Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v lednu 2013: Nejprodávanější automobily střední třídy

Ve střední třídě se dějí věci. Zdá se, že v případě prosincového triumfu Passatu a bronzu Hyundaie i40 se nejednalo o náhodu.
Zpět na článek
13. 2. 2013 16:29
13. 2. 2013 16:42
13. 2. 2013 16:46
13. 2. 2013 17:57
14. 2. 2013 00:56
14. 2. 2013 01:14
14. 2. 2013 08:35
14. 2. 2013 11:01
14. 2. 2013 11:50
14. 2. 2013 12:09
13. 2. 2013 16:49
13. 2. 2013 16:54
13. 2. 2013 17:07
13. 2. 2013 18:08
14. 2. 2013 00:59
14. 2. 2013 01:12
13. 2. 2013 16:40
13. 2. 2013 19:27
14. 2. 2013 12:07
13. 2. 2013 17:04
13. 2. 2013 17:23
13. 2. 2013 17:32
13. 2. 2013 18:14
13. 2. 2013 19:52
13. 2. 2013 17:51
13. 2. 2013 17:32
13. 2. 2013 18:07
13. 2. 2013 18:19
13. 2. 2013 19:48
13. 2. 2013 19:59
13. 2. 2013 20:03
13. 2. 2013 20:21
13. 2. 2013 23:11
13. 2. 2013 19:28
13. 2. 2013 18:54
13. 2. 2013 19:35
13. 2. 2013 19:55
13. 2. 2013 20:18
13. 2. 2013 23:17
14. 2. 2013 07:20
13. 2. 2013 22:48
13. 2. 2013 22:53
13. 2. 2013 23:03
13. 2. 2013 23:43
14. 2. 2013 07:43
14. 2. 2013 10:11
14. 2. 2013 11:19
14. 2. 2013 10:27
14. 2. 2013 11:00
14. 2. 2013 11:33
14. 2. 2013 18:37
13. 2. 2013 16:29
Volvo
Volvo :yes: :yes: :yes: Mercedes C :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Hammunasakra
13. 2. 2013 16:42
Re: Volvo
První dva v pořadí mají (až) NEsmyslně vysoká prodejní čísla, dál mi to příjde "víceméně ok" - a ano, Mercedes (a nejen on) by si zasloužil "důstojnější" postavení..
Avatar - kari.laz
13. 2. 2013 16:46
Re: Volvo
Neboj, oni si to tvoje moudra určitě přečtou a něco s tím udělají, aby se tak "nesmyslně" dobře neprodávali >:D
Avatar - WinDiesel
13. 2. 2013 17:57
Re: Volvo
Klidně pane jásejte nad reexporty.
Avatar - white label
14. 2. 2013 00:56
Re: Volvo
Pan "reexpert" se nám opět ozval se svým profláklým "argumentem". Že se u nás vždycky reexportuje všechno, kromě MB, co...? :*) >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2013 01:14
Re: Volvo
Jak tak čtu VÁŠ příspěvek - myslím že dál zůstanou STEJNĚ NE"smyslná" ;-)
..a ještě ta NEroVWnováha někomu udělá "radost", že? :-)
(to dá VWozum, že nic lepČího než Passat 2.0 Tdi na světě není.. ;-)
Avatar - kari.laz
14. 2. 2013 08:35
Re: Volvo
Passat 2,0 TDi určitě není špatné auto (obzvláště v kombina s 4x4 125KW DSG, DCC a vrcholné výbavě se s ním jezdí moc příjemně), ale v téhle vodě jsem raději na straně P508, který je pro mě přitažlivější. Ale evidentně více než polovina trhu má jiný názor.
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2013 11:01
Re: Volvo
POZOR - klidně souhlasím že "není špatné auto"! Ale jeho "NÁSOBKY" prodejů oproti VŠEM konkurentům (teď na trh přišla třeba opravdu POVEDENÁ Mazda 6) ať je v jakékoli fázi "životního cyklu" - to je prostě BUBOST (jak VRATA ;-)
PS: Jezdím (už "pár let" ;-) ) předo- zado- i 4kolkami a "důvodně se domnívám" že ta (módní) "potřeba" pohonu všech kol je spíš ... ve "psychice" než fyzice (nebo jak to slušně říci :-)
Pěkný den (v nějakém povedeném voze střední třídy a NEmusí to být zrovna (a jen) VW Passat ;-)
Avatar - kari.laz
14. 2. 2013 11:50
Re: Volvo
Zkus nějakou speciální ordinaci. Určitě ti od té tvé fobie ze všeho co je z koncernu VW pomůžou.
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2013 12:09
Re: Volvo
Tak poraďte kam chodíte vy - uričtě zvládnou i "obVWácený proces" :-)
PS: Beru dle tohoto vašeho příspěvku - jestli si můj text (který je prostě FAKT - a nepochybuji že to VÍTE) "VWynutil/VWyžádal" tuto vaši reakci ;-)
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2013 16:49
Re: Volvo
Jako domácí je úspěch SPB přece normální, no a do firmy se lidi nebojí kopit jedině staříka Pašíka.
Avatar - dal
13. 2. 2013 16:54
Re: Volvo
Je to smutné, když na dostřel je cenově Céčko
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2013 17:07
Re: Volvo
Půl mega není dostřel. Plná výbava a prémiové holátko si nekonkurují a při doplnění výbavy to dělá půl mega.
13. 2. 2013 18:08
Re: Volvo
Je nesymsl si myslet, že se do firmy nakoupí mercedesy. Ten je tam obvykle jeden, ten šéfův. ;-)
13. 2. 2013 22:02
Re: Volvo
Ježíšmarjá, seděli jste někdo v tom céčku? Vždyť je to malé auto, nejmíň o číslo menší než ten Passat! Kdo si nechává koupit Passata, bývá takový ten manažer - votec vod dětí. A céčko vzadu, to snad musí být utrpení i pro dětí. Já myslím, že na délku je tam snad o 20 čísel míň než v tom Passatu. Pokud nejste nějaký single divočák, který nikdy, ale nikdy vzadu nikoho nepoveze, tak si prostě céčko těžko vyberete jako firemní auto. I když je levný.
Avatar - white label
14. 2. 2013 00:59
Re: Volvo
To je (samozřejmě) pravda, ale přímá konkurence MB-C (3er/A4) na tom není prostorově o moc lépe.
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2013 01:12
Re: Volvo
"...se lidi nebojí koupit JEDINĚ staříka Pašíka"? To je ten (absurdní) NEsmysl, na který jsme si dovolila upozornit.. ;-)
13. 2. 2013 16:40
Hy i40
Velmi ma prekvapuju vsetky tie testy, ktore som cital. V AT a v DE testoch patri stale medzi najlepsie hodnotenymi autami...napriek chybajucim motorom. Ale chyba mi v predajoch Optima! Zeby sa v januari nepredal ani jeden kus? To sa mi nechce verit.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 19:27
Re: Hy i40
optima predala 4 kusy..... takze sa uz do tabulky nevosla ;-)
14. 2. 2013 12:07
Re: Hy i40
ono to je tim ,ze hyundai dava vacsie zlavy a ovela lepsiu ponuku pre fleet vratane zliav.Osobne to mam odskusane. Kia zlava max 10% hyu zlava 25% aj pre fyzicku osobu ktora je v komore(notarska,lekarska atd..)
co je skoda,radcej by sme optimu do firmy...kia ide asi na prestiz..
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2013 16:46
Vítězem je kilo
Jaksi se ukazuje, že ta 1,7ka stačí. V testu celá i40 dopadla velmi dobře a silnější diesel bude jednou triumf. Proč ale lidi nechtějí Mondeo, které je zatím fešák, 508mu a Insigiu nechápu. Po Mazdě 6 jsou to nejzajimavějí auta.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - dal
13. 2. 2013 16:49
Re: Vítězem je kilo
Rozhodující je jak se to umí prodat firmám. Asi to nejlépe umí u VW a Škody.
Avatar - WinDiesel
13. 2. 2013 17:58
Re: Vítězem je kilo
A Hyundai se to taky naučil.
14. 2. 2013 00:43
Re: Vítězem je kilo
Ho*no umí prodávat. Je to jenom na mentalitě čechů. VW a ani Škodu bych si nikdy nekůpil. Už jenom vzhledově jsou nezajímavá. U mě vede Mondeo.
Avatar - Hammunasakra
14. 2. 2013 01:20
Re: Vítězem je kilo
..já zas NEchápu proč lidé nechtějí Citroën C5 2.2 HDI 150 kW 450 Nm, popř. rovnou C5 V6 3.0 bi-turbo (když je) za 800 t. korun českých ;-)
Avatar - PeterLuk
13. 2. 2013 16:58
Avensis, C-Klasse
Laguna a C5 pred Avensisom? DS5 pred C-Klasse? Zaujímavé... :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JuckiCZ
13. 2. 2013 17:04
H i40 motory
Nějak to nepobírám, proč tolik lidí kupuje Hyundai i40 v naftě, to snad musí být samé firmy, které nezajímá, jak to jede, ale pouze chtějí co nejmenší potřebu...
Ten dvoulitr mi přijde o dost lepší koupě
31 kW navíc, lepší charakter, lepší zvuk, podle recenzí se k autu víc hodí, ověřená konstrukce, vyšší spolehlivost, o 110 - 155 kg nižší hmotnost a ušetřenejch 30 000 kč,...
Nevím, ale u tohoto modelu mi přijde nabídka v benzínu o dost výhodnější...
Rozbalit vlákno
20
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2013 17:08
Re: H i40 motory
Papírově ano, reálně to zdaleka na naftu nestačí.
Avatar - Ham.
13. 2. 2013 17:23
Re: H i40 motory
Vždyť ten benzín akorát žere a nejede.
[odkaz]
O ověřené konstrukci a spolehlivosti po roce prodejů také lze mít pochyby.
13. 2. 2013 17:32
Re: H i40 motory
To bude z části převodovkou.
Avatar - Ham.
13. 2. 2013 18:14
Re: H i40 motory
Ve výsledku je jedno co je příčinou. Faktem je, že nafta s automatem jede stejně jako s manuálem.
Avatar - JuckiCZ
13. 2. 2013 19:48
Re: H i40 motory
Stará známá věc, každá nafta jede s automatem líp, než srovnatelně drahej benzín. :no:
Avatar - Ham.
13. 2. 2013 19:52
Re: H i40 motory
To není naftou nebo benzínem ale tím, že k naftě dávají dvojspojku, která řadí stejně rychle jako manuál a drží stejnou spotřebu, kdežto k benzínu dávají HDM které žere výkon.
Avatar - JuckiCZ
13. 2. 2013 17:33
Re: H i40 motory
No nevím, ale tady dostal dvoulitr 65 bodů a nafta 53, to už je docela fest rozdíl...
A ten test je s automatem, do toho bych v případě benzínu teda nešel.
Jo a jestli ten dvoulitr nejede, tak nevím, co dělá ta nafta :-D.
A nafta žere pouze o 0,4l míň, jak benzín, když už se chceš ohánět články na Auto.cz
benzín
[odkaz]
"náš dlouhodobý průměr se ustálil na hodnotě 8,4 litru Naturalu na 100 kilometrů"
nafta
[odkaz]
"V průběhu celého testu jsme jezdili za osm litrů"
Avatar - Ham.
13. 2. 2013 17:51
Re: H i40 motory
Na deklarovaných 130kW nejede ani s manuálem ani s automatem (ano ten je doslova katastrofa). Mondeo nebo koncern (1.6 ecb 1.4/1.8 tsi) jsou daleko přesvědčivější motorizace (když už tedy jít do benzínu ve střední třídě). Reálný rozdíl ve spotřebě bude min. 2 litry (u toho automatu ještě daleko víc).
Avatar - JuckiCZ
13. 2. 2013 19:47
Re: H i40 motory
Nejde o to, jestli jede na 130 kW, nebo 120 kW, porovnávám to s tím dieselem a jede očividně o dost líp, než ten. No a pokud budu brát turbobenzíny, ztratím jeho největší výhodu - cenu a jednoduchost (tudíž i ŕiziko poruchy), ale to jsem tady řešit nechtěl.
14. 2. 2013 10:03
Re: H i40 motory
Spotřeba 8,4 litru benzínu v kombíku střední třídy s automatickou převodovkou ? To mi připadá jako velmi dobrý výsledek.
Avatar - idam.i
13. 2. 2013 18:18
Re: H i40 motory
Jucki CZ,skúšal som obe a aj na svoje udivenie som si zvolil ten menší.Pri bežnom jazdení (teda cca. podla predpisu) som nepociťoval nedostatok výkonu.Dlhodobo jazdím za 7 litrov a to bývam v Bratislave.Zatial som najazdil 30.000km bez problému.Zatial každý koho som vozil bol úprimne prekvapený.Len mi je trochu lúto,že strácam "exluzivitu" na cestách. ;-)
Avatar - JuckiCZ
13. 2. 2013 19:44
Re: H i40 motory
Ano, někomu ten výkon stačit může, obzvláště ve městě, kde hlavně jezdíš, tomu tak určitě je, jen jsem poukazoval na to, že mi přijde ceník u i40 výhodně nastaven směrem k benzínu a to o dost víc, než u jiných modelů (než je obvyklé).
Mimochodem, přesně jsi mi potvrdil tezi, že je nižší spotřeba o cca 2 litry jediným a dostačujícím důvodem pro koupi (nic jiného jsi neuvedl), jen mě udivuje, že to je stejně pro 95% kupců. 50-60% bych pochopil, ale těch 95% mě opravdu zarazilo...
Avatar - idam.i
13. 2. 2013 19:57
Re: H i40 motory
Nie len nižšia spotreba,ale aj servisné náklady,menšia cestná daň a aj nižšia váha na prednú nápravu.
Treba skúsiť a potom súdiť.Tiež som roky jazdil V6 v benzíne a všetko čo bolo pod 2 litre mi pripadalo bez predmetné. :-
Auto je pre mńa výrobný prostriedok.O čo menšie mám náklady,o to väčšie mám zisky. ;-)
Avatar - JuckiCZ
13. 2. 2013 20:11
Re: H i40 motory
Daň je zlomek nákladů (aspoň u nás), ale budiž, těch pár set korun ročně může být pro někoho motivace, nižší servisní náklady budou dělat taky určitě jen pár stovek ročně (maximálně), ale tu hmotnost bych chtěl vysvětlit.
O kolik je nižší váha na přední nápravu, když s dieselem je celé auto o 110 - 155 kg těžší?
Avatar - idam.i
13. 2. 2013 21:49
Re: H i40 motory
Pár stoviek dań, pár stoviek servis, pár stoviek na spotrebe dokopy potešia.A ako som už spomínal jazdil som obe auta tesne po sebe a necítil som tak výrazný rozdiel ,aby som si zdôvodnil kúpu väčšieho motora.
Avatar - JuckiCZ
14. 2. 2013 16:29
Re: H i40 motory
Tohle mi přijde nějaké obrácené...
Většinou si zdůvodňuji koupi něcěho dražšího oproti tomu levnějšímu.
Takže sis zdůvodnil koupi toho dražšího dieselu na základě nižší spotřeby, ikdyž ten benzíl jel líp (ikdyž ne tak moc výrazně, jak tu píšeš). Pořád jsme jen u toho, o čem tady píšu, že ta spotřeba je to jediné pro 95 % kupců...
A kultivovanost, jízdní vlastnosti, cena, zvuk, dynamika, spolehlivost a následné servisní náklady, to vše stačí jen těm 5 % (ikdyž podle mě je to ještě míň, protože tu je i 1,6 GDI, která vyhrává kupní cenou).
Avatar - idam.i
14. 2. 2013 20:38
Re: H i40 motory
JuckiCz,až teraz som ťa pochopil.Ja tvrdím,že "nafta patŕí do kamen."
Moja dilema bola 1,6GDI vs.2,0GDI. Jazdím ako obchoďák často menšie štreky po mestách.To by chrochták ťažko ustál. ;-)
Avatar - JuckiCZ
14. 2. 2013 21:35
Re: H i40 motory
>:D
Tak už jsme doma.
A jen tak pro informaci rejpalů - já mám teď diesel a udělal jsem dobře, takže zaujatej proti nim nejsem ;-)
Avatar - idam.i
14. 2. 2013 22:07
Re: H i40 motory
Jasan,ani ja nie. >:D
Každému podla jeho gusta.
14. 2. 2013 23:53
Re: H i40 motory
:yes: Nápodobně, jsem rád, že se tu najde někdo s normálním pohonem (benzínem). ;-)
Avatar - twistedTSD
13. 2. 2013 17:32
6
Jsem zvědavý, jak zahýbe s prodeji nová generace M6...A umístění i40 mě docela překvapuje.
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2013 18:07
i40
Paráda, zítra si pro novou i40 taky jedu, to se zvednou prodeje >:D Už se těším až se zas budou závistivci posmívat za mé Hajundajué, zkuste se v tom projet a pochopíte...i40 se fakt povedla :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - idam.i
13. 2. 2013 18:19
Re: i40
:yes: dúfam,že budeš spokojný ako ja. :-)
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2013 19:48
Re: i40
I40 jsem jel a vše ok, proč ne třeba 508 nebo Mondeo? je to v ceně?
Avatar - Bristol
13. 2. 2013 19:59
Re: i40
tezko rict, zda se ze hyundai zacal bodovat u firemnich zakazniku a mondeo prestalo....a razem je i40 v top 3 a mondeo ma mrzkych cca 40 prirustku, mozna to souvisi s tim ze firmy neradi berou vybehove modely a v pripade mondea mozna cekaji na novou generaci: je jen a jen na fordu zda se dokaze s Mk5vratit mezi nejlepsi ja verim ze ano protoze nove mondeo je zda se jeden z tech hezcich soucasnych fordu
Avatar - idam.i
13. 2. 2013 20:03
Re: i40
Určite ,cena bola podstatná. :-) O peniaze nejde v prvom rade ,ale určite nie v poslednom.Pokial môžem mať za slušné peniaze auto segmentu D,tak nie je čo riešiť.Mondeo aj P508 boli v hladáčiku,ale nevidalo.O tolko lepšie o kolko boli drahšie zas nie sú. ;-)
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 20:21
Re: i40
gratulujem k paradnemu autu.. akurat som pozeral tvoju recenziu ... dobra volba :yes: GDi je skvely motor
Avatar - bigsoul
13. 2. 2013 23:11
Re: i40
Ze k paradnemu >:D Si zabil >:-[] :no: :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 19:28
Re: i40
gratulacia k spickovemu autu :yes: :yes: :yes:

zavidim ;-)
13. 2. 2013 18:46
CENTRÁLNÍ REALITA
Poměrně slušná čísla a jejich poměrně dobré rozložení. Samozřejmě, že ve střední populaci nemůžeš očekávat jen ostřejší eurodrzky, ano ano, jsou tu též panáci, tátové hub, antouškové, no prostě klasika, však to znáš.

Také jsou zde ovšem Šoféři, jezdci, kteří umí ctít tradici, klasu, vyspělost a kvalitu. Passat? Oprávněně nejprodávanější. Superb? Jistě, znáš snad v komplexu lepší dvojku? Hi40? >:D Tak jestli bych něco uvítal na hlavní straně, pak nějaký rozsáhlejší rozhovor s náhodně vybraným majitelem...

Pochvalme peugeota za slušné číslo, vím, lepší by bylo číslo pětsetosm, no na tohle holt tu není dost velký trh. Ovšem mondeo, to je doslova na tryznu :-( Na to by snad možná i stačil okres Bruntál :*)

Avšak pojďme k elitě. Zde se sluší psát vestoje, neboť pokořit mnichovskou prémii, to dokáže opravdu jen VOLVO :yes:

A tady musíme skončit, protože sukces VOLVA je událostí měsíce.

BRAVOLVO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Bristol
13. 2. 2013 19:01
Re: CENTRÁLNÍ REALITA
nebudeme si nalhavat...passat a superb stoji na fleetech a tam je zrejme celkem jedno co si o tom mysli koncovy ridic-ten je rad ze dostane nove auto na huntovani po D1, tim nijak nechci snizovat kvality passatu, nevim jak vysoke je procento fleetu zrovna v pripade passatu ale male nebude, myslm si ze cena passatu je docela vysoka a v jistych verzich uz konkuruje levnejsim variantam MBC nebo i A4

vysledek i40 je prekvapivy a potesujici, v sedanu to je docela vkusne auto, vysledekm mondea neprekvapi-uz bych ho smele nazval vybehovym modelem, uvidime co ford dokaze s mondeem 4.generace, myslim si vsak ze pravidelna top5 a boj s i40 je realny cil pro pany z detroitu
13. 2. 2013 19:57
Re: CENTRÁLNÍ REALITA
Všichni velcí hráči stojí v téhle třídě na fleetech...
Avatar - Bristol
13. 2. 2013 20:01
Re: CENTRÁLNÍ REALITA
a tech v soucasnem okamziku jsou 3...
13. 2. 2013 21:04
Re: CENTRÁLNÍ REALITA
Napsal jsem to nepřesně. Všichni, snad s výjimkou DS5, Kizashi a Malibu, jedou převážně na firemních prodejích. Někdo víc, někdo míň, v konečném důsledku je to ale jedno.

Podstatnější je to v nižší střední, tam se preference zákazníků mohou projevit výrazněji.
14. 2. 2013 12:19
Re: CENTRÁLNÍ REALITA
Jj, o tom to ve střední evropě je - fleety. GTImu tak nějak maličko ušlo že česká střední třída sedlá C segment - a zaplať pánbůh za to, před pár lety to byl hlavně B segment.
13. 2. 2013 20:45
Re: CENTRÁLNÍ REALITA
šerednější auto (hlavně přední partie) než p 508 abys ve střední třídě pohledal. pokud máš vkus a voko, tak to snad musíš vidět, ne. proti 508 je i i40 krasavice.
ctím vytříbenou klasiku typu passat, na druhou stranu dávám šanci i neotřelému designu hyu. ale to, co dnes předvádí frantíci, nevypadá do budoucna moc nadějně ;-\ .
Avatar - Choochoo
13. 2. 2013 22:14
Re: CENTRÁLNÍ REALITA
Kazdy to vidi jinak a osobne se mi zda predek 508 o chlup lepsi nez I40 ;-)
Avatar - kari.laz
14. 2. 2013 08:46
Re: CENTRÁLNÍ REALITA
Teda nevím, na co jsi koukal, ale tvoje oko bude skleněný.
Větší hnus než pidlovoká i40 těžko najít a ta parodie zkroucených LED to naprosto doráží.

[odkaz]
vs.
[odkaz]
14. 2. 2013 17:59
Re: CENTRÁLNÍ REALITA
ok, jiný názor, beru.
ve mně zase příď 508 evokuje prasečí hlavu malejma očičkama a celý auto mi připadá takový divně nateklý. elegance nula.
Avatar - Bristol
13. 2. 2013 18:54
PO
je naprosto jasne ze top3 zcela jiste tahnou firemni prodeje, a jednim dechem dodavam ze by me velmi zajimal zebricek prodeje fyzickym osobam, tam muze vypadat zebricek ale uplne jinak, i tak me prekvapuji nektera fakta: superb najednou nejen ze neni suverenni ale dokonce nevitezi...ze by firmy najednou uz nechteli superba? vyborna aklimatizacu i40...ze by firmy najednou prahli po korejci segmentu D....tedy najednou znacka ktera drive zasobovala spise mene movite soukromniky pekne bojuje ve fleetech. mondeo-to auto potrebuje novou generaci jako sul ackoli stale dobre vypada a hlavne jezdi tak hlavne interier uz je v dnesnim meritku zoufaly. potesi umisteni P508 a narust kizashi...pokud by dokazal mesicne prodavat 6-10 kusu tak je to pro auto segmentu D nemajici diesel a kombik vysledek z rise snu :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 19:35
Re: PO
i40 je skutocne dobrym a podarenym autom.... mnohi to dodnes maju problem uznat a skeria tvare ... nuz europa si musi zvykat ze korejci su uz ine kafe ako pred 10 rokmi.... pacia sa mi tie vyhukane tvare europanov :yes:
Avatar - Bristol
13. 2. 2013 19:55
Re: PO
i40 v sedanu by mi pred domem vubec nevadilo, kombi se mi moc nelibi ale to je jedno protoze me se nelibi skoro zadne kombi az na cestne vyjimky....da se rict ze panum z hyundaie se podarilo celkem solidne proniknout na trh stredni tridy a hlavne zjevne zapracovali na fleetove nabidce ktera v nasich zemich tvori v tomto segmentu nosnou cast prodeje, proto take ten propastny rozdil mezi top3 a zbytkem sveta
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 20:18
Re: PO
aspon posmeskarov prejde smiech ;-) :yes: , som zvedavy na ten narast i40 v europe... predaje pojdu hore nielen v cechach ale aj inde.... i40 sa uchytilo dobre a zacina uz predaje v eu zvysovat a celkom pekne :yes:
13. 2. 2013 23:17
Re: PO
Ten fleet je pro Hyundai teď významný cíl - četl jsem rozhovor s Vošickým (nemůžu to teď najít - možná to bylo na YouTube, takže spíš viděl než četl). Bylo to něco ve stylu "i kdyby na chleba nebylo" - viz článek (či PR?) zde [odkaz]
Byly i nějaké promo akce pro firmy a nejspíš to funguje. i40 je už i vidět na silnicích (nejde přehlédnout), je vystavená v marketech, u čerpaček, ve městech. Marketing u Hyundai není popelkou :yes:
Avatar - R32
14. 2. 2013 07:20
Re: PO
Pre firmy hraje pri Hyundai jeden veledôležitý fakt - 5 ročná záruka BEZ OBMEDZENIA KM! Takže výsledok z pohľadu ekonóma? Auto po 4. rokoch (odpísané z majetku) firma vie predať ešte v záruke bez ohľadu na to koľko km jeho ľudia na tom aute nabehali. Ako bonus za celý ten čas zaplatili len za 4 servisné prehliadky nakoľko bolo auto počas celej doby splácania v záruke. Tomu napr. Škoda nemôže konkurovať nakoľko si môžeš síce priplatiť predĺženie záruky na 4 roky no je limitovaná 120.000km čo pre firmy nieje problém nabehať za 2 roky, takže im je škodovácka záruka na*. ;-\
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 19:30
facka od i40tky takmer celej konkurencii
to tu bolo kecov ze i40 nema sancu ;-) ze to auto proste nemoze sa dobre predavat ze je to korejec a bla bla a ono to slape a slape paradne :yes: :yes: :yes: bravo hyundai..... :yes:

i40 je nadherne a podarene auto a dokazuje to aj cela rada oceneni ktore sa nerobia preto ze sa niekto nudi ale preto aby sa zdoraznili kvality skutocne dobrych aut :yes:

i40 stretavam aj ja stale castejsie takze to znamena ze to auto sa zacina konecne slusne predavat aj na slovensku.... a naozaj v kombiku a bielej farbe vyzera az luxusne :yes:

prekvapil ma slaby predaj nemeckej premie A4 aj BMW 3 aj Cecko predavali v januari velmi slabo ... ani insignia uz nie je taka silna ako kedysi...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - KANKUNEN
13. 2. 2013 20:34
Re: facka od i40tky takmer celej konkurencii
Byl jsem to i já, kdo uspěch i4O nečekal. A budoucnost se nezmění. 508 je nový a panuje kolem něj fáma, že dobře jezdí jen GT. Opel se nezlehčí, Mondeo bude v Evropě spíše úpis jako Focus, takže jedině Laguna co příjde.
M6 je jinde jak kvalitou tak cenou. Pašík zůstane tam, kde je.
Avatar - 3_diamanty
13. 2. 2013 20:41
Re: facka od i40tky takmer celej konkurencii
samozrejme cena je tiez velmi dolezita.... je jasne ze M6 bude cenou inde ako hyundai ... otazne je ale to ci ludia uz vobec su ochotni si priplacat tolke peniaze za lepsie auto a ci vobec to " lepsie auto" vyuziju.... a potrebuju.... ved ono uz aj klasicky standard je dnes velmi slusny kvalitny ... casy kedy medzi najlepsim a najhorsim v triede boli rozdiely ako medzi everestom a snezkou su prec.... celkovo sa to vyrovnalo a mnoho ludi da prednost lacnejsiemu len o kusok "horsiemu" autu ako by si mal priplacat neumerne velku sumu za kusok viac luxusu ktory nepotrebuje a ani nevyuzije mozno.....

Ja som tiez necakal ze i40 sa takto slusne rozbehne ( a to nielen v cechach ) ale az aky velky pesimista ako poniektori co tu pisali ze nema sancu som nebol..... veril som ze svoj podiel z kolaca si odhryzne a ono vyzera ze to bude tento rok celkom velky kusanec :yes:

Mozno je to aj dobre... mozno sa ine znacky poucia zamyslia a zistia ze k uspechu nestacia len tie spravne motory ale chce to aj dobre zaruky a spravne ceny.....
Avatar - R32
14. 2. 2013 07:30
Re: facka od i40tky takmer celej konkurencii
So zárukou máš pravdu, toto bol od Hyundai správny ťah nakoľko firmy pozerajú logicky na každú korunu a keď ti po dvoch rokoch skončí inde záruka a ďalšie dva roky platíš za všetko čo na aute odíde a ako to už býva tak práve po skončení záruky sa začínajú objavovať problémy...
S cenou až takú pravdu nemáš, Hyundai už nepriťahuje cenou, tá naopak mnoho ľudí zarazí. Skrátka žijú v domienke, že Hyundai musí byť o veľa lacnejší ako ostatný a pritom to tak nieje.
13. 2. 2013 22:48
Peugeot 508
Mě překvapuje, že podíl dieselů u Peugeotu 508 není 100%, protože se prodávají jenom dieselové verze. Kde se vzali ty dva benzíny???????? Asi nějakej dovoz. Podle mě je Peugeot ČR sám proti sobě, že nenabízí benzíny, 1.6 THP by mu slušel. Proooooooooooooooč?????????????? Ať už konečně krachnou a bude to. :-)
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2013 22:53
Passat
na to,ze v Dojčlande (kde vyrabaju Passata) zavreli fabriku, na par dni,lebo sa vraj dobre nepredava...su tieto cisla prekvapujuce...ale skorej to vyzera na posledny vydych...vseobecne si , v dosledku setrenia nakladov, firmy casto znizuju limity na firemne auta a uprimne, mat v "holatku" 1,6TDI 77kW alebo v takmer fulke 1,7CRDi 100kW...uz si kazdy premysli.
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2013 23:03
Smutné čtení
Nechápu, jak se tady někdo může radovat z toho, že se korejská značka roztahuje na našem trhu - to je opravdová úchylnost 8-s Jsem ovšem natolik objektivní, že nebudu tvrdit, že je i40 špatné auto. Ovšem po designové stránce je pro mě naprosto nestravitelná a (jak jsem měl možnost si osobně vyzkoušet), po stránce jízdních vlastností na Mondeo nemá ani náhodou a nabídkou vnitřního prostoru za ním také zaostává. A to už vůbec nemluvím o ubohé nabídce motorů, ve které za Mondeem brutálně zaostává a o absenci karoserie typu liftback, který je u Mondea mimořádně povedený... Přesto tento skvělý Ford v prodejích za leden předběhla a při srovnání s Mondeem v akční verzi Winner nemá navrh ani cenově. Kam ti lidi kupující i40 dali rozum? Vzali třeba v úvahu taky propad zůstatkové ceny po pár letech provozu? Kolik asi tak za toho Korejce potom dostanou? Pokud se nejedná o jednoměsíční úchylku danou nějakou velkou fleetovou dodávkou ale o již setrvalý trend, je to opravdu smutné a jen to dokresluje současnou dobu úpadku automobilového vkusu, rozumu a řidičské kultury. Interiér Mondea po poslední modernizaci mi vůbec nepříjde špatný a opravdu silný turbobenzín i turbodiesel, pěkný evropský design a hlavně bezkonkurenční požitek z jízdy (mezi předokolkami této třídy) by pro mě jako kupujícího byl rozhodně důležitější, než to, že i40 je mladší model. Ale lidi jsou holt zmasírovaní brutální reklamní smrští Hyundaie, která se na nás valí ze všech stran 24 hodin denně a nepřemýšlí. Skuteční automobiloví znalci a řidičští labužníci totiž nyní naopak volí Mondeo, protože to s ním již brzy dopadne stejně jako s Focusem - ze skvělého evropského modelu se stane celosvětová snůška designových a jízdních kompromisů. Ach, jo, postupující globalizace tvého výrobního programu tě Forde v Evropě brzy pohřbí, ovšem současné Mondeo je prostě skvělé, tak by toho evropští zákazníci měli ještě využít!
Rozbalit vlákno
12
Avatar - idam.i
13. 2. 2013 23:56
Re: Smutné čtení
Pekne si sa rozpísal,ale nemôžem s tebou úplne súhlasiť.Motor 1,6EB paráda,ale interier dosť pokrivkáva. Zvlášť pokial nekupuješ auto vo fuul,ale v normálnej výbave.Aby som nezabudol pokles ceny jazdený Fordov je brutálny.Mal som dvoch.
Bohužial u nás na Slovensku stojí importér aj predajcovia za prd.Keď som chcel vyskúšať benzínové auto ,tak u Forda nemali Mondeo žiadne.Mám si to skúsiť vo Focuse.Rovnako to dopadlo aj u Renaulta,tam mi ponúkli diesel.Takto sa o zákazníkov nebojuje. :no: Hádaj,kde som skončil ?
Avatar - R32
14. 2. 2013 07:40
Re: Smutné čtení
Presne tak, s tým prepadom ceny máš absolútnu pravdu a dovolím si tvrdiť, že i40 bude mať po 3-4. rokoch vyššiu zostatkovú hodnotu ako napr. Mondeo... Hádajte prečo? Áno, ešte mu totiž nevypršala záruka a kupujúci má jazdené auto s fabrickou zárukou. ;-) a ešte s tým súvisiaca vec, nebudú mať pretočené km... čo viac si pri jazdenke želať? poctivé km a rok - dva fabrickú záruku. :yes:
14. 2. 2013 08:26
Re: Smutné čtení
Mít může, ale to neznamená že se za tolik prodá. Ford je myslím nejvíc dovažené ojeté zahraniční auto.Tak nízká cena je dána obrovskou nabídkou. Kdo špekuluje s dalším prodeje tak na Hyundai může klidně vyhořet, že exota neprodá ani za nízkou cenu, takže to bude na konec dar. Rozhodnutí prodávat málo za vysoké ceny nebo moc za nízké. Myslím že I40 se prodává víc než rok a celý rok to nebyla žádná sláva a najednou po roce naskočili prodeje. Prostě se stalo co se tady psalo už po zahájení prodejů. Cena byla totálně mimo. Za tu cenu to nikdo nebude kupovat a nekupoval. Po roce se stalo co? Udělali nové auto? Ne. Nabídli cenu kterou nejde odmítnout.
Avatar - R32
14. 2. 2013 08:32
Re: Smutné čtení
Nemám prehľad o CZ cenách, šla i40 dole s cenou? Na Slovensku som niečo také nepostrehol... :-!
14. 2. 2013 09:11
Re: Smutné čtení
Co se tehdy prodávalo tak ceníkově ubrali cca 15 kW výkonu a 60 tis na ceně. Teď vlastně přibyl liftback. Který je při stejném motoru levnější o 150 tisíc. Od 499 tis. A fakticky je to s Passatem jediný relativně nový model.
Avatar - R32
14. 2. 2013 09:21
Re: Smutné čtení
Liftback nemajú, to je sedan... ;-) ale inak OK... Zaujímalo by ma čo by to spravilo s predajmi keby zaradili do portfólia aj 2,0 CRDi :-!
14. 2. 2013 10:57
Re: Smutné čtení
Hlavne jsou vsude tuny skladovek, ktere jsou stopadesat az dveste tisic pod puvodnimi cenami se kterymi i40 prisla na trh jako novinka a to v dobe kdy vicemene kompletni konkurence zacala opet zdrazovat.
Avatar - R32
14. 2. 2013 11:24
Re: Smutné čtení
Tak schválne som si tie "tuny" preveril... Klikol som na štyroch predajcov a majú 1-2 ks na sklade... Jááj chlape, v Amerike by bolo úplne normálne ísť s komplexom za psychológom. 8-s
14. 2. 2013 11:36
Re: Smutné čtení
Tak na automodul.com jich je sedmnact kusu, oproti treba Passatum kterych je tam 26, ale Passatu se u nas proda dvaapul krat tolik. Z konkurencnich vozu skladovych 508cek je na automodul.com jenom deset kusu a treba skladove Avensisy jsou tam slovy dva. V tomto kontextu je skladovek Hyundai i40 opravdu celkem dost.
Avatar - R32
14. 2. 2013 11:54
Re: Smutné čtení
Akože 17 áut na celé Čechy sa ti zdá veľa? Veď len predajcov je cca 35... Predával som 5 rokov nemenovanú značku a poviem ti tak, že ak nemáš na sklade nepredáš. Či už ukecáš klienta rovno na danú skladovku alebo si to aspoň zákazník môže vyskúšať, sadnúť, ošahať... Bez auta na sklade predáš len tomu čo to už bol pozrieť niekde inde a po tebe chce lepšiu cenu alebo takému čo vie presne čo chce (doporučenie, recenzie na webe atď...). To číslo 17 sa mne zdá práveže málo. >:D , my sme mali na sklade autá tejto (!) katégorie vždy minimálne 3-4 ks, keď bol akčný model aj 8-10 kusov! Ešte raz, nemáš - nepredáš... osobná skúsenosť. ;-)
Avatar - dal
14. 2. 2013 09:51
Re: Smutné čtení
Určitě to je o ceně, stačí se podívat na Roomster, Rapid, i20 nebo ix20. Samozřejmě cena musí být podpořena i kvalitou.
14. 2. 2013 08:15
Re: Smutné čtení
Jinými slovy. Všichni jste blázni, jenom já jsem letadlo.
13. 2. 2013 23:43
Zajimava cisla
Prvni 2 mista komentar nepotebuji. i40 je opravdu prekvapenim. Nutno vsak dodat, ze Korejci se tesi v CR velke oblibe. Prijde mi to, ze se jim podarilo z ceske mentality vykopnout Ford jako "dobre auto pro cecha". Take nelze opominout fakt, ze i40 je v realnych cenach nejlevnejsi na trhu a to mnoho lidi presvedci si priplatit a misto nizsi stredni koupit vyssi auto. Firmy to pochopitelne motivuje setrit.

P508 ma sice hezke umisteni, ale zaslouzi si vic. Doplaci na stupidni hoax o kvalite francouzskych aut.

Mondeo uz nutne potrebuje generacni obmenu. Skodi mu syndrom vyhaslosti, kterou v poslednich letech trpela napr. mazda 6.

Avensis si za vse muze designem, Honda cenou atd.....

Copak se tady nenajde nikdo, kdo by toho divneho korejce sestrelil z 3 mista???
Rozbalit vlákno
23
Avatar - R32
14. 2. 2013 07:43
Re: Zajimava cisla
Nechápem tvoj komplex z kórejca, vysvetli mi prosím prečo ti to tak vadí a neberieš to ako fakt? Sám si vymenoval dôvody prečo je kopec modelov iných značiek za i40-kou a nakoniec... :no:
14. 2. 2013 09:59
Re: Zajimava cisla
protoze i40 je pro mne symbolem automobiloveho fastfoodu.
Avatar - dal
14. 2. 2013 10:11
Re: Zajimava cisla
Za to VW a Škoda jsou McDonald za housku chtějí majlant.
Avatar - R32
14. 2. 2013 11:19
Re: Zajimava cisla
OK... veď ťa nikto nenúti si ju kupovať, ja mám tiež značky do ktorých by som nešiel no to ešt neznamená, že budem svoj subjektívny názor prezentovať ako najväčšiu pravdu... Nechceš? Nechaj tak, no očierňovať a haniť nemusíš hlavne keď ti akosi chýbajú argumenty.
14. 2. 2013 10:03
Re: Zajimava cisla
Ford Mondeo novou generaci ma, ve Spojenych statech uz ted nacina druhy rok sve existence. Problem ovsem je, ze ho do Evropy Ford nedodava. Podle mne bude duvodem ten, ze na vysoce konkurencnim evropskem trhu nedokaze konkurovat cenou, tak radeji prodava v USA, kde je mozne za nove Mondeo pozadovat vice penez.
Avatar - dal
14. 2. 2013 10:27
Re: Zajimava cisla
Do teď jsem si myslel, že v USA jsou u aut nižší ceny.
14. 2. 2013 10:46
Re: Zajimava cisla
Bejvavalo, stejne tak byla kdysi tam mnohem levnejsi elektronika a krome leku i vsechno ostatni. Jenze mezitim probihala v USA leta pliziva inflace, ktera zdrazilo vsechno a zaroven krize v eurozone znemoznila toto zdrazeni vyrovnat kurzem USD-EUR, protoze EUR v problemech nemuze proti USD posilovat. Vysledkem je, ze dnes je jedine co je v USA opravdu levnejsi je obleceni (ovsem na ukor kvality), zbytek je bud stejne drahy nebo drazsi. Elektronika uz se nevyplati v USA vicemene zadna krome par specialitek, auta jsou levnejsi jenom velke jednoduche ameriky, protoze velka auta v EU jsou stale draha a pritom jednoducha auta jsou v USA stale celkem levna. Ale sofistikovane vozy uz levnejsi nejsou, respektive pokud jsou tak vicemene o DPH.
Ja jezdim do USA kazdorocne uz celou dekadu, zacinal jsem tam v dobe, kdy si tam Evropan pripadal jak bily sahib pri navsteve nejake africke zeme a dneska jsem tam pomalu jak chudy Ukrajinec na navsteve ve Svajcu. Behem deseti let se USA stala z turistickeho raje pro Evropana velice drahou zemi. :-(
14. 2. 2013 11:09
Re: Zajimava cisla
USA, Ford Fusion MY2013 2,5 V6 175 hp, v prepoctu cca 415 000,- Czk
Ford Mondeo Winner, akce Champions Edition 1,6 ecoboost 160 hp, za 549 150,- Czk (a novy model teda bude stat rozhodne vic, s motorem o vykonu kolem 170 hp a porovnatelnou vybavou jako US Fusion, minimalne na 650 bych to videl, a rozdil skoro 250 000 tisic je porad hodne.
14. 2. 2013 11:21
Re: Zajimava cisla
Americky Fusion, zakladni 1.6 Ecoboost s doplnenou dualni klimatizaci, ktera v US neni ve standardu (v CR je od Trendu) stoji 26040USD, coz je na nase nejakych sest set tisic korun s DPH. Za podobnou cenu bylo stare Mondeo Enterprise, ale to melo mnohem lepsi vybavu.
Ta zminovana 2.5V6 je staricky Duratec z devadesatych let, ktery se v Evrope prodaval naposledy s minulou generaci Mondea (2001-2007) a uz rozhodne nikdy nebude v nabidce. V USA je ted jako zakladni motor pro socialni "jiz od" verzi.
14. 2. 2013 12:12
Re: Zajimava cisla
Je vidět že o amerikách víte prd. Motor 2,5l není evropský šestiválec ale americky čtyřválec, to za prvé. V základu s tímto motorem a šestistupňovým automatem stojí 21.700,- USD Přepočítávat to nebudu není to tak jednoduché jak si to představujete, je to totiž net priice. S destination charges to dělá 22.245,-, ale zase slušný seller ti dá slevu která se rovná cca stejné částce. Ta problematika je složitější. Nicméně nemotejte si EU a US motory. Jinak k té tvé ceně si taky uvědom že za těch 1.000,- USD nedostáváš jen dual klimačku.
14. 2. 2013 10:33
Re: Zajimava cisla
Zkus se podívat do USA, nejlépe ford.com tam si najdi Ford Fusion(tak se totiž Mondeo v americe jmenuje) a podívej se na ty vysoké ceny. ;-)
14. 2. 2013 10:37
Re: Zajimava cisla
Prave, ze jsem se dival. A kdyz doplnim vybavu, ziskam vyslednou cenu, ty ceny vezmu aktualnim kurzem, pripoctu DPH, tak jsem na castce, ktera by na aktualnim krizi suzovanem EU trhu nebyla konkurenceschopna. A to se stale bavime o benzinech, diesel coz je v EU prodejni zaklad by byl jeste drazsi. Ford Fusion neni v Americe vubec levne auto.
Drobne doplneni: americky Ford Fusion Titanium, benzin, 4x2, + navigace, po prepoctu na koruny a doplneni DPH je vysledna cena nejakych 730.000Kc. To v dnesni dobe neni konkurenceschopna cena, staci si podivat na akcni Mondeo Enterprise, ktera se prodavala se stejnou vybavou o sto tisic levneji.
14. 2. 2013 10:55
Re: Zajimava cisla
Díval jsi se na ceny Accordu, Passatu a podobně? Plus mínus stejné.
14. 2. 2013 11:03
Re: Zajimava cisla
Accord je taky v ramci EU skoro neprodejne auto, podivej se na posledni prodejni cisla.
Passat je v USA naopak velice levne auto, podobne vybaveny a omotorizovany Passat jako ten Fussion vyjde v prepoctu a doplneni DPH jen na 620.000Kc (za 700.000CZK uz je jako Premium v plne pakbe), coz je o dost mene a navic Passat je milacek evropskych fleetu, kde je mensi cenova elasticita, takze nemusi az tak bojovat cenou o koncove uzivatele.
14. 2. 2013 11:11
Re: Zajimava cisla
Doufam, ze vis, ze ten US Passat nemam nic spolecnyho s evropskou verzi, tedy az na stejne jmeno.
14. 2. 2013 11:30
Re: Zajimava cisla
To je fakt je vetsi a novejsi, v Evrope se stale prodava jenom facelift puvodniho uz hodne stareho modelu.
14. 2. 2013 11:49
Re: Zajimava cisla
Je vetsi, tecka, ten model se predstavil pozdeji nez evropsky passat, tecka. Ale ze by to znamenalo, ze by byl lepsi, resp novejsi je blbost. Je to levna sracko pro ameriku, aby tam VW mohl cenove konkurovat. K tomu odpovidajici kvalitou, tedy spis nekvalitou v porovnani s EU verzi. Je to jako porovnavat Jettu a novou Octavku III, to uz ted muzu klidne tvrdit, ze mexicka Jetta co do kvality a jizdnich vlastnosti bude daleko za Octavkou, resp. Golfem.
14. 2. 2013 12:15
Re: Zajimava cisla
Jel jsi v tom nebo jenom vypravis co jsi se nekde docetl? Ja mel americkeho Passata pujceneho z pujcovny a neprisel mi vubec spatny. Na tamni pomery vyborne auto, ostatne je to v USA taky docela slusny prodejni trhak. Samozrejme, ze jsem ho netestoval v nejakych extremnich rezimech to ve Statech moc nejde, ale rozhodne bych ho neoznacil za "levnou sracku" a ani za horsi auto nez je uz znacne okoukana EU verze.
14. 2. 2013 12:28
Re: Zajimava cisla
Krapítek tady žongluješ s čísly. Bavíš o USA a tam je Accord čtvrté nejprodávanější auto a prodá se ho tam 3x tolik co Passatu, nebo řešíš prodeje Accordu v Evropě? Nicméně startovací ceny a ceny v podobných výbavách jsou velmi podobné jak už jsem psal napříč touto třídou. Fusion, Passat, Accord atp.
Avatar - R32
14. 2. 2013 11:00
Re: Zajimava cisla
Keď už to DPH prirátavaš tak najprv si to americké odrátaj... ;-) Keď niečo vyvážaš máš to bez DPH a vo svojej krajine DPH + clo prirátaš.
14. 2. 2013 11:07
Re: Zajimava cisla
Zadna "americka" DPH neexistuje, je to stat od statu. Nejvyssi dan se tam plati nejakych 7.5% v Kalifornii, ale v nekterych statech je nulova. Nelze ji moc srovnavat s evropskou ve vysi kolem dvaceti procent, nemluve o dalsich danich uplatnovanych na auta v nekterych zemich EU, ktere jsou obcas jeste vyssi nez DPH.
14. 2. 2013 11:14
Re: Zajimava cisla
To neřeš Mondeo se nebude do Evropy dovážet bude se tady vyrábět a to je zase jiná.
Avatar - R32
14. 2. 2013 11:33
Re: Zajimava cisla
:yes: máš recht... Porovnávať ceny s USA nemá zmysel.
14. 2. 2013 10:10
Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Neni potreba moc spekulovat, ktere auto je lepsi a ktere je horsi. O prodejich rozhoduji jen dve veci, za a) popularita ve fleetech (Superb + Passat) a za b) cena. Cesi zvykli kupovat jedovate pseudopotraviny z Polska, oblekat se u Vietnamcu a prat se o akcni ceny v supermarketech koupi proste i ten nejvetsi hnuj jako je Hyundai i40 (jednoznacne nejhorsi auto ve stredni tride) pokud bude za malo penez.
Hyundai i40 zacal s extremni cenou, neprodaval se vubec, doslo k masivnimu zlevneni a hned je z nej leader trhu (po mistnich stalicich od VW). Naopak Mondeo je nejenom zastarale, ale navic na nej skoncili skoro vsechny akce, Avensis zdrazil o deset procent, na 508cku nikdy zadna poradna akce ani nebyla, Renault zcela rezignoval na prodeje Lagun mimo zakladni Expression, coz preci jenom neni pro kazdeho.
Takze ceske firmy kupuji Superby a Passaty a cesti soukromnici kupuji to aktualne nejlevnejsi coz je momentalne i40. Nic vic zatim neni.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - dal
14. 2. 2013 10:25
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Ty supermarkety by jsem srovnával spíš s VW a Škodou. Lidi co umí porovnat kvalitu a cenu kupují maso u řezníka, zeleninu u zelináře protože ten supermarket je nakonec i dražší. Například OBI je na nářadí, stavebniny a i v ostatním dražší než ostatní a přesto tam lidi nakupují ve velkém. Kdyby se opravdu prodávalo podle kvality a ceny byli by vepředu jak Korejci tak i Francouzi a ty supermarkety by mohli zavřít.
14. 2. 2013 10:39
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Francouzi nejsou az tak levni. Renault v podstate rezignoval na prodeje lepsich Lagun III u nas a zdrazil je (v dobe vseobecneho zlevnovani) o skoro dveste tisic. Dneska je Laguna III v lepsi vybave jednim z nejdrazsich aut ve stredni tride presto, ze je to po vsech strankach velmi neatraktivni auto. Peugeot 508 rovnez neni zadna lace pri porovnani s konkurenci. Francouzi maji celkem levnou nizsi stredni tridu, ale vyssi modely levne nejsou.
Aktualne je ve stredni tride jednoznacne nejlevnejsi prave Hyundai i40.
Avatar - idam.i
14. 2. 2013 11:00
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Ach jaj Atila.Keby si miesto pozerania cenníkov skúsil reálne jednať.V Renaulte mi ponúkli na prvý pokus 18% z cenníkovej ceny.Problém Lagúny je vo vnútry auta a veku.Skús si tam niekedy sadnúť dozadu .Je tam zúfalo malo miesta.Minulý rok v lete v Renault klube oslavovali ,že Laguna už má trojblik. >:D
Keď už hovoríš o fasfoode,čo potom povieš o MQB. Mrkni [odkaz]
Väčšší oblb som ešte nevidel.Pokial máš averziu zo žltej farby ,je to tvoj problém.Možno ťa aj trochu chápem.Treba reálne vyskúšať a potom súdiť.Myslíš ,že všetcia testery v DE ,AT apod. sú úplne tupci.Alebo boli uplatení.?
14. 2. 2013 11:13
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Mas to nejake popletene, ja jsem o fast foodu nic nepsal, vsechna dnesni auta ve stredni tride jsou fast food.
Slevu je mozne dostat i jinde, Renault realne zdrazil nejvybavenejsi Laguny o nejakych stopadesat tisic, i kdyz si z te Laguny odectu 18% je to stale vice nez za kolik dostanu podobne auto od konkurence, navic ano Laguna III je uz zastarala, krome spickovych dieselu uz je dost mimo peloton. Nevidim duvod proc bych si do auta, kde se nesedi vzadu mel sedat dozadu. :-)
Zadny tester krome zabavneho Top Gearu nemuze zkritizovat testovane auto, protoze jine by uz nedostal. Kdyz si clovek precte touto optikou ty testy, tak to zadna slava uz nebyla. Hyundai i40 ma nejhorsi diesel, nejhorsi interier, jedny z nejhorsich sedacek, nic moc jizdni vlastnosti.
14. 2. 2013 10:46
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Dštíš oheň a síru a nejsi schopen přijmout fakt že neexistují jen evropské značky které mohou mít úspěch. Tady jsi něco málo psal o Fordech, tak se k nim vraťme. Ford není, nebyl a nebude evropská značka a přesto ji evropané přijali za svou. Němci díky tomu že tam mají vývoj a sídlo by skoro přísahali že je Německá, angličan by ti klidně tvrdil že je Anglická jelikož tam má tradici takovou že kdysi každý buď měl,jezdil nebo byl vožen v Cortině která byla v Anglii paralelně vyvíjená a vyráběna stejně jako její velmi podobný, ale ne zcela stejný bráška Taunus. Takhle bych mohl pokračovat. Nicméně pokud bude Hyundai a další budovat své vývojové střediska v Evropě, bude zde auta vyrábět tak tady stejně zdomácní jako ti amíci od Fordu o kterých by jsi taky dnes neřekl že jsou přivandrovalci ze státu. Prostě zvykejme si že není jen Evropa která je pupkem světa Odpor k jiným národům které mají jinou barvu kůže, jinak šikmé oči a jinou mentalitu je jen xenofobie a z těchto důvodů byly jen války. Lidi by se měli už naučit žít na této planetě společně bez řevnivosti a žabomyších válek o značky. ;-)
14. 2. 2013 10:49
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Ja nedstim ohem a siru an Hyundai i40 kvuli tomu, ze je to Korea, ale kvuli tomu ze je to spatne auto. Umim si predstavit, ze pokud bych shanel kompaktni vuz tak koupim i30, protoze to je celkem slusna kara, ale Hyundai i40 se vsestranne nepovedl a na konkurenci proste nema.
A Ford neni dobry napad, Ford z EU trhu v podstate odchazi. Rezignoval na nove Mondeo, Focus je nacenen tak draze, ze je skoro neprodejny, jestli to pujde takhle dal tak do deseti let Ford bud v EU vubec nebude nebo se stane zcela minoritni znackou.
Avatar - idam.i
14. 2. 2013 11:03
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Pred časom takto "starý fotri" chrlili síru a oheň na Japonské auta a dnes sa im klaňajú.
14. 2. 2013 11:06
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Tak dík za toho starého fotra, ale je fakt že tady běhám už dost dlouho po tom světě a mám tři dospělé děti takže máš asi pravdu. ;-)
Avatar - idam.i
14. 2. 2013 11:09
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Neboj,mne sa pomaly blíži 50 ,ale ja hovorím o starých duchom. ;-)
14. 2. 2013 11:28
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
;-) Já tě pochopil. Holt někteří konzervativci svůj stín nepřekročí.
14. 2. 2013 11:04
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Fordu jde o celosvětový prodej, ne jen o Evropu. V Evropě se budou trápit jiní. Focus ať je jaký je, Fordu přinesl celosvětově obrovský prodejní úspěch. Myslím že Ford ví kam jde, a pokud se stane Evropa minoritním trhem nebude to jen pro Ford, ale to ukáže čas. Důležité trhy se otevřely zcela jinde.

P.S. I40 není zdaleka tak špatné auto jak píšeš. ;-)
Avatar - R32
14. 2. 2013 11:12
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Koľko km si nabehal s i40 a osatnými modelmi danej triedy? V čom i40 na konkurenciu vyslovene nemá a v čom sa konkrétne nepodarila? Ja mám reálne skúsenosti tak si ich rád porovnám s tými tvojimi. Ale obávam sa, že si zamindrákovaný antikórejsky expert od klávesnice a reálne si porovnával tie autá tak v katalogu prípadne na webe... Inak by si tu takéto blbosti nepísal. Ja netvrdím, že je i40 najlepšia no má svoju úroveň a svoje kvality, takže určite má čo ponúknuť čo potvrdzujú aj predaje ktoré určite niesú na základe polovičnej ceny oproti konkurencii. Dnes si môže každý kúpiť čo chce (ak na to má) a predajné čísla o niečom svečia... Na tvoje sklamanie samozrejme. >:-[]
14. 2. 2013 12:26
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Taky se primlouvam za konkretni argumenty proti I40. Sam se rozhlizim po trhu a ve - mne dulezitych ohledech - boduje. Jizdni komfort: vytecny. Sedadlo: vynikajici. Odhlucneni: velmi dobre. Kultivovanost automatu: dostatecna. Jizdni dynamika: dostatecna. Jizdni stabilita: dostatecna. Bezpecnost EuroNcap: velmi dobra. Jedina ale jsou ztrata hodnoty a zatim kratka historie modelu. Takovy Passat je sice skoro ve vsem lepsi, ale ne o mnoho a za mnohem vyssi cenu. Kde jsou z tveho pohledu ty minusove stranky?
14. 2. 2013 13:13
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Nechci do toho kecat, ani se hrabat v penezenkach jinych lidi, ale mam takovej pocit, ze ve vetsine pripadu tou nejvetsi minusovou strankou je chybejicich 500 litru...
Avatar - R32
14. 2. 2013 14:15
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Konkrétne argumenty od týchto antikórejských internetových expertov nedostaneš... Drvivá väčšina z nich v i40nikdy nesedela a už vonkoncom sa v nich neviezla. Keby si dali aspoň tú námahu a šli do predajne a previezli sa... Ich "argumenty" sú subjektívne bloky v ich hlavách, nič viac... Jazdil som nejaký čas s 1,7CRDi manuál, auto preferuje skôr komfort ako šport, spracovanie, materiály :yes: , zostatkovej hodnoty sa báť nemusíš, pozri si v bazároch ako si držia ceny i30-ky. Žiaden obrovský prepad ceny, normálka ako iné EU značky, dokonca lepšie ako francúzi či taliani. ;-\ a ako som písal vyššie, vďaka 5 ročnej záruke bez obmedzenia km sa nemusí človek báť kúpiť jazdenku nakoľko nebude mať stočené km a ak bude kupovať 3-4. ročné tak má auto ešte v záruke... to sú argumenty ktoré majú svoju váhu aj pri jazdenke. ;-)
14. 2. 2013 12:02
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Je zajimave kazat, jakej je ten novej Hyundai hnuj, z 20 let stareho Xedosu. Ale mam pocit, ze pan v zivote v i40ce nesedel. Nikdo netvrdi, ze je to nejlepsim autem tridy, ale co se value for money tyce, je na tom dost dobre. A kdyz uz je rec kvalite, Hyundai je na tom uz dlouha lete dost dobre. Je sice fakt, ze auto teto znacky se v nasi rodine vyskytlo naposledyvic nez pred desetiletim, ale po bezproblemovych 300 000 km, bych se na tu znacku, hlavne po pokroku kterou za poslednich 10 let zvladla, vubec nedival despektem.
Hlidac cen v supermarketech si jinak malokdy kupuje auto za pul mega.
14. 2. 2013 12:17
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Drobna poznamka: toho Xedose 9 nemam uz nejakych pet let ac se mi po nem stale obcas styska, ale jinak dobry. >:D
A srovnavat dnesni korejskou produkci podle zkusenosti s Korejcem z devadesatych let je rovnez dobry joke.
14. 2. 2013 13:11
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Vim, ze pochopit jednoduchej psanej text nemusi pro kazdeho byt samozrejmosti, proto, bzt Vami, jeste jednou bych se pokusil o precteni meho prispevku. Nikde jsem neporovnaval hyumdaie z 90tych let s aktualni produkci teto znacky.
Rekl jsem jenom, ze jiz v 90 letech dokazal hyundai vyrobit par kvalitnich aut (s pomoci mitsubishi), a kdyz se k tomu prida jeste ten jejich pokrok, da se rict, v mnoha vecech se korejci nejen dotahli na evropske znacky, ale nektere i primo porazeji. Pres tohle vsechno zdejsi "odbornici" porad mluvi o korejskych ***, ale v tech autech ani nesedeli. Kdyby to bylo treba tim, ze se zameruji na uplne jiny typ a uroven aut, treba lovi predevsim v premiovem segmentu, tak by clovek mohl rict, ze se jedna jen o celkem pochopitelny jev (ovsem vetsine tech lidi je hyundai tak obecne ukradeny, a uz vubec nemaji nutkani vsude tapetovat, jakej je to hnuj), ale v pripade hateru z rad bazarovejch kovboju v tom vidim jen groteskni divadlo.
Avatar - idam.i
14. 2. 2013 13:22
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Zdá sa mi,že debata sa dosť odklonila od argumentov do sféry pocitov.Možno škoda,že nie je vidieť aké auta preferujú diskutujúci v reálii a nie v teórii.Inak ten útok na Atilou Xedos bol tiež podpásovka.
Priznám sa som jeden z tých ťažko pochopitekných blbov,čo kórejsky des zvolil ako svoje auto.Nebolo to tým ,že som zahorel láskou k H,ale postupným prechádzaním ponuky slovenských predajcov.Pomer toho čo ponukali jednotlivé značky a čo som si mohol dovoliť mi vyšla i40 ako najvhodnejšia ponuka.Na záver môžem už len povedať,že prajem každému ,aby po absolvovaní 30.000km so svojim autom bol spokojný ako ja.Prajem pekný deň.
14. 2. 2013 13:52
Re: Dulezite jsou jen dve veci fleet a cena
Kdeze, to nebol utok na Xedos, vzdat sa dalsieho vzvoja premiovej znacky bola najvacsia blbost, ktoru mohla mazda spravit.
Mne sa osobne paci i40, i30 uz menej, ale myslim si, ze su to designovo celkom podarene modely. Kazdopadne co sa palubky tyka, uz tak nadseny nie som, aj ked, je to este lepsie nez pripad noveho Focusu, ale Hyundai by mohol na tych tvaroch zapracovat.
30 000km je uctihodne cislo, otec mal 6 rokov Accenta gls 1996, ked ho predaval po siestich rokoch, a viac nez 300 tisic km, auto slapalo ako svajciarske hodinky. A aj ked sa od tej doby vystriedalo par aut roznych znaciek v rodinnej flotile, na accenta neda dopustit, za tu cenu v te dobe vyse 400 000,- Sk >:D to malo neporovnatelne bohatsiu vybavu nez konkurenti a ako sa ukazalo, bolo aj spolahlive.
14. 2. 2013 18:37
Passat
Nevím čím to je ale v posledních měsících začínají v česku prodeje passatů růst,kdežto v evropě klesají
Zajímavé
Rozbalit vlákno
0