Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane Grandtour GT 220: 162 kW za 556 tisíc Kč

Francouzská automobilka o vrcholné verzi kombi Mégane Grandtour tvrdí, že kombinuje praktičnost s dynamickými vlastnostmi.
Zpět na článek
12. 2. 2013 10:19
12. 2. 2013 10:31
12. 2. 2013 10:46
12. 2. 2013 11:22
12. 2. 2013 11:34
12. 2. 2013 12:06
12. 2. 2013 12:20
12. 2. 2013 12:59
12. 2. 2013 13:14
12. 2. 2013 13:22
12. 2. 2013 15:30
12. 2. 2013 14:53
12. 2. 2013 10:25
12. 2. 2013 15:31
12. 2. 2013 10:58
12. 2. 2013 11:36
12. 2. 2013 11:44
12. 2. 2013 11:58
12. 2. 2013 11:50
12. 2. 2013 12:42
12. 2. 2013 13:03
12. 2. 2013 11:00
12. 2. 2013 11:25
12. 2. 2013 11:59
12. 2. 2013 13:47
12. 2. 2013 12:39
12. 2. 2013 12:48
12. 2. 2013 13:01
12. 2. 2013 13:10
12. 2. 2013 13:13
12. 2. 2013 13:28
12. 2. 2013 12:54
12. 2. 2013 13:09
12. 2. 2013 14:19
12. 2. 2013 15:33
12. 2. 2013 16:22
12. 2. 2013 17:52
12. 2. 2013 22:17
13. 2. 2013 16:42
12. 2. 2013 23:43
13. 2. 2013 14:51
13. 2. 2013 16:45
15. 2. 2013 13:41
Avatar - Emel
12. 2. 2013 10:19
Kola
A zase černá kola... ach jo, tomu asi nikdy na chuť nepřijdu. Jinak ale zajímavé auto za zajímavou cenu.
Rozbalit vlákno
11
12. 2. 2013 10:31
Re: Kola
Tak to nie si sám, tiež tie čierne machule namiesto kolies nemusím. Divná móda...
Avatar - Ozzman
12. 2. 2013 10:46
Re: Kola
Určitě budeš mít možnost volby i stříbrných jako u MRS :-)
12. 2. 2013 11:22
Re: Kola
V Německu je GT 220 "nur mit schwarzen Felgen".
Ale asi to bude záležet na individuální dohodě, protože slabší verze jdou objednat se stříbrnými koly.
12. 2. 2013 11:34
Re: Kola
Hm, koukal jsem na českej ceník a jiný kola se nenabízej. V pátek jedu na výměnu oleje do Rendlíka, asi se pozeptám... ;-)
Avatar - Choochoo
12. 2. 2013 12:20
Re: Kola
Stribrna kola ma kde jaky youda ;-) Mne se to libi :yes:
Avatar - Emel
12. 2. 2013 12:59
Re: Kola
Stříbrný kola má kde kdo, protože to prostě vypadá dobře. Pokud bych nechtěl stříbrný, pak klidně zlatý (k některým barvám) nebo bílý (hodí se téměř k čemukoliv), nebo tmavě stříbrnou (gunmetal) apod. Ale za mě určitě ne černý, protože barva splývá s pneumatikou a vypadá jako plecháč.
Avatar - Choochoo
12. 2. 2013 13:14
Re: Kola
Svetla kola ma kde kdo, pac se donedavna nic jineho nedelalo. Osobne se mi nejake auta libili i na cernych plechacich vice jak s puklicemi. Kamos ma podobny nazor.
Ono to tak sice muze vypadat, ze to vypada jak plechac, ale pekne stribrny kotouc se pak krasne vyjima za paprskama cerneho kola. Take neni tmave kolo tolik viditelne zasvinene prachem od brzd ;-)
Za me sede az cerne :yes:
Avatar - Emel
12. 2. 2013 13:22
Re: Kola
V nabídce aftermarket výrobců je černá dlouhé roky, jen výrobci se ji moudře většinou vyhýbají. Poklice jsou takové levné polovičaté řešení, hezký elektron je nejlepší. Nic proti zařazení černé do nabídky, ale formou jediné možnosti mi to přijde nešťastné. Podívej se na lukas13, teď si kvůli černým kolům to auto nekoupí ;-) .

Prach od brzd je dost vidět i na té černé, v tomhle ohledu je asi nejlepší ten gunmetal, i zlatá je celkem dobrá.

PS: osobně mám nejraděj bílou, na bílém nebo červeném autě je to lahůdka... konec konců, ty jako pravověrný Hondař bys o tom měl něco vědět :-).
Avatar - Ozzman
12. 2. 2013 15:30
Re: Kola
Já sem taky spíše na stříbrný/bílý.. Máme AEZ v tmavě šedé na jednom autě ( tmavěmodrá metalíza) a mne přijdou, že sou pořád špinavý a vypadají menší :-)
12. 2. 2013 14:53
Re: Kola
Třeba k té bílé metalíze, kterou Renault nabízí, se budou hodit, ale jinak bych taky volil spíše klasické... ;-)
12. 2. 2013 10:25
cena
cena je zaujimava aj bez zlavy. no ako poznam renault -20% pojde dole automaticky takze asi bezkonkurencna ponuka pre niekoho kto hlada kombi v benzine a moc neriesi spotrebu.

dufam, ze bude aj test, zaujimal by ma podvozok a porovnanie s MRS
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
12. 2. 2013 15:31
Re: cena
:yes: Je to výborná nabídka.
12. 2. 2013 10:58
Test
Hm, test by byl zajímavej. Jen mě zaráží, že Renault ve spolupráci s divizí RS vytvořil kombi, které má 162 kW, a tady je jen strohej článek. A jinde na auto.cz se spekuluju o jiným kombíku s označením RS, podle všech předpokladů se stejným výkonem, a aniž by bylo auto na světě, už víme i o omezovači. Za mě osobně raději kombi se sportovnímy geny, než pseudoRSstěhovák o 250t Kč dražší od automobilky, která o sportovních autech jen sní.

AD kola: Souhlasím, vybral bych si taky jiný.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Emel
12. 2. 2013 11:36
Re: Test
Pokud mě paměť neklame, není 2.0TCe pro Megane novinkou, jen se do nabídky vrací. Informace zřejmě vycházejí z nějakého tiskového prohlášení, čímž je daný i rozsah článku. Ale test bych si také rád přečetl... a třeba i srovnávačku s Octavií RS, byť končící generace už asi není úplně in.
12. 2. 2013 11:44
Re: Test
Vůbec si netroufám tvrdit, nakolik je to novej nebo starej motor. Ten původní měl asi 180 koní. Tady mi přijde, že to bude přiškrcenej dvoulitr od RS. Tomu by napovídalo i to, že verze GT220 by měla bejt limitovka. Ale nevím, nechci se hádat. Každopádně ten starej dvoulitr uměl s kupéčkem hezky zacvičit...
12. 2. 2013 11:58
Re: Test
Ano, také mi přijde je je to novinka. 180 koníků u původního 2,0 TCe sedí.
12. 2. 2013 11:50
Re: Test
Tak ještě jsem koukal na německý stránky, a tam je pro megane grandtour 17 různých motorizací... Včetně 2,0 CVT 140 a 2,0 TCe 190. Tak už nevím... Každopádně tohle GT 220 by měl být vrchol "obyčejné, neRSové" nabídky.
12. 2. 2013 12:42
Re: Test
Vrací se v ČR, v Německu ho nabízet nepřestali. Už jsme tu o tom párkrát diskutovali. A v téhle verzi je silnější.
Avatar - Emel
12. 2. 2013 13:03
Re: Test
Jasně, možná je to nová verze toho motoru, jen říkám, že nejde o absolutní novinku... tak možná proto nedostává tolik pozornosti. Ale také doufám, že o tom autě ještě uslyšíme, potenciálně je to za ty peníze zajímavá volba.
Avatar - iudex
12. 2. 2013 11:00
HOT KOMBI
Auto tohto typu predstavuje podľa mňa ideálny kompromis rodinného auta s požiadavkami značnej prepravnej kapacity a rýchleho auta s trochou tej radosti pri zvezení za prijateľnú cenu a ak by som momentálne kupoval auto, ktoré by bolo jediné v rodine, bolo by to práve takého hot-combi.
Rovnako ako kolegovia vyššie čierne disky nemusím (pôsobia ako najlacnejšie čierne plecháče a zbytočne opticky zmenšujú kolesá, hoci 18" je sakra dosť), inak sa mi hot Megane páči.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
12. 2. 2013 11:25
Re: HOT KOMBI
Je otázka, jestli se platforma Megane dokáže s takovým výkonem poprat bez neúměrné ztráty komfortu. Jenže konkurence za danou cenu vlastně neexistuje, výběhová Octavia RS combi je o propastných 200.000 dražší, takže nezbývá než pochválit Renault za zajímavou nabídku.
12. 2. 2013 11:59
Re: HOT KOMBI
RS v neCUPové verzi je v pohodě. Takže bych se nebál.
Avatar - iudex
12. 2. 2013 13:47
Re: HOT KOMBI
Ten komfort na 18kach a s vlečkou vzadu je otázka; ja by som sa nebránil 17kam, predsalen nejde o nekompromisný hotheč, ale o univerzálneho športovca. Inak skôr som pozeral po Focuse kombi ST, kde by som o ten komfort obavu nemal, ale zas tá cena...
12. 2. 2013 12:39
Hurá
Paráda, super nabídka. Do civilna odladěné RS v kombíku za úzasnou cenu (viď, Oktávko)? Nicméně stále trvám na tom že paleta benzínů v ČR je u M III ubohá - 1,6 100 a 110 koní, 1,2 TCe 120 koní a pak až tento fantastický dvoulitr 220 koní. To by nešlo dávat např. dvoulitr o výkonech 140 a 180 koní? Ach jo...

Ale za GT220 :yes: Teď už jen vysvětlit doma že "nutně" potřebujeme nové auto >:-[]

Ps.: Souhlas s většinou - ta černá kola jsou ošklivá. A černá zrcátka - to je vůbec příšerná móda. Z více než 10ti metrů nepoznáte jestli je to auto low costový holobyt "Generation" nebo naopak Mégane v luxusní výbavě (neb z dálky se u černé jaksi nepozná zda jde o lesklý nebo matný plast). Zrcátko má být v barvě karoserie.
Rozbalit vlákno
7
12. 2. 2013 12:48
Re: Hurá
>:-[] Hodně štěstí. Mezi kombíky opravdu zajímavá nabídka.
12. 2. 2013 13:01
Re: Hurá
Kuju. Bude to fuška.

Jen doufám, vzhledem k tomu že GT220 je omezená série, že je možno vybrat jinou barvu. A ta černá kola se mi na Meganu hodně, hodně nelíbí - obecně proti černým kolům nic nemám.
Avatar - Emel
12. 2. 2013 13:10
Re: Hurá
Modrá je celkem dobrá, té bych se asi nebránil. Nicméně dle německého konfigurátoru se zdá, že jediná možná barva je černá s černými koly.
12. 2. 2013 13:13
Re: Hurá
Mě se ta modrá dost líbí, ale ne v kombinaci s těmi černými koly a zrcátky. Raději tu modrou než černou, pohřebák nechci ;-) Obecně - černá se mi na některých autech vyloženě líbí, ale na Meganu s černými koly tedy ne.
12. 2. 2013 13:28
Re: Hurá
Koukám, že v ČR si můžeš objednat i "Metalická barva modrá Malte*/bílá perleťová". [odkaz] Ale jaká bude paleta všech barev... Mně se ta modrá líbí. Jestli bude v reálu stejně modrá, jako měla Laguna GT (mělo to odkazovat na R Alpine), pak bude super.
12. 2. 2013 12:54
Re: Hurá
Přesně tak (ty motory). Celkem nechápu proč neponechali tu 1.4 Tce. :-(
12. 2. 2013 13:09
Re: Hurá
1.4 TCe mělo jednu nevýhodu - převodovka byla stejně zpřevodovaná jako u 1,6 110 Hp - hodně do lehka, což 1,6 hodně prospělo, ale pro 1,4 TCe to bylo zbytečné. Takže ve 130ti to točilo cca 3700-3800 ot/min a strašně to žralo - takové otáčky u 1,4 turba, které táhne už od 2000 ot/min? Takhle zbytečně - vlastně velikostí jednoho ozubeného kolečka - zabít velmi dobrý motor. Nebyl původní smysl šesti st. převodovky mít dlouhou dálniční 6ku, šetřit spotřebu? Proč šestikvalt když 6ka je dlouhá stejně jako 5ka u 1,6 100 Hp?

Jo, 1,4 TCe s převodovkou jakou má 1,2 TCe, to by bylo super! Protože 1,4 je sám o sobě výborný motor.
12. 2. 2013 14:19
Cierne su super.
To nemozete mysliet vazne ze sa Vam nepacia cierke disky. Ved strieborne su uplne stara a okukana vec a ma ich kazde auto co stretnes na ulici.. Aj posledna Dacia ma strieborne... Ked sa Vam paci byt tuctovi, tak GL, chodte do striebornych... a zlate su ale totalny gyc.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
12. 2. 2013 15:04
Re: Cierne su super.
Posledná Dacia má černé plecháče. Jistě, mohl bych mít třeba růžová kola, nebo každé kolo jiné... ale nemusím se lišit za každou cenu.

Zlatá se nehodí ke všemu. Klasika je to u Subaru, zajímavě vypadá u černého auta... ale musí se s ní opatrně.
12. 2. 2013 15:14
Re: Cierne su super.
Mně osobně by se líbily tyhle. [odkaz] Pak by to prokouklo.
12. 2. 2013 15:28
Re: Cierne su super.
Je takových povrchových úprav, tak proč celočerná? Akorát splývají s pneumatikou a celkově se ztrácí. Barevné ráfky jako takové jsou celkem výstřední záležitostí a hodí se jen k něčemu. Zlaté, stejně jako černé, chtějí správné auto a lak.
Avatar - iudex
12. 2. 2013 15:35
Re: Cierne su super.
Moja reč; čierne tým, že splývajú s pneumatikou maskujú svoj rozmer a práve (veľký) rozmer disku je značným výrazovým prostriedkom auta (kolesá a farba robia auto).
Ak už inofarebné disky, tak potom ladiť s farbou karosérie: prečo by nemohli byť napr. modré disky?
Avatar - Emel
12. 2. 2013 16:03
Re: Cierne su super.
Modrá je hodně výstřední, spousta lidí to zavrhne už proto, že to ještě nikdy nikde neviděli. Ale fajn, tohle pro mě důvod není...

Horší je to, že pokud trefíš o trochu jiný odstín než kastli, nebude to podle mě vypadat dobře... musel bys trefit buď přesně stejný, a nebo natolik odlišný, aby bylo jasné, že to je schválně. Ale určitě to jde, ne že ne...

Každopádně jsem pro světlejší barvy, opticky zvětšují... já osobně bych byl ochoten jít do stříbrné, bílé a šedivé / gunmetal. Zbytek bych musel vidět a spíš bych řekl ne.
Avatar - iudex
12. 2. 2013 15:33
SKVELÁ CENA
Ešte k cene: na Slovensku je Megane GT220 za 18790 eur, čo je cca. 476t Kč. A to je teda hodne veľký rozdiel oproti 566t v ČR. Na tieto dramatické cenové rozdiely som už narazil pri cene Focusu ST a celkom ma to zaráža.
Každopádne tá cena necelých 19t eur u nás je fantastická, za to mám Astru ST Sport 1,6T (o 40 k menej) či Focus kombi 1,6EB v slabšom prevedení (150k), o cene novej Octavie radšej úplne pomlčím...
Rozbalit vlákno
5
12. 2. 2013 16:04
Re: SKVELÁ CENA
A ještě větší je ten rozdíl oproti cenám ve Francii (31t Eur) nebo Německu (30t Eur). Osobně ceně 18 790,- Eur nevěřím.
12. 2. 2013 16:22
Re: SKVELÁ CENA
Ta cena sedí. [odkaz] Podle mně se to bude lišit výbavou. To už ale zkoumat nebudu...
Avatar - iudex
12. 2. 2013 16:22
Re: SKVELÁ CENA
Tu to máš priamo od Renaultu: [odkaz]
12. 2. 2013 16:44
Re: SKVELÁ CENA
Taky jsem se na to díval. Jen rozdíl oproti 1.2 TCe se mi zdá hodně malý. Uvidíme na konfigurátoru.
13. 2. 2013 09:27
Re: SKVELÁ CENA
ono to nie je pravidlo pre vsetky znacky. Napriklas Kia je ovela lacnejsia v CZ ako na sk. Kamos si kupuje ceed, na sk cennikova cena 22000, v CZ 18000. Obaja dileri boli este ochotni spustit 800eur dole(aj na sk a aj v cz). Ale nejako specialne nezlavoval, nie je to ten typ, ktory sa rad hada.
To iste dacia, ked som pre zaujimavost skladal lodgy, tak na sk 16500 a v cz 15500 (pre mna jedina ako tak akceptovatelna vybava), v zaklade bol rozdiel 500eur v prospech CZ
Avatar - Negr86
12. 2. 2013 17:52
NABIDKA AUTA!!!
MIMO MÍSU NABIZIM SVE AUTO KE KOUPI-SOLIDNI ATMOSFERA S ROZVODOVYM RETAZEM!!!!

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
12. 2. 2013 20:15
Re: NABIDKA AUTA!!!
No jo ale to je jenom poruchovej Ford.
Avatar - Negr86
12. 2. 2013 21:05
Re: NABIDKA AUTA!!!
Nein,nein. TOTALNI SPOLEHLIVOST!!!
12. 2. 2013 20:27
Kdo francouzum zere kone?
Zrychleni 7,6 pri 220PS je vcelku bida. I OII s 200PS a 280Nm to dala vyrazne lepe. Takze zase jen papirove kone, na ktere v realu ma i slabsi konkurence.
Rozbalit vlákno
17
12. 2. 2013 20:35
Re: Kdo francouzum zere kone?
Á pán je znalec. Pane chytrý máte pravdu.
12. 2. 2013 21:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 2. 2013 21:38
Re: Kdo francouzum zere kone?
presne to sem chtel napsat
O2 s 1.8tsi dela stofku jen o 0.2sec pomaleji a to ma o 60 koni slabsi motor
O3 s 1.8tsi je na stofce o 0.3-0.4sec rychleji nez tohle vrcholne kombi a porad tam je rozdil 40 koni
mozna to ty kone ma, ale problem bude treba v prubehu tociveho momentu, nebo ve spatne odstupnovane prevodofce ..
12. 2. 2013 21:42
Re: Kdo francouzum zere kone?
... a nebo někdo lže na papíře. Ale kdo? Škodovka, nebo Renault???
12. 2. 2013 21:45
Re: Kdo francouzum zere kone?
ja tu 1.8tsi mam a za 8sec tu stofku udelam a kdybych trochu natrenoval, tak bych to urcite jeste srazil ...
12. 2. 2013 23:59
Re: Kdo francouzum zere kone?
No vidíš, já měl Megane 1 2.0 16v 108 kW a tu 1,8 TSI sem udělal s přehledem (i verzi OI RS) i když to auto mělo dynamický parametry na papíře horší... a nechápu proč Megana nesrovnáváš s Octavií RS. 1,8 TSI není pro toto auto soupeř ;-) Jo a co si velmi dobře pamatuji, tak sem kdysi asi 5x po sobě měřil kamarádovi 0-100 km/h na Civicu 5G 1,6 Esi (92 kW) a bylo to pokaždý pod 8s ;-)
12. 2. 2013 21:55
Re: Kdo francouzum zere kone?
Takze pak Ford lze na papire na kvadrat, protoze FoFo II ST, s motorem o velmi podobnych parametrech jako tento Megane (225PS/320Nm), ma sprint dokonce za 6,8s.
Avatar - Ozzman
12. 2. 2013 22:07
Re: Kdo francouzum zere kone?
A jak jsou na tom ty auta s váhou? Oktávka je liftback a ještě OIII je odlehčená, megane je v tomto případě kombi :-)
12. 2. 2013 22:12
Re: Kdo francouzum zere kone?
vaha bude mym pritelem jen v pripade narazu do nepevne prekazky, jinak je vzdy nepritelem
u GT bych cekal zrychleni lepsi nez u obycejne O3 s trochu silnejsim motorem ..
12. 2. 2013 22:20
Re: Kdo francouzum zere kone?
No hlavně bych nemíchal GT a RS. Hlavním cílem Megane Grandtour GT220 není závodění, ale silnější rodinnej kombík. Takže možná proto bude zpřevodovaný na pohodovou, ale rychlou jízdu...

Mimochodem, v práci máme dvě OII (před i po FL) 1,8 TSI, a nikdy mě nenapadlo měřit zrychlení z nuly na sto. Ani ve vlastním autě, proto mě vždycky překvapěj závodníci se stopkama v jedný, a volantem v druhý ruce. To jsou nejlepší driveři... :*)

A ještě ten Megane váží 1463 kg... Voila, Frantíci na materiálu nešetřej, n´est-ce pas?
12. 2. 2013 22:32
Re: Kdo francouzum zere kone?
stopkama zrychleni zmeris s presnosti na 0.5 sec, to neni vubec vypovidajici, ja na to sel jinak..
chces tvrdit, ze O2 1.8tsi ma kratky prevody, kdyz na 3 to jede 150, na 4 200, na 5 teoreticky kolem 250 a na 6 teoreticky pres 300? a predpokladam ze podobne na tom bude O3.
mozna vyhodou je dlouha dvojka, na kterou to udela 100, takze se jen 1x radi. jestli M musi na stofku dat za 3, tak by to to bidne zrychleni vysvetlovalo.
12. 2. 2013 22:42
Re: Kdo francouzum zere kone?
Nic netvrdím. Dokonce vím, že 1,8 TSI umí na dvojku 110. S Meganem GT 220 jsem nejel, ale chtěl bych, a přes mé známosti se snad svezu celý víkend, takže nevím, jen jsem napsal, že jsem to neměřil, protože nějaký kamarádský měření stopkama asi není směrodatný. A HLAVNĚ jsem psal, že to GT asi bude dělaný na komfortní, ale rychlou jízdu. Asi proto to není značeno jako RS. Prostě si to nehraje na závodníka. Už si rozumíme.
12. 2. 2013 22:51
Re: Kdo francouzum zere kone?
no jasne, proste rychlejsi kombik.
kdyz se podivam do nabidky megana, tak benzinovy motory docela bida - 74, 81, 85 a pak az tahle 162kW, skoro 2x tolik nez predchozi motorizace. neco mezitim podle me chybi.
ani v ty smradlavy nafte to neni zadna slava, mam pocit, ze driv meli lepsi vyber
12. 2. 2013 22:55
Re: Kdo francouzum zere kone?
No v ČR je to bída. I když já osobně jsem si vybral. Ale pokud koukneš do Německa nebo Francie, najdeš 17 motorizací, včetně benzínu TCe 140, TCe 190, v naftě taky dCi 160... Nevím,proč je to tolik osekaný.
13. 2. 2013 05:53
Re: Kdo francouzum zere kone?
Souhlas, pokud mají oktávky dlouhou 2, tak je vystaráno. Podle mně je stejně nejdůležitější pružné zrychlesní a to pokud bude mít Meg kratší převodovku bude mít naprosto někde jinde.... Podle mého jednoznačná volba pro nároživého tatíka s jedinou konkurencí o 400tis dražší Focus ST.... A pokud dělal podvozek ren. sport, tak to bude nejlepší kombík na řízení.. A ostatní se mohou jít stydět do rohu.

Ož jsem to tady kdysi psal, že Octava II na Megana v zatáčkách nemá a to dost podstatně....
Avatar - Ozzman
12. 2. 2013 22:23
Re: Kdo francouzum zere kone?
No Oktávka III TSI 1.8 1320kg a Megane RS220 1463Kg.. to už trochu hraje roli.. Uvidíme, až to někdo otestuje a porovná :-)
13. 2. 2013 09:42
Re: Kdo francouzum zere kone?
neviem exaktne preco je to tak, ale napisem iba subjektivnu domienku.
renault svoje turbomotory neladi ako VW, tj neznazi sa davat co najviac Nm(vo vysledku vykonu) do nizkych otacok, ale snazia sa robit motory blizsie k priebehu vykonu k atmosferam, aj ked stale daju viac Nm v nizsich otackach ako atmosfery. Tj. v nizkych otackach VW motory tahaju ovela lepsie, naopak renault motory maju vo vysokych otackach vykonovy vrchol, zatial co vw motory uz nie.

Mne ovela viac vyhovuje vykonovy priebeh VW motorov(a este viac turbodizlov), kedze tahaju vo vsetkych otackach dobre, ja nepotrebujem pocitovy vykonovy vrchol. Ale je kvantum zakaznikov, ktori si toto neuvedomuju, maju radi vykonovy priebeh atmosfer, proste chcu mat pocitovy vykonovy vrchol vo vysokych otackach (viz ody o perfektnych motoroch GDI).

Takze tuto je odpoved, kde sa podeli kone renaultu.
Proste ak 1,2tsi motor ta napr pri 2000rpm 45kw, tak 1,2tce motor da pri 2000rpm 38kw.
To iste pri vyssich kubaturach. 2,0tce je velmi znamy tym, ze ma vykonovy vrchol vo vysokych otackach(samozrejme neplest to s japoncami ktory ho maju az niekde pri 7000rpm:-))
12. 2. 2013 22:17
zadni naprava
predpokladam ze to ma vlecenou zadni napravu jako vsechny megani vcetne RS s 265k, tolik kritizovanou u slabsich O3
proc to tady nikomu nevadi, ale u O3 se vsichni muzou pominout??
Rozbalit vlákno
7
12. 2. 2013 22:28
Re: zadni naprava
To je jednoduchý. OII měla multilink a konkurenci se všichni smáli, jak jsou zastaralý. Najednou OIII dostala vlečenou i na skoroTOP verze, a už jsou slyšet hlasy, že je to vlastně stejný, nikdo to nepozná, a ušetří se 16 kg, místo aby se řeklo, že jde o úspory a krok zpátky...

Tady to bude špičkově naladěný. Monsieurs z Dieppe svý práci rozumněj. Vůbec bych se toho nebál.
12. 2. 2013 22:36
Re: zadni naprava
tak ja najel s meganem II pres 150tis km a na hrbolech to skace jako koza.
kdyz se mi to stalo poprve, tak sem myslel ze je neco s podvozkem, ale casem jsem si zvyknul ze to je u renoldu normalni.
ale treba to tady bude lepsi ...
Avatar - Ozzman
12. 2. 2013 22:44
Re: zadni naprava
Stejná zkušenost s LII.. skákala jak koza >:D ale jinak supr auto.. a to mi to nikdo nevěří >:D
Avatar - Emel
13. 2. 2013 16:42
Re: zadni naprava
LII je měkoučké autíčko...
12. 2. 2013 22:46
Re: zadni naprava
Megana grandtoura II mám taky, a proto se vždycky směju, když někdo napíše, jak se v zatáčce naklání, jak je měkkej a podobně. Jo, MII po FL už je pěkně tvrdě naladěnej. Ale jízdě to nevadí a už jsem si zvyknul. A dokonce bych si dovolil tvrdit, že si s ním dovolím víc, než s tou O II 1,8, protože ta mi ustřelila tolikrát, že je to až překvapující. Navíc tolik vadnoucí brzdy při ostřejší jízdě, jako u OII jsem jinde nezažil. Ještě dodám, že v práci ten limit jezdím (a musím jezdit) dost často.
12. 2. 2013 22:59
Re: zadni naprava
tak ja mam kratkyho megana a naklon taky zadnej. cekal jsem houpavy auto, ale v tomhle byl docela prijemne prekvapenej. proti 1.8tsi to je liny a nemam 6, takze to hodne toci. ja to mam ted uz jen na popojizdeni. ta 1.8tsi mi prijde takova trochu houpavejsi.
radost z jezdeni ani u jednoho zadna, v tomhle nedam dopustit na kadeta, kteryho sem mel hooodne davno, tam sem cejtil snad vsechno co se s autem na silnici deje, na snehu s tim byla radost jezdti, s timhle co mam ted netusim kam to v zatacce zamiri..
12. 2. 2013 23:52
Re: zadni naprava
Není vlečná jako vlečná, někdo je ve vlečných zadních nápravách špička na světě (Renault) a někdo dosti podprůměr (VW koncern), to absolutně nemůžeš srovnávat.
12. 2. 2013 23:43
Le GT
Ano dámy a pánové, TOTO je pravý pojem slova grand turismo. Elegantní kombik, pravý galský dostavník, který nepotřebuje trapný znáček "véeres"...toto je proti nejdrsnější Octavii všech dob prosím automobil! Interiér MINIMÁLNĚ stejně dobrý, jako u Octavie, design rozhodně méně nudný a ano GTI, klidně se pokakej zlostí, ale TOTO je nářadí pro euro drzky, přesně pro ty, kteří si dají ke snídani cokoliv, co se jmenuje Octavia, k obědu Golfka rodu GTI, no a abych nebyl zaujatý, tak k večeři Civica ufonka Type R. Nemluvím jen o papírových parametrech, sám vlastním Megane 3. generace 2 roky (1,5 dCi) a vím, co "základní" podvozek dokáže (pro hnidopichy, mám poctivou 3G, né verzi Generation).
Tak a teď se podívej do zrcadla ... si Evropan? Nemáš šikmý oči? Máš zdravý sebevědomí? Umíš racionálně uvažovat? Tak neváhej a plav do diamantovýho salónu, ani si tu kupní smlouvu nečti a podepisuj objednávej!! TOTO je totiž TEN AUTOMOBIL, žádný střední rod (das Auto) pro obojetný, nebo jinak řečeno průměrný eurobidrzky ala náš známy, lehce vyšinutý, ale jinak dokonale průměrný GTI!!! No a nebo si hňup a za stejný love di a ber Rapida, Oktávku, je to jedno ... až mi budeš s respektem uhýbat v dluhým táhlým, tak si ani nevšimnu, co sem to vlastně předjel ... a bude mi to upřímně jedno

Bravo Renault ČR :-! ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
13. 2. 2013 16:45
Re: Le GT
Myslíš... s respektem uhýbat tvému 1.5dCi? Co bych to musel mít za auto :-) ?
15. 2. 2013 13:41
Re: Le GT
Myslím, že moc dobře víš, že tady nejde o moji motorizaci, ale o motorizaci v článku... pouze jsem použil stejný obrat - virtuální pilot, který velmi často zrovna GTI užívá. Jinak ohledně mého Megana 1,5 dCi - na běžný ježdění stačí, vím, co dokážu na okruhu s patřičným nářadím, netřeba si to dokazovat na silnici... :-!
13. 2. 2013 08:08
podvozok standart vs GT
vie niekto porovnat bezny podvozok MIII a tym GT ? Vzhladom na motor ma Megan zase zaujal. Teraz mam MIII 5D a pride mi ze sle filtruje nerovnosti. Na druhej strane mi prislo ze sa menej hupe oproti skusanemu focusu 5D a 1.6 150k. U GT predpokladam ze to bude este tvrdsie a horsie a u rodinneho kombi chcem aj trochu konfortu na dlhej ceste. Skoda ze frantici vsadili na max a mini, nic v strede. Taka 150k 1.6TCe by urcite zaziarila, lebo popravde 220k nikdy nevyuzijem , ale zase ta 1.2TCe ma vobec neoslovila . Fokal s 1.6 150k bolo pre mna to prave, lenze vnutri je tak maly, ze don nepojdem a bola to jasna volba. Prijemne konfortny , aj ked ako som pisal, proti MIII akoby viac plavajuci. Pritom na MIII mam 205/55/16, ziadne nizkoprofily. Asi by som si aj na GT supol 16tky :-) Aj ked otazne ci by sli osadit skrze vacsie brzdy
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
13. 2. 2013 16:46
Re: podvozok standart vs GT
A co nějaké výprodejové Mondeo? :-)
Avatar - Negr86
13. 2. 2013 17:33
TADY MATE PORADNE MONDEO,NA TURBA SE VYKASLETE!!!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0