Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Holden Commodore VF: Modernizovaný australský sedan s pohonem zadních kol

5 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
škoda že zřejmě poslední se zadním náhonem 😢 :no:
Avatar - marek.g
marek.g
😒 škoda. Commodore se mi líbí velmi. Povedený mix Evropa/USA/Japonsko :yes:
Karel6
Tohle bych si dovedl představit jako nástupce klasické Omegy :yes:
Mě se Commodore vždycky líbil, i když musím uznat, že verze před modernizací mi přišla zajímavější. Ale třeba jde jenom o zvyk 😄 Každopádně pro tohle auto asi budu mít vždycky slabost a už se těším ne Chevyho SS. Jsem zvědavý, co z toho u GM uvaří 😄
Avatar - qwerty99
qwerty99
Nemyslim si ze je to pouha modernizace, nedavno jsem se vratil z Australie a mel jsem tam Commodore SV6 modelova rada 2012 mozna dvere jsou podobne, ale vic nic.

Motory pravdepodobne budou ty same co jsou ted a to 3.0 V6 3.6 V6 a 6,2 V8(dve ruzne sily), s tim ze 3,6 V6 by mela posilit ze soucasnych cca 280 na 305 koni v zakladu.
Motor je to uzasnej. Uz od vyroby to zere e85, ktera v AU stoji cca $1,20(24 kc) a pokud s tim clovek jezdi rozumne vejde se pod 9 litru na 100 (moje prumerka byla 8,6, kde 70% mimo mesto). Bohuzel do evropy se asi vubec nedostane ani jako Chevy 😒 hned bych si ho koupil . I kdyz cena asi bude silena. To co v AU stoji $35 000 (cca 700 000kc) verze SV6 sedan ve stredni vybave tak v evrope bude stat urcite pres milion a daj do toho dvakrat preplnovanej dizl 😒. uvidime. hodne uvazuju o dovozu tohoto stroje (u holdenu ho lze objednat i s volantem na leve strane 😄 )

Qwerty