Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi Outlander má nový diesel se 132 kW a 450 N.m

V nabídce motorů pro Mitsubishi Outlander přibyla výkonnější verze čtyřválcového turbodieselu 2,2 DI-D, posílená o 22 kW a 70 N.m.
Zpět na článek
21. 2. 2013 14:04
21. 2. 2013 14:08
21. 2. 2013 14:12
21. 2. 2013 14:15
21. 2. 2013 15:03
21. 2. 2013 20:17
25. 2. 2013 00:15
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2013 12:48
uz bolo nacase
konecne nieco silnejsie.... outlander si to zasluzil.... pekne auto... hlavne pohodlne... nie je to ziadny tvrdas ale na rodinnu dovolenku napriec europou lepsieho spolocnika tazko najdeme :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - KANKUNEN
21. 2. 2013 12:59
Re: uz bolo nacase
Pro cestování po Evropě máš lepší sedan nebo kombík, 4x4 gazík má výhody jinde. Kromě toho motoru tohle auto potřebuje úplně jiný kabát, zrovna Santa Fe je příklad jak má vypadat takový gazík.
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2013 14:13
Re: uz bolo nacase
ono dnesne SUV su uz na dialnici ako doma a v pohodli mnohokrat porazaju aj bezne sedany .... a novy outlander je ako stvoreny na prekonavanie dlhych ciest ( maximalka okolo 200 a zrychlenie za 10s dava tusit ze majitel to auto bude tlacit viac na dialnicu ako do terenu )

;-) :yes:
Avatar - guze
21. 2. 2013 16:13
Re: uz bolo nacase
Proč překonávat dlouhé cesty v SUV, které má větší odpory = větší spotřeba, když jak píše KANKUNEN, je lepší sedan nebo kombi na dlouhé cesty...
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2013 16:38
Re: uz bolo nacase
diesel zerie stejne malo o spotrebu nejde ... a ver ci never... stale viac a viac ludi si na dlhsie cesty kupuje SUV.... je v nom jednoducho viac miesta... nad hlavou a aj vzadu aj v kufri .... lepsi vyhlad.... vyssi posed.... vyssia bezpecnost.... uz davno neplati ze SUV sa kupuje do terenu... stale viac a viac ludi jazdi s tymito autami na dovolenky na hory na vylety a cestuju kde kade ;-)

ked chces ist na dovolenku do SUV velakrat vojde viac ako do beznych kombikov... a aj na lyzovacky do hor alebo vobec na nase rozbite cesty je to ideal..... len si pozri predaje SUV... z roka na rok stupaju.... ocividne ich ludia nepouzivaju v terene... ale na dialnici a na beznu prevadzku.... :yes:

samozrejme sedany tu budu stale ;-) ale dnes stale viac a viac ludi uz uprednostnuje SUV... sam som bol kedysi proti tomuto priznaniu a povazoval som modu SUV za somarinu... mylil som sa.... v tejt otirede je naopak buducnost... tento segment bude rast... a stale je dost znaciek ktpre maju v tomto co dohanat :yes:
Avatar - WinDiesel
21. 2. 2013 16:53
Re: uz bolo nacase
Protože v SUV se obvykle lépe sedí. Lepší se nastupuje, sedí a vystupuje. kabina je vzdušná, nejsi jak v ponorce.
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2013 17:13
Re: uz bolo nacase
presne tak :yes:

SUV je podstatne vzdusnejsie a priestornejsie ako maly sedan.... a tie dnesne SUV su uz na dlhe cesty idealne auta :yes: Mass lepsi vyhlad, lepsiu bezpecnost, v neposlednom rade je aj vyssi podvozok vyhoda :yes:
21. 2. 2013 17:23
Re: uz bolo nacase
Čéče raději budu cestovat v pětkovým bávu než v tomto traktoru. A jak tu někdo psal spotřeba už je velký rozdíl, nehledě na to že zbytečně taháš čtyřkolu, je to o hodně hlučnější než normální sedan nebo kombík.
Avatar - guze
21. 2. 2013 19:31
Re: uz bolo nacase
Říct, že se lépe sedí v SUV je dost relativní, třeba tobě to vyhovuje, ale mě sezení "na kozlíku" nevyhovuje, stejně tak není nastupování a vystupování do běžnýho sedanu/kombi horor a nevím čim jezdíš, nebo v čem si seděl, ale já jsem si zatím v sedanu/kombi nepřišel jako v ponorce ani v Insignii, naopak kdybych jsem si měl vybrat mezi insignii a outlanderem (jel jsem v minulé generaci) tak rozhodně opel.....navíc na dálnici je i zvukový komfort v sedanu/kombi na dost lepší úrovni než u SUV....když už SUV na dlouhé cesty, tak možná Touareg, ML, X5, samozřejmě RR (kategorie sama pro sebe), ale Outlander opravdu ne, neříkám že to je špatné auto, ale kupovat si ho na dlouhý cesty je na hlavu..
21. 2. 2013 20:15
Re: uz bolo nacase
Insingnia je prave kategoria Outlanderu, ML uz je porovnatelne urovnou materialu, technickymi fajnovostami porovnatelne s Eckom ( svetlou vyskou nie ) v oboch ti da Mercedes airmatic aby netrpela *, dofukovane boky a vacsiu blbost ako hlucnejsie MLproti E som nepocul, i ked 250CDI v ML je hlucnejsie ako 350 CDI v Ecku. Kedysiv Automagazine mudry redaktor v teste 3och SUV ML, X5 a Touaregu ako nevyhodu uviedol dlhsiu brzdnu drahu voci mensim autam. V tom istom cisle bol test malych Clio, Polo, Fiesta... a ich najkratsia brzdna draha bola dlhsia, ako najdlhsia brzdna draha tych SUV. Ak uz nahodou Automagazin neexistuje, tak mozno preto, lebo ho necitali ani jeho redaktori. A je sakra rozdiel ist 500 km Superbom alebo Touaregom, aspon s mojimi rokmi a krizami.
Avatar - guze
21. 2. 2013 20:49
Re: uz bolo nacase
Však o tom píšu, když už SUV na dlouhé cesty, tak aspoň Touareg, ML, X5 atd, ale kupovat si SUV jako Outlander, Sorento, Santa Fe na dálniční lety mi přijde pitomost....
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2013 22:24
Re: uz bolo nacase
pozri si par testov noveho outlanderu.... v nejednom znich sa docitas ze novy outlander patri k tomu najkomfortnejsiemu v co trieda SUV dnes ponuka..... nie je to ako tvrde sorento .... outlander je kral komfortu a na dlhe cesty ideal :yes:
Avatar - guze
21. 2. 2013 23:10
Re: uz bolo nacase
Cituji test z Auto.cz : "Horší je to s tlumením, které je obecně slabším místem aut s vyšší karoserií. Outlander se pohybuje prkenně, v zájmu aktivní bezpečnosti nedokáže nabídnout ladnou jízdu přes výtluky a příčné prahy". Dále autoforum.cz : "Jeho chování při svižné jízdě by vás rozhodně nepřesvědčilo přirovnat Outlander k podobně velkým kombíkům, na poměry středních SUV však opravdu vyniká". Pokračuji auto.sme.sk : "Podvozok by mohol byť na rozbitých cestách ešte o niečo tichší a hlavne by sa do interiéru nemuseli prenášať rázy pri jazde po roletách pri semafore. Outlander už nezopakoval tú lahodnosť podvozka ako pri prvej jazde na nemeckých cestách. Áno zmenili sme krajinu aj cesty a tie naše bolo za volantom cítiť".......já ti nevim, ale moc nevypadá na krále komfortu, možná patří k nejkomfortnějšímu z trojice Outlander, Santa Fe, Sorento, ale celkově z SUV určitě ne ;-)
21. 2. 2013 19:43
Re: uz bolo nacase
to co pises zvlada s prehladom aj MPV ;-)
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2013 22:16
Re: uz bolo nacase
na slovenske cesty odporucam radsej SUV ak nechces na MPV odtrhnut napravu :yes:
21. 2. 2013 22:27
Re: uz bolo nacase
neprehanaj :-)
Avatar - twistedTSD
21. 2. 2013 20:11
Re: uz bolo nacase
A to mně se Outlander docela líbí...
Avatar - pelikoš
21. 2. 2013 14:04
mno
mně se zrovna nelíbí,minulá generace ještě ušla,ale tohle je takové těžkopádné
těším se na nový x-trail
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2013 14:08
Re: mno
ono novy outlander je praveze lahsi obratnejsi a dokonca o par mm kratsi ako jeho predchodca ... auto je zivsie a dokonca este priestrannejsie a ovela bytelnejsie vnutri .... o tazkopadnosti teda nemoze byt ani rec ;-)
Avatar - guze
21. 2. 2013 14:12
Re: mno
Vizuální těžkopádnost ti nic neříká?
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2013 14:15
Re: mno
jasne rozumiem.... no je to taky americky dizajn skor... taka budka ale podla mna to vyzera dostojnejsie ako stary outlander....mozno nie tak dravo ale rozhodne dostojnejsie a vyzeruje z noveho outlanderu viac solidnosti :yes:

