Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příští Renault Twingo bude mít motor vzadu

Nové generace Renaultu Twingo a Smartu ForFour jsou vyvíjeny společně v rámci spolupráce mezi koncernem Daimler a aliancí Renault-Nissan.
Zpět na článek
12. 2. 2013 10:20
12. 2. 2013 10:29
12. 2. 2013 11:07
12. 2. 2013 11:19
12. 2. 2013 22:37
12. 2. 2013 09:07
Tak to aby Škodovka
oprášila dokumentaci ke stodváce.
Rozbalit vlákno
0
12. 2. 2013 10:20
Twingo 1
Nechápu proč se víc a víc vzdalují od supermega úspěšnýho twinga 1 :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
12. 2. 2013 10:29
Nevím,
ale Smart s motorem vzadu je docela komerční propadák. Do prémie Twingo nikdo akceptovat nebude a ztráta praktičnosti jej zabije.
Rozbalit vlákno
1
12. 2. 2013 11:07
???
Taky mi to nepřijde jako rozumnej nápad... Možná tak na závodní okruh... 8-s
Rozbalit vlákno
0
12. 2. 2013 11:19
...
Proč ne?
Up! měl také původně mít motor vzadu - a pokud se podaří zkonstruovat dostatečně placatý motor, mohla by to být fajn konfigurace.
Rozbalit vlákno
1
12. 2. 2013 22:37
Re: ...
jo tak proto tam zustaly v kufru ty hole plechy, konecne mi to jasny ;-)
12. 2. 2013 11:24
Motor vzadu u mainstreamového minivozu? Blbost!
Jestli skutečně udělají u příštího Twinga motor vzadu, tak tím to auta dozajista zabijou. Úplně do kopru by totiž šla jeho vyhlášená variabilita (nikdo jiný nenabízí podélně posuvná zadní sedadla!) a vůbec celá užitná hodnota. K tomu šílené jízdní vlastnosti - motor vzadu se do krátkého auta vůbec nehodí, protože ve vyšších rychlostech by to bylo hrozně citlivé na boční vítr. Konstruktéři VW Up! právě kvůli tomu tuto koncepci zavrhli (a také kvůli neakceptovatelně vysokým nákladům). Když si k tomu přičteme ještě to, že Smart nabízí výhradně samočinnou (a navíc bídnou) převodovku, byla by zkáza Twinga dokonána. Pokud mají u Renaultu alespoň zbytky rozumu, tak do něčeho takového nepůjdou. Smart je jen městské vozítko, navíc prodávané za prémiové ceny, Twingo naopak musí být mnohem univerzálnější a cenově výhodné, vždyť Renault je typický maninstream. Pokud chtějí u příštího Twinga zvýšit prodeje, tak musí v první řadě nabídnou pětidveřovou karoserii, která se dnes stala u minivozu normou. Třeba Italové s novou Lancií Ypsilon to už pochopili ;-)
Rozbalit vlákno
1
13. 2. 2013 23:48
Re: Motor vzadu u mainstreamového minivozu? Blbost!
Souhlasím. Hlavně by se ale měli vrátit ke koncepci designu prvního Twinga, ta současná generace je tak přeplácaná a domrvená, že je to doslova humus. K tomu naprosto neakceptovatelná cena. Renault pomalu zabíjí legendu.