Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Toyota Auris Hybrid – Ve jménu pokroku

Nová Toyota Auris Hybrid má za stejnou cenu lepší výbavu a větší zavazadlový prostor než předchozí model.
Zpět na článek
11. 2. 2013 15:53
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 14:45
8. 6. 2013 20:36
11. 2. 2013 14:59
11. 2. 2013 15:01
11. 2. 2013 18:34
11. 2. 2013 20:52
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 15:47
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 17:47
11. 2. 2013 15:32
11. 2. 2013 15:48
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 2. 2013 09:08
11. 2. 2013 18:51
11. 2. 2013 21:16
12. 2. 2013 09:11
12. 2. 2013 12:04
11. 2. 2013 21:19
12. 2. 2013 19:10
12. 2. 2013 13:17
12. 2. 2013 16:00
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 13:20
Spotřeba na dálnici??
V testu se píše "Nejhůř si pak Auris Hybrid vede – ne překvapivě – na dálnici. Průměrný odběr při 130 km/h dosahuje 6,4 litrů benzinu na ujetých 100 km a to už dokáže překonat celá řada turbodieselů. ". V prvních dojmech z Portugalska zase píšete: "Na dálnici je při dodržování předepsané rychlosti (v Portugalsku platí limit 120 km/h) možné udržovat průměr 4,8 l/100 km. Takovou hodnotu mohou turbodiesely jen závidět, " Tak to jsem z toho jelen :-O Je to rozdílem teplot? Nebo zimními pneumatikami? Přece jen se mi nezdá, aby 10 km/h udělalo takový rozdíl (přes 30 %)
Rozbalit vlákno
18
Avatar - TS141
11. 2. 2013 13:24
Re: Spotřeba na dálnici??
spotřeba při 130 kmh 6,4l je je parádní
11. 2. 2013 14:36
Re: Spotřeba na dálnici??
Taky bych řekl, původně jsem čekal větší dardu.
Avatar - KANKUNEN
11. 2. 2013 13:54
Re: Spotřeba na dálnici??
Já nevím proč jsou u spotřeby hybridů takové mýty. Je přece jasné jak facka. Ve městě se brzdí a proto se baterky nabijí. Mimo město taky sundáváš nohu z plynu, takže se taky dobijí. Na dálnici nohu z plynu nesundáš ani z kopce vlivem aerodynamického odporu, tak jen taháš na dovču nepotřebné krámy. A ještě jedna zásada platí, musíš brzdit pozvolna, protože jinak se ty baterky nestačí nabít, to velké množství energie za krátký čas do baterky nenacpeš, takže kdo jezdí brzda plyn jako já, tak je to špatně.
11. 2. 2013 14:03
Re: Spotřeba na dálnici??
To já všechno vím, pár tisíc km mám najeto s Priusem, předchozím Aurisem HSD a dokonce i s Priusem Plug-in, ale zarazil mě ten rozdíl mezi 120 a 130 km/h. Řekl bych osobně, že pravda bude někde pod 6 litry/100 km na dálničním limitu. Prius si, pokud dobře pamatuji, bral kolem 5,5.
11. 2. 2013 20:29
Re: Spotřeba na dálnici??
To je trochu zavádějící. Dobíjení baterek nijak spotřebu nesnižuje. Spotřebu snižuje to, že dopředný pohon vykonává alespoň z části elektromotor, což se děje hlavně ve městě v nízkých rychlostech. Na dálnici je spotřeba stejná jako s normálním benzínovým autem - ani lepší ani horší - protože tam elektromotor moc nezasahuje.
12. 2. 2013 11:01
Re: Spotřeba na dálnici??
Dobrý den,

dovolím si trochu zpřesnit, co snižuje spotřebu u hybridů. Jde především o rekuperaci brzdné energie, která by se jinak přeměnila na teplo v brzdách a která se pak následně využije pro pohon vozu vpřed. Ty baterie a elektromotor jsou tam pouze jako prostředek, kdy el. motor funguje nejdříve jako generátor na přeměnu 'mechanické' energie(přesněji kinetické energie vozu) na elektrickou, baterie el. energii uloží a následně je možné použít ji pro pohon el. motoru a dostat zpět na kola. Stejně tak by bylo možné přímo uložit 'mech.'E do setvačníku jako v hračkách, ale to není moc efektivní. Motor s vnitřním spalováním přechod generátor-motor neumožňuje, protože převádí pouze jednosměrně 'chemickou' energii paliva na 'mechanickou'.

Další zlepšení účinnosti hybrdiního pohonného ústrojí, jako možnost nechat běžet spal. motor v optimálních otáčkách, aby dobíjel baterie, a rozjezd realizovat přes el. motor bych nerozebíral.

'Problémem' spotřeby ve vysokých rychlostech, hlavně u HSD je, že el. motor je přes stálý převod napojen na kola. Tedy při vyšších ryclostech se poměrně slušně točí (při 130km/h podle [odkaz] kolem 5000 /min). Nevím přesně, jaká je momentová a vykonnová křivka tohoto el. motoru v závislosti na otáčkách, ale podle typu motoru bych soudil, že ve vyšších otáčkách, než jsou nominální začné rychle ztrácet vykon (jak již v diskuzi někdo poznamemal), taky proto mají tato auta max. rychlost omezenou na 180km/h. Taky na dálnici témeř nevyužije rekuperaci energie, protože oba motory jsou stále v zátahu. Proto HSD jezdí ve vyšších rychlostech za tolik jako normální 'benziňák' stejného tvaru, velikosti, hmotnosti atd. Ty uvozovky na začátku jsem dal proto, že dle mého názoru to problém není. Toyotě se podařilo vyvynout pohon, který jezdí ve městě za méně, než běžný motor a na dálnici má spotřebu stejnou. To si myslím je lepší situace, než udělat ve městě pohon úsporný a dálnici žravý (např. maloobjemové turbomotory).

Doufám, že jsem situaci trochu objasnil. Pro více informací stačí googlit.
12. 2. 2013 15:45
Re: Spotřeba na dálnici??
To není tak úplně pravda. Elektromotor pracuje u HSD vždy. Bez elektromotoru by to auto nejelo. Na dálnici je zatížení dostatečné na to, aby při ustálené rychlosti motor pomoc nepotřeboval (z hlediska účinnosti). Ale jakmile začneš zrychlovat a zpomalovat, tak se hybridní ústrojí opět projeví.
12. 2. 2013 15:47
Re: Spotřeba na dálnici??
I na dálnici sundavám nohu z plynu a brzdím. :-)
Avatar - Choochoo
11. 2. 2013 14:00
Re: Spotřeba na dálnici??
Oba testy delal pan Vaverka tak snad upresni v cem byl takovy rozdil. Tech 10km/h tipuju ze muze udelat 0,5l, ale pres 1,5l je divny. Otazka je, jestli ted testoval po dalnici v obou smerech nebo jenom v tom profilove horsim ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
11. 2. 2013 14:29
Re: Spotřeba na dálnici??
Díky za upozornění, je to zajímavá poznámka a důvodů bude hned několik. Největší váhu přičítám rozdílu v rychlosti, právě v této oblasti dochází u hybridů k velkému zlomu v účinnosti. Elektromotory významněji přispívají k pohonu jen do zhruba 120 km/h. Dále je to rozdílné obutí, teď jsme jezdili na zimních, v Portugalsku samozřejmě není důvod používat jiné než letní pneumatiky. Rozdíl v teplotě zhruba deset stupňů může se spotřebou také o nějaké to procento pohnout a to samé platí pro vyšší nadmořskou výšku.
11. 2. 2013 14:45
Re: Spotřeba na dálnici??
I já jmůžu potvrdit. Tedy myšleno u Priuse, se kterým mám dlouhodobé zkušenosti.
Obecně se ale dá napsat, že účinost motorů exponencielně klesá v rychlostech nad 120 km, ve spoustě států je tak rychlostní omezení právě 120 kvůi tomuto jevu.

Každopádně nesouhlasím s mínusem. Přeci jen, tohle auto není dálniční expres. Není tak koncipováno a z podstaty auta vyplývá, že na dálnici bude s ekonomikou provozu nejhůř ve svém cyklu. Obecně se o majitelích hybridních aut uvažuje tak ,že jezdí cca 40% město, 40% mimo město a jen okrajově 20% dálnice.
Za podmínek v testu mi přijde spotřeba 6,4l na dálnici jako hodně dobrá.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
11. 2. 2013 14:54
Re: Spotřeba na dálnici??
S tímto pohledem nejde než souhlasit, ale má-li se hybrid opravdu prosadit, měl by odstranit tento poslední funkční "nedostatek". Dnes má hybrid nad dieselem navrch ve městě, ale na dálnici se to otočí, takže dost záleží na způsobu použití, jestli se hybrid výrazněji vyplatí. A Toyota si to popravdě sama komplikuje tím, že zrovna její 2,0 D-4D je velmi úsporný motor.
11. 2. 2013 15:48
Re: Spotřeba na dálnici??
Ale mě to přijde tak v pořádku a nevidím v tom problém.

Pokdu vím, že např. jako obchodní zástupce nalítám tisíce kilometrů po dálnici, zvolím diesel.
Pokud vím, že budu jezdit spíše okolo měst a na dálnici se podívám spíš okrajově na výlet nebo během dovolený, zvolím hybrid.
11. 2. 2013 18:47
Re: Spotřeba na dálnici??
Je usporny do chvile, kdy se ucpe DPF, odejde EGR a pak uz majitel nestihne ani spocitat, kolik do toho usporneho naftaku vrazil.
12. 2. 2013 11:30
Re: Spotřeba na dálnici??
Dobrý den,

Přidám se názoru uživatele nasua23. Sice určitě nemám takové zkušenosti, jako redaktor média zaměřeného na automobily, ale zatím mi není znám pohon osob. automobilu, který by měl navrh ve všech provozních situacích. Tedy skvělou spotřebu ve měste, na 'okresce' a na dálnici. Plus dovoloval jak krátké popojíždění, tak dlouhé cestováni, třeba z hlediska spořeby i spolehlivosti. To současná technika nabídnout neumí, takže mám buď to, nebo ono. Také se nelze na věc dívat jen prismatem spotřeby, provozovat diesel jen ve městě není žádná sláva.

Proto se vždy při výberu vozu doporučuje zohlednit mimojiné profil trasy a jizdní režim, jak to píše nasua23. Pro obchodního zástupce s nájezdem 70 000km/rok po dálnicích bude např. Škoda Fabia 1.2 HTP 6V 40kW (já vím, příklad od Škoda Auto, ale myslím, že se sem hodí, protože je známý) nevhodně zvolený vůz, stejně jako pro starší pár, který najede 5000km/rok po městě, Audi Q7 6.0 W12 TDI. Atp.

Takže bych řekl, že aby se hybrid prosadil, musí si každý rozmyslet, jestli se mu vyplatí, nejen z hlediska spotřeby, ale také dlouhodobě z hlediska všech provozních nákladů.
12. 2. 2013 15:54
Re: Spotřeba na dálnici??
Naftový motor si zase nepovede tak dobře ve městě. Ani jedno není univerzální řešení - člověk si musí vybrat podle toho, jak auto používá. A mám takový pocit, že pro soukromé použití má blíž ideálu právě hybrid. Pokud někomu jde o univerzálně levný provoz, tak tu máme LPG.
Avatar - Auris
14. 2. 2013 18:37
Re: Spotřeba na dálnici??
hybridy se u nás víc neprosadí už díky jistému konzervatismu českého řidiče. Cokoliv je nového, tak vzbuzuje nedůvěru. A to neustálé srovnávání, co žere méně, zda diesel či hybrid, a zda se to vyplatí či nevyplatí, to je také úsměvné.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 15:53
Re: Spotřeba na dálnici??
S hybridom sa treba naucit jazdit a vyuzivat jeho potencial na spravnych miestach....

Pre mna je to lepsia volba ako lubovolny diesel.
Avatar - chup44
11. 2. 2013 13:56
Laciný design interiéru
Rád by som vedel čo konkrétne v tom interiéry vyzerá lacno...Náhodou má pekné línie tak ako aj exteriér auta ale to je každého vec.A k tej spotrebe.Myslím že každý turbodiesel by závidel spotrebu v meste hlavne teraz cez zimu lebo tie studené štarty a rozbehy po meste dokážu zvýšiť spotrebu aj o 3 litre a kto nejazdí často po dialnici tak sa to minimálne vyrovná s dieselom.Inak sa mi auto lúbi a vedel by som si ho predstaviť ako priameho konkurenta Golfa :-)
Rozbalit vlákno
6
11. 2. 2013 14:33
Re: Laciný design interiéru
Ve srovnání s Golfem zde na ACZ Auris nedopadl nejlíp, ale taky ho považuju za velice povedený, interiér se mi líbí, jsem překvapen, že se mu zde dostalo spíš kritiky než chvály. Spotřeba je, dle mého, parádní i na dálnici :yes:
11. 2. 2013 15:00
Re: Laciný design interiéru
Podle mě nejde ani takt o celkové vyznění, ale na laciné detaily. A ty na fotkách - diskuzích jdou vyhmántou vždycky nejlíp:)

I když mě se nový Auris HSD líbí a v kombi o něm uvažuju, už dopředu si říkám, že se na testovací jízdu musím obrnit na ty digitálky a "oranžový maják" zapnutých pásů.

Jenže v podstatě taková Toyota byla vždycky, napřed na Tebe vychrlí sama od sebe spoustu argumentů, proč ji nekoupit a přece jen když se ukecáš ke koupi, jsi dopředu smířen (digitálky) a v provozu nadmíru spokojen.
Naproti tomu VW beru tak, že na první pohled vše funguje tak jak má, ale časem přichází nemilá překvapení (servis a problémy se zárukou, váhy u TDI, řetězy u TSI - samozřejmě ne u všem, ale rizikovost tu je, u Golfu VII např. karoserie s menším obsahem vysokopevnostní oceli apod.)
11. 2. 2013 20:30
Re: Laciný design interiéru
:yes:
12. 2. 2013 00:54
Re: Laciný design interiéru
Ty hodiny jsou vážně tragické. Už při prvních ofic snímcích, kde byly ještě zdůrazěny a měly sólofoto, jsem si klepal na čelo...někdo by za to měl být vyhoštěn ze země minimálně >:D
K tomu lacinému designu interiéru bych počítal i ovladače, přepínače apod. ;-)
12. 2. 2013 15:58
Re: Laciný design interiéru
Ty máš někde podíly jednotlivých materiálů u Golfu 7? Já jen že se měl mix oproti šestce vylepšit, ne zhoršit.

Jinak souhlasím. :-)
12. 2. 2013 08:42
Re: Laciný design interiéru
Exteriér se povedl na 1 a není mu co vytknout, ale ta palubní deska to už za chválu nestojí. Na nový vůz vypadá poměrně stroze., ale neříkám že bych si nedal říct. :-)
11. 2. 2013 14:45
Spotřeba
.
Rozbalit vlákno
1
8. 6. 2013 20:36
Re: Spotřeba
Ja na danom aute jazdim mesiac a priemerna spotreba sa je 4.4 litra, minule ma ale na 100 km trati mimo dialnic prekvapilo 3.8 l s troma ludmi v aute + plna batozina na 225 mm letnych gumach. Je pravdou ze som isiel pohodovo, s lahkou nohou.
11. 2. 2013 14:59
Baterie
Nevíte někdo, jakou dává toyota záruku na ty baterky?
A Vy, co píšete, že jste s hybridy od toyoty jezdili, kolik ty baterie reálně vydrží?
Jaká je cena nových baterek?
Rozbalit vlákno
6
11. 2. 2013 15:01
Re: Baterie
Nikdy jsem neměl auto tak dlouho, abych musel řešit jejich výměnu.
Co si ale pamatuju tak 8let záruka na betrky je.

Jinak jejich živnostnost v rámci mýho cyklu (1-2 roky, několik aut) vždy stejná a klesá minimálně.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
11. 2. 2013 15:23
Re: Baterie
Dobrý den, 5 let je základní záruka, ale při pravidelných prohlídkách baterií v servisu se dá bezplatně prodloužit až na 10 let
11. 2. 2013 18:34
Re: Baterie
Pane Vaverka,pokud testovaná toyota by byl golf,tak by jste mu dal šest hvězdiček?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 20:52
Re: Baterie
Siedma generacia, takze sedem...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 15:47
Re: Baterie
Na webe najdes porovnanie prveho a posledneho Priusu. Strata kapacity baterii stareho bola zanedbatelna a to bolo 10-rocne auto.
11. 2. 2013 17:47
Re: Baterie
Neviem co stoja baterky na Auris, ale na na Yaris stoja 1700 EUR.
11. 2. 2013 15:32
auris 2010
auris 2010 1.33 ma s klimou a plnym obsadenim auta problem vytiahnut strmsi kopec, stalo sa nam uz ze sme museli zmenit cestu ;-\
neviem ci by som po skusenosti s predoslou generaciou kupil novu. vyzera lepsie ale stale...zaklade nemate ani hmlovky! tie som mal na felicii z roku 2001.
ceed v zaklade tomu nic nechyba prakticky. korejci to nastavili tak aby bol spokojny aj zakaznik co chce zaklad :yes:
naopak toyota je nastavena aby ste isli vysoko vo vybavovych balikoch. plus kratka zaruka protia ceed/i30 8-s
toyota aspon v tejto cenovej hladine uz nikdy! auris je omyl, predosly sa moze "hrdo" radid k omylom storocia >:-[]
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
11. 2. 2013 15:48
Re: auris 2010
Ano, tvoje skusenosti s Aurisom, v ktorom ste isli ty a piati chlapi, uz pozname :-)