v bielej farbe a na velkych kolesach vyzera vyborne: [odkaz] [odkaz] predchodca sa moze ist zahrabat na smetisko dejin

bral by som take tazkopadne auto :yes: v tejto triede nepremiovych SUVeciek je outlander celkom jednoznacna volba :yes: [odkaz] a suverenny kral nepremiovych stredne velkych SUV

auto ma charizmu, styl, robustnost eleganciu, imidz, v neposlednom rade nevyzera ten dizajn prvoplanovane - tieto tvary outlanderu vydrzia dlhsie ako u predchodcu, interier je tiez spicka ... mitsubishi postavilo nestarnucu legendu :yes:
Avatar - pelikoš
21. 2. 2013 15:03
Re: mno
no,s tím se dá dost polemizovat(hlavně poslední odstavec)
21. 2. 2013 20:17
Re: mno
Si asi nevidel Liz Taylor >:D
Avatar - Dzakobo
21. 2. 2013 17:07
Zabitá dvadvojka
Takže na dvadvojku hodili akorát větší turbo, což ten motor do zmíněných 2200 otáček zabíjí, jinam než na dálnici se takový průběh výkonu nehodí, až si kupci projedou oba diesely, tak 80% jich zvolí 110kW.... Kdyby udělali japončíci biturbo jako u Mazdy, to by byla jiná!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
21. 2. 2013 17:16
Re: Zabitá dvadvojka
samorejme 110KW uplne staci.... :yes: .... necakam ze kvoli sekunde lepsieho zrychlenia ( pricom maximalka je takmer rovnaka ) sa ludia pohrnu k silnejsiemu motoru.... ale kvoli imidzu a konkurencii je fajn mat aj takuto verziu
21. 2. 2013 20:37
Re: Zabitá dvadvojka
Nechápeš, ale to je jedno.
21. 2. 2013 19:52
Výkonové verze
Podle mně by se stejné motory lišící se prakticky jen softwarovou výbavou měly prodávat za stejné peníze. Nebo jen s minimálním rozdílem.
Rozbalit vlákno
0
21. 2. 2013 21:35
Výkonové verze
Netvrdím, že to tak je 100%, ale myslím si, že nová silnější verze je ta původní s namontovanou přídavnou jednotkou Rallitronic. Podobně to už někdo má pro menší (1.8 vs. 2.2l) verzi tohoto motoru, která je v ASX.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
25. 2. 2013 00:15
CX5
Na Mazdu CX5 teda nemá ani mrknutím všech světel..
I nová Honda CR-V vypadá líp..!!
A nové Subaru Forester zase o dost líp jezdí..
Tak asi to taková prodejní bomba nebude-design je fakt ošklivý! Interier není moc pohledný..
To i nový Ford Kuga je hezčí... :no:
Rozbalit vlákno
0