Novinky
sice to bude skor stylove kombi..... nie nejaky stahovak ale praktickost mu upriet nemozno.. a aj dobre vyzera :yes😒br />
trosku som prekvapeny motorovou ponukou.... miminalne 1,2TCe tam malo byt.... a mozno aj nieco silnejsie este... s tymito motormi to je zatial tragedia.... kratke clio ok.... ale kombik tam treba jednoznacne uz silnejsie motory ... lebo ak to clovek nalozi tak to nepojde....
trosku som prekvapeny motorovou ponukou.... miminalne 1,2TCe tam malo byt.... a mozno aj nieco silnejsie este... s tymito motormi to je zatial tragedia.... kratke clio ok.... ale kombik tam treba jednoznacne uz silnejsie motory ... lebo ak to clovek nalozi tak to nepojde....
Mne to skoro pripada tak, ako keby Renault vyberom (ne)vhodnych benzinovych motorov (a vlastne aj naftovych) chcel umelo pribrzdit predaj tohto modelu. Pretoze 1.2TCe by do toho auta vylozene sedel! Radsej mohli vyhodit jeden diesel. Ono kupovat do takehoto maleho auta (kde sa velky rocny nabeh nepredpoklada) naftu, to nedava zmysel...
absolutny suhlas... miesto nezmyselnej dieslovej ponuky kde by uplne stacil jeden diesel mali radsej dat 1,2TCe :yes:
Renault je specialista na podsouvání dieslů i tam kam nepatří, je to vidět na celém jejich portfoliu aspoň v ČR. A když už někam dají schopný benzín, tak ho znemožní špatným zpřevodováním.
este by ma zaujimal ten magor ktory zaviedol do malych aut diesle... urcite to bol francuz 😉 :yes:
Accent s 81kw crdi je také malé auto a dle majitelů je diesel absolutně nejlepší volba-rychlý, tichý, úsporný a odolný
Tak nejlepší volba se odvíjí od použití auta a těžko to lze nějak generalizovat. Proti dieslům nic nemám (ikdyž nevím co si myslet o nynějších názorech, že mají co společného s nějakými rakovinotvornými částicemi). Navíc dCi jsou velmi dobré motory i do malého auta, něco s tím mám odježděno v Modusu. Nicméně stejně mám mnohem radši benzín už jenom pocitově a to určitě nejsem sám. Druhá věc je právě použití auta. Sám mám Scenic II s atmo benzínem 1.6, což je na moje použití každý den 50 km po městě (25km ráno do práce a odpoledně 25km zpátky) prostě mnohem lepší než diesel, už jenom tím, že v zimě dřív topí a náklady na servis jsou nepochybně také nižší. Navíc při mém nájezdu 15 000km za rok benzín vyhrává i pořizovací cenou, kterou při takovém nájezdu diesel nedožene. A kór u auta jako je Clio se kterým většina lidí najede právě do těch 15 000km za rok. Proto nechápu tu politiku Renaultu každému vnucovat diesel. V rodině máme i Grand Scenica 1.4 TCe. Motor je výborný, neporuchový, dostatečně silný a s naprosto prasečí spotřebou způsobenou špatným zpřevodováním, kdy šestka je stejně dloouhá jako pětka ve starším Scenicu. Jenže šestka se kterou můžete jezdit výhodně po městě 50km/h se hodí maximálně do nějakého debilního testu spotřeby EU, takže v reálné spotřebě žere o litr víc než ta stará atmosférická šestnáctistovka. A na spotřebu stejně nehledmě, berme v potaz, že někdo chce prostě silnější benzín za cenu větší spotřeby, to ta turbo 1.4 splnila. Jenže nyní už ani tento motor ve Scenicu pořídit nejde, je tam jen 1.2 TCe se 115 koníky (oproti 130 u 1.4TCe). Takže kdo chce silnější motor, musí jít nutně do dieselu. Stejný případ teďka s Cliem. Speciální případ je pak Megane, kdy jsou k dispozici motory kolem 110k ať už benzíny nebo diesly a chybí nějaké silnější verze, ikdyž takové motory mají. Silnější teď myslím 130-150 koníků. Nemluvím o Megane RS nebo GT v případě kombíku.
No asi mají spočítané, že by to nešlo dostatečně na odbyt, stejně škoda.
No asi mají spočítané, že by to nešlo dostatečně na odbyt, stejně škoda.
Benzínový motor 1.2 TCe 120 v Cliu samozřejmě bude. AUTO.CZ to jen trochu spletlo a uvedlo dCi 120. Tento motor v Cliu nebude, protože neexistuje. S dvouspojkou EDC tedy budou TCe 120 a dCi 90.
kia rastla este vyraznejsie ako hyundai :yes:
[odkaz]
Kromě Toyoty a GM zde máme již pouze 2 (3) velké skupiny s celosvětovým pokrytím: VW group, Renault - Nissan alianci a (Hyunday group).
Těch celosvětových hráčů je poněkud víc, BMW, MB nebo třeba Ford mají také zastoupení na všech světadílech.
A třeba ve Francii (což je, pravda, pro VW už docela malý trh) Polo zvedlo tržní podíl z 2,3% v roce 2012 na 2,9% v lednu.
Pod názvem Clio se také prodává nové i staré.
A čínské Polo je mimochodem stejné jako to francouzské.
[odkaz]
[odkaz]