neriesim.

Za svoje peniaze som dostal adekvatnu hodnotu. Keby som tie peniaze investoval do 1-series, mal by som menej auta.
Avatar - bigsoul
11. 2. 2013 06:42
Re: Vítěz je jasný
KAmarade najprv si sadni do nejake BMW a potom toto auto sud!!! A poviem ti z vlasnej skusenosti, ze ta ziadna ina znacka uz zaujimat nebude!!! Uz dalsim snom buzde nejaky supersport. A to ze mibraciky maju chclapci a snivaju o aute BMW je blbost, lebo BMW nieje AUDI a nema cool gombiky svetielka na displejoch o BMW snivaju ludia, ktori chcu jazdit a uzivat si to a nie sa presuvat z bodu A do bodu B. Lexux je super auto a dizajnersky sa mi paci a aj co som odlsedoval z testov to bude super cara, ale BMW je BMW >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 07:25
Re: Vítěz je jasný
Sedel som, viezol som sa, nic to so mnu nespravilo :-)
Avatar - bigsoul
11. 2. 2013 08:19
Re: Vítěz je jasný
Vies komu vrav >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 09:35
Re: Vítěz je jasný
Ty si sa pytal, povedal som tebe.

Ze mi neveris, je len tvoj problem.
Avatar - bigsoul
11. 2. 2013 11:49
Re: Vítěz je jasný
By si tu netlachal tieto **a,
11. 2. 2013 11:57
Re: Vítěz je jasný
Existuje nejaka vseobecna povinnost suhlasit s tvojim utkvelym nazorom?
Tlachas jedine ty.
Avatar - bigsoul
11. 2. 2013 12:22
Re: Vítěz je jasný
JA ta nenutim suhlasit ja som sa vyjadril a niekto sa tu snazi presvedcovat a ja to niesom. Ale svoj nazor su branim tym, ze viem o com hovorim a kazdy vodic, ktori sadne do BMW musi uznat, ze je to uplnie o niecom inom ako prevoz z bodu A do bodu B.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 12:43
Re: Vítěz je jasný
Ano, ked sedim v BMW, je to prevoz z bodu A do bodu B v BMW. Ked sedim v Lexuse, je to prevoz z bodu A do bodu B v Lexuse. Co si tym chcel povedat? Absolvujem to za rovnaky cas, budem rovnako krutit volantom atd.

Napriklad moj byvaly sef si naozaj v BMW uzival, ze nemusi cestou z domu (bod A) do prace (bod B) ani brzdit ani pridavat plyn. Tomu hovorim radost z jazdy :-)
11. 2. 2013 13:17
Re: Vítěz je jasný
Tak tohle mluví za všechno, ty jsi jen jízdní teoretik.
Podle toho, cos vyplodil soudím, žes kolem BMW a kolem Lexusu (a vlastně kolem jakéhokoliv auta) maximálně prošel na nějaké výstavě, o jízdě s nimi nevíš lautr nic.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 12:23
Re: Vítěz je jasný
Dakujem :-)
11. 2. 2013 08:05
Re: Vítěz je jasný
Hele ty předražená imidžová záležitosti, proč bych měl platit za předražený Lexus, když je zde Fluence ?
Pokud někdo řekne, že má v garáží cokoliv od Lexe prostě proto, že jemu se to auto z nabídky líbí nejvíce, nebo zde v tomto případě, že upřednostňuje IS před 3er, řeknu si OK. U tebe to zdejší sáhodlouhé obhajování (vlastní malosti) jen ukazuje na dětinské odmítání jakékoliv německé produkce už jen z principu. Připomíná mi to scénu z pelíšků, kdy lepší sirky jsou automaticky ty z USA.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 12:33
Re: Vítěz je jasný
Smarjaaaaa....

V prvom rade, upokoj sa a neries moju malost ci velkost.

"dětinské odmítání jakékoliv německé produkce"
Kde, prosim ta :-) V tom poste, kde som povedal, ze New Beetle milujem?

Su auta, ktore sa mi pacia, image s ktorym sa viem identifikovat, technika, ktora ma oslovi, znackova subkultura, do ktorej sa viem zaclenit.

BMW do tychto kategorii nepatri.

Lexus mi je blizsi. Staci?
11. 2. 2013 14:16
Re: Vítěz je jasný
Zbytocne tu budes nieco vysvetlovat. Momentalne tu lieta tlupa supov, ktori maju potrebu vsetko kazdemu vyvracat, akonahle sa to protivi ich vierovyznaniu.
Nema to konca kraja a nikam to nevedie.
Zachvilu medicina vrati zrak aj slepym, ale obavam sa, ze dusevnu slepotu nevylieci nic.
10. 2. 2013 22:42
Re: Vítěz je jasný
Veru; ani ti, co by mali vediet, nevedia [odkaz] >:D
Avatar - VDC
10. 2. 2013 14:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 2. 2013 08:09
Re: Vítěz je jasný
Velmi, velmi zajímavý názor. :yes:
Avatar - fOE
10. 2. 2013 18:29
Re: Vítěz je jasný
Hloupost. Zadna jina premiova automobilka neudelala prave v minule generaci takovy skok jako BMW. Od tvaru E36 a E46 byla generace E90 naprosto jinak jak vnejskem tak vnitrkem. Me se libila min nez E46, coz ale nic nemeni na tom ze rozhodne neslo o FL. Zachovane byli jen ledvinky, to je vse. :-!
20. 2. 2013 17:13
Re: Vítěz je jasný
No tak nevim.... precetl jsem si celou diskuzi o tom a koukam, ze je pro tebe BMW fuj...
Design je vec nazoru, pro me je BMW super a libi se mi, ze 3-ka porad navazuje na tvary predchudce. ALE NIKOMU TO NENUTIM. Jo bmw je taky otazka image, ale to je pro nekoho i Lexus, MB,Audi a treba i VW phaeton ... Ja sam mam bmw, ne pro image, ne pro ukazani se pred nekym a ne pro machrovani ... proste to auto pro me ma neco do sebe, ale to se neda vysvetlit, to musis zazit.. a neni mi uz ani 20, abych to neumel ocenit. Mam najezdino hooodne kilometru s hooodne auty, ale pro me je bmw je jednicka. :-! O sofistikovane technice, kterou podle tebe bmw nema.. No staci si sednou k internetu, nez neco vypustis a najit si tam spousti technickych vymozenosti, ktere bmw ma a ve spouste technologii je i na technicke spicce. Zaroven nerikam, ze jine snacky stejneho segmentu jsou na tom hur nebo lip. Staci se podivat na starsi bmw a poravnat novou octavii... zjistis, ze co ujsou octavie novinky, bmw (ale i mb atd.) maji uz davno.
Ale neberu ti tvuj nazor .....
Avatar - Choochoo
10. 2. 2013 21:10
Re: Vítěz je jasný
Ac mam BMW rad, jsou to krasny auta, tak tady naprosty souhlas. BMW je jak z 80.let ;-)
11. 2. 2013 07:26
Re: Vítěz je jasný
Tak jsou krásný a nebo z 80. let. A nebo je to jedno? Hlaně, že jsou krásný.
11. 2. 2013 13:23
Re: Vítěz je jasný
Šušu, ty bys německé auto proti japonskému neocenil, ani kdyby ti za to dali dva kopečky pistáciové s lentilkama! >:D
11. 2. 2013 07:24
Re: Vítěz je jasný
Řekl bych, že takhle zaujatě reagují tací, kteří na BMW nemohou ani pomyslet.
11. 2. 2013 10:54
Re: Vítěz je jasný
Vsetkych nevernikov, ktori sa protivia tvojmu nabozenstvu treba upalit >:-[]

Alebo povedane tvojimi slovami: "Milé dítě, pomni, že vkus a názor na design je věc naprosto subjektivní a individuelní. " ;-)
Avatar - fOE
10. 2. 2013 12:31
BMW 3
Uz jen kvuli zadnim svetlim bych musel dat hlas BMW, ale ono je hezke na tom prave to ze clovek nemusi, ale chce. BMW ted ve stredni tride podle me nema konkurenci, coz se jeste podtrhne prichodem 4er. :yes:
Rozbalit vlákno
8
10. 2. 2013 12:36
Re: BMW 3
Je asi pravda, že BMW 3 představuje vrchol této třídy, ale co se týče designu, tak tam mě IS oslovuje nesrovnatelně víc. To auto hýří novými nápady a přitom vypadá naprosto skvěle, ještě lépe než minulé IS-F, kterému to zejména v této sportovní variantě taky hodně slušelo. Obzlášť u těch předních světel nechápu, že se jim podařilo, aby taková zhovadilost vypadala takhle dobře.
Avatar - fOE
10. 2. 2013 12:39
Re: BMW 3
Nic neni vic subjektivni nez design a ja musim uznat ze se nove IS povedlo, libilo se mi i predesle, toto vypada jeste lip. Ale ty zadni svetla silne zasahujici do boku auta budou podle me lidi bud milovat nebo nenavidet. Me se vylozene nelibi a zabiji to pro me docela povedene auto. Ostatne mi nove IS prijde ze neproslo dostatecnou vyhlazovaci kurou od studie, ta linka od prahu az k zadnim dverim je neco co bych ve stredni premiove tride uhladil. Ne proto aby bylo auto nudne, ale proto aby vypadalo dobre i za 5-7 let. O cem tady silne pochybuju.
Ad IS-F, to uz mi doslo docela preplacane. Nemuzu si pomoct ale m-paket od BMW mi na auto tak nejak sedi, IS-F uz mi prislo jako oplastovane nejakym tuzerem.
10. 2. 2013 12:47
Re: BMW 3
Jak bude vypadat auto za pět let, posoudím za pět let. Odmítám automaticky kladněji hodnotit usedlejší auto jen proto, že to údajně pomaleji stárne.
Co se týče BMW, poslední pro mě líbivá trojka byla E46, tohle už je zkrátka bangle, o kterém si upřímně myslím, že kdyby to zkusila jiná automobilka, tak se jí všichni vysmějí. Ale lidi si zvykli, BMW teď každý na dálku pozná, tak proč ne, ale obdivovat to po mně nikdo nechtějte.
Naštěsí, jak píšeš, vnímání designu je čistě subjektivní, tak uvidíme, jak dopadne anketa a co se líbí více lidem, i když je mi jasné, že do toho bude hodně promlouvat i náklonnost k dané značce.
Avatar - fOE
10. 2. 2013 12:56
Re: BMW 3
Jeste by me zajimalo jestli obrazek IS nahore je naprostej social jako v pripade 3er ke kteremu se tu srovnava. Nemyslim si ze kazde IS bude mit takove usporadani narazniku, prahu, 2 koncovek vyfuku... ale nechme se prekvapit.
Tady ta trojka protji IS nevypada dostatecne drave a agresivne, ale sport line nebo m-paket to vyleci:
[odkaz]
[odkaz]
10. 2. 2013 15:37
Re: BMW 3
3er není "social", interiér je řada Modern (podle dekoru) a základ to také není, exteriér hnědá metalíza je také Modern (podle chromu u mlhovek) a modrá je řada Luxury.

Jedna z věcí, kterou u 3er nechápu, je absence odvětrávání sedadel. To je podle mne špatný vtip.
Avatar - fOE
10. 2. 2013 18:31
Re: BMW 3
Odvetrani sedadel je i podle me vec ktera tomu autu maximalne chybi. Skoda ;-\
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 13:10
Re: BMW 3
suhlasim..... posledna nadherna a legendarna 3ka bola E46tka :yes:
10. 2. 2013 15:41
Re: BMW 3
Zadní světla jsou hůře stravitelná. Z boku spíš vnímám tu masu plechu dveří než zmíněnou linku, která navazuje na zadní nárazník. Myslím si, že na živo bude vypadat lépe. Poslední dobou mi přijde, že některé značky ani neumí udělat pořádnou promo fotku a jejich auta na nich vypadají hůř než ve skutečnosti.
10. 2. 2013 12:34
design
Exteriér je krajší Japonský, Lexus. A zas Interiér nemá v BMW chybu !!! takže je to ťažké :yes:
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2013 12:41
Dilema? Ne
Tak nejsem designér samouk, jako pár jedinců z diskuze, ale za sebe můžu napsat, že u mně vyhrál lexus. A důvod? I přes pár designových úletů se to auto neokouká, a vždycky se za ním otočím, což u BMW nebude. Z BMW 3 se stala masovka, kterou na ulici potkám na každym druhym kroku...
Rozbalit vlákno
3
10. 2. 2013 12:52
Re: Dilema? Ne
Jsem v podobné situaci, BMW mě po vizuální stránce zkrátka nebaví. Zvykl jsem si na současný vzhled BMW, za trojkou jsem se jednou otočil, když byla úplně nová, ale tím to skončilo.
11. 2. 2013 08:25
Re: Dilema? Ne
V M-paketu je nová trojka absolutně nádherná. Ale předchozí po faceliftu se mi líbila i bez M-paketu. Takové bílé kombi s těma velkýma červenýma světlama vzadu :yes:
11. 2. 2013 13:28
Re: Dilema? Ne
Takže nejde o design, o vzhled, ale pouze o četnost výskytu?
Tomu říkám originální pohled na věc: Jezdí všude = špatný design, jezdí málo = dobrý design.

Možná zkus být aspoň ten samouk, ti plácaj menší blbosti >:D
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 12:56
za mna jednoznacne lexus
BMW je fajn ale z akejkolvek strany sa pozeram na lexus aj na bmw tak lexus je v mojich ociach jedinecnejsi krajsi emotivnejsi a posobi tak nejak high tech a elegantne zaroven....

v BMW ak si odmyslim predok tak ( na tej hlavnej fotke ) je to stale na nerozoznanie od stareho BMW E46 .. ta bocna linia je stale rovnaka aj ten C stlpik a dvere klucky cela bocna cast... je jasne ze BMW ide cestou evolucie a nema co menit ... ale prave v tomto sa mi paci lexus.. ktory je emotivnejsi a dizajnvo nadupanejsi a viac cloveka ohuri a uputa.... za mna jednoznacne lexus a to iste by som tvrdil aj keby ho porovnavali s mercedesom C.....

V interieri je lexus este vyraznejsi a davam opat palec hore :yes: pre lexus .. jednoducho paci sa mi :yes:
Rozbalit vlákno
2
10. 2. 2013 12:58
Re: za mna jednoznacne lexus
Myslíš spíš E90 než E46, ne? Protože takhle mi to moc nedává smysl.
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 13:05
Re: za mna jednoznacne lexus
[odkaz]

bmw ide cestou evolucie ale robi to kazdy uspesny vyrobca.... je jasne ze tam nie je co menit... v tomto bmw plne chapem ... avsak ani evolucia carrery a beetlu nemoze ist do nekonecna... neda sa vecne prekrucat a prezvejkavat ten isty dizajn ( ano da sa to ale nevyzera to uz dobre ) ... casom bude musiet aj bmw prist s niecim radikalnejsim... zatial to ale nie je nutne samozrejme....
10. 2. 2013 13:10
Mít ty prachy
Tak určitě Lexus :yes: Exteriér interier je nádherný což se u BMW nedá říct, neříkám že je škaredé, ale Lexus je u mě hezčí ve všech směrech.
Rozbalit vlákno
1
11. 2. 2013 08:26
Re: Mít ty prachy
S místem vzadu to bude oproti trojce asi hodně naštíru... Předchozí Corolla byla vzadu nepoužitelná.
Avatar - wladyk
10. 2. 2013 13:11
Mám jasno....
Naštěstí těch vyznavačů "extravagance" moc není, takže nehrozí, že bych IS potkal každý den a otočit se za ním už vůbec nehrozí. Na druhou stranu uznávám, že Bangle byl od počátku na odstřel a dost zla napáchal než jim to v Mnichově došlo a vykopli ho. V současnosti už se z toho vyhrabali a vytváří opět BMW. :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 13:13
Re: Mám jasno....
auto snu SLK DCI? nie nahodou CDI ?

podla mna BMW najviac straca pri pohlade zboku
[odkaz]

lexus posobi dojmom podstatne novsieho auta
Avatar - bigsoul
11. 2. 2013 06:49
Re: Mám jasno....
Topper preave, ze zboku je BMW BMW. Ale korejsky zalozeny clovek ako ty to nemoze pochpit, ze kokpit je tlaceny k zadnej naprave, ze BMW ma dlhsi predok, ze predna naprava je predmotorom . A ze na fotke je IS vo vacsej vybave s listami a BMW bez nich. Ty pohanis kazdeho nemce, ale BMW je BMW a tebe nic nemusi dokazovat >:D
11. 2. 2013 13:31
Re: Mám jasno....
Podle mně je F30 jasným pokračováním Bangle-stylu.
Avatar - twistedTSD
10. 2. 2013 13:38
Dobré srovnání
Samotného mě to překvapuje, ale musím uznat, že Lexus vypadá velmi moderně a zajímavě. Hlavně při pohledu z boku to vyniká...Ale jeho předek je na můj vkus až příliš "futuristický"...A BMW, to je taková klasika...Možná taky hodně dělá to, že jsou porovnávány jakési studiové fotky s ne zrovna nejlepšími fotkami trojky.
Rozbalit vlákno
2
10. 2. 2013 14:00
Re: Dobré srovnání
Mně se paradoxně IS líbí víc na těch fotkách na silnici. Studiové fotky mě nikdy moc nebrali. Nicméně hlavní slovo bude mít stejně pohled vlastníma očima na reálný vůz.
Avatar - Well-being
10. 2. 2013 13:44
Bavorák
je klasika, která ani za 10 let nebude vypadat trapně, narozdíl od vyumělkovaného Lexusu.
Rozbalit vlákno
14
10. 2. 2013 14:10
Re: Bavorák
tak jezdit v 10let starým bavu trochu trapas je, pokud se teda neživíš driftem
10. 2. 2013 19:59
Re: Bavorák
Tuhle myšlenku rozveď :-)
Představ si, že jsou lidé, kteří jimi jezdí proto, že podobné auto už na trhu není.
Nebo ty víš o nějakém menším autě, které má atmo R6/V6, manuál, zadní náhon, není udušené emisními normami, nemá mimo ABS a DSC žádnou elektroniku, nežere, údržba nestojí majlant, je relativně spolehlivé, je kolem něj široká a pestrá komunita a silný aftermarket trh, vypadá v černo-černé kombinaci pěkně a hlavně není potřeba pro pořízení být milionářem? :-)
11. 2. 2013 08:28
Re: Bavorák
Spousta lidí co sem chodí tohle nepochopí. Pro ně je vlastnictví takového auta trapas. To jsou přesně ti co si hrají na "společenský status". Majitel trojkového BMW může být prostě člověk, co nemá na nové, ale baví ho jízdní vlastnosti toho auta, které mu Lexus IS 250 zdaleka nedopřeje.
11. 2. 2013 13:33
Re: Bavorák
Tos ale dost podstatně zúžil výběr, nemyslíš? >:D
11. 2. 2013 15:46
Re: Bavorák
Bohužel >:D
Ještě mě napadá s vypuštěním podmínky RWD Alfa 147/156 GTA, zbytek už je příliš veliký a na nové auto splňující výše uvedené nemám ani zdaleka škváru.
11. 2. 2013 18:40
Re: Bavorák
GTA to je šílenství - buď se řehtáš, nebo brečíš, nic mezi :-)
Tak emotivní auto jen tak neseženeš, ale připrav si majlant do začátku - olítaniny jsou většinou v dezolátním stavu.
Za tu zkušenost to ale stojí, pokud nemáš rodinu, jdi do toho.
11. 2. 2013 19:47
Re: Bavorák
Jo jo, nejednou jsem v ní jel a jednou ji prostě musím mít :-)
Rodina ještě dlouho nebude, nestraš. >:D Ale teď tvořím něco jiného - přestavuju si trojku na M-paket, přibude samosvor s kratším převodem, velké brzdy a hlavně stroker kit od Noelle. Do toho přítelkyně vyžaduje rekonstrukci bytu, škola, práce >:D
11. 2. 2013 19:54
Re: Bavorák
A já tak občas dostávám chutě...teď zrovna na 320Si.
Jet rychle se silným bavorákem umí kde kdo, ale jet rychle se "slabým" bavorákem - to je výzva :-)
11. 2. 2013 19:57
Re: Bavorák
Přesně, snad nikdy si člověk neužije tolik legrace jako když jede se slabým autem opravdu rychle. :-)
A 320si, to už je legenda...jen ty ceny... ;-\
11. 2. 2013 19:58
Re: Bavorák
No co, jednou půjde do domu a jednou taky z domu a ty prachy se vrátí - je to přece legenda :-)
Avatar - Skipper
11. 2. 2013 08:44
Re: Bavorák
Můžu se zeptat proč? Já jezdím 13 let starou 525i a jako trapas mi to rozhodně nepřijde. Spíše naopak. Z dnešní konfekce bych měl velký problém vybrat auto, které by se jí vyrovnalo.
11. 2. 2013 19:56
Re: Bavorák
To víš, že bys vybral, otázka je, jestli bys to zaplatil.
Trapas pak není ta 13 let stará 525, ale ty sebezáchovné řeči.
Avatar - Skipper
11. 2. 2013 20:26
Re: Bavorák
Píšeš, že trapas je 10 let staré BMW. Nenapsals proč. Vybíral bych mezi novým BMW a Jaguárem a na to fakt nemám a nestydím se za to. Bohužel pro mně cenově dostupné nové auta mi nenabídnou to, co od auta požaduji.
11. 2. 2013 21:10
Re: Bavorák
Čtení ti moc nejde, zkus to projet všechno znovu...
Avatar - Kodiak
10. 2. 2013 13:50
bmw
Posledne pekne trojkove bmw bola e46.potom to uz islo velmi prudko z kopca.tuto generaciu nevynimajuc.
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2013 14:20
BMW vs Lexus
Zepředu je bavorák určitě hezčí, ta obludná maska chladiče u Lexusu protažená až kamsi dolů se podle mě fakt nepovedla, opticky dělá příď vyšší. Naproti tomu předek BMW je krásně zamračený, nemá chybu.

Z boku bych taktéž zvolil za povedenější BMW, vyniká zde dravě zamračená přední část, okna jsou optimálně velká a protažení zadních světel působí přirozeněji než u Lexusu.

Při pohledu zezadu fakt nevím, které auto se mi líbí víc. Lexus má zajímavější světlomety, u bavoráku se mi zase víc líbí víko zavazadlového prostoru.

No a interiér (na tom se myslím shodnem všichni) má hezčí, pravděpodobně i kvalitnější bavorák.

Volím tedy BMW 3. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - bigsoul
11. 2. 2013 06:51
Re: BMW vs Lexus
Lexus vzal masku od Mitsubishi a trosku ju prerobil. S velkou maskav prislo AUDI a uz sa kazdy opici.
Avatar - 3_diamanty
10. 2. 2013 14:20
revolucia vs evolucia
u mna jednoznacne palec hore za revoluciu a teda lexus :yes:

nechcem sa dotknut bmw a ich fanusikov a viem ze dizajn je vec vkusu.... ale lexus posobi jasne energickejsie a viac high tech a elegantnejsie zaroven ako bmw..... evolucia je celkovy problem nielen bmw ale aj medaku a audi a dlasich nemecky aut.... porsche svoju carreru tiez ustavicne len znizuje a rozsiruje , svetla su stale viac splostene a pri zemi ale dokedy to takto pojde neviem.... vecne to nemoze ist.... treba spravit radikalnu zmenu.....

mnohi tu nadavali na bangla... ale prave on spravil v bmw konecne nieco co posunulo bmw dopredu... a podla mojho nazoru je predosla 5ka teda tato tzv banglova proste nadherna: [odkaz]

lexus je jasne energetickejsi zivsi dynamickejsi uz len pri pohlade na foto... u mna lexus :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - VWrofl
10. 2. 2013 16:55
Re: revolucia vs evolucia
Za mě Lexus :yes: Příď BMW mi přijde jaksi disproporční ke zbytku auta.
Avatar - bigsoul
11. 2. 2013 06:52
Re: revolucia vs evolucia
Debilita vs Topper

Rozdiel nenajdete >:D
Avatar - VDC
10. 2. 2013 14:31
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
11. 2. 2013 20:06
Re: lex
Mně tedy ne, ale ta M3 je parádní :yes:
Avatar - jozephko
10. 2. 2013 15:05
Lexus má veľmi komplikované, až preplácané tvary
Lexus nikdy nebola moja krvná skupina a dokonca si myslím, že čím novšie generácie, tým je to horšie. Stačí, keď si spomeniem na SUV od Lexusu s dizajnom prístrojovky od Trabanta či Wartburgu >:D .
A nech pozerám ako pozerám, nevidím JEDINÚ vec, ktorá by bola na tomto Lexuse lepšia ako na BMW. Dokonca aj to meno Lexus je také prvoplánové - odkazujúce na luxus, a nie na športové gény.
Môžete ma ukameňovať, ale je to tak.
Rozbalit vlákno
1
10. 2. 2013 17:23
Re: Lexus má veľmi komplikované, až preplácané tvary
Jaké jméno si podle tebe měli zvolit, aby odkazovalo na "sportovní geny"? Měl jsem za to, že si musíš nejprve jméno vydobýt.
10. 2. 2013 15:49
Stredná trieda vs. dizajn
Napriek faktu, že nič subjektívnejšie ako je dizajn neexistuje (napriek tomu, že aj dizajn má nejaké tie štandardy a vyučuje sa), treba uznať, že posledné modeli BMW konečne vyzerajú ako autá hodné svojej ceny, hádam s výnimkou x1, ktoré svojou dizajnovou obludnosťou pokorilo aj čínsku produkciu. Rada 6 je naopak kus krásnej, modernej a elegantnej extravagancie. Ak by som však pri výbere medzi týmito modelmi stál ja, volím Lexus, pretože sa mi jednoducho páči viac. K tomu jedna dôležitá poznámka: interiér Lexusu vyzerá aj v základe špičkovo, u BMW si na úroveň marketingových fotiek pripravte príplatky min. na úrovni 15 000 €. Treba si ale uvedomiť aj fakt, že 90 % zákazníkov týchto modelov nebude dizajn vôbec zaujímať, v prípade BMW si dovolím tvrfiť, že to bude 100%.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
10. 2. 2013 16:25
mnichovské déja vu
S mnichovskou trojkou to jde již delší dobu ... nikam.
E36 ... dodnes vzhledově atraktivní
E46 ... dodnes nepřekonaná
E90 ... dodnes mnohými nepřijatá
F30 ... zatím těžko soudit

Přesto - poslední generace v bočním profilu téměř jako by z oka vypadla předešlé E90. Tak mi to nějak zavání pocitem pouhého FL, kdy dostala novou příď a záď. Rozhodně musím ocenit, že v porovnání se současnou třídou 1 je přední partie relativně povedená. Přesto - v Mnichově podle mě sami příliš nevědí, kam dál.

Naopak svěží japonský závan, konec Lexusové nudy. Velmi atraktivní linie, nezaměnitelné, čisté a lehké. Ve srovnání s BMW 3 doslova svěžestí překypující ... Koneckonců nedávno jsme se tu dozvěděli, že Octavia III se může směle rovnat právě BMW 3, což není právě lichotka pro prémiový sedan >:-[]

Neuvěřitelné, kolik dynamiky a energie dokázali designéři vtisknout do stojícího IS :yes:
Rozbalit vlákno
1
10. 2. 2013 19:49
Re: mnichovské déja vu
Podle mně 3er moc nesvědčí klasické barvy, v té modré je to vyloženě ekl.
Jakkoli u všech aut bez výjimky preferuju černou zvenku, černou zevnitř, černej strop, tmavý světla, trojku bych koupil červenou a klidně se světlým interiérem.

Mně se z Banglových výtvorů líbí poface 3er a 5er, to jsou nádherná auta. Zbytek dodnes těžko rozdýchávám. Ale jistě to BMW posunulo dál...
Avatar - JFK
10. 2. 2013 16:48
sochore, nauč se psát normální články
a nevař články z vody dle pěti obrázků náhodných dvou aut a údajů dxšxv :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
10. 2. 2013 16:58
Bavorské vdolečky
IS vs 3er 7:3, koukám, že v hlasování i v diskuzi se 3er všichni pomstili a pěkně jí to nadali. To se i vyhozená maska vetřelce z ateliérů v Hollywoodu hodí jako nástroj pomsty.
Já vím, je to bída tyhle bavorské vdolečky když člověk musí žvýkat gumové rohlíky z Lidlu, ale když je škvára tak se lidem hned tak nějak mění vkus a mohou se strhat aby doběhli do mnichovského svatostánku.
To jsou ale paradoxy....
Rozbalit vlákno
23
10. 2. 2013 17:40
Re: Bavorské vdolečky
já to z diskuzí cítím následovně, lidé, kteří sem většinou chodí a diskutují, se o auta nějakým způsobem zajímají, někteří o techniku, jiní o design, o jízdní vlastnosti, materiály apod., co mi z toho vychází je to, že člověk, zajímající se o auta by volil z této dvojice lexus, no a člověk, kterému je v podstatě jedno v čem jezdí, ale potřebuje se nějak reprezentovat, volí bmw, čest výjimkám
10. 2. 2013 17:57
Re: Bavorské vdolečky
Promiň, ale já si myslím, že to tak není.

Jednak se jedná pouze o tzv. designový duel, takže techniku, jízdní vlastnosti a materiály do toho nezatahuj a potom to, že se vlny Lexuse líbí více lidem (a je otázka kolik jich celkem je, tj. jestli je vzorek hlasujících dostatečně reprezentativní) neznamená, že těm, co volí BMW je jedno, v čem jedou a jak jejich auto vypadá a že se jedná jen o snoby. ;-\
10. 2. 2013 18:41
Re: Bavorské vdolečky
tak jsem to určitě nemyslel, spíš, že ti, co sem chodí diskutovat, mají(možná) o autech všeobecně větší přehled než ostatní kupující a řidiči a ti právě z těchto dvou možností volí lexus, aspoň tak na mě diskuze působí
Avatar - Ham.
10. 2. 2013 17:59
Re: Bavorské vdolečky
Já bych se zase klidně vsadil, že kdyby někdo dal zdejším voličům lexe 1,5 mega a řekl musíte si za to koupit lexe nebo bmw tak by u nich v garáži skočila vrtule, čest výjimkám.
10. 2. 2013 18:03
Re: Bavorské vdolečky
:yes: Myslím si totéž.
Avatar - Ozzman
10. 2. 2013 18:22
Re: Bavorské vdolečky
Taky bych si vzal BMW, protože za pár let bude vypadat dobře,až lexus vyjde z módy.:) Za mě nějhezčí IS bylo to první, pořád vypadá dobře :-) Jsem konzervativní :-)
10. 2. 2013 18:46
Re: Bavorské vdolečky
tak jako možný to docela je, já bych za ty prachy tvrdou 3ku nechtěl, teda pokud lexus není ještě tvrdší, líbí se mi prostě auta, kterých je všeobecně vidět míň, nemyslím zrovna ladu a spol, podle mě by v anketě místních kupuji lexus nebo bmw zvítězil lexus
Avatar - Ham.
10. 2. 2013 19:01
Re: Bavorské vdolečky
Něco úplně jiného je anketa třeba zde na auto.cz kde kliká 95% lidí, kteří auto této třídy nikdy nekupovali a z nich možná 50% nekupovalo vzhledem k věku vůbec žádné auto a něco jiného je anketa která se koná každý měsíc ve statistikách nákupů jednotlivých značek a modelů.
10. 2. 2013 19:24
Re: Bavorské vdolečky
je mi jasné, že reálie nakupování automobilů místních diskutérů oproti prodejním faktům automobilek jsou jasně v rozporu, já se jen snažím držet prapor zvaný lexus :-)
10. 2. 2013 19:39
Re: Bavorské vdolečky
Také jde o to, že auto (a prodeje) nedělá jen design. Lexus má v porovnání s BMW citelné slabiny.
10. 2. 2013 19:54
Re: Bavorské vdolečky
Na druhou stranu má vlastnictví Lexe i příjemné bonusy.
Péče o zákazníka je super, spolehlivost téměř dokonalá (tedy soudím podle dvou RX a jednoho CT) a lidé to auto nezávidí.

Když to vezmu do extrému, taky bych si přál Quattroporte. Jenže za vlastnictví takového auta se často platí - a nemám na mysli peníze. Bohužel BMW u nás má auru něčeho extra a kvůli jistým existencím lidé kádrujou majitele...
10. 2. 2013 21:20
Re: Bavorské vdolečky
Ano, spolehlivost (a více méně bezproblémový provoz) je něco, co mne přitahuje. K tomu je to Japonec z Japonska. :-) A i v ČR mám to štěstí, že to do servisu nemám přes čtvrt republiky.

Těším se na jejich kupé. To je něco pro mne.

QP není vůbec špatné, ale z poslední generace už nejsem tak paf. Pokud Porsche vyřeší vzhled Panamery, tak nemám co řešit. :-)
11. 2. 2013 07:34
Re: Bavorské vdolečky
Takže vlastně BMW si třeba koupí i člověk, který machrovat nechce, ale např. uzavírá kontrakty a na některé buranské obchodní partnery tou károu působí jako představitel velmi úspěšné firmy...
Ale může to mít taky opačný efekt. Kdyby mi přijel pokrývač obhlídnout střechu domu v novém BMW, asi bych si dobře kontroloval jednotlivé položky rozpočtu, jestli v nďch to BMW není "zahrnuto"...
10. 2. 2013 19:41
Re: Bavorské vdolečky
To je sice dost dobře možné, protože řada 3 je, zdá se, úplně to nejlepší, co lze v této třídě pořídit. Na druhou stranu, zde se nehlasuje o tom, co by si kdo koupil, ale co se více líbí po stránce vzhledu.
Avatar - N6600
10. 2. 2013 21:18
Re: Bavorské vdolečky
V mojom pripade by si prehral :-) Mam IS 250 a som maximalne spokojny. Siel by som do neho zas. A keby IS nebolo tak spolahlive a dobre a uz sa rozsypavalo, siel by som do novej generacie. Takto este chvilku pockam...
Avatar - Ham.
10. 2. 2013 21:57
Re: Bavorské vdolečky
Výjimky potvrzují pravidlo :-)
11. 2. 2013 08:33
Re: Bavorské vdolečky
A jak se ti líbí místo vzadu? ;-) V tomhle ohledu Corolla moc silná není.
Avatar - N6600
11. 2. 2013 09:00
Re: Bavorské vdolečky
Tu Corollu som uplne nepochopil... No napriek tomu Ti seriozne odpoviem.

95% casu travim za volantom. Tych 5% zase vedla vodica, ked chce soferovat manzelka. Vzadu som nesedel, ale bral som uz manzelku a svokru a sedelo sa im v pohode. Vsetko osoby do 175 cm. A ak si myslis, ze napriklad v 3er je viac miesta, nie je tomu tak. Vnutorny priestor oboch aut je velmi vyrovnany.
11. 2. 2013 10:40
Re: Bavorské vdolečky
Mně IS přišlo extrémně malé ve všech ohledech. S tou Corollou se omlouvám, měl jsem za to, že to má společný podvozek, zdá se že ne. Každopádně, jistá podoba tam je. Stejně jako Lexus ES vypadá jako Camry...
Avatar - N6600
11. 2. 2013 20:59
Re: Bavorské vdolečky
Jo tak... Uz chapem. IS je samostatne (aj ked toto nove vychadza z GS). ES nielen ze vyzera ako Camry, ale to v podstate aj je ;)

Ono sa to moze zdat extremne male, ale v ramci kategorie je na tom rovnako ako jeho konkurenti. Zatial som ani na chvilku nelutoval, ze mam Lexus a nie BMW.
11. 2. 2013 13:34
Re: Bavorské vdolečky
>:D :yes:
10. 2. 2013 18:13
Takže popořadě...
Interiér: Bavoráku sice nelichotí zrovna tahle dřevem vobložená hnědohnědá varianta, každopádně tvarově je tady rozdíl dekády. U Lexusu (a na východě celkově až na výjimky) prostě neuměj udělat interiér. Tohle je jak reinkarnace z devadesátek, passatem neurčitý generace čpící introš. K smíchu tim spíš, když si člověk uvědomí, v jaký aviváži je to se stylingem káry zvenku.
Zvenku: Lexus by byl asi i hezká kára, nebejt těch DOJEBANEJCH SVĚTEL. Jedno jakejch, jedny jsou horší než druhý. Vepředu prasečí očka s diodovejma vejmrdama + velrybí tlama v nárazníku, vzadu rádobyvtipný napojení na spodní linii dveří s natržením ři*ě a výhřezem světlometu někam do dáli.

Srovnávací foto č.3 mluví myslím za všechno:
U bavoráku je to prostě vkusnej elegatně uhlazenej Bangleho odkaz s pohledem dravý kočky. Není to žádnej next level přístup, ale je v tom vepsaná zkušenost a sebevědomí značky.

U kolegy to je spíš tak trochu prasečí grimasa se svítícíma kruhama pod vočima a odchlíplou pr*elí s odhaleným konečníkem zadních světel. Celková proporce je dobrá, ale v detailu je tady zakopaný celý psí zpřežení, auto je doslova dojebaný stylistickejma rádobynápadama.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
10. 2. 2013 18:33
Pravda je jen jedna
Po všech stránkách působí 3er vedle IS zastarale, ale tlama IS je tak přemrštěná, že vítěz je 3er. Lidi by IS kupovali, ale musel by být tak v dieslu a kombíku a 4x4 a prodávat se v každé Toyotě, aby byl dostupný.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - radohanno
10. 2. 2013 19:13
Re: Pravda je jen jedna
Trochu musím souhlasit.Hon za prodeji žene designery do divných kreací.Ovšem BMW je super auto a novému bych se nebránil.Pro většinu lidí je to sen.Ceny neznám přesně, mohu porovnaet spíše LS a řadu7.Tam i když je Lexus lepší je jeho cena o hodně nižší.Takže pro toho kdo chce pohodlně jezdit za malé peníze a má na autp za meloun.Doporučím lexus hybrid.Ono toyota ty hybridy celkem umí a tam zase zaspala konkurence.A mě se design lexuse líbí.Není extra ale funguje vše a dlouho.Rozhodně bych neurážel Lexus nějakým VW passatem.To nepovažuji za Automobil.pouze přemisťovadlo,Stejně tak není adekvátní diesel.Ten by jaksi v USA a Japonsku neprošel přes technickou.Proto jsou lexusy benzínové.
11. 2. 2013 08:34
Re: Pravda je jen jedna
hybridní verze u nového IS bude zajímavá. Už tak v tom autě není moc místa /spíš hodně málo/ a teď mu ještě zmenší kufr...
11. 2. 2013 13:39
Re: Pravda je jen jedna
Kdyby se prodával v každé Toyotě, proč by pak lidi připláceli za Lexus?
Už tak stojí u Toyoty frontu na servis...
Avatar - fOE
10. 2. 2013 18:46
Dynamicke BMW
Chapu ze z fotek kde je zobrazena modern line a luxury line to BMW nepusobi dostatecne drave, ono to je taky smysl techto linii. Za me by bylo vhodnejsi srovnavat Lexus na promofotkach na promo 19 kolech s promo fotkama BMW s m-paketem taky na 19tkach a v slusive barve:

[odkaz]

[odkaz]

Nemuzu si pomoct ale ne, skutecne BMW nevypada vedle lexusu jakoby stalo :-! :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
10. 2. 2013 20:10
Re: Dynamicke BMW
Tohle vypadá lépe. :yes:
10. 2. 2013 18:59
emoce
Když se tyhle dvě auta postaví vedle sebe a dá mi někdo na výber s čím se chci projet,tak není co řešit.Pokud má člověk oči a cítí nějaké emoce,tak němec nemá vůbec šanci.V tomhle designu bych ho nominoval ,jako nákupní tašku do Tesca.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - blake26
10. 2. 2013 19:31
and the winner is ....
Cadillac ATS >:-[] ... Lex je prilis obludny zpredu (subj. nazor) a zas F30tka je tak trochu zmensena patka co sa mi nepozdava E90 bola smrncovnejsia a prave z toho dovodu by som volil cadyho alebo mercedes C tie su niecim vynimocne...
Rozbalit vlákno
4
10. 2. 2013 19:44
Re: and the winner is ....
???

Z designového duelu Lexus versus BMW vyhrává ........... Cadillac ATS, VW Caddy a MB C.

Ty máš v tý makovici pěknej bordel. :-)
10. 2. 2013 19:51
Re: and the winner is ....
Ale abychom nebyli úplně OT, takové Infiniti Q50 by to tohohle duelu zapadlo skvěle - německá kastle s japonskými detaily. Nádhera. :yes:
Avatar - blake26
10. 2. 2013 20:06
Re: and the winner is ....
si v zivote niekedy videl aj slovicko ze vtip ?? to som tam dal naschval pretoze ani jeden z tejto dvojky nieje az tak zaujimavy z mojho pohladu a CADDY je americka prezyvka pre cadillac ... ;-\
10. 2. 2013 20:16
Re: and the winner is ....
Toho VW Caddy beru tedy zpět, moje blbost. Byl-li tvůj příspěvek myšlen jako žert, tak se omlouvám i za ten bordel v makovici.

Ale stejně, ani jako vtip nic moc.
Avatar - pelikoš
10. 2. 2013 20:17
infiniti
tak jedno je jistý, že bmw vypadá malinko jako chudý příbuzný.na druhou stranu si myslím, že se is brzy okouká a jaksi zestárne. já bych volil novou štiku v prémiovém rybníce ,a to - INFINITI Q 50 :yes:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
10. 2. 2013 20:19
Osobne...
...mne sa páčia oba, u mňa je to remíza. Obe autá sú veľmi pekné. Ak by som chcel limuzínu, tak Bavorák, ak športový sedan tak Lexus (paradoxne, nebolo to predtým skôr naopak? >:D ). Ale, aj ten Caddy je pekný... A pekné by mohlo byť aj CLA, červené vyzerá z profilu dobre a má parádny interiér (interiér roku 2012), ale to chce vidieť naživo. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Magnetofon
10. 2. 2013 20:43
Lexus je odpad
Toyotacky Lexus zacinal tak, ze kopiroval MB a zrazu je to akoze premiova znacka? Je to odpad. :no:

Radsej si kupim Europsku premiu ako padelky ala Japonsko.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Katikakus
10. 2. 2013 20:49
Re: Lexus je odpad
Odpad, konkretne odpad lidskeho traviciho ustroji, mas ty v hlave! 8-s :no:
Avatar - pelikoš
10. 2. 2013 20:51
Re: Lexus je odpad
elce pelce láry fáry kecy prdy beďary...
10. 2. 2013 21:01
Re: Lexus je odpad
Celkom odvážny názor....
Predpokladám, že nejaký ten kus od Lexusu vlastníš alebo si niekedy vlastnil...

Kdekoľvek sa totiž s Lexusom zjavíš nebudeš sa musieť za seba hanbiť...
(ja osobne som bol veľmi prekvapený, keď som bol v Nemecku s predajcami Mercedesu a tí si vedľa zaparkovaný Lexus prezerali s obdivom - nepočul som ani slovo o odpade, ani žiaden smiech....
Avatar - N6600
10. 2. 2013 21:35
Re: Lexus je odpad
Odpad je Tvoj prispevok.

1. Lexus kopiroval Mercedes. To urkite... Pozri si toto [odkaz] a povedz mi, co z neho okopiroval.
2. Lexus vznikol preto, aby si kompletne podmanil US trh. To sa mu podarilo najprv v nizsich segmentoch a nasledne vznikol Luxury EXport to United States, ktory mal porazit Big Three (Ford, General Motors a Chrysler).

Odporucam Ti precitat si Lexus: The Relentless Pursuit od Chestera Dawsona. To aby si sa v buducnosti vyhol tomu hnoju, co si sem nakydal...
10. 2. 2013 21:35
Re: Lexus je odpad
:-) Ty vole,ty snad chlastáš žinčicu po kýblech >:-[]
11. 2. 2013 10:23
Re: Lexus je odpad
Ne, není to odpad.
Avatar - Katikakus
10. 2. 2013 20:51
R(evoluce)
Lexus zde predstavuje revoluci, BMW se drzi vic pri zdi a design je evoluci predchudce. Oba vozy jsou krasne, ja osobne preferuji Lexus. ;-)
Rozbalit vlákno
4
10. 2. 2013 22:25
Re: R(evoluce)
Přesně tak, nevybouřené japonské vody dokazují , že umí ukázat kolik mají energie, dynamiky a krásy. Lexus je ukázkou pokroku a cestou do budoucnosti. Nádhera :yes: pro Lexus.
Avatar - wladyk
10. 2. 2013 22:43
Re: R(evoluce)
Cestou do budoucna? No potěš pánbůh 8-s
Avatar - bigsoul
11. 2. 2013 12:27
Re: R(evoluce)
Si najpr pozri minulu generaciu BMW a porovnaj ich vsk neostal kamen na kameni, ale vacsina vie ze ide o BMW podla ladviniek, ale tie modeli sa vobec nepodobaju. To nieje AUDI, ktore sa nemeni uz par rockov. Lexus hlada svoju tvar, ale je to vykradacka inych modelov a nema svoju tvar!!!
Avatar - Katikakus
11. 2. 2013 13:00
Re: R(evoluce)
Honem rychle na ocni a pak mokry hadry na hlavu, ty vykradacko... 8-s :no:
10. 2. 2013 23:02
octavie
Inak musim povedat ze som rad ze sa tu nenasiel niekto kto by tu miesal oktaviu.superb a passat :-) za mna lexus ale tie zadne svetla..sucasny dizajn je priliz moderny viac sa mi pacila pred.generacia.
Rozbalit vlákno
2
11. 2. 2013 00:15
Re: octavie
Tak jsi to musel hned napravit, jak koukám. >:-[]
11. 2. 2013 06:59
Re: octavie
Tak nejak :-) a kdyz si vezmes treba taky rapid.... :-)
Avatar - lejbl
10. 2. 2013 23:11
:)
[odkaz] :-!
Rozbalit vlákno
1
11. 2. 2013 00:33
...
svetove prodejni cisla budou mluvit za vsechno Lexus je prodejni propadak, rocne proda jenom okolo 500tisic kusu a to pred 20lety prohlasoval, ze predbehne mercedes :-) Audi prislo oficialne do premiove tridy az nekdy zacatkem 90let a proda celosvetove 3x vic jak lexus

BMW uz jen ve vybave je nekde jinde, nemluvim o motorech ktere dostavaji kazdy rok oceneni, perfektnim podovzek, rizeni, prevodovka, vsechno urcene na nemecke dalnice, lexus je dobry do usa kde se jezdi max. 110. Design je pekny pro azijske pubertaky
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2013 01:13
Render vs. fotka
Render (Lexux) je pro srovnání vždy ve výhodě než reálná fotka. Na té fotce působí BMW trochu usedleji než Lexus, což možná v reálu tak být nemusí. Nejsem si jist.
Co jsem si ale 100% jist je, že nová BMW 4-ka je designem tak dokonalá, že se s ní sotva může něco měřit. Včetně toho "číňana s kapřími licousy" Lexuse ... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - bigsoul
11. 2. 2013 07:07
Prečo BMW?
1. BMW je auto ktore dizajnovo nestarne
2. Lepsie sedacky ako v BMW nenajdete
3 Lepši poset za volantom budete hladat uz len pri supersportoch
4. Radost z jazdy a to nieje, len ich slogan stym sa totiz ztotoznite!
5. Osobnost
6. Nekopiruje ine znacky narozdiel od Lexusu, ktori zavital no Mitsubishi s kopiroval a trosku upravil prednu masku zadne svetla si pozical od BMW a auto postavil podla Subaru.
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2013 07:41
obe auta vs. octavia III
Obě auta mají smůlu ve srovnání se Škodou Octavia III 1.2 TSI nemají šanci. Chybí jim například škrabka na okna ve víčku palivové nádrže a další a další vychytávky, které octavia má !!!
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2013 08:13
Design bych u Lexusu az tak neresil
Spise bych se soustredil na to jestli nove ISko bude stejne zoufale auto jako predchozi model. Radoby sportovne vyhlizejici premiovy sedan, ktery si da ke svace obycejna rodinne-sluzebni Octavia je k smichu. S vyjimkou specialniho IS-F bylo stare IS jizdni tragedie a novy model zatim nevypada o moc lepe, tedy pokud se potvrdi, ze jediny pouzitelny benzin v Evrope nebude nabizen.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
11. 2. 2013 09:31
Designový duel?
O.K., jenže tohle je nerovný boj, tady stojí Auto v podobě BMW3 proti komiksové karikatuře IS. :-!

Snad jednou najde Lexus svůj designový styl, bylo by to fajn, protože auta jsou to čím dál lepší, designově boužel zatím ode zdi ke zdi, od obkreslování Mercedesů k Darth Vaderovi.
Rozbalit vlákno
4
11. 2. 2013 10:27
Re: Designový duel?
Bohužel souhlas. A je to škoda. Za sebe musím přiznat, že u Lexe je mi sympatické nasazení hybridu tam, kde to má dle mne největší smysl a to u velkého motoru, kde pomáhá krotit spotřebu, ale silný benzín znamená adekvátní dalníční cestování. Zkušenost s LS600h mne "odrovnalo".
Avatar - Dinar
11. 2. 2013 11:00
Re: Designový duel?
Mluvíš mi z duše, já prostě dýzl nechci, jakkoliv uznávám, že xturbové R,V6 nebo V8 v lux. třídě případně ve vyšší střední už sluch absolutně neuráží, ale hybrid v pojetí LS nebo GS s elektromotorem jako "urychlovačem" a přitom s příjemnou spotřebou je jediné spojení, kde mi hybrid dává smysl (a pokud by byl, a nejspíš bude, ještě jako plug-in pak je to opravdu volba na zvážení). Jenže ten LEX design prostě "nedávám", a přijde mi to horší a horší, jakkoliv je nové GS uvnitř o.k., zvenku je to otřes, IS je ještě o level horší, LS je jen facelift a ten mix. starého s novým je pro mně zcela nestravitelný. Ale svezení s LS600h mám také hluboko v paměti, o podvozku taktně pomlčím, ale dynamika je skutečně dechberoucí. :yes:
11. 2. 2013 11:06
Re: Designový duel?
Bohužel souhlas. ;-) Ten podvozek v LS600h mi "seděl" k tomu jinému přístupu. Sametový dostavník je asi to označení, které bych použil.
11. 2. 2013 21:22
Re: Designový duel?
Lexus nemá svůj designový styl?
11. 2. 2013 11:08
srovnávací fotky
Obě auta jsou pěkná a, pravda, každé úplně jiné. Je to sice těžké rozhodnutí, ale podle designu bych nakonec dal hlas BMW.
Myslím si, že by bylo dobré, kdyby redakce do těch fotek, kde se srovnávají oba vozy vedle sebe, dala vždy buď obě fotografie studiové, nebo obě fotografie exteriérové. Když se postaví "vypiplaná" studiová fotka vedle fotky v exteriéru, kde ruší třeba pozadí, není nasvícení atd., připadá mi to nespravedlivé.
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2013 11:15
pro mlade
design Lexusu je mysleny pro lidi do max. 30let. Vkusove podobna skupina jakou ma Honda Civic, je to sice prijemne spestreni cest, ale za 4roky budou vlastnici jezdit domu za tmy aby je sousedi nevideli :-)
Rozbalit vlákno
0