A podobne vybaveny i30 stoji viac....
Avatar - KANKUNEN
11. 2. 2013 16:40
Re: auris 2010
Doporučuji před jízdou uvolnit ruční brzdu, pokud tě jiní předjížděli. Toyota patří k nejlepším výrobcům malých atmosfér, komu trochu nadělili je mu jasné, že naložené do kopce se to trápí.
11. 2. 2013 17:04
Re: auris 2010
Tato 1..33 spolu s Hondou patří k tomu nejslabšímu co jde nižší střední koupit, az už jde o dynamiku nebo pružnost. Tyhle auta jsou moc těžká a ty atmosféry moc vyhoněné.
11. 2. 2013 18:51
Re: auris 2010
Nesmysl, jsou to vyborne motory, ktere je potreba pro vetsi dynamku tocit, ale pro jizdu po meste v okoli 2 tisice ot/min jsou usporne a proto od nich v techto otackach nelze cekat vyraznou dynamiku.
Motor 1.4 se preci jen v nizkych otackach chova lepe a zabira ochotneji. Mame ho doma uz skoro rok v jazzu a sily ma dost, na dalniici se neztrati.
Takze priste vice reality, mene blabolu.
11. 2. 2013 19:03
Re: auris 2010
Neříkám, že to nemusí stačit, do města ano, spotřeba dobrá, ale kde se jede pomalu tak si to logicky nic nevezme, jazz je menší a lehčí auto, já mám zkušenost s 1.33 v yarisu a žádný zázrak to opravdu není, navíc ty motory byly měřeny proti konkurenci s podobným výkonem a úplně to projeli v dynamice i pružnosti, byla tam Auris, Civic oba 1.33, malé plus byla spotřeba.
Avatar - twistedTSD
11. 2. 2013 18:06
Re: Znovu...
Nechápu, co se pořád snažíš říct tím, že jsi měl na Felicii příplatkové mlhovky a Auris je nemá v základu. Mlhovky nemá ani základní Mondeo.
11. 2. 2013 21:16
Re: Znovu...
hej, nabuduce si kup citigo s trojvalcom, tam narvi 5 dospelych ludi a potom sa cuduj a stazuj co to auto nejde >:D >:D >:D
12. 2. 2013 09:11
Re: Znovu...
I30 s 1,4 CVVT by tebe a 5 velkých chlapů (6 homodějů v autě), nebo jaks to zde minule popsal, vyvezl nahoře úplně suše a ani by jste nevypadali tak teple :-!
12. 2. 2013 12:04
Re: Znovu...
Tak nevím jestli ze sebe děláš pitomce úmyslně nebo neúmyslně. Takže u Aurisu je velký problém, že nemá v základu mlhovky, zatímco v základu Ceedu ti nic nechybí ? Viděls ceníky těchto aut ?
Auris Power - bez mlhovek
Auris Active - mlhovky ve standardu
Auris Style - mlhovky ve standardu

Ceed Active - BEZ MLHOVEK !!!
Ceed Comfort - mlhovky za příplatek 5.000,- Kč
Ceed Exclusive - mlhovky ve standardu

Takže Ceed v základu mlhovky nemá !!!

Navíc Auris má i v nejnižší výbavě automatickou klimatizaci, což Ceed nemá (pouze za příplatek 25.000,- Kč a to ještě jenom manuální). Ale je fakt, že někteří klimu nepotřebují.
11. 2. 2013 16:46
Porovnanie cien konkurentov
Tie balíky vyzerajú dosť nevhodne - aspoň pre mňa, ale keď som porovnal ceny podobne vybavených áut, klasický Auris 1,6 bol od Ceedu, I30 cca 1000 Euro drahší. U C4 a Megane to bolo 1500-2000. Ak by bolo možno nakonfigurovať ľubovoľne výbavu, bolo by to možno ešte bližšie. Ak by to bolo spoľahlivé auto, asi stojí si za to trochu priplatiť.
Rozbalit vlákno
4
11. 2. 2013 18:53
Re: Porovnanie cien konkurentov
Podivejte se na ruzne zebricky spolehlivosti a kdo je na prvnich mistech ? I tohle si koupite s toyotou.
11. 2. 2013 21:04
Re: Porovnanie cien konkurentov
alebo treba chvilku pockat, casom pojde aj auris isto troska dole s cenou, resp. za rovnaku cenu bude bohatsia vybava.

a je vzdy na kupcovi co uprednostni, nie vzdy je najlepsie kupovat najlacnejsie, japonci su obecne drahsi, ale na druhej strane co sa tyka spolahlivosti, tak nie je zasa tak vela znaciek co sa moze s nou zrovnavat.

Podla mna je auris velmi dobra volba z rozumu, resp. je len velmi malo argumentov ktore by hovorili proti nej v porovnani s ostatnymi autami.
Akurat ze nie vzdy clovek tuzi byt az taky racionalny >:D
12. 2. 2013 00:17
Re: Porovnanie cien konkurentov
Přesně tak. Zkusil jsem nakonfigurovat hybrid a diesel (2.0 l) ve stejné výbavě a rozdíl byl jen 30000 ve prospěch nafťáku. Když vezmu v potaz, že hybrid je automat a nafťák je jen v manuálu, tak je hybrid jednoznačná volba. Paradoxně má hybrid celkově nižší náklady na údržbu nežli nafťák (menší opotřebení brzd a celková vynikající trvanlivost hybridní soustavy). Cena baterií je okolo 35000 (nevím přesně, ale podobnou cenu už někde uváděli redaktoři, jen nevím jestli tady, nebo u konkurence). Když vezmu v potaz cenu vstřikovačů a žhavících svíček, které bude na 100% potřeba ve stejném období vyměnit, tak to vyjde +- nastejno a navíc bude jistě třeba měnit spojku. Pokud je mi známo, tak cvt u hybridu je taky bezproblémový.
Spotřeba je skvělá na to, že je to měřené v zimě a při 130 km/h jen 6.4l :yes: v létě to bude jistě ještě lepší. Jen pro srovnání, teď mám v užívání focus 1.6l 74kw. Při tempomatových 100 km/h mi ukazuje spotřeba 7.8l na rovinatém terénu, takže v tomto světle je spotřeba hybridu skvělá.
Za mne jednoznačně VÝBORNĚ TOYOTA :yes:
12. 2. 2013 16:17
Re: Porovnanie cien konkurentov
Na novinku má podle mne cenu příznivou. 1,6 Style 429.900, k tomu metalíza 14.400 a navigace 21.500 (nebo levnější za 15.000) a máš plnou výbavu. Tedy kromě panoramky (15 tisíc), která mne nezajímá. Obalíčkovaný Active za 399.900 je možná nejvýhodnější nabídkou Aurise, je na něm aktuálně zvýhodnění 75 tisíc.
11. 2. 2013 21:19
Vaverka
By mal testovat uz len 1,2HTP (max 1,2TSI) a 1,6TDI...a ne hybridy! Negativa cisto subjektivny dojem a ta spotreba? Ha...no v meste,kde su vyhody Hybridu 100% nam uz davnejsie ukazal...ze nema objektivny,ale ani odborny pohlad...teraz preistotu to ani nezmienil!

Fuj tajbl...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
12. 2. 2013 16:15
Re: Vaverka
Brzy se ode mě dočkáte toho 1,2 TSI i dalšího hybridu...
12. 2. 2013 19:10
Re: Vaverka
Netreba,vysledok uz vieme...
Avatar - aproximus
12. 2. 2013 13:17
full hybrid
nějak v testu nemůžu dohledat informace ohledně jízdy čistě na baterie, pokud je to teda full hybrid.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - JirkaVejrazka
12. 2. 2013 13:24
Re: full hybrid
Co konkrétně? Je to standardní HSD, tj. na baterie s vypnutým benzínovým motorem může jet cca do rychlosti 65km/h a ujede tak 1-2 kilometry. Maximálně byl některý parametr mírně upraven, konkrétní parametry tohoto Aurisu jsem nezkoumal.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
12. 2. 2013 16:00
Re: full hybrid
Je to full hybrid.