Tak samozřejmě, když vysolím za nižší střední 30 tisíc euro, asi bych měl být spokojený.
Těmhle průzkumům přestávám věřit, zvlášť v DE je mezi mladými dost lidí, kteří považují turbo, spojku a elektromotorky za spotřebák. Hlavně, že to má správné logo na kapotě.
tak ono nemecku anketu ADAC v nemecku nevyhra talian ani japonec to je samozrejme ;-) ... je jasne ze to vyhra nemec ale ved pre nemcov je ich domaca trojica MB AUDI a BMW vzdy vpredu.... ved maju najlepsie auta takze kto by ich nemal rad? Vysledkami prekvapeny nie som.... teda az na tych prieckach nizsie... 8me miesto KIE je pekne a prekvapujuce :yes:
Asi tak. :-)
Taky by mne zajímalo, kolik z těch řidičů si to auto skutečně kupovalo a jeho provoz hradí samo. Protože kdybych dostal od rodičků Pandu a kamarád M5, asi bych úplně spokojený nebyl. :-)
Čekal bych, že Škoda, Dacia, Kia, Hyundai atd. budou ještě výše - většinou se tahle auta kupují v důsledku racionálního kalkulu a majitele nic moc nepřekvapí -> zákonitě by tedy měli být spokojeni.
Jestli ale mělo v hodnocení velkou váhu image, nedivím se, že vyhrála D3. Protože on se obvykle takovej dvaadvacetiletej mamlas v olítaný trojce vidí náramně prémiově.
zaujimava je pozicia opla ... ten akosi v ankete relativne pohorel zvlast ked si vezmeme ze ide o domacu znacku.... ze budu francuzi v nemecku pozadu to prekvapeny nie som..... az teraz som si vsimol ze ceed je 4ty :yes: parada :yes: tak to je gol >:D
Zrejme sú to ojazdenky, pretože kúpiť novú "prémiu" vo veku 18-29 ?
Druhá možnosť je, že bohatý ocko kúpi hračku synáčikovi.
Aj ADAC doporučuje výrobcom, aby ich základné modely boli lacnejšie. To sa asi nestane, niekde som čítal, že BMW radšej ako znížiť ceny v Európe sa zameria na iné trhy, pretože znížením ceny by utrpel ich imidž a ťažko by potom obhájili opätovné navýšenie ceny modelov po skončení krízy. Korunu tomu dávajú neakceptovateľnou 2-ročnou zárukou. Slabé, na prémiu veľká ostuda ...
114i je iba preto, aby vynikla cena od 22 800 eur. Nekresťanské prachy za oturbenú 1,6 a 102 koní. To nemá s BMW nič spoločné, ale pre niekoho je dôležité logo na kapote. Aby sa nehanbil ako pes, v príplatkovej výbace zaškrtne bez označenia motorizácie. Prekvapením je, že je to bez príplatku, pretože u BMW si účtujú aj pozdrav pri vstupe do showroomu.
To, že je ta 1,6 turbená a ne atmo považuju spíš za výhodu, výkon sice nízký, ale s příjemným krouťákem. Jde tu o entry model, co je na tom divného, podívej se na čem začínaly trojkové kompakty v 90. letech (1er považuju za ideového nástupce 3er compact). BMW není jen M3, taková E30 325D měla svého času problém ujet favoritu.
Koukám, že máš z BMW mindrák jako Brno.
Zkust tam zajít, uvidíš, že pozdrav je zadarmo, a půjč si tu 114i na hoďku, na dvě, ať vidíš, jaký blábol jsi vypotil...
V DE (a ani u nás) to zase takový problém není. Drtivá většina mých známých je v tomhle věkovém rozmezí a jakmile vyjdou ze školy, kupují nová/lehce jetá auta - samozřejmě za svoje. Prémii tak polovina z nich.
On nástupní plat vysokoškoláka, který má praxi a pár stáží za sebou není ani u nás nijak špatný. A když pár má po škole dva platy a živí jen sebe a nájem, zbývá těch peněz relativně dost. Tak proč si neudělat radost?
Tím samozřejmě neříkám, že to je obvyklá situace, častější je auto od rodičů - buď poděděné nebo lacino koupené.
Jo jo, omezit cigára á 80 CZK denně, tahy po barech á 1000/víkend a obědy po mekáčích a KFC za 500 týdně a rázem je ve dvou úspora přes deset táců - třeba na trojku místo Rapida. :-)
Chápu, že někdo může mít ty náklady ještě řádově vyšší a že někomu tyhle položky naopak mohou přijít zanedbatelné...mně bohužel ne.
Mne to hovoriť nemusíš. Nechľastám, síce si občas zapálim, ale bývanie mám vyriešené. Čo ušetrím ide na užívanie si života, dovolenky, autá, handry ...
No olítaná trojka. Musíš zase brát v potaz, že na to je schopnej si z brigády našetřit většinou takovej mamlas sám a když to holt někde rozbije, tak má v loji 30-40 tisíc, což je smutný ale jde to vydržet. Jenže když mu fofo koupí za 200 novou dáčku (protože sám na to dohromady nikdy nedá) nebo něco v týhle cenový relaci, tak s tím jednak tolik zábavy neužije a za druhý když to rozmlátí tak ho fotr přerazí na dva kusy. Takže to máš tak. ;-\
a ty by si platil havarijne poistenie za rok tolko ako polovica nakupnej ceny auta? nie a potom vidis,ako frajirkovia nie len u nas maju posrkane dobite auta ,ale na opravu nemaju :-)
Tak buď mám pekáč za pár Kč a je mi to šumák, když to rozsušim(když přežiju), nebo mám auto za větší peníz a paltim si havarijku. Např já mám současného civca 8.g pojištěného na cca 250.000Kč a havarijka i s povinym bručenim 7700Kč. Tak kde je problém?
Nechci být válečným štváčem, ale BMW z 2002 jsou v bazarech v cenách kolem 100.000 A havarijka s povinym určitě nebude 50.000.-Kč Prostě buď jsem blbej a koupím si i to na co nemám a pak pláču, nebo si koupím něco o co když přijdu, tak se nepose..., nebo volím kompromis a koupím si něco na co mám a můžu si dovolit i pojistku. Vždyť cca 70.000,- platí šéf za S-klasse AMG 2011, samozřejmě full casco.
Je :-)
Stačí zajít za makléřem. A pokud nevěříš těmhle "prostředníkům", nenech se odbýt první nabídkou přímo na pobočce. Pojišťovny se chovají stejně jako operátoři, dokud na ně netlačíš, nechají tě cálovat co to dá.
Aha takže fotr vyplázne 2 kila za novou Dáčku v holině a pak ještě bude svýho mládežníka dotovat 10-15 tisíc ročně na havárce a v případě, že to synáček přes tu chvíli někde pocuchá, jako že je to v tomhle životním období naprosto běžný, tak mu zaplatí ještě spoluúčast načež mu pojištění samozřejmě zvednou, když uvidí co s tím autem jezdí za mistra sportu ;-) Hele já myslím, že to opleskaný bávo, popř. něco podobnýho v týhle cenový relaci je pro 18 letýho začátečníka v poměru/cena výkon finančně snesitelnější.
Tak buď si to rodič může dovolit a ať už mu koupí Dagmaru nebo cokoliv jiného, tak mu může zaplatit i havarijku. To je celé už ale na poměrně hluboké zamyšlení, co rodiče k pořízení přibližovadla pro mlaďocha vede. Někdo to tak udělá z upřímné rodičovské lásky a pořídí mu na co má a někdo mu holt koupá "Fako" za 10.000(asi nebude pojišťovat, že), když už to bude něco hodnotnějšího např. za 200tKč, tak to asi i pojistí. U jiných to je spíš společenská záležitost. Třeba jako můj šéf, který své dcerušce k 18. narozkám koubil B klasse takřka v plný palbě. To už dá rozum, že jí to i pojistí. To že naftový "B" je pro 18 úplně mimo už je kapitola sama pro sebe. On je spokojen. Moje dětičky budou mít asi smůlu, přeci jen 4 auta nehodlám kupovat, natož živit. Stačí mi ty dvě. A relativně "drahou" hondici mám pojištěnou, space wagona v hodnotě cca 50tKč ne.
PS: opakuji auto mám pojištěný na 250.000 a i s povinym je to za 7700Kč. Né 10-15 tKč.
Ono to má i výchovný efekt. Když koupíš svý ratolesti nový auto na který nemuselo dát ani nudli, tak k tomu má jiný vztah než když si z brigád našetří na vlastní. Z vlastní zkušenosti vím, že mladej kluk svoje první auto když už ne roztluče tak ho minimálně porůznu okřape popř při výletech s kamarádkama za sexem ;-) leccos odře nebo urve. Vím jak vypadala moje 306 Nový auto je prostě na naučení škoda. Ono když si na něco našetříš a pak si to musíš taky udržovat tak si toho víc vážíš než když ti to někdo koupí a platí. ;-) havárka i s povinným za 7700 to je teda pěkný. Já na Oktávcku platí lehce přes 4000 a to mám jen povinný a všechny okna. Nicméně u Kooperativy za to chtěli 6500 a to prosím s bonusem. O nějakým snížení nechtěli ani slyšet. Tak jsem udělal fingovanou kupní smlouvu, jakože jsem auto prodal a přešel ke Generali. Zloději nenažraný!
Tak je to dost o tom, jakej je mladej divoch. K prvnímu autu jsem přišel jak slepej k houslím (nestálo mě ani korunu) a za 5 let a cca 150tkm jsem udělal jeden škrábanec na dveřích. A to je to 2,4 cca 170hp. To auto mám dodnes a budu generálkovat na youngtimera-je to r.v. 1989. Jinak Hondici mám taky u kooperativy, ale pojišťovala ji tchýně, která má u nich pojištěnýho ještě Ceeda, CR-Z a MR-2, no a taky dost udělá i to, že je to jen 1,4 ;-) To že když mi vychřice(pardón, silný vítr) omlátila štěrkem čumák(jestli na tom autě stojí něco za prd, tak je to lak) a poslali mě dopr.., že vítr v mé lokalitě dle ČHMU nedosáhl rychlosti 20,8m/s, ale jen 18 je už druhá věc. Způsob komunikace likvidátora(dle hlasu tak cucák max 22-25 let, který mě nejdřív obvinil z pojistného podvodu a pak mi dával přednášky z aerodynamiky, no jako pilot jsem se moc zasmál >:-[] Holt jsem trefil na blba :'-(
Já bych se naopak zeptal jestli chtějí vědět co bych si koupil z nových aut kdybych na to měl nebo co se mi líbí nejvíc z aut na který mám prachy. Už vidím jak si 18 letý skoroještě harant jde koupit za milion A4, Merceda nebo BMW. To je teda výzkum jak sviňa. By mě zajímalo kolik % těch dotazovaných v těch jejich autech snů taky skutečně jezdí.
Jinak to dopadnout nemohlo, kdyby se ptali u nás jaké auto by jsi si vybral dopadlo by to podobně. Snad jen v některých státech by tam byla Alfa nebo Volvo. Nic neříkající anketa.
ked vysolis akykolvek balik penazi za auto tak nad nim nebudes po roku ohrnat nos a buchat si hlavu o stenu, co za haraburdu si to kupil.
podla mna je uplne normalne, ze svoje vysnivane auticko budes vychvalovat do nebies aj ked su i lepsie auta za podobny peniaz... tiez som bol spokojny s Fiestou, kym som nekupil lepsie.
preto beriem tento prieskum s rezervou.
Človek nie je nikdy spokojný. Prvé auto ojazdený peugeot 307, spokojnosť pokiaľ som nekúpil nové auto. Pre mňa prvé nové, hyundai i30. Nedal som naň dopustiť, výborné auto. Potom som presedlal do jazdenej prémie, neskutočný prechod, ale už teraz uvažujem o zmene. Nevydržím mať jedno auto viac ako 2 roky. Ďalšie bude nové, buď auris alebo golf. Za prémiu sa mi nechce priplácať, pretože mi spôsobila viac problémov ako osohu (najmä závisť v práci).
nejde len o zavist... rozdiely medzi nepremiou a premiou su dnes uz mensie ako kedysi ( kvalita, spolahlivost je uz dnes takmer u vsetkych vyrobcov super ) takze coraz menej vodicov nevidi dovod priplacat si 100 litrov za premiu ktora kvalitnejsia nebude akurat je drahsia a viac sa kradne
Až na to, že když koupím i30, tak mi zbude ještě na druhé auto pro manželku, dostanu sice o něco horší auto ale mám spolehlivější motor, delší záruku a nemusím sledovat celou noc z okna jestli mi to nekradou. A kdyby jsi nezkousl korejce, tak vedle golfu postrádá A3 smysl.
No počkej, to musíš taky ale brát tak, že ten kdo si koupí A3, tak už ji má jako druhé auto, právě pro tu manželku, protože hlavní vůz je Audi A6 avant a to všechno stojí v garáži pěkně schované.
Spolehlivější motor u korejského auta, než jsou motory z německa? To snad ne....viděl jsi motor korejce po 250 tis. km, jak vypadá a jak vypadá německý motor od VW...
Na A3 můžeš mít 5 let/ 150 tisíc km. A na tyhle prémiové prcky dokáží dát pěkné slevy, takže bych ji hned neodstřelil. Jsem spíš na kupé, v nižší střední to mám tedy celkem jednoduché. Pokud bych si měl vybrat, tak si před rozhodnutím počkám na GTI.
Závisť je sviňa. Už ma unavuje počúvať reči, že som nakradol, mafián, si tŕňom v oku a pri najbližšej reorganizácii si prvý na zozname. Všetko som poctivo zarobil a časť aj zdedil. To sa vysvetliť nedá, každý vidí, že máš.
Jednoducho hnus :no:
za seba mozem prehlasit a skutocne cestne ze nemam dovod nikomu zavidiet.... kto co ma a ako k tomu dospel je mi jedno.... clovek by sa mal v prvom rade sustredit na seba a pozerat na seba.... je jasne ze jeden je bohatsi iny chudobnejsi jeden je vyssi iny nizsi ale tak to chodi.... preto si navzajom zavidiet je dost zastarale.... niekto je sikovnejsi iny nie... jeden je mudrejsi a pod... zivot je predsa o inom ako o zavisti a o tom ze kto ma lepsie auto... alebo vacsi byt dom jachtu a neviem co este..... mladsia generacia tto uz vnima inak... sam vidim ze medzi mladsimi takato zavist nepanuje... skor zavidia starsi ( ktori nemali moznosti kedysi ) tym dnesnym mladym :yes:
Skôr mám pocit, že je jedno čo vieš a čo si vyštudoval, pokiaľ nemáš správne kontakty. Môžeš byť špičkový, šikovný, stále príde nejaký bratranec člena vedenia a je tam. Bez školy, vedomostí, dosadený niktoš.
Upieraš nádej k mladšej generácii, ale nebol by som taký optimista. Mladí sú znudení, len facebook, počítačové hry a veľké oči. Robiť sa chce málokomu. Nie som pesimista, skôr realista ...
Holt každej si představuje pod heslem "robit" něco jiného. Školu končím za rok a jsem rád, že (šťastnou náhodou) nestojím před podobnou volbou jako 95 % mých spolužáků. Pracovat by asi chtěli všichni, ale to ohodnocení po krizi nějak nekoresponduje s jejich představami. ;-\
Mladí závidí úplně stejně...bohužel velká část se (platí zvlášť pro absolventy ekonomek) navíc naučila donášet, házet klacky pod nohy a žít s pěkně ostrejma loktama - zvlášť v pracovním životě. Třeba Big4 je plná takovejch mladejch, ambiciózních a perspektivních parchantů.
Člověk se musí umět prosadit, ale pořád mu musí zůstat nějaká fundamentální slušnost. Mám pocit, že to se už úplně vytratilo.
ekonomovia pravnici a kdejaki mudrlanti to je skutocne nebezpecna sekta....povacsinou * vedia ale to im nebrani byt uspesni a buzerovat tych slusnych :yes:
Slušnosť sa dnes bohužiaľ nenosí. Absolventi ? Prichádzam s nimi do styku a je to viac ako katastrofa. Arogantné hovädá, nič nedokázali a už chcú "ovládnuť svet". Naša budúcnosť nemá najlepšie vyhliadky, už teraz pomaly nemá kto robiť na dôchodcov, čo bude o 30 rokov ?
Spoľahlivé nemecké motory - to je čo ? Však koncern je v otázke spoľahlivosti motorov SPOĽAHLIVO na posledných priečkach rebríčku. Sám môžem potvrdiť, doteraz som vlastnil asi 15 áut (nových) a do koncernu nikdy v živote.
No řekl bych, že německý žebříček je podobný jako u nás. Akorát mi tam trochu hapruje ten Mercedes. Já mám nejradši Japonce, nejvíc asi Mazdu. Nikdy mě nechala na holičkách. A kdyžtak asistenčka od UAMK to jistí.