Jestli skutečně udělají u příštího Twinga motor vzadu, tak tím to auta dozajista zabijou. Úplně do kopru by totiž šla jeho vyhlášená variabilita (nikdo jiný nenabízí podélně posuvná zadní sedadla!) a vůbec celá užitná hodnota. K tomu šílené jízdní vlastnosti - motor vzadu se do krátkého auta vůbec nehodí, protože ve vyšších rychlostech by to bylo hrozně citlivé na boční vítr. Konstruktéři VW Up! právě kvůli tomu tuto koncepci zavrhli (a také kvůli neakceptovatelně vysokým nákladům). Když si k tomu přičteme ještě to, že Smart nabízí výhradně samočinnou (a navíc bídnou) převodovku, byla by zkáza Twinga dokonána. Pokud mají u Renaultu alespoň zbytky rozumu, tak do něčeho takového nepůjdou. Smart je jen městské vozítko, navíc prodávané za prémiové ceny, Twingo naopak musí být mnohem univerzálnější a cenově výhodné, vždyť Renault je typický maninstream. Pokud chtějí u příštího Twinga zvýšit prodeje, tak musí v první řadě nabídnou pětidveřovou karoserii, která se dnes stala u minivozu normou. Třeba Italové s novou Lancií Ypsilon to už pochopili ;-)
Re: Motor vzadu u mainstreamového minivozu? Blbost!
Souhlasím. Hlavně by se ale měli vrátit ke koncepci designu prvního Twinga, ta současná generace je tak přeplácaná a domrvená, že je to doslova humus. K tomu naprosto neakceptovatelná cena. Renault pomalu zabíjí legendu.