konecne nieco silnejsie.... outlander si to zasluzil.... pekne auto... hlavne pohodlne... nie je to ziadny tvrdas ale na rodinnu dovolenku napriec europou lepsieho spolocnika tazko najdeme :yes:
Pro cestování po Evropě máš lepší sedan nebo kombík, 4x4 gazík má výhody jinde. Kromě toho motoru tohle auto potřebuje úplně jiný kabát, zrovna Santa Fe je příklad jak má vypadat takový gazík.
ono dnesne SUV su uz na dialnici ako doma a v pohodli mnohokrat porazaju aj bezne sedany .... a novy outlander je ako stvoreny na prekonavanie dlhych ciest ( maximalka okolo 200 a zrychlenie za 10s dava tusit ze majitel to auto bude tlacit viac na dialnicu ako do terenu )
diesel zerie stejne malo o spotrebu nejde ... a ver ci never... stale viac a viac ludi si na dlhsie cesty kupuje SUV.... je v nom jednoducho viac miesta... nad hlavou a aj vzadu aj v kufri .... lepsi vyhlad.... vyssi posed.... vyssia bezpecnost.... uz davno neplati ze SUV sa kupuje do terenu... stale viac a viac ludi jazdi s tymito autami na dovolenky na hory na vylety a cestuju kde kade ;-)
ked chces ist na dovolenku do SUV velakrat vojde viac ako do beznych kombikov... a aj na lyzovacky do hor alebo vobec na nase rozbite cesty je to ideal..... len si pozri predaje SUV... z roka na rok stupaju.... ocividne ich ludia nepouzivaju v terene... ale na dialnici a na beznu prevadzku.... :yes:
samozrejme sedany tu budu stale ;-) ale dnes stale viac a viac ludi uz uprednostnuje SUV... sam som bol kedysi proti tomuto priznaniu a povazoval som modu SUV za somarinu... mylil som sa.... v tejt otirede je naopak buducnost... tento segment bude rast... a stale je dost znaciek ktpre maju v tomto co dohanat :yes:
SUV je podstatne vzdusnejsie a priestornejsie ako maly sedan.... a tie dnesne SUV su uz na dlhe cesty idealne auta :yes: Mass lepsi vyhlad, lepsiu bezpecnost, v neposlednom rade je aj vyssi podvozok vyhoda :yes:
Čéče raději budu cestovat v pětkovým bávu než v tomto traktoru. A jak tu někdo psal spotřeba už je velký rozdíl, nehledě na to že zbytečně taháš čtyřkolu, je to o hodně hlučnější než normální sedan nebo kombík.
Říct, že se lépe sedí v SUV je dost relativní, třeba tobě to vyhovuje, ale mě sezení "na kozlíku" nevyhovuje, stejně tak není nastupování a vystupování do běžnýho sedanu/kombi horor a nevím čim jezdíš, nebo v čem si seděl, ale já jsem si zatím v sedanu/kombi nepřišel jako v ponorce ani v Insignii, naopak kdybych jsem si měl vybrat mezi insignii a outlanderem (jel jsem v minulé generaci) tak rozhodně opel.....navíc na dálnici je i zvukový komfort v sedanu/kombi na dost lepší úrovni než u SUV....když už SUV na dlouhé cesty, tak možná Touareg, ML, X5, samozřejmě RR (kategorie sama pro sebe), ale Outlander opravdu ne, neříkám že to je špatné auto, ale kupovat si ho na dlouhý cesty je na hlavu..
Insingnia je prave kategoria Outlanderu, ML uz je porovnatelne urovnou materialu, technickymi fajnovostami porovnatelne s Eckom ( svetlou vyskou nie ) v oboch ti da Mercedes airmatic aby netrpela *, dofukovane boky a vacsiu blbost ako hlucnejsie MLproti E som nepocul, i ked 250CDI v ML je hlucnejsie ako 350 CDI v Ecku. Kedysiv Automagazine mudry redaktor v teste 3och SUV ML, X5 a Touaregu ako nevyhodu uviedol dlhsiu brzdnu drahu voci mensim autam. V tom istom cisle bol test malych Clio, Polo, Fiesta... a ich najkratsia brzdna draha bola dlhsia, ako najdlhsia brzdna draha tych SUV. Ak uz nahodou Automagazin neexistuje, tak mozno preto, lebo ho necitali ani jeho redaktori. A je sakra rozdiel ist 500 km Superbom alebo Touaregom, aspon s mojimi rokmi a krizami.
Však o tom píšu, když už SUV na dlouhé cesty, tak aspoň Touareg, ML, X5 atd, ale kupovat si SUV jako Outlander, Sorento, Santa Fe na dálniční lety mi přijde pitomost....
pozri si par testov noveho outlanderu.... v nejednom znich sa docitas ze novy outlander patri k tomu najkomfortnejsiemu v co trieda SUV dnes ponuka..... nie je to ako tvrde sorento .... outlander je kral komfortu a na dlhe cesty ideal :yes:
Cituji test z Auto.cz : "Horší je to s tlumením, které je obecně slabším místem aut s vyšší karoserií. Outlander se pohybuje prkenně, v zájmu aktivní bezpečnosti nedokáže nabídnout ladnou jízdu přes výtluky a příčné prahy". Dále autoforum.cz : "Jeho chování při svižné jízdě by vás rozhodně nepřesvědčilo přirovnat Outlander k podobně velkým kombíkům, na poměry středních SUV však opravdu vyniká". Pokračuji auto.sme.sk : "Podvozok by mohol byť na rozbitých cestách ešte o niečo tichší a hlavne by sa do interiéru nemuseli prenášať rázy pri jazde po roletách pri semafore. Outlander už nezopakoval tú lahodnosť podvozka ako pri prvej jazde na nemeckých cestách. Áno zmenili sme krajinu aj cesty a tie naše bolo za volantom cítiť".......já ti nevim, ale moc nevypadá na krále komfortu, možná patří k nejkomfortnějšímu z trojice Outlander, Santa Fe, Sorento, ale celkově z SUV určitě ne ;-)
ono novy outlander je praveze lahsi obratnejsi a dokonca o par mm kratsi ako jeho predchodca ... auto je zivsie a dokonca este priestrannejsie a ovela bytelnejsie vnutri .... o tazkopadnosti teda nemoze byt ani rec ;-)
jasne rozumiem.... no je to taky americky dizajn skor... taka budka ale podla mna to vyzera dostojnejsie ako stary outlander....mozno nie tak dravo ale rozhodne dostojnejsie a vyzeruje z noveho outlanderu viac solidnosti :yes:
v bielej farbe a na velkych kolesach vyzera vyborne: [odkaz] [odkaz] predchodca sa moze ist zahrabat na smetisko dejin
bral by som take tazkopadne auto :yes: v tejto triede nepremiovych SUVeciek je outlander celkom jednoznacna volba :yes: [odkaz] a suverenny kral nepremiovych stredne velkych SUV
auto ma charizmu, styl, robustnost eleganciu, imidz, v neposlednom rade nevyzera ten dizajn prvoplanovane - tieto tvary outlanderu vydrzia dlhsie ako u predchodcu, interier je tiez spicka ... mitsubishi postavilo nestarnucu legendu :yes:
Takže na dvadvojku hodili akorát větší turbo, což ten motor do zmíněných 2200 otáček zabíjí, jinam než na dálnici se takový průběh výkonu nehodí, až si kupci projedou oba diesely, tak 80% jich zvolí 110kW.... Kdyby udělali japončíci biturbo jako u Mazdy, to by byla jiná!
samorejme 110KW uplne staci.... :yes: .... necakam ze kvoli sekunde lepsieho zrychlenia ( pricom maximalka je takmer rovnaka ) sa ludia pohrnu k silnejsiemu motoru.... ale kvoli imidzu a konkurencii je fajn mat aj takuto verziu
Netvrdím, že to tak je 100%, ale myslím si, že nová silnější verze je ta původní s namontovanou přídavnou jednotkou Rallitronic. Podobně to už někdo má pro menší (1.8 vs. 2.2l) verzi tohoto motoru, která je v ASX.
Na Mazdu CX5 teda nemá ani mrknutím všech světel..
I nová Honda CR-V vypadá líp..!!
A nové Subaru Forester zase o dost líp jezdí..
Tak asi to taková prodejní bomba nebude-design je fakt ošklivý! Interier není moc pohledný..
To i nový Ford Kuga je hezčí... :no: