Ekonomika
Koupeno nové, výroba březen 2011, teď tedy 2 roky staré, najeto 25 tis. km, 80% využití městský provoz, při prvním servisu dle PP v 15 tis. km kromě standardních úkonů navíc v rámci nějaké svolávací akce přehrán software pro turbo a preventivně vyměněn rozvodový řetěz..
Zatím tedy spokojenost.
Zatím tedy spokojenost.
Výbava je poskládaná sympaticky, parkovací kamerka a kožené doplňky jsou fajn, měnič už je možná trošku out, ale budiž. Sky paket za cenu xenonů je také super. Otazník se vznáší nad motorem, 1.2TSI by asi bylo na hraně, pro levnější 1.4TSI se paket nenabízí, takže zbývá 1.6TDI... to jsme někde na 560 za slušně vybavené auto s motorem zajišťujícím základní dynamiku... to jde.
Comfortline i Highline tím vlastně ztrácí smysl... Comfortline je horší a dražší, Highline je srovnatelná a o hodně dražší.
Comfortline i Highline tím vlastně ztrácí smysl... Comfortline je horší a dražší, Highline je srovnatelná a o hodně dražší.
Ta cena za Comfort Edition je celkem v pohodě. Třeba 1.6 TDI vyjde levněji než Scénic s 1.5 dCi ve srovnatelné výbavě po slevě. 1.2 TSI ve srovnatelné výbavě je také levnější než Scénic s 1.2 TCe. Ta cena Touranu by asi měla být oproti lepšímu Scénicu výrazně nižší, ale jsme v ČR a tady si to VW může dovolit.
Grand Scénic - 7-místný / Dynamique 1.5 81kW za 499 900Kc, aj s dovybavenim su na rovnakej cene 530tis.
Nie je drahsi ako Touran.
Takze radsej modernejsi Scenic, nez toto.
Nie je drahsi ako Touran.
Takze radsej modernejsi Scenic, nez toto.
Pokud přidáš bixenony a střešní okno, tak je Scénic po slevě za 586 000,- a Touran za 560 000,-.
Stejné je to v případě 1.2 TSI a 1.2 TCe. Touran za 526 000,- a Scénic za 556 000,-.
Ale ono je to celkem jedno. Pokud vybíráš auto v této kategorii, tak stejně cenový rozdíl 20 - 30t stejně neřešíš. Tyto ceny spíš ukazují, že VW i v ČR dokáže nastavit rozumné ceny a zároveň i to, že Renault není zdaleka tak levný, jak by se dle marketingu Renault ČR zdálo.
Stejné je to v případě 1.2 TSI a 1.2 TCe. Touran za 526 000,- a Scénic za 556 000,-.
Ale ono je to celkem jedno. Pokud vybíráš auto v této kategorii, tak stejně cenový rozdíl 20 - 30t stejně neřešíš. Tyto ceny spíš ukazují, že VW i v ČR dokáže nastavit rozumné ceny a zároveň i to, že Renault není zdaleka tak levný, jak by se dle marketingu Renault ČR zdálo.
Blbost jsem vyplodil naprosto stejnou jako dal, proto, aby se zamyslel. :-!
Novsiu verziu skladaju asi lepsi robotnici, 8/15 nie je zle umiestnenie [odkaz]
Po FL to vyzera slusne, len ten interier pamata este 90te roky [odkaz] Ale pre pamatnikov nie zle, potesia sa.
Když se podívám do ceníků tak vidím Scenic od 370, 5008 od 366 a Touran od 440 takže "dal" má asi pravdu. Jiná věc je proč nad tím fňuká.
Navíc Comfort edition se všemi příplatky je kolem 900... včetně tažného zařízení apod. A konfigurátor je pitomý jako obvykle... lane assist je obsažen v paketu Soubor jízdních asistentů 2 a pak lze zaškrtnout i samostatně. Pokud ho ale samostatně nechceš, nemůžeš objednat rozpoznávání dopravních značek.