Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
pelikoš
mně se zrovna nelíbí,minulá generace ještě ušla,ale tohle je takové těžkopádné
těším se na nový x-trail
těším se na nový x-trail
ono novy outlander je praveze lahsi obratnejsi a dokonca o par mm kratsi ako jeho predchodca ... auto je zivsie a dokonca este priestrannejsie a ovela bytelnejsie vnutri .... o tazkopadnosti teda nemoze byt ani rec 😉
Vizuální těžkopádnost ti nic neříká?
jasne rozumiem.... no je to taky americky dizajn skor... taka budka ale podla mna to vyzera dostojnejsie ako stary outlander....mozno nie tak dravo ale rozhodne dostojnejsie a vyzeruje z noveho outlanderu viac solidnosti :yes😒br />
v bielej farbe a na velkych kolesach vyzera vyborne: [odkaz] [odkaz] predchodca sa moze ist zahrabat na smetisko dejin
bral by som take tazkopadne auto :yes: v tejto triede nepremiovych SUVeciek je outlander celkom jednoznacna volba :yes: [odkaz] a suverenny kral nepremiovych stredne velkych SUV
auto ma charizmu, styl, robustnost eleganciu, imidz, v neposlednom rade nevyzera ten dizajn prvoplanovane - tieto tvary outlanderu vydrzia dlhsie ako u predchodcu, interier je tiez spicka ... mitsubishi postavilo nestarnucu legendu :yes:
v bielej farbe a na velkych kolesach vyzera vyborne: [odkaz] [odkaz] predchodca sa moze ist zahrabat na smetisko dejin
bral by som take tazkopadne auto :yes: v tejto triede nepremiovych SUVeciek je outlander celkom jednoznacna volba :yes: [odkaz] a suverenny kral nepremiovych stredne velkych SUV
auto ma charizmu, styl, robustnost eleganciu, imidz, v neposlednom rade nevyzera ten dizajn prvoplanovane - tieto tvary outlanderu vydrzia dlhsie ako u predchodcu, interier je tiez spicka ... mitsubishi postavilo nestarnucu legendu :yes:
Dzakobo
Takže na dvadvojku hodili akorát větší turbo, což ten motor do zmíněných 2200 otáček zabíjí, jinam než na dálnici se takový průběh výkonu nehodí, až si kupci projedou oba diesely, tak 80% jich zvolí 110kW.... Kdyby udělali japončíci biturbo jako u Mazdy, to by byla jiná!
Mig_35
Podle mně by se stejné motory lišící se prakticky jen softwarovou výbavou měly prodávat za stejné peníze. Nebo jen s minimálním rozdílem.
darkmagic
Netvrdím, že to tak je 100%, ale myslím si, že nová silnější verze je ta původní s namontovanou přídavnou jednotkou Rallitronic. Podobně to už někdo má pro menší (1.8 vs. 2.2l) verzi tohoto motoru, která je v ASX.
[odkaz]
[odkaz]
Jaros71
Na Mazdu CX5 teda nemá ani mrknutím všech světel..
I nová Honda CR-V vypadá líp..!!
A nové Subaru Forester zase o dost líp jezdí..
Tak asi to taková prodejní bomba nebude-design je fakt ošklivý! Interier není moc pohledný..
To i nový Ford Kuga je hezčí... :no:
I nová Honda CR-V vypadá líp..!!
A nové Subaru Forester zase o dost líp jezdí..
Tak asi to taková prodejní bomba nebude-design je fakt ošklivý! Interier není moc pohledný..
To i nový Ford Kuga je hezčí... :no:
😉 :yes:
ked chces ist na dovolenku do SUV velakrat vojde viac ako do beznych kombikov... a aj na lyzovacky do hor alebo vobec na nase rozbite cesty je to ideal..... len si pozri predaje SUV... z roka na rok stupaju.... ocividne ich ludia nepouzivaju v terene... ale na dialnici a na beznu prevadzku.... :yes😒br />
samozrejme sedany tu budu stale 😉 ale dnes stale viac a viac ludi uz uprednostnuje SUV... sam som bol kedysi proti tomuto priznaniu a povazoval som modu SUV za somarinu... mylil som sa.... v tejt otirede je naopak buducnost... tento segment bude rast... a stale je dost znaciek ktpre maju v tomto co dohanat :yes:
SUV je podstatne vzdusnejsie a priestornejsie ako maly sedan.... a tie dnesne SUV su uz na dlhe cesty idealne auta :yes: Mass lepsi vyhlad, lepsiu bezpecnost, v neposlednom rade je aj vyssi podvozok vyhoda :yes: