Novinky
topkaki
0
Při nízkých teplotách se snižuje množství získatelné energie z akumulátoru (menší pohyblivost nosičů náboje -> menší maximální výkon -> horší účinnost přeměny chemické energie na energii elektrickou). Životnost (pokles kapacity v čase) se naopak snižuje při vysokých teplotách. Proto se doporučuje skladovat jak primární tak sekundární články v chladničce, pokud se delší dobu nepoužívají.
VWrofl
0
Souhlas, taky mě to zarazilo :yes:
Dejte do toho osmivalec z corvetty a mate paradni bourak a prestante blbnout s nesmysly chalpci 😄
se snaží do cíle dojet, ale chápu, že pro novináře je atraktivnější se snažit o opak
Tady je vůbec třeba vnímat souvislosti a nemáme všechny podklady....
Obama má dost mínusových bodů za až slepou podporu elektromobilů. NY times jsou spíš konzervativní republikánský noviny - nebo alespoň já je tak vnímám,takže tendenčně pojatá reportáž by mě nepřekvapila.
Na druhou stranu, chování lidí z Telsy by se taky mohlo zlepšit. Místo normálního vysvětlení hneddělat ramena... ;-\
Při tom auta to jsou určitě dobrá a směr bezpochyby dobrý je. Navíc za nimi stojí Toyota, takže nebudou řešit plácání se ve smyslu FK.
Obama má dost mínusových bodů za až slepou podporu elektromobilů. NY times jsou spíš konzervativní republikánský noviny - nebo alespoň já je tak vnímám,takže tendenčně pojatá reportáž by mě nepřekvapila.
Na druhou stranu, chování lidí z Telsy by se taky mohlo zlepšit. Místo normálního vysvětlení hneddělat ramena... ;-\
Při tom auta to jsou určitě dobrá a směr bezpochyby dobrý je. Navíc za nimi stojí Toyota, takže nebudou řešit plácání se ve smyslu FK.
Pravdepodobnost ze klame NYT alebo tesla je 1:1
NYT redaktor mohol dostat pekny stimul, aby nieco taketo spravil a TESLA v zaujme ochrany mena znacky a ukludneniu investorov mohla upravit LOGy z auta..
Elon ma za sebou ine levely projektov, terza sa pustil do revolucie v automobilizme a osobne si myslim, napriek vsetkym problem, ze sa mu konecne zacina darit -- treba sledovat svetove media, citat renomovane zdroje a spravit si vlsatny nazor. Konecne robi niekto krasne, vykonne a realne pouzitelne elektromobili PLUS ak bude naozaj husta siet rychlonabijaciek, staci uz len doriesit zdroje elektriny //norsko, island je za vodou// a potom posleny oriesok -- ekologickost vyroby a likvidacie bateri. Je to beh na dlhu trat, ale ak sa tieto dve zvysne oblasti podari vyriesit, mame dokonaly sposob prepravy.
Model S pojdem pozriet o mesiac do Mnichova, som velmi zvedavy, no uz na obrazkoch/videach je to skutocny designersky kusok, tak dufam ze ma nesklame 😄
p.
NYT redaktor mohol dostat pekny stimul, aby nieco taketo spravil a TESLA v zaujme ochrany mena znacky a ukludneniu investorov mohla upravit LOGy z auta..
Elon ma za sebou ine levely projektov, terza sa pustil do revolucie v automobilizme a osobne si myslim, napriek vsetkym problem, ze sa mu konecne zacina darit -- treba sledovat svetove media, citat renomovane zdroje a spravit si vlsatny nazor. Konecne robi niekto krasne, vykonne a realne pouzitelne elektromobili PLUS ak bude naozaj husta siet rychlonabijaciek, staci uz len doriesit zdroje elektriny //norsko, island je za vodou// a potom posleny oriesok -- ekologickost vyroby a likvidacie bateri. Je to beh na dlhu trat, ale ak sa tieto dve zvysne oblasti podari vyriesit, mame dokonaly sposob prepravy.
Model S pojdem pozriet o mesiac do Mnichova, som velmi zvedavy, no uz na obrazkoch/videach je to skutocny designersky kusok, tak dufam ze ma nesklame 😄
p.
Podle mně má NYT pravdu., Zkusil to v reálném provozu. A elektromobil neuspěl, a neuspěje ani v dalších testech. Problémem je neustále zdroj energie. A pokud se ten nevyřeší, tak veškeré kecy kolem elektrmobilů jsou jenom mázání medu kolem huby naivům kteří tomu věří a kupují to.
No přesně v tom to je. Tesla má to auto prověřené už snad za všech okolností a proto jsou si tak jistí v kramflecích. Týdně těch aut dělaj 400, prodali jich už přes 3000, najezdili hromadu testovacích kilometrů.
Ano toto auto má závažný problém ale tímto problémem rozhodně není lživý dojezd. Problémy má s bržděním u zcela studeného auta(mínusové teploty akumulátoru). Uživatelé si musí počkat na update. Ten to ale asi zcela nevyřeší.
Ano toto auto má závažný problém ale tímto problémem rozhodně není lživý dojezd. Problémy má s bržděním u zcela studeného auta(mínusové teploty akumulátoru). Uživatelé si musí počkat na update. Ten to ale asi zcela nevyřeší.
Test jazdili pri -10C a spominalo sa tam, ze vypli "klimatizaciu" co v preklade znamena, ze prestali kurit. Ked si predstavim kurenie auta z baterii tak to je zverstvo. Jednoznacne maju pravdu reporteri. Auticka na baterky su zatial a asi aj dlho budu vhodne tak do Kalifornie, kde je teplota celorocne medzi 0-23C... Kto by to pouzival niekde v Europe, ked udrie -20C a kapacita baterie ti klesne na 20% a zrazu mas z dojazdu 400km len 80km a ostanes visiet niekde na ceste v -20C...
Na tohle ekologové mají řešení - pomocné benzínové topení 😄
Tesla si moze zobrat ponaucenie z pribehu a namontovat nezavisle kurenie na alkohol/naftu/benzin
nie sú budúcnosť . Výrobné náklady sú veľmi drahé , vývoj taktiež ...
A keď si to auto niekto kúpi tak mu baterky ledva vystačia do Supermarketu a späť , samozrejme s podporov vetra a za ideálnej teploty .
Taktiež je výroba batérii dosť "neekologická" a musia sa meniť každých 7-8 rokov ....
;-\
A keď si to auto niekto kúpi tak mu baterky ledva vystačia do Supermarketu a späť , samozrejme s podporov vetra a za ideálnej teploty .
Taktiež je výroba batérii dosť "neekologická" a musia sa meniť každých 7-8 rokov ....
;-\
Jak to bylo nevíme, třeba se redaktoři Auto.cz dovtípí a udělají test sami 😉 Pravdou je, že petrolejářská lobby je mocná a hází klacky pod nohy všem. Třeba se TESLA spojí s RIMAC a hned to půjde jinak. Našlápnuto mají oba dobře. Problém č.1 jsou baterie, pokud se podaří zvládnout ty, je vyhráno.