w203 hnila a technicky nic nového oproti starší w202 nepřinesla. Ale tímto ti nechci tvé auta hanit, dojmy jsou subjektivní, mnoho lidí si třeba Logan taky pochvaluje >:D
Hmm Moravia Sever >:D Spolu s Hoškem nejhorší servis :'-( ale tak ať ti nadšení vydrží, hlavně tomu nesmíš rozumět, nedejbože se chtít jít dívat a pak mít na jednotlivé mechaniky konkrétní technické otázky 8-s Chlapi kdo tu je z dílny nejlepší motorář. Ten a ten. Ok, tak se ptám na vedení podtlaků. Chlápek si dá ruce do kapes a řekne, vy máte benzín, já znám jen diesely. Kupujeme zásobníky pro pružení dle VIN. Popíšeme kde to v autě je, jak to vypadá, k čemu to je, jak se to jmenuje. Chápek hledá v počítači půl hodiny. Vzdám to, vlezu přes přepážku a chci mu pomoct. Šups rozkliknuté Ěčko pod kapotou, místo Esko u zadní nápravy. Ten co mi má poradit? Jindy, VIN: wédébé220 , chlápek odvětí, to bude masařka že? Zakoupený díl nepasuje, ukáže se že byl špatně najdený, vrátit? Nelze! Mám pokračovat a přidat větší věci? >:D >:D >:D Že si tam Chrenek vzal Maybach ještě nic neznamená. Jedinný rozumný je tam z reklamací pan Krajíček, jak tam není, nemá smysl jít dovnitř ani na wc. Třeba se naučit bohužel sám, větší věci pomůže Mistelbach.
Posledný relatívne pekný luxusný Mercedes bol Mamut. Po ňom to už išlo z kopca - nemastný, neslaný dizajn, čudné tvary svetiel i celej karosérie. Keď pozriem na luxusnú triedu Mercedesov, tak sa nič vo vnútri u mňa nedej - žiadne emócie či záujem. To si už radšej pozriem Kie alebo Škodovky.
To Eskové Meďáky z 80.rokov bola nádhera. Kam sa vtedy hrabalo BMW. Preto som veľmi zvedavý, či sa Mercedes vráti k osvedčenému alebo to stále bude skúšať s avangardou.
Viem, že Mercedesu kedysi hrozne vadilo, že jeho zákazníci boli o 5 až 10 rokov starší ako zákazníci od BMW. No a čo?! Čím starší zákazník, tým má vyše peňazí. Mercedes u luxusnej triedy vsadil na "moderné" tvary pre mladých a dočkal sa tristných predajov - stačí si pozrieť štatistiky.
Nevím, já mám s ostravským dealerem a servisem nejlepší zkušenosti. A měl jsme jen jednu závadu - u zaváděního modelu SLK selhal posilovač. Dostal jsem náhradní vůz a druhý den došel z Německa nový a měl jsem auto zpět.
Mno, právě že já cca od poloviny své řidičské kariéry, takže nějaké to desetiletí, jiné auta než s trojcípou hvězdou nemám. 220ka hnila, airmatic nic moc, 221 taky už není bez poskvrny, 211 milion malých drobností. Arogance a neumělství tuzemských servisů pak jedno velké černé téma. Jasně Ford je horší, jízda v koncernu je pak doslova frustrujícím zážitkem, takže hvězda osciluje okolo vrcholu. Nicméně zdaleka-zdaleka to není co to bývalo. V rámci globalizace začínají značky poněkud splývat, možná proto se zvětšují loga a světla, aby to lidé ještě rozlišovali.
A s kolika Mercedesy máte zkušenost? Podle zkušenostních testů (např. ADAC) jsou nejkvalitnější auta na světě právě Toyoty, Hondy a Mercedesy. Toyoty se mi moc nelíbí, Hondy ještě horčí.. měli zůstat u motorek. Pro mě je Mercedes č. 1
Po W124 to šlo dost z kopce co do spolehlivosti a obávám se, že už to nikdy lepší nebude (ale to se týká naprosté většiny automobilek). Z aut se udělalo spotřební zboží na úrovni pračky, tak se není čemu divit >:-[]
suhlas.... modelov do bludu ale kvalita ide dole vodou... kedysi mali auta par modelov ktore boli schopne taziskove a kvalitne... dnes je to bohuzial o kvantite nie o kvalite :'-